* Alfisti is trouwens "Alfa 155" op live 

quote:\
Op vrijdag 26 december 2003 20:30 schreef Alfisti het volgende:
Ik hoorde net op live dat zeer binnenkort (lees: vandaag of morgen) er een Lamborghini als download komtiemand bekend mee??
* Alfisti is trouwens "Alfa 155" op live
Niet als download, maar het gerucht gaat dat er een soort van Lamborghini add-on komt voor PGR2. MS zou de rechten die zijn van Rage hebben overgekocht uitlenen aan Bizarre om te zorgen dat we ook met de lamborghini's in PGR2 te kunnen rijden.
Afwachten dus, want het is allemaal een groot gerucht.

quote:
Op zondag 28 december 2003 02:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bastard waarom kickte die kut Ghey mij...khad nog geeneens wat gezegd of geraced
Server zat vol.. wilde een vriend van hem er bij.. iemand moest eruit. Ik zei nog dat ie die Engelsman er uit moest gooien.

o ja is nfs:u ook goed? heb ik er ook maar bij besteld 

quote:ja was die gast nou zo dom of wat?
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef Bastard het volgende:
Zat gister ook een cheapass fokker op live.. ben verdomme zn naam kwijt. Maar hij had ook geen headset.

quote:Ja nou ja,.. ben daarna ook naar een andere server gegaan.
Op zondag 28 december 2003 12:38 schreef Gamedemon het volgende:[..]
ja was die gast nou zo dom of wat?
er zat een demonhunter ofzo je zei nog zo dat DEMONHUNTER er uit moest...kickt die lul mij eruit....je hebt me 2 keer geinvite maar als je ergens uit gekickt bent kan je er niet meer in om gezeik te voorkomen

quote:Watch your mouth son
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef Bastard het volgende:
Zat gister ook een cheapass fokker op live.. ben verdomme zn naam kwijt. Maar hij had ook geen headset.
Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk 
 )
Heb net pas weer een Xbox met PGR2 aangeschaft, en het werd me een beetje te duur om er ook nog gelijk een Live startpakket bij te nemen, dus ik moet het voorlopig nog ff doen met die trial, zonder headset dus.
Maar die komt er over een tijdje wel hoor, kan ik tenminste terugschelden 

quote:Ja dat was jij
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef StrayDog het volgende:[..]
Watch your mouth son
Dat was ik nl, je bedoelt toch JasonXL?Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk
)

quote:Nu weet ik dus wie je bent.
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef StrayDog het volgende:[..]
Watch your mouth son
Dat was ik nl, je bedoelt toch JasonXL?Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk
)
Heb net pas weer een Xbox met PGR2 aangeschaft, en het werd me een beetje te duur om er ook nog gelijk een Live startpakket bij te nemen, dus ik moet het voorlopig nog ff doen met die trial, zonder headset dus.
Maar die komt er over een tijdje wel hoor, kan ik tenminste terugschelden

quote:nope pure visial...thats all
Op woensdag 31 december 2003 16:39 schreef kepler het volgende:
vraag: je auto kan beschadigen, zoals ik heb kunnen zien tijdens een paar uurtjes PGR2. Maar wordt die auto er dan ook langzamer door? Want dat kon ik niet echt merken...

quote:Slechte review.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:27 schreef TripleM het volgende:
Zojuist is op de FP de review van Project Gotham Racing 2 verschenen:http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1432
- PGR2 is geen arcaderacer
- PGR2 met NFSU vergelijken, alsof NFSU 'heilig' is
PGR2 is een realistische racer, waarbij NFSU niet eens in de buurt kom van deze game.

quote:Ik denk eerder dat je slecht gelezen hebt.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:43 schreef TC03 het volgende:
Slechte review.
quote:Waarom niet? Mijn argumentatie vind je in de review.
- PGR2 is geen arcaderacer
quote:Het zijn de twee populairste (arcade) racers van het moment, dat zeg ik ook in de review. Ik zeg nergens dat NFSU heilig is. Bovendien zijn beide spellen 'streetrace' games, beiden met een andere insteek. Ook dat zeg ik overigens in de review.
- PGR2 met NFSU vergelijken, alsof NFSU 'heilig' is
quote:Wederom, waarom?
PGR2 is een realistische racer, waarbij NFSU niet eens in de buurt kom van deze game.

Zover mijn bijdrage ![]()
Verder goeie review!

quote:Op het puntje na van dat het schademodel geen invloed heeft op je rijgedrag, zie ik geen argumenten daar voor.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende
Waarom niet? Mijn argumentatie vind je in de review.
quote:Street racers ja, maar beide toch heel anders
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende
Het zijn de twee populairste (arcade) racers van het moment, dat zeg ik ook in de review. Ik zeg nergens dat NFSU heilig is. Bovendien zijn beide spellen 'streetrace' games, beiden met een andere insteek. Ook dat zeg ik overigens in de review.
quote:NFSU is arcade, PGR2 niet, dat is al HET punt waarom je ze niet mag vergelijken. Ik zal even uitleggen waarom PGR2 arcade is...
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende:
Wederom, waarom?
De gameplay van NFSU is totaal anders. Ook de hele setting eromheen. Het besturen van de wagens vergt gewoon een stuk minder oefening dan in PGR2, en dat is het criterium voor een arcade racer: hoe simpel de besturing is. Je merkt gewoon aan alles dat PGR2 niet arcade is: het wagenpark, de besturing, de verschillende modi.

Ik ben net begonnen maar wat moet ik doen om te zorgen dat ik de volledige Nurburgring unlock? Ik kan de physics het beste vergelijken met NFS Porsche unleashed, alleen dan met veel verschillende merken.

quote:De besturing is juist vrij standaard. Ook de handling van de auto's is een kenmerk van een arcade game. Daarin verschillen al die auto's niet zo heel erg in van elkaar. Tuurlijk, als je een auto van een lage klasse met een auto in een hoge klasse vergelijkt merk je dat wel qua snelheid en handling, maar in dezelfde klasse vind ik het vies tegenvallen.
Op vrijdag 2 januari 2004 12:30 schreef TC03 het volgende:
De gameplay van NFSU is totaal anders. Ook de hele setting eromheen. Het besturen van de wagens vergt gewoon een stuk minder oefening dan in PGR2, en dat is het criterium voor een arcade racer: hoe simpel de besturing is. Je merkt gewoon aan alles dat PGR2 niet arcade is: het wagenpark, de besturing, de verschillende modi.
Het hele Kudos systeem past ook niet in een realistische racer, ook dat is typisch arcade.
Al met al valt PGR2 wat mij betreft gewoon onder de arcade racers. Het heeft zeker ook realistische elementen, maar als je het in een hokje moet rammen is het gewoon een arcade racer. Op zich maakt het ook niet zoveel uit vind ik, ik snap ook niet waarom er zo over wordt gevallen, net als over het vergelijk met NFSU. Er zijn meteen mensen op hun teentjes getrapt, terwijl er drie hele simpele en duidelijke redenen zijn waarom je ze best mag vergelijken. En zo uitgebreid vergelijk ik ze helemaal niet eens!
Op naar de volgende review 

quote:Dat hele effect is gewoon afgeleid van The Fast And The Furious, dat heeft verder ook helemaal niets te maken met het snelheidsgevoel, dat in NFSU ook los van het tunnelvision effect aanwezig is.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:31 schreef Fuxl het volgende:
Nog even iets over het snelheidsgevoel. Er is geen blurry tunnelvision zoals bij NFSU. Maar dat vind ik juist weer een beetje arcade-achtig. Het is daat veel te overdreven uitgevoerd bij te lage snelheden. Bij Moto GP2 is het bijvoorbeeld veel beter uitgevoerd. Bovendien vind ik dat dat effect geen vereiste hoeft te zijn voor snelheidsgevoel. Ik vind het snelheidsgevoel in PGR2 toch duidelijker aanwezig als in Sega GT.

Het zit er een beetje tussenin. maar de handling is voor mij de belangrijkste en dat vindt ik wel redelijk realistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |