abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15460709
die wanhopig probeert om jong te blijven.

Sinds een paar weken wordt de radio geteisterd door de nieuwe single van Sting, die hij in het kader van 'vergroten van de doelgroep en dus ook de inkomsten' heeft opgenomen met Mary J. Blige. Wat een onvoorstelbaar saai zeiknummer. Laten we eerlijk zijn: als Celine Dion dit nummer aangeboden zou krijgen, zou ze het weigeren vanwege de dodelijke saaiheid. Radio 2 draait het minstens vier keer per dag, en evenzovaak krijg ik de onbedwingbare neiging om naar de radio toe te lopen en het ding in een hoek te schoppen. Ik kan bijna niet geloven dat Sting, de man die zoveel goede muziek heeft geschreven, verantwoordelijk is voor zo'n draak van een plaat.

Vroegah, toen Sting nog in The Police zat, en tijdens de eerste ruwweg tien jaren van zijn solocarriere was er niets aan de hand. Sting maakte goeie muziek, punt. Okee, er zat ook wel eens een rustig nummer tussen, zoals Fragile, maar dat had een reden. Fragile had een indrukwekkend verhaal, en daar hoorde geen uptempo muziek bij. Maar nu lijkt het wel of Sting slechts nog inspiratie krijgt als zijn accountant daar om vraagt.

Waar is het misgegaan, en komt het ooit nog goed met Sting?

I intend to live forever, or die trying.
pi_15460781
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:45 schreef dwerg het volgende:
Waar is het misgegaan
Toen hij het regenwoud ontdekte
quote:
komt het ooit nog goed met Sting?
Nee
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_15460792
Nou ja, de opbrengst gaat vast naar een goed doel, het behoud van tropische regenwouden in Kuala Lumpur of zo, en dat verzacht de pijn van het aanhoren dan wel weer...

.. maar goed, ik vind Sting ook een beetje saai geworden, eigenlijk, maar dat vond ik van zijn vorige albums ook al. En ik heb het hem ook nooit vergeven dat hij Roxanne van de Police heeft laten remixen door Puff Daddy en er zelf nog vrolijk bij meezong ook

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_15460798
Sting is en blijft geniaal!!!
Good people, good music...
pi_15460825
Sting is en blijft overschat..
  dinsdag 16 december 2003 @ 17:53:35 #6
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_15460893
Ben bang van niet.
Had ook bijna alles van de Police.
Daarna nog The Dream of the Blue Turtles (Russians WOEEIII), Nothing Like the Sun (They Dance Alone en ook Fragile dacht ik), The Soul Cages (Vond ik al minder, Mad About You vond ik nog wel de beste track)
Daarna erger en erger en erger en erger en ......
Allerbeste nummer vind ik Syncronicity II

[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 16-12-2003 18:00]

ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  dinsdag 16 december 2003 @ 17:53:41 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15460900
rise & fall was nog wel ergens te pruimen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15461055
Ten Summoner's Tales uit 1993 is het laatste wat ik nog de moeite van het kopen waard vond, en eigenlijk staan daar ook maar een stuk of vier goede nummers op. Daarna is het eigenlijk alleen bagger, met Desert Rose als klein lichtpuntje. Het wordt tijd dat hij zelf ook eens realiseert dat het over is, want nu maakt hij zich met elke nieuwe plaat meer belachelijk.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15461767
Dat nieuwe nummer vind ik idd ook maar niks, maar op All This Time... (live-cd opgenomen in zijn stulpje in Toscane) is Sting prima. Lekkere andere versies van zijn oudere werk.

Maar we zullen 4 mei 2003 aanschouwen (ik wel althans) hoe het nu daadwerkelijk met hem gesteld is.

pi_15480240
Hij probeert nu goedkoop te scoren met die RnB homo's zoals Craig david. Het beste is er nu definitief af.
Ik zag hem laatst optreden bij Top of the Pops en hij droeg een jurk!!
Hoever wil je gaan om te blijven scoren?

Ben wel fan van de oude Sting.

pi_15490724
Sting is echt zo'n artiest die nog wanhopig probeert te scoren en omdat dat solo niet meer lukt worden er weer R&B-sterretjes uit de kast gehaald. Op die manier probeert ie toch nog in die waardeloze top 40 terecht te komen.
Jammer, maar ik neem m niet meer serieus!!
pi_15505234
Ach hij blijft toch wel een prettige stem hebben
Maar zijn nummers van vroeger zijn idd stukken beter, vooral met The Police.
  donderdag 18 december 2003 @ 09:51:50 #13
13250 Lod
Sapere aude!
pi_15505258
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:35 schreef Citroentje het volgende:
Maar we zullen 4 mei 2003 aanschouwen (ik wel althans) hoe het nu daadwerkelijk met hem gesteld is.
GNU Terry Pratchett
pi_15505375
Het is zelfs zo erg dat ik geen zin heb op ¤ 46,- neer te tellen om de beste man eens live te aanschouwen.

Gelukkig heeft hij wel veel mooi, goed, briljant materiaal wat hem een aardig credit geeft. Deze leuke semi interessante popliedjes doen hem geen goed, maar daar luister ik dan gewoon maar niet naar.

Maar het is en blijft Sting .

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
  donderdag 18 december 2003 @ 09:58:56 #15
60089 ljurk9
Helloooo Newman
pi_15505383
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:35 schreef Citroentje het volgende:
Dat nieuwe nummer vind ik idd ook maar niks, maar op All This Time... (live-cd opgenomen in zijn stulpje in Toscane) is Sting prima. Lekkere andere versies van zijn oudere werk.
Inderdaad een geweldige cd! Heb het concert ook op DVD gekocht, en is werkelijik fantastisch!
Maar de tracks die hij tegenwoordig maakt Dikke baggerzooi! Ik hou me maar vast aan de klassieke nummers van Sting...
Seinfeld Rulez!
  donderdag 18 december 2003 @ 10:03:24 #16
71048 Tokay
makes your day!
pi_15505453
Hij is gewoon een oude en softe zanger geworden, en dus niet meer zo fel als in zijn beginjaren met The Police, toen was zijn muziek veel heftiger.

Hoewel hij een mooie stem heeft, gaat hij nu toch wel erg de kwijlerige kant op (met Craig David enzo).
Mensen die hen alleen van zijn huidige hits kennen (bijv. via dat nummer van de Sugababes) zullen wel schrikken als ze So Lonely horen!

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_15505457
Hoe zo "geworden"?
  donderdag 18 december 2003 @ 10:15:15 #18
71048 Tokay
makes your day!
pi_15505671
Ja, geworden.
Vind ik.
Jij vond hem dus altijd al oud en soft?
Ook goed.

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_15601209
Ik weet niet hoe hij eerst "was" maar ik vind zijn album "sacred love" geweldig ... al zeg ik het zelf. Mijn favorieten zijn:

- Shape of my Heart
- Dead Mans Rope
- The Book of my Life

Ik heb sting niet zo lang geleden ontdekt, dus ik zal vast wel meer van zijn oudere werk gaan horen ooit. Dan zal ik wel ff denken aan dit topic

En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')