Features
New Kudos reward system: Earn Kudos by performing power slides, spinning out in 360s that corner on two wheels, and (for the first time) drafting while staying on the race line and keeping car damage to a minimum. Kudos is a way to measure your driving skills, flair, and daring, as well as the accomplishments you achieve throughout the game. The more Kudos you earn, the better you're ranking will be and the more vehicles, skins, and tracks you can unlock.
Online play: Project Gotham Racing 2 will support Xbox Live. Join friends and others around the world for the ultimate street race, or download ghosts (recorded cars to watch, learn from, and compete against).
Multiplayer System Link: Allows players to race head-to-head in the same room.
Racing around the globe: Maintaining its international theme, Project Gotham Racing 2 takes place in photo-realistic recreations of famous cities including Chicago, Edinburgh, Florence, and Moscow.
Sweet rides: Take the wheel of some of the most exclusive high-performance vehicles, all fully licensed with realistic damage modeling. Project Gotham Racing 2 offers an exciting driving experience in vehicles such as the Ferrari Enzo, Porsche GT2, BMW Z4, Pontiac GTO, Mini Cooper S, and many more.
Music that drives you: Listen to the hottest DJs in the world turn out authentic music from real radio stations, as you drive through each city in the game. You can also create personal play lists with the exclusive CD player in Project Gotham Racing 2.
Highly detailed game environments: Project Gotham Racing 2 captures the essence of every city, with fully researched, photo-realistic environments (including highly detailed storefronts and buildings), allowing gamers to experience the superior graphics technology of Xbox.
Screenshots
Car List:
MINI Cooper S
Seat Leon Cupra R
Volkswagen New Beetle RSi
Ford Focus RS
Honda Civic Type-R
Renault Clio V6
Volkswagen R32
Lancia Delta Integrale Evo
Audi TT Roadster
Mazda Miata MX-5
Toyota MR2 Spyder
Porsche Boxster S
Honda S2000
BMW Z4 3.0i
Audi TT Coupe
Mazda RX-8
Honda Integra Type-R (Japan)
Nissan 350Z
Audi S4
BMW M3
Audi TT 3.2 Quattro
Volvo XC90
Chevrolet SSR
Mercedes ML55 AMG
Porsche Cayenne Turbo
BMW X5 4.6is
Ford SVT Lightning
Mitsubishi 3000 GT VR4
Mitsubishi Lancer Evolution VII
Mazda RX-7
Toyota Supra Twin-Turbo
Subaru Impreza WRX STi
Nissan Skyline GT-R (R34) Nur
Vauxhall VX220
Lotus Elise
Lotus 340R
Caterham 7 Classic
Renault Spider
AC 427 MKIII
Toyota 2000GT
Nissan 240Z
Porsche 550 Spyder
Jaguar E-Type
Mercedes 300SL Gullwing
Porsche 911 RS 2.7
Ferrari 275 GTB
Ferrari Dino 246 GT
Lancia Stratos
Ferrari 250 GT
Lexus SC 430
Jaguar XKR
Audi RS6
TVR Tamora
Cadillac XLR
Morgan Aero 8
Porsche 911 Carrera Coupe (996)
Iceni
Pontiac GTO
Corvette Sting Ray
Chevrolet Camaro SS
Ford Mustang Fastback 2+2
Chevrolet Camaro Z28
Pontiac Trans Am
Ferrari 355 F1
Porsche 911 Turbo (996)
Chevrolet Corvette Z06
Dodge Viper GTS
Ferrari 360 Modena
Ferrari 360 Spider
TVR Tuscan Speed 6
Delfino Feroce
Bentley Continental GT (HOT)
Ferrari Testarossa
Ferrari 550 Barchetta
Mercedes SL55 AMG
Ferrari 575M Maranello
Aston Martin Vanquish
Lotus Espirit V8
Lotus Exige
Vauxhall VX220 Turbo
Dodge Viper SRT-10
Honda NSX Type-R (Japan)
Noble M12 GTO3
Porsche 911 GT3 (996)
Ferrari Challenge Stradale
Ford GT40
Porsche 959
Ferrari F40
Ferrari F50
Porsche 911 GT2 (993)
Jaguar XJ220
Ascari KZ1
Saleen S7
Ford GT
Porsche Carrera GT
Koenigsegg CC V8S
Enzo Ferrari
Pagani Zonda S
Mercedes CLK-GTR
Porsche 911 GT1
TVR Cerbera Speed 12
Officiele Site:
http://www.xbox.com/en-us/pgr2
(Met dank aan Twi)
[XBox] Project Gotham Racing 2
[XBox] Project Gotham Racing 2 (Deeltje 2)
quote:Jah die moet ik weer eens ff toevoegen
Op woensdag 17 december 2003 01:06 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ik rij bijna iedere dag.
Net nog effen gedaan met Bastard.
Op welke kudo's rank zitten jullie eigenlijk.
Offline zit ik ergens rond de rank 23
Online ben ik bijna rank 9.
Ik hoef in singleplayer alleen nog de extreme series en de ultimate series. Dan heb ik alles pas op brons (hoewel ik ook al veel zilver en flink wat goud heb) En dan te bedenken dat ik voordat ik live kreeg in 2 dagen tot Grand Touring had gespeeld en dacht dat ik de singleplayer zo uitgespeeld zou hebben
Verder is het misschien een leuk idee om hier ook een weekly challenge ofzo te houden. Bijvoorbeeld 1 hotlap en 1 kudo/cone challenge. Lijkt me wel lachen. We kunnen altijd op Live! checken of het echt waar is als we aan een tijd twijfelen ofzo.
Nou, ik ga maar weer verder met net alsof ik werk doen
Ik ben nu begonnen met het tussendoor uitrijden van de arcade challenges, net alle cone challenges afgerond.
Man wat is dit spel groot zeg in de singpleplayer...
quote:Nou inderdaad, je hebt die hele arcade zooi nog. En dan hebben ze de time trials ook nog zodanig opgezet dat het een uitdaging is om alle 102 tracks en 92 auto's een scherpe tijd neer te willen zetten. Dit gaat me echt nog weken of maanden kosten om alleen al alles een keer gedaan te hebben. Je hoort mij daar overigens niet over klagen
Op woensdag 17 december 2003 09:06 schreef DinoPK het volgende:
Ik zit nu op 37 in single player, bijna 12 op live, en een totale speelduur van 55 uur. Alles op zilver and aboveIk ben nu begonnen met het tussendoor uitrijden van de arcade challenges, net alle cone challenges afgerond.
Man wat is dit spel groot zeg in de singpleplayer...
Ik zit overigens al ruim over de 50 uur ingame time maar daar zitten ook de nodige idle uurtjes bij, dus daar ben ik t zicht op kwijt. Misschien maar beter ook, wil waarschijnlijk niet echt weten hoeveel tijd ik al bochtjes zit te nemen
quote:Ik heb gehoord dat er verwijzingen zijn naar Parijs en LA op de disc.. dus dat zou kunnen betekenen dat er banen bij komen van die plekken. We zien het wel.
Op woensdag 17 december 2003 01:02 schreef twi het volgende:
Het lijkt me eerder gelul dan waarheid, maar er schijnen verborgen Franse soundtracks gevonden te zijn op de disc van PGR2. Het broodje aap-gehalte vind ik vrij hoog, maar het zou erop kunnen duiden dat er een downloadable content gaat komen met een nieuw level in een Franse stad.
Online rank 10
Geniet nog steeds vol van dit spel
Ben nu met goud bezig heb je ook last van cone challenges?
Vind cone challenges irriant maar het is toch wel leuk als ik 100.000 keer opnieuw moet doen is het best wel kut in goud niveau.
BMW M3 rijdt zooo lekker man.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Sebas op 17-12-2003 11:41]
quote:Bij die cone challenges moet je eens een ghost downloaden.. weet je wat er van je verwacht word.
Op woensdag 17 december 2003 11:36 schreef X-Sebas het volgende:
Vette spel zeg!Ben nu met goud bezig heb je ook last van cone challenges?
Vind cone challenges irriantmaar het is toch wel leuk als ik 100.000 keer opnieuw moet doen is het best wel kut in goud niveau.
BMW M3 rijdt zooo lekker man.
quote:Ja dan word je gek.
Op woensdag 17 december 2003 11:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Bij die cone challenges moet je eens een ghost downloaden.. weet je wat er van je verwacht word.
quote:Ja dat is misschien een kleine min punt.
Op woensdag 17 december 2003 12:45 schreef pimpin het volgende:
ik vind het wel jammer, dat je niet op Live! kan kijken wie de snelste is. Switchen tussen kudos en time ofzo.
Mijn stats tot nu toe:
Single Player Status
Kudos Rank 29 - 367,642 Kudos
Xbox Live Status
Kudos Rank 8 - 261,195
Player Status
Kudos Tokens - 134
Card Owned - 45/102
Ik denk ik wacht ff met alle auto's kopen voordat de DLC auto's Tokens gaan kosten .
[edit]
Steel - 0
Bronze - 0
Silver - 9 (fokking cone challenges )
Gold - 78
Platinum - 4
Word er agressief van
Is het spel daadwerkelijk verbeterd t.o.v deel 1. Denk hierbij vooral aan de besturing, het realisme en de mogelijkheden. ?
Alvast bedankt.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:02 schreef Goodluck het volgende:
Voor de bezitters van dit spel:Is het spel daadwerkelijk verbeterd t.o.v deel 1. Denk hierbij vooral aan de besturing, het realisme en de mogelijkheden. ?
Alvast bedankt.
Verder is project gothan racing 2 de beste racing game ooit
Wat kan je trouwens bereiken door de arcade mode uit te spelen, voor zover ik kon zien zitten alle auto's namelijk al in de Kudo World Challenge
quote:Vlgs mij niks..
Op donderdag 18 december 2003 19:16 schreef Rodie83 het volgende:
Wat kan je trouwens bereiken door de arcade mode uit te spelen, voor zover ik kon zien zitten alle auto's namelijk al in de Kudo World Challenge
quote:enzo.
Op maandag 22 december 2003 23:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
welke auto staat er op de voorkant van pgr 2?Een ferrari toch?
Welk model precies?
Beetje kudos aan het sparen voor de download content.. geruchten gaan dat je die auto's dan moet kopen met je tokens. Ik denk het zelf niet, maar je kan maar beter een verzameling van die dingen hebben dan he
* Alfisti is trouwens "Alfa 155" op live
quote:\
Op vrijdag 26 december 2003 20:30 schreef Alfisti het volgende:
Ik hoorde net op live dat zeer binnenkort (lees: vandaag of morgen) er een Lamborghini als download komtiemand bekend mee??
* Alfisti is trouwens "Alfa 155" op live
Niet als download, maar het gerucht gaat dat er een soort van Lamborghini add-on komt voor PGR2. MS zou de rechten die zijn van Rage hebben overgekocht uitlenen aan Bizarre om te zorgen dat we ook met de lamborghini's in PGR2 te kunnen rijden.
Afwachten dus, want het is allemaal een groot gerucht.
quote:
Op zondag 28 december 2003 02:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bastard waarom kickte die kut Ghey mij...khad nog geeneens wat gezegd of geraced
Server zat vol.. wilde een vriend van hem er bij.. iemand moest eruit. Ik zei nog dat ie die Engelsman er uit moest gooien.
o ja is nfs:u ook goed? heb ik er ook maar bij besteld
quote:ja was die gast nou zo dom of wat?
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef Bastard het volgende:
Zat gister ook een cheapass fokker op live.. ben verdomme zn naam kwijt. Maar hij had ook geen headset.
quote:Ja nou ja,.. ben daarna ook naar een andere server gegaan.
Op zondag 28 december 2003 12:38 schreef Gamedemon het volgende:[..]
ja was die gast nou zo dom of wat?
er zat een demonhunter ofzo je zei nog zo dat DEMONHUNTER er uit moest...kickt die lul mij eruit....je hebt me 2 keer geinvite maar als je ergens uit gekickt bent kan je er niet meer in om gezeik te voorkomen
quote:Watch your mouth son
Op zondag 28 december 2003 12:12 schreef Bastard het volgende:
Zat gister ook een cheapass fokker op live.. ben verdomme zn naam kwijt. Maar hij had ook geen headset.
Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk )
Heb net pas weer een Xbox met PGR2 aangeschaft, en het werd me een beetje te duur om er ook nog gelijk een Live startpakket bij te nemen, dus ik moet het voorlopig nog ff doen met die trial, zonder headset dus.
Maar die komt er over een tijdje wel hoor, kan ik tenminste terugschelden
quote:Ja dat was jij
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef StrayDog het volgende:[..]
Watch your mouth son
Dat was ik nl, je bedoelt toch JasonXL?Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk
)
quote:Nu weet ik dus wie je bent.
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef StrayDog het volgende:[..]
Watch your mouth son
Dat was ik nl, je bedoelt toch JasonXL?Zitten ze mij een beetje af te zeiken terwijl ik niks terug kan zeggen (was wel grappig eigenlijk
)
Heb net pas weer een Xbox met PGR2 aangeschaft, en het werd me een beetje te duur om er ook nog gelijk een Live startpakket bij te nemen, dus ik moet het voorlopig nog ff doen met die trial, zonder headset dus.
Maar die komt er over een tijdje wel hoor, kan ik tenminste terugschelden
quote:nope pure visial...thats all
Op woensdag 31 december 2003 16:39 schreef kepler het volgende:
vraag: je auto kan beschadigen, zoals ik heb kunnen zien tijdens een paar uurtjes PGR2. Maar wordt die auto er dan ook langzamer door? Want dat kon ik niet echt merken...
quote:Slechte review.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:27 schreef TripleM het volgende:
Zojuist is op de FP de review van Project Gotham Racing 2 verschenen:http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1432
- PGR2 is geen arcaderacer
- PGR2 met NFSU vergelijken, alsof NFSU 'heilig' is
PGR2 is een realistische racer, waarbij NFSU niet eens in de buurt kom van deze game.
quote:Ik denk eerder dat je slecht gelezen hebt.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:43 schreef TC03 het volgende:
Slechte review.
quote:Waarom niet? Mijn argumentatie vind je in de review.
- PGR2 is geen arcaderacer
quote:Het zijn de twee populairste (arcade) racers van het moment, dat zeg ik ook in de review. Ik zeg nergens dat NFSU heilig is. Bovendien zijn beide spellen 'streetrace' games, beiden met een andere insteek. Ook dat zeg ik overigens in de review.
- PGR2 met NFSU vergelijken, alsof NFSU 'heilig' is
quote:Wederom, waarom?
PGR2 is een realistische racer, waarbij NFSU niet eens in de buurt kom van deze game.
Zover mijn bijdrage
Verder goeie review!
quote:Op het puntje na van dat het schademodel geen invloed heeft op je rijgedrag, zie ik geen argumenten daar voor.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende
Waarom niet? Mijn argumentatie vind je in de review.
quote:Street racers ja, maar beide toch heel anders
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende
Het zijn de twee populairste (arcade) racers van het moment, dat zeg ik ook in de review. Ik zeg nergens dat NFSU heilig is. Bovendien zijn beide spellen 'streetrace' games, beiden met een andere insteek. Ook dat zeg ik overigens in de review.
quote:NFSU is arcade, PGR2 niet, dat is al HET punt waarom je ze niet mag vergelijken. Ik zal even uitleggen waarom PGR2 arcade is...
Op vrijdag 2 januari 2004 00:51 schreef TripleM het volgende:
Wederom, waarom?
De gameplay van NFSU is totaal anders. Ook de hele setting eromheen. Het besturen van de wagens vergt gewoon een stuk minder oefening dan in PGR2, en dat is het criterium voor een arcade racer: hoe simpel de besturing is. Je merkt gewoon aan alles dat PGR2 niet arcade is: het wagenpark, de besturing, de verschillende modi.
Ik ben net begonnen maar wat moet ik doen om te zorgen dat ik de volledige Nurburgring unlock? Ik kan de physics het beste vergelijken met NFS Porsche unleashed, alleen dan met veel verschillende merken.
quote:De besturing is juist vrij standaard. Ook de handling van de auto's is een kenmerk van een arcade game. Daarin verschillen al die auto's niet zo heel erg in van elkaar. Tuurlijk, als je een auto van een lage klasse met een auto in een hoge klasse vergelijkt merk je dat wel qua snelheid en handling, maar in dezelfde klasse vind ik het vies tegenvallen.
Op vrijdag 2 januari 2004 12:30 schreef TC03 het volgende:
De gameplay van NFSU is totaal anders. Ook de hele setting eromheen. Het besturen van de wagens vergt gewoon een stuk minder oefening dan in PGR2, en dat is het criterium voor een arcade racer: hoe simpel de besturing is. Je merkt gewoon aan alles dat PGR2 niet arcade is: het wagenpark, de besturing, de verschillende modi.
Het hele Kudos systeem past ook niet in een realistische racer, ook dat is typisch arcade.
Al met al valt PGR2 wat mij betreft gewoon onder de arcade racers. Het heeft zeker ook realistische elementen, maar als je het in een hokje moet rammen is het gewoon een arcade racer. Op zich maakt het ook niet zoveel uit vind ik, ik snap ook niet waarom er zo over wordt gevallen, net als over het vergelijk met NFSU. Er zijn meteen mensen op hun teentjes getrapt, terwijl er drie hele simpele en duidelijke redenen zijn waarom je ze best mag vergelijken. En zo uitgebreid vergelijk ik ze helemaal niet eens!
Op naar de volgende review
quote:Dat hele effect is gewoon afgeleid van The Fast And The Furious, dat heeft verder ook helemaal niets te maken met het snelheidsgevoel, dat in NFSU ook los van het tunnelvision effect aanwezig is.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:31 schreef Fuxl het volgende:
Nog even iets over het snelheidsgevoel. Er is geen blurry tunnelvision zoals bij NFSU. Maar dat vind ik juist weer een beetje arcade-achtig. Het is daat veel te overdreven uitgevoerd bij te lage snelheden. Bij Moto GP2 is het bijvoorbeeld veel beter uitgevoerd. Bovendien vind ik dat dat effect geen vereiste hoeft te zijn voor snelheidsgevoel. Ik vind het snelheidsgevoel in PGR2 toch duidelijker aanwezig als in Sega GT.
Het zit er een beetje tussenin. maar de handling is voor mij de belangrijkste en dat vindt ik wel redelijk realistisch
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:57 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga een xbox kopen nu, ik weet het zeker
quote:de voornaamste reden voor mijn aanschaf van de xbox was voor PGR2. en ik heb zelf helemaal geen spijt van. alleen jammer dat er een thomson drive inzit en geen samsung dvd drive
Op zaterdag 3 januari 2004 20:57 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga een xbox kopen nu, ik weet het zeker
quote:Ben ik het niet mee eens, ik merk duidelijk verschil tussen de auto's in dezelfde klasses, maarja. Niet zoveel als tussen de verschillende klasses, maar duidelijk wel verschil. Bovendien hebben ze niet voor niets verschillende klasses in het leven geroepen.
Op zaterdag 3 januari 2004 20:52 schreef TripleM het volgende:[..]
De besturing is juist vrij standaard. Ook de handling van de auto's is een kenmerk van een arcade game. Daarin verschillen al die auto's niet zo heel erg in van elkaar. Tuurlijk, als je een auto van een lage klasse met een auto in een hoge klasse vergelijkt merk je dat wel qua snelheid en handling, maar in dezelfde klasse vind ik het vies tegenvallen.
quote:Ik zie niet in waarom dat het arcade maakt. Het maakt het juist niet erg arcade. Naar mijn mening zijn arcade-racers toegankelijker dan realistische racers, en het kudo-systeem maakt PGR2 minder toegankelijk dan bijv NFSU, waardoor je weer kan zeggen dat NFSU arcade is, en PGR2 niet.
Het hele Kudos systeem past ook niet in een realistische racer, ook dat is typisch arcade.
quote:Er zijn voor mij 3 criteria waarop je kan zeggen of de game arcade is: een hoog 'met 200 km/h door de bocht rij gehalte', een duidelijk verschil in rijgedrag tussen de verschillende wagens, en een relatief klein wagenpark.
Al met al valt PGR2 wat mij betreft gewoon onder de arcade racers. Het heeft zeker ook realistische elementen, maar als je het in een hokje moet rammen is het gewoon een arcade racer. Op zich maakt het ook niet zoveel uit vind ik, ik snap ook niet waarom er zo over wordt gevallen, net als over het vergelijk met NFSU. Er zijn meteen mensen op hun teentjes getrapt, terwijl er drie hele simpele en duidelijke redenen zijn waarom je ze best mag vergelijken. En zo uitgebreid vergelijk ik ze helemaal niet eens!
Bovendien: een arcade-racer zou volstaan in een arcade-hal. Anders gezegd: binnen 2 potjes moet je redelijk kunnen racen. Nou, na 2 potjes PGR2 kan je d'r echt nog steeds geen hout van hoor .
PGR2 voldoet aan alledrie de criteria overduidelijk niet, en als je dat niet vindt dan snap je het naar mijn mening niet helemaal. Niks ten nadele van jou, maar zo denk ik gewoon .
PGR2 heeft een realistische(re) feel qua gameplay, maar is gewoon een Arcade-racer en zal dit ook altijd blijven.
Alleen deze opmerking snap ik niet:
quote:Dus jij wilt dat je met een auto in een bepaalde klasse makkelijk voorbijfietst aan een andere auto in een bepaalde klasse? Of hoe zie je dat voor je? Als je met Renault Clio's rijdt, die als een blok op de weg liggen, kom je er alleen bij door:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:52 schreef TripleM het volgende:
De besturing is juist vrij standaard. Ook de handling van de auto's is een kenmerk van een arcade game. Daarin verschillen al die auto's niet zo heel erg in van elkaar. Tuurlijk, als je een auto van een lage klasse met een auto in een hoge klasse vergelijkt merk je dat wel qua snelheid en handling, maar in dezelfde klasse vind ik het vies tegenvallen.
1) Een fout van je tegenstander die zachtjes (of harder) de vangrail raakt of een andere stuurfout maakt.
2) Als je er dichtbij zit je kunt profiteren van hun slipstream.
Da's toch logisch? Beide auto's hebben dezelfde topsnelheid? Als je gevoel van snelheid in een bepaalde klasse wilt creeren, ga dan eens met de AC III racen tegen een Renault Spider (Roadster) of met een Noble tegen een Vauxhall (Track Specials). Dan merk je genoeg snelheidsverschil binnen een bepaalde klasse hoor.
Hoe bedoel je dat, dat je snelheidsgevoel binnen een bepaalde klasse mist?
quote:Alleen jammer dat er geen "pakket" is van Xbox + PGR2
Op zondag 4 januari 2004 00:57 schreef Chillmeister het volgende:[..]
de voornaamste reden voor mijn aanschaf van de xbox was voor PGR2. en ik heb zelf helemaal geen spijt van. alleen jammer dat er een thomson drive inzit en geen samsung dvd drive
quote:Wat is daar erg aan dan?
Op zondag 4 januari 2004 00:57 schreef Chillmeister het volgende:[..]
alleen jammer dat er een thomson drive inzit en geen samsung dvd drive
quote:Nou zo'n pakket heb ik al een paar weken hier thuis.
Op zondag 4 januari 2004 11:34 schreef Fillipe het volgende:[..]
Alleen jammer dat er geen "pakket" is van Xbox + PGR2
, maar goed ga wel even rondneuzen.
Dus ff de grens over of via internet bestellen, ik heb er een paar weken geleden 189 euro voor betaald bij Mediamarkt in Herzogenrath.
quote:Nice, shit die wil ik ook bedankt! even informeren dan.
Op zondag 4 januari 2004 16:12 schreef StrayDog het volgende:[..]
Nou zo'n pakket heb ik al een paar weken hier thuis.
Is in Duitsland gewoon te koop, "Xbox Rosso Pack".Dus ff de grens over of via internet bestellen, ik heb er een paar weken geleden 189 euro voor betaald bij Mediamarkt in Herzogenrath.
quote:Vraag ik me ook af, enige nadeel aan die Thomson is dat hij de meeste cd-r's niet leest, dus kun je gekopieerde audio cd's moeilijker op de hd van de Xbox zetten (cd-rw werkt wel).
Op zondag 4 januari 2004 13:04 schreef pimpin het volgende:[..]
Wat is daar erg aan dan?
quote:De Thomson leest geen CD-R, ach ja, geen groot drama hoor.
Wat is daar erg aan dan?
quote:Hier nog een plaatje van het Rosso/PGR2 pack:
Op zondag 4 januari 2004 16:13 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nice, shit die wil ik ook bedankt! even informeren dan.
quote:Mijn dank is groot, zal die trouwens binnenkort ook verkrijgbaar zijn in Nederland denk je?
Op zondag 4 januari 2004 16:19 schreef StrayDog het volgende:[..]
Hier nog een plaatje van het Rosso/PGR2 pack:
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 04-01-2004 17:15]
quote:aangezien ik hem wil chippen zodat ik divx filmpjes kan afspelen. aangezien ik 200+ filmpjes op CD-R en nog eens 100+ filmpjes op DVD+r heb zou ik die wel af willen spelen. en thuis gemaakte dvd's (dus met de video camera) wilt hij ook niet afspelen. Maar over chippen van je xbox mag ik toch niet praten.
Wat is daar erg aan dan?
Wat moet ik halen met PGR2 om de Nurburgring te kunnen rijden?
quote:Moet je eens een ander merk dvd+r proberen, of een dvd-r.
Op zondag 4 januari 2004 17:15 schreef Chillmeister het volgende:[..]
aangezien ik hem wil chippen zodat ik divx filmpjes kan afspelen. aangezien ik 200+ filmpjes op CD-R en nog eens 100+ filmpjes op DVD+r heb zou ik die wel af willen spelen. en thuis gemaakte dvd's (dus met de video camera) wilt hij ook niet afspelen. Maar over chippen van je xbox mag ik toch niet praten.
quote:Hij zal hier ook wel een keer komen, maar geen idee wanneer.
Op zondag 4 januari 2004 17:15 schreef Fillipe het volgende:[..]
Mijn dank is groot, zal die trouwens binnenkort ook verkrijgbaar zijn in Nederland denk je?
quote:Yep, ik heb 2 Thomsons en die lezen DVD+R(W)s (en DVD-R(W)) zonder problemen.
Op zondag 4 januari 2004 17:20 schreef StrayDog het volgende:[..]
Moet je eens een ander merk dvd+r proberen, of een dvd-r.
Ik weet nl. van meerdere mensen dat zij dvd recordables gewoon kunnen afspelen met een Thomson drive.
quote:Nou ik ben benieuwd, anders wacht ik nog wel even op die aanbieding/pakket. Is precies wat ik wil hebben namelijk
Op zondag 4 januari 2004 17:21 schreef StrayDog het volgende:[..]
Hij zal hier ook wel een keer komen, maar geen idee wanneer.
In Duitsland is hij sinds een maand ongeveer verkrijgbaar, in de UK trouwens ook volgens mij.
quote:Ik ben het niet met je eens.
Op zondag 4 januari 2004 09:38 schreef twi het volgende:
-heel verhaal-
De term arcade racer komt vanuit racers in de arcade hallen (logica ). In de arcade hallen kost een game geld, en moet je de game dus snel onder de knie hebben. Wat krijg je dan: games met simpele controls, met hoge snelheden door de bochten, weinig verlies aan snelheid bij botsingen.
Bij PGR2 kan je absoluut niet met hoge snelheden door de bochten, en verlies je veel snelheid bij botsingen en touché's met auto's / vangrailen. De game zou absoluut nooit in deze vorm in een arcade hal kunnen te staan, dus is het echt geen arcade racer.
quote:Ik merk er qua handling gewoon te weinig van als ik in twee verschillende auto's in dezelfde klasse rijd. Het ging me niet om een snelheidsverschil (als dat verschil te groot is zou het vreemd zijn dat ze toch in dezelfde klasse zitten), maar de manier waarop de auto's 'aanvoelen' als je ermee rijdt.
Op zondag 4 januari 2004 09:38 schreef twi het volgende:
Alleen deze opmerking snap ik niet:
[..]
Dus jij wilt dat je met een auto in een bepaalde klasse makkelijk voorbijfietst aan een andere auto in een bepaalde klasse? Of hoe zie je dat voor je?
quote:nou ik merkte zat tussen de AC Cobra en de Caterham super 7, en zelfds tussen de 340R. de Porsche 911 GT3 vindt ik ook heel anders rijden dan de Ford GT
Op maandag 5 januari 2004 00:02 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik merk er qua handling gewoon te weinig van als ik in twee verschillende auto's in dezelfde klasse rijd. Het ging me niet om een snelheidsverschil (als dat verschil te groot is zou het vreemd zijn dat ze toch in dezelfde klasse zitten), maar de manier waarop de auto's 'aanvoelen' als je ermee rijdt.
quote:Hmmmm, in sommige klassen is dit misschien wel waar. Maar in sommigen ook totaal niet. Kwestie van rijstijl denk ik ook
Op maandag 5 januari 2004 00:02 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik merk er qua handling gewoon te weinig van als ik in twee verschillende auto's in dezelfde klasse rijd. Het ging me niet om een snelheidsverschil (als dat verschil te groot is zou het vreemd zijn dat ze toch in dezelfde klasse zitten), maar de manier waarop de auto's 'aanvoelen' als je ermee rijdt.
quote:Ik heb hem ook en bij mij laad hij het spel van PGR2 wel eens niet goed. Vooral na lang gebruik blijft ie dan hangen.. ja behoorlijk frusti dus.
Wat is daar erg aan dan?
Ik heb vandaag Gold gehaald door een cone challenge te doen met de Porsche Gt-1, en foutloos 2 rondjes rijden.. Aan het einde van de rit werd er 11.000 bij geschreven.
Wie wil me aanraken? Sterker nog.. laten we er een challenge van maken!
quote:Ja dat was een mooie rit.
Op zondag 25 januari 2004 15:38 schreef Bastard het volgende:
* gijsje79 PIMPT!Ik heb vandaag Gold gehaald door een cone challenge te doen met de Porsche Gt-1, en foutloos 2 rondjes rijden.. Aan het einde van de rit werd er 11.000 bij geschreven.
Wie wil me aanraken? Sterker nog.. laten we er een challenge van maken!
This neat little mini-game can be accessed by going into the Garage. While you're in walk mode, go over to the arcade machine and press A.
quote:shit dat was ik helemaal vergeten, meteen uitproberen als ik thuis kom
Op maandag 26 januari 2004 13:38 schreef Bastard het volgende:
eastereggThis neat little mini-game can be accessed by going into the Garage. While you're in walk mode, go over to the arcade machine and press A.
quote:PGR2 weer aanzet
Op maandag 26 januari 2004 13:38 schreef Bastard het volgende:
eastereggThis neat little mini-game can be accessed by going into the Garage. While you're in walk mode, go over to the arcade machine and press A.
ben benieuwd
quote:Dammiiiittt
Op maandag 26 januari 2004 18:24 schreef kepler het volgende:[..]
PGR2 weer aanzet
ben benieuwd
*voeten stampt*
Ik wil mn spel terugggg!!
quote:Zelfs IK heb vandaag PGR 2 gespeeld
Op maandag 26 januari 2004 18:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Dammiiiittt
*voeten stampt*Ik wil mn spel terugggg!!
quote:Ja.. .uitgerekend jij ja.
Op maandag 26 januari 2004 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zelfs IK heb vandaag PGR 2 gespeeld
ik moet nog 2 cone challenges ( in de ultimate serie ) op brons dan heb ik die GTO tenminste
*klinkt raar jullie hebben zowat alles op zilver/goud*
hierna ga ik voor alles zilver iemand tips voor die cone dinges ?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
hierna ga ik voor alles zilver iemand tips voor die cone dinges ?
quote:het is in florence dus dat slippen zit er niet in
Op maandag 26 januari 2004 20:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Rustig blijven Baan leren kennen, en plaatsen van cones leren kennen. Geen cone raken Geen muur raken. Combo's maken, veel slippen tussendoor.
quote:Jawel hoor.. maar probeer anders zoveel mogelijk poortjes goed te rijden.. en het liefst binnen de 2 seconden nog door het volgende poortje. Ik weet zeker dat als je een foutloos rondje rijd door de poortjes je Zilver hebt.
Op maandag 26 januari 2004 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
het is in florence dus dat slippen zit er niet in
quote:Wat zeg je dat toch weer mooi.
Op maandag 26 januari 2004 21:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Jawel hoor.. maar probeer anders zoveel mogelijk poortjes goed te rijden.. en het liefst binnen de 2 seconden nog door het volgende poortje. Ik weet zeker dat als je een foutloos rondje rijd door de poortjes je Zilver hebt.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:35 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Wat zeg je dat toch weer mooi.
quote:
Als je maar die combo's kan blijven maken
zit nu in de 3e serie pas..
quote:Xbox aandoet
Op maandag 26 januari 2004 18:24 schreef kepler het volgende:[..]
PGR2 weer aanzet
ben benieuwd
met die dure porsche kan ik niet eens boven de 170 uitkomen op die baan met die regen. is erg in het begin.
Fokking 8 van die dingen uitgegeven.
Ik vind de audi trouwens het beste in de races daarvoor en in de eerste heb ik alles gedaan met den Seat Leon Cupra R
quote:Haal alsjeblieft eerst alles op zilver (of liever goud), anders ga je spijt krijgen zodra je op Xbox Live zit dat je het de eerste keer niet op zilver of goud hebt gedaan.
Op maandag 26 januari 2004 23:56 schreef speedfreakssj het volgende:
ik doe nu veel bronze en ga later dan wel verder maar wat ik zo bout vind zijn die cone dingen en speed cam.met die dure porsche kan ik niet eens boven de 170 uitkomen op die baan met die regen. is erg in het begin.
Fokking 8 van die dingen uitgegeven.
Ik vind de audi trouwens het beste in de races daarvoor en in de eerste heb ik alles gedaan met den Seat Leon Cupra R
Bastard bedankt man dat rustig blijven deet het hem
nu in de komende weken beetje alles op zilver halen
quote:En dat is ook goed te doen
Op dinsdag 27 januari 2004 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Yes eindelijk die GTOBastard bedankt man dat rustig blijven deet het hem
nu in de komende weken beetje alles op zilver halen
quote:ik denk dat ik veel problemen ga krijgen met de cone challenges
Op dinsdag 27 januari 2004 16:03 schreef Bastard het volgende:[..]
En dat is ook goed te doen
welke auto krijg je bij zilver btw ? de porsche of de mercedes ?
quote:Bij Zilver de Porsche, die Mercedes bij Goud.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ik denk dat ik veel problemen ga krijgen met de cone challenges
![]()
welke auto krijg je bij zilver btw ? de porsche of de mercedes ?
ik kom maar niet aan 191.
189 was te doen dus 2 KM harder moet dan toch ook kunnen?
quote:Oh ja, zoiets heb ik ook gehad ergens.. ff een andere auto proberen misschien?
Op woensdag 28 januari 2004 05:48 schreef speedfreakssj het volgende:
Die speedcamera met die skyline is echt fucked up.ik kom maar niet aan 191.
quote:Misschien vandaag
Op woensdag 28 januari 2004 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je je game al terug Gijs?
quote:ik haal 190 uiterst, al een paar keer mn xbox moeten mollen hiervoor
Op woensdag 28 januari 2004 05:48 schreef speedfreakssj het volgende:
Die speedcamera met die skyline is echt fucked up.ik kom maar niet aan 191.
Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
quote:Yep, dat je denkt, dat kan sneller!!
Op woensdag 28 januari 2004 10:57 schreef DinoPK het volgende:
Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
Ik had het met een speedcam met die snelste klasse, met een S bocht er in. Kreeg het maar niet klaar met die Porsche Gt-1.. Nam een koenigsegg, happa in 1x.
quote:op de een of andere manier heb ik geen ghosts. zal ik wel uitgezet hebben ergens want ik ad ze eerst wel.
Kijk eens goed naar de ghost van die speedcam... Ten eerste wordt het niet gehaald met een skyline, en je moet eigenlijk een hele andere lijn rijden dan je denkt. Je kan zelfs vlak voor de bocht stil gaan staan en het dan nog halen als je lijn maar goed is. Handmatig schakelen is ook wel een vereiste vind ik.Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
iig heb ik het gered met handmatig schakelen al ga ik daadoor niet cght sneller.
Nu ben ik alles op zilver aan het doen en dan pas verder met me series van de open kap spijker achtige auto's.
quote:Bij mij anders, ik heb het gehaald met de skyline en met automaat, dus het is gewoon te doen. Ik probeerde het eerst met de subaru net zoals alle ghosts, maar het ging makkelijker met de skyline for mij. Wat bij mij grote verbetering was, minder rem gebebruiken en vaker gas loslaten. zo verloor ik minder snelheid.
Kijk eens goed naar de ghost van die speedcam... Ten eerste wordt het niet gehaald met een skyline, en je moet eigenlijk een hele andere lijn rijden dan je denkt. Je kan zelfs vlak voor de bocht stil gaan staan en het dan nog halen als je lijn maar goed is. Handmatig schakelen is ook wel een vereiste vind ik.Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
Gamertag: Uier
quote:Cool! Ik zal je straks toevoegen!
Op woensdag 28 januari 2004 15:30 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb ook PGR2 gekocht. Zit in de single-player mode op rank 30 ofzo en bij Live zit ik op 5.
Cone challenges vind ik daarentegen echt klote en helemaal niet leuk, en ook de nachtraces vind ik vervelend (ik zie vaak bijna niks, zo donker).
quote:Ik zal je met plezier van de baan rossen.. als je in koptelefoon dan "HAHAHAHA" hoort ben ik dat.
Op woensdag 28 januari 2004 15:30 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb ook PGR2 gekocht. Zit in de single-player mode op rank 30 ofzo en bij Live zit ik op 5.
quote:Komt me bekend voor. volgens mij heb ik al eens tegen je geraced.
Op woensdag 28 januari 2004 15:57 schreef Bastard het volgende:[..]
(SailingAce)
quote:Zou kunnen.. afgelopen weekend misschien?
Op woensdag 28 januari 2004 16:03 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Komt me bekend voor. volgens mij heb ik al eens tegen je geraced.
quote:Nee.
Op woensdag 28 januari 2004 16:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Zou kunnen.. afgelopen weekend misschien?
nog 131 dingen op zilver halen voor de porsche
Zowieso als je online speelt ben je hem binnen 2 minuten wel tegengekomen..
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:39 schreef DinoPK het volgende:
kijk eens op de achterkant van je hoesje
Tip: hij's wit
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 28-01-2004 16:44]
Ik zit inmiddels op online 120.000 kudo's (122K is rank 6)
Mede dankzij Dirk die hier een weekendje heeft meegeraced.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:42 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin om ff online te laten zien hoe je moet racen?
quote:LOL
Op woensdag 28 januari 2004 16:39 schreef DinoPK het volgende:
kijk eens op de achterkant van je hoesje
Tip: hij's witZowieso als je online speelt ben je hem binnen 2 minuten wel tegengekomen..
ik heb geen xbox live mijn ouders willen het niet betalen aangezien k 13 ben gaat dat moeilijk worden
quote:Nou dan niet.
Op woensdag 28 januari 2004 16:16 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nee.
quote:ik heb de eerste 3 bijna op platinum, behalve 2 cone challenges
Op woensdag 28 januari 2004 16:20 schreef GotenSSJ het volgende:
zo de eerste 3 series op zilvernog 131 dingen op zilver halen
voor de porsche
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Nou dan niet.
quote:Zit online al op Rank 17
Op woensdag 28 januari 2004 16:42 schreef Pjederdy het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen de races met de Mini Cooper leuk.
Ik zit inmiddels op online 120.000 kudo's (122K is rank 6)
Mede dankzij Dirk die hier een weekendje heeft meegeraced.
quote:De handrem doet wonderen
Op woensdag 28 januari 2004 22:57 schreef kepler het volgende:[..]
ik heb de eerste 3 bijna op platinum, behalve 2 cone challenges
Daar wordt ik echt gestoord van
quote:dat weet ik, maar dan gaat het goed. Totdat ik net een halve meter te ver ga, en zo'n kut-cone aantik
Op donderdag 29 januari 2004 00:51 schreef Enemy het volgende:[..]
De handrem doet wonderen
quote:En je alle combo-bonus verspeeld. Bekend probleem ja.
Op donderdag 29 januari 2004 11:43 schreef kepler het volgende:[..]
dat weet ik, maar dan gaat het goed. Totdat ik net een halve meter te ver ga, en zo'n kut-cone aantik
6:59 Ferrari 312T driver Niki Lauda, German GP training 1975
7:06 Ferrari 312T driver Clay Regazzoni, German GP race 1975
*1.2m longer circuit than standard Nordschleife
6:11 Porsche 956 Group C driver Stefan Bellof, training 1983
6:26 Porsche 956 Group C driver Stefan Bellof, race 1983
6:41 Porsche 956 Group C driver Derek Bell
7:50 BMW X5 Le Mans V12 driver Hans Stuck, 2001
*.232 km longer than current, standard Nordschleife
7:06 BMW M3 GTR, test session; driver Jörg Müller
7:19 Radical Motorsport SR3 Turbo
7:25 Alzen Motorsport Porsche 996 driver Uwe Alzen
7:33 Gemballa Porsche GTR 600 driver Wolfgang Kaufman, 2001 **
7:36 Porsche Carrera GT driver Walther Rörhl
7:40 Porsche Carrera GT *wet track
7:43 TechArt GT Street (911), 2001 **
7:43.5 Lamborghini Murcielago, Autocar 2002
7:44 Pagani Zonda C12S
7:45 Gemballa Porsche GTR600, 2000
7:46 Porsche 996 GT2
7:46 SHK Porsche 993 GT2 652 hp, 1999 **
7:49 Porsche 996 GT3 Cup
7:50 BMW E46 M3 CSL
7:50 Blitz Supra 750 hp driver Herbet Schürg, 1997 **
7:50 Honda RC30 rider Helmut Daehne, 1993
7:50 Lamborghini Murcielago
7:52 Gemballa Porsche 911 LeMans, 1995 **
7:52 Lamborghini Gallardo
7:54 Porsche GT3, 2003
7:55 Caterham R500 Superlight
7:56 Ferrari 360 Challenge Stradale
7:56 Porsche 996 Turbo
7:57 Lotec Porsche 993 Turbo 600 HP, racing suspension **
8:03 Porsche 996 GT3, 1999
8:04 Lamborghini Diablo GT
8:05 Ferrari 575M Maranello
8:06 Mercedes Benz SL55 AMG[b]
8:06 Caterham 7 Superlight R (driver Robert Nearn)
[b]8:07 Ferrari 550 Maranello
8:09 Honda NSX-R
8:09 Ferrari 360 Modena
8:09 Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
8:10 Chrysler Viper GTS 411 ps UK-Spec, no ABS
8:10 Donkervoort D8 180R
8:12 Mercedes Benz SL55 AMG
8:12 Porsche 993 Turbo
8:13 Lotus Esprit Sport 350 354 ps
8:15 Ruf 911 CTR 2 520 hp
8:16 AC-Schnitzer E36 M3 CLS II 350 ps
8:17 Aston Martin Vanquish
8:17 Porsche 996 C2
8:18 BMW Z8 400 ps
8:18 Chevrolet Corvette Commemorative Edition 344 ps
8:18 Ferrari F355
8:20 Audi RS6
8:22 BMW E46 M3
8:22 BMW M Coupe 321 ps
8:23 Aston Martin DB7 GT
8:23 Porsche 996 Carrera 4
8:25 Audi RS4 375 HP
8:25 Callaway C12
8:25 Mitsubishi Carisma GT Evo VI
8:25 Mitsubishi Carisma GT Evo VII
8:26 Mercedes Benz SLK 32 AMG
8:26 Nissan 350Z
8:28 BMW M5 400 ps
8:28 Nissan Skyline GTR 277 hp
8:28 Porsche 993 C2
8:29 Mercedes Benz CLK 55 AMG
8:30 Maserati Coupé Cambiocorsa
8:31 Ferrari F355 GTS 380 hp
8:32 BMW M Roadster 321 ps
8:32 BMW Z4 3.0 SMG
8:32 Porsche Boxster S
8:32 Volkswagen Golf R32
8:34 Honda NSX 276 hp
8:34 BMW Z3 Coupé 3.0i 231 ps
8:35 BMW M3 Coupe 321 ps
8:36 BMW E36 M3 EVO 321 ps
8:37 Maserati 3200GT
8:37 Mercedes Benz C32 AMG
8:37 Nissan Skyline GTR V-Spec 350 hp
8:37 Subaru Impreza GT Turbo
8:38 Honda NSX
8:38 Mercedes Benz SL500, 12/2001
8:38 Porsche 996 Carrera 296 hp
8:39 Honda S2000
8:39 Morgan Aero 8 /[b]
[b]8:41 Aston Martin DB7 /[b]
[b]8:41 Audi S3 210 ps
8:42 Audi S4 265 HP
8:42 Lotus Exige
8:44 Chevrolet Corvette
8:45 Chevrolet Corvette 339 hp, automatic
8:46 Porsche 993 Carrera S 285 hp
8:47 Honda Civic Type-R 200 ps, 2001
8:49 Jaguar XKR Coupe
8:49 Renault Clio Sport V6
8:52 Mercedes CLK 430
9:09 Volkswagen Golf V6 4Moti[b]on
**=modified car
All tijden door Horst von Saurma
Autocar 12/97 same-day test, driver Stephen Sutcliffe
Top Gear Magazine 10/97 same-day test, 2 professional drivers (best times listed)
7:21 Blitz Supra 650 hp, 1997
7:59 Nissan Skyline R33 unknown suspension & boost; no limiter
8:20 BMW E36 M3 321 hp
Shortened Nordschleife
[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 29-01-2004 12:06]
quote:erg leuk maarre, wat kan je er nu mee?
Op donderdag 29 januari 2004 11:56 schreef Chillmeister het volgende:
Om te vergelijken met wat jij kan doen met je autos in PGR2
**=modified car
All tijden door Horst von Saurma
Autocar 12/97 same-day test, driver Stephen Sutcliffe
Top Gear Magazine 10/97 same-day test, 2 professional drivers (best times listed)
quote:ik weet niet hoe realistisch de tijden zijn in PGR2, maar er staan vele auto's tussen. dus kan je jezelf vergelijken met een echte coureur
Op donderdag 29 januari 2004 20:11 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
erg leuk maarre, wat kan je er nu mee?
quote:dan is de TEST track tijd?
Op donderdag 29 januari 2004 21:06 schreef Chillmeister het volgende:[..]
ik weet niet hoe realistisch de tijden zijn in PGR2, maar er staan vele auto's tussen. dus kan je jezelf vergelijken met een echte coureur
Welke banen zijn het dan?
BTW ik zit nu bij classic
saaie zooi want ik weet niet of ik die ferarri DINO moet kopen of niet.
quote:Je moet die 275 GTB hebben daar
Op donderdag 29 januari 2004 23:55 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
dan is de TEST track tijd?
Welke banen zijn het dan?
BTW ik zit nu bij classic
saaie zooi want ik weet niet of ik die ferarri DINO moet kopen of niet.
quote:Dat is goed nieuws.
Op vrijdag 30 januari 2004 10:04 schreef Bastard het volgende:
Nou Maandag Of Dinsdag ben ik weer live.
Net MIcrosoft gebeld.. ze hebben hem vandaag opgestuurd.. kan misschien morgen zijn dat hij er is, maar wellicht dat UPC niet op zaterdag bezorgd.
quote:Nou niet als je hem echt deze week uiterlijk had verwacht.
Op vrijdag 30 januari 2004 19:32 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Dat is goed nieuws.
quote:Ja, dat kan je die gasten niet kwalijk nemen natuurlijk, die hebben zich gespecialiseerd in kabeltelevisie en internet, niet in transport.
Op vrijdag 30 januari 2004 10:04 schreef Bastard het volgende:
maar wellicht dat UPC niet op zaterdag bezorgd.
wat ik al niet over heb voor een auto
wel zonde dat ik nooit met de Mercedes of de TVR zal kunnen rijden
heb al zoveel moeite af en toe op zilver een vriend van mij die het ook heeft heeft vandaag even een race in de american musle serie heeft gedaan want die haalde ik met pijn en moeite op brons
edit en hij rijd dus op zijn gemakje zo naar de finish als 1ste op zilver
quote:Dat doe jij over een maand ook
Op vrijdag 30 januari 2004 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:puh ik ben beter als hem alleen verlies snel mijn geduld hij heeft nog niet eens alles op brons dus
Op vrijdag 30 januari 2004 22:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat doe jij over een maand ook
quote:het zijn wel veel races
Op vrijdag 30 januari 2004 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
ik ben echt zo verslaafd hieraan nog fokking 76 dingen ! op zilverwat ik al niet over heb voor een auto
![]()
wel zonde dat ik nooit met de Mercedes of de TVR zal kunnen rijden
heb al zoveel moeite af en toe op zilver een vriend van mij die het ook heeft heeft vandaag even een race in de american musle serie heeft gedaan want die haalde ik met pijn en moeite op brons
quote:UPS
Op vrijdag 30 januari 2004 21:43 schreef twi het volgende:[..]
Ja, dat kan je die gasten niet kwalijk nemen natuurlijk, die hebben zich gespecialiseerd in kabeltelevisie en internet, niet in transport.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:55 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin om even live te gaan?
Gamertag: Anormius
quote:Ik heb hem nu ong 9 dagen en rijd nog steeds niet super hoor, maar meisjes,,, willen ze met je racen, gaat je skill weer omlaag want die kunnen het niet waardoor ik straks helemala ingemaakt word als ik dat gevaar naar huis heb gebracht
Op vrijdag 30 januari 2004 22:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat doe jij over een maand ook
quote:waar zie je dat?
Op zaterdag 31 januari 2004 19:28 schreef Mister_T het volgende:
Heb net alle Kudos World Sersies gehaald
Ik heb er 20 uur, 38 min en 50 sec over gedaan.
144 zilver, 27 goud en 1 platinum
ik heb 2 platinum en ik heb er nog 2 op bronze, een overtake en een cone challenge
quote:Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?
Op zondag 1 februari 2004 19:12 schreef speedfreakssj het volgende:
maar meisjes,,, willen ze met je racen, gaat je skill weer omlaag want die kunnen het niet waardoor ik straks helemala ingemaakt word als ik dat gevaar naar huis heb gebracht
quote:Bij Profile Management
Op zondag 1 februari 2004 19:13 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
waar zie je dat?
ik heb 2 platinum en ik heb er nog 2 op bronze, een overtake en een cone challenge
quote:nee hoor, Kheb met me vriendin geraced alleen is die niet zo goed en ga je zelf minder rijden
Op zondag 1 februari 2004 19:37 schreef twi het volgende:[..]
Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?
Dus, iemand nog tips qua bochtentechniek?
quote:Probeer lichtjes aan te driften; gas en rem tegelijk. Even op elkaar afstemmen, dat helpt een hoop.
Op dinsdag 3 februari 2004 00:21 schreef Chevalric het volgende:
Wie van jullie doet ook mee met de Weekly Hot Laps en zo? Ik sta deze week maar liefst op positie 427 en ik kom maar niet hoger... Nou heb ik de Ghost van de nummer 1 gekeken en op de een of andere manier neemt hij (met name) de eerste bocht heel anders. Ik heb maar twee opties: powersliden of niet genoeg kunnen sturen en tegen de vangrail knallen, maar hij remt blijkbaar net genoeg om die wagen wel fatsoenlijk om de bocht te krijgen...Dus, iemand nog tips qua bochtentechniek?
quote:Oh ja, dat kan je apart kiezen inderdaad.. 1x gedaan.. maar ik verdiende er niks mee?
Op dinsdag 3 februari 2004 07:53 schreef Chevalric het volgende:
Je hebt Weekly Cone Challenges en Weekly Hot Laps. De eerste gaan om Kudos (maar die tellen niet mee voor je Kudos rank, volgens mij) en de tweede gaat om de snelste tijd.
quote:het helpt vaak ook om net ff het gas los te laten. Als je ghost die bocht net wel haalt, maar je ziet geen remlichten dan laat hij waarschijnlijk zijn gas (ietsjes) los. Hierdoor haal je vaak net wel de bocht.
Wie van jullie doet ook mee met de Weekly Hot Laps en zo? Ik sta deze week maar liefst op positie 427 en ik kom maar niet hoger... Nou heb ik de Ghost van de nummer 1 gekeken en op de een of andere manier neemt hij (met name) de eerste bocht heel anders. Ik heb maar twee opties: powersliden of niet genoeg kunnen sturen en tegen de vangrail knallen, maar hij remt blijkbaar net genoeg om die wagen wel fatsoenlijk om de bocht te krijgen...Dus, iemand nog tips qua bochtentechniek?
Of bij het uit-acceleren net iets minder gas geven.
quote:Nee, klopt, het is puur voor de eer/competitie... En je krijgt natuurlijk betere skillz als je zo'n baan tig keer rijdt
Op dinsdag 3 februari 2004 10:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh ja, dat kan je apart kiezen inderdaad.. 1x gedaan.. maar ik verdiende er niks mee?
moet nog 36 races die ultimate serie is echt zo kut !
quote:Lastige baan met die Focus! Ben nog 2.5 seconden langzamer als de eerste
quote:Je moet ook veel oefenen
Op dinsdag 3 februari 2004 18:20 schreef twi het volgende:[..]
Lastige baan met die Focus! Ben nog 2.5 seconden langzamer als de eerste
quote:Dat had ik met de pacific Muscle series ook. die KUT RX7's die me Skyline even wegduwden in de muur.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
die makers hadden wel iets meer rekning kunnen houden met de AI.
Als je ze voorbij wilt drukken ze je gewoon tegen de vangrailmoet nog 36 races die ultimate serie is echt zo kut !
quote:yep laatst haalde ik een bentley continental GT in met me maranello bij de eerst volgende bocht (ging nogal gelijk op) tikje en achterstevoren maar nog 36 races voor de porsche whoohoo
Op dinsdag 3 februari 2004 18:56 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Dat had ik met de pacific Muscle series ook. die KUT RX7's die me Skyline even wegduwden in de muur.
iemand tips voor die streetraces in de ultimate serie ? die zijn namelijk nogal irritant voornamelijk de zonda's
quote:Ik zit met de RS6
Op dinsdag 3 februari 2004 19:15 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
yep laatst haalde ik een bentley continental GT in met me maranello bij de eerst volgende bocht (ging nogal gelijk op) tikje en achterstevoren maar nog 36 races voor de porsche whoohoo
![]()
iemand tips voor die streetraces in de ultimate serie ? die zijn namelijk nogal irritant voornamelijk de zonda's
trouwens, gewoon in het begin goed omgooien die dingen, komen ze een heel stuk achter. doe ik ook vaak. Porsche is alles zilver toch?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:29 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik zit met de RS6
Porsche is alles zilver toch?
Al is het NIET makkelijk, speel dan ook wel op zilver.
Aleen die met die vage bak waar ook de RS6 zit en de vorige heb ik geloof ik intotaal 3 keer bronze, 68X silver, 3 X gold en 2 X platinum. (speedcams en zo)
quote:Porsche Cayenne....
Op woensdag 4 februari 2004 08:34 schreef speedfreakssj het volgende:
bedankt. Ben nu bij American Muscle. Kheb die Ford SVT maar gekocht. heeft zeg maar allround specs.Al is het NIET makkelijk, speel dan ook wel op zilver.
Aleen die met die vage bak waar ook de RS6 zit en de vorige heb ik geloof ik intotaal 3 keer bronze, 68X silver, 3 X gold en 2 X platinum. (speedcams en zo)
quote:Nee, die zit bij alle zooi.
Op woensdag 4 februari 2004 08:51 schreef twi het volgende:[..]
Porsche Cayenne....
Die RS6 is waar je ook die AC cobra hebt. OF de caterham.
quote:Owje
Op woensdag 4 februari 2004 09:26 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Nee, die zit bij alle zooi.
Die RS6 is waar je ook die AC cobra hebt. OF de caterham.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je je game al terug Gijs?
quote:Ik heb ze maandag nog gebeld.. er werd mij verzekerd dat ik hem voor het weekend zou hebben..
Op woensdag 4 februari 2004 10:03 schreef twi het volgende:[..]
al een maand zonder
quote:Pfff, mijn beste tijd tot nu toe is 1:09 en een beetje... Ik moet zeggen dat ik wel telkens iets beter wordt, maar mijn bochtentechniek laat nog steeds te wensen over. Volgens mij moet ik iemand zien te vinden die me een cursusje kan geven
Op dinsdag 3 februari 2004 18:20 schreef twi het volgende:[..]
Lastige baan met die Focus! Ben nog 2.5 seconden langzamer als de eerste
quote:Nee, jij hebt zeker liever zo'n wagen die achterstevoren staat zodra je naar de rem kijkt, zoals de Lotus Elise... Maar goed, de Focus in PGR2 is inderdaad niet de beste auto van het stel, maar wel binnen zijn klasse... Maar da's mijn mening
Op woensdag 4 februari 2004 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ik vind die focus maar een klote bak.. doet veels te veel overhellen en ondersturen.
quote:Zeldzaam zijn de momenten dat een Focus het van mn clio kon winnen
Op woensdag 4 februari 2004 14:49 schreef Chevalric het volgende:[..]
Nee, jij hebt zeker liever zo'n wagen die achterstevoren staat zodra je naar de rem kijkt, zoals de Lotus Elise... Maar goed, de Focus in PGR2 is inderdaad niet de beste auto van het stel, maar wel binnen zijn klasse... Maar da's mijn mening
quote:met een RS6 in de ultimate klasse ?
Op woensdag 4 februari 2004 01:29 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik zit met de RS6
trouwens, gewoon in het begin goed omgooien die dingen, komen ze een heel stuk achter. doe ik ook vaak. Porsche is alles zilver toch?
quote:De Clio trekt sneller op, is makkelijker te besturen, maar de topsnelheid ervan is te langzaam om het op snellere banen (zoals deze in Edinburgh, die heeft 2 lange rechte stukken) te kunnen winnen van een Focus. Het scheelt ongeveer een seconde tussen mijn snelste tijd in de Clio (1:07.4) en die in een Focus (1:06.2).
Op woensdag 4 februari 2004 15:09 schreef Bastard het volgende:[..]
Zeldzaam zijn de momenten dat een Focus het van mn clio kon winnen
haal het hopelijk voor de vakantie anders moet ik weer inkomen maar nu moet ik bij die cone challenge in de ulitnate op florence 4550 halen
dit haal ik dus never nooit niet denk ik
iemand tips met welke auto bijv. ?
quote:Welke klasse?
Op woensdag 4 februari 2004 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:
nog 22 fukcing races![]()
haal het hopelijk voor de vakantie anders moet ik weer inkomen maar nu moet ik bij die cone challenge in de ulitnate op florence 4550 halen
dit haal ik dus never nooit niet denk ik
iemand tips met welke auto bijv. ?
quote:ultimate
Op woensdag 4 februari 2004 17:33 schreef twi het volgende:[..]
Welke klasse?
heb alle autos behalve de zonda,merces,posche GT1 en de TVR dan he
quote:oh ik op brons met de saleen
Op woensdag 4 februari 2004 17:46 schreef twi het volgende:
Heb ik allemaal in de Enzo gedaan
maar jij hebt hem op zilver met de enzo gehaald ?
quote:Ik ook.. trouwens.. je moet ook meer gamen dan hier rond hangen
Op woensdag 4 februari 2004 17:47 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
oh ik op brons met de saleen
maar jij hebt hem op zilver met de enzo gehaald ?
quote:mijn handen doen pijn
Op woensdag 4 februari 2004 17:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ook.. trouwens.. je moet ook meer gamen dan hier rond hangen
heb al meer als 30 uur gegamed en hoef nog maar 22 races hoor
Online stond ik 1000e qua kudosranking, maar opeens was ik het even zat, en nu zit ik rond de 4500, maar jah.
quote:nee, Ik ben niet zo ver, ben net bij american muscle.
Op woensdag 4 februari 2004 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
met een RS6 in de ultimate klasse ?
maar doe steeds effe wat oudere races om daar zilver voor te halen en zo
quote:ow dacht al
Op woensdag 4 februari 2004 20:05 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
nee, Ik ben niet zo ver, ben net bij american muscle.
maar doe steeds effe wat oudere races om daar zilver voor te halen en zo
in het echt hoort ie zeker in de extreme klasse
0-100 4.6 sec.
top 300+ zonder begrensing
quote:ja maar dat is in een rechte lijn. denk dat hij in het echt op een circuit andere auto niet bij zal houden
Op woensdag 4 februari 2004 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
die RS6 is echt te sloom voor woorden in het spelin het echt hoort ie zeker in de extreme klasse
0-100 4.6 sec.
top 300+ zonder begrensing
quote:Was je Gamertag?...voeg ik je gewoon toe, kunnen we misschien vanaaf nog ff racen
Op donderdag 5 februari 2004 13:37 schreef Chillmeister het volgende:
ik! jammergenoeg zit ik op werk.
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 05-02-2004 13:40]
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:42 schreef Chillmeister het volgende:
Orgasmic Chilli
quote:Ja.. vanavond.. of PGR2 moet zijn uitverkocht bij de MM.
Op donderdag 5 februari 2004 13:28 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin in een potje live PGR2 ?
quote:met jouw geluk zal het wel uitverkocht zijn....
Op donderdag 5 februari 2004 14:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja.. vanavond.. of PGR2 moet zijn uitverkocht bij de MM.
en vanavond een potje racen met Fokkers count me in
Zie sig voor Live-tag
quote:Check! Ik slinger hem nu aan
Op donderdag 5 februari 2004 13:28 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin in een potje live PGR2 ?
alleen heb ik geen internet meer als xbox live aanstaat
quote:Ga je hem dubbel halen.
Op donderdag 5 februari 2004 14:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja.. vanavond.. of PGR2 moet zijn uitverkocht bij de MM.
quote:Accept me Friends Request nou ff, dan kan ik je vinden
Op donderdag 5 februari 2004 14:06 schreef kepler het volgende:[..]
Check! Ik slinger hem nu aan
quote:Het bericht van mij hierboven wordt moeilijk lezen aangezien je geen internet heb
Op donderdag 5 februari 2004 14:06 schreef kepler het volgende:
quote:Nee, ik krijg hem niet terug van microsoft.
Op donderdag 5 februari 2004 14:22 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ga je hem dubbel halen.
quote:ik ook niet. ga binnenkort de starterkit kopen, krijg ik tenminste de headset gratis bij. zit nu nog op de 2 maanden trail
Op donderdag 5 februari 2004 14:36 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb trouwens nog geen Communicator, moet na het weekend binnen komen als het goed is
quote:klootzakken, waarom niet?
Op donderdag 5 februari 2004 14:43 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik krijg hem niet terug van microsoft.
quote:[Xbox] Complimenten voor XBOX
Op donderdag 5 februari 2004 14:45 schreef Chillmeister het volgende:[..]
[..]klootzakken, waarom niet?
quote:Ik ga na de 2 maanden trial gewoon verder, dan kan je ten minste je abbonement op ieder moment stop zetten. Starters Kit is 5o euro, dan heb je de Communicator en 2 Demos....Ik koop de Communicator wel gewoon voor 29,99
Op donderdag 5 februari 2004 14:45 schreef Chillmeister het volgende:[..]
ik ook niet. ga binnenkort de starterkit kopen, krijg ik tenminste de headset gratis bij. zit nu nog op de 2 maanden trail
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 14:41 schreef Mister_T het volgende:[..]
Het bericht van mij hierboven wordt moeilijk lezen aangezien je geen internet heb
Halo zat er nog in, heb dat ff gespeeld. Ik ga nu racen
quote:Kom eraan
Op donderdag 5 februari 2004 15:19 schreef kepler het volgende:[..]
Halo zat er nog in, heb dat ff gespeeld. Ik ga nu racen
quote:a) je verbinding is brak
Op donderdag 5 februari 2004 15:30 schreef Mister_T het volgende:[..]
Kom eraan
quote:a) Me broer zit te downloaden
Op donderdag 5 februari 2004 16:10 schreef kepler het volgende:[..]
a) je verbinding is brak
b) je bent te goed
c) ik heb vandaag mn dag niet echt..
d) was wel gaaf
quote:de eerste 2 races wel, ik ging dwars door je heen een paar keer
Op donderdag 5 februari 2004 16:13 schreef Mister_T het volgende:[..]
a) Me broer zit te downloaden
, was ik zwaar aan het laggen?
b) Thx
c) Miscchien morgen jouw dag
d) Was zeker gaaf
quote:Ik heb eerst alles op Zilver/goud gehaald, meteen auto's die je veel online gebruikt gekocht. Ik ben nu bezig om alles op Platinum te halen (heb er nu 25 op platinum).
Op donderdag 5 februari 2004 16:15 schreef kepler het volgende:[..]
de eerste 2 races wel, ik ging dwars door je heen een paar keer
![]()
en ik moet nog steeds alles unlocken, heb alleen de slechte neiging om alles gelijk in platinum te halen...
heb nu iets van 24 platinum, 7 goud en 1 zilver
gaat wel langzaam op deze manier
quote:ja.. succes er mee
Op donderdag 5 februari 2004 16:20 schreef Mister_T het volgende:[..]
Ik ben nu bezig om alles op Platinum te halen (heb er nu 25 op platinum).
quote:Zal idd wel ff duuren
Op donderdag 5 februari 2004 17:38 schreef Bastard het volgende:[..]
ja.. succes er mee
quote:Zag dat je net Live was, dus ik maakte connectie met de game waar jijzat. Was ik er 10 sec, ging jij meteen weg
Op donderdag 5 februari 2004 17:38 schreef Bastard het volgende:[..]
ja.. succes er mee
quote:Ben ff eten aan het maken.. moest weten of mn spel het deed.. en ik won
Op donderdag 5 februari 2004 17:40 schreef Mister_T het volgende:[..]
Zag dat je net Live was, dus ik maakte connectie met de game waar jijzat. Was ik er 10 sec, ging jij meteen weg
quote:Is goed....Ik ben nu ff Midtown Maddnes 3 aan het spelen. Invite me maar ff
Op donderdag 5 februari 2004 17:40 schreef Bastard het volgende:[..]
Ben ff eten aan het maken.. moest weten of mn spel het deed.. en ik won
Dus na het eten ben ik er weer
quote:Ja die waren spannend he
Op donderdag 5 februari 2004 19:33 schreef Mister_T het volgende:
Waren zeer leuke potjes bastard...nu nog wachten tot ik me Headset heb
Mooie inhaalacties van je gezien.
quote:Daarbij hoorde ik ook wel eens niet al te nette worden uit jouw mond komen
Op donderdag 5 februari 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:[..]
Mooie inhaalacties van je gezien.
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:31 schreef Mister_T het volgende:[..]
Daarbij hoorde ik ook wel eens niet al te nette worden uit jouw mond komen
![]()
Pretty annoying... Iemand tips?
quote:Ja tis d..d..d..dat je het zegt.
Op donderdag 5 februari 2004 22:58 schreef kepler het volgende:
ja ik zuig in het spelkomt omdat ik ook nog een leven ernaast heb
quote:komt ook omdat ik maar rank 4 had, en de rest boven de 15
Op donderdag 5 februari 2004 22:59 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja tis d..d..d..dat je het zegt.
maar ben hard bezig met alles unlocken, maar ben pas bij serie 4...
kheb al wel 24 platinum ofzo
quote:Beter ga je gewoon door op zilver eerst
Op donderdag 5 februari 2004 23:01 schreef kepler het volgende:[..]
komt ook omdat ik maar rank 4 had, en de rest boven de 15
maar ben hard bezig met alles unlocken, maar ben pas bij serie 4...
kheb al wel 24 platinum ofzo
quote:dat begrijp ik
Op donderdag 5 februari 2004 23:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Beter ga je gewoon door op zilver eerst
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:01 schreef Bastard het volgende:
Mercedes CLK-GTR heeft
kom jij eens hierheen en naam je harde schijf mee
quote:Ja
Op zaterdag 7 februari 2004 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
![]()
kom jij eens hierheen en naam je harde schijf mee
Kheb er een blaar van op mn duim... wel 10x die streetrace in Chicago in het donker met de corvette gereden. En dat is 10x5 rondjes
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 12:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja
Kheb er een blaar van op mn duim... wel 10x die streetrace in Chicago in het donker met de corvette gereden. En dat is 10x5 rondjes
moet nog 13 races voor de porsche
1 race tegen de corvette sting ray (one on one)
en voor de rest nog wat dingetjes bij extreme en ultimate denk dat die cone challenge (florence uffizi ulitmate) het moielijkste wordt
quote:Daar waar je 10.000 kudos moet rijden? Nee, gaat verrassend goed, als je die pionnen maar niet raakt.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
en ultimate denk dat die cone challenge (florence uffizi ulitmate) het moielijkste wordt
quote:op zilver moet je eh 4550 geloof ik is aardig irritant schiet steeds te ver door
Op zaterdag 7 februari 2004 12:24 schreef Bastard het volgende:[..]
Daar waar je 10.000 kudos moet rijden? Nee, gaat verrassend goed, als je die pionnen maar niet raakt.
1 in ultimatre en 1 in extreme
52.189 (testbaan)
quote:Is dat die baan bij de garage?
Op zaterdag 7 februari 2004 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
meteen even mijn persoonlijke rondetijd verbeterd in me eerste rondje52.189 (testbaan)
Zal ik ook eens rijden.. ff kijken wat het verschil nou is tussen de Porsche en de Mercedes.
quote:ja doe dat
Op zaterdag 7 februari 2004 19:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Is dat die baan bij de garage?
Zal ik ook eens rijden.. ff kijken wat het verschil nou is tussen de Porsche en de Mercedes.
ik rij bijna perfect 1 x brak die uit dus was een redelijke clan lap misschien dat er nog 1 tiende van af kan of zo
laten we er een challenge van maken iedere zondag (bijv.) met een bepaalde auto 1 vliegende ronde op de testbaan.
en dan kijken wie het snelste is ? met morgen beginnen ?
quote:Mja.. ik speel het liever live hoor
Op zaterdag 7 februari 2004 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ja doe dat
ik rij bijna perfect 1 x brak die uit dus was een redelijke clan lap misschien dat er nog 1 tiende van af kan of zo
laten we er een challenge van maken iedere zondag (bijv.) met een bepaalde auto 1 vliegende ronde op de testbaan.
en dan kijken wie het snelste is ? met morgen beginnen ?
quote:maar dat heb ik niet
Op zaterdag 7 februari 2004 20:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Mja.. ik speel het liever live hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |