Afgelopen zaterdag is ze met een vriendin uitgeweest naar een discotheek. Haar vriendin kwam toen een kennis tegen en van die kennis had mijn vriendin wat gedronken uit een glas.
Volgens haar hadden zij er echter wat ingestopt (denk GHB) want ze voelde zich erg raar. Ze zei dat ze opeens een warm en tintelend gevoel kreeg. Ze ervaarde de muziek opeens als heel erg intens en ze werd er onwijs geil van de GHB. Ze had het zelfs het gevoel dat ze wel met iedereen wou vrijen...
Wat later zat ze aan de bar toen was ze met een jongen in gesprek. Opeens nam die jongen haar vol op d'r bek. Aangezien zulke dingen altijd kunnen gebeuren (zulke klootzakken heb je helaas overal) zou je verwachten dat ze er onmiddelijk mee stopt en hem verrotscheldt.
Ze deed dit echter niet en zoende hem terug. Ze zij tegen mij dat ze onder invloed was van GHB en het daarom onwijs lekker en spannend vondt om met een vreemde te zoenen.
Ze zij dat ze zich later tijdens het zoenen met die jongen toch besefte dat ze iets deed wat niet kan en toen pas stopte ze ermee.
Ik zit hier erg mee en zie dit dan ook als vreemdgaan. Zelf weet ik dat je onder invloed van GHB je lichaam en gevoelens totaal niet onder con trole hebt en supergeil ervan worden. Daarom weet ik zelf niet zo goed om dat ik het moet uitmaken of haar moet vergeven.
Ze zegt dat ze zich enorm schuldig voelt maar ze vondt het aan de andere kant ook wel een spannende ervaring. Ik waardeer het wel dat ze dit alles eerlijk tegen mij heeft opgebiecht.
Ik zou haar het liefst hetzelfde willen aandoen zodat ze weet hoeveel pijn en verdriet het kan doen. Maar dan vindt ik juist dat je onwijs zwak en zielig bent.
Wat vinden jullie? Moet ik het uitmaken of moet ik haar dit vergeven ? Ik wordt nl. gek van mijn twijfels
[Dit bericht is gewijzigd door mymoodfentje op 16-12-2003 22:51]
Als ze het had verzwegen, of echt van bil gegaan zou zijn, zou ik het wat anders vinden
Getuigd van een erg onoriginele vriendin en een goedgelovige vriend .
Serieus;als zij GHB heeft gehad dan ben je niet even raar, dan wordt ze daarna goed en goed kotsmisselijk.
Als het geen drugs is geweest, tsja, dan is het helemaal makkelijk
quote:Nee ik weet echt niet wat te doen. Daarom plaatst ik ook deze oproep ik de hoop een antwoord te kunnen vinden
Op dinsdag 16 december 2003 22:53 schreef thedon het volgende:
Waarom vraag jij aan ons wat jij moet gaan doen? Dat weet je zelf toch het beste?
Zo ja, hield jij je toen ook niet in?
Weet niet hoelang je al met haar samen bent, maar 1x vergeven is misschien de beste oplossing.
Ze is eerlijk geweest, zoenen is nou ook weer niet super erg, maar...
Als je haar vergeeft, pas op dat als je ruzie met haar hebt, het vreemdgaan er niet meer bij gaat lopen betrekken, dat schiet niet op.
Succes
Daarnaast vind ik het vrij frappant dat ze meteen weet dat ze dat goedje gehad heeft,
Ik lees ook nog dat het vrij eenvoudig tot een overdosis kan leiden, maar dat gezien ze zo geil werd het blijkbaar een perfecte dosis was geweest. Dat lijkt me heel knap, aangezien ze uit hetzelfde glas gedronken heeft als haar vriendin.
Kortom IMHO is het gewoon een kutsmoes die ze samen met die vriendin bedacht heeft, omdat ze zich wel een beetje schuldig voelde, of omdat ze door iemand gezien is en bang was dat jij het via die persoon zou te weten komen.
quote:ik wens je veel succes verder als je zoenen al vreemdgaan vindt,als ze dan met verhaal komt dat ze gemeenschap heeft gehad,wil ik je reactie wel eens zien,een relatie moet wel ergens tegen bestand zijn,je mag best wel een beetje krediet hebben naar je eega.............lulverhalen hier van dumpen is puur oip ratio gebaseerd...........zijn geen onderbouwde verhalen.......je moet het toch echt zelf beslissen...........als dit je teveel is,het zoenen,dan stoppen,want als je relatie dat al niet kan hebben.......
Op dinsdag 16 december 2003 22:59 schreef diaspora het volgende:[..]
Nee ik weet echt niet wat te doen. Daarom plaatst ik ook deze oproep ik de hoop een antwoord te kunnen vinden
als je iets "opbiecht" laat dan die details i.e. excuses achterwege, want dat doet er niet toe voor de bedrogene.
Excuses gevolgd door een "maar......" zijn geen excuses.
quote:Maar..maar...
Op dinsdag 16 december 2003 23:08 schreef milagro het volgende:
kutsmoes.als je iets "opbiecht" laat dan die details i.e. excuses achterwege, want dat doet er niet toe voor de bedrogene.
Excuses gevolgd door een "maar......" zijn geen excuses.
quote:Jup, zoenen is een vorm van vreemd gaan. Als je daar neit over moeilijk doet, moet je over jaren ook niet moeilijk doen dat ze gemeenschap heeft met een ander...
Op dinsdag 16 december 2003 23:07 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
ik wens je veel succes verder als je zoenen al vreemdgaan vindt,als ze dan met verhaal komt dat ze gemeenschap heeft gehad,wil ik je reactie wel eens zien,
quote:Somige.......reacties zijn ............echt onderbouwd......
een relatie moet wel ergens tegen bestand zijn,je mag best wel een beetje krediet hebben naar je eega.............lulverhalen hier van dumpen is puur oip ratio gebaseerd...........zijn geen onderbouwde verhalen.......je moet het toch echt zelf beslissen...........als dit je teveel is,het zoenen,dan stoppen,want als je relatie dat al niet kan hebben.......
quote:Elk stel bepaalt toch zelf waar de grens ligt?
Op dinsdag 16 december 2003 23:29 schreef Allantois het volgende:
Jup, zoenen is een vorm van vreemd gaan. Als je daar neit over moeilijk doet, moet je over jaren ook niet moeilijk doen dat ze gemeenschap heeft met een ander...
quote:Mijn mening:
Ze zegt dat ze zich enorm schuldig voelt maar ze vondt het aan de andere kant ook wel een spannende ervaring
Maar serieus, als ze aangeeft dat ze het een spannende ervaring vond is dat voor mij een teken dat ze daar misschien nog wel een keer naar op zoek kan gaan.
Wegwezen of accepteren nooit meer over zeuren...
Een sterker broodje-aap verhaal heb ik nog nooit gehoord trouwens, blame GHB!
Nergens spreekt ze het over een rare smaak.
Het is dus een lulverhaal van haar.
quote:Aan de ene kant ben ik het hier mee eens.
Op dinsdag 16 december 2003 23:06 schreef Fester het volgende:
Als ik dat zo lees, over dat GHB, dan lijkt het me een lulverhaal.
Het geeft een vergelijkbaar effect als alcohol, maar dan sterker en sneller.
Nou sorry hoor, maar als je je dan niet kunt bedwingen, ben je echt zielig. (ik vind mensen die foute dingen gaan doen wanneer ze gezopen hebben en/of niet meer weten wat ze doen erg zielig, ook al heeft ze zelf niet gekozen om dat spul te drinken)Daarnaast vind ik het vrij frappant dat ze meteen weet dat ze dat goedje gehad heeft,
Ik lees ook nog dat het vrij eenvoudig tot een overdosis kan leiden, maar dat gezien ze zo geil werd het blijkbaar een perfecte dosis was geweest. Dat lijkt me heel knap, aangezien ze uit hetzelfde glas gedronken heeft als haar vriendin.Kortom IMHO is het gewoon een kutsmoes die ze samen met die vriendin bedacht heeft, omdat ze zich wel een beetje schuldig voelde, of omdat ze door iemand gezien is en bang was dat jij het via die persoon zou te weten komen.
Het effect is idd best leuk als het op je eigen partner wordt uitgeoefend.
Je wordt er idd enorm geil van. Je remmingen verdwijnen helemaal en echt realtisch kun je op dat moment niet zijn. Veel minder is als het niet je eigen partner is. Dus denk er maar eens goed over na. En doe wat je hartje je ingeeft.
Sterkte
Verder dat wat je zei van die gast die met haar gezoend heeft, dat dat een klootzak is.... wist hij dat zij een vriend had dan ?? Anders vind ik het maar een domme opmerking van jou.
quote:Waarom is die gast een klootzak? Alle mannen maken misbruik van zo'n situatie...
Op woensdag 17 december 2003 10:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Als het echt zo is van die GHB zou ik het haar maar vergeven.
Maar je moet het wel ondervragen aan bekenden die je vriendin die avond gesproken hebben, of ze zich veel anders gedroeg.Verder dat wat je zei van die gast die met haar gezoend heeft, dat dat een klootzak is.... wist hij dat zij een vriend had dan ?? Anders vind ik het maar een domme opmerking van jou.
quote:Als die gast niet wist dat ze GHB op had kan hij er toch ook geen misbruik van maken. Er staan nl niet uitgelegd of die gast haar kende, of wist van die GHB.
Op woensdag 17 december 2003 10:59 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Waarom is die gast een klootzak? Alle mannen maken misbruik van zo'n situatie...
Maar de TS zegt dat "zulke mensen" klootzakken zijn, dus ja...
Laat haar jou het vertrouwen in jullie relatie terugwinnen, lukt dat niet kan je het alsnog uitmaken.
Veel sterkte met je beslissing.
waarom flikkeren ze 't nooit bij mij in mijn drankje!!!!!!!!!!!!
En zoenen is geen vreemdgaan, doe even normaal zeg.
Keertje over de knie met die meid, maar verder niet een drama van maken
quote:Omdat je dan waarschijnlijk kotsmisselijk wordt en zo goed als dood neervalt daarom.
Op woensdag 17 december 2003 19:46 schreef SHE het volgende:
yeah surewaarom flikkeren ze 't nooit bij mij in mijn drankje!!!!!!!!!!!!
Ow en fijn dat jij ff voor de rest bepaald dat zoenen geen vreemdgaan is. Als mijn vriendin denkt ff lekker met een andere jongen te zoenen kan ze weg.
quote:Zeg nerT
Op woensdag 17 december 2003 19:55 schreef Neverstop het volgende:[..]
Omdat je dan waarschijnlijk kotsmisselijk wordt en zo goed als dood neervalt daarom.
Ow en fijn dat jij ff voor de rest bepaald dat zoenen geen vreemdgaan is. Als mijn vriendin denkt ff lekker met een andere jongen te zoenen kan ze weg.
Ken je het fenomeen sarcasme? Zo ja, lees mijn eerste zin dan nog eens.
Ten tweede, ik bepaal het niet voor jou , noch voor TS..dat vind IK
Frust!
quote:Dat doen ze niet bij jou omdat je lelijk bent
quote:ach,studenten ventje,je bent nog zo jong.......
Op dinsdag 16 december 2003 23:29 schreef Allantois het volgende:[..]
Jup, zoenen is een vorm van vreemd gaan. Als je daar neit over moeilijk doet, moet je over jaren ook niet moeilijk doen dat ze gemeenschap heeft met een ander...
[..]Somige.......reacties zijn ............echt onderbouwd......
quote:Naar mijn weten heb je een vriendje om mee te zoenen en niet iemand anders. Zal wat wezen als mijn vriendin tijdens het uitgaan voor mijn ogen opeens met iemand anders gaat staan tongen
Op woensdag 17 december 2003 21:57 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
ach,studenten ventje,je bent nog zo jong.......
quote:Ik weet niet of je GHB in je bloed nog kan detecteren, maar als dat zo is, dan zou je vriendin zsm een onderzoek moeten laten plegen en dan die gast aanklagen wegens verkrachting...jaja zelfs tongzoene geldt als verkrachting want je penetreert het lichaam.
Op dinsdag 16 december 2003 23:29 schreef Allantois het volgende:[..]
[..]Somige.......reacties zijn ............echt onderbouwd......
Als je dat doet en je hebt een positieve uitslag op GHB en zeh eeft geen geschiedenis van dit soort acitviteiten, dan kan je dat allemaal doen....kijken oftie dan anders piept...waarschijnlijk wel
Enne ik zou der voor de zekerheid ook maar dumpen, want het is echt bullshit dat je zo onder invloed bent van dat spul...je kan wel degelijk goed nadenken....als je weet dat je geil bent dan weet je ook heus nog wel wie je vriendje is en wat er onder vreemdgaan verstaan wordt.
quote:zoenen is wel vreemdgaan als je dat vreemdgaan vindt
het is soms zo simpel
Ik denk dat veel mensen, die ghb hebben gebruikt, kunnen zeggen dat ze nog wel wisten wat ze deden in een vorm van waarheen, waarom en hoe en wat. (daar zit tongen met een ander ook bij!)
Mijn advies: Dumpen
quote:Vanaf nu mag ik jou niet meer.
Op woensdag 17 december 2003 19:58 schreef SHE het volgende:[..]
Zeg nerT
Ken je het fenomeen sarcasme? Zo ja, lees mijn eerste zin dan nog eens.
Ten tweede, ik bepaal het niet voor jou , noch voor TS..dat vind IK
Frust!
ontopic:
kan die vriendin niet vertellen wat er gebeurd is?
quote:Dit verhaal gaat op een aantal punten mank:
Op dinsdag 16 december 2003 22:47 schreef diaspora het volgende:
Haar vriendin kwam toen een kennis tegen en van die kennis had mijn vriendin wat gedronken uit een glas.
Al met al nogal wat twijfelachtige puntjes, waardoor je aan haar verhaal kunt twijfelen. Mijn gok: Ze heeft het verhaal verzonnen zodat ze het aan jou kon opbiechten (en haar eigen geweten schoon kan maken) zonder dat het echt haar schuld was.
Of dat reden genoeg is om het uit te maken, of dat je haar nog een kans geeft, is aan jou.
Verder gewoon eisen stellen; nooit meer alleen uit en shit, als ze echt van je houdt doet gaat ze voorlopig tog niet uit, houd ze niet van je gaat ze gillen en dan ga je gewoon weer vreemd, maar dan omdat je een ander wilt... succes!
quote:Misschien was het wel tequilla
Op woensdag 17 december 2003 09:24 schreef bankrupcy het volgende:
In een ander topic heb ik gelezen dat je GHB altijd proeft, zelfs in mixdrankjes. Het schijnt heel erg zout te zijn. Als ze dus een slok drank met GHB heeft gehad, dan moet ze dat geproeft hebben.Nergens spreekt ze het over een rare smaak.
Het is dus een lulverhaal van haar.
quote:Mee eens
Op donderdag 18 december 2003 15:35 schreef HenryHill het volgende:[..]
- KNIP -
3) Hoe weet ze dat het GHB was? Ok, afgaande op hoe je je voelt zou je kunnen concluderen dat het GHB geweest moest zijn, maar alleen als je bekend met het spul. Als leek zeggen "ze hebben me GHB gevoerd" komt niet geloofwaardig over; je zou dan eerder zeggen dat "iemand iets raars in mijn drankje heeft gedaan".-KNIP-
quote:juistem..maar ik denk dat ze zich heeft laten gaan..Kan gebeuren. EN zoenen vind ik echt iets anders dan the full monty..maar goed, die mening schijnt niet iedereen te delen.
Op donderdag 18 december 2003 16:38 schreef ramsesii het volgende:
of je het uitmaakt of niet, ik zou die kennis eventjes in elkaar schoppen omdat ie je vriendinnetje heeft gedrogeert. Als het niet waar is hoor je je vriendinnetje zelf wel vragen om het niet te doen.
Ik vind dat geen reden het uit te maken, wel om de vriend/vriendin in kwestie even goed te vertellen waar de grens ligt
quote:Hey baby, ik wil 't wel een keertje in je glas komen flikkeren hoor !
- uitmaken voel je zelf het beste. als je het niet wilt doen, moet je het ook niet doen omdat veel mensen zeggen dat je het WEL moet doen. De mensen hier kennen je niet en daarbij weten er aan de reacties te zien ('dumpen!') veel mensen niet hoe moeilijk het kan zijn om een relatie te verbreken.
Dus trek je eigen plan! Je kent jezelf het beste. Sterkte ermee!
quote:gelukkig is iedereen van andere mening... zoenen met iemand anders dan je vriendje of vriendinnetje is not done... al zou ik er bij jou niet zo lang over na hoeven denken
Op donderdag 18 december 2003 16:55 schreef SHE het volgende:[..]
knip
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 18-12-2003 17:14]
quote:Mi glasa e su glasa
Op donderdag 18 december 2003 17:03 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Hey baby, ik wil 't wel een keertje in je glas komen flikkeren hoor !
Serieus, vind dat zulke onzinverhalen..Ik zou er echt geen probs mee hebben hoor..Gebeurt mij nou nooit en ik denk dat ik toch zeker een target zou moeten zijn.
Maar goed, ik laat mensen graag in de waan dat het verhaal waar zou kunnen zijn...scheelt al die ellendige shit, als confrontatie enzo
Ik maak uit jouw topic op dat geen van allen gebeurt zijn... Dus ze liegt..
quote:Wat een kul, het is een vriendin, geen hond!|
Op donderdag 18 december 2003 15:44 schreef dabky het volgende:
zelf ook vreemdgaan, niet om haar te pesten, maar inderdaad zoals eerder is gezegd om jezelf ook iets leuks te gunnen.
Verder gewoon eisen stellen; nooit meer alleen uit en shit, als ze echt van je houdt doet gaat ze voorlopig tog niet uit, houd ze niet van je gaat ze gillen en dan ga je gewoon weer vreemd, maar dan omdat je een ander wilt... succes!
quote:Nou ik zou nooit sex hebben met mijn huisidier, jij wel dan ?
Op vrijdag 19 december 2003 15:25 schreef Tranceptor het volgende:
Noem es tien verschillen tussen een huisdier en een vriendin dan
quote:das 1,
Op vrijdag 19 december 2003 15:50 schreef Kevin_D het volgende:[..]
Nou ik zou nooit sex hebben met mijn huisidier, jij wel dan ?
2. mijn vriendin wordt geacht eten voor mij te maken en mijn huisdier verwacht dat ik hem/haar te eten geef
quote:want kutverhaal
Op maandag 22 december 2003 19:27 schreef _kimm_ het volgende:
DUMPEN!!!!!
quote:Idd zeg, ik wil ook wel een keer ghb in mijn drankje krijgen bij het uitgaan, is me echt nog nooit gebeurt(zielig he, snik huil, moet ik het weer zelf kopen
Ik ben nog nooit ziek geweest van GHB en was wel beregeil, maar kon mezelf prima inhouden als ik dat zelf wilde.
Nadenken lukte met wat moeite ook nog prima.
En ben nog nooit wat vergeten van wat ik gedaan heb tijdens ghb.
Als die jongen zelf in zijn glas ghb had gedaan en zij heeft een slokje genomen, of van mij part het glas gedeelt dan heeft ze op z'n hoogst een halve doses binnen gekregen.
Is best grappig hoor, maar zo heftig ook weer niet dat je jezelf echt niet onder controle meer hebt(zoals ik al zei, heb ik zelf nog nooit meegemaakt, ook niet bij echt flink gebruik).
Het riekt een beetje naar smoesjes verzinnen, of ze dat nu doet om het voor jou goed te praten of om zichzelf wat wijs te maken, geen idee...
Verder, ach het was maar een zoen, je weet zelf het beste of je daar overheen kan komen of niet.
Ga iig niet lange tijd lopen mieren terwijl je toch geen vertrouwen meer in haar hebt.
quote:Helemaal niks doen!
Op dinsdag 16 december 2003 22:59 schreef diaspora het volgende:[..]
Nee ik weet echt niet wat te doen. Daarom plaatst ik ook deze oproep ik de hoop een antwoord te kunnen vinden
quote:woei, kinky.. beetje ver van de realiteit.
Op maandag 22 december 2003 20:50 schreef erodome het volgende:[..]
Idd zeg, ik wil ook wel een keer ghb in mijn drankje krijgen bij het uitgaan, is me echt nog nooit gebeurt(zielig he, snik huil, moet ik het weer zelf kopen
).
Ik ben nog nooit ziek geweest van GHB en was wel beregeil, maar kon mezelf prima inhouden als ik dat zelf wilde.
Nadenken lukte met wat moeite ook nog prima.
En ben nog nooit wat vergeten van wat ik gedaan heb tijdens ghb.Als die jongen zelf in zijn glas ghb had gedaan en zij heeft een slokje genomen, of van mij part het glas gedeelt dan heeft ze op z'n hoogst een halve doses binnen gekregen.
Is best grappig hoor, maar zo heftig ook weer niet dat je jezelf echt niet onder controle meer hebt(zoals ik al zei, heb ik zelf nog nooit meegemaakt, ook niet bij echt flink gebruik).Het riekt een beetje naar smoesjes verzinnen, of ze dat nu doet om het voor jou goed te praten of om zichzelf wat wijs te maken, geen idee...
Verder, ach het was maar een zoen, je weet zelf het beste of je daar overheen kan komen of niet.
Ga iig niet lange tijd lopen mieren terwijl je toch geen vertrouwen meer in haar hebt.
Extra voordeel: Als de vrouw gaat spartelen wordt haar vagina lekker strak.
quote:
Op maandag 22 december 2003 23:27 schreef Kaalhei het volgende:
1. Zeggen dat je het haar vergeeft
2. Haar van achteren nemen
3. Ongeveer 30 seconden voor je klaarkomt het toch uitmaken
4. Proberen je kwakje in het tegenspartelende onderlichaam van je inmiddels ex-vriendin proberen te dumpen
Extra voordeel: Als de vrouw gaat spartelen wordt haar vagina lekker strak.
wil niet zeggen dat het leuk is
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:52 schreef milagro het volgende:[..]
zoenen is wel vreemdgaan als je dat vreemdgaan vindt
het is soms zo simpel
Als die gozer GHB in d'r drankje heeft gedaan, dat doet hij dat heus niet om haar alleen maar een zoentje te geven. Kortom: Dan had je vriendin heel wat meer op te biechten ...
quote:lekker triest bezig...
Op dinsdag 23 december 2003 09:48 schreef addie84 het volgende:
hmm.. mijn vriendin heeft gisteravond met haar ex gezoend..
ik heb besloten het haar wel te vergeven, ze heeft er echt spijt van, is meteen eerlijk geweest en ik geef veel te veel om haar, om het daarom uit te makenwil niet zeggen dat het leuk is
De vraag zou voor mij zijn: heeft ze zitten liegen over dat GHB of niet. Dat zoenen zou me niet eens zoveeld oen.
quote:zoals Isabeau zegt.. het is maar een zoen..
Op dinsdag 23 december 2003 11:03 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
lekker triest bezig...
en als jij met een ex (als je die hebt) zou gaan zoenen is het zeker gelijk huilen geblazen??
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar een zoen...
quote:Inderdaad, als mijn vriendin met iemand heeft lopen zoenen mag ze wieberen..
Op dinsdag 23 december 2003 11:22 schreef scorpion69 het volgende:[..]
Waar stel jij dan de grens?!
Dus: dumpen. Geen vertrouwen, geen relatie.
quote:geen idee waar ik mijn grens stel.. zal ik dan wel merken neem ik aan..
Op dinsdag 23 december 2003 11:22 schreef scorpion69 het volgende:[..]
Waar stel jij dan de grens?!
quote:Da's echt larie....ga je haar ook nog eens wat moed inspreken...je keurt het dus goed wat ze heeft gedaan...al dan niet verkapt....
Op dinsdag 23 december 2003 11:01 schreef scorpion69 het volgende:
Lijkt me idd een smoes maar wel eerlijk dat ze iig toegeeft gezoend te hebben met een andere jongen. [.....] De 2e keer vreemdgaan is wel dumpen.
En de 2e keer vreemdgaan? Je moet ervoor zorgen dat er gewoon geen tweede keer zal komen...m.a.w. bij de eerste keer al dumpen.
quote:Eerlijkheid is ook het belangrijkste. Ik zeg ook niet dat als ik jou was, je vriendin meteen zou dumpen (zie mijn eerdere post). Wel vind ik het een beetje raar om te zeggen "tis maar een zoen". Ik vraag me echt af wat voor relatie je dan hebt als je dat zonder meer accepteerd zonder er moeilijk over te doen. Dat laatste is niet tegen jou bedoelt maar in het algemeen. Zoenen vind ik persoonlijk toch iets intiems wat je doet met je lover en niet met zomaar iemand (stel dat je een relatie hebt).
Op dinsdag 23 december 2003 11:29 schreef addie84 het volgende:[..]
geen idee waar ik mijn grens stel.. zal ik dan wel merken neem ik aan..
wat het belangrijkste voor mij is, is eerlijkheid.. zal wel stom zijn, maar is wel zo
quote:Nee ik keur het niet goed. Iedereen kan fouten maken en een keertje een uitglijder maken. Een goede relatie zou dat moeten kunnen hebben in mijn ogen. Ik zie het zelf liever niet gebeuren maar het is niet onoverkomelijk als je echt om elkaar geeft. Een relatie zit vol ups en downs. Als je na een down meteen opgeeft, kan je beter geen relatie beginnen. Just my cents..
Op dinsdag 23 december 2003 11:34 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Da's echt larie....ga je haar ook nog eens wat moed inspreken...je keurt het dus goed wat ze heeft gedaan...al dan niet verkapt....
En de 2e keer vreemdgaan? Je moet ervoor zorgen dat er gewoon geen tweede keer zal komen...m.a.w. bij de eerste keer al dumpen.
quote:ow, ik heb het er wel degelijk moeilijk mee
Op dinsdag 23 december 2003 11:37 schreef scorpion69 het volgende:[..]
Eerlijkheid is ook het belangrijkste. Ik zeg ook niet dat als ik jou was, je vriendin meteen zou dumpen (zie mijn eerdere post). Wel vind ik het een beetje raar om te zeggen "tis maar een zoen". Ik vraag me echt af wat voor relatie je dan hebt als je dat zonder meer accepteerd zonder er moeilijk over te doen. Dat laatste is niet tegen jou bedoelt maar in het algemeen. Zoenen vind ik persoonlijk toch iets intiems wat je doet met je lover en niet met zomaar iemand (stel dat je een relatie hebt).
quote:In ieder geval niet bij een zoen. Dat is zo kinderachtig om daar consequenties aan te verbinden. Je bent toch volwassen? Ik dacht ook "dumpen!!!" toen ik een tiener was, maar daar ben ik wel overheen.
Op dinsdag 23 december 2003 11:22 schreef scorpion69 het volgende:Waar stel jij dan de grens?!
Ik zou bijvoorbeeld een relatie met een andere vrouw zonder seks zelfs erger vinden dan een keer een zoen aan een bar. Hetgeen dat pijn doet, dat kwetst is niet een keer die zoen. Wat heel erg kwetst is dingen achter m'n rug om doen. En als hij me eerlijk vertelt een ander gezoend te hebben dan kwetst me dat minder dan dat hij bijv. kwaad over me spreekt tegenover een andere vrouw.
Uiteraard is dit geen vrijbrief Zelf heb ik nog nooit een ander gezoend in mijn huidige relatie en ik heb daar ook geen behoefte aan. Maar ik weet wel zeker dat als het me een keer overkomt ik daar niet geheimzinnig over hoef te doen of over hoef te liegen. Daarvoor is onze band te diep. Seks (all the way) met een ander is een heel ander verhaal... Dan dump ik wel
quote:Ik heb het ook niet meteen over dumpen.
Op dinsdag 23 december 2003 11:55 schreef Isabeau het volgende:[..]
In ieder geval niet bij een zoen. Dat is zo kinderachtig om daar consequenties aan te verbinden. Je bent toch volwassen? Ik dacht ook "dumpen!!!" toen ik een tiener was, maar daar ben ik wel overheen.
quote:Idd, 1x is echt geen ramp. Het moet geen gewoonte worden en zeker niet vaker met dezelfde persoon
Op dinsdag 23 december 2003 12:03 schreef scorpion69 het volgende:Ik heb het ook niet meteen over dumpen.
Beschouw me als ouderwets maar ik vind dat je zoent met je partner en als je die hebt, dan zoen je gewoon niet met een ander. Punt uit. Doe je dat 1x, ok, is niet onoverkomelijk maar daarna zou het voor mij echt dumpen zijn.
kom op zeg, zoenen geen vreemdgaan ? :s zijn jullie gestoord ofso ?
zoenen is vreemdgaan , wat meot ze dan doen zodat je het uitmaakt, moet ze heel de stad effe nemen ?
quote:gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening hierom
Op dinsdag 23 december 2003 13:08 schreef tKrieK het volgende:
haha sorry dat ik het zeg, maar der lopen toch een stel zeiligerd rond hier op het forum.
door gasten zoals jullie worden vrouw/meisjes van die sletten en gaan ze vreemd bij het leven, omdat jullie alles goed keuren!kom op zeg, zoenen geen vreemdgaan ? :s zijn jullie gestoord ofso ?
zoenen is vreemdgaan , wat meot ze dan doen zodat je het uitmaakt, moet ze heel de stad effe nemen ?
quote:ja maar meestal zijn het de mensne die lek dag zeggen: ik hou zo van je dit en dat
Op dinsdag 23 december 2003 13:13 schreef addie84 het volgende:[..]
gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening hierom
quote:Alweer?
Op dinsdag 23 december 2003 09:48 schreef addie84 het volgende:
hmm.. mijn vriendin heeft gisteravond met haar ex gezoend..
ik heb besloten het haar wel te vergeven, ze heeft er echt spijt van, is meteen eerlijk geweest en ik geef veel te veel om haar, om het daarom uit te makenwil niet zeggen dat het leuk is
quote:hmm.. je taalgebruik is niet erg duidelijk maar goed
Op dinsdag 23 december 2003 13:14 schreef tKrieK het volgende:[..]
ja maar meestal zijn het de mensne die lek dag zeggen: ik hou zo van je dit en dat
en dan toch met een ander zoenen, als je echt vna elkaar zou houden zou je dat niet doen denk ik dan
ot:
ze houdt van me.. dat weet ik gewoon zeker! ze heeft een fout gemaakt.. ik hoop dat ie éénmalig was..
quote:toen zeiden ze dat het zo was.. niet alles wat gezegd wordt, is ook zo
Op dinsdag 23 december 2003 13:15 schreef devv05 het volgende:[..]
Alweer?
quote:Sorry hoor, maar eerst denkt ze dat er wellicht misschien iets in dat drankje zat. En daarna blaimt ze alles op dat drankje. Hoe weet ze/je zeker dat er wat in dat drankje zat? Misschien had ze wel al gewoon gedronken en weinig gegeten en viel het drankje verkeerd. Van alcohol kan je ook geil worden
Op dinsdag 16 december 2003 22:47 schreef diaspora het volgende:Volgens haar hadden zij er echter wat ingestopt (denk GHB) want ze voelde zich erg raar.
Ze zij tegen mij dat ze onder invloed was van GHB en het daarom onwijs lekker en spannend vondt om met een vreemde te zoenen.
quote:Ja, het is dan ook vreemdgaan.
Ze zij dat ze zich later tijdens het zoenen met die jongen toch besefte dat ze iets deed wat niet kan en toen pas stopte ze ermee.Ik zit hier erg mee en zie dit dan ook als vreemdgaan.
quote:Logisch dat ze zich enorm schuldig voelt, maar ze zegt wel dat ze het een spannende ervaring vond... wat zegt dat dan?
Ze zegt dat ze zich enorm schuldig voelt maar ze vondt het aan de andere kant ook wel een spannende ervaring.
quote:Ik begrijp dat je het terug zou willen doen. Ik zou op zich ook zoiets hebben van,
Ik zou haar het liefst hetzelfde willen aandoen zodat ze weet hoeveel pijn en verdriet het kan doen. Maar dan vindt ik juist dat je onwijs zwak en zielig bent.
quote:Ik zou proberen te achterhalen of er écht wat in dat drankje zat. Ik zou haar niet 1,2,3 vergeven... ze mag wel héél wat doen om het goed te maken, vind ik. Als je nog wil dat het goedkomt... want je twijfelt niet voor niks. Ik kan niet bepalen voor jou wat je moet doen, maar doe wat je hart je ingeeft. Als je nog steeds veel van dr houd, geef haar dan nog een kans, maar laat haar wel enorm haar best doen! Succes!
Wat vinden jullie? Moet ik het uitmaken of moet ik haar dit vergeven ? Ik wordt nl. gek van mijn twijfels
quote:Dat ben ik met je eens....eerlijkheid is het belangrijkst, maar daarna wel dumpen....want wat is dan het signaal dat je afgeeft?
Op dinsdag 23 december 2003 11:37 schreef scorpion69 het volgende:[..]
Eerlijkheid is ook het belangrijkste. [...] Zoenen vind ik persoonlijk toch iets intiems wat je doet met je lover en niet met zomaar iemand (stel dat je een relatie hebt).
Tuurlijk lief, zolang je mij maar verteld dat je vreemdgaat vind ik het allemaal best, want eerlijkheis vind ik het belangrijkst.
quote:Een uitglijder op iemands mond jah.....maar een uitglijder van dit formaat of dit type, heeft gewoon heel simpele gevolgen...uitmaken.
Op dinsdag 23 december 2003 11:39 schreef scorpion69 het volgende:[..]
Nee ik keur het niet goed. Iedereen kan fouten maken en een keertje een uitglijder maken. Een goede relatie zou dat moeten kunnen hebben in mijn ogen. Ik zie het zelf liever niet gebeuren maar het is niet onoverkomelijk als je echt om elkaar geeft. Een relatie zit vol ups en downs. Als je na een down meteen opgeeft, kan je beter geen relatie beginnen. Just my cents..
Je praat over ups en downs...dit valt daar niet onder, als ze zoeits doet dan is het al in je relatie niet goed en moet je ook eerlijk tegen jezelf zijn en haar der biezen laten pakken.
Een down in een relatie is als je partner een familielid oid verliest of iemand zijn of haar baan, niet als je "buiten de deur gaat eten"...dat valt onder het kopje "matennaaierij/achterbakse praktijken"
quote:Volgens mij zie ik hier twee potentiele bronnen. Subtiliteit is the keyword!
Afgelopen zaterdag is ze met een vriendin uitgeweest naar een discotheek. Haar vriendin kwam toen een kennis tegen en van die kennis had mijn vriendin wat gedronken uit een glas.
...Sterkte!
quote:Dus het doet minder pijn als hij zou zeggen "schat ik ga effe met mijn vrienden uit en dan ga ik wat chickies scoren, jij ook een fijne avond he"
Op dinsdag 23 december 2003 11:55 schreef Isabeau het volgende:[..]
In ieder geval niet bij een zoen. Dat is zo kinderachtig om daar consequenties aan te verbinden. Je bent toch volwassen? Ik dacht ook "dumpen!!!" toen ik een tiener was, maar daar ben ik wel overheen.
Ik zou bijvoorbeeld een relatie met een andere vrouw zonder seks zelfs erger vinden dan een keer een zoen aan een bar. Hetgeen dat pijn doet, dat kwetst is niet een keer die zoen. Wat heel erg kwetst is dingen achter m'n rug om doen. En als hij me eerlijk vertelt een ander gezoend te hebben dan kwetst me dat minder dan dat hij bijv. kwaad over me spreekt tegenover een andere vrouw.
Uiteraard is dit geen vrijbrief
Zelf heb ik nog nooit een ander gezoend in mijn huidige relatie en ik heb daar ook geen behoefte aan. Maar ik weet wel zeker dat als het me een keer overkomt ik daar niet geheimzinnig over hoef te doen of over hoef te liegen. Daarvoor is onze band te diep. Seks (all the way) met een ander is een heel ander verhaal... Dan dump ik wel
Eerlijker dan dat kan je het niet hebben.
Het gaat allemaal om het vertrouwen wat je schaadt met zoenen of neuken of wat dan ook....zoals milagro als zei:
quote:Niemand kan een ander vertellen wat hun betekenis is van vreemdgaan, maar voor mij is dat dus ZEKER zoenen....een heimelijke relatie anders dan vriendschap (dus met flirten en avances maken) is ook vreemdgaan voor mij....maar dat gebeuren wil ik wel uitzingen om mijn partner te "testen". Wel van te voren zeggen natuurlijk dat ik het door heb en dat ik best aan de relatie wil werken als ze het maar tegen MIJ zegt en niet tegen een ander.
Op woensdag 17 december 2003 23:52 schreef milagro het volgende:[..]
zoenen is wel vreemdgaan als je dat vreemdgaan vindt
het is soms zo simpel
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:50 schreef mabit het volgende:
Schluss, je moest eens weten hoe vaak het GHB excuus tegenwoordig wordt gebruikt...
Ik vind zoenen juist vreemdgaan, aangezien het ongeveer het meest intieme is (in mijn perceptie) wat je met je partner of iemand doet. De BreEzAh-generatie moet daar vrees ik nog achter komen....
quote:ja want hoeren zoenen niet
Op dinsdag 23 december 2003 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen met een beetje zelfrespect, zelfvertrouwen en relativeringsvermogen maakt het uit als de partner vreemdgaat. Maar het ligt er inderdaad aan wat je onder vreemdgaan verstaat.Ik vind zoenen juist vreemdgaan, aangezien het ongeveer het meest intieme is (in mijn perceptie) wat je met je partner of iemand doet. De BreEzAh-generatie moet daar vrees ik nog achter komen....
quote:Ik ben in de 30
Op dinsdag 23 december 2003 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
De BreEzAh-generatie moet daar vrees ik nog achter komen....
Ik heb twee exen die beiden vreemd waren gegaan. De eerste heb ik nog een kans gegeven (hey, we woonden al een jaar of 5 samen), maar dat was dus echt stom. Als het vertrouwen 1x is geschaad is het definitief gedaan met je relatie (achteraf conclusie). Bij de tweede had ik het al wel door. Die heb ik binnen 5 minuten nadat ik erachter was gekomen gedumpt. Met veel tranen door het gekwetst zijn, maar geen haar op m'n hoofd die er over dacht hem nog een kans te geven. Dus ja, ik heb ervaring met dit soort zaken en weet dus wat respect in een relatie inhoudt.
Een enkele zoen een keer in een bar zie ik niet als vreemd gaan.
Kijk, als jij dat wel zo ervaart moet je zelf weten of je ermee kan leven of niet. Twijfel je erg dan kan ik je eigenlijk al wel verklappen dat die ene zoen een grote rol gaat spelen in de rest van je relatie (lees: verzieken). Voor mij zou het geen grote rol spelen.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 17:49 schreef Harmonius het volgende:[..]
ja want hoeren zoenen niet
ik ben ooit wel eens vreemdgegaan
maar ik heb bos bloemen, alles er aan gedaan het goed te maken en het is gelukt
ik wist dat ik erg fout zat......
nu sta ik er goed voor met haar, we hebben al 1 jaar en 3 maanden ik vond het echt stom van me dat ik vreemd was gegaan
ach ja, alles loopt weer goed...
als je echt ziet dat ze er spijt van heeft en ze doet er alles aan om het goed te maken, vergeef het haar
quote:En ja, als ik deze site zie zijn er idd mensen die het in hun eigen glas gooien; en een avondje uit in een bar is daar natuurlijk wel een goede gelegenheid voor.
Ghb smaakt zout, maar is moeilijk om in een drankje te herkennen, vooral omdat je smaakpapillen door alcohol vaak verdoofd zijn.
(...)
Effecten
Positief: (...)
-prettige verdoving/stoned, angsten en remmingen verminderen, slaapmiddel
-zin om te vrijen, sterker sexueel gevoel, aanraking wordt sterker gevoeld
Negatief:
-duizelig, omvallen, slap gevoel in spieren, trillen
-misselijk, hoofdpijn
-onbedwingbare slaap
-verwardheid, suf voelen
(..)
Een beginnende gebruiker kan daarom veel minder hebben dan een ervaren gebruiker.
quote:mooi, dan zijn die lekkere zusterkes dus gewillig
Op dinsdag 23 december 2003 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Je komt het trouwens wel steeds vaker tegen op de eerste hulp van een ziekenhuis': GHB in het drinken.
Maar vertel wat zijn de huidige ontwikkelingen? Of liever: is het nog aan?
quote:Je bent er laat bij ...
Op dinsdag 23 december 2003 18:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik ben in de 30
Ik heb twee exen die beiden vreemd waren gegaan. De eerste heb ik nog een kans gegeven (hey, we woonden al een jaar of 5 samen), maar dat was dus echt stom. Als het vertrouwen 1x is geschaad is het definitief gedaan met je relatie (achteraf conclusie). Bij de tweede had ik het al wel door. Die heb ik binnen 5 minuten nadat ik erachter was gekomen gedumpt. Met veel tranen door het gekwetst zijn, maar geen haar op m'n hoofd die er over dacht hem nog een kans te geven. Dus ja, ik heb ervaring met dit soort zaken en weet dus wat respect in een relatie inhoudt.
Een enkele zoen een keer in een bar zie ik niet als vreemd gaan.
Kijk, als jij dat wel zo ervaart moet je zelf weten of je ermee kan leven of niet. Twijfel je erg dan kan ik je eigenlijk al wel verklappen dat die ene zoen een grote rol gaat spelen in de rest van je relatie (lees: verzieken). Voor mij zou het geen grote rol spelen.
lol ...
Ow dus hij mag gewoon de hele dag een ander op de bek liggen, das ook geen probleem? Immers je moet er geen punt van maken. Of is het dan eens maar liever niet weer? Waar ligt die grens dan bij jou?
Ik heb de ervaring dat het logisch lijkt gezien de tijd ervoor om iemand nog een kans te geven, maar dat je dat niet moet doen eigenlijk. Je moet eigenlijk bekijken wat je op dat moment nog hebt en niet kijken wat je had.
quote:"De hele dag"
Op dinsdag 23 december 2003 19:28 schreef Tranceptor het volgende:Ow dus hij mag gewoon de hele dag een ander op de bek liggen, das ook geen probleem? Immers je moet er geen punt van maken. Of is het dan eens maar liever niet weer? Waar ligt die grens dan bij jou?
Maar dan blijft de vraag "heeft ze gelogen over dat GHB-gedoe of niet". Als je weet wat je aan haar hebt en je haar goed kent dan weet je dat antwoord. Punt.
quote:Ik ben van mening dat je omdat je weet wat je hebt, dat al niet eens voor een zoen op het spel MOET willen zetten. Een geweldige leuke sfeer, alcohol en drugs versterkt slechts bestaande gevoelens ( ja er zijn uitzonderingen) dus dan heb ik persoonlijk zoiets van; dan ben je daar dus ook op uit. Eerlijkheid is inderdaad goed, maar ik vind wel dat beide partijen de consequenties daarvan in moeten durven zien. Ik denk dat het op z'n beloop laten nog veel funester is op den duur, zoiets heeft denk ik een effect op die ow zo stevige relatie. Eén van de fundamenten, vertrouwen, staat dan toch wat minder sterk denk ik.
Op dinsdag 23 december 2003 19:35 schreef Isabeau het volgende:[..]"De hele dag"
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg alleen dat ik me bepaalde situaties kan voorstellen waarbij je zoveel lol hebt dat als iemand je begint te zoenen je eventjes je gevoel voor realiteit kwijt bent en de ander terug zoent. Dat kan dan komen door alcohol, door drugs of door de geweldig leuke atmosfeer die er hangt. Ook GHB is een zeer plausibele verklaring voor het wegnemen van remmingen. Ik zou daar absoluut geen punt van maken. Maar ik weet dan ook heel erg goed wat ik aan mijn relatie heb en ik weet heel erg zeker dat wij enorm veel van elkaar houden en dat één zoen die relatie domweg nooit zou kunnen schaden. Daarvoor is de band te hecht. Verder weet ik in mijn geval dat het ook echt geen opzet zou zijn, dat hij zich waarschijnlijk kutter voelt dan ik en dat het éénmalig is. Wat ik dan heel erg kostbaar vind is dat hij het me vertelt. Zoals de vriendin van de topicopener het tegen hem vertelde. Ook dát is namelijk heel veel waard.
Maar dan blijft de vraag "heeft ze gelogen over dat GHB-gedoe of niet". Als je weet wat je aan haar hebt en je haar goed kent dan weet je dat antwoord. Punt.
Maar goed wie ben ik?
*ziet bordje met naam voor zich opdoemen, kijkt naar het publiek.....*
Euhm ...
quote:Ik wist niet dat ze er geld voor had gevraagd?
Op dinsdag 23 december 2003 19:47 schreef BB-King het volgende:
Dumpen die hoer.
Iedereen maakt fouten, dingen kunnen raar lopen... je bent niet altijd jezelf en op die momenten kun je dingen doen waar je later spijt van hebt.
Dat ze het meteen verteld heeft vind ik in ieder geval een pluspunt, als ze er oprecht spijt van heeft kan het zijn dat haar gevoelens voor jou daardoor alleen maar duidelijker zijn geworden. Dus nu zou ik zeggen, probeer er overheen te stappen... mocht het vaker gebeuren (als in nog een keer) dan is het wel over en uit lijkt me. Hoe moeilijk dat ook is als je veel voor haar voelt.
Iemand zoenen tot daaraan toe, maar d'r ook nog eens over gaan liegen is IMHO onacceptabel.
Als het goed is heeft ze nog nooit GHB gehad. Waartom weet ze nu wel dat het in d'r drankje gezeten heeft? Heeft ze het geproefd? Uit jouw verhaal blijkt van niet, dus dat er GHB in zat is puur gespeculeer.....
Dat mens liegt gewoon dat ze barst en jij zou het nog zowat geloven ook. Het wordt tijd dat je d;r eens goed gaat ondervragen aan de hand van de verschillende replys in deze topic.
quote:Volgens mij hoor je in een relatie de ander altijd te vertrouwen tenzij het tegendeel bewezen is. Dat is hier niet het geval. Als jij je vriendin al bij voorbaat wantrouwt als ze zoiets vertelt dan vind ik dat eigenlijk schandalig.
Op woensdag 24 december 2003 13:33 schreef Nitrogen het volgende:
Ik zou d'r eerst eens confronteren met het feit dat je d'r GHB verhaal niet gelooft en dat als ze niet snel de waarheid vertelt dat ze dan gelijk op kan tiefen.
quote:Liegt ze erover dan? Dat is helemaal niet bekend.
Iemand zoenen tot daaraan toe, maar d'r ook nog eens over gaan liegen is IMHO onacceptabel.
quote:GHB is niet te proeven, maar de symptomen zijn wel bekend: je voelt je losser, je remmingen zijn verdwenen, je bent een beetje afwezig en een algeheel gevoel van "het is allemaal wel best" wordt overheersend. Dus als je gezoend wordt is het allemaal wel best. Daar kan je weinig aan doen. Het enige wat tegen eventueel GHB gebruik pleit is dat ze nog weet dat ze gezoend heeft. De meeste mensen krijgen namelijk amnesie (geheugenverlies) door GHB. GHB is een favoriete verkrachtingsdrug: je slachtoffer staat al snel alles toe en is daarna alles weer vergeten. Ideaal.
Als het goed is heeft ze nog nooit GHB gehad. Waartom weet ze nu wel dat het in d'r drankje gezeten heeft? Heeft ze het geproefd? Uit jouw verhaal blijkt van niet, dus dat er GHB in zat is puur gespeculeer.....
quote:Als jij er van uit gaat dat je vriendin dus altijd liegt...tsjongejonge
Dat mens liegt gewoon dat ze barst en jij zou het nog zowat geloven ook. Het wordt tijd dat je d;r eens goed gaat ondervragen aan de hand van de verschillende replys in deze topic.
Ik ben zowiezo van menig dat als je van elkaar houd dat vreemdgaan niet zomaar een fout is, maar een wel doordachte keuze. En natuurlijk voor iedereen is vreemdgaan anders, ik vind zelf zoenen ook al vreemdgaan en absoluut not done. Als mijn vriendin zoiets zou doen is het over en uit. De relatie voortzetten is geen oplossing omdat het toch zou gaan knagen en dat zorgt ook voor spanningen.
Als die gast GHB aan haar zou hebben gegeven en ze wist daar niet van, waarom doet ze dan geen aangifte bij de politie? Ik weet niet of GHB terug is te vinden, maar cocaine is bijvoorbeeld een hele lange tijd terug te vinden in de haren (ik weet ook niet hoe maar het kan).
quote:Ah, dus al die vrouwen die onder invloed van GHB zijn verkracht wilden dat eigenlijk zelf? Als je nou eerst eens weet wat GHB precies doet en dan reageert.
Op woensdag 24 december 2003 14:25 schreef TheWizz het volgende:
Ik vind het toch maar een raar verhaal. Als je onder invloed bent van wat dan ook kan je echt nog wel redelijk nadenken over wat je doet en wat je overkomt, misschien wat trager dan normaal, die zoen had ze dus ook niet hoeven te beantwoorden.
quote:Alsof ze iets doen met die aangifte.
Als die gast GHB aan haar zou hebben gegeven en ze wist daar niet van, waarom doet ze dan geen aangifte bij de politie? Ik weet niet of GHB terug is te vinden, maar cocaine is bijvoorbeeld een hele lange tijd terug te vinden in de haren (ik weet ook niet hoe maar het kan).
Ja, daarvoor ga je voor je lol op het bureau zitten. Right.
En de ene drug kan je echt niet met de ander vergelijken.
quote:Ten eerste is het vertrouwen al geschaad omdat ze gezoend heeft. Dat jij dat luchtig opvat wil niet zeggen dat een ander dat ook moet doen.
Op woensdag 24 december 2003 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hoor je in een relatie de ander altijd te vertrouwen tenzij het tegendeel bewezen is. Dat is hier niet het geval. Als jij je vriendin al bij voorbaat wantrouwt als ze zoiets vertelt dan vind ik dat eigenlijk schandalig.
quote:Is idd niet bewezen, maar d'r verhaal is niet geloofwaardig.
Liegt ze erover dan? Dat is helemaal niet bekend.
Van GHB wordt je vrolijk, kalm en ontspannen. Je bent nergens meer bang voor, je gaat veel praten en je raakt opgewonden. Daarnaast zijn er ook vervelende bijwerkingen: je kunt duizelig en misselijk worden, hoofdpijn krijgen, er kan geheugenverlies optreden en je kunt overvallen worden door een onbedwingbare slaap! Een verstandige dosis ligt tussen de 0,5 en1,5 gram. Gebruik je meer, dan kun je in een zeer diepe slaap vallen waaruit je een paar uur lang zeer moeilijk te wekken bent. Als je meer dan 2 gram gebruikt dan is er sprake van een overdosis. In dit geval kun je bewusteloos raken en ademhalingsproblemen krijgen, met het risico dat je je tong of je braaksel inslikt en stikt. Gebruik nooit alcohol en GHB tegelijkertijd!!! Door alcohol en GHB samen te gebruiken wordt het risico van een overdosis sterk vergroot. Deze combinatie kan je het leven kosten! Als je GHB hebt ingenomen dan moet je vijf uur wachten voordat je alcohol gaat drinken. Heb je al alcohol gedronken, dan moet je per gedronken glas anderhalf uur wachten voordat je GHB gaat
Aangezien dat die meid weet wat ze gedaan heeft lijtk het me sterk dat ze onder invloed was van GHB. Als ze niet meer wist wat ze gedaan heeft, dan had ze op z'n minst bijwerkingen gevoeld moeten hebben. Zeker als de GHB in combinatie met alcohol binnen is gekomen of als ze die avond al gedronken had.
quote:Ik ga af op de info die mij op dit moment terbeschikking gesteld is. Mijn mening is dat haar verhaal niet deugt. Dat mag ik niet zeggen omdat ik dan mijn "vriendin" niet kan vertrouwen..... spijt me zeer hoor, maar als dit mijn vriendin was had ik d'r al lang een trap onder d'r reet geven.
Als jij er van uit gaat dat je vriendin dus altijd liegt...tsjongejonge
*disclamer
Ik ben natuurlijk niet bekend met de preciese feiten en bewoordingen die de vriendin van de TS gebruikt heeft. Ik ga af opd e feiten die nu aangedragen zijn.
quote:WTF lul jou nu weer over verkrachting? Die meid heeft gezoend, was er bewust bij aanwezig, heeft niet tegen gesparteld en kan het zich later nog allemaal herinneren. Appels met peren vergelijken he.
Ah, dus al die vrouwen die onder invloed van GHB zijn verkracht wilden dat eigenlijk zelf? Als je nou eerst eens weet wat GHB precies doet en dan reageert.
Over het wel of niet kunne proeven van GHB lopen de meningen uiteen. Iedereen is erover eens dat GHB zout smaakt, PUNT. Wat echter een discussiepunt is, of je GHB kunt proeven als het in een drankje zit. De een beweert van wel, de andere niet. Ik beweer van wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Nitrogen op 24-12-2003 14:46]
quote:Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat heb ik dus nooit gezegd. Als iemand verkracht wordt kies je niet voor dacht ik zo! Zoenen is imho anders dan verkrachten.
Op woensdag 24 december 2003 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dus al die vrouwen die onder invloed van GHB zijn verkracht wilden dat eigenlijk zelf? Als je nou eerst eens weet wat GHB precies doet en dan reageert.
De werking van GHB ligt tussen alcohol en xtc in. Daarmee wil ik zeggen dat je wel weet wat je doet! Dronken zijn is imho ook geen excuus om vreemd te gaan
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:04 schreef Furby het volgende:[..]
mooi, dan zijn die lekkere zusterkes dus gewillig
Zegt verder niks of dat ze er spijt van heeft of niet (en da's toch ook wel belangrijk), maar van het verhaal zelf geloof ik niet veel...
quote:Wat klink je geagiteerd, is dit iets wat jou ook is overkomen ofzo?
Op woensdag 24 december 2003 14:09 schreef Isabeau het volgende:[..]
Volgens mij hoor je in een relatie de ander altijd te vertrouwen tenzij het tegendeel bewezen is. Dat is hier niet het geval. Als jij je vriendin al bij voorbaat wantrouwt als ze zoiets vertelt dan vind ik dat eigenlijk schandalig.
[..]Liegt ze erover dan? Dat is helemaal niet bekend.
[..]GHB is niet te proeven, maar de symptomen zijn wel bekend: je voelt je losser, je remmingen zijn verdwenen, je bent een beetje afwezig en een algeheel gevoel van "het is allemaal wel best" wordt overheersend. Dus als je gezoend wordt is het allemaal wel best. Daar kan je weinig aan doen. Het enige wat tegen eventueel GHB gebruik pleit is dat ze nog weet dat ze gezoend heeft. De meeste mensen krijgen namelijk amnesie (geheugenverlies) door GHB. GHB is een favoriete verkrachtingsdrug: je slachtoffer staat al snel alles toe en is daarna alles weer vergeten. Ideaal.
Dé reden om altijd je drankje in een disco of bar in de gaten te houden en als je je vaag/vreemd/los gaat voelen direct een bekende/vriend/vriendin opzoeken die jóu in de gaten kan houden. Het in iemand anders drinken gooien van GHB neemt toe, dus dat verhalen hierover toenemen is niet vreemd.
[..]Als jij er van uit gaat dat je vriendin dus altijd liegt...tsjongejonge
Het kan ook een incident zijn...even afwachten dus...
quote:dus wel... voor mij zou 't al de druppel zijn!
En zoenen is geen vreemdgaan!
quote:..op een gloeiende plaat..?
Op donderdag 25 december 2003 03:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
dus wel... voor mij zou 't al de druppel zijn!
quote:nee, die de emmer laat overlopen ...
Op donderdag 25 december 2003 03:07 schreef wingerd het volgende:[..]
..op een gloeiende plaat..?
Dumpen die slet.
Als die kennis vervolgens begint te schreeuwen dat hij geen idee heeft waarover je het hebt, maar dat hij wel met je vriendin gezoend heeft, zou ik ophangen en heeeeeel kwaad op je vriendin worden!
Zoenen, ok, dat is vervelend en misschien een reden om het uit te maken. Maar dat ze tegen je liegt met zo'n verschrikkelijk dom verhaal is veel erger eigenlijk.
quote:stom is denk ik niet het goede woord. Vreemd gaan na 1 jaar en 3 maanden al ? Ik dacht dat dit iets was voor wanneer je op elkaar uitgekeken bent, of wanneer er geen pit meer in de relatie zit.
Op dinsdag 23 december 2003 18:23 schreef sj0erd666 het volgende:
ik weet niet...ik ben ooit wel eens vreemdgegaan
maar ik heb bos bloemen, alles er aan gedaan het goed te maken en het is gelukt
ik wist dat ik erg fout zat......
nu sta ik er goed voor met haar, we hebben al 1 jaar en 3 maanden ik vond het echt stom van me dat ik vreemd was gegaanach ja, alles loopt weer goed...
als je echt ziet dat ze er spijt van heeft en ze doet er alles aan om het goed te maken, vergeef het haar
Verder vind ik dus ook dat zoenen bijna 1 van de ergste manieren is van vreemdgaan. Gisteravond nog over gepraat hoe we dat vonden omdat 1 van mijn vrienden met een meisje gaat dat vreemdgaat met hem. Zooooo oneerbiedig (helemaal omdat hij weet dat ze een relatie heeft) en natuurlijk zooo stom van dat meisje, maarja.
quote:Ieder zijn ding.
Op donderdag 25 december 2003 03:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
dus wel... voor mij zou 't al de druppel zijn!
Ik fik mensen niet zo gauw af op menselijke foutjes...zeker niet als ik van ze houd.
Ik ben zeker niet naief of dom..eerder kei en keihard...maar ook dan is er nog zoiets als wikken en wegen ...win or lose
Meteen dumpen..? Ieder zijn ding hoor, maar dan was de relatie voor jou al niet zo heel erg betekenisvol
quote:ik zou dan denken, "Kennelijk was de relatie voor die ander ook niet zo heel erg betekenisvol"...
Op maandag 29 december 2003 16:07 schreef SHE het volgende:
Meteen dumpen..? Ieder zijn ding hoor, maar dan was de relatie voor jou al niet zo heel erg betekenisvol
quote:Als je het niet uitmaakt ben je toch niet kei en keihard ?? dan geef je aan hem/haar toe in mijn ogen. En als je partner vreemdgaat betekent het dat jouw partner de relatie een stuk minder serieus neemt dan jij.
Op maandag 29 december 2003 16:07 schreef SHE het volgende:[..]
Ieder zijn ding.
Ik fik mensen niet zo gauw af op menselijke foutjes...zeker niet als ik van ze houd.
Ik ben zeker niet naief of dom..eerder kei en keihard...maar ook dan is er nog zoiets als wikken en wegen ...win or lose
Beetje tegenstrijdig:" ik ben keihard voor mezelf, maar ik dump hem niet. Omdat ik meer in onze relatie zie dan mijn partner".
quote:Eerst zeggen dat het voor iedereen anders is, maar vervolgens wel een oordeel vellen
Op maandag 29 december 2003 16:07 schreef SHE het volgende:
Ieder zijn ding.
[knip]
Maar jij wou beweren dat als je relatie betekenisvol is, dat je d'r niet gelijk mag dumpen omdat jullie relatie dan geen bal voorstelde. Ik denk dat de mevrouw in kwestie dat zichzelf dan volledig aan mag rekenen aangezien je NIET vreemd gaat als je relatie iets voorstelt!
Een slippertje overkomt je niet. Het is een bewuste keus die je maakt voor de daad. Kortom, schijt aan je wederhelft en gaan met die bannaan. Ik heb me vaak helemaal lam gezopen dat ik amper wist wat de voorkant van me fiets was, maar toen een meid me probeerde om me bek te pakken heb ik mooi me kaken op elkaar gehouden en die mevrouw in kwestie verteld dat er een andere vlam in me leven was.
Wie denkt dat het leven zo werkt als in sprookjes en op tv, wens ik veel sterkte toe tijdens de desillusie.
Fouten worden gemaakt...zelfs in de meeste ideale situaties.
Word je hard van.
Ik weet alleen wel dat zeggen dat je iets nooit zal overkomen en vasthouden aan principes die meer fundering hebben met idealisme dan met feiten, een beetje achterhaald is.
Ik zelf weet niet of ik iemand aan de kant zou zetten. Na zoenen in ieder geval niet..dat vind ik zo onzinnig.
Tuurlijk volgen er wel represailles en zal men zich uit het zweet mnoeten werken om eea recht te zetten.
Bij seks echter, gaat bij mij ook de deur dicht..zonder pardon en zonder mogelijkheid tot verzoening.
Maar kom op zeg ...we hebben het over zoenen..........
een snoepje stelen uit een winkel is toch ook iets anders dan een bank beroven? Of zijn jullie de nuance in je eigen kortzichtigheid helemaal kwijt?
quote:Weet je waar je hard van wordt, je principes nastreven en niet als een kip zonder kop je blinde liefde geloven en achtervolgen. Zoenen is not done en dat jij minder waarde aan je relatie hecht dan de rest van het forum moet je helemaal zelf weten, maar in mijn ogen ben jij hier het zachtgekookte eitje hoor.
Op maandag 29 december 2003 16:29 schreef SHE het volgende:
knip
oh, en die vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op... dan kan je net zo goed een paard en een varken vergelijken.
quote:Iemand die zijn mening over iets post op een discussie-forum kan dat moeilijk doen zonder de eigen mening daadwerkelijk te posten lijkt me?
Op maandag 29 december 2003 16:16 schreef Nitrogen het volgende:
Eerst zeggen dat het voor iedereen anders is, maar vervolgens wel een oordeel vellen
quote:Ik geloof dat je iets mist nu. Een betekenisvolle relatie komt tot stand door twee partijen en er is dus nooit 1 partij schuldig...
Maar jij wou beweren dat als je relatie betekenisvol is, dat je d'r niet gelijk mag dumpen omdat jullie relatie dan geen bal voorstelde. Ik denk dat de mevrouw in kwestie dat zichzelf dan volledig aan mag rekenen aangezien je NIET vreemd gaat als je relatie iets voorstelt!
quote:De kans op slippertjes is altijd aanwezig. Alleen weten sommigen de situaties die (eventueel zouden kunnen) leiden beter dan anderen en ontwijken ze daarom. Als je zoals SHE al aangeeft een relatie hebt die "echt" is dan zal de beslissing om een relatie te beëindigen vanwege een enkel slippertje een hele zware prijs zijn.
Een slippertje overkomt je niet. Het is een bewuste keus die je maakt voor de daad. Kortom, schijt aan je wederhelft en gaan met die bannaan. Ik heb me vaak helemaal lam gezopen dat ik amper wist wat de voorkant van me fiets was, maar toen een meid me probeerde om me bek te pakken heb ik mooi me kaken op elkaar gehouden en die mevrouw in kwestie verteld dat er een andere vlam in me leven was.
Ik heb zelf jaren volgehouden dat ik welke relatie dan ook zou direct zou verbreken. De ervaring leert inmiddels dat ik zeker in 1 geval de dame in kwestie er mee weg had laten komen. Helaas wil de waarheid dat ze al vreemd ging met mij (wist ik veel). Was de rol van de mannen omgedraait geweest dan had ik haar binnen twee minuten vergeven, absoluut.
quote:Zoenen met een ander is vreemdgaan. En is zeker een goede reden om een relatie te beeindigen.
Op maandag 29 december 2003 16:29 schreef SHE het volgende:
Maar kom op zeg ...we hebben het over zoenen..........
quote:Wie zegt dat ik zou zoenen met een ander?
Op maandag 29 december 2003 16:34 schreef ramsesii het volgende:[..]
Weet je waar je hard van wordt, je principes nastreven en niet als een kip zonder kop je blinde liefde geloven en achtervolgen. Zoenen is not done en dat jij minder waarde aan je relatie hecht dan de rest van het forum moet je helemaal zelf weten, maar in mijn ogen ben jij hier het zachtgekookte eitje hoor.
oh, en die vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op... dan kan je net zo goed een paard en een varken vergelijken.
Jij betn zo ongenuacneerd dat ik er jeuk van krijg
Dat ik blijkbaar in staat ben , een situatie wat meer te overzien en te overwegen JUIST omdat ik het serieus neem..wil nog niet zeggen dat ik als een ordinaire slettebak iedereen aflebber.
Ik ga niet vreemd, zoen ook niet met anderen...maar for heavens sake..mag ik dan in elk geval mijn mening uiten voor je je eigen insinuaties op me loslaat??
Narrow minded asswipe
quote:Offtopic:
Op maandag 29 december 2003 16:34 schreef ramsesii het volgende:[..]
Weet je waar je hard van wordt, je principes nastreven en niet als een kip zonder kop je blinde liefde geloven en achtervolgen. Zoenen is not done en dat jij minder waarde aan je relatie hecht dan de rest van het forum moet je helemaal zelf weten, maar in mijn ogen ben jij hier het zachtgekookte eitje hoor.
He Ramsesii, zou jij me ff willen mailen? Ik moet nog wat met je bespreken. Ik kon je email adres niet in je profiel vinden, dus mail mij dan maar even (jelte86@home.nl).
//Offtopic.
een snoepje stelen uit een winkel is toch ook iets anders dan een bank beroven? Of zijn jullie de nuance in je eigen kortzichtigheid helemaal kwijt?
[/quote]
Hum, als ik een goede ' betekenisvolle' relatie heb, zoen ik NIET met iemand anders, want dat is gewoon not done, sorry... zelfs al ben ik megadronken... het zal me niet overkomen ! Het is gewoon mega-kwetsend voor je partner !
Zou jij je lief graag zeer intens en vol genot met iemand anders zien zoenen, ik niet
quote:Dat is ook een manier van je eigen mening brengen als een feit. Als zoenen een daadwerkelijk seksueel iets was geweest dan had ik inmiddels vele familieleden van mijn to-do lijstje kunnen schrappen.
Op maandag 29 december 2003 16:38 schreef ExeterMK het volgende:
Zoenen met een ander is vreemdgaan. En is zeker een goede reden om een relatie te beeindigen.
Dat "wij" in het vrije westen nu zo tegen zoenen aan zijn gaan kijken wil niet zeggen dat het opgenomen moet worden in de europese grondwet of zo. Ik heb een hoop familie in zuid- en oost-europa die bij wijze van spreken de dame achter de kassa nog zoenen bij het afrekenen.
Kort samengevat: Ja, ik vind je mening nog al kortzichtig ja...
Offtopic: ROFL@She, you tell 'm girl!
quote:die mensen tongen elkaar ook niet bij het afrekenen of wel dan... en dat je familie lekker met iedereen zoent en naar de supermarkt gaat om te tongen heeft toch niks te maken met het gezonde principe van de meeste mensen die hier posten ?
Op maandag 29 december 2003 16:55 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
Dat is ook een manier van je eigen mening brengen als een feit. Als zoenen een daadwerkelijk seksueel iets was geweest dan had ik inmiddels vele familieleden van mijn to-do lijstje kunnen schrappen.
Dat "wij" in het vrije westen nu zo tegen zoenen aan zijn gaan kijken wil niet zeggen dat het opgenomen moet worden in de europese grondwet of zo. Ik heb een hoop familie in zuid- en oost-europa die bij wijze van spreken de dame achter de kassa nog zoenen bij het afrekenen.
quote:Als je nou ook nog eens leert lezen en normaal reageren dat wordt het nog eens iets met je...
Op maandag 29 december 2003 16:57 schreef ramsesii het volgende:
die mensen tongen elkaar ook niet bij het afrekenen of wel dan... en dat je familie lekker met iedereen zoent en naar de supermarkt gaat om te tongen heeft toch niks te maken met het gezonde principe van de meeste mensen die hier posten ?
Kussen, zoenen, wel tong geen tong... wie ben jij het om daar te bepalen waar erotiek c.q. seksualiteit begint? Dat was ook de strekking van het verhaal dat zelfs jij had moeten kunnen zien als je eerst eens rustig zou lezen zonder gelijk te replyen met een of ander duf antwoord.
quote:Thank you
Op maandag 29 december 2003 17:01 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
Als je nou ook nog eens leert lezen en normaal reageren dat wordt het nog eens iets met je...
Kussen, zoenen, wel tong geen tong... wie ben jij het om daar te bepalen waar erotiek c.q. seksualiteit begint? Dat was ook de strekking van het verhaal dat zelfs jij had moeten kunnen zien als je eerst eens rustig zou lezen zonder gelijk te replyen met een of ander duf antwoord.
Ik dacht even dat alle common sense er met alle reacties in dit topic uitgeschreven was.
Jesus, als we allemaal zo uptight zijn, dan verklaart dat de explosieve scheidingen anno 2003
Lekker makkelijk gedacht heren...maar voor lijstraffen en het beperken van andermans vrijheid en persoonlijkheid moet je echt een paar continenten verderop zijn.
[..]
Als je nou ook nog eens leert lezen en normaal reageren dat wordt het nog eens iets met je...
[/quote]
Ik bepaal zeker zelf waar voor mij de grens ligt. Wie heeft er meer recht om te bepalen wat ik in mijn leven moet doen ?? maar goed... volgens de TS ging het om tongen, dus daar heb ik het ook over.
quote:een paar continenten verderop word je gestenigd als je vreemdgaat met iemand anders hoor. (en zeker als vrouw zijnde)
Op maandag 29 december 2003 17:03 schreef SHE het volgende:[..]
Thank you
Ik dacht even dat alle common sense er met alle reacties in dit topic uitgeschreven was.
Jesus, als we allemaal zo uptight zijn, dan verklaart dat de explosieve scheidingen anno 2003
Lekker makkelijk gedacht heren...maar voor lijstraffen en het beperken van andermans vrijheid en persoonlijkheid moet je echt een paar continenten verderop zijn.
quote:Kijk, dus toch nog verstandige mensen op Fok!
Op maandag 29 december 2003 16:07 schreef SHE het volgende:[..]
Ieder zijn ding.
Lijfstraffen en stenigen..zie je daar enig verband?
Misschien eens een reply helemaal lezen, scheelt een hoop dubbelop gelul
quote:Als je een relatie hebt met iemand, dan ga je niet met iemand anders zoenen (tongen). Ik vind dit totaal niet kortzichtig. Het is meer een principekwestie.
Op maandag 29 december 2003 16:55 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
Dat is ook een manier van je eigen mening brengen als een feit. Als zoenen een daadwerkelijk seksueel iets was geweest dan had ik inmiddels vele familieleden van mijn to-do lijstje kunnen schrappen.
[Dit bericht is gewijzigd door ExeterMK op 29-12-2003 17:15]
quote:Lijfstraffen en stenigen..zie je daar enig verband?
Op maandag 29 december 2003 17:13 schreef SHE het volgende:
[qoute]
een paar continenten verderop word je gestenigd als je vreemdgaat met iemand anders hoor. (en zeker als vrouw zijnde)
Misschien eens een reply helemaal lezen, scheelt een hoop dubbelop gelul
[/quote]
het gaat toch over tongen... of gewoon een kusje op de mond ??
quote:De kus aan mijn pappie en mammie is nog altijd intiemer dan de tong die ik door een sukkel in een club haal
Op maandag 29 december 2003 17:14 schreef ramsesii het volgende:[..]
het gaat toch over tongen... of gewoon een kusje op de mond ??
Liefde heeft pas waarde met een geschiedenis en hoe je die invult is jouw zaak.
Jij vindt tongen een reden om een relatie te beeindigen ..
Ik beeindig een serieuze relatie niet om een paar tongen, wel bij sexuele gemeenschap..
Nogmaals, ieder zijn ding...het ging er bij om dat je insinueerde dat ik dat zou doen, terwijl jij mij niet kent en dus ook niet weet of ik wel buiten de deur kus.
Kussen doe ik mijn kat ook..dat ik mijn tong niet in haar snuitje steek wil nog niet zeggen dat daar meer/minder liefde aan te pas komt.
Sterker nog, ik denk dat ik haar met meer liefde kus dan menig ex-vriendje
quote:wil jij mijn vriendinnetje zijn... tenminste doen alsof ?? dan kan ik lekker met je vrijen en toch nog met andere meiden tongen....
Op maandag 29 december 2003 17:18 schreef SHE het volgende:[..]
De kus aan mijn pappie en mammie is nog altijd intiemer dan de tong die ik door een sukkel in een club haal
Liefde heeft pas waarde met een geschiedenis en hoe je die invult is jouw zaak.Jij vindt tongen een reden om een relatie te beeindigen ..
Ik beeindig een serieuze relatie niet om een paar tongen, wel bij sexuele gemeenschap..Nogmaals, ieder zijn ding...het ging er bij om dat je insinueerde dat ik dat zou doen, terwijl jij mij niet kent en dus ook niet weet of ik wel buiten de deur kus.
Kussen doe ik mijn kat ook..dat ik mijn tong niet in haar snuitje steek wil nog niet zeggen dat daar meer/minder liefde aan te pas komt.
Sterker nog, ik denk dat ik haar met meer liefde kus dan menig ex-vriendje
quote:www.watbenjedan.nl
Op maandag 29 december 2003 17:20 schreef ramsesii het volgende:[..]
wil jij mijn vriendinnetje zijn... tenminste doen alsof ?? dan kan ik lekker met je vrijen en toch nog met andere meiden tongen....
quote:Het gaat er niet om of je het doelbewust doet, het gaat erom dat je niet iemand meteen moet buiten trappen omdat het per ongeluk een keer gebeurt.
Op maandag 29 december 2003 17:13 schreef ExeterMK het volgende:[..]
Als je een relatie hebt met iemand, dan ga je niet met iemand anders zoenen (tongen). Ik vind dit totaal niet kortzichtig. Het is meer een principekwestie.
quote:Het komt mij een beetje over dat je vriendin GHB gebruikt als excuus. In beide scenarios zit ze fout:
[b]Op dinsdag 16 december 2003 22:47 schreef diaspora het volgende:..
2. Ze is echt onder invloed van GHB geraakt, maar dan nog is die troep moeilijk te doseren en je proeft het gelijk(narcose middel). Maar natuurlijk heb je van die losers die dat in drankjes doen e.d. Hoe dan ook, als ze onder invloed is geweest en ze heeft met die kerel staan fleppen is er een BEWUSTE handeling geweest, maar misschien wel slachtoffer geworden van het moment zelf.
Naar mijn mening is ze in beide gevallen fout. Maar ze heeft het wel eerlijk gezegd. Als je zeker weet dat ze daar met allemaal onbekenden is geweest en het verhaal niet bij jou terechtkan komen, zou ik haar geloven en die kerel die het gedaan heeft kapot schoppen. Maar aan de andere kant is namelijk nogal makkelijk om iets op te biechten (met GHB smoes of niet) als ze weet dat ze toch gezien is, dus vroeg of laat naar buiten zal komen.
Je moet het zelf maar bekijken wat ze je nog waard is.
Als zij echt GHB gehad zou hebben zou ze dus mooi oud zijn gegaan en flink geneukt zijn.
Denk je dat een gozer die drugs gebruikt om alleen een kusje te krijgen?
Haha uitmaken hoe moeilijk je het ook vind of je helpt jezelf naar de @#%@%$@##
quote:Jij bent zo dom, dat elke letter die je net getypt hebt, schreeuwt om verlossing
Op maandag 29 december 2003 18:42 schreef De_Dominee het volgende:
Hahaha GHB?Als zij echt GHB gehad zou hebben zou ze dus mooi oud zijn gegaan en flink geneukt zijn.
Denk je dat een gozer die drugs gebruikt om alleen een kusje te krijgen?
Haha uitmaken hoe moeilijk je het ook vind of je helpt jezelf naar de @#%@%$@##
quote:ik ben het in dit topic toch met SHE eens hoor, alle mensen die zo makkelijk roepen "zoenen is vreemdgaan dus uitmaken" hebben waarschijnlijk nooit voor die keuze gestaan of ze hebben nog nooit iets wat lijkt op een relatie gehad.
Op maandag 29 december 2003 18:50 schreef SHE het volgende:[..]
Jij bent zo dom, dat elke letter die je net getypt hebt, schreeuwt om verlossing
Een zoen is voor mij persoonlijk niet iets waardoor ik nachtenlang zou wakkerliggen, doe je dat wel, dan zegt dat meer over jezelf dan over je partner die is vreemdgegaan.
quote:*check* wel degelijk gehad die situatie. Zoenen met tong is heel erg intiem wat er is en als je dat niet begrijpt ben je waarschijnlijk nog een behoorlijk puberaal ventje
Op maandag 29 december 2003 18:56 schreef Hanno het volgende:[..]
ik ben het in dit topic toch met SHE eens hoor, alle mensen die zo makkelijk roepen "zoenen is vreemdgaan dus uitmaken" hebben waarschijnlijk nooit voor die keuze gestaan of ze hebben nog nooit iets wat lijkt op een relatie gehad.
Een zoen is voor mij persoonlijk niet iets waardoor ik nachtenlang zou wakkerliggen, doe je dat wel, dan zegt dat meer over jezelf dan over je partner die is vreemdgegaan.
*gooit olie op het vuur*
quote:zoals ik al zei, hoe je over anderen oordeelt zegt vaak meer over jezelf dan over degene waar je over oordeelt
Op maandag 29 december 2003 20:37 schreef Tranceptor het volgende:[..]
*check* wel degelijk gehad die situatie. Zoenen met tong is heel erg intiem wat er is en als je dat niet begrijpt ben je waarschijnlijk nog een behoorlijk puberaal ventje
*gooit olie op het vuur*
quote:Mijn vriendin had nog niet eens met iemand gezoend, maar ik lag er behoorlijk van wakker. Ze vertelde me dat ze zichzelf erop betrapte om steeds vaker aan iemand op d'r werk te denken. Ik was er kapot van. Zodra ze het door had heeft ze het tegen me verteld en ik heb zitten janken als een klein kind.
Op maandag 29 december 2003 18:56 schreef Hanno het volgende:
Alles is wel goedgekomen hoor daar niet van, maar ik denk dat sommige mensen zich niet realiseren hoe kwetsend het kan zijn als je partner zijn/haar aandacht verlegt.
Als ze met iemand zou staan zoenen, dan ben ik bang dat ik door het lint ga. Het probleem is dat je bij een relatie een vertrouwensband hebt, IMHO is die band niet te herstellen of iig niet weer op het nieveau van voor de daad te krijgen als iemand vreemd gegaan is. Dat is voor mij al reden genoeg om de relatie te beeindigen (afgezien van het feit dat ze je moedwillig op je ziel getrapt heeft. Ik neem aan dat iendereen van haar/zijn partner weet hoe hij.zij over vreemdgaan denkt?)
Ik heb geen zin om steeds wantrouwig te zijn omdat ze al een keer ontrouw geweest is. Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Ik ben van mening dat als een meid je een keer belazert ze in staat is om het nog een keer te doen en ik pas ervoor om daar het slachtoffer van te zijn.
quote:En wat zegt het oordeel die ik over een ander vel over mij? Dat ik niets voor mijn vriendin over heb? Dat ik een schijnheilige lul ben? Ben ik een intollerante rukker?
zoals ik al zei, hoe je over anderen oordeelt zegt vaak meer over jezelf dan over degene waar je over oordeelt
En waarom? Omdat ik het niet vind kunnen dat iedereen te pas en te onpas vreemd gaat? Het lijkt verdomme wel mode te worden om als je op stap gaat met een ander te moeten zoenen, anders hoor je er niet bij....
voor mij is een relatie onvoorwaardelijke liefde voor elkaar. Vreemdgaan hoort in dat zinnetje niet thuis.
quote:Jij bent alleen goed in vragen terugstellen, minder in het geven van antwoorden. Ik denk dat je gewoon nog nooit een relatie met diepgang hebt gehad of jezelf helemaal afgeblockt hebt ervoor. Hoe dan ook, als je vriendin/vriend zijn/haar aandacht verlegd naar een ander en minder aandacht voor jou krijgt dan is dat kut. En zoenen blijft voor mij 1 van de intiemste dingen die je met iemand in je leven deelt.
Op maandag 29 december 2003 20:45 schreef Hanno het volgende:[..]
zoals ik al zei, hoe je over anderen oordeelt zegt vaak meer over jezelf dan over degene waar je over oordeelt
Ik sluit me voor de rest bij de woorden van mijn voorganger aan, uitgaan is uitgaan en niet verplicht vreemd moeten gaan. Er zijn altijd wel leuke jongens/meiden tot wie je je aangetrokken kan voelen, maar als je thuis iets hebt zitten moet je daar aandacht aan besteden, uitmaken of er niet aan beginnen.
Het probleem dat ik zie is dat veel mensen een soort tussenrelatie proberen te hebben, wat uiteindelijk heel vervelend uitpakt. Mijn zegen hebben al die mensen, maar loop dan ook niet te janken op dit forum. Een relatie is uiteindelijk echt wat je er zelf van maakt, ik zie het als een leeg huis, je richt het zelf in en iedereen maakt daar zijn eigen keuzes in. In mijn huis wordt er niet vreemdgegaan en zowel dan dient men het huis te verlaten
quote:Ik vind intens aan iemand moeten denken(soort van verliefd zijn) toch echt wel erger als een zoentje in een gekke bui....
Op dinsdag 30 december 2003 09:10 schreef Nitrogen het volgende:[..]
Mijn vriendin had nog niet eens met iemand gezoend, maar ik lag er behoorlijk van wakker. Ze vertelde me dat ze zichzelf erop betrapte om steeds vaker aan iemand op d'r werk te denken. Ik was er kapot van. Zodra ze het door had heeft ze het tegen me verteld en ik heb zitten janken als een klein kind.
Alles is wel goedgekomen hoor daar niet van, maar ik denk dat sommige mensen zich niet realiseren hoe kwetsend het kan zijn als je partner zijn/haar aandacht verlegt.
Als ze met iemand zou staan zoenen, dan ben ik bang dat ik door het lint ga. Het probleem is dat je bij een relatie een vertrouwensband hebt, IMHO is die band niet te herstellen of iig niet weer op het nieveau van voor de daad te krijgen als iemand vreemd gegaan is. Dat is voor mij al reden genoeg om de relatie te beeindigen (afgezien van het feit dat ze je moedwillig op je ziel getrapt heeft. Ik neem aan dat iendereen van haar/zijn partner weet hoe hij.zij over vreemdgaan denkt?)
Ik heb geen zin om steeds wantrouwig te zijn omdat ze al een keer ontrouw geweest is. Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Ik ben van mening dat als een meid je een keer belazert ze in staat is om het nog een keer te doen en ik pas ervoor om daar het slachtoffer van te zijn.
[..]En wat zegt het oordeel die ik over een ander vel over mij? Dat ik niets voor mijn vriendin over heb? Dat ik een schijnheilige lul ben? Ben ik een intollerante rukker?
En waarom? Omdat ik het niet vind kunnen dat iedereen te pas en te onpas vreemd gaat? Het lijkt verdomme wel mode te worden om als je op stap gaat met een ander te moeten zoenen, anders hoor je er niet bij....
voor mij is een relatie onvoorwaardelijke liefde voor elkaar. Vreemdgaan hoort in dat zinnetje niet thuis.
Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd.
Dat maakt het niet ok, maar het is wel een feit.
Wat iemand als echt vreemdgaan ziet is persoonlijk, de een vind een kusje niet zo heel erg, een ander vind het al een regelrechte ramp.
Wat mij betrefd, we hebben een open relatie, maar zodra er achter mijn rug om word geklooid is het op, dan is er geen vertrouwen meer en kan ook de open relatie niet bestaan aangezien daar vertrouwen voor nodig is.
Het gaat mij niet zozeer om wat er gebeurt, maar om het feit dat het achter mijn rug om zou gebeuren.
quote:Dus dan vind je een "zoentje" zoals je het noemde, dus wel erg.
Op dinsdag 30 december 2003 14:06 schreef erodome het volgende:[..]
Ik vind intens aan iemand moeten denken(soort van verliefd zijn) toch echt wel erger als een zoentje in een gekke bui....
Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd.
Dat maakt het niet ok, maar het is wel een feit.Wat iemand als echt vreemdgaan ziet is persoonlijk, de een vind een kusje niet zo heel erg, een ander vind het al een regelrechte ramp.
Wat mij betrefd, we hebben een open relatie, maar zodra er achter mijn rug om word geklooid is het op, dan is er geen vertrouwen meer en kan ook de open relatie niet bestaan aangezien daar vertrouwen voor nodig is.
Het gaat mij niet zozeer om wat er gebeurt, maar om het feit dat het achter mijn rug om zou gebeuren.
"Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd."
Dit snap ik niet, wat bedoel je hiermee?
Je zegt dat dan iedereen een vreemdganger is, er wordt veel vreemdgegaan...he??
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Het grootste gedeelte van de mensen gaat vreemd? Ik vat deze zin niet..
quote:Volgens mij hebben we nu toch de betekenis van vreemd gaan te pakken of niet?
Op dinsdag 30 december 2003 14:06 schreef erodome het volgende:
Als het niet achter je rug om gebeurt zou het geen vreemd gaan zijn toch?
quote:Kortom; de mens is zondig. Ik wil een Heilige Maagd
Op dinsdag 30 december 2003 14:06 schreef erodome het volgende:Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd.
Dat maakt het niet ok, maar het is wel een feit.
Ed Gein heeft een punt, als je van zulke vreemdgangers afhankelijk moet zijn dan zegt dat wat over jezelf.
quote:Het grootste gedeelte van de mensen gaat weleens een keertje vreemd, hoeveel weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik meen me te herrineren dat dat toch wel rond de 80% ligt...
Op dinsdag 30 december 2003 14:11 schreef Untouchables het volgende:[..]
Dus dan vind je een "zoentje" zoals je het noemde, dus wel erg.
Je doet dat dan toch ook achter de rug om van de partner?"Het is grove nonses om te denken dat iemand die 1 keer over de scheef gaat dat automatisch vaker zal doen, want dan is zo goed als iedereen op deze wereld een vreemdganger, er word namelijk nogal veel vreemdgegaan, het grootste gedeelte van mensen gaat weleens een keer vreemd."
Dit snap ik niet, wat bedoel je hiermee?
Je zegt dat dan iedereen een vreemdganger is, er wordt veel vreemdgegaan...he??
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Het grootste gedeelte van de mensen gaat vreemd? Ik vat deze zin niet..
Tja een tongzoen, ik zou er narrig over zijn als dat achter m'n rug om gebeurt, maar een echt probleem is het nu ook weer niet.
Ik vertrouw mijn man volledig en gelukkig heeft hij er toch geen zin in om uit te gaan zonder mij
We gaan altijd lekker samen op pad eigenlijk.
quote:Wat mij zorgen baart is dat steeds meer relaties erop stuk lopen. Het lijkt wel alsof cijfers die jij aandraagt eraan bijdragen dat men meer het idee heeft dat hij/zij het wel een keertje kan doen. Zoals jij het zegt gaat immers 80% van de mensen in Nederland wel een keertje vreemd, dus waarom ik niet?
Op dinsdag 30 december 2003 15:38 schreef erodome het volgende:
Het grootste gedeelte van de mensen gaat weleens een keertje vreemd, hoeveel weet ik niet uit mijn hoofd, maar ik meen me te herrineren dat dat toch wel rond de 80% ligt...
Dus het gebeurt wel erg veel mensen een keertje, het is niet gezegd dat iemand die 1 keer vreemdgaat dat vaker zal gaan doen, misschien schrikt dat persoon van zichzelf of weet ik veel wat.
ik vraag me af wat er gebeurt met het wederzijds respect die deel uit hoort te maken van een relatie. Ik zou het niet over m'n hart krijgen om vreemd te gaan, heb het nog nooit gedaan en zal het nooit doen ook.
Stel dat er in de stad opeens een super mooie leuke meid naar me toekomt en vraagt of met d'r wil zoenen/vrijen weet ik het. Dan zal ik dat mischien wel willen, maar ik zal het niet doen al staat me leuter recht overeind in me broek. Het is moeilijk uit te leggen, maar mezelf voorgenomen om me vriendin trouw te zijn en als ik die belofte aan mezelf breek, dan beschouw ik mezelf als een slappeling.
Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat kijken mag, maar aankomen niet en als we ergens mee zitten, eerst praten en kijken of we eruit kunnen komen.
Ik snap niet wat daar nu zo moeilijk aan is.
Mijn vriendin en ik gaan meestal samen op stap en soms gescheiden. En weet je wat.... we maken ons geen van beide ongerust over de ander... is dat eens even een lekker gevoel
[Dit bericht is gewijzigd door Nitrogen op 30-12-2003 15:54]
Als ze dan heel erg laat zien hoeveel het haar spijt enzo, en alles eraan doet om het goed te maken, dan kun je het haar vergeven. Maar zeg er wel bij dat het nooit meer opnieuw mag gebeuren.
Als het haar niks uitmaakt dat jij het uitmaakt (vage zin ja) dan zou ik er geen moeite meer in stoppen.
quote:Omdat jij die stelling al ingenomen hebt voor jezelf, wat iets zegt over je karakter
Op dinsdag 30 december 2003 15:53 schreef Nitrogen het volgende:Ik snap niet wat daar nu zo moeilijk aan is.
quote:Ok, je maakt het uit, meid denkt, tja eigen schuld dikke bult voor mezelf dus ik laat hem maar met rust, ik heb het er zelf na gemaakt dus dan moet ik ook niet gaan huilen en smeken....
Op dinsdag 30 december 2003 18:11 schreef Ixnay het volgende:
Meteen uitmaken, en duidelijk laten merken dat je niks meer met haar te maken wil hebben.Als ze dan heel erg laat zien hoeveel het haar spijt enzo, en alles eraan doet om het goed te maken, dan kun je het haar vergeven. Maar zeg er wel bij dat het nooit meer opnieuw mag gebeuren.
Als het haar niks uitmaakt dat jij het uitmaakt (vage zin ja) dan zou ik er geen moeite meer in stoppen.
Dus dat kan verkeerd uitlopen.
Als je verder wil met iemand in princiepe dan moet je gaan praten, geen rare dingetjes uithalen die nog wel eens in je gezicht kunnen gaan ontploffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |