Sinds een paar weken wordt de radio geteisterd door de nieuwe single van Sting, die hij in het kader van 'vergroten van de doelgroep en dus ook de inkomsten' heeft opgenomen met Mary J. Blige. Wat een onvoorstelbaar saai zeiknummer. Laten we eerlijk zijn: als Celine Dion dit nummer aangeboden zou krijgen, zou ze het weigeren vanwege de dodelijke saaiheid. Radio 2 draait het minstens vier keer per dag, en evenzovaak krijg ik de onbedwingbare neiging om naar de radio toe te lopen en het ding in een hoek te schoppen. Ik kan bijna niet geloven dat Sting, de man die zoveel goede muziek heeft geschreven, verantwoordelijk is voor zo'n draak van een plaat.
Vroegah, toen Sting nog in The Police zat, en tijdens de eerste ruwweg tien jaren van zijn solocarriere was er niets aan de hand. Sting maakte goeie muziek, punt. Okee, er zat ook wel eens een rustig nummer tussen, zoals Fragile, maar dat had een reden. Fragile had een indrukwekkend verhaal, en daar hoorde geen uptempo muziek bij. Maar nu lijkt het wel of Sting slechts nog inspiratie krijgt als zijn accountant daar om vraagt.
Waar is het misgegaan, en komt het ooit nog goed met Sting?
quote:Toen hij het regenwoud ontdekte
Op dinsdag 16 december 2003 17:45 schreef dwerg het volgende:
Waar is het misgegaan
quote:Nee
komt het ooit nog goed met Sting?
.. maar goed, ik vind Sting ook een beetje saai geworden, eigenlijk, maar dat vond ik van zijn vorige albums ook al. En ik heb het hem ook nooit vergeven dat hij Roxanne van de Police heeft laten remixen door Puff Daddy en er zelf nog vrolijk bij meezong ook
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 16-12-2003 18:00]
Maar we zullen 4 mei 2003 aanschouwen (ik wel althans) hoe het nu daadwerkelijk met hem gesteld is.
Ben wel fan van de oude Sting.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:35 schreef Citroentje het volgende:
Maar we zullen 4 mei 2003 aanschouwen (ik wel althans) hoe het nu daadwerkelijk met hem gesteld is.
Gelukkig heeft hij wel veel mooi, goed, briljant materiaal wat hem een aardig credit geeft. Deze leuke semi interessante popliedjes doen hem geen goed, maar daar luister ik dan gewoon maar niet naar.
Maar het is en blijft Sting .
quote:Inderdaad een geweldige cd! Heb het concert ook op DVD gekocht, en is werkelijik fantastisch!
Op dinsdag 16 december 2003 18:35 schreef Citroentje het volgende:
Dat nieuwe nummer vind ik idd ook maar niks, maar op All This Time... (live-cd opgenomen in zijn stulpje in Toscane) is Sting prima. Lekkere andere versies van zijn oudere werk.
Hoewel hij een mooie stem heeft, gaat hij nu toch wel erg de kwijlerige kant op (met Craig David enzo).
Mensen die hen alleen van zijn huidige hits kennen (bijv. via dat nummer van de Sugababes) zullen wel schrikken als ze So Lonely horen!
Ik heb sting niet zo lang geleden ontdekt, dus ik zal vast wel meer van zijn oudere werk gaan horen ooit. Dan zal ik wel ff denken aan dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |