abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15725958
Ik hoorde net op live dat zeer binnenkort (lees: vandaag of morgen) er een Lamborghini als download komt iemand bekend mee??

* Alfisti is trouwens "Alfa 155" op live

vrijdag 26 december 2003 @ 23:08:35 #27
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_15729426
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 20:30 schreef Alfisti het volgende:
Ik hoorde net op live dat zeer binnenkort (lees: vandaag of morgen) er een Lamborghini als download komt iemand bekend mee??

* Alfisti is trouwens "Alfa 155" op live

\

Niet als download, maar het gerucht gaat dat er een soort van Lamborghini add-on komt voor PGR2. MS zou de rechten die zijn van Rage hebben overgekocht uitlenen aan Bizarre om te zorgen dat we ook met de lamborghini's in PGR2 te kunnen rijden.

Afwachten dus, want het is allemaal een groot gerucht.

pi_15757819
Bastard waarom kickte die kut Ghey mij...khad nog geeneens wat gezegd of geraced
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 28 december 2003 @ 12:09:15 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15761834
quote:
Op zondag 28 december 2003 02:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bastard waarom kickte die kut Ghey mij...khad nog geeneens wat gezegd of geraced

Server zat vol.. wilde een vriend van hem er bij.. iemand moest eruit. Ik zei nog dat ie die Engelsman er uit moest gooien.

The truth was in here.
pi_15761884
krijg hem als het g oed is deze week, issie beter als de eerste? ben ik ook behoorlijk verslaafd aan geweest...

o ja is nfs:u ook goed? heb ik er ook maar bij besteld

zondag 28 december 2003 @ 12:12:44 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15761899
Zat gister ook een cheapass fokker op live.. ben verdomme zn naam kwijt. Maar hij had ook geen headset.
The truth was in here.
pi_15762475
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef Bastard het volgende:
Zat gister ook een cheapass fokker op live.. ben verdomme zn naam kwijt. Maar hij had ook geen headset.
ja was die gast nou zo dom of wat?
er zat een demonhunter ofzo je zei nog zo dat DEMONHUNTER er uit moest...kickt die lul mij eruit....je hebt me 2 keer geinvite maar als je ergens uit gekickt bent kan je er niet meer in om gezeik te voorkomen
  zondag 28 december 2003 @ 12:58:36 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15762872
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja was die gast nou zo dom of wat?
er zat een demonhunter ofzo je zei nog zo dat DEMONHUNTER er uit moest...kickt die lul mij eruit....je hebt me 2 keer geinvite maar als je ergens uit gekickt bent kan je er niet meer in om gezeik te voorkomen

Ja nou ja,.. ben daarna ook naar een andere server gegaan.
The truth was in here.
pi_15764791
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef Bastard het volgende:
Watch your mouth son
Dat was ik nl, je bedoelt toch JasonXL?

Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk )

Heb net pas weer een Xbox met PGR2 aangeschaft, en het werd me een beetje te duur om er ook nog gelijk een Live startpakket bij te nemen, dus ik moet het voorlopig nog ff doen met die trial, zonder headset dus.
Maar die komt er over een tijdje wel hoor, kan ik tenminste terugschelden

zondag 28 december 2003 @ 14:53:44 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15765248
quote:
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Watch your mouth son

Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk )

Ja dat was jij
The truth was in here.
  zondag 28 december 2003 @ 15:19:12 #36
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15765813
quote:
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Watch your mouth son

Heb net pas weer een Xbox met PGR2 aangeschaft, en het werd me een beetje te duur om er ook nog gelijk een Live startpakket bij te nemen, dus ik moet het voorlopig nog ff doen met die trial, zonder headset dus.
Maar die komt er over een tijdje wel hoor, kan ik tenminste terugschelden

Nu weet ik dus wie je bent.
Was wel effen lachen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  woensdag 31 december 2003 @ 16:39:05 #37
34586 kepler
No bounce, no play
pi_15859701
vraag: je auto kan beschadigen, zoals ik heb kunnen zien tijdens een paar uurtjes PGR2. Maar wordt die auto er dan ook langzamer door? Want dat kon ik niet echt merken...
The line is a dot to you!
pi_15867538
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:39 schreef kepler het volgende:
vraag: je auto kan beschadigen, zoals ik heb kunnen zien tijdens een paar uurtjes PGR2. Maar wordt die auto er dan ook langzamer door? Want dat kon ik niet echt merken...
nope pure visial...thats all
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:27:48 #39
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_15890700
Zojuist is op de FP de review van Project Gotham Racing 2 verschenen:

http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1432

vrijdag 2 januari 2004 @ 00:43:29 #40
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_15891070
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:27 schreef TripleM het volgende:
Zojuist is op de FP de review van Project Gotham Racing 2 verschenen:

http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1432

Slechte review.

- PGR2 is geen arcaderacer
- PGR2 met NFSU vergelijken, alsof NFSU 'heilig' is

PGR2 is een realistische racer, waarbij NFSU niet eens in de buurt kom van deze game.

Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:51:48 #41
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_15891284
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:43 schreef TC03 het volgende:
Slechte review.
Ik denk eerder dat je slecht gelezen hebt.
quote:
- PGR2 is geen arcaderacer
Waarom niet? Mijn argumentatie vind je in de review.
quote:
- PGR2 met NFSU vergelijken, alsof NFSU 'heilig' is
Het zijn de twee populairste (arcade) racers van het moment, dat zeg ik ook in de review. Ik zeg nergens dat NFSU heilig is. Bovendien zijn beide spellen 'streetrace' games, beiden met een andere insteek. Ook dat zeg ik overigens in de review.
quote:
PGR2 is een realistische racer, waarbij NFSU niet eens in de buurt kom van deze game.
Wederom, waarom?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 10:54:57 #42
34586 kepler
No bounce, no play
pi_15895330
Ik ben het gedeeltelijk met TC03 eens, dat het toch een redelijke realistische racer is. Dit omdat ik met NFSU gelijk op het hoogste niveau makkelijk kon meedoen.
Met PGR2 moet je toch echt oefenen, de auto leren kennen en de baan kennen voordat je kan meedoen op het hoogste niveau.
Ook het argument dat je met een botsing weinig snelheid verliest klopt niet helemaal, ik weet niet of je ooit een Renault Clio race hebt gezien? Maar daar gaat het er ook niet zachtzinnig aan toe, en die blijven meestal ook op snelheid en op de baan.
En als je met PGR2 te vroeg op het gas gaat, dan ga je er geheid af. Zeker met de snellere wagens!

Zover mijn bijdrage
Verder goeie review!

The line is a dot to you!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 12:30:54 #43
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_15896972
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende
Waarom niet? Mijn argumentatie vind je in de review.
Op het puntje na van dat het schademodel geen invloed heeft op je rijgedrag, zie ik geen argumenten daar voor.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende
Het zijn de twee populairste (arcade) racers van het moment, dat zeg ik ook in de review. Ik zeg nergens dat NFSU heilig is. Bovendien zijn beide spellen 'streetrace' games, beiden met een andere insteek. Ook dat zeg ik overigens in de review.
Street racers ja, maar beide toch heel anders . Maar goed, als jij zegt dat PGR2 een arcade racer is, dan kan ik je insteek nog wel begrijpen. Maar daar blijft het ook bij.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende:
Wederom, waarom?
NFSU is arcade, PGR2 niet, dat is al HET punt waarom je ze niet mag vergelijken. Ik zal even uitleggen waarom PGR2 arcade is...

De gameplay van NFSU is totaal anders. Ook de hele setting eromheen. Het besturen van de wagens vergt gewoon een stuk minder oefening dan in PGR2, en dat is het criterium voor een arcade racer: hoe simpel de besturing is. Je merkt gewoon aan alles dat PGR2 niet arcade is: het wagenpark, de besturing, de verschillende modi.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_15899957
Ik vind het ook niet echt een arcaderacer hoor..
Het rijden vergt veel oefening (misschien iets minder dan in PGR1, maar toch). Als je bijvoorbeeld iets te vroeg op het gas gaat sta je dwars.
Nog even iets over het snelheidsgevoel. Er is geen blurry tunnelvision zoals bij NFSU. Maar dat vind ik juist weer een beetje arcade-achtig. Het is daat veel te overdreven uitgevoerd bij te lage snelheden. Bij Moto GP2 is het bijvoorbeeld veel beter uitgevoerd. Bovendien vind ik dat dat effect geen vereiste hoeft te zijn voor snelheidsgevoel. Ik vind het snelheidsgevoel in PGR2 toch duidelijker aanwezig als in Sega GT.
pi_15934443
Ik heb met kerst een xbox onder de boom gevonden. super cool. precies wat ik wou hebben. had eerst heel veel midtown madness gespeeld en inderdaad super grappig spel. maar vanochtend PGR2 gekocht. wat een wereld spel. Ik zit alleen nog niet op live, maar dat komt nog wel.

Ik ben net begonnen maar wat moet ik doen om te zorgen dat ik de volledige Nurburgring unlock? Ik kan de physics het beste vergelijken met NFS Porsche unleashed, alleen dan met veel verschillende merken.

zaterdag 3 januari 2004 @ 20:52:43 #46
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_15937738
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 12:30 schreef TC03 het volgende:
De gameplay van NFSU is totaal anders. Ook de hele setting eromheen. Het besturen van de wagens vergt gewoon een stuk minder oefening dan in PGR2, en dat is het criterium voor een arcade racer: hoe simpel de besturing is. Je merkt gewoon aan alles dat PGR2 niet arcade is: het wagenpark, de besturing, de verschillende modi.
De besturing is juist vrij standaard. Ook de handling van de auto's is een kenmerk van een arcade game. Daarin verschillen al die auto's niet zo heel erg in van elkaar. Tuurlijk, als je een auto van een lage klasse met een auto in een hoge klasse vergelijkt merk je dat wel qua snelheid en handling, maar in dezelfde klasse vind ik het vies tegenvallen.

Het hele Kudos systeem past ook niet in een realistische racer, ook dat is typisch arcade.

Al met al valt PGR2 wat mij betreft gewoon onder de arcade racers. Het heeft zeker ook realistische elementen, maar als je het in een hokje moet rammen is het gewoon een arcade racer. Op zich maakt het ook niet zoveel uit vind ik, ik snap ook niet waarom er zo over wordt gevallen, net als over het vergelijk met NFSU. Er zijn meteen mensen op hun teentjes getrapt, terwijl er drie hele simpele en duidelijke redenen zijn waarom je ze best mag vergelijken. En zo uitgebreid vergelijk ik ze helemaal niet eens!

Op naar de volgende review

zaterdag 3 januari 2004 @ 20:55:41 #47
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_15937808
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 14:31 schreef Fuxl het volgende:
Nog even iets over het snelheidsgevoel. Er is geen blurry tunnelvision zoals bij NFSU. Maar dat vind ik juist weer een beetje arcade-achtig. Het is daat veel te overdreven uitgevoerd bij te lage snelheden. Bij Moto GP2 is het bijvoorbeeld veel beter uitgevoerd. Bovendien vind ik dat dat effect geen vereiste hoeft te zijn voor snelheidsgevoel. Ik vind het snelheidsgevoel in PGR2 toch duidelijker aanwezig als in Sega GT.
Dat hele effect is gewoon afgeleid van The Fast And The Furious, dat heeft verder ook helemaal niets te maken met het snelheidsgevoel, dat in NFSU ook los van het tunnelvision effect aanwezig is.
pi_15937836
Ik ga een xbox kopen nu, ik weet het zeker
pi_15938008
ik vind het een arcade racer, dmv van kudos systeem, geen schade ivm weggedrag enz, maar de handling van de auto is wel degelijk op realisme gebaseerd. Het is niet zo'n race spel dat je kan rijden met alleen gebruik van de gas knop en nooit de rem hoeven gebruiken.

Het zit er een beetje tussenin. maar de handling is voor mij de belangrijkste en dat vindt ik wel redelijk realistisch

pi_15938016
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:57 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga een xbox kopen nu, ik weet het zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')