Op 15 juni as. geeft Norah Jones een concert in de HMH in Amsterdam. Mojo Concerts in Delft heeft dat dinsdag bekendgemaakt
De kaartverkoop begint zaterdag!
-edit-
di 15 juni 2004 om 20:00 uur
start voorverkoop:
za 20 december 2003 om 10:00 uur
entree: EUR 37,00/35,00
quote:Waarschijnlijk een zilverkleurig rond schijfje...
Op woensdag 17 december 2003 09:59 schreef Ahu het volgende:
Lijkt me erg leuk om daarheen te gaan. Het zal mij benieuwen hoe de nieuwe cd eruit gaat zien.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:05 schreef robin0223 het volgende:[..]
Waarschijnlijk een zilverkleurig rond schijfje...
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:05 schreef robin0223 het volgende:[..]
Waarschijnlijk een zilverkleurig rond schijfje...
Daar wil ik dus echt wel heen. Vorige keer gemist omdat ik er te laat achterkwam
Ben overigens erg benieuwd naar haar nieuwe CD.
quote:Jouw gemis dan
Op woensdag 17 december 2003 19:29 schreef Nohoch-Mul het volgende:
Vind het 3x niks, sorrie...
Tot ik me realiseerde dat op die avond ook Nederland-Duitsland wordt gespeeld voor het EK.
Hopelijk komt Norah nog eens naar Nederland of komt er een extra concert!
quote:Hmmm.....dat wordt lekker rustig dan op de weg naar Amsterdam
Op woensdag 17 december 2003 19:55 schreef Antarcticas het volgende:
Ik keek er ook al erg naar uit om erheen te gaan.Tot ik me realiseerde dat op die avond ook Nederland-Duitsland wordt gespeeld voor het EK.
Hopelijk komt Norah nog eens naar Nederland of komt er een extra concert!
quote:Nee hoor, geen zorgen. Het EK is in Portugal.
Op woensdag 17 december 2003 20:44 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Hmmm.....dat wordt lekker rustig dan op de weg naar Amsterdam
. Ze spelen bij toeval toch niet IN Amsterdam he?
quote:Ben ook geen voetbal-fan
Op woensdag 17 december 2003 20:56 schreef Antarcticas het volgende:[..]
Nee hoor, geen zorgen. Het EK is in Portugal.
* PdeHoog vind een totaal-verbod op voetbal-opmerkingen in een serieuze groep als MUZ zeker op zijn plaats
Tue 15 Jun 2004 20:00 HEINEKEN MUSIC HALL AMSTERDAM Start of sales Sat 20 Dec 2003
Wed 16 Jun 2004 20:00 HEINEKEN MUSIC HALL AMSTERDAM Start of sales Sat 20 Dec 2003
Komt van Ticketservice af!
quote:Ha, jij vindt het dus wel goed. Leg me binnenkort een keertje op #muziek uit wat er nou zo boeiend aan is, want tot dusver is mij dat nog ontgaan maar uiteraard wil ik wel de hypes kunnen blijven volgen.
Op woensdag 17 december 2003 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog maakt notitie in agenda, entry in agenda van Outlook, alarm op telefoon
* PdeHoog keert portomonnee vast om en plundert girorekening
quote:Ik vraag jou toch ook niet wat je boeiend vind aan King Crimson
Op donderdag 18 december 2003 14:11 schreef Litpho het volgende:[..]
Ha, jij vindt het dus wel goed. Leg me binnenkort een keertje op #muziek uit wat er nou zo boeiend aan is, want tot dusver is mij dat nog ontgaan maar uiteraard wil ik wel de hypes kunnen blijven volgen.
Was mijn allereerste kennismaking met dit genre (jazz / blues-achtig). Vind het gewoon ontzettend leuke / lekkere muziek die beter klinkt dat de hedendaagse top 40-ellende. En daarnaast is het gewoon een gevoel dat je erbij moet hebben . Tevens heeft die dame een hele mooie rustige stem die bijzonder goed bij de muziek past.
en zo'n hype is 't niet hoor volgens mij. Maar had haar al gevonden voor de CD uitkwam in Nederland
[dromerige mode]
stel je voor:.....nee, laat ik dat nou ff niet vertellen hier
[/dromerige mode]
Is uw vraag hiermee beantwoord? Zo ja, phew.....( * veegt zweetdruppeltjes van voorhoofd ) Zo nee, dan heb je toch lekker pech want beter dan dit kan ik het niet omschrijven
quote:Dat spreekt dan ook voor zich
Op donderdag 18 december 2003 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vraag jou toch ook niet wat je boeiend vind aan King Crimson
quote:Okay, terug naar het luisteren van Norah dan maar. Blijkbaar heb ik tijdens de eerste passage toch wat gemist.
Is uw vraag hiermee beantwoord? Zo ja, phew.....( * veegt zweetdruppeltjes van voorhoofd ) Zo nee, dan heb je toch lekker pech want beter dan dit kan ik het niet omschrijven
quote:Misschien moeten we het anders doen. Vertel eens wat jij er NIET leuk aan vind? Daar ben ik dan uiteraard ook benieuwd naar.
Op donderdag 18 december 2003 15:39 schreef Litpho het volgende:Okay, terug naar het luisteren van Norah dan maar. Blijkbaar heb ik tijdens de eerste passage toch wat gemist.
Ik persoonlijk, en het is helemaal mijn (wan)smaak uiteraard , vind deze muziek bijzonder plezierig om gewoon rustig naar te luisteren met een glas whisky, cognac of andere sterke drank (neeeeeeeeee, geen breezers) in de buurt.
Rechtvaardigt dat het bijwonen van een optreden van deze dame (want daar begon Litpho tenslotte met zijn reactie )? Dat weet ik niet. Ik ben iig dusdanig van dit album onder de indruk (zoals ik reeds eerder heb vermeld: eerste aanraking met het genre. Zie het als een eerste liefde. Die vergeet je ook nooit meer (helaas
) in sommige gevallen))
Heb ik zo voldoende toelichting gegeven, Litpho? Of wil je nog meer weten?
* PdeHoog is in een doorzeikbui vandaag
En inderdaad met een glas Whisky en een sigaar in een schemerige ruimte klinkt dit op zijn best.
quote:Kijk, kijk......een medestander
Op donderdag 18 december 2003 23:27 schreef Hexagon het volgende:
Dat is goed nieuws. Norah is een van mn favorieten als het om niet-dancemuziek gaat.En inderdaad met een glas Whisky en een sigaar in een schemerige ruimte klinkt dit op zijn best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |