abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15468087
Afgelopen zondagochtend heeft mijn vriendin tegen mij opgebiecht dat ze gezoend heeft met een andere jongen. Normaliter zou ik het direct uitmaken maar helaas is haar verhaal voor mij erg lastig om te verwerken...

Afgelopen zaterdag is ze met een vriendin uitgeweest naar een discotheek. Haar vriendin kwam toen een kennis tegen en van die kennis had mijn vriendin wat gedronken uit een glas.

Volgens haar hadden zij er echter wat ingestopt (denk GHB) want ze voelde zich erg raar. Ze zei dat ze opeens een warm en tintelend gevoel kreeg. Ze ervaarde de muziek opeens als heel erg intens en ze werd er onwijs geil van de GHB. Ze had het zelfs het gevoel dat ze wel met iedereen wou vrijen...

Wat later zat ze aan de bar toen was ze met een jongen in gesprek. Opeens nam die jongen haar vol op d'r bek. Aangezien zulke dingen altijd kunnen gebeuren (zulke klootzakken heb je helaas overal) zou je verwachten dat ze er onmiddelijk mee stopt en hem verrotscheldt.

Ze deed dit echter niet en zoende hem terug. Ze zij tegen mij dat ze onder invloed was van GHB en het daarom onwijs lekker en spannend vondt om met een vreemde te zoenen.

Ze zij dat ze zich later tijdens het zoenen met die jongen toch besefte dat ze iets deed wat niet kan en toen pas stopte ze ermee.

Ik zit hier erg mee en zie dit dan ook als vreemdgaan. Zelf weet ik dat je onder invloed van GHB je lichaam en gevoelens totaal niet onder con trole hebt en supergeil ervan worden. Daarom weet ik zelf niet zo goed om dat ik het moet uitmaken of haar moet vergeven.

Ze zegt dat ze zich enorm schuldig voelt maar ze vondt het aan de andere kant ook wel een spannende ervaring. Ik waardeer het wel dat ze dit alles eerlijk tegen mij heeft opgebiecht.

Ik zou haar het liefst hetzelfde willen aandoen zodat ze weet hoeveel pijn en verdriet het kan doen. Maar dan vindt ik juist dat je onwijs zwak en zielig bent.

Wat vinden jullie? Moet ik het uitmaken of moet ik haar dit vergeven ? Ik wordt nl. gek van mijn twijfels

dinsdag 16 december 2003 @ 22:48:13 #2
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15468099
uitmaken
aka Man-Mountain
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:48:40 #3
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_15468119
Ik weet dat het makkelijk gezegd is maar in het echt erg moeilijk: Dumpen
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:50:10 #4
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15468175
Ik zou het haar vergeven... En zelf niet ook vreemd gaan natuurlijk.
... hier geweest te zijn!!!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:50:26 #5
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_15468180
onthouden, van leren en misschien er aan gaan denken om het uit te maken

[Dit bericht is gewijzigd door mymoodfentje op 16-12-2003 22:51]

"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_15468181
Schluss, je moest eens weten hoe vaak het GHB excuus tegenwoordig wordt gebruikt...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_15468191
vergeven.

Als ze het had verzwegen, of echt van bil gegaan zou zijn, zou ik het wat anders vinden

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15468218
Uitmaken.....

Excuus van een stuk stront overigens!

pi_15468220
Kon ze geen betere smoes verzinnen

Dumpen

dinsdag 16 december 2003 @ 22:51:35 #10
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:52:16 #11
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_15468242
Had je meteen een bloedtest moeten laten doen. Ik weet niet hoelang GHB aantoonbaar is in het bloed. Als dat zo is die vriend aanklagen en haar vergeven, anders 'The Finger'...
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_15468263
Dat is wel dé grootste lulsmoes die ik heb gehoord om vreemd te gaan.

Getuigd van een erg onoriginele vriendin en een goedgelovige vriend .

Serieus;als zij GHB heeft gehad dan ben je niet even raar, dan wordt ze daarna goed en goed kotsmisselijk.

dinsdag 16 december 2003 @ 22:53:59 #13
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_15468294
Waarom vraag jij aan ons wat jij moet gaan doen? Dat weet je zelf toch het beste?
Gekloond: ♫
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:55:08 #14
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_15468332
kutsmoes.
dumpen.
techno&hardcore 4 life
pi_15468334
vaag verhaal. Ik geloof haar verhaal niet.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_15468381
Lulverhaal dumpen...
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:57:39 #17
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_15468415
Haar het goed laten maken (je weet zelf wel hoe ) en daarna dumpen!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:58:36 #18
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_15468445
Zoenen zou ik nog wel trekken, maar een beetje met kerels uit 1 glas drinken vin ik echt te ver gaan.
dumpen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:58:41 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_15468446
Als het een drugs is geweest is ze gewoon STOM: de aloude regel: nooooooit een drankje aannemen, noooooit je drankje even laten staan en daarna weer uit drinken!
En d'r vergeven natuurlijk !

Als het geen drugs is geweest, tsja, dan is het helemaal makkelijk

censuur :O
pi_15468470
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:53 schreef thedon het volgende:
Waarom vraag jij aan ons wat jij moet gaan doen? Dat weet je zelf toch het beste?
Nee ik weet echt niet wat te doen. Daarom plaatst ik ook deze oproep ik de hoop een antwoord te kunnen vinden
pi_15468473
Uitmaken, voorkomt ellende.
pi_15468477
Als jij weet hoe GHB voelt, neem ik dus aan dat je het zelf daadwerkelijk ook gebruikt hebt ooit?

Zo ja, hield jij je toen ook niet in?

dinsdag 16 december 2003 @ 22:59:42 #23
21195 chielechiel
Dans je de hele nacht met mij?
pi_15468485
Hmz, wat een vaag verhaal.

Weet niet hoelang je al met haar samen bent, maar 1x vergeven is misschien de beste oplossing.

Ze is eerlijk geweest, zoenen is nou ook weer niet super erg, maar...

Als je haar vergeeft, pas op dat als je ruzie met haar hebt, het vreemdgaan er niet meer bij gaat lopen betrekken, dat schiet niet op.

Succes

pi_15468686
GHB staat bekend als een middel waar jij geil van wordt. Hoe dan ook, het blijft achteraf een makkelijke excuus. Ik zou er dus niet teveel waarde aan hechten. Ik zou het zeker niet pikken .
pi_15468713
Als ik dat zo lees, over dat GHB, dan lijkt het me een lulverhaal.
Het geeft een vergelijkbaar effect als alcohol, maar dan sterker en sneller.
Nou sorry hoor, maar als je je dan niet kunt bedwingen, ben je echt zielig. (ik vind mensen die foute dingen gaan doen wanneer ze gezopen hebben en/of niet meer weten wat ze doen erg zielig, ook al heeft ze zelf niet gekozen om dat spul te drinken)

Daarnaast vind ik het vrij frappant dat ze meteen weet dat ze dat goedje gehad heeft,
Ik lees ook nog dat het vrij eenvoudig tot een overdosis kan leiden, maar dat gezien ze zo geil werd het blijkbaar een perfecte dosis was geweest. Dat lijkt me heel knap, aangezien ze uit hetzelfde glas gedronken heeft als haar vriendin.

Kortom IMHO is het gewoon een kutsmoes die ze samen met die vriendin bedacht heeft, omdat ze zich wel een beetje schuldig voelde, of omdat ze door iemand gezien is en bang was dat jij het via die persoon zou te weten komen.

dinsdag 16 december 2003 @ 23:06:59 #26
58703 the_emporor
sexy & o so sweet
pi_15468714
uitmaken
Santa Claus does not excist and there is no Easter Bunny. You''ll find out when you grow up that Big Bird isn't funny || Life's gonna suck when you grow up ||
pi_15468743
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:59 schreef diaspora het volgende:

[..]

Nee ik weet echt niet wat te doen. Daarom plaatst ik ook deze oproep ik de hoop een antwoord te kunnen vinden

ik wens je veel succes verder als je zoenen al vreemdgaan vindt,als ze dan met verhaal komt dat ze gemeenschap heeft gehad,wil ik je reactie wel eens zien,een relatie moet wel ergens tegen bestand zijn,je mag best wel een beetje krediet hebben naar je eega.............lulverhalen hier van dumpen is puur oip ratio gebaseerd...........zijn geen onderbouwde verhalen.......je moet het toch echt zelf beslissen...........als dit je teveel is,het zoenen,dan stoppen,want als je relatie dat al niet kan hebben.......
pi_15468749
DUMPEN!!!! Wat is dat nou voor debiele smoes, vind het wel makkelijk dat ze zich er zo onderuit probeert te lullen. Echt, als je het niet doet heb je over een tijdje nog meer pijn. Maak het desnoods uit, kijk hoe ze reageert. Wordt ze gek van verdriet, en helemaal depri, zit er misschien waarheid in. Doet het er niet veel, weet je genoeg.....
pi_15468788
kutsmoes.

als je iets "opbiecht" laat dan die details i.e. excuses achterwege, want dat doet er niet toe voor de bedrogene.

Excuses gevolgd door een "maar......" zijn geen excuses.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15468834
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:08 schreef milagro het volgende:
kutsmoes.

als je iets "opbiecht" laat dan die details i.e. excuses achterwege, want dat doet er niet toe voor de bedrogene.

Excuses gevolgd door een "maar......" zijn geen excuses.

Maar..maar...

pi_15468885
Dumpen !!!

Vreemdgaan equals exit.

dinsdag 16 december 2003 @ 23:29:18 #32
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_15469459
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:07 schreef Tigger1968 het volgende:

[..]

ik wens je veel succes verder als je zoenen al vreemdgaan vindt,als ze dan met verhaal komt dat ze gemeenschap heeft gehad,wil ik je reactie wel eens zien,

Jup, zoenen is een vorm van vreemd gaan. Als je daar neit over moeilijk doet, moet je over jaren ook niet moeilijk doen dat ze gemeenschap heeft met een ander...
quote:
een relatie moet wel ergens tegen bestand zijn,je mag best wel een beetje krediet hebben naar je eega.............lulverhalen hier van dumpen is puur oip ratio gebaseerd...........zijn geen onderbouwde verhalen.......je moet het toch echt zelf beslissen...........als dit je teveel is,het zoenen,dan stoppen,want als je relatie dat al niet kan hebben.......
Somige.......reacties zijn ............echt onderbouwd......
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_15469532
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:29 schreef Allantois het volgende:

Jup, zoenen is een vorm van vreemd gaan. Als je daar neit over moeilijk doet, moet je over jaren ook niet moeilijk doen dat ze gemeenschap heeft met een ander...

Elk stel bepaalt toch zelf waar de grens ligt?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:35:15 #34
62520 Hert
*bambi bijt*
pi_15469633
Ik vind het hele GHB verhaal een beetje vaag....
Weet je zeker dat ze alleen gezoend heeft met die jongen? En dat ze verder eerlijk is tegen je?
Zolang ze niet gelogen heeft (en dus niets meer heeft gedaan, en ze ECHT denkt dat er sprake was van een drug), zou ik haar een tweede kans geven denk ik...
Ik wou dat ik twee hertjes was....
pi_15469698
Ik dacht trouwens ook dat je heel ziek kon worden van GHB, dat je ook blackouts kan krijgen enzo. Je vriendin heeft uit het glas van die kennis zelf gedronken, dat zou dus betekenen dat hij GHB in zijn eigen glas heeft gedaan, lijkt mij vrij vreemd.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15469888
quote:
Ze zegt dat ze zich enorm schuldig voelt maar ze vondt het aan de andere kant ook wel een spannende ervaring
Mijn mening: dumpen, of er ff goed misbruik van maken

Maar serieus, als ze aangeeft dat ze het een spannende ervaring vond is dat voor mij een teken dat ze daar misschien nog wel een keer naar op zoek kan gaan.

pi_15471161
Tja, ik heb al eens alcohol de schuld gegeven van zoenen met een andere meid, hielp ook geen fu(k.

Wegwezen of accepteren nooit meer over zeuren...

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes
pi_15473029
daar ben ik heel hard en consequent in. kappen met die handel. het zal altijd aan je blijven knagen en het vertrouwen is weg.
All good things must come to an end...
pi_15474471
IK heb zo'n flauw idee dat mijn vriendin met hetzelfde probleem zit. UITMAKEN! Er zit een breuk in het glas van je relatie, je kunt het glas andersom zetten, maar ergens weet je dat er een breuk zit.

Een sterker broodje-aap verhaal heb ik nog nooit gehoord trouwens, blame GHB!

woensdag 17 december 2003 @ 09:24:22 #40
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_15474955
In een ander topic heb ik gelezen dat je GHB altijd proeft, zelfs in mixdrankjes. Het schijnt heel erg zout te zijn. Als ze dus een slok drank met GHB heeft gehad, dan moet ze dat geproeft hebben.

Nergens spreekt ze het over een rare smaak.

Het is dus een lulverhaal van haar.

woensdag 17 december 2003 @ 09:45:31 #41
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_15475308
klinkt idd als een zwakke smoes,
Hoe weet ze trouwens zelf hoe haar reacties daar op zijn en dat het uberhaubt wel ghb (oid) was.
Alles wat ik doe is toch wel leuk
  woensdag 17 december 2003 @ 09:50:04 #42
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15475393
zelf ook vreemd gaan.. het heft dan elkaar op en heb jij ook ff een pleziertje extra..
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  woensdag 17 december 2003 @ 10:34:40 #43
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_15476309
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:06 schreef Fester het volgende:
Als ik dat zo lees, over dat GHB, dan lijkt het me een lulverhaal.
Het geeft een vergelijkbaar effect als alcohol, maar dan sterker en sneller.
Nou sorry hoor, maar als je je dan niet kunt bedwingen, ben je echt zielig. (ik vind mensen die foute dingen gaan doen wanneer ze gezopen hebben en/of niet meer weten wat ze doen erg zielig, ook al heeft ze zelf niet gekozen om dat spul te drinken)

Daarnaast vind ik het vrij frappant dat ze meteen weet dat ze dat goedje gehad heeft,
Ik lees ook nog dat het vrij eenvoudig tot een overdosis kan leiden, maar dat gezien ze zo geil werd het blijkbaar een perfecte dosis was geweest. Dat lijkt me heel knap, aangezien ze uit hetzelfde glas gedronken heeft als haar vriendin.

Kortom IMHO is het gewoon een kutsmoes die ze samen met die vriendin bedacht heeft, omdat ze zich wel een beetje schuldig voelde, of omdat ze door iemand gezien is en bang was dat jij het via die persoon zou te weten komen.

Aan de ene kant ben ik het hier mee eens.
Aan de andere kant kan het idd ook echt zo zijn geweest. Heb een keer zelf meegemaakt dat mijn toenmalige vriend dit goedje binnenkreeg door een drankje te drinken. Hij wist ook wat het was, doordat hij dit al eens eerder had gehad.

Het effect is idd best leuk als het op je eigen partner wordt uitgeoefend.
Je wordt er idd enorm geil van. Je remmingen verdwijnen helemaal en echt realtisch kun je op dat moment niet zijn. Veel minder is als het niet je eigen partner is. Dus denk er maar eens goed over na. En doe wat je hartje je ingeeft.
Sterkte

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 17 december 2003 @ 10:59:08 #44
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_15476935
Als het echt zo is van die GHB zou ik het haar maar vergeven.
Maar je moet het wel ondervragen aan bekenden die je vriendin die avond gesproken hebben, of ze zich veel anders gedroeg.

Verder dat wat je zei van die gast die met haar gezoend heeft, dat dat een klootzak is.... wist hij dat zij een vriend had dan ?? Anders vind ik het maar een domme opmerking van jou.

80 maakt je buurt weer prachtig
pi_15476956
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Als het echt zo is van die GHB zou ik het haar maar vergeven.
Maar je moet het wel ondervragen aan bekenden die je vriendin die avond gesproken hebben, of ze zich veel anders gedroeg.

Verder dat wat je zei van die gast die met haar gezoend heeft, dat dat een klootzak is.... wist hij dat zij een vriend had dan ?? Anders vind ik het maar een domme opmerking van jou.

Waarom is die gast een klootzak? Alle mannen maken misbruik van zo'n situatie...
  woensdag 17 december 2003 @ 11:04:37 #46
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_15477087
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Waarom is die gast een klootzak? Alle mannen maken misbruik van zo'n situatie...

Als die gast niet wist dat ze GHB op had kan hij er toch ook geen misbruik van maken. Er staan nl niet uitgelegd of die gast haar kende, of wist van die GHB.

Maar de TS zegt dat "zulke mensen" klootzakken zijn, dus ja...

80 maakt je buurt weer prachtig
pi_15491511
Volgens mij spreekt ze niet de waarheid maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Maar hoe lang heb je al verkering met dat meisje?
Als je nog maar kort verkering hebt zou ik haar dumpen.
Als je al lang verkering hebt.. meer als een jaar ofzo, dan zou ik haar toch voor deze ene keer het voordeel van de twijfel geven.

Laat haar jou het vertrouwen in jullie relatie terugwinnen, lukt dat niet kan je het alsnog uitmaken.
Veel sterkte met je beslissing.

woensdag 17 december 2003 @ 19:46:53 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15491553
yeah sure

waarom flikkeren ze 't nooit bij mij in mijn drankje!!!!!!!!!!!!

En zoenen is geen vreemdgaan, doe even normaal zeg.
Keertje over de knie met die meid, maar verder niet een drama van maken

pi_15491832
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:46 schreef SHE het volgende:
yeah sure

Omdat je dan waarschijnlijk kotsmisselijk wordt en zo goed als dood neervalt daarom.

Ow en fijn dat jij ff voor de rest bepaald dat zoenen geen vreemdgaan is. Als mijn vriendin denkt ff lekker met een andere jongen te zoenen kan ze weg.

pi_15491911
zou domme reden zijn om het uit te maken... als het vaker gebeurt moet je wel twijfels krijgen, maar als zij door wil zou ik er als ik jou was geen problemen van maken....
Lachen is gezond :D!
  woensdag 17 december 2003 @ 19:58:40 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15491968
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:55 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Omdat je dan waarschijnlijk kotsmisselijk wordt en zo goed als dood neervalt daarom.

Ow en fijn dat jij ff voor de rest bepaald dat zoenen geen vreemdgaan is. Als mijn vriendin denkt ff lekker met een andere jongen te zoenen kan ze weg.

Zeg nerT

Ken je het fenomeen sarcasme? Zo ja, lees mijn eerste zin dan nog eens.

Ten tweede, ik bepaal het niet voor jou , noch voor TS..dat vind IK

Frust!

pi_15493500
quote:
yeah sure

Dat doen ze niet bij jou omdat je lelijk bent en dat willen ze niet zoenen

pi_15495588
quote:

[..]

[..]

ach,studenten ventje,je bent nog zo jong.......
pi_15499191
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:57 schreef Tigger1968 het volgende:

[..]

ach,studenten ventje,je bent nog zo jong.......

Naar mijn weten heb je een vriendje om mee te zoenen en niet iemand anders. Zal wat wezen als mijn vriendin tijdens het uitgaan voor mijn ogen opeens met iemand anders gaat staan tongen
pi_15499789
quote:

[..]

[..]

Ik weet niet of je GHB in je bloed nog kan detecteren, maar als dat zo is, dan zou je vriendin zsm een onderzoek moeten laten plegen en dan die gast aanklagen wegens verkrachting...jaja zelfs tongzoene geldt als verkrachting want je penetreert het lichaam.

Als je dat doet en je hebt een positieve uitslag op GHB en zeh eeft geen geschiedenis van dit soort acitviteiten, dan kan je dat allemaal doen....kijken oftie dan anders piept...waarschijnlijk wel

Enne ik zou der voor de zekerheid ook maar dumpen, want het is echt bullshit dat je zo onder invloed bent van dat spul...je kan wel degelijk goed nadenken....als je weet dat je geil bent dan weet je ook heus nog wel wie je vriendje is en wat er onder vreemdgaan verstaan wordt.

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_15499923
quote:
yeah sure

zoenen is wel vreemdgaan als je dat vreemdgaan vindt

het is soms zo simpel

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15513697
Tuurlijk is het vreemdgaan, waar is het respect tegenover je partner?

Ik denk dat veel mensen, die ghb hebben gebruikt, kunnen zeggen dat ze nog wel wisten wat ze deden in een vorm van waarheen, waarom en hoe en wat. (daar zit tongen met een ander ook bij!)

Mijn advies: Dumpen

Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down.
pi_15514269
TS, was je nog van plan te reageren?
pi_15514455
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Zeg nerT

Ken je het fenomeen sarcasme? Zo ja, lees mijn eerste zin dan nog eens.

Ten tweede, ik bepaal het niet voor jou , noch voor TS..dat vind IK

Frust!

Vanaf nu mag ik jou niet meer.

ontopic:
kan die vriendin niet vertellen wat er gebeurd is?

donderdag 18 december 2003 @ 15:35:51 #60
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_15515112
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:47 schreef diaspora het volgende:
Haar vriendin kwam toen een kennis tegen en van die kennis had mijn vriendin wat gedronken uit een glas.
Dit verhaal gaat op een aantal punten mank:
1) Die kerel gooit GHB bij zichzelf in het glas, in plaats van bij haar. Lijkt me onlogisch, en dus verzonnen.
2) Als zij echt GHB binnen zou hebben gekregen, zou ze woedend moeten zijn op die kennis, dat hij haar zo heeft gebruikt. Daar hoor je niks over.
3) Hoe weet ze dat het GHB was? Ok, afgaande op hoe je je voelt zou je kunnen concluderen dat het GHB geweest moest zijn, maar alleen als je bekend met het spul. Als leek zeggen "ze hebben me GHB gevoerd" komt niet geloofwaardig over; je zou dan eerder zeggen dat "iemand iets raars in mijn drankje heeft gedaan".

Al met al nogal wat twijfelachtige puntjes, waardoor je aan haar verhaal kunt twijfelen. Mijn gok: Ze heeft het verhaal verzonnen zodat ze het aan jou kon opbiechten (en haar eigen geweten schoon kan maken) zonder dat het echt haar schuld was.

Of dat reden genoeg is om het uit te maken, of dat je haar nog een kans geeft, is aan jou.

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_15515375
zelf ook vreemdgaan, niet om haar te pesten, maar inderdaad zoals eerder is gezegd om jezelf ook iets leuks te gunnen .

Verder gewoon eisen stellen; nooit meer alleen uit en shit, als ze echt van je houdt doet gaat ze voorlopig tog niet uit, houd ze niet van je gaat ze gillen en dan ga je gewoon weer vreemd, maar dan omdat je een ander wilt... succes!

pi_15516115
Vraag aan je vriendin of ze alcohol genuttigd heeft op de betreffende avond
Immers, alcohol en ghb gaan nooit samen.
Je vriendin had in ieder geval flink ziek moeten worden als ze alcohol op had.
  donderdag 18 december 2003 @ 16:38:50 #63
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_15517008
of je het uitmaakt of niet, ik zou die kennis eventjes in elkaar schoppen omdat ie je vriendinnetje heeft gedrogeert. Als het niet waar is hoor je je vriendinnetje zelf wel vragen om het niet te doen.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_15517365
quote:
Op woensdag 17 december 2003 09:24 schreef bankrupcy het volgende:
In een ander topic heb ik gelezen dat je GHB altijd proeft, zelfs in mixdrankjes. Het schijnt heel erg zout te zijn. Als ze dus een slok drank met GHB heeft gehad, dan moet ze dat geproeft hebben.

Nergens spreekt ze het over een rare smaak.

Het is dus een lulverhaal van haar.

Misschien was het wel tequilla
Maar serieus.. heb andere reacties gelezen, en ben er ook mee eens.. Gaat aan je knagen en zit je ermee.... Vertrouwen weg en zal haar altijd wantrouwen, vooral om het feit dat ze het best spannend vond.
Het is en blijft nog altijd jou beslissing. Je kan het altijd nog eens proberen, maar zal je bijblijven.
Zoals ik altijd zeg, er zijn meer huizen dan kerken.. Je hebt nog een leven voor je.. Enj0y life as much as you can!!
Suc6.
Don't drink water, Fish Fuck in it.
pi_15517412
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:35 schreef HenryHill het volgende:

[..]
- KNIP -
3) Hoe weet ze dat het GHB was? Ok, afgaande op hoe je je voelt zou je kunnen concluderen dat het GHB geweest moest zijn, maar alleen als je bekend met het spul. Als leek zeggen "ze hebben me GHB gevoerd" komt niet geloofwaardig over; je zou dan eerder zeggen dat "iemand iets raars in mijn drankje heeft gedaan".

-KNIP-

Mee eens
Don't drink water, Fish Fuck in it.
  donderdag 18 december 2003 @ 16:55:32 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15517470
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:38 schreef ramsesii het volgende:
of je het uitmaakt of niet, ik zou die kennis eventjes in elkaar schoppen omdat ie je vriendinnetje heeft gedrogeert. Als het niet waar is hoor je je vriendinnetje zelf wel vragen om het niet te doen.
juistem..maar ik denk dat ze zich heeft laten gaan..Kan gebeuren. EN zoenen vind ik echt iets anders dan the full monty..maar goed, die mening schijnt niet iedereen te delen.

Ik vind dat geen reden het uit te maken, wel om de vriend/vriendin in kwestie even goed te vertellen waar de grens ligt

donderdag 18 december 2003 @ 17:03:37 #67
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_15517715
quote:
yeah sure

Hey baby, ik wil 't wel een keertje in je glas komen flikkeren hoor !
zzz
pi_15517724
- ik zou er koste wat kost achter willen komen of ze het verhaal heeft verzonnen of dat het waar is. Als je er nooit achterkomt, blijft het knagen. Dus ik zou iedereen uithoren over hoe die avond ging en misschien kom je achter onjuistheden in het verhaal.

- uitmaken voel je zelf het beste. als je het niet wilt doen, moet je het ook niet doen omdat veel mensen zeggen dat je het WEL moet doen. De mensen hier kennen je niet en daarbij weten er aan de reacties te zien ('dumpen!') veel mensen niet hoe moeilijk het kan zijn om een relatie te verbreken.

Dus trek je eigen plan! Je kent jezelf het beste. Sterkte ermee!

donderdag 18 december 2003 @ 17:08:48 #69
32831 ramsesii
pi_15517887
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:55 schreef SHE het volgende:

[..]

knip

gelukkig is iedereen van andere mening... zoenen met iemand anders dan je vriendje of vriendinnetje is not done... al zou ik er bij jou niet zo lang over na hoeven denken

[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 18-12-2003 17:14]

donderdag 18 december 2003 @ 17:22:44 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15518398
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Hey baby, ik wil 't wel een keertje in je glas komen flikkeren hoor !

Mi glasa e su glasa

Serieus, vind dat zulke onzinverhalen..Ik zou er echt geen probs mee hebben hoor..Gebeurt mij nou nooit en ik denk dat ik toch zeker een target zou moeten zijn.
Maar goed, ik laat mensen graag in de waan dat het verhaal waar zou kunnen zijn...scheelt al die ellendige shit, als confrontatie enzo

donderdag 18 december 2003 @ 21:05:06 #71
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_15523915
Vergeef en vergeet.

Je hebt er niets bij te winnen om het uit te maken.

Gr jwjw

donderdag 18 december 2003 @ 21:55:44 #72
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_15525557
Helaas voor haar, maar ik zou het uitmaken.
Het verhaal lijkt niet echt te kloppen en komt erg onwaarschijnlijk over..
Als ze daadwerkelijk die shit had genoemen had ze geflipt, gehuild en naar de doktor geweest voor een bloedtest en aangifte bij de politie.

Ik maak uit jouw topic op dat geen van allen gebeurt zijn... Dus ze liegt..

koekje erbij?
pi_15526251
Kutsmoes, maar toch vergeven. Kom op man, een keertje zoenen met iemand anders. Big deal. Ze biecht het meteen aan je op, dat is iets wat 75% van de kutwijven uberhaupt al niet zou doen. Als je het uitmaakt dan ben je waarschijnlijk allebei ongelukkig, wil je dat dan?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_15526416
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:44 schreef dabky het volgende:
zelf ook vreemdgaan, niet om haar te pesten, maar inderdaad zoals eerder is gezegd om jezelf ook iets leuks te gunnen .

Verder gewoon eisen stellen; nooit meer alleen uit en shit, als ze echt van je houdt doet gaat ze voorlopig tog niet uit, houd ze niet van je gaat ze gillen en dan ga je gewoon weer vreemd, maar dan omdat je een ander wilt... succes!

Wat een kul, het is een vriendin, geen hond!|
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_15542890
Noem es tien verschillen tussen een huisdier en een vriendin dan
pi_15543616
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:25 schreef Tranceptor het volgende:
Noem es tien verschillen tussen een huisdier en een vriendin dan
Nou ik zou nooit sex hebben met mijn huisidier, jij wel dan ?
pi_15543772
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:50 schreef Kevin_D het volgende:

[..]

Nou ik zou nooit sex hebben met mijn huisidier, jij wel dan ?

das 1,

2. mijn vriendin wordt geacht eten voor mij te maken en mijn huisdier verwacht dat ik hem/haar te eten geef

pi_15617288
DUMPEN!!!!!
pi_15619146
Ook ik zet mijn twijfels bij het GHB verhaal. Ik geloof dat ik, als ik in jouw schoenen stond, inderdaad de dame in kwestie het gat van de deur gewezen had. Ten eerste omdat ze niet de indruk wekt helemaal eerlijk te zijn (persoonlijk hecht ik daar grote waarde aan), ten tweede omdat ze inderdaad zomaar die spannende ervaring vaker zou willen meemaken, en ten derde omdat ze blijkbaar niet erg sterk in haar schoenen staat.
Heb gelukkig nog nooit met dit bijltje hoeven hakken, en hoop dat ook nooit te hoeven
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 22 december 2003 @ 20:30:31 #80
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_15619170
vreemgaan=dumpen
(voor mij althans)
Where's my fear???
  maandag 22 december 2003 @ 20:33:19 #81
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15619287
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:27 schreef _kimm_ het volgende:
DUMPEN!!!!!
want kutverhaal
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_15619963
quote:
yeah sure

Idd zeg, ik wil ook wel een keer ghb in mijn drankje krijgen bij het uitgaan, is me echt nog nooit gebeurt(zielig he, snik huil, moet ik het weer zelf kopen ).

Ik ben nog nooit ziek geweest van GHB en was wel beregeil, maar kon mezelf prima inhouden als ik dat zelf wilde.
Nadenken lukte met wat moeite ook nog prima.
En ben nog nooit wat vergeten van wat ik gedaan heb tijdens ghb.

Als die jongen zelf in zijn glas ghb had gedaan en zij heeft een slokje genomen, of van mij part het glas gedeelt dan heeft ze op z'n hoogst een halve doses binnen gekregen.
Is best grappig hoor, maar zo heftig ook weer niet dat je jezelf echt niet onder controle meer hebt(zoals ik al zei, heb ik zelf nog nooit meegemaakt, ook niet bij echt flink gebruik).

Het riekt een beetje naar smoesjes verzinnen, of ze dat nu doet om het voor jou goed te praten of om zichzelf wat wijs te maken, geen idee...

Verder, ach het was maar een zoen, je weet zelf het beste of je daar overheen kan komen of niet.
Ga iig niet lange tijd lopen mieren terwijl je toch geen vertrouwen meer in haar hebt.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15621788
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:59 schreef diaspora het volgende:

[..]

Helemaal niks doen!
Als je het niet weet maar je weet wel dat je haar de moeite waard vind, dan doe je helemaal niks.
En hoeveel houd je van haar? Is dat minder ?
Iets opgeven waarvan je houdt alleen voor iets als sex is niet praktisch. Het is aangeleerd gedrag.
Dode vis drijft met de stroom mee, levende vissen zwemmen tegen de stroom in.
  maandag 22 december 2003 @ 23:23:07 #84
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_15625269
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd zeg, ik wil ook wel een keer ghb in mijn drankje krijgen bij het uitgaan, is me echt nog nooit gebeurt(zielig he, snik huil, moet ik het weer zelf kopen ).

Ik ben nog nooit ziek geweest van GHB en was wel beregeil, maar kon mezelf prima inhouden als ik dat zelf wilde.
Nadenken lukte met wat moeite ook nog prima.
En ben nog nooit wat vergeten van wat ik gedaan heb tijdens ghb.

Als die jongen zelf in zijn glas ghb had gedaan en zij heeft een slokje genomen, of van mij part het glas gedeelt dan heeft ze op z'n hoogst een halve doses binnen gekregen.
Is best grappig hoor, maar zo heftig ook weer niet dat je jezelf echt niet onder controle meer hebt(zoals ik al zei, heb ik zelf nog nooit meegemaakt, ook niet bij echt flink gebruik).

Het riekt een beetje naar smoesjes verzinnen, of ze dat nu doet om het voor jou goed te praten of om zichzelf wat wijs te maken, geen idee...

Verder, ach het was maar een zoen, je weet zelf het beste of je daar overheen kan komen of niet.
Ga iig niet lange tijd lopen mieren terwijl je toch geen vertrouwen meer in haar hebt.

woei, kinky.. beetje ver van de realiteit.
Naar mijn mening valt GHB per persoon verschillend. Jouw ervaring oeft dus niet gelijk aan die van haar te zijn.
koekje erbij?
  maandag 22 december 2003 @ 23:27:51 #85
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15625418
1. Zeggen dat je het haar vergeeft
2. Haar van achteren nemen
3. Ongeveer 30 seconden voor je klaarkomt het toch uitmaken
4. Proberen je kwakje in het tegenspartelende onderlichaam van je inmiddels ex-vriendin proberen te dumpen

Extra voordeel: Als de vrouw gaat spartelen wordt haar vagina lekker strak.

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15625564
quote:
Op maandag 22 december 2003 23:27 schreef Kaalhei het volgende:
1. Zeggen dat je het haar vergeeft
2. Haar van achteren nemen
3. Ongeveer 30 seconden voor je klaarkomt het toch uitmaken
4. Proberen je kwakje in het tegenspartelende onderlichaam van je inmiddels ex-vriendin proberen te dumpen

Extra voordeel: Als de vrouw gaat spartelen wordt haar vagina lekker strak.

Scroll maar verder naar benee!
pi_15625682
Uitmaken. Het klinkt als een smoes en al zou het geen smoes zijn, je moet gewoon niet over je heen laten lopen. Ze moet het eerst maar goed zien te maken en je respect terug winnen. Doet ze dat niet dan weet je meteen waar jij staat. Naar mijn idee de enige goede oplossing. Beetje principieel zijn mag wel hoor.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 22 december 2003 @ 23:41:07 #88
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15625720
Serieus: dumpen, die hap.
Behalve niet al te slim, gezien de smoes, ook niet al te betrouwbaar.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15631207
hmm.. mijn vriendin heeft gisteravond met haar ex gezoend..
ik heb besloten het haar wel te vergeven, ze heeft er echt spijt van, is meteen eerlijk geweest en ik geef veel te veel om haar, om het daarom uit te maken

wil niet zeggen dat het leuk is

Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_15632643
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:52 schreef milagro het volgende:

[..]

het is soms zo simpel

pi_15632699
Wat een lulsmoes

Als die gozer GHB in d'r drankje heeft gedaan, dat doet hij dat heus niet om haar alleen maar een zoentje te geven. Kortom: Dan had je vriendin heel wat meer op te biechten ...

dinsdag 23 december 2003 @ 11:01:34 #92
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_15632823
Lijkt me idd een smoes maar wel eerlijk dat ze iig toegeeft gezoend te hebben met een andere jongen. Ik denk dat als ik in jouw schoenen zou hebben gestaan, ik met haar gepraat zou hebben en haar nogmaals gevraagd zou hebben of het echt waar was van die GHB. Dat ik haar wel kon vergeven als ze gewoon met het echte verhaal zou komen. Vreemdgaan hoeft niet onoverkomelijk te zijn als je echt van elkaar houdt (zou het zelf nooit doen maar goed..) De 2e keer vreemdgaan is wel dumpen.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:03:45 #93
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15632863
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 09:48 schreef addie84 het volgende:
ik heb besloten het haar wel te vergeven, ze heeft er echt spijt van, is meteen eerlijk geweest en ik geef veel te veel om haar, om het daarom uit te maken

lekker triest bezig...
en als jij met een ex (als je die hebt) zou gaan zoenen is het zeker gelijk huilen geblazen??
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15632894
Het is maar een zoen...

De vraag zou voor mij zijn: heeft ze zitten liegen over dat GHB of niet. Dat zoenen zou me niet eens zoveeld oen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15633305
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:03 schreef Tha_Ramsush het volgende:

[..]

lekker triest bezig...
en als jij met een ex (als je die hebt) zou gaan zoenen is het zeker gelijk huilen geblazen??

zoals Isabeau zegt.. het is maar een zoen..
Ze is meteen eerlijk geweest.. ze had er niet eens over hoeven beginnen, dan had ik het nooit geweten.. dat is het belangrijkste voor mij, dat ze meteen eerlijk was! En verder hou ik veel teveel van haar om haar om 1 domme fout te laten schieten..
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:22:19 #96
37899 scorpion69
pi_15633308
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar een zoen...
Waar stel jij dan de grens?!
pi_15633381
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:22 schreef scorpion69 het volgende:

[..]

Inderdaad, als mijn vriendin met iemand heeft lopen zoenen mag ze wieberen..
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:27:46 #98
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_15633476
Als je goed leest kom je tot de conclusie dat die gozer GHB in zijn eigen glas gedaan heeft.. LIJKT ME STERK!!!

Dus: dumpen. Geen vertrouwen, geen relatie.

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_15633529
quote:

[..]

geen idee waar ik mijn grens stel.. zal ik dan wel merken neem ik aan..
wat het belangrijkste voor mij is, is eerlijkheid.. zal wel stom zijn, maar is wel zo
pi_15633670
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:01 schreef scorpion69 het volgende:
Lijkt me idd een smoes maar wel eerlijk dat ze iig toegeeft gezoend te hebben met een andere jongen. [.....] De 2e keer vreemdgaan is wel dumpen.
Da's echt larie....ga je haar ook nog eens wat moed inspreken...je keurt het dus goed wat ze heeft gedaan...al dan niet verkapt....

En de 2e keer vreemdgaan? Je moet ervoor zorgen dat er gewoon geen tweede keer zal komen...m.a.w. bij de eerste keer al dumpen.

dinsdag 23 december 2003 @ 11:37:00 #101
37899 scorpion69
pi_15633762
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:29 schreef addie84 het volgende:

[..]

geen idee waar ik mijn grens stel.. zal ik dan wel merken neem ik aan..
wat het belangrijkste voor mij is, is eerlijkheid.. zal wel stom zijn, maar is wel zo

Eerlijkheid is ook het belangrijkste. Ik zeg ook niet dat als ik jou was, je vriendin meteen zou dumpen (zie mijn eerdere post). Wel vind ik het een beetje raar om te zeggen "tis maar een zoen". Ik vraag me echt af wat voor relatie je dan hebt als je dat zonder meer accepteerd zonder er moeilijk over te doen. Dat laatste is niet tegen jou bedoelt maar in het algemeen. Zoenen vind ik persoonlijk toch iets intiems wat je doet met je lover en niet met zomaar iemand (stel dat je een relatie hebt).
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:39:39 #102
37899 scorpion69
pi_15633859
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:34 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Da's echt larie....ga je haar ook nog eens wat moed inspreken...je keurt het dus goed wat ze heeft gedaan...al dan niet verkapt....

En de 2e keer vreemdgaan? Je moet ervoor zorgen dat er gewoon geen tweede keer zal komen...m.a.w. bij de eerste keer al dumpen.

Nee ik keur het niet goed. Iedereen kan fouten maken en een keertje een uitglijder maken. Een goede relatie zou dat moeten kunnen hebben in mijn ogen. Ik zie het zelf liever niet gebeuren maar het is niet onoverkomelijk als je echt om elkaar geeft. Een relatie zit vol ups en downs. Als je na een down meteen opgeeft, kan je beter geen relatie beginnen. Just my cents..
pi_15633991
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:37 schreef scorpion69 het volgende:

[..]

Eerlijkheid is ook het belangrijkste. Ik zeg ook niet dat als ik jou was, je vriendin meteen zou dumpen (zie mijn eerdere post). Wel vind ik het een beetje raar om te zeggen "tis maar een zoen". Ik vraag me echt af wat voor relatie je dan hebt als je dat zonder meer accepteerd zonder er moeilijk over te doen. Dat laatste is niet tegen jou bedoelt maar in het algemeen. Zoenen vind ik persoonlijk toch iets intiems wat je doet met je lover en niet met zomaar iemand (stel dat je een relatie hebt).

ow, ik heb het er wel degelijk moeilijk mee maar ik wil haar niet zomaar opgeven om een enkele fout..
pi_15634442
quote:
In ieder geval niet bij een zoen. Dat is zo kinderachtig om daar consequenties aan te verbinden. Je bent toch volwassen? Ik dacht ook "dumpen!!!" toen ik een tiener was, maar daar ben ik wel overheen.

Ik zou bijvoorbeeld een relatie met een andere vrouw zonder seks zelfs erger vinden dan een keer een zoen aan een bar. Hetgeen dat pijn doet, dat kwetst is niet een keer die zoen. Wat heel erg kwetst is dingen achter m'n rug om doen. En als hij me eerlijk vertelt een ander gezoend te hebben dan kwetst me dat minder dan dat hij bijv. kwaad over me spreekt tegenover een andere vrouw.

Uiteraard is dit geen vrijbrief Zelf heb ik nog nooit een ander gezoend in mijn huidige relatie en ik heb daar ook geen behoefte aan. Maar ik weet wel zeker dat als het me een keer overkomt ik daar niet geheimzinnig over hoef te doen of over hoef te liegen. Daarvoor is onze band te diep. Seks (all the way) met een ander is een heel ander verhaal... Dan dump ik wel

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:03:36 #105
37899 scorpion69
pi_15634668
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In ieder geval niet bij een zoen. Dat is zo kinderachtig om daar consequenties aan te verbinden. Je bent toch volwassen? Ik dacht ook "dumpen!!!" toen ik een tiener was, maar daar ben ik wel overheen.

Ik heb het ook niet meteen over dumpen. Beschouw me als ouderwets maar ik vind dat je zoent met je partner en als je die hebt, dan zoen je gewoon niet met een ander. Punt uit. Doe je dat 1x, ok, is niet onoverkomelijk maar daarna zou het voor mij echt dumpen zijn.
pi_15634793
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:03 schreef scorpion69 het volgende:

Ik heb het ook niet meteen over dumpen. Beschouw me als ouderwets maar ik vind dat je zoent met je partner en als je die hebt, dan zoen je gewoon niet met een ander. Punt uit. Doe je dat 1x, ok, is niet onoverkomelijk maar daarna zou het voor mij echt dumpen zijn.

Idd, 1x is echt geen ramp. Het moet geen gewoonte worden en zeker niet vaker met dezelfde persoon Maar 1x een keertje iemand zoenen in een bar...waar maak je je druk om. Wees blij dat je relatie zo is dat de ander het je vertelt en er niet over liegt of zo.
pi_15635108
Volgende keer gaat ze weer lekker aan de GHB als ze met haar vriendin uitgaat en dan is dat weer een reden om vreemd te mogen gaan. Het is dezelfde kutsmoes als ik was dronken en ik wist het allemaal niet meer.
pi_15636672
haha sorry dat ik het zeg, maar der lopen toch een stel zeiligerd rond hier op het forum.
door gasten zoals jullie worden vrouw/meisjes van die sletten en gaan ze vreemd bij het leven, omdat jullie alles goed keuren!

kom op zeg, zoenen geen vreemdgaan ? :s zijn jullie gestoord ofso ?

zoenen is vreemdgaan , wat meot ze dan doen zodat je het uitmaakt, moet ze heel de stad effe nemen ?

ik maak feiten van eventuele twijfels
pi_15636837
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:08 schreef tKrieK het volgende:
haha sorry dat ik het zeg, maar der lopen toch een stel zeiligerd rond hier op het forum.
door gasten zoals jullie worden vrouw/meisjes van die sletten en gaan ze vreemd bij het leven, omdat jullie alles goed keuren!

kom op zeg, zoenen geen vreemdgaan ? :s zijn jullie gestoord ofso ?

zoenen is vreemdgaan , wat meot ze dan doen zodat je het uitmaakt, moet ze heel de stad effe nemen ?

gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening hierom
pi_15636872
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:13 schreef addie84 het volgende:

[..]

gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening hierom

ja maar meestal zijn het de mensne die lek dag zeggen: ik hou zo van je dit en dat
en dan toch met een ander zoenen, als je echt vna elkaar zou houden zou je dat niet doen denk ik dan
ik maak feiten van eventuele twijfels
pi_15636912
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 09:48 schreef addie84 het volgende:

Alweer?
pi_15636950
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:14 schreef tKrieK het volgende:

[..]

ja maar meestal zijn het de mensne die lek dag zeggen: ik hou zo van je dit en dat
en dan toch met een ander zoenen, als je echt vna elkaar zou houden zou je dat niet doen denk ik dan

hmm.. je taalgebruik is niet erg duidelijk maar goed

ot:
ze houdt van me.. dat weet ik gewoon zeker! ze heeft een fout gemaakt.. ik hoop dat ie éénmalig was..

pi_15637302
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 13:15 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alweer?

toen zeiden ze dat het zo was.. niet alles wat gezegd wordt, is ook zo
pi_15637788
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:47 schreef diaspora het volgende:

Volgens haar hadden zij er echter wat ingestopt (denk GHB) want ze voelde zich erg raar.

Ze zij tegen mij dat ze onder invloed was van GHB en het daarom onwijs lekker en spannend vondt om met een vreemde te zoenen.

Sorry hoor, maar eerst denkt ze dat er wellicht misschien iets in dat drankje zat. En daarna blaimt ze alles op dat drankje. Hoe weet ze/je zeker dat er wat in dat drankje zat? Misschien had ze wel al gewoon gedronken en weinig gegeten en viel het drankje verkeerd. Van alcohol kan je ook geil worden
quote:
Ze zij dat ze zich later tijdens het zoenen met die jongen toch besefte dat ze iets deed wat niet kan en toen pas stopte ze ermee.

Ik zit hier erg mee en zie dit dan ook als vreemdgaan.

Ja, het is dan ook vreemdgaan.
quote:
Ze zegt dat ze zich enorm schuldig voelt maar ze vondt het aan de andere kant ook wel een spannende ervaring.
Logisch dat ze zich enorm schuldig voelt, maar ze zegt wel dat ze het een spannende ervaring vond... wat zegt dat dan?
quote:
Ik zou haar het liefst hetzelfde willen aandoen zodat ze weet hoeveel pijn en verdriet het kan doen. Maar dan vindt ik juist dat je onwijs zwak en zielig bent.
Ik begrijp dat je het terug zou willen doen. Ik zou op zich ook zoiets hebben van, ik kan dat ook.. pak hem terug!, maar het is wel inderdaad onwijs zwak en erg kinderachtig. Ik heb het zelf soort van een keer gedaan en ik kan je zeggen, op het moment dat het gebeurd heb je voldoening maar daarna niet meer... dan voel je, je erg triest. Niet doen dus, veroorzaakt alleen maar ruzie.
quote:
Wat vinden jullie? Moet ik het uitmaken of moet ik haar dit vergeven ? Ik wordt nl. gek van mijn twijfels
Ik zou proberen te achterhalen of er écht wat in dat drankje zat. Ik zou haar niet 1,2,3 vergeven... ze mag wel héél wat doen om het goed te maken, vind ik. Als je nog wil dat het goedkomt... want je twijfelt niet voor niks. Ik kan niet bepalen voor jou wat je moet doen, maar doe wat je hart je ingeeft. Als je nog steeds veel van dr houd, geef haar dan nog een kans, maar laat haar wel enorm haar best doen! Succes!
Delivered without an information leaflet
pi_15639462
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:37 schreef scorpion69 het volgende:

[..]

Eerlijkheid is ook het belangrijkste. [...] Zoenen vind ik persoonlijk toch iets intiems wat je doet met je lover en niet met zomaar iemand (stel dat je een relatie hebt).

Dat ben ik met je eens....eerlijkheid is het belangrijkst, maar daarna wel dumpen....want wat is dan het signaal dat je afgeeft?

Tuurlijk lief, zolang je mij maar verteld dat je vreemdgaat vind ik het allemaal best, want eerlijkheis vind ik het belangrijkst.

pi_15639562
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:39 schreef scorpion69 het volgende:

[..]

Nee ik keur het niet goed. Iedereen kan fouten maken en een keertje een uitglijder maken. Een goede relatie zou dat moeten kunnen hebben in mijn ogen. Ik zie het zelf liever niet gebeuren maar het is niet onoverkomelijk als je echt om elkaar geeft. Een relatie zit vol ups en downs. Als je na een down meteen opgeeft, kan je beter geen relatie beginnen. Just my cents..

Een uitglijder op iemands mond jah.....maar een uitglijder van dit formaat of dit type, heeft gewoon heel simpele gevolgen...uitmaken.

Je praat over ups en downs...dit valt daar niet onder, als ze zoeits doet dan is het al in je relatie niet goed en moet je ook eerlijk tegen jezelf zijn en haar der biezen laten pakken.

Een down in een relatie is als je partner een familielid oid verliest of iemand zijn of haar baan, niet als je "buiten de deur gaat eten"...dat valt onder het kopje "matennaaierij/achterbakse praktijken"

pi_15639673
quote:
Afgelopen zaterdag is ze met een vriendin uitgeweest naar een discotheek. Haar vriendin kwam toen een kennis tegen en van die kennis had mijn vriendin wat gedronken uit een glas.
Volgens mij zie ik hier twee potentiele bronnen. Subtiliteit is the keyword!

...Sterkte!

Assumption is the mother of all fuck-ups!
pi_15639722
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou bijvoorbeeld een relatie met een andere vrouw zonder seks zelfs erger vinden dan een keer een zoen aan een bar. Hetgeen dat pijn doet, dat kwetst is niet een keer die zoen. Wat heel erg kwetst is dingen achter m'n rug om doen. En als hij me eerlijk vertelt een ander gezoend te hebben dan kwetst me dat minder dan dat hij bijv. kwaad over me spreekt tegenover een andere vrouw.

Uiteraard is dit geen vrijbrief Zelf heb ik nog nooit een ander gezoend in mijn huidige relatie en ik heb daar ook geen behoefte aan. Maar ik weet wel zeker dat als het me een keer overkomt ik daar niet geheimzinnig over hoef te doen of over hoef te liegen. Daarvoor is onze band te diep. Seks (all the way) met een ander is een heel ander verhaal... Dan dump ik wel

Dus het doet minder pijn als hij zou zeggen "schat ik ga effe met mijn vrienden uit en dan ga ik wat chickies scoren, jij ook een fijne avond he"

Eerlijker dan dat kan je het niet hebben.

Het gaat allemaal om het vertrouwen wat je schaadt met zoenen of neuken of wat dan ook....zoals milagro als zei:

quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:52 schreef milagro het volgende:

[..]

het is soms zo simpel

Niemand kan een ander vertellen wat hun betekenis is van vreemdgaan, maar voor mij is dat dus ZEKER zoenen....een heimelijke relatie anders dan vriendschap (dus met flirten en avances maken) is ook vreemdgaan voor mij....maar dat gebeuren wil ik wel uitzingen om mijn partner te "testen". Wel van te voren zeggen natuurlijk dat ik het door heb en dat ik best aan de relatie wil werken als ze het maar tegen MIJ zegt en niet tegen een ander.
pi_15644407
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:50 schreef mabit het volgende:
Schluss, je moest eens weten hoe vaak het GHB excuus tegenwoordig wordt gebruikt...
pi_15644872
Iedereen met een beetje zelfrespect, zelfvertrouwen en relativeringsvermogen maakt het uit als de partner vreemdgaat. Maar het ligt er inderdaad aan wat je onder vreemdgaan verstaat.

Ik vind zoenen juist vreemdgaan, aangezien het ongeveer het meest intieme is (in mijn perceptie) wat je met je partner of iemand doet. De BreEzAh-generatie moet daar vrees ik nog achter komen....

pi_15645321
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen met een beetje zelfrespect, zelfvertrouwen en relativeringsvermogen maakt het uit als de partner vreemdgaat. Maar het ligt er inderdaad aan wat je onder vreemdgaan verstaat.

Ik vind zoenen juist vreemdgaan, aangezien het ongeveer het meest intieme is (in mijn perceptie) wat je met je partner of iemand doet. De BreEzAh-generatie moet daar vrees ik nog achter komen....

ja want hoeren zoenen niet
pi_15646062
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
De BreEzAh-generatie moet daar vrees ik nog achter komen....
Ik ben in de 30

Ik heb twee exen die beiden vreemd waren gegaan. De eerste heb ik nog een kans gegeven (hey, we woonden al een jaar of 5 samen), maar dat was dus echt stom. Als het vertrouwen 1x is geschaad is het definitief gedaan met je relatie (achteraf conclusie). Bij de tweede had ik het al wel door. Die heb ik binnen 5 minuten nadat ik erachter was gekomen gedumpt. Met veel tranen door het gekwetst zijn, maar geen haar op m'n hoofd die er over dacht hem nog een kans te geven. Dus ja, ik heb ervaring met dit soort zaken en weet dus wat respect in een relatie inhoudt.

Een enkele zoen een keer in een bar zie ik niet als vreemd gaan.
Kijk, als jij dat wel zo ervaart moet je zelf weten of je ermee kan leven of niet. Twijfel je erg dan kan ik je eigenlijk al wel verklappen dat die ene zoen een grote rol gaat spelen in de rest van je relatie (lees: verzieken). Voor mij zou het geen grote rol spelen.

dinsdag 23 december 2003 @ 18:20:08 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15646112
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:49 schreef Harmonius het volgende:

[..]

ja want hoeren zoenen niet

pi_15646193
ik weet niet...

ik ben ooit wel eens vreemdgegaan
maar ik heb bos bloemen, alles er aan gedaan het goed te maken en het is gelukt
ik wist dat ik erg fout zat......
nu sta ik er goed voor met haar, we hebben al 1 jaar en 3 maanden ik vond het echt stom van me dat ik vreemd was gegaan

ach ja, alles loopt weer goed...
als je echt ziet dat ze er spijt van heeft en ze doet er alles aan om het goed te maken, vergeef het haar

Sj0erd666 :(
pi_15646540
Meer info over GHB vind je bijv op http://www.drugsinfoteam.nl/Ghb.html
quote:
Ghb smaakt zout, maar is moeilijk om in een drankje te herkennen, vooral omdat je smaakpapillen door alcohol vaak verdoofd zijn.
(...)
Effecten
Positief: (...)
-prettige verdoving/stoned, angsten en remmingen verminderen, slaapmiddel
-zin om te vrijen, sterker sexueel gevoel, aanraking wordt sterker gevoeld
Negatief:
-duizelig, omvallen, slap gevoel in spieren, trillen
-misselijk, hoofdpijn
-onbedwingbare slaap
-verwardheid, suf voelen
(..)
Een beginnende gebruiker kan daarom veel minder hebben dan een ervaren gebruiker.
En ja, als ik deze site zie zijn er idd mensen die het in hun eigen glas gooien; en een avondje uit in een bar is daar natuurlijk wel een goede gelegenheid voor.
Het verhaal kan dus waar zijn.
pi_15647161
Je komt het trouwens wel steeds vaker tegen op de eerste hulp van een ziekenhuis': GHB in het drinken.
  dinsdag 23 december 2003 @ 19:04:41 #127
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_15647216
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Je komt het trouwens wel steeds vaker tegen op de eerste hulp van een ziekenhuis': GHB in het drinken.
mooi, dan zijn die lekkere zusterkes dus gewillig
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 23 december 2003 @ 19:16:42 #128
78349 Sportscub
You only live once!
pi_15647537
Je twijfelt. Twijfel is eigenlijk al gewoon uitmaken.
Vertrouwensbreuk....

Maar vertel wat zijn de huidige ontwikkelingen? Of liever: is het nog aan?

Is this the world we created?
pi_15647821
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben in de 30

Ik heb twee exen die beiden vreemd waren gegaan. De eerste heb ik nog een kans gegeven (hey, we woonden al een jaar of 5 samen), maar dat was dus echt stom. Als het vertrouwen 1x is geschaad is het definitief gedaan met je relatie (achteraf conclusie). Bij de tweede had ik het al wel door. Die heb ik binnen 5 minuten nadat ik erachter was gekomen gedumpt. Met veel tranen door het gekwetst zijn, maar geen haar op m'n hoofd die er over dacht hem nog een kans te geven. Dus ja, ik heb ervaring met dit soort zaken en weet dus wat respect in een relatie inhoudt.

Een enkele zoen een keer in een bar zie ik niet als vreemd gaan.
Kijk, als jij dat wel zo ervaart moet je zelf weten of je ermee kan leven of niet. Twijfel je erg dan kan ik je eigenlijk al wel verklappen dat die ene zoen een grote rol gaat spelen in de rest van je relatie (lees: verzieken). Voor mij zou het geen grote rol spelen.

Je bent er laat bij ...

lol ...

Ow dus hij mag gewoon de hele dag een ander op de bek liggen, das ook geen probleem? Immers je moet er geen punt van maken. Of is het dan eens maar liever niet weer? Waar ligt die grens dan bij jou?

Ik heb de ervaring dat het logisch lijkt gezien de tijd ervoor om iemand nog een kans te geven, maar dat je dat niet moet doen eigenlijk. Je moet eigenlijk bekijken wat je op dat moment nog hebt en niet kijken wat je had.

pi_15648013
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:28 schreef Tranceptor het volgende:

Ow dus hij mag gewoon de hele dag een ander op de bek liggen, das ook geen probleem? Immers je moet er geen punt van maken. Of is het dan eens maar liever niet weer? Waar ligt die grens dan bij jou?

"De hele dag" Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat ik me bepaalde situaties kan voorstellen waarbij je zoveel lol hebt dat als iemand je begint te zoenen je eventjes je gevoel voor realiteit kwijt bent en de ander terug zoent. Dat kan dan komen door alcohol, door drugs of door de geweldig leuke atmosfeer die er hangt. Ook GHB is een zeer plausibele verklaring voor het wegnemen van remmingen. Ik zou daar absoluut geen punt van maken. Maar ik weet dan ook heel erg goed wat ik aan mijn relatie heb en ik weet heel erg zeker dat wij enorm veel van elkaar houden en dat één zoen die relatie domweg nooit zou kunnen schaden. Daarvoor is de band te hecht. Verder weet ik in mijn geval dat het ook echt geen opzet zou zijn, dat hij zich waarschijnlijk kutter voelt dan ik en dat het éénmalig is. Wat ik dan heel erg kostbaar vind is dat hij het me vertelt. Zoals de vriendin van de topicopener het tegen hem vertelde. Ook dát is namelijk heel veel waard.

Maar dan blijft de vraag "heeft ze gelogen over dat GHB-gedoe of niet". Als je weet wat je aan haar hebt en je haar goed kent dan weet je dat antwoord. Punt.

pi_15648066
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:48 schreef Doctor_Bara het volgende:
uitmaken
pi_15648164
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]"De hele dag" Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat ik me bepaalde situaties kan voorstellen waarbij je zoveel lol hebt dat als iemand je begint te zoenen je eventjes je gevoel voor realiteit kwijt bent en de ander terug zoent. Dat kan dan komen door alcohol, door drugs of door de geweldig leuke atmosfeer die er hangt. Ook GHB is een zeer plausibele verklaring voor het wegnemen van remmingen. Ik zou daar absoluut geen punt van maken. Maar ik weet dan ook heel erg goed wat ik aan mijn relatie heb en ik weet heel erg zeker dat wij enorm veel van elkaar houden en dat één zoen die relatie domweg nooit zou kunnen schaden. Daarvoor is de band te hecht. Verder weet ik in mijn geval dat het ook echt geen opzet zou zijn, dat hij zich waarschijnlijk kutter voelt dan ik en dat het éénmalig is. Wat ik dan heel erg kostbaar vind is dat hij het me vertelt. Zoals de vriendin van de topicopener het tegen hem vertelde. Ook dát is namelijk heel veel waard.

Maar dan blijft de vraag "heeft ze gelogen over dat GHB-gedoe of niet". Als je weet wat je aan haar hebt en je haar goed kent dan weet je dat antwoord. Punt.

Ik ben van mening dat je omdat je weet wat je hebt, dat al niet eens voor een zoen op het spel MOET willen zetten. Een geweldige leuke sfeer, alcohol en drugs versterkt slechts bestaande gevoelens ( ja er zijn uitzonderingen) dus dan heb ik persoonlijk zoiets van; dan ben je daar dus ook op uit. Eerlijkheid is inderdaad goed, maar ik vind wel dat beide partijen de consequenties daarvan in moeten durven zien. Ik denk dat het op z'n beloop laten nog veel funester is op den duur, zoiets heeft denk ik een effect op die ow zo stevige relatie. Eén van de fundamenten, vertrouwen, staat dan toch wat minder sterk denk ik.

Maar goed wie ben ik?

*ziet bordje met naam voor zich opdoemen, kijkt naar het publiek.....*

Euhm ...

dinsdag 23 december 2003 @ 19:43:50 #133
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15648215
Gewoon dumpen die handel. En nooit meer achterom kijken en doorgaan met bje leven. Klaro.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 23 december 2003 @ 19:47:21 #134
15600 BB-King
Long live the King!
pi_15648321
Dumpen die hoer.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_15648537
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:47 schreef BB-King het volgende:
Dumpen die hoer.
Ik wist niet dat ze er geld voor had gevraagd?
pi_15655490
Mjah, ik zou zeggen geef haar nog een kans...

Iedereen maakt fouten, dingen kunnen raar lopen... je bent niet altijd jezelf en op die momenten kun je dingen doen waar je later spijt van hebt.

Dat ze het meteen verteld heeft vind ik in ieder geval een pluspunt, als ze er oprecht spijt van heeft kan het zijn dat haar gevoelens voor jou daardoor alleen maar duidelijker zijn geworden. Dus nu zou ik zeggen, probeer er overheen te stappen... mocht het vaker gebeuren (als in nog een keer) dan is het wel over en uit lijkt me. Hoe moeilijk dat ook is als je veel voor haar voelt.

Catch ya on the flipside...
pi_15667050
Ik zou d'r eerst eens confronteren met het feit dat je d'r GHB verhaal niet gelooft en dat als ze niet snel de waarheid vertelt dat ze dan gelijk op kan tiefen.

Iemand zoenen tot daaraan toe, maar d'r ook nog eens over gaan liegen is IMHO onacceptabel.

Als het goed is heeft ze nog nooit GHB gehad. Waartom weet ze nu wel dat het in d'r drankje gezeten heeft? Heeft ze het geproefd? Uit jouw verhaal blijkt van niet, dus dat er GHB in zat is puur gespeculeer.....

Dat mens liegt gewoon dat ze barst en jij zou het nog zowat geloven ook. Het wordt tijd dat je d;r eens goed gaat ondervragen aan de hand van de verschillende replys in deze topic.

pi_15668082
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:33 schreef Nitrogen het volgende:
Ik zou d'r eerst eens confronteren met het feit dat je d'r GHB verhaal niet gelooft en dat als ze niet snel de waarheid vertelt dat ze dan gelijk op kan tiefen.
Volgens mij hoor je in een relatie de ander altijd te vertrouwen tenzij het tegendeel bewezen is. Dat is hier niet het geval. Als jij je vriendin al bij voorbaat wantrouwt als ze zoiets vertelt dan vind ik dat eigenlijk schandalig.
quote:
Iemand zoenen tot daaraan toe, maar d'r ook nog eens over gaan liegen is IMHO onacceptabel.
Liegt ze erover dan? Dat is helemaal niet bekend.
quote:
Als het goed is heeft ze nog nooit GHB gehad. Waartom weet ze nu wel dat het in d'r drankje gezeten heeft? Heeft ze het geproefd? Uit jouw verhaal blijkt van niet, dus dat er GHB in zat is puur gespeculeer.....
GHB is niet te proeven, maar de symptomen zijn wel bekend: je voelt je losser, je remmingen zijn verdwenen, je bent een beetje afwezig en een algeheel gevoel van "het is allemaal wel best" wordt overheersend. Dus als je gezoend wordt is het allemaal wel best. Daar kan je weinig aan doen. Het enige wat tegen eventueel GHB gebruik pleit is dat ze nog weet dat ze gezoend heeft. De meeste mensen krijgen namelijk amnesie (geheugenverlies) door GHB. GHB is een favoriete verkrachtingsdrug: je slachtoffer staat al snel alles toe en is daarna alles weer vergeten. Ideaal. Dé reden om altijd je drankje in een disco of bar in de gaten te houden en als je je vaag/vreemd/los gaat voelen direct een bekende/vriend/vriendin opzoeken die jóu in de gaten kan houden. Het in iemand anders drinken gooien van GHB neemt toe, dus dat verhalen hierover toenemen is niet vreemd.
quote:
Dat mens liegt gewoon dat ze barst en jij zou het nog zowat geloven ook. Het wordt tijd dat je d;r eens goed gaat ondervragen aan de hand van de verschillende replys in deze topic.
Als jij er van uit gaat dat je vriendin dus altijd liegt...tsjongejonge
  woensdag 24 december 2003 @ 14:11:27 #139
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15668120
Zeg, komt die TS nog een keer langs of hoe zit dat?
Hamelen
pi_15668456
Ik vind het toch maar een raar verhaal. Als je onder invloed bent van wat dan ook kan je echt nog wel redelijk nadenken over wat je doet en wat je overkomt, misschien wat trager dan normaal, die zoen had ze dus ook niet hoeven te beantwoorden.

Ik ben zowiezo van menig dat als je van elkaar houd dat vreemdgaan niet zomaar een fout is, maar een wel doordachte keuze. En natuurlijk voor iedereen is vreemdgaan anders, ik vind zelf zoenen ook al vreemdgaan en absoluut not done. Als mijn vriendin zoiets zou doen is het over en uit. De relatie voortzetten is geen oplossing omdat het toch zou gaan knagen en dat zorgt ook voor spanningen.

Als die gast GHB aan haar zou hebben gegeven en ze wist daar niet van, waarom doet ze dan geen aangifte bij de politie? Ik weet niet of GHB terug is te vinden, maar cocaine is bijvoorbeeld een hele lange tijd terug te vinden in de haren (ik weet ook niet hoe maar het kan).

And dragons... Dragons breathe fire
pi_15668662
quote:
Op woensdag 24 december 2003 14:25 schreef TheWizz het volgende:
Ik vind het toch maar een raar verhaal. Als je onder invloed bent van wat dan ook kan je echt nog wel redelijk nadenken over wat je doet en wat je overkomt, misschien wat trager dan normaal, die zoen had ze dus ook niet hoeven te beantwoorden.
Ah, dus al die vrouwen die onder invloed van GHB zijn verkracht wilden dat eigenlijk zelf? Als je nou eerst eens weet wat GHB precies doet en dan reageert.
quote:
Als die gast GHB aan haar zou hebben gegeven en ze wist daar niet van, waarom doet ze dan geen aangifte bij de politie? Ik weet niet of GHB terug is te vinden, maar cocaine is bijvoorbeeld een hele lange tijd terug te vinden in de haren (ik weet ook niet hoe maar het kan).
Alsof ze iets doen met die aangifte.
"Ik denk dat er ehm iets in mijn drankje zat..."
"En wie heeft dat er in gedaan?"
"Geen idee...."
"En is u iets overkomen"
"Nou, ik heb iemand gezoend...en verder eigenlijk niet"
...

Ja, daarvoor ga je voor je lol op het bureau zitten. Right.
En de ene drug kan je echt niet met de ander vergelijken.

pi_15668689
quote:
Op woensdag 24 december 2003 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hoor je in een relatie de ander altijd te vertrouwen tenzij het tegendeel bewezen is. Dat is hier niet het geval. Als jij je vriendin al bij voorbaat wantrouwt als ze zoiets vertelt dan vind ik dat eigenlijk schandalig.
Ten eerste is het vertrouwen al geschaad omdat ze gezoend heeft. Dat jij dat luchtig opvat wil niet zeggen dat een ander dat ook moet doen.
quote:
Is idd niet bewezen, maar d'r verhaal is niet geloofwaardig.

Van GHB wordt je vrolijk, kalm en ontspannen. Je bent nergens meer bang voor, je gaat veel praten en je raakt opgewonden. Daarnaast zijn er ook vervelende bijwerkingen: je kunt duizelig en misselijk worden, hoofdpijn krijgen, er kan geheugenverlies optreden en je kunt overvallen worden door een onbedwingbare slaap! Een verstandige dosis ligt tussen de 0,5 en1,5 gram. Gebruik je meer, dan kun je in een zeer diepe slaap vallen waaruit je een paar uur lang zeer moeilijk te wekken bent. Als je meer dan 2 gram gebruikt dan is er sprake van een overdosis. In dit geval kun je bewusteloos raken en ademhalingsproblemen krijgen, met het risico dat je je tong of je braaksel inslikt en stikt. Gebruik nooit alcohol en GHB tegelijkertijd!!! Door alcohol en GHB samen te gebruiken wordt het risico van een overdosis sterk vergroot. Deze combinatie kan je het leven kosten! Als je GHB hebt ingenomen dan moet je vijf uur wachten voordat je alcohol gaat drinken. Heb je al alcohol gedronken, dan moet je per gedronken glas anderhalf uur wachten voordat je GHB gaat

Aangezien dat die meid weet wat ze gedaan heeft lijtk het me sterk dat ze onder invloed was van GHB. Als ze niet meer wist wat ze gedaan heeft, dan had ze op z'n minst bijwerkingen gevoeld moeten hebben. Zeker als de GHB in combinatie met alcohol binnen is gekomen of als ze die avond al gedronken had.

quote:
Ik ga af op de info die mij op dit moment terbeschikking gesteld is. Mijn mening is dat haar verhaal niet deugt. Dat mag ik niet zeggen omdat ik dan mijn "vriendin" niet kan vertrouwen..... spijt me zeer hoor, maar als dit mijn vriendin was had ik d'r al lang een trap onder d'r reet geven.

*disclamer
Ik ben natuurlijk niet bekend met de preciese feiten en bewoordingen die de vriendin van de TS gebruikt heeft. Ik ga af opd e feiten die nu aangedragen zijn.

quote:
Ah, dus al die vrouwen die onder invloed van GHB zijn verkracht wilden dat eigenlijk zelf? Als je nou eerst eens weet wat GHB precies doet en dan reageert.
WTF lul jou nu weer over verkrachting? Die meid heeft gezoend, was er bewust bij aanwezig, heeft niet tegen gesparteld en kan het zich later nog allemaal herinneren. Appels met peren vergelijken he.

Over het wel of niet kunne proeven van GHB lopen de meningen uiteen. Iedereen is erover eens dat GHB zout smaakt, PUNT. Wat echter een discussiepunt is, of je GHB kunt proeven als het in een drankje zit. De een beweert van wel, de andere niet. Ik beweer van wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Nitrogen op 24-12-2003 14:46]

pi_15669411
quote:
Op woensdag 24 december 2003 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat heb ik dus nooit gezegd. Als iemand verkracht wordt kies je niet voor dacht ik zo! Zoenen is imho anders dan verkrachten.

De werking van GHB ligt tussen alcohol en xtc in. Daarmee wil ik zeggen dat je wel weet wat je doet! Dronken zijn is imho ook geen excuus om vreemd te gaan

And dragons... Dragons breathe fire
  woensdag 24 december 2003 @ 15:46:34 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15670484
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:04 schreef Furby het volgende:

[..]

mooi, dan zijn die lekkere zusterkes dus gewillig

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 24 december 2003 @ 15:57:15 #145
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_15670743
En ik denk nog steeds dat ze GHB als excuus gebruikt om te kunnen zeggen dat ze met een ander heeft gezoend, maar dat het niet haar schuld is (want het kwam door de GHB).
Door het zo te brengen kan ze het aan de ene kant meteen tegen jou vertellen (zodat ze het niet hoeft op te kroppen) en is het aan de andere kant niet haar schuld.

Zegt verder niks of dat ze er spijt van heeft of niet (en da's toch ook wel belangrijk), maar van het verhaal zelf geloof ik niet veel...

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 24 december 2003 @ 18:51:56 #146
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15675670
quote:
Op woensdag 24 december 2003 14:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

[..]

GHB is niet te proeven, maar de symptomen zijn wel bekend: je voelt je losser, je remmingen zijn verdwenen, je bent een beetje afwezig en een algeheel gevoel van "het is allemaal wel best" wordt overheersend. Dus als je gezoend wordt is het allemaal wel best. Daar kan je weinig aan doen. Het enige wat tegen eventueel GHB gebruik pleit is dat ze nog weet dat ze gezoend heeft. De meeste mensen krijgen namelijk amnesie (geheugenverlies) door GHB. GHB is een favoriete verkrachtingsdrug: je slachtoffer staat al snel alles toe en is daarna alles weer vergeten. Ideaal. Dé reden om altijd je drankje in een disco of bar in de gaten te houden en als je je vaag/vreemd/los gaat voelen direct een bekende/vriend/vriendin opzoeken die jóu in de gaten kan houden. Het in iemand anders drinken gooien van GHB neemt toe, dus dat verhalen hierover toenemen is niet vreemd.
[..]

Wat klink je geagiteerd, is dit iets wat jou ook is overkomen ofzo?
Vind het overigens sommige dingen een beetje onzinnig, je legt mensen nogal woorden in hun mond.
Ja je hoort in je relatie anderen te vertrouwen maar hallo...ze is vreemd gegaan!
Hoort dat ook bij jouw vertrouwen? Mag je daarna dan niet eens een klein beetje twijfelen over een verhaal wat gewoon erg sterk klinkt??
Beetje onzinnig..je vriendin wantrouwen is niet goed, maar je mag heus wel twijfelen wanneer die gene met n gaar excuus komt nadat ze is vreemdgegaan.
  woensdag 24 december 2003 @ 19:36:23 #147
78349 Sportscub
You only live once!
pi_15676881
Maar hoe was je reactie?
Is het nog aan?
Zijn er nog veel spanningen?
enz enz
Is this the world we created?
  donderdag 25 december 2003 @ 02:54:58 #148
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_15688052
misschien een slecht advies, maar als jij haar dan ook eens GHB geeft en kijkt wat er dan gebeurt...

Het kan ook een incident zijn...even afwachten dus...

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  donderdag 25 december 2003 @ 03:04:44 #149
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_15688136
quote:
En zoenen is geen vreemdgaan!
dus wel... voor mij zou 't al de druppel zijn!
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  donderdag 25 december 2003 @ 03:07:59 #150
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_15688176
quote:
Op donderdag 25 december 2003 03:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

..op een gloeiende plaat..?
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  donderdag 25 december 2003 @ 03:08:59 #151
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_15688187
quote:
Op donderdag 25 december 2003 03:07 schreef wingerd het volgende:

[..]

..op een gloeiende plaat..?

nee, die de emmer laat overlopen ...
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  donderdag 25 december 2003 @ 16:56:37 #152
78563 Martelinho
God bless America!!
pi_15696784
Dat blijft toch een leuke smoes hoor er heeft iemand wat in mijn drinken gedaan. Daar trap je toch zeker niet in.

Dumpen die slet.

Oog om oog, tand om tand!
pi_15701576
Bij mij stoppen ze altijd wat IN mn drinken, dan doe ik nix...
pi_15706452
Ik zou, met mijn vriendin erbij, die kennis via een handsfree telefoon opbellen en vragen wat hem in zijn *** kop bezielde om harddrugs aan haar te geven, onbewust nog wel!

Als die kennis vervolgens begint te schreeuwen dat hij geen idee heeft waarover je het hebt, maar dat hij wel met je vriendin gezoend heeft, zou ik ophangen en heeeeeel kwaad op je vriendin worden!

Zoenen, ok, dat is vervelend en misschien een reden om het uit te maken. Maar dat ze tegen je liegt met zo'n verschrikkelijk dom verhaal is veel erger eigenlijk.

pi_15712719
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:23 schreef sj0erd666 het volgende:
ik weet niet...

ik ben ooit wel eens vreemdgegaan
maar ik heb bos bloemen, alles er aan gedaan het goed te maken en het is gelukt
ik wist dat ik erg fout zat......
nu sta ik er goed voor met haar, we hebben al 1 jaar en 3 maanden ik vond het echt stom van me dat ik vreemd was gegaan

ach ja, alles loopt weer goed...
als je echt ziet dat ze er spijt van heeft en ze doet er alles aan om het goed te maken, vergeef het haar

stom is denk ik niet het goede woord. Vreemd gaan na 1 jaar en 3 maanden al ? Ik dacht dat dit iets was voor wanneer je op elkaar uitgekeken bent, of wanneer er geen pit meer in de relatie zit.

Verder vind ik dus ook dat zoenen bijna 1 van de ergste manieren is van vreemdgaan. Gisteravond nog over gepraat hoe we dat vonden omdat 1 van mijn vrienden met een meisje gaat dat vreemdgaat met hem. Zooooo oneerbiedig (helemaal omdat hij weet dat ze een relatie heeft) en natuurlijk zooo stom van dat meisje, maarja.

Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_15797617
Ik ben benieuwd wat voor actie de TS gaat ondernemen. Heb je al met je "vriendin" erover gepraat na je post op fok?
pi_15797822
Ik vind haar verhaal niet erg geloofwaardig.
  maandag 29 december 2003 @ 16:07:26 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15797935
quote:
Op donderdag 25 december 2003 03:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

Ieder zijn ding.

Ik fik mensen niet zo gauw af op menselijke foutjes...zeker niet als ik van ze houd.

Ik ben zeker niet naief of dom..eerder kei en keihard...maar ook dan is er nog zoiets als wikken en wegen ...win or lose

Meteen dumpen..? Ieder zijn ding hoor, maar dan was de relatie voor jou al niet zo heel erg betekenisvol

pi_15798153
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:07 schreef SHE het volgende:
Meteen dumpen..? Ieder zijn ding hoor, maar dan was de relatie voor jou al niet zo heel erg betekenisvol
ik zou dan denken, "Kennelijk was de relatie voor die ander ook niet zo heel erg betekenisvol"...
  maandag 29 december 2003 @ 16:15:20 #160
32831 ramsesii
pi_15798179
quote:

[..]

Ieder zijn ding.

Ik fik mensen niet zo gauw af op menselijke foutjes...zeker niet als ik van ze houd.

Ik ben zeker niet naief of dom..eerder kei en keihard...maar ook dan is er nog zoiets als wikken en wegen ...win or lose

Als je het niet uitmaakt ben je toch niet kei en keihard ?? dan geef je aan hem/haar toe in mijn ogen. En als je partner vreemdgaat betekent het dat jouw partner de relatie een stuk minder serieus neemt dan jij.
en over dat laatste is geen twijfel mogelijk (ook geen GHB, cocaine of alcohol smoesjes).

Beetje tegenstrijdig:" ik ben keihard voor mezelf, maar ik dump hem niet. Omdat ik meer in onze relatie zie dan mijn partner".

pi_15798208
quote:
Ieder zijn ding.
[knip]
Eerst zeggen dat het voor iedereen anders is, maar vervolgens wel een oordeel vellen

Maar jij wou beweren dat als je relatie betekenisvol is, dat je d'r niet gelijk mag dumpen omdat jullie relatie dan geen bal voorstelde. Ik denk dat de mevrouw in kwestie dat zichzelf dan volledig aan mag rekenen aangezien je NIET vreemd gaat als je relatie iets voorstelt!

Een slippertje overkomt je niet. Het is een bewuste keus die je maakt voor de daad. Kortom, schijt aan je wederhelft en gaan met die bannaan. Ik heb me vaak helemaal lam gezopen dat ik amper wist wat de voorkant van me fiets was, maar toen een meid me probeerde om me bek te pakken heb ik mooi me kaken op elkaar gehouden en die mevrouw in kwestie verteld dat er een andere vlam in me leven was.

maandag 29 december 2003 @ 16:29:24 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15798589
Misschien een idee tussen de regels door te lezen?

Wie denkt dat het leven zo werkt als in sprookjes en op tv, wens ik veel sterkte toe tijdens de desillusie.
Fouten worden gemaakt...zelfs in de meeste ideale situaties.

Word je hard van.

Ik weet alleen wel dat zeggen dat je iets nooit zal overkomen en vasthouden aan principes die meer fundering hebben met idealisme dan met feiten, een beetje achterhaald is.

Ik zelf weet niet of ik iemand aan de kant zou zetten. Na zoenen in ieder geval niet..dat vind ik zo onzinnig.
Tuurlijk volgen er wel represailles en zal men zich uit het zweet mnoeten werken om eea recht te zetten.

Bij seks echter, gaat bij mij ook de deur dicht..zonder pardon en zonder mogelijkheid tot verzoening.

Maar kom op zeg ...we hebben het over zoenen..........

een snoepje stelen uit een winkel is toch ook iets anders dan een bank beroven? Of zijn jullie de nuance in je eigen kortzichtigheid helemaal kwijt?

maandag 29 december 2003 @ 16:34:01 #163
32831 ramsesii
pi_15798759
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:29 schreef SHE het volgende:
knip
Weet je waar je hard van wordt, je principes nastreven en niet als een kip zonder kop je blinde liefde geloven en achtervolgen. Zoenen is not done en dat jij minder waarde aan je relatie hecht dan de rest van het forum moet je helemaal zelf weten, maar in mijn ogen ben jij hier het zachtgekookte eitje hoor.

oh, en die vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op... dan kan je net zo goed een paard en een varken vergelijken.

maandag 29 december 2003 @ 16:36:16 #164
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15798837
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:16 schreef Nitrogen het volgende:
Eerst zeggen dat het voor iedereen anders is, maar vervolgens wel een oordeel vellen
Iemand die zijn mening over iets post op een discussie-forum kan dat moeilijk doen zonder de eigen mening daadwerkelijk te posten lijkt me?

quote:
Maar jij wou beweren dat als je relatie betekenisvol is, dat je d'r niet gelijk mag dumpen omdat jullie relatie dan geen bal voorstelde. Ik denk dat de mevrouw in kwestie dat zichzelf dan volledig aan mag rekenen aangezien je NIET vreemd gaat als je relatie iets voorstelt!
Ik geloof dat je iets mist nu. Een betekenisvolle relatie komt tot stand door twee partijen en er is dus nooit 1 partij schuldig...
quote:
Een slippertje overkomt je niet. Het is een bewuste keus die je maakt voor de daad. Kortom, schijt aan je wederhelft en gaan met die bannaan. Ik heb me vaak helemaal lam gezopen dat ik amper wist wat de voorkant van me fiets was, maar toen een meid me probeerde om me bek te pakken heb ik mooi me kaken op elkaar gehouden en die mevrouw in kwestie verteld dat er een andere vlam in me leven was.
De kans op slippertjes is altijd aanwezig. Alleen weten sommigen de situaties die (eventueel zouden kunnen) leiden beter dan anderen en ontwijken ze daarom. Als je zoals SHE al aangeeft een relatie hebt die "echt" is dan zal de beslissing om een relatie te beëindigen vanwege een enkel slippertje een hele zware prijs zijn.

Ik heb zelf jaren volgehouden dat ik welke relatie dan ook zou direct zou verbreken. De ervaring leert inmiddels dat ik zeker in 1 geval de dame in kwestie er mee weg had laten komen. Helaas wil de waarheid dat ze al vreemd ging met mij (wist ik veel). Was de rol van de mannen omgedraait geweest dan had ik haar binnen twee minuten vergeven, absoluut.

I need TP, TP for my Bunghole....
pi_15798915
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:29 schreef SHE het volgende:

Zoenen met een ander is vreemdgaan. En is zeker een goede reden om een relatie te beeindigen.
  maandag 29 december 2003 @ 16:45:35 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15799082
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:34 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Weet je waar je hard van wordt, je principes nastreven en niet als een kip zonder kop je blinde liefde geloven en achtervolgen. Zoenen is not done en dat jij minder waarde aan je relatie hecht dan de rest van het forum moet je helemaal zelf weten, maar in mijn ogen ben jij hier het zachtgekookte eitje hoor.

oh, en die vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op... dan kan je net zo goed een paard en een varken vergelijken.

Wie zegt dat ik zou zoenen met een ander?

Jij betn zo ongenuacneerd dat ik er jeuk van krijg

Dat ik blijkbaar in staat ben , een situatie wat meer te overzien en te overwegen JUIST omdat ik het serieus neem..wil nog niet zeggen dat ik als een ordinaire slettebak iedereen aflebber.

Ik ga niet vreemd, zoen ook niet met anderen...maar for heavens sake..mag ik dan in elk geval mijn mening uiten voor je je eigen insinuaties op me loslaat??

Narrow minded asswipe

pi_15799084
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:34 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Offtopic:

He Ramsesii, zou jij me ff willen mailen? Ik moet nog wat met je bespreken. Ik kon je email adres niet in je profiel vinden, dus mail mij dan maar even (jelte86@home.nl).

//Offtopic.

pi_15799166

een snoepje stelen uit een winkel is toch ook iets anders dan een bank beroven? Of zijn jullie de nuance in je eigen kortzichtigheid helemaal kwijt?
[/quote]

Hum, als ik een goede ' betekenisvolle' relatie heb, zoen ik NIET met iemand anders, want dat is gewoon not done, sorry... zelfs al ben ik megadronken... het zal me niet overkomen ! Het is gewoon mega-kwetsend voor je partner !

Zou jij je lief graag zeer intens en vol genot met iemand anders zien zoenen, ik niet

maandag 29 december 2003 @ 16:55:09 #169
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15799392
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:38 schreef ExeterMK het volgende:
Zoenen met een ander is vreemdgaan. En is zeker een goede reden om een relatie te beeindigen.
Dat is ook een manier van je eigen mening brengen als een feit. Als zoenen een daadwerkelijk seksueel iets was geweest dan had ik inmiddels vele familieleden van mijn to-do lijstje kunnen schrappen.

Dat "wij" in het vrije westen nu zo tegen zoenen aan zijn gaan kijken wil niet zeggen dat het opgenomen moet worden in de europese grondwet of zo. Ik heb een hoop familie in zuid- en oost-europa die bij wijze van spreken de dame achter de kassa nog zoenen bij het afrekenen.

Kort samengevat: Ja, ik vind je mening nog al kortzichtig ja...

Offtopic: ROFL@She, you tell 'm girl!

maandag 29 december 2003 @ 16:57:13 #170
32831 ramsesii
pi_15799475
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:55 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Dat is ook een manier van je eigen mening brengen als een feit. Als zoenen een daadwerkelijk seksueel iets was geweest dan had ik inmiddels vele familieleden van mijn to-do lijstje kunnen schrappen.

Dat "wij" in het vrije westen nu zo tegen zoenen aan zijn gaan kijken wil niet zeggen dat het opgenomen moet worden in de europese grondwet of zo. Ik heb een hoop familie in zuid- en oost-europa die bij wijze van spreken de dame achter de kassa nog zoenen bij het afrekenen.

die mensen tongen elkaar ook niet bij het afrekenen of wel dan... en dat je familie lekker met iedereen zoent en naar de supermarkt gaat om te tongen heeft toch niks te maken met het gezonde principe van de meeste mensen die hier posten ?
  maandag 29 december 2003 @ 17:01:16 #171
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15799599
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:57 schreef ramsesii het volgende:
die mensen tongen elkaar ook niet bij het afrekenen of wel dan... en dat je familie lekker met iedereen zoent en naar de supermarkt gaat om te tongen heeft toch niks te maken met het gezonde principe van de meeste mensen die hier posten ?
Als je nou ook nog eens leert lezen en normaal reageren dat wordt het nog eens iets met je...

Kussen, zoenen, wel tong geen tong... wie ben jij het om daar te bepalen waar erotiek c.q. seksualiteit begint? Dat was ook de strekking van het verhaal dat zelfs jij had moeten kunnen zien als je eerst eens rustig zou lezen zonder gelijk te replyen met een of ander duf antwoord.

maandag 29 december 2003 @ 17:03:58 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15799688
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:01 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Als je nou ook nog eens leert lezen en normaal reageren dat wordt het nog eens iets met je...

Kussen, zoenen, wel tong geen tong... wie ben jij het om daar te bepalen waar erotiek c.q. seksualiteit begint? Dat was ook de strekking van het verhaal dat zelfs jij had moeten kunnen zien als je eerst eens rustig zou lezen zonder gelijk te replyen met een of ander duf antwoord.

Thank you

Ik dacht even dat alle common sense er met alle reacties in dit topic uitgeschreven was.

Jesus, als we allemaal zo uptight zijn, dan verklaart dat de explosieve scheidingen anno 2003

Lekker makkelijk gedacht heren...maar voor lijstraffen en het beperken van andermans vrijheid en persoonlijkheid moet je echt een paar continenten verderop zijn.

maandag 29 december 2003 @ 17:05:42 #173
32831 ramsesii
pi_15799737
quote]Op maandag 29 december 2003 17:01 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

[/quote]

Ik bepaal zeker zelf waar voor mij de grens ligt. Wie heeft er meer recht om te bepalen wat ik in mijn leven moet doen ?? maar goed... volgens de TS ging het om tongen, dus daar heb ik het ook over.

quote:
Op maandag 29 december 2003 17:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Thank you

Ik dacht even dat alle common sense er met alle reacties in dit topic uitgeschreven was.

Jesus, als we allemaal zo uptight zijn, dan verklaart dat de explosieve scheidingen anno 2003

Lekker makkelijk gedacht heren...maar voor lijstraffen en het beperken van andermans vrijheid en persoonlijkheid moet je echt een paar continenten verderop zijn.

een paar continenten verderop word je gestenigd als je vreemdgaat met iemand anders hoor. (en zeker als vrouw zijnde)
  maandag 29 december 2003 @ 17:12:44 #174
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_15799941
quote:

[..]

Ieder zijn ding.

Kijk, dus toch nog verstandige mensen op Fok!
  maandag 29 december 2003 @ 17:13:34 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15799959
[qoute]
een paar continenten verderop word je gestenigd als je vreemdgaat met iemand anders hoor. (en zeker als vrouw zijnde)
[/quote]

Lijfstraffen en stenigen..zie je daar enig verband?

Misschien eens een reply helemaal lezen, scheelt een hoop dubbelop gelul

pi_15799968
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:55 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt met iemand, dan ga je niet met iemand anders zoenen (tongen). Ik vind dit totaal niet kortzichtig. Het is meer een principekwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door ExeterMK op 29-12-2003 17:15]

maandag 29 december 2003 @ 17:14:46 #177
32831 ramsesii
pi_15799993
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:13 schreef SHE het volgende:
[qoute]
Lijfstraffen en stenigen..zie je daar enig verband?

Misschien eens een reply helemaal lezen, scheelt een hoop dubbelop gelul
[/quote]

het gaat toch over tongen... of gewoon een kusje op de mond ??

maandag 29 december 2003 @ 17:18:07 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15800077
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:14 schreef ramsesii het volgende:

[..]

het gaat toch over tongen... of gewoon een kusje op de mond ??

De kus aan mijn pappie en mammie is nog altijd intiemer dan de tong die ik door een sukkel in een club haal

Liefde heeft pas waarde met een geschiedenis en hoe je die invult is jouw zaak.

Jij vindt tongen een reden om een relatie te beeindigen ..
Ik beeindig een serieuze relatie niet om een paar tongen, wel bij sexuele gemeenschap..

Nogmaals, ieder zijn ding...het ging er bij om dat je insinueerde dat ik dat zou doen, terwijl jij mij niet kent en dus ook niet weet of ik wel buiten de deur kus.

Kussen doe ik mijn kat ook..dat ik mijn tong niet in haar snuitje steek wil nog niet zeggen dat daar meer/minder liefde aan te pas komt.

Sterker nog, ik denk dat ik haar met meer liefde kus dan menig ex-vriendje

maandag 29 december 2003 @ 17:20:07 #179
32831 ramsesii
pi_15800135
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:18 schreef SHE het volgende:

[..]

De kus aan mijn pappie en mammie is nog altijd intiemer dan de tong die ik door een sukkel in een club haal

Liefde heeft pas waarde met een geschiedenis en hoe je die invult is jouw zaak.

Jij vindt tongen een reden om een relatie te beeindigen ..
Ik beeindig een serieuze relatie niet om een paar tongen, wel bij sexuele gemeenschap..

Nogmaals, ieder zijn ding...het ging er bij om dat je insinueerde dat ik dat zou doen, terwijl jij mij niet kent en dus ook niet weet of ik wel buiten de deur kus.

Kussen doe ik mijn kat ook..dat ik mijn tong niet in haar snuitje steek wil nog niet zeggen dat daar meer/minder liefde aan te pas komt.

Sterker nog, ik denk dat ik haar met meer liefde kus dan menig ex-vriendje

wil jij mijn vriendinnetje zijn... tenminste doen alsof ?? dan kan ik lekker met je vrijen en toch nog met andere meiden tongen....
pi_15800446
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:20 schreef ramsesii het volgende:

[..]

wil jij mijn vriendinnetje zijn... tenminste doen alsof ?? dan kan ik lekker met je vrijen en toch nog met andere meiden tongen....

www.watbenjedan.nl
  maandag 29 december 2003 @ 17:34:19 #181
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15800554
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:30 schreef Hanno het volgende:

[..]

www.watbenjedan.nl

maandag 29 december 2003 @ 17:47:47 #182
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_15800960
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:13 schreef ExeterMK het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt met iemand, dan ga je niet met iemand anders zoenen (tongen). Ik vind dit totaal niet kortzichtig. Het is meer een principekwestie.

Het gaat er niet om of je het doelbewust doet, het gaat erom dat je niet iemand meteen moet buiten trappen omdat het per ongeluk een keer gebeurt.
  maandag 29 december 2003 @ 18:09:45 #183
34622 Synapse
Wie bang is krijgt ook klappen
pi_15801626
quote:
[b]Op dinsdag 16 december 2003 22:47 schreef diaspora het volgende:..
Het komt mij een beetje over dat je vriendin GHB gebruikt als excuus. In beide scenarios zit ze fout:

1. Ze heeft in een opwelling die jongen gekust omdat hij haar flink aan het versieren was, maar daarna ontzettend veel spijt van heeft gehad. Ook omdat ze wellicht gezien is door bekenden en er daarom een mooi verhaal van gemaakt heeft. De geloofwaardigheid hangt af van het aantal bekenden die het gezien hebben natuurlijk.

2. Ze is echt onder invloed van GHB geraakt, maar dan nog is die troep moeilijk te doseren en je proeft het gelijk(narcose middel). Maar natuurlijk heb je van die losers die dat in drankjes doen e.d. Hoe dan ook, als ze onder invloed is geweest en ze heeft met die kerel staan fleppen is er een BEWUSTE handeling geweest, maar misschien wel slachtoffer geworden van het moment zelf.

Naar mijn mening is ze in beide gevallen fout. Maar ze heeft het wel eerlijk gezegd. Als je zeker weet dat ze daar met allemaal onbekenden is geweest en het verhaal niet bij jou terechtkan komen, zou ik haar geloven en die kerel die het gedaan heeft kapot schoppen. Maar aan de andere kant is namelijk nogal makkelijk om iets op te biechten (met GHB smoes of niet) als ze weet dat ze toch gezien is, dus vroeg of laat naar buiten zal komen.

Je moet het zelf maar bekijken wat ze je nog waard is.

Wijsheid is kennis van de theorie, gekoppeld aan de ervaring van de mislukking
pi_15802494
Hahaha GHB?

Als zij echt GHB gehad zou hebben zou ze dus mooi oud zijn gegaan en flink geneukt zijn.

Denk je dat een gozer die drugs gebruikt om alleen een kusje te krijgen?

Haha uitmaken hoe moeilijk je het ook vind of je helpt jezelf naar de @#%@%$@##

maandag 29 december 2003 @ 18:50:40 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15802710
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:42 schreef De_Dominee het volgende:
Hahaha GHB?

Als zij echt GHB gehad zou hebben zou ze dus mooi oud zijn gegaan en flink geneukt zijn.

Denk je dat een gozer die drugs gebruikt om alleen een kusje te krijgen?

Haha uitmaken hoe moeilijk je het ook vind of je helpt jezelf naar de @#%@%$@##

Jij bent zo dom, dat elke letter die je net getypt hebt, schreeuwt om verlossing

pi_15802883
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij bent zo dom, dat elke letter die je net getypt hebt, schreeuwt om verlossing

ik ben het in dit topic toch met SHE eens hoor, alle mensen die zo makkelijk roepen "zoenen is vreemdgaan dus uitmaken" hebben waarschijnlijk nooit voor die keuze gestaan of ze hebben nog nooit iets wat lijkt op een relatie gehad.

Een zoen is voor mij persoonlijk niet iets waardoor ik nachtenlang zou wakkerliggen, doe je dat wel, dan zegt dat meer over jezelf dan over je partner die is vreemdgegaan.

pi_15805931
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:56 schreef Hanno het volgende:

[..]

ik ben het in dit topic toch met SHE eens hoor, alle mensen die zo makkelijk roepen "zoenen is vreemdgaan dus uitmaken" hebben waarschijnlijk nooit voor die keuze gestaan of ze hebben nog nooit iets wat lijkt op een relatie gehad.

Een zoen is voor mij persoonlijk niet iets waardoor ik nachtenlang zou wakkerliggen, doe je dat wel, dan zegt dat meer over jezelf dan over je partner die is vreemdgegaan.

*check* wel degelijk gehad die situatie. Zoenen met tong is heel erg intiem wat er is en als je dat niet begrijpt ben je waarschijnlijk nog een behoorlijk puberaal ventje

*gooit olie op het vuur*

pi_15806189
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

*check* wel degelijk gehad die situatie. Zoenen met tong is heel erg intiem wat er is en als je dat niet begrijpt ben je waarschijnlijk nog een behoorlijk puberaal ventje

*gooit olie op het vuur*

zoals ik al zei, hoe je over anderen oordeelt zegt vaak meer over jezelf dan over degene waar je over oordeelt
pi_15817222
quote:
Op maandag 29 december 2003 18:56 schreef Hanno het volgende:
Mijn vriendin had nog niet eens met iemand gezoend, maar ik lag er behoorlijk van wakker. Ze vertelde me dat ze zichzelf erop betrapte om steeds vaker aan iemand op d'r werk te denken. Ik was er kapot van. Zodra ze het door had heeft ze het tegen me verteld en ik heb zitten janken als een klein kind.

Alles is wel goedgekomen hoor daar niet van, maar ik denk dat sommige mensen zich niet realiseren hoe kwetsend het kan zijn als je partner zijn/haar aandacht verlegt.

Als ze met iemand zou staan zoenen, dan ben ik bang dat ik door het lint ga. Het probleem is dat je bij een relatie een vertrouwensband hebt, IMHO is die band niet te herstellen of iig niet weer op het nieveau van voor de daad te krijgen als iemand vreemd gegaan is. Dat is voor mij al reden genoeg om de relatie te beeindigen (afgezien van het feit dat ze je moedwillig op je ziel getrapt heeft. Ik neem aan dat iendereen van haar/zijn partner weet hoe hij.zij over vreemdgaan denkt?)

Ik heb geen zin om steeds wantrouwig te zijn omdat ze al een keer ontrouw geweest is. Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.

Ik ben van mening dat als een meid je een keer belazert ze in staat is om het nog een keer te doen en ik pas ervoor om daar het slachtoffer van te zijn.

quote:
zoals ik al zei, hoe je over anderen oordeelt zegt vaak meer over jezelf dan over degene waar je over oordeelt
En wat zegt het oordeel die ik over een ander vel over mij? Dat ik niets voor mijn vriendin over heb? Dat ik een schijnheilige lul ben? Ben ik een intollerante rukker?

En waarom? Omdat ik het niet vind kunnen dat iedereen te pas en te onpas vreemd gaat? Het lijkt verdomme wel mode te worden om als je op stap gaat met een ander te moeten zoenen, anders hoor je er niet bij....

voor mij is een relatie onvoorwaardelijke liefde voor elkaar. Vreemdgaan hoort in dat zinnetje niet thuis.

pi_15820254
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:45 schreef Hanno het volgende:

[..]

Jij bent alleen goed in vragen terugstellen, minder in het geven van antwoorden. Ik denk dat je gewoon nog nooit een relatie met diepgang hebt gehad of jezelf helemaal afgeblockt hebt ervoor. Hoe dan ook, als je vriendin/vriend zijn/haar aandacht verlegd naar een ander en minder aandacht voor jou krijgt dan is dat kut. En zoenen blijft voor mij 1 van de intiemste dingen die je met iemand in je leven deelt.

Ik sluit me voor de rest bij de woorden van mijn voorganger aan, uitgaan is uitgaan en niet verplicht vreemd moeten gaan. Er zijn altijd wel leuke jongens/meiden tot wie je je aangetrokken kan voelen, maar als je thuis iets hebt zitten moet je daar aandacht aan besteden, uitmaken of er niet aan beginnen.

Het probleem dat ik zie is dat veel mensen een soort tussenrelatie proberen te hebben, wat uiteindelijk heel vervelend uitpakt. Mijn zegen hebben al die mensen, maar loop dan ook niet te janken op dit forum. Een relatie is uiteindelijk echt wat je er zelf van maakt, ik zie het als een leeg huis, je richt het zelf in en iedereen maakt daar zijn eigen keuzes in. In mijn huis wordt er niet vreemdgegaan en zowel dan dient men het huis te verlaten

pi_15824398
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:10 schreef Nitrogen het volgende:

[..]

Mijn vriendin had nog niet eens met iemand gezoend, maar ik lag er behoorlijk van wakker. Ze vertelde me dat ze zichzelf erop betrapte om steeds vaker aan iemand op d'r werk te denken. Ik was er kapot van. Zodra ze het door had heeft ze het tegen me verteld en ik heb zitten janken als een klein kind.

Alles is wel goedgekomen hoor daar niet van, maar ik denk dat sommige mensen zich niet realiseren hoe kwetsend het kan zijn als je partner zijn/haar aandacht verlegt.

Als ze met iemand zou staan zoenen, dan ben ik bang dat ik door het lint ga. Het probleem is dat je bij een relatie een vertrouwensband hebt, IMHO is die band niet te herstellen of iig niet weer op het nieveau van voor de daad te krijgen als iemand vreemd gegaan is. Dat is voor mij al reden genoeg om de relatie te beeindigen (afgezien van het feit dat ze je moedwillig op je ziel getrapt heeft. Ik neem aan dat iendereen van haar/zijn partner weet hoe hij.zij over vreemdgaan denkt?)

Ik heb geen zin om steeds wantrouwig te zijn omdat ze al een keer ontrouw geweest is. Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.

Ik ben van mening dat als een meid je een keer belazert ze in staat is om het nog een keer te doen en ik pas ervoor om daar het slachtoffer van te zijn.
[..]

En wat zegt het oordeel die ik over een ander vel over mij? Dat ik niets voor mijn vriendin over heb? Dat ik een schijnheilige lul ben? Ben ik een intollerante rukker?

En waarom? Omdat ik het niet vind kunnen dat iedereen te pas en te onpas vreemd gaat? Het lijkt verdomme wel mode te worden om als je op stap gaat met een ander te moeten zoenen, anders hoor je er niet bij....

voor mij is een relatie onvoorwaardelijke liefde voor elkaar. Vreemdgaan hoort in dat zinnetje niet thuis.

Ik vind intens aan iemand moeten denken(soort van verliefd zijn) toch echt wel erger als een zoentje in een gekke bui....

Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd.
Dat maakt het niet ok, maar het is wel een feit.

Wat iemand als echt vreemdgaan ziet is persoonlijk, de een vind een kusje niet zo heel erg, een ander vind het al een regelrechte ramp.

Wat mij betrefd, we hebben een open relatie, maar zodra er achter mijn rug om word geklooid is het op, dan is er geen vertrouwen meer en kan ook de open relatie niet bestaan aangezien daar vertrouwen voor nodig is.

Het gaat mij niet zozeer om wat er gebeurt, maar om het feit dat het achter mijn rug om zou gebeuren.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:11:55 #192
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15824560
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind intens aan iemand moeten denken(soort van verliefd zijn) toch echt wel erger als een zoentje in een gekke bui....

Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd.

Wat iemand als echt vreemdgaan ziet is persoonlijk, de een vind een kusje niet zo heel erg, een ander vind het al een regelrechte ramp.

Wat mij betrefd, we hebben een open relatie, maar zodra er achter mijn rug om word geklooid is het op, dan is er geen vertrouwen meer en kan ook de open relatie niet bestaan aangezien daar vertrouwen voor nodig is.

Het gaat mij niet zozeer om wat er gebeurt, maar om het feit dat het achter mijn rug om zou gebeuren.

Dus dan vind je een "zoentje" zoals je het noemde, dus wel erg.
Je doet dat dan toch ook achter de rug om van de partner?

"Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd."

Dit snap ik niet, wat bedoel je hiermee?
Je zegt dat dan iedereen een vreemdganger is, er wordt veel vreemdgegaan...he??
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Het grootste gedeelte van de mensen gaat vreemd? Ik vat deze zin niet..

pi_15824870
quote:
Volgens mij hebben we nu toch de betekenis van vreemd gaan te pakken of niet?

Als het niet achter je rug om gebeurt zou het geen vreemd gaan zijn toch?

pi_15824994
geen seconde over nadenken
Eruit trappen, echt opdonderen
geen excuses.....oprotten, optyffen......fok op....
Heb dit al es eerder meegemaakt...weet je het is gelul als je verneemt dat het ook wel es aan JOUW kan liggen.....GELUL
Voor mijn part dump je eerst de partner en ga je daarna klooien....ook kut
maar wel netter
Bij mij ligt de hele tyfus zooi op straat, als ik er achter kom dat mijn vriendin vreemd is gegaan
Geeneens een verklaring voor nodig, gewoon zonder enige uitleg op straat pleuren...
ENNNNN.......ik zou het bekend maken...op internet, bij de kroeg waar zij komt..liefst nog es naakt foto's ophangen...met de mededeling dat je pik daar beter niet in kan steken, omdat je anders moet gaan krabben
pi_15826440
quote:

Kortom; de mens is zondig. Ik wil een Heilige Maagd

Ed Gein heeft een punt, als je van zulke vreemdgangers afhankelijk moet zijn dan zegt dat wat over jezelf.

pi_15827355
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:11 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Dus dan vind je een "zoentje" zoals je het noemde, dus wel erg.
Je doet dat dan toch ook achter de rug om van de partner?

"Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd."

Dit snap ik niet, wat bedoel je hiermee?
Je zegt dat dan iedereen een vreemdganger is, er wordt veel vreemdgegaan...he??
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Het grootste gedeelte van de mensen gaat vreemd? Ik vat deze zin niet..

Het grootste gedeelte van de mensen gaat weleens een keertje vreemd, hoeveel weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik meen me te herrineren dat dat toch wel rond de 80% ligt...
Dus het gebeurt wel erg veel mensen een keertje, het is niet gezegd dat iemand die 1 keer vreemdgaat dat vaker zal gaan doen, misschien schrikt dat persoon van zichzelf of weet ik veel wat.

Tja een tongzoen, ik zou er narrig over zijn als dat achter m'n rug om gebeurt, maar een echt probleem is het nu ook weer niet.

Ik vertrouw mijn man volledig en gelukkig heeft hij er toch geen zin in om uit te gaan zonder mij
We gaan altijd lekker samen op pad eigenlijk.

pi_15827837
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:38 schreef erodome het volgende:
Het grootste gedeelte van de mensen gaat weleens een keertje vreemd, hoeveel weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik meen me te herrineren dat dat toch wel rond de 80% ligt...
Dus het gebeurt wel erg veel mensen een keertje, het is niet gezegd dat iemand die 1 keer vreemdgaat dat vaker zal gaan doen, misschien schrikt dat persoon van zichzelf of weet ik veel wat.
Wat mij zorgen baart is dat steeds meer relaties erop stuk lopen. Het lijkt wel alsof cijfers die jij aandraagt eraan bijdragen dat men meer het idee heeft dat hij/zij het wel een keertje kan doen. Zoals jij het zegt gaat immers 80% van de mensen in Nederland wel een keertje vreemd, dus waarom ik niet?

ik vraag me af wat er gebeurt met het wederzijds respect die deel uit hoort te maken van een relatie. Ik zou het niet over m'n hart krijgen om vreemd te gaan, heb het nog nooit gedaan en zal het nooit doen ook.

Stel dat er in de stad opeens een super mooie leuke meid naar me toekomt en vraagt of met d'r wil zoenen/vrijen weet ik het. Dan zal ik dat mischien wel willen, maar ik zal het niet doen al staat me leuter recht overeind in me broek. Het is moeilijk uit te leggen, maar mezelf voorgenomen om me vriendin trouw te zijn en als ik die belofte aan mezelf breek, dan beschouw ik mezelf als een slappeling.

Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat kijken mag, maar aankomen niet en als we ergens mee zitten, eerst praten en kijken of we eruit kunnen komen.

Ik snap niet wat daar nu zo moeilijk aan is.

Mijn vriendin en ik gaan meestal samen op stap en soms gescheiden. En weet je wat.... we maken ons geen van beide ongerust over de ander... is dat eens even een lekker gevoel

[Dit bericht is gewijzigd door Nitrogen op 30-12-2003 15:54]

pi_15829280
Vreemdgaan is in principe gewoon een kwestie van gebrek aan ruggegraat en zelfrespect in my book. Maar niets menselijk is mij ook vreemd, al ben ik in jaren niet meer vreemdgegaan.

pi_15829338
Anders komt TS eens met een reactie
  dinsdag 30 december 2003 @ 18:11:11 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15832295
Meteen uitmaken, en duidelijk laten merken dat je niks meer met haar te maken wil hebben.

Als ze dan heel erg laat zien hoeveel het haar spijt enzo, en alles eraan doet om het goed te maken, dan kun je het haar vergeven. Maar zeg er wel bij dat het nooit meer opnieuw mag gebeuren.
Als het haar niks uitmaakt dat jij het uitmaakt (vage zin ja) dan zou ik er geen moeite meer in stoppen.

dinsdag 30 december 2003 @ 18:19:51 #201
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_15832546
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:53 schreef Nitrogen het volgende:

Ik snap niet wat daar nu zo moeilijk aan is.

Omdat jij die stelling al ingenomen hebt voor jezelf, wat iets zegt over je karakter
Maar het is "meestal" de drank die ertussen komt, er zijn meerdere factoren die er wel eens voor kunnen zorgen dat je idealen de verkeerde kant opbuigen.
En tuurlijk het kan altijd wat anders zijn .... maar vergeet niet dat het één zeggen en het ander doen blijft !
Vreemdgaan gebeurd niet zomaar, er moet een reden zijn waarom je er aan toegeeft .... geen reden bestaat niet !
Voor de rest sluit ik me bij je aan ..
Digital Emotions | "ik wil ook op de foto!!!"
pi_15832641
Zo snel mogelijk dumpen
pi_15834225
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:11 schreef Ixnay het volgende:
Meteen uitmaken, en duidelijk laten merken dat je niks meer met haar te maken wil hebben.

Als ze dan heel erg laat zien hoeveel het haar spijt enzo, en alles eraan doet om het goed te maken, dan kun je het haar vergeven. Maar zeg er wel bij dat het nooit meer opnieuw mag gebeuren.
Als het haar niks uitmaakt dat jij het uitmaakt (vage zin ja) dan zou ik er geen moeite meer in stoppen.

Ok, je maakt het uit, meid denkt, tja eigen schuld dikke bult voor mezelf dus ik laat hem maar met rust, ik heb het er zelf na gemaakt dus dan moet ik ook niet gaan huilen en smeken....

Dus dat kan verkeerd uitlopen.

Als je verder wil met iemand in princiepe dan moet je gaan praten, geen rare dingetjes uithalen die nog wel eens in je gezicht kunnen gaan ontploffen.

pi_15846237
GHB in je drinken is wel in als smoes tegenwoordig!

Dumpen die snol!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')