abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2001 @ 15:28:37 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1061790
Deel 1 zat vol.

Hier verder.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1061794
waar waren gebleven o ja mijn laatste was dus van dat potloodje hier maar eens een fotootje moet plaatsen kijken of we nog kunnuh lachuh
  donderdag 21 juni 2001 @ 15:32:02 #3
136 V.
pi_1061808
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:29 schreef Riann het volgende:
waar waren gebleven o ja mijn laatste was dus van dat potloodje hier maar eens een fotootje moet plaatsen kijken of we nog kunnuh lachuh
En mijn laatste was dat Potlood maar eens moest reageren op mijn laatste aan zijn adres gerichte post in dat topic.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2001 @ 15:32:03 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_1061809
* moussy wacht ook nog steeds op een foto van potlood
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_1061854
potlood anders ben je altijd zo actief met reageren nou kom op met die foto en geen smoesjes
pi_1061881
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:32 schreef Verbal het volgende:

[..]

En mijn laatste was dat Potlood maar eens moest reageren op mijn laatste aan zijn adres gerichte post in dat topic.

V.

Maar eens moest reageren?!?!? Wie denk jij wel niet dat je bent? Maar ok, ik heb een zwak voor de zwakkeren in de samenleving...

Op donderdag 21 juni 2001 schreef Verbal het volgende:

> Dat moet jij helemaal zelf weten, evenals die mensen die WEL chocolade eten.

Inderdaad, daar heb je HELEMAAL gelijk in! Maar het zijn wel diezelfde personen die janken wanneer zij in de zomer langs een terrasje lopen en door bijna iedereen met blikken vol afschuw worden bekenen... Maar dat zit nou eenmaal in de mens: ook personen die abnormaal klein zijn, een paar vingers missen, grote brandvlekken op het gezicht hebben etc. trekken de aandacht. Om daarom te lachen getuigt van algeheel disrespect; deze personen kunnen er niets aan doen. Maar dikke mensen hebben het in de meeste gevallen WEL volledig in de hand! En zoals eerder vermeld, IK val niet op dikke mensen, hoe aardig & lief zij ook zijn.

> Mijn probleem zit 'm daarin, dat jij meent minder respect te hoeven opbrengen voor mensen (vrouwen) die dik zijn, omdat jij het seksueel niet aantrekkelijk vindt.

Jij stelt respect gelijk aan sexuele aantrekkelijkheid. Dat is heel fout. Ik heb toch respect voor jou, ondanks het feit dat jij een penis hebt?

> Waarom zou iemand die wel taart, koekjes, chocola eet geen recht hebben op respect?

Tuurlijk verdient deze persoon ook respect. En ja, OOK van mij. Maar dat heeft niets te maken met de walging die ik persoonlijk zou ervaren wanneer ik het bed met zo'n iemand deel!

None...
pi_1061895
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:39 schreef Riann het volgende:
potlood anders ben je altijd zo actief met reageren nou kom op met die foto en geen smoesjes
Mijn fysieke voorkomen staat geheel los van de inhoud van deze discussie. Daarbij heb ik geen webcam en ook geen operationele scanner.
None...
pi_1061900
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:48 schreef Potlood het volgende:

[..]

Mijn fysieke voorkomen staat geheel los van de inhoud van deze discussie. Daarbij heb ik geen webcam en ook geen operationele scanner.

ik zei geen smoesjes 1 van je vrienden zullen toch wel een scanner hebben of zow (of heb jij geen vrienden)
pi_1061906
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:49 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zei geen smoesjes 1 van je vrienden zullen toch wel een scanner hebben of zow (of heb jij geen vrienden)

Wat voor toegevoegde waarde heeft mijn pic aan deze discussie? En daarbij; als het zo evident zou zijn, waar is jouw jpg?
None...
pi_1061907
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:46 schreef Potlood het volgende:

Maar dat heeft niets te maken met de walging die ik persoonlijk zou ervaren wanneer ik het bed met zo'n iemand deel!

Toch vind ik dit een kwetsende opmerking. Dit zeg je niet, ik vind het gewoon onfatsoenlijk om dit zo te zeggen.
pi_1061911
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:50 schreef Potlood het volgende:

[..]

Wat voor toegevoegde waarde heeft mijn pic aan deze discussie? En daarbij; als het zo evident zou zijn, waar is jouw jpg?

ik zit andere mensen hier niet aftekraken omdat ze een paar pondjes teveel hebben jij wel
pi_1061916
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:50 schreef Potlood het volgende:

[..]

nee, vind ik ook niet. Het heeft als enig doel om de ander af te breken.
  donderdag 21 juni 2001 @ 15:51:59 #13
136 V.
pi_1061917
Ondertussen, in de keuken... besloot ik dan maar wat uitvoeriger te reageren op Potloods laatste post.
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:22 schreef Potlood het volgende:
Ach, soms helpt het een beetje wanneer je mensen letterlijk met de neus op de feiten drukt. We kunnen er met z'n allen wel omheen draaien, maar ga eens een kijkje nemen in een ouderencentrum. Hoeveel moddervette mensen lopen er daar rond? Nul!!! Waarom? Omdat dikke mensen over het algemeen een veel hogere kans hebben vroegtijdig te sterven aan een scale van vreselijke ziektes cq. mankementen.
Maar wat geeft jou het recht op deze mensen neer te kijken?
quote:
Daarnaast is een dik persoon voor de meeste mensen geen gezicht. Nu kan je dit ontkennen, maar laat eens een dik persoon langs een terrasje lopen of (nog erger) laat haar in een badpak op het strand paraderen. Bijna iedereen zal vol walging en afschuw reageren en cynische opmerkingen naar haar hoofd slingeren... Dus laten we hier met z'n allen niet zo hypocriet zijn!
Wat ik geen gezicht vind is die nare teksten die jij hier neerplant. Die nare zelfingenomenheid die je hier tenton spreidt. Beetje hypocriet van je dat ik daar dan niet op mag reageren...
quote:
Nee, mijn nick is in geen opzicht gerelateerd aan mijn fysieke voorkomen. Ik ben 1.89/89.
...
quote:
Gelukkig wel ja!
dus...?
quote:
Ach, er zijn ook pedosexuelen en mensen die van schijtsex houden (voor alle duidelijkheid: ik vergelijk fat-lovers hier niet met pedo's!!!). Ik schaar mij daar niet onder.
Weer zo'n lekkere vergelijking
quote:
Ik spreek enkel mijn eigen voorkeur uit. Net zoals jij op vrouwen valt met grote/kleine borsten of op mannen met een grote/dikke/kleine/dunne penis. Als ik hier een topic open met de vraag wie er valt op vrouwen met grote borsten en er komen af en toe opmerkingen naar voren dat kleine borsten garantie vormen voor belabberde sex, zal er niet zo fel gereageerd worden als nu op mij en enkele anderen. En dat terwijl er zeer veel meisjes zijn met A(-) die zich zeer sterk aangesproken voelen!
Met een voorkeur hebben is niets mis. Het gaat om de ronduit respectloze manier waarop je dat doet.
quote:
Vandaar dat ik deze ook heb opgestart!
Had het maar net iets anders van toon gedaan
quote:
Welke door mij geplaatste woorden beschouw jij als onfatsoenlijk?
Woorden -misschien- niet, maar complete zinnen wel.
quote:
En daarbij; de discussie loopt toch?
ONDANKS jouw manier van posten ja
quote:
Afgezien van enkele misplaatste figuranten (w.a. Verbal) zijn er wel enkele goede bijdragen, zoals die van jou op dit moment!
Vooral zo doorgaan ja...
quote:
Maar zeg eens eerlijk; hoe reageer jij wanneer jij met enkele vriendinnen in Spanje op jongensjacht bent (of gewoon in Zandvoort op een handoek ligt) en je ziet een meisje van een jaar of 17 met een geschatte meegesleepte massa van 100 KG en een lengte van 1.70?
Ik vind dat minder naar dan iemand die trots is op zijn eigen oppervlakkigheid.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 21 juni 2001 @ 15:53:39 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1061925
Ik ken dikke vrouwen die stevig en goed verzorgd zijn en dunne vrouwen die slap vlees hebben en onverzorgd zijn. Zet ze naast elkaar en ik vind de molligere meisjes mooier. Ik vond bijvoorbeeld Mila en Laetitia uit Big Diet zeker geen lelijke vrouwen.

Maar waar ik erg over val is dat jij A)iemand die jij niet aantrekkelijk vindt bestempelt als afstotelijk (wat getuigt van weinig respect) en B)mensen die dikker zijn allerlei eigenschappen toedenkt. Er zijn dikke en dunne mensen die lui zijn, dikke en dunne mensen die onverzorgd zijn. Je gewicht heeft niet per definitie iets met je karakter te maken.

Verder: ik krijg ook een beetje het gevoel dat jij vindt dat iedereen die niet standaard mooi is, niet aantrekkelijk is. Voor mij geldt dat in ieder geval niet. Ik val bijvoorbeeld vaak op magere mannen en op grote/gebroken neuzen en op littekens. Zo zullen er ongetwijfeld ook veel mannen zijn die molligere meisjes veel aantrekkelijker vinden dan meisjes met een standaard figuur.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 21 juni 2001 @ 15:55:07 #15
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1061933
Bovendien: jij weegt 89 kilo bij 1.89. Maar een meisje moet ongeacht haar lengte niet boven de 60 kilo uitkomen?
pi_1061939
SCHOONHEID KOMT VAN BINNENUIT
  donderdag 21 juni 2001 @ 15:58:27 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1061954
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:48 schreef Potlood het volgende:

[..]

Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat jouw fysieke voorkomen ook geheel los staat van diegene die je volgens je profiel beweert te zijn.

Ik krijg visioenen van een redelijk ongenuanceerde, edoch qua spellingsvaardigheid uitstekend opererende, geblondeerde administratief medewerkster met een maatje of wat teveel.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1061958
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat jouw fysieke voorkomen ook geheel los staat van diegene die je volgens je profiel beweert te zijn.

Ik krijg visioenen van een redelijk ongenuanceerde, edoch qua spellingsvaardigheid uitstekend opererende, geblondeerde administratief medewerkster met een maatje of wat teveel.

GO ELIZABETHR GO ELIZABETHR
pi_1061998
* SpikeAlike vindt dat mollig lekker is

'Volslank' Kan ook nog als de persoon een cool karakter heeft, waarom nie...

Maar nie zoals bij Jerry dat is gross...

code:
#!/oesur/bin/parel 

print "Content-type: mmholig/grin\n\n"; 
print "VET!";
print "You go Grrrrrl!"; 

pi_1062008
Maaruh potloodje laat jij je foto nog scannen ik zou wel is eens willen zien of jij er zo lekker uitziet of dat jij perfect bent wat eigenlijk niet kan
pi_1062047
[quote][b]Op donderdag 21 juni 2001 15:51 schreef Verbal het volgende:
> Ondertussen, in de keuken... besloot ik dan maar wat uitvoeriger te reageren op Potloods laatste post.

> Maar wat geeft jou het recht op deze mensen neer te kijken?

Ik kijk niet neer op dikke mensen, ik confronteer o.a. jou enkel met de feiten:

1) Dikke mensen worden vaak uitgelachen & belachelijk gemaakt.
2) Dik zijn is door de bank genomen ERG ongezond.
3) Dik zijn is in de meeste gevallen een karaktertrek.
4) Een overgrote meerderheid van de NLse mannen vindt dikke vrouwen erotisch sterk onaantrekkelijk.
5) Aan dik-zijn is in de meeste gevallen iets te doen. Zodanig zelfs, dat een (in vele ogen) mooi en VEEEEEL gezonden lichaam verkregen kan worden.

> Wat ik geen gezicht vind is die nare teksten die jij hier neerplant.

Ach, als jij graag je ogen sluit voor de realiteit, moet je mij daar niet op afrekenen!

> Die nare zelfingenomenheid die je hier tenton spreidt.

DIt is een wat minder inhoudelijke reactie...

> Beetje hypocriet van je dat ik daar dan niet op mag reageren...

Jij reageert continu, waar zeg ik dat je niet mag reageren?!?!? Je liegt continu en je verdraait feiten, dat vind ik eerlijk gezegd wel iets minder florisant!
Maar ik ben blij wanneer je enkel inhoudelijk reageert!

> Weer zo'n lekkere vergelijking

Bekijk het eens objectief! Je zult zien dat jouw argumentatie nergens op sloeg! (Weet je nog wat die was? Ik doe het OMDAT jij het lekker puh eerst deed!)

> Met een voorkeur hebben is niets mis. Het gaat om de ronduit respectloze manier waarop je dat doet.

Een ronduit respectloze voorkeur? Verklaar je nader...

> Had het maar net iets anders van toon gedaan

Steek de hand eerst eens in eigen 'zak'! JIJ bent immers degene die CONTINU loopt te schelden en te zieken!

> Woorden -misschien- niet, maar complete zinnen wel.

Oh, je bedoeld weer iets anders dan dat je had opgeschreven?!? Want je had het immers over WOORDGEBRUIK!

> Vooral zo doorgaan ja...

Beetje tegenstrijdig, niet?

> Ik vind dat minder naar dan iemand die trots is op zijn eigen oppervlakkigheid.

Zo? Je bent er ook nog trots op?!?

None...
  donderdag 21 juni 2001 @ 16:19:39 #22
136 V.
pi_1062050
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 15:46 schreef Potlood het volgende:

[..]

Maar eens moest reageren?!?!? Wie denk jij wel niet dat je bent?

Lul niet... een paar citaten van jou uit de discussie (en dan heb ik er een paar laten schieten)
Nergens mag echt vet zitten

JIJ bent hier degene die nog eens goed moet nadenken!

Jij moet in de politiek gaan werken

'Mag'? 'Moet'? 'Moet'? Wie denk jij wel niet dat je bent?

quote:
Maar ok, ik heb een zwak voor de zwakkeren in de samenleving...
Maak jezelf nou niet nog belachelijker dan je al bent...
quote:
Inderdaad, daar heb je HELEMAAL gelijk in! Maar het zijn wel diezelfde personen die janken wanneer zij in de zomer langs een terrasje lopen en door bijna iedereen met blikken vol afschuw worden bekenen... Maar dat zit nou eenmaal in de mens: ook personen die abnormaal klein zijn, een paar vingers missen, grote brandvlekken op het gezicht hebben etc. trekken de aandacht. Om daarom te lachen getuigt van algeheel disrespect; deze personen kunnen er niets aan doen. Maar dikke mensen hebben het in de meeste gevallen WEL volledig in de hand!
Dan nog verdienen ze jouw gebrek aan respect niet. Om jouzelf even te citeren: Wie denk je wel niet dat je bent?. Ben JIJ perfect? Ik weet inmiddels van niet, maar afgezien van een grenzeloos gebrek aan zelfkritiek, zul je er ongetwijfeld nog meer hebben. Misschien niet zo zichtbaar als die van dikke mensen, maar je hebt ze ongetwijfeld. Lekker veilig, he, die zwakheden die niemand kan zien en waar niemand je op kan aanvallen...
quote:
En zoals eerder vermeld, IK val niet op dikke mensen, hoe aardig & lief zij ook zijn.
Je fysieke voorkeur neem ik je niet kwalijk. Wat ik NIET met je eens ben is dat je die voorkeur leidend laat zijn. Er ZIJN belangrijker dingen dan uiterlijk. Echt waar. Heus.
quote:
Jij stelt respect gelijk aan sexuele aantrekkelijkheid.
Nee, daar geef JIJ blijk van.
quote:
Dat is heel fout.
Dat zeg ik.
quote:
Ik heb toch respect voor jou, ondanks het feit dat jij een penis hebt?
Ik kan gaan liegen, maar dat doe ik niet. Ik heb geen respect voor jou. Hoe slank of dik je ook bent.
quote:
Tuurlijk verdient deze persoon ook respect. En ja, OOK van mij. Maar dat heeft niets te maken met de walging die ik persoonlijk zou ervaren wanneer ik het bed met zo'n iemand deel!
Het woordje walging is alweer overbodig in deze, en onnodig kwetsend. Daarnaast zijn de diverse uitingen die jij in deze twee topics hebt gedaan ten aanzien van de dikkere medemens beledigend ZONDER dat jij het hebt over de seksualiteit van het geheel.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1062082
potloodje eerst jou foto voordat je commetaar mag leveren op andere
pi_1062110
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:27 schreef Riann het volgende:
Wat tekenend voor je, zodra jij je persoonlijk aangesproken voelt (of de groep waar jij als meeloper graag bij wenst te horen), verziek je de hele discussie door op de persoon te spelen ipv inhoudelijk te reageren. Lees de eerste post nogeens van mij, denk eens goed na, en geef dan jouw mening gestaafd met inhoudelijk gerelateerde argumentatie! Pueriel reageren kan iedereen!
None...
pi_1062140
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:31 schreef Potlood het volgende:

[..]

Wat tekenend voor je, zodra jij je persoonlijk aangesproken voelt (of de groep waar jij als meeloper graag bij wenst te horen), verziek je de hele discussie door op de persoon te spelen ipv inhoudelijk te reageren. Lees de eerste post nogeens van mij, denk eens goed na, en geef dan jouw mening gestaafd met inhoudelijk gerelateerde argumentatie! Pueriel reageren kan iedereen!

ik voel me inderdaad aangesproken zoals ik al eerder heb ik gezegt ik ben geen fotomodel en ik ben dus stevig maar jij kunt dingen ook op een nette manier zeggen jij kwetst mensen en jij scheert alle dikke mensen over dezelfde kam
  donderdag 21 juni 2001 @ 16:39:05 #26
136 V.
pi_1062152
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:19 schreef Potlood het volgende:
Ik kijk niet neer op dikke mensen
Dat doe je wel
quote:
ik confronteer o.a. jou enkel met de feiten:
JA!! En daar doe JIJ aan mee!!! En daar wordt ik kwaad om.HALLOHOO???
quote:
En dus verdienen dikke mensen zo'n onaangenaam topic van jouw hand
quote:
Onzin.
quote:
4) Een overgrote meerderheid van de NLse mannen vindt dikke vrouwen erotisch sterk onaantrekkelijk.
Een groot deel van de Nederlandse mannen heeft het geestelijke vermogen om van iemand te houden ongeacht formaat. Jij hoort daar niet bij, zoveel is duidelijk.
quote:
5) Aan dik-zijn is in de meeste gevallen iets te doen.
Klopt, maar dat is zaak van die mensen zelf, en is geen vrijbrief voor jouw lompheid.
quote:
Zodanig zelfs, dat een (in vele ogen) mooi en VEEEEEL gezonden lichaam verkregen kan worden.
Ja... de maakbaarheid van het menselijk lichaam. Moet ieder lekker zelf weten (moet, ja)
quote:
Ach, als jij graag je ogen sluit voor de realiteit, moet je mij daar niet op afrekenen!
De realiteit is dat jij hier met een uitgestreken smoel en een schijnheilig superioriteitsgevoel lompe teksten neerplant. Daar sluit ik mijn ogen niet voor.
quote:
DIt is een wat minder inhoudelijke reactie...
Net zoals deze?
ik heb een zwak voor de zwakkeren in de samenleving...
of deze?
Afgezien van enkele misplaatste figuranten (w.a. Verbal)
quote:
Jij reageert continu, waar zeg ik dat je niet mag reageren?!?!?
Je peeuwt.
quote:
Je liegt continu en je verdraait feiten, dat vind ik eerlijk gezegd wel iets minder florisant!
Aantonen... of terugnemen. En snel.
quote:
Maar ik ben blij wanneer je enkel inhoudelijk reageert!
Zal me jeuken
quote:
Bekijk het eens objectief! Je zult zien dat jouw argumentatie nergens op sloeg! (Weet je nog wat die was? Ik doe het OMDAT jij het lekker puh eerst deed!)
Mijn vergelijking staat nog immer. Maar JIJ vergelijkt seks met dikke mensen met seks met kinderen. Zie je werkelijk niet wat een walgelijk mispunt jij bent?
quote:
Een ronduit respectloze voorkeur? Verklaar je nader...
Suggestie: leer lezen. Ik zeg niet dat je een respectloze voorkeur hhebt.
quote:
Steek de hand eerst eens in eigen 'zak'! JIJ bent immers degene die CONTINU loopt te schelden en te zieken!
JIJ hebt het verdiend, de dikkerds niet.
quote:
Oh, je bedoeld weer iets anders dan dat je had opgeschreven?!? Want je had het immers over WOORDGEBRUIK!
Nee, JIJ vroeg welke woorden beledigend en onfatsoenlijk waren, ik nuanceer dat. Iemand anders zei dat je een niet zo lekkere 'toon' aanhield. JIJ maakt daar woorden van, ik zinnen. SFW?
quote:
Beetje tegenstrijdig, niet?
cynisme is u vreemd?
quote:
Zo? Je bent er ook nog trots op?!?
zucht
[uitleg modus]
Ik had het over jou.
[/uitleg modus]

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1062185
potlood zoals je nu merkt word je door veel mensen hiero al uitgekotst onder andere door mij
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2001 @ 16:44:31 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_1062190
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:37 schreef Riann het volgende:

[..]

ik voel me inderdaad aangesproken zoals ik al eerder heb ik gezegt ik ben geen fotomodel en ik ben dus stevig maar jij kunt dingen ook op een nette manier zeggen jij kwetst mensen en jij scheert alle dikke mensen over dezelfde kam

je moet je niet aangesproken voelen door iemand met een niet volledig hersencapaciteit , gewoon denken la ma lulle, hij weet niet beter , mensen die dikker zijn dan het mode-plaatje , zijn ook lief en hebben gevoel net als ieder ander mens
pi_1062218
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:44 schreef moussy het volgende:

[..]

je moet je niet aangesproken voelen door iemand met een niet volledig hersencapaciteit , gewoon denken la ma lulle, hij weet niet beter , mensen die dikker zijn dan het mode-plaatje , zijn ook lief en hebben gevoel net als ieder ander mens

dat is nog eens een lieve reactie potlood kan jij iets van leren
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2001 @ 16:52:27 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_1062254
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:47 schreef Riann het volgende:

[..]

dat is nog eens een lieve reactie potlood kan jij iets van leren

polood wil niks aannemen of leren van dikkere/mollige/dikke/niet aan het modeplaatje voldoen mensen

maar wat ik al in andere posts van mij zei ik heb schijt aan zulke mensen , dus ook aan mensen zoals potlood

als je de posts van potlood moet geloven zijn dikkere mensen walgelijk om te zien, stinkende, vieze mensen die altijd aan het eten zijn

pi_1062269
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:52 schreef moussy het volgende:

[..]

polood wil niks aannemen of leren van dikkere/mollige/dikke/niet aan het modeplaatje voldoen mensen

maar wat ik al in andere posts van mij zei ik heb schijt aan zulke mensen , dus ook aan mensen zoals potlood

als je de posts van potlood moet geloven zijn dikkere mensen walgelijk om te zien, stinkende, vieze mensen die altijd aan het eten zijn

potlood word al door veeeeeeeel mensen uitgekotst potlood hier ook nog iets aan toe te voegen
  donderdag 21 juni 2001 @ 16:55:26 #32
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1062272
quote:
Ook niet van andere mensen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 21 juni 2001 @ 16:55:27 #33
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1062274
quote:
Hij/Zij kijkt waarschijnlijk wel eens in de spiegel.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2001 @ 16:56:02 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_1062277
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:54 schreef Riann het volgende:

[..]

potlood word al door veeeeeeeel mensen uitgekotst potlood hier ook nog iets aan toe te voegen

Vast wel, dat wij een vertekend beeld hebben gekregen door verbal of door ene peterj .... dat zal wel een tegen argument van potlood zijn
  donderdag 21 juni 2001 @ 17:04:34 #35
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1062322
Potlood, ik vraag me af hoe je denkt over wat ik gepost heb. En ik vraag me ook af hoe je denkt over magere mensen.
pi_1062325
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:37 schreef Riann het volgende:

[..]

Nee, dan lees je niet goed of je leest alleen wat je wilt lezen! Ik beweer zeker niet dat alle dikke mensen iets aan hun gewicht kunnen doen. Maar DE MEESTEN wel. En wat mij erotisch opwind zijn in ieder geval geen dikke vrouwen. De oorzaak van de dikte is dan irrelevant. Ik hoop dat je dit begrijpt.
None...
pi_1062340
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 16:19 schreef Potlood het volgende:

Ik kijk niet neer op dikke mensen, ik confronteer o.a. jou enkel met de feiten:

Dat wil ik wel geloven. Maar dat is geen reden daaraan mee te gaan doen.
quote:
Alles waar te voor staat is niet goed. Te veel eten niet, maar te weinig eten ook niet.
quote:
Dat is niet meer dan een idee van jou. Tenzij je natuurlijk met aanwijsbare onderzoeken kunt komen.
En dan ben ik wel nieuwsgierig hoe jij op dat idee gekomen bent.
Er zijn inderdaad dikke mensen die dit volledig aan zichzelf te wijten hebben. Er zijn ook dikke mensen die niets aan hun overgewicht kunnen doen. En zolang je niet weet hoe de verhoudingen daartussen precies liggen moet je niet pretenderen dat je dat wel weet.
quote:
Drogreden nummer 1. 'en velen met mij'.
Jij spreekt voor jezelf, doe dan niet alsof je voor velen spreekt.
quote:
5) Aan dik-zijn is in de meeste gevallen iets te doen. Zodanig zelfs, dat een (in vele ogen) mooi en VEEEEEL gezonden lichaam verkregen kan worden.
Ten eerste weet je de oorzaak van dik zijn niet, en dus weet je ook niet of er iets aan te doen is.
En ten tweede ben je weer voor velen aan het praten terwijl je het over jouw mening hebt.
pi_1062350
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 17:05 schreef Potlood het volgende:

[..]

Nee, dan lees je niet goed of je leest alleen wat je wilt lezen! Ik beweer zeker niet dat alle dikke mensen iets aan hun gewicht kunnen doen. Maar DE MEESTEN wel. En wat mij erotisch opwind zijn in ieder geval geen dikke vrouwen. De oorzaak van de dikte is dan irrelevant. Ik hoop dat je dit begrijpt.

bij vele mensen is het aanleg hoor potlood en ik weet als geen ander wat lijnen is en dat het niet helpt enz. en wat jou erotisch wel of niet opwind kan ik niks aan doen maar waar ik me maateloos aan jou erger is aan jou botte opmerkingen dat je geen respect toont voor de wat dikkere mensen
  donderdag 21 juni 2001 @ 17:27:53 #39
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_1062427
Tja, Potlood is dus duidelijk het worst-case scenario product van onze maatschappij, waarin slankheid boven alles wordt gepromoot. In plaats van zelf eens een keer na te denken, blaat hij maar gewoon na wat er in de Cosmo, Vogue en alle andere modebladen wordt geroepen.
De modellen die je in die bladen ziet, zijn in het algemeen TE dun om gezond te zijn. Er zijn uitgebreide onderzoeken gedaan naar de invloed van gewicht op je gezondheid en inderdaad, overgewicht is schadelijk voor je gezondheid. Maar ondergewicht is dat ook. Een vrouw van 1,75m-1,80m (een redelijk normale lengte in de modellen wereld, sterker nog dit is aan de kleine kant) met een gewicht van 60kg (volgens mij (!) ook een redelijk "normaal" gewicht voor een beetje fotomodel) heeft een BMI (ik geloof dat het zo heet)van 19,5-18,5. Voor een gezond lichaam is een BMI van 20-25 ideaal... Dit betekent dat de meeste vrouwen die volgens Potlood gezond genoemd worden, dit niet zijn.

Daarnaast snapt Potlood blijkbaar ook nog steeds niet dat NIEMAND (correct me if I'm wrong) er hier problemen mee heeft dat hij dikke vrouwen sexueel onaantrekkelijk vindt. Waar volgens mij iedereen problemen mee heeft (een paar meelopers daargelaten), zijn zijn ongenuanceerde en ronduit beledigende uitspraken over dikke mensen.
Ik zelf vind vrouwen met een echt overgewicht (BMI = 30+) ook niet aantrekkelijk, maar dat is ook het enige dat ik daarover zal zeggen. Ik zal niet gaan roepen dat ze geen karakter hebben (ik zou het niet eens denken !).

Als ik de teksten van Potlood lees, krijg ik een knoop in m'n maag. Dat krijg ik absoluut niet vaak, alleen als iets helemaal tegen m'n normen en waarden in gaat.

Potlood lijkt me (aan z'n taalgebruik te zien) een redelijk intelligent persoon. Ik snap dan ook niet dat hij zijn mening zo laat beinvloeden door de media.

O, en Potlood... De discussie gaat al lang niet meer over de lustgevoelens die een dikke vrouw bij jou al dan niet oproept...

Tot zover...

pi_1062497
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 17:27 schreef Chevalric het volgende:
Tja, Potlood is dus duidelijk het worst-case scenario product van onze maatschappij, waarin slankheid boven alles wordt gepromoot. In plaats van zelf eens een keer na te denken, blaat hij maar gewoon na wat er in de Cosmo, Vogue en alle andere modebladen wordt geroepen.
De modellen die je in die bladen ziet, zijn in het algemeen TE dun om gezond te zijn. Er zijn uitgebreide onderzoeken gedaan naar de invloed van gewicht op je gezondheid en inderdaad, overgewicht is schadelijk voor je gezondheid. Maar ondergewicht is dat ook. Een vrouw van 1,75m-1,80m (een redelijk normale lengte in de modellen wereld, sterker nog dit is aan de kleine kant) met een gewicht van 60kg (volgens mij (!) ook een redelijk "normaal" gewicht voor een beetje fotomodel) heeft een BMI (ik geloof dat het zo heet)van 19,5-18,5. Voor een gezond lichaam is een BMI van 20-25 ideaal... Dit betekent dat de meeste vrouwen die volgens Potlood gezond genoemd worden, dit niet zijn.

Daarnaast snapt Potlood blijkbaar ook nog steeds niet dat NIEMAND (correct me if I'm wrong) er hier problemen mee heeft dat hij dikke vrouwen sexueel onaantrekkelijk vindt. Waar volgens mij iedereen problemen mee heeft (een paar meelopers daargelaten), zijn zijn ongenuanceerde en ronduit beledigende uitspraken over dikke mensen.
Ik zelf vind vrouwen met een echt overgewicht (BMI = 30+) ook niet aantrekkelijk, maar dat is ook het enige dat ik daarover zal zeggen. Ik zal niet gaan roepen dat ze geen karakter hebben (ik zou het niet eens denken !).

Als ik de teksten van Potlood lees, krijg ik een knoop in m'n maag. Dat krijg ik absoluut niet vaak, alleen als iets helemaal tegen m'n normen en waarden in gaat.

Potlood lijkt me (aan z'n taalgebruik te zien) een redelijk intelligent persoon. Ik snap dan ook niet dat hij zijn mening zo laat beinvloeden door de media.

O, en Potlood... De discussie gaat al lang niet meer over de lustgevoelens die een dikke vrouw bij jou al dan niet oproept...

Tot zover...

aplaus practig gesproken
pi_1062528
quote:
...knip...Potlood lijkt me (aan z'n taalgebruik te zien) een redelijk intelligent persoon....knip
Potlood lijkt mij meer een lompe boer met de herseninhoud van een borrelnootje.
[sarcasmemode]Enne 1.89 lang en 89 kilo dan heb je vast wel de nodige lovehandles of een buikje.
Ga eens ff lekker op dieet man en verdoe je tijd met sporten ipv hier al die onzin neer te kwakken.[/sarcasmemode]
  donderdag 21 juni 2001 @ 17:51:33 #42
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_1062530
quote:
Tja, Potlood is dus duidelijk het worst-case scenario product van onze maatschappij,
Potlood is ook duidelijk het slachtoffer van een flamewar.

Hij valt niet op dikke meisjes. So what. Des te meer blijven er voor de liefhebbers over. .

Ik val niet op vrouwen met drie tieten en flaporen. Ieder zijn meug. Is er al een post-crash-sweet-cool-Verbal-love-topic? .

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 21 juni 2001 @ 18:00:34 #43
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_1062567
quote:
Potlood is ook duidelijk het slachtoffer van een flamewar.
Die hij voornamelijk over zichzelf afgeroepen heeft...
quote:
Hij valt niet op dikke meisjes. So what. Des te meer blijven er voor de liefhebbers over. .
Zoals ik al zei, daar gaat het al lang niet meer over...
pi_1062569
quote:
Ik vind dat je erg moet oppassen met zulke conclusies.
Ook al vind ik de kritiek op het huidige schoonheidsideaal op zich wel terecht, ik vind niet dat je moet doorslaan hierin. Ik ben zelf aan de dunne kant, mijn BMI is 19,2. Maar ik ben helemaal gezond en normaal. Ik ben altijd al zo geweest. Ik vind het niet leuk als mensen doen alsof ik ongezond ben of er steeds op aandringen dat ik wel genoeg eet omdat ze bang zijn dat ik anorexia heb. Vooroordelen tegenover dikke mensen zijn zeer ergerlijk, zoals duidelijk blijkt uit dit topic. Vooroordelen tegenover dunne mensen zijn net zo goed ergerlijk en vervelend. Wat ik maar zeggen wil: trek niet zo snel conclusies op basis van iemands uiterlijk of gewicht.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_1062577
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 18:00 schreef RaisinGirl het volgende:

Wat ik maar zeggen wil: trek niet zo snel conclusies op basis van iemands uiterlijk of gewicht.

Die woorden kun je beter aan Potlood richten dan aan Chevalric.
pi_1062619
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 17:51 schreef GHaven het volgende:

[..]

blabla

Ik val niet op vrouwen met drie tieten en flaporen. Ieder zijn meug.
blabla

3 tieten en flaporen of is het 3 tieten of flaporen?
Anders val ik ook al buiten de boot, ik heb een beetje flaporen, maar geloof me, door mijn haar is het niet te zien!

Uiterlijk doet er toch niet toe! Uitstraling, dat is waar het om gaat. Je kan megamooi zijn, maar als je niets uitstraalt dan is het ook weer niets.
Nee, uitstraling betekent aantrekkingskracht. En herseninhoud en karakter is voor een langdurige relatie echt het belangrijkste wat er is.

Potlood, dat jij niet op dikke mensen valt zal me een worst wezen. Ik ben een tijd ziek geweest en was toen mager (47 kilo voor iemand van destijds 25 is toch niet echt gezond) en nu ben ik blij dat ik wat gezonder ben. Ja, ik weeg ook gelijk wat meer, ik ben nu 67. Niet dik, maar wel dikker. Ben blij toe... ben nu in ieder geval weer gezonder aan het worden en ik ben liever dik en gezond dan dun en ongezond.

pi_1062672
Potlood en voor iedereen die valt in het straatje "wie de schoen past trekke hem aan".

letterlijk een quote van me in het vorige topic, waar ik nog steeds achter sta en hoop velen met mij:

quote:

PS. Potlood (en ...vul willekeurige naam in die zich aangesproken voelt na de gehele thread gelezen te hebben, zou ik het op prijs stellen en velen met mij dat als je je mening verkondigt deze wel met respect plaats. Het is totaal niet erg om een afwijkende mening te hebben van anderen, het is totaal niet erg om die te verkondigen, maar houd er rekening mee dat opmerkingen kwetsend over kunnen komen, ook al zijn ze niet zo bedoeld. Heb respect voor je medemens, of je die nu accepteerd of niet, maar respect is het minste wat je wel kan tonen. Laat iedereen in zijn of haar waarde en behandel hen zoals jezelf graag behandeld wordt.

• Heb respect!
  • Wees niet kwetsend of aanvallend!
  • Verkondig je mening, liefst onderbouwd, maar zonder op de man te spelen!
  • Getallen, grafieken en cijfers zeggen pas wat als het op feiten berust, generaliseer niet nav eigen ervaring, het kan ook anders zijn!
  • en nog een tigtal maatschappelijke normen en waarden die van toepassing kunnen zijn bij het voeren van een discussie als deze zijn gewenst.
  • Alvast bedankt.
    knor

pi_1062712
    Op donderdag 21 juni 2001 17:27 poogde Chevalric het volgende mede te delen:
    > Tja, Potlood is dus duidelijk het worst-case scenario product van onze maatschappij, waarin slankheid boven alles wordt gepromoot.

Elke samenleving tracht zich continu te verbeteren. 'Vroeger' stond dik voor welstand, iedereen wilde gezien worden met een dikke vrouw. Zo was dat ook met huidskleur (in een blanke samenleving dan, donker gekleurde mensen maakte nog geen deel uit van de samenleving in grote delen van Europa). Hoe witter, des te aantrekkelijker. Immers: de werkenden waren mager en ondoorvoed, de rijken konden het zich veroorloven zich de hele dag binnenshuis tegoed te doen aan de zoetste vruchten en deegwaren en de vetste geprepareerde stukken vlees.

Mijn postings spelen inderdaad in op de ongeschreven normen & waarden in deze samenleving. Maar dat is niet het doel van mijn postings, dat is echter een irrelevante bijkomstigheid. Nu onze samenleving het punt bereikt heeft dat in alle basisvoorzieningen is voorzien (voedsel, kleding, huisvesting en gezondheid; het betreft hier uiteraard geen limitatieve opsomming, want de behoefte aan liefde, aandacht e.d. zijn niet minder wezenlijk dan de 4 basisbehoeften) gaat men andere eisen stellen. Eisen die zich op dit moment vnl reflecteren in een goede gezondheid. Het is heden ten dage gemakkelijk dik en/of vunzig te zijn, moeilijker is het een mooi slank en gezond lichaam te hebben. Was het vroeger de dikke spierwitte vrouw die stond voor aanzien, nu is de slanke en gezonde vrouw degene die aanzien verwerft. Over het algemeen geldt: hoe minder geld je te besteden hebt, des te ongezonder en dikker je bent. En ziehier: en masse gaat de voorkeur uit naar de slanke vrouwen.

> In plaats van zelf eens een keer na te denken, blaat hij maar gewoon na wat er in de Cosmo, Vogue en alle andere modebladen wordt geroepen.

Nee, want ik onderbouw mijn stellingen. Deze populaire magazines poneren geen stellingen, zij weerspiegelen sec de eisen die de nieuwe samenleving stelt.

> De modellen die je in die bladen ziet, zijn in het algemeen TE dun om gezond te zijn.

Daar heb je helemaal gelijk in. Vaak roken deze modellen ook nogeens continu met als gevolg dat de stofwisseling sneller verloopt. Roken is echter veel schadelijker dan een matig overgewicht...

> Er zijn uitgebreide onderzoeken gedaan naar de invloed van gewicht op je gezondheid en inderdaad, overgewicht is schadelijk voor je gezondheid. Maar ondergewicht is dat ook. Een vrouw van 1,75m-1,80m (een redelijk normale lengte in de modellen wereld, sterker nog dit is aan de kleine kant) met een gewicht van 60kg (volgens mij (!) ook een redelijk "normaal" gewicht voor een beetje fotomodel) heeft een BMI (ik geloof dat het zo heet)van 19,5-18,5. Voor een gezond lichaam is een BMI van 20-25 ideaal...

Je pakt hier het BMI die voor mannen geldt en crossed deze op vrouwen. Voor vrouwen geldt dat een BMI tussen 19 en 24 een normale waarde aangeeft.

> Dit betekent dat de meeste vrouwen die volgens Potlood gezond genoemd worden, dit niet zijn.

Je vergeet de factor leeftijd. Ik kijk nog niet naar oudere vrouwen, mijn doelgroep bevindt zich in de leeftijd 19-25. Een vrouw van 40 met 1.60/50 noem ik inderdaad ook niet gezond!

> Daarnaast snapt Potlood blijkbaar ook nog steeds niet dat NIEMAND (correct me if I'm wrong) er hier problemen mee heeft dat hij dikke vrouwen sexueel onaantrekkelijk vindt.

Het tegendeel blijkt wanneer andere opponenten worden vergeleken met Hitler wanneer zij hun voorkeur deponeren...

> Waar volgens mij iedereen problemen mee heeft (een paar meelopers daargelaten), zijn zijn ongenuanceerde en ronduit beledigende uitspraken over dikke mensen.

Dit is 'sentiment-argument', enkel gebaseerd op subjectieve criteria.

> Ik zelf vind vrouwen met een echt overgewicht (BMI = 30+) ook niet aantrekkelijk, maar dat is ook het enige dat ik daarover zal zeggen. Ik zal niet gaan roepen dat ze geen karakter hebben (ik zou het niet eens denken !).

Dus toch geindoctrineerd door enkele rare figuranten hier: ik heb NOOIT beweerd dat dikke mensen geen karakter hebben. Ik heb beweerd dat karakter bestaat uit vele factoren. Het niet in de hand kunnen houden van lusten (need-for-fat) maakt daar deel van uit. Ik heb gesteld dat ik graag dat facet in het karakter van een vrouw terug zou willen zien. Uiterlijk is in dat geval een fantastische, niet te misleiden uiting daarvan (afgezien van de dikke-die-er-niets-aan-kan-doen).

> Als ik de teksten van Potlood lees, krijg ik een knoop in m'n maag.

Wel goed voor de lijn!

> Dat krijg ik absoluut niet vaak, alleen als iets helemaal tegen m'n normen en waarden in gaat.

Dat is jouw goed recht. Iedereen heeft andere normen en waarden, maar laat eens een dikke vrouw langs een terras lopen om te zien hoe de normen & waarden liggen bij de rest van NL!

> Potlood lijkt me (aan z'n taalgebruik te zien) een redelijk intelligent persoon. Ik snap dan ook niet dat hij zijn mening zo laat beinvloeden door de media.

Mijn mening in deze wordt enkel gevormd door wetenschappelijke argumenten (vet zijn & te weinig tot geen lichaamsbeweging = ongezond) en mijn voorkeur voor het uiterlijk van sexuele partners.

> O, en Potlood... De discussie gaat al lang niet meer over de lustgevoelens die een dikke vrouw bij jou al dan niet oproept...

Vind je dat raar met zulke replies?

None...
      donderdag 21 juni 2001 @ 18:35:46 #49
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_1062715
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 16:27 schreef Riann het volgende:
    Wat zeik je nou om een foto mens..

Daar gaat het nu toch niet om .... hij geeft gewoon z'n mening over wat hij wel en niet aantrekkelijk vindt.. en dikke(re) vrouwen vallen daar kennelijk niet onder..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_1062718
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:03 schreef Barsine het volgende:

[..]

Die woorden kun je beter aan Potlood richten dan aan Chevalric.

Nee, want ik kwam niet aanzetten met een allesomvattende BMI. Of snap je dit niet?
    None...
    pi_1062748
    Op donderdag 21 juni 2001 18:14 schreef Kleintje het volgende:

> 3 tieten en flaporen of is het 3 tieten of flaporen?
    Anders val ik ook al buiten de boot, ik heb een beetje flaporen, maar geloof me, door mijn haar is het niet te zien!

Waarom verbloem je die flaporen? Het gaat toch om de uitstraling (zoals jij zelf later zegt)???

> Uiterlijk doet er toch niet toe! Uitstraling, dat is waar het om gaat. Je kan megamooi zijn, maar als je niets uitstraalt dan is het ook weer niets.

Met het 1ste ben ik het niet eens, 2de wel.

> Nee, uitstraling betekent aantrekkingskracht. En herseninhoud en karakter is voor een langdurige relatie echt het belangrijkste wat er is.

Inderdaad, hoe verder de relatie vordert, des te belangrijker worden de karakters beschouwd van beide partners.

> Potlood, dat jij niet op dikke mensen valt zal me een worst wezen.

Insgelijks: het zal mij een worst wezen dat het jou een worst zal wezen! Maar waarom dan hier posten als het je toch een worst zal wezen?

> Ik ben een tijd ziek geweest en was toen mager (47 kilo voor iemand van destijds 25 is toch niet echt gezond) en nu ben ik blij dat ik wat gezonder ben.

Das altijd fijn om te horen!

> Ja, ik weeg ook gelijk wat meer, ik ben nu 67. Niet dik, maar wel dikker. Ben blij toe... ben nu in ieder geval weer gezonder aan het worden en ik ben liever dik en gezond dan dun en ongezond.

Et toi, Kleintje? Denk jij werkelijk dat ik een ziek lichaam prevereer boven een gezonde body??? Zo zie je maar weer eens hoe makkelijk enkele mensen jou om de tuin kunnen leiden! Ook jij gaat liever met de grote meute mee ipv mijn posts te lezen en een EIGEN mening te vormen. NATUURLIJK is een gezond mollig lichaam te verkiezen boven een ziekelijk mager lichaam!!!

None...
    pi_1062755
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 16:43 schreef Riann het volgende:
    potlood zoals je nu merkt word je door veel mensen hiero al uitgekotst onder andere door mij
    Alsof de 'eigen mening' van een meeloper mij ook maar iets zou interesseren...
    None...
    pi_1062770
    Hihi, 't gaat maar door hier.

Manono krijgt Kastanova visioenen...

Jusqu'ici tout va bien...
    pi_1062793
    [quote]Op donderdag 21 juni 2001 16:39 schreef Verbal het volgende:

<KNIP on(dubbel)zinnig ge-eromheendraai>

Verbal, ik veeg steeds de vloer met je aan en toch vraag je steeds om meer. Vind je het lekker ofzo???

None...
    pi_1062807
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:47 schreef Manono het volgende:
    Hihi, 't gaat maar door hier.

Manono krijgt Kastanova visioenen...

http://library.kcc.hawaii.edu/~soma/plants/manono3.jpg

Manono?

None...
    pi_1062809
    Jees ik heb dit echt zitten lezen met groote ogen!
    Ik heb zelf niks tegen wat dikkere mensen, ik zelf ben nou ook niet bepaald mager, maar ik let er wel een beetje op wat ik eet enzo zodat ik niet al te vet word. Want ik ben het er wel mee eens dat heel erg dikke vrouwen niet altijd aantrekkelijk zijn, maar dit is absoluut niet altijd zo!
    Met de juiste kleding keuze kunnen dikke vrouwen er altijd ontzettend leujk uitzien! En vaak kijk ik ook niet direct naar het lichaam maar toch naar het gezicht!
    Ach trouwens het kan mij gewoon niet veel schelen hoe iemand is! als hij/zij maar blij en vrolijk en lief is!

Ik denk dat potlood wel een ontzettend knappe jongen moet zijn! Want anders zeg je toch echt niet zulke ONZIN (ja idd onzin) over dikke vrouwen!

donderdag 21 juni 2001 @ 18:54:53 #57
    6126 Wilgje
    Vol vertrouwen
    pi_1062811
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:51 schreef Potlood het volgende:
    [quote]Op donderdag 21 juni 2001 16:39 schreef Verbal het volgende:

<KNIP on(dubbel)zinnig ge-eromheendraai>

Verbal, ik veeg steeds de vloer met je aan en toch vraag je steeds om meer. Vind je het lekker ofzo???

Ow? Ik dacht dat het andersom was......
    Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
    pi_1062825
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:26 schreef Knorretje het volgende:
    Potlood en voor iedereen die valt in het straatje "wie de schoen past trekke hem aan".

letterlijk een quote van me in het vorige topic, waar ik nog steeds achter sta en hoop velen met mij:
    [..]

<li> Heb respect!
    <li> Wees niet kwetsend of aanvallend!
    <li> Verkondig je mening, liefst onderbouwd, maar zonder op de man te spelen!
    <li> Getallen, grafieken en cijfers zeggen pas wat als het op feiten berust, generaliseer niet nav eigen ervaring, het kan ook anders zijn!
    <li> en nog een tigtal maatschappelijke normen en waarden die van toepassing kunnen zijn bij het voeren van een discussie als deze zijn gewenst.
    </li>

Alvast bedankt.
    knor

voor Knorretje
    Go Knorretje Go!
    pi_1062828
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
    Jees ik heb dit echt zitten lezen met groote ogen!
    Ik heb zelf niks tegen wat dikkere mensen, ik zelf ben nou ook niet bepaald mager, maar ik let er wel een beetje op wat ik eet enzo zodat ik niet al te vet word. Want ik ben het er wel mee eens dat heel erg dikke vrouwen niet altijd aantrekkelijk zijn, maar dit is absoluut niet altijd zo!
    Met de juiste kleding keuze kunnen dikke vrouwen er altijd ontzettend leujk uitzien! En vaak kijk ik ook niet direct naar het lichaam maar toch naar het gezicht!
    Ach trouwens het kan mij gewoon niet veel schelen hoe iemand is! als hij/zij maar blij en vrolijk en lief is!

Ik denk dat potlood wel een ontzettend knappe jongen moet zijn! Want anders zeg je toch echt niet zulke ONZIN (ja idd onzin) over dikke vrouwen!

Lief klein meisje, de tegenwoordige man stelt over het algemeen enkele eisen aan degene waar hij zijn leuter insteekt (en dat geldt uiteraard ook voor de vrouw die graag eisen stelt aan degene die aan die leuter vast zit). Maar daar kom je nog wel achter zodra ook bij jou de hormonen kan werken en je iemand van het andere geslacht tracht te imponeren (of natuurlijk het eigen geslacht).
    None...
    pi_1062833
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:54 schreef Wilgje het volgende:

[..]

Ow? Ik dacht dat het andersom was......

Dan heb je dat verkeerd gedacht. Verbal komt enkel aan met verwensingen en andere laagdunkende opmerkingen. De keren dat hij *poogde* inhoudelijk te reageren mislukte jammerlijk door het gebrek aan feitelijke argumentatie en uiteraard door de immer verdraaide quote's.
    None...
      donderdag 21 juni 2001 @ 19:03:31 #61
    6126 Wilgje
    Vol vertrouwen
    pi_1062843
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:00 schreef Potlood het volgende:

[..]

Dan heb je dat verkeerd gedacht. Verbal komt enkel aan met verwensingen en andere laagdunkende opmerkingen. De keren dat hij *poogde* inhoudelijk te reageren mislukte jammerlijk door het gebrek aan feitelijke argumentatie en uiteraard door de immer verdraaide quote's.

Ow? Ik dacht dat het andersom was.....
    Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
      donderdag 21 juni 2001 @ 19:07:58 #62
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_1062859
    aan de reacties van potlood te zien, lijkt het mij dat hij(het) met zichzelf erg in de knoop zit , waarschijnlijk nog maagd , of ontmaagd door betaalde dienstverlening door een vrouw.

anders zou je niet van die arrogante degenererende opmerkingen maken. het kan ook zijn dat hij(het) gewoon aandacht zoekt omdat hij(het) het nergens anders krijgt.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
      donderdag 21 juni 2001 @ 19:09:29 #63
    6644 ElizabethR
    Bangers & Mash
    pi_1062865
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:00 schreef Potlood het volgende:

[..]

Ik ben bang dat u zichzelf ietwat te hoog aanslaat in het kader van Verba(a)l(e) argumentaties.
    pi_1062867
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:35 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Daar gaat het nu toch niet om .... hij geeft gewoon z'n mening over wat hij wel en niet aantrekkelijk vindt.. en dikke(re) vrouwen vallen daar kennelijk niet onder..

zeg ik dat dat hij dat niet mag zeggen hij moet geen comentaar leveren op dikkere mensen EN DAT DOET HIJ WEL ik zeg ook gewoon eerlijk ik val ook eerder op een vent met donker haar dan op een vent met blond haar maar ik beledig toch geen jongens met blond haar

[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 21-06-2001 19:17]

pi_1062878
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
    aan de reacties van potlood te zien, lijkt het mij dat hij(het) met zichzelf erg in de knoop zit , waarschijnlijk nog maagd , of ontmaagd door betaalde dienstverlening door een vrouw.

anders zou je niet van die arrogante degenererende opmerkingen maken. het kan ook zijn dat hij(het) gewoon aandacht zoekt omdat hij(het) het nergens anders krijgt.

pi_1062891
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:36 schreef Potlood het volgende:

[..]

Nee, want ik kwam niet aanzetten met een allesomvattende BMI. Of snap je dit niet?

Ja hoor mannetje ik snap het wel, zelfs beter dan jij, maar ja, ik weeg dan ook 88 kilo

Opvallend trouwens dat je op deze post van mij reageert en de andere links laat liggen.

pi_1062901
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:15 schreef Barsine het volgende:

[..]

Ja hoor mannetje ik snap het wel, zelfs beter dan jij, maar ja, ik weeg dan ook 88 kilo

Opvallend trouwens dat je op deze post van mij reageert en de andere links laat liggen.

hij reageert alleen maar op de reacties waar hij een leuk nou ja leuk dat vind hij een leuk antwoord en de rest laat ie links liggen omdat ie diep in z'n hart weet dat we gelijk hebben
    pi_1062942
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:03 schreef Wilgje het volgende:

[..]

Ow? Ik dacht dat het andersom was.....

Dan kan je rustig en zonder verdere gewetensbezwaren aannemen dat ook jij jezelf kan scharen onder het kopje 'meelopers'...

Meelopers zijn mensen die hun eigen mening nooit ten toon spreiden, tenzij deze strookt met de mening van de meeste personen in een bepaalde groep of samenleving. Zij hebben ten alle tijden exact dezelfde mening als de meerderheid van de groep waarin zij verkeren. Jammer eigenlijk, op deze manier gaat heel veel originaliteit verloren!

None...
      donderdag 21 juni 2001 @ 19:29:35 #69
    6126 Wilgje
    Vol vertrouwen
    pi_1062972
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:24 schreef Potlood het volgende:

[..]

Dan kan je rustig en zonder verdere gewetensbezwaren aannemen dat ook jij jezelf kan scharen onder het kopje 'meelopers'...

Meelopers zijn mensen die hun eigen mening nooit ten toon spreiden, tenzij deze strookt met de mening van de meeste personen in een bepaalde groep of samenleving. Zij hebben ten alle tijden exact dezelfde mening als de meerderheid van de groep waarin zij verkeren. Jammer eigenlijk, op deze manier gaat heel veel originaliteit verloren!

Fijn dat jij mij op 2 postings kunt beoordelen.
    Generaliseren is jou niet vreemd?
    pi_1062979
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:15 schreef Barsine het volgende:

[..]

De andere links laat liggen?!?!? Zeg dikke meid (heb je overigens een vriend? Waarom niet denk je?), ik reageer op zeer veel posts. Alleen moet ik af & toe een keuze maken, omdat ik ook maar 2 handen heb en mijn tijd niet enkel aan internet besteed. Ik heb tot nu toe op bijna alles gereageerd, alleen meerdere onzin posts van zogenaamde meelopers (waarin ik word uitgescholden en er voor de discussie irrelevante persoonlijke vragen gesteld worden) mijd ik steeds meer en meer. Ik heb namelijk ondervonden dat ik er best wel wat tijd insteek, en het resultaat van FEITELIJKE ARGUMENTATIE schijnt voor sommige meelopers niet weggelegd te zijn...
    None...
    pi_1062987
    Wat een zeik topic, ik snap niet dat iedereen zich zo laat opfokken om een topic.
    Besteed je energie aan ergere dingen
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_1062991
    Nou na 14 pagina's te hebben doorgeworsteld zal deze dikkerd zich ook maar eens in de discussie mengen.

Ach nee.. toch maar niet! Het is allang geen discussie meer!
    Iedereen is het er overeens dat Potlood voor zijn mening mag uitkomen, en dat hij mag zeggen dat hij niet op dikkerds valt. (de keus wordt wel erg klein overigens als je 65kg dik vind.. maar dat terzijde)
    We zijn het er ook overeens dat de manier waarop hij dit statement hier neerzet niet getuigd van enige sociale intelligentie.
    Het lijkt me dan ook zeer verstandig om daarop niet verder te reageren. Voor Verbal... leuk geprobeerd, maar door jouw manier van reageren lok je alleen maar meer ongenuanceerde uitspraken uit! (eigenlijk verdenk ik je er stiekem van dat je dat nu net wilt bereiken!)

Dan toch nog maar even een inhoudelijke reactie:
    Natuurlijk kun je er als 'dikkerd' meestal zelf wat aan doen, maar dat wil nog niet zeggen dat dat makkelijk is. Veel meer faktoren als allen je voedsel beinvloeden je stofwisseling, rust en regelmaat en je psychische gesteldheid bijvoorbeeld.
    Ik ben begin dit jaar ruim 10 kg afgevallen en ik voel me er stukken beter bij. Dit was echter de eerste keer dat het me echt lukte. En waarom, niet omdat ik minder ben gaan eten.. ik eet nu zelfs veel meer dan vroeger, maar ik eet anders! Pas nu ik lekker in mijn vel zit en me niet meer druk maak om die kilootjes... pas nu kan ik afvallen!
    Die eerste 10 kilo zijn er af.. de volgende 10 gaan ook nog wel!

En of je nu valt op iemand die dun of dik is.. dat is zo persoonlijk. En, Potlood, je kunt nu wel roepen dat je noooooit zou kunnen vallen op iemand met een paar kilootjes teveel, maar gevoelens zet je niet zomaar uit, misschien kom je daar nog wel eens achter!

life is what YOU make of it, nothing will change unless YOU change!
    pi_1062997
    >Waarom verbloem je die flaporen? Het gaat toch om de uitstraling (zoals jij zelf later zegt)???

Omdat ik mezelf er onzeker bij voel. Op de lagere school en middelbare school genoeg mee gepest. Ik ga gewoon zwemmen en dan zijn ze ook goed te zien en als ik een bad hairday heb zit mijn haar ook in een staartje en zijn ze ook te zien. Gewoon om mezelf een fijner gevoel te geven draag ik mijn haar zo.

>Met het 1ste ben ik het niet eens, 2de wel.

Misschien heb ik het verkeerd gezegd. Uiterlijk is wel degelijk belangrijk, maar het innerlijke is belangrijker. Tuurlijk stap je niet op een lelijk persoon af met de bedoeling er wat mee te beginnen als je die persoon niet kent en het uiterlijk afstotelijk vind. Iedereen heeft andere dingen die hij/zij mooi vind in een persoon. Daarom komt gelukkig bijna iedereen aan bod. Maar uitstraling is toch belangrijker dan megamooi zijn. Dat zijn we geloof ik met elkaar eens.

>Insgelijks: het zal mij een worst wezen dat het jou een worst zal wezen! Maar waarom dan hier posten als het je toch een worst zal wezen?

Omdat ik vrij ben om hier te posten en ook mijn mening mag geven. Zelf val ik ook eerder op slanke lange mannen, maar ik vind het zelf erg bot zoals jij reageert op dikke mensen. Mag toch?

>Et toi, Kleintje? Denk jij werkelijk dat ik een ziek lichaam prevereer boven een gezonde body??? Zo zie je maar weer eens hoe makkelijk enkele mensen jou om de tuin kunnen leiden! Ook jij gaat liever met de grote meute mee ipv mijn posts te lezen en een EIGEN mening te vormen. NATUURLIJK is een gezond mollig lichaam te verkiezen boven een ziekelijk mager lichaam!!!

Tuurlijk snap ik dat iedereen liever een gezond lichaam heeft dan een ziek lichaam. Maar ik wilde hiermee zeggen dat ik heb gemerkt hoe mensen op me reageerden toen ik zo dun was en hoe ik nu ben. Dik zijn is niet alles, maar te dun ook niet.

Ik vind het wel erg dat jij na 1 post van mij direct zegt dat ik geen eigen mening heb. Beetje snel volgens mij. Ik heb hier meerdere posts van jou gelezen en daarom reageer ik.

Je leeft in een vrij land. Je mag je mening geven en ik vind het prima dat jij niet naast een dik iemand in bed wil liggen. Iedereen heeft zijn/haar eigen smaak. Maar, en begrijp me niet weer verkeerd, ik vind persoonlijk dat jij alle reacties hier erg afkraakt terwijl niemand zegt dat jij dikke mensen mooi moet vinden. Het is gewoon waar dat de slankere onder ons toch veruit meer aandacht krijgen dan de echt te dikke.

Een beetje vet mag vind ik. Het moet niet te slank en breekbaar zijn. Gelukkig kan niet iedereen zo zijn anders is het ook maar saai.

Ik denk zelf dat je gewoon je mening op een iets mensvriendelijkere manier kan proberen te geven, dan zullen er een hoop reacties uitblijven want met jouw manier van discusieren geef je er echt aanstoot voor om je af te kraken, jij kraakt mensen af, dan doen zij dat bij jou.

donderdag 21 juni 2001 @ 19:35:40 #74
    6126 Wilgje
    Vol vertrouwen
    pi_1063005
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:30 schreef Potlood het volgende:

Zeg dikke meid (heb je overigens een vriend?

Mag ik vragen waar dat op slaat?
    Je hebt het niet tegen mij, dat is waar. Maar ook ik ben dik. Ik voel dus aangesproken.
    pi_1063013
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:17 schreef Riann het volgende:

[..]

hij reageert alleen maar op de reacties waar hij een leuk nou ja leuk dat vind hij een leuk antwoord en de rest laat ie links liggen omdat ie diep in z'n hart weet dat we gelijk hebben

Ja, je hebt helemaal gelijk. Hoe dikker je bent, des te gezonder. Ook word je helemaal niet dik van de hele dag schransen, iedere dikke heeft gewoon een ziekte of een trage stofwisseling. Dikke mensen eten heel weinig. Dikke mensen kunnen werkelijk niets aan hun zwaarlijvigheid doen. De meeste mannen in NL vallen op moddervette vrouwen. etc. etc....

GELOOF JIJ DIT ZELF?!?

None...
    pi_1063014
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:35 schreef Wilgje het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar dat op slaat?
    Je hebt het niet tegen mij, dat is waar. Maar ook ik ben dik. Ik voel dus aangesproken.

we staan achter je wilgje ook ik heb wat overgewicht
    pi_1063023
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:37 schreef Potlood het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk. Hoe dikker je bent, des te gezonder. Ook word je helemaal niet dik van de hele dag schransen, iedere dikke heeft gewoon een ziekte of een trage stofwisseling. Dikke mensen eten heel weinig. Dikke mensen kunnen werkelijk niets aan hun zwaarlijvigheid doen. De meeste mannen in NL vallen op moddervette vrouwen. etc. etc....

GELOOF JIJ DIT ZELF?!?

je moet terug lezen potloodje dit hebben wij nooit gezegt wij vinden je mag niet vooroordelen over dikke mensen nu doe jij weer net of dikke mensen alleen maar eten eten en nog eens eten maar dan heb je het fout mannetje jij komt er nog wel eens achter
    pi_1063025
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:29 schreef Wilgje het volgende:

[..]

Fijn dat jij mij op 2 postings kunt beoordelen.
    Generaliseren is jou niet vreemd?

Goh, wat grappig dat JIJ dit zegt. Waar was jij toen ik werd uitgemaakt voor maagd, zwaarlijvige datatypiste, Hitler etc etc?!? Niets zeggen is immers ook veelzeggend...
    None...
    pi_1063035
    Ik ben heeeeeel benieuwd naar de vriendin van Potlood. Of er een meisje is die geschikt is voor hem

erûg benieuwd

donderdag 21 juni 2001 @ 19:41:38 #80
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_1063040
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 18:35 schreef Qarinx het volgende:

[..]

LOL !! Go Girl!

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 21-06-2001 19:55]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_1063045
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:39 schreef Potlood het volgende:

[..]

Goh, wat grappig dat JIJ dit zegt. Waar was jij toen ik werd uitgemaakt voor maagd, zwaarlijvige datatypiste, Hitler etc etc?!? Niets zeggen is immers ook veelzeggend...

Ik mag graag bij mijn (wat zwaardere maar zo mooie) vriendin zijn.
    pi_1063062
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:39 schreef Riann het volgende:

[..]

je moet terug lezen potloodje dit hebben wij nooit gezegt wij vinden je mag niet vooroordelen

'...dit hebben WIJ nooit gezegt...' & '...WIJ vinden...'.

WHUUUUUUUUUUHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Afgezien van de taalfouten hoop ik dat je nu het door jou ontkende collectief bewustzijn (andere mogelijke magere omschrijving voor 'meeloper') kunt omzeilen door voortaan enkel voor JEZELF te spreken (dat doe je met het woordje 'ik'!) en ook je eigen mening uit te dragen. Probeer het maar eens. Kost misschien een beetje moeite in het begin, maar er zal echt een wereld voor je opengaan!

None...
      donderdag 21 juni 2001 @ 19:48:07 #83
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_1063071
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:09 schreef Riann het volgende:

[..]

zeg ik dat dat hij dat niet mag zeggen hij moet geen comentaar leveren op dikkere mensen EN DAT DOET HIJ WEL ik zeg ook gewoon eerlijk ik val ook eerder op een vent met donker haar dan op een vent met blond haar maar ik beledig toch geen jongens met blond haar

offtopic: wel 'ns van leestekens gehoord? 't is maar een suggestie...*ontopic: Wat zeur je nou?? Beledig je mensen door te zeggend dat je er niet bovenop wil klimmen?? Oke, die kotssmiley was ms niet nodig, Maar ik vind dat Potlood, zeker in zijn laatste lange post heel keurig netjes heeft verwoord wat zijn motivaties zijn, en qua taalgebruik vond ik daar niets mis mee, sterker nog, het is prettiger om te lezen dan een post van iemand die geen komma's kan plaatsen. Maar goed. En oh ja, waarom zou iemand alleen sexueel kieskeurig mogen zijn als hij of zij er zelf heel erg goed uit ziet??? Dus als je zelf ms wat minder knap bent mag je niet zeggen dat je dik of dun of whatever onaantrekkelijk vindt??? vreemde redenatie.
    pi_1063073
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:40 schreef nummer9 het volgende:
    Ik ben heeeeeel benieuwd naar de vriendin van Potlood. Of er een meisje is die geschikt is voor hem

erûg benieuwd

Ja, ik heb een vriendin. Ze is rond de 1.65 en 54 kilootjes. En ja, we zijn al 4 jaar bij elkaar! Maar nogmaals: wat heeft mijn persoonlijke situatie met een algemene discussie te maken?
    None...
    pi_1063079
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:48 schreef Potlood het volgende:

[..]

Ja, ik heb een vriendin. Ze is rond de 1.65 en 54 kilootjes. En ja, we zijn al 4 jaar bij elkaar! Maar nogmaals: wat heeft mijn persoonlijke situatie met een algemene discussie te maken?

nix
    pi_1063086
    Potlood, ik weet dat je niet op iedereen wilt reageren omdat je het anders te druk hebt, maar zou jij toch nog op mijn post willen reageren.
    pi_1063091
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:46 schreef Potlood het volgende:

[..]

'...dit hebben WIJ nooit gezegt...' & '...WIJ vinden...'.

WHUUUUUUUUUUHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Afgezien van de taalfouten hoop ik dat je nu het door jou ontkende collectief bewustzijn (andere mogelijke magere omschrijving voor 'meeloper') kunt omzeilen door voortaan enkel voor JEZELF te spreken (dat doe je met het woordje 'ik'!) en ook je eigen mening uit te dragen. Probeer het maar eens. Kost misschien een beetje moeite in het begin, maar er zal echt een wereld voor je opengaan!

ik spreek over wij omdat de mening die ik heb vele mensen meer zijn die dezelfde mening hebben als ik maar dat zal je wel al eens zijn opgevallen
    pi_1063128
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:50 schreef Riann het volgende:

[..]

ik spreek over wij omdat de mening die ik heb vele mensen meer zijn die dezelfde mening hebben als ik maar dat zal je wel al eens zijn opgevallen

MIJN mening wordt ook door velen gedeeld (ca. 95% van alle mannelijke jongeren tussen de 14 & 25 jaar)! Ik spreek toch ook niet met 'wij'? Je hebt teveel pretenties door met koninklijk meervoud te spreken, of je bent gewoon een doorzichtige meeloper. Zelfs zo doorzichtig, dat je het aan iedereen wilt laten merken; door 'wij' te gebruiken geef je namelijk aan de mening van de meerderheid van de groep te hebben overgenomen (ongeacht wat die mening is). Maar dis eerder een topic voor psychologie, zodoende zal ik hier niet verder over uitweiden...
    None...
    pi_1063134
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:48 schreef Vivi het volgende:

[..]
    ontopic: Wat zeur je nou?? Beledig je mensen door te zeggend dat je er niet bovenop wil klimmen?? Oke, die kotssmiley was ms niet nodig, Maar ik vind dat Potlood, zeker in zijn laatste lange post heel keurig netjes heeft verwoord wat zijn motivaties zijn, en qua taalgebruik vond ik daar niets mis mee, sterker nog, het is prettiger om te lezen dan een post van iemand die geen komma's kan plaatsen.

Heb je Dikke meisjes ook gelezen? Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld een vollere vrouw een "mayonaisepot met chocoladedipsaus" noemen flink wat stappen te ver gaan.
    Voor de rest mag iedereen zijn eigen sexuele voorkeur hebben en zijn afkeur uiten over wat buiten zijn/haar straatje valt, maar doe dat dan alsjeblieft zonder onnodig kwetsend te zijn. Als ik deze topics zo doorlees, vind ik Potlood bijzonder denigrerend over dikke(re) vrouwen overkomen. Hij had dezelfde boodschap zonder meer in minder kwetsende bewoordingen kunnen overbrengen.
    pi_1063140
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:49 schreef Kleintje het volgende:
    Potlood, ik weet dat je niet op iedereen wilt reageren omdat je het anders te druk hebt, maar zou jij toch nog op mijn post willen reageren.
    Tuurlijk, maar vind je het erg als ik het iets later doe (1 of 2 uur)? Het is een redelijk groot berichtje en ik wil er wel de tijd voor nemen (want ik ga nu even iets anders doen).
    None...
    pi_1063143
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:30 schreef Potlood het volgende:

[..]

..blaat...Zeg dikke meid (heb je overigens een vriend? Waarom niet denk je?)..blaat...

Ja, ik heb een vriend. Hij is rond de 1.85 en 74 kilootjes. En ja, we zijn al 4 jaar bij elkaar! Maar Potlood-kneusje wat heeft mijn persoonlijke situatie met een algemene discussie te maken?
    pi_1063157
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:55 schreef Potlood het volgende:

[..]

MIJN mening wordt ook door velen gedeeld (ca. 95% van alle mannelijke jongeren tussen de 14 & 25 jaar)! Ik spreek toch ook niet met 'wij'? Je hebt teveel pretenties door met koninklijk meervoud te spreken, of je bent gewoon een doorzichtige meeloper. Zelfs zo doorzichtig, dat je het aan iedereen wilt laten merken; door 'wij' te gebruiken geef je namelijk aan de mening van de meerderheid van de groep te hebben overgenomen (ongeacht wat die mening is). Maar dis eerder een topic voor psychologie, zodoende zal ik hier niet verder over uitweiden...

IK ben van mening dat JIJ niet zeker weet dat 95 % van alle mannen tussen de 14 en 25 jaar JOUW mening deelt.

En mijn mening ......, ach laat maar, ik hoor bij de groep en dan tel ik niet meer mee.

pi_1063173
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:58 schreef Barsine het volgende:

[..]

Ja, ik heb een vriend. Hij is rond de 1.85 en 74 kilootjes. En ja, we zijn al 4 jaar bij elkaar! Maar Potlood-kneusje wat heeft mijn persoonlijke situatie met een algemene discussie te maken?

hij wil zijn gelijk krijgen hij had gehoopt dat jij geen vriend zou hebben en dan had hij waarscheindelijk gezegt zie je nou wel je moet afvallen enzoiets maar meid als jij gelukkig zo bent gewoon lekker zo blijven ik ook ik ben gelukkig ik zit goed in mijn vel en ik eet als in de stad ben ook wel eens een frietje ik ga niet speciaal naar een duur restaurant daarvoor die kleren zijn al duur zat maar even ontopic LAAT IEDEREEN IN ZIJN WAARDEN EN SCHOONHEID KOMT VAN BINNENUIT
    pi_1063174
    Op donderdag 21 juni 2001 19:59 schreef nummer9 het volgende:
    > IK ben van mening dat JIJ niet zeker weet dat 95 % van alle mannen tussen de 14 en 25 jaar JOUW mening deelt.

Ja, je hebt gelijk. Ca. 17% van de NLse mannen is homo, dus ik houd het op 78%.

> En mijn mening ......, ach laat maar, ik hoor bij de groep en dan tel ik niet meer mee.

Ik waardeer ook jouw eigen mening, zolang deze niet vergezeld gaat met scheldpartijen, onterechte verwijzingen en het woordje 'wij' om daarmee de door jou gepretendeerde eigen mening vorm te geven.

None...
      donderdag 21 juni 2001 @ 20:05:24 #95
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_1063187
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:57 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Heb je Dikke meisjes ook gelezen? Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld een vollere vrouw een "mayonaisepot met chocoladedipsaus" noemen flink wat stappen te ver gaan.
    Voor de rest mag iedereen zijn eigen sexuele voorkeur hebben en zijn afkeur uiten over wat buiten zijn/haar straatje valt, maar doe dat dan alsjeblieft zonder onnodig kwetsend te zijn. Als ik deze topics zo doorlees, vind ik Potlood bijzonder denigrerend over dikke(re) vrouwen overkomen. Hij had dezelfde boodschap zonder meer in minder kwetsende bewoordingen kunnen overbrengen.

Oke, da's misschien een beetje bot en kwetsend, maar ik moet zeggen dat ik ook wel weer een beetje kan symphatiseren met hem omdat ik het gevoel voor humor erin wel kan ontdekken..sorry voor de mensen die zich onnodig gekwetst voelen..maar ik herken er veel in in die zin dat ik ook dingen kan zeggen die nogal hard klinken maar het is meer als een soort sarcasme bedoelt, veel mensen zijn dan zwaar geshockeerd terwijl ik er om moet lachen (ook als IK het voor mijn kiezen krijg hoor ). Ik denk echt dat hij het heus niet zo ontzettend slecht bedoeld en dat iedereen op zijn achterste benen gaat staan had hij denk ik ook niet als doel. Ik vind echt dat iedereen zich teveel opwindt hierover. Lijkt wel een soort projectie van eigen complexen oid..
    pi_1063210
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 20:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, da's misschien een beetje bot en kwetsend, maar ik moet zeggen dat ik ook wel weer een beetje kan symphatiseren met hem omdat ik het gevoel voor humor erin wel kan ontdekken..sorry voor de mensen die zich onnodig gekwetst voelen..maar ik herken er veel in in die zin dat ik ook dingen kan zeggen die nogal hard klinken maar het is meer als een soort sarcasme bedoelt, veel mensen zijn dan zwaar geshockeerd terwijl ik er om moet lachen (ook als IK het voor mijn kiezen krijg hoor ). Ik denk echt dat hij het heus niet zo ontzettend slecht bedoeld en dat iedereen op zijn achterste benen gaat staan had hij denk ik ook niet als doel. Ik vind echt dat iedereen zich teveel opwindt hierover. Lijkt wel een soort projectie van eigen complexen oid..

Hmmm, dat soort humor is dan 'beyond me'. Maar misschien komt dat wellicht omdat ik, als partner van een vollere vrouw, ietsje te vaak met dat soort 'humor' en de gevolgen ervan() te maken gehad heb.
      donderdag 21 juni 2001 @ 20:11:08 #97
    6126 Wilgje
    Vol vertrouwen
    pi_1063213
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:39 schreef Potlood het volgende:

[..]

Waarom moet ik jou gaan verdedigen? Dat kun je zelf lijkt mij.
    pi_1063256
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 20:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

ja maar snap dan dat het voor wat stevige (dikke) mensen kwetsend kan zijn want in de real world krijgen ze ook steeds van dat soort humor naar hun hoofd en dat raak je ook moe
    pi_1063269
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 19:55 schreef Potlood het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je hier gelijk in hebt, wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur. Integendeel. Het is bijzonder triest dat bij mensen waar hun zwakheid (als het niet om een aandoening gaat) zo overduidelijk te zien is, bij velen een reden is om zich ten koste van die persoon zich te profileren door een oordeel te vellen danwel lacherig over gaan doen.
    pi_1063301
    Beter dik en aardig, dan perfect uiterlijk qua gewicht wat jij claimt te hebben en een persoonlijkheid om van te kotsen.

Hm kotsen, dat brengt me erop. Er zijn meer mensen dan jij denkt die een ziekte of aandoening hebben die gerelateerd gaat met overgewicht.
    Beter een dik meisje dan eentje die der vinger achter in der keel steekt na iedere maaltijd. En het zijn mensen zoals jou die haar het gevoel geven dat te moeten doen. Ga je alsjeblieft ergens schuldig zitten voelen zeg!

And the night's in a paper cup When you want it to last
    pi_1063403
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2001 20:29 schreef Black_Hearted_Angel het volgende:
    Beter dik en aardig, dan perfect uiterlijk qua gewicht wat jij claimt te hebben en een persoonlijkheid om van te kotsen.

Hm kotsen, dat brengt me erop. Er zijn meer mensen dan jij denkt die een ziekte of aandoening hebben die gerelateerd gaat met overgewicht.
    Beter een dik meisje dan eentje die der vinger achter in der keel steekt na iedere maaltijd. En het zijn mensen zoals jou die haar het gevoel geven dat te moeten doen. Ga je alsjeblieft ergens schuldig zitten voelen zeg!

JUIST
    pi_1063413
    Tja het moest er eens van komen, en de druppel die de emmer doet over lopen is inmiddels wel in een rap tempo gaan stromen, zelfs die tweede emmer is bijna vol. Ondanks de vraag of we het respectvol kunnen houden, ondanks de vraag of we misschien niet zo laag willen zijn om op de man te spelen en te gaan flamen gebeurt het toch. Zeker door potlood. Het is jammer, het was een redelijk leuke thread (op de kwetsende opmerkingen na uiteraard) maar ik ga hier nu een eind aan maken.

Mensen zijn mooi door wat ze uitstralen, of ze nu dik zijn of tenger. Ieder mens is er een om van te houden. Zolang we dat voor ogen houden en op zoek gaan naar diegene die jouw leven dat extra geeft wat je graag wilt en zoekt maakt de rest niet meer uit.

tijd voor een slotje
    knor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')