quote:Ik zal er vanavond ofzo eens naar kijken, even kijken waar je zit ongeveer enzo.
Op vrijdag 30 januari 2004 14:24 schreef Dr_Morreau het volgende:
Het adres van Haus Erwin is overigens See 504.
quote:Kan ook morgen worden ...
Op vrijdag 30 januari 2004 17:23 schreef elcastel het volgende:
Ik zal er vanavond ofzo eens naar kijken, even kijken waar je zit ongeveer enzo.
quote:Fijn
Op woensdag 4 februari 2004 15:34 schreef RicXDesign het volgende:
Hey,
Zit nou in solden en het weer is prima hier...lekker zonnig!
Sneeuw op de pistes is ook prima!

Obergurgl:
[Dit bericht is gewijzigd door Coconut op 04-02-2004 21:12]
Nog 14 nachtjes slapen en dan mag ik ook gaan klungelen in de sneeuw, de kriebels beginnen te komen ![]()
Vanavond ff bril kopen en handschoenen enzo ![]()
Ischgl here we come ![]()
@Elcastel, sjezus, jij bent er vroeg bij: 6.53 uur, bah bah
quote:Super gaaf inderdaad.......... ik wil ook weer naar Solden..
Op donderdag 5 februari 2004 06:53 schreef elcastel het volgende:
Fantastisch om dat zo opeens te zien, zeer herkenbaar.
quote:Da's gewoon tijdens ontbijt hoor. Wen er zelf maarvast aan, als je de eerste lift wilt pakken (zoals ik altijd).
Op vrijdag 6 februari 2004 10:34 schreef Futero het volgende:
@Elcastel, sjezus, jij bent er vroeg bij: 6.53 uur, bah bah

[Dit bericht is gewijzigd door RicXDesign op 08-02-2004 13:50]
quote:Het ziet er op die platen van jou echt prima uit hoor, heerlijk, zon en goeie sneeuw, precies zoals ik het daar altijd aantref, formidabel dus. Vooral die foto vanaf ik denk de rode twee (die van het dorp in het dal) vind ik super, in die hoek heb ik veel lol gehad, rode 2 is heerlijk enzo.
Op zondag 8 februari 2004 14:34 schreef RicXDesign het volgende:
Foto's zijn niet op 1 dag genomen..Hebben daar wel het hele gebied gehad...En idd alles was openZou zo weer terug willen...als het goed is sneeuwt het daar nu weer behoorlijk
quote:* Coconut jaloers is
Op zondag 8 februari 2004 13:32 schreef RicXDesign het volgende:
Zo ik ben ook weer terug...Hele week heerlijk weer gehad..(lekker elke dag ff op de berg eten in je t-shirtje) Sneeuw was ook perfect! Zal ff kijken of ik was foto's erop kan zetten..
Als ik een weekje later was gegaan had ik dus ook zulk mooi weer gehad! Ik moest noodgedwongen binnen eten vanwege de sneeuw, wind en kou
Tot over 1,5 week, foto's zet ik wel een keer online, mzzlz
Was er om voor de eerste keer te leren skiën en dat ging boven verwachting goed. En mede doordat de sneeuwkwaliteit super was, was het skieen op blauw/rood/zwart allemaal goed te doen. Zelfs voor een beginner, alleen de 'Tallfahrt' naar Sölden (diepzwart) had ik niet moeten doen, (toen nog) opgespoten sneeuwwaardoor het heel diep en heel steil was... en ik had net 3 dagen les gehad.
Apres-ski is er ook veel als je zou willen, ik vind het bijna net zo erg als carnaval dus ik heb even overgeslagen
. Liften zijn heel modern, er is maar een enkel heel langzaam liftje, maar de rest is gewoon ok
.
edit:/ ik zie hier mensen klagen over het weer? Tijdens de kerst (toen ik er dus was) was het een of twee dagen rond de -20 tot -30 graden. 'Lekker' buiten gegeten en gedronken, de cola/het bier bevroor letterlijk in je glas. Toen was de Gletsjer ook nog afgesloten vanwege storm en temperaturen tot -40 ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Eyeopener op 19-02-2004 14:46]
Ben ik het mee eens! Afgelopen week ook in Soelden geweest en er zeker van genoten. De apres ski in Soedeln is goed. Over het skigebied kan ik nog zeggen dat de pistes op de Gaislachkogel (piste 1,5) en de twee gletschers zeker een bezoek waard zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:35 schreef WorstKaas het volgende:
Volgend jaar toch maar weer naar Frankrijk, want daar zijn de gebieden uitgebreider en kun je leuke tochten maken met elke keer nieuwe pistes. (3 Vallees, Port Du Soleil, Tignes)
Zo knus vond ik Sölden nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:56 schreef elcastel het volgende:
Zo zie ik het ook. Sölden is voor mij een speciaal gebied waar ik om het jaar heenga, de variant is meestal Trois Vallées in Frankrijk (Courchevel, Mëribel, Les Menuires, Val Thorens). Frankrijk is qua skieën gewoon veel uitgebreider enzo, maar om het jaar die knusse Oostenrijkse sfeer proeven (die je in Frankrijk per sé niet hebt in mijn ogen), is heerlijk.
Ik heb wel een paar kleine tentjes gevonden. Maar veel zijn het niet. In Frankijk vind je veek meer blokhutjes ipv die massale restaurants met keiharde hoempapa muziek. In 1 tent draaide ze de godganze dag Bon Jovie. Word je ook niet echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:21 schreef MissHobje het volgende:
Van die eettentjes.. die knusse enzo.. moet je dus echt even weten..
De beste en leukste liggen gewoon beetje verscholen..
Vraag het dan ook even aan de "locals"die weten echt wel prima te vertellen waar je heen moet
Jammer dat dit zo je indruk was WorstKaas want is het een super plaats
Na twee jaar Soelden wilden we vorig jaar wat anders proberen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:07 schreef ReVeRnEj het volgende:
Nog meer mensen die weer gaan????
Gas geven en sturen?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:49 schreef Werewolf het volgende:
We gaan dit jaar voor het eerst met de auto; heeft iemand nog tips hieromtrent?
Het is tof en duur, maar niet ontzettend duur. Maar ruim geld is geen overbodige luxe, extreem duur is het niet, echt niet.quote:Op maandag 15 november 2004 23:56 schreef s0d het volgende:
Schijnt erg tof te zijn daar, maar wel ontzettend duur.
Eigenlijk zeg ik hier net niks.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:10 schreef elcastel het volgende:
Het is tof en duur, maar niet ontzettend duur. Maar ruim geld is geen overbodige luxe, extreem duur is het niet, echt niet.
dat heb ik gemert begin feb. whehe. Erg leuk skieen in Solden. Maar de Ahlmrausch is wel de enige leuke tent voor mensen uit NLquote:Op maandag 4 april 2005 07:46 schreef ReVeRnEj het volgende:
dat de Alm rausch weer open is.
Nee geen idee, ik adviseer je wel de Intersport bij de grote gondel, althans daar heb ik zeer goeie ervaringen. Wij werken altijd aan de prijs, omdat we bekende koppen zijn en voor de hele groep tegelijk halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef nicomart het volgende:
plezier gaat vast en zeker goedkomen!!
Alleen een vraagje. Ik las eerder in dit topic over het huren van skies en schoenen. Weet iemand hoeveel dit ongeveer kost voor een weekje?
quote:Op dinsdag 16 december 2003 17:08 schreef elcastel het volgende:
Huurprijzen weet ik niet meer precies, ik krijg dan ook altijd aangepaste prijzen, ik raad je de Inter sport direct onder het hoofdstation aan (kan niet missen, hoofdstation heet Gaislachkogelbahn)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |