Ben je al geweest? Wij zaten in Cerra Branco een paar jaar geleden, maar ook daar kon je de Neil Diamond look al like die tegenover Vegas speelde nog erg goed horenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij zit mijn hotel BOVEN een discotheek
whaha maar ja ik zie 't wel
van die megadiscotheken dat hoeft eigenlijk niet hoor. Wij vinden van die danscafeetjes/clubs soms nog leuker eigenlijk. Zijn die er of zijn het echt bars waar je op je gemakje iets kan drinken maar waar er niet echt feestjes zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:42 schreef Bryan181 het volgende:
Ik ben er vorig jaar met mijn vriendin geweest, maar ik denk als je echt voor het uitgaansleven gaat dat je beter ergens anders heen kan. In Albufeira heb je eigenlijk alleen de strip en het grootste deel van wat daar zit is bar/kroeg. Echte discotheken zijn er niet heel veel.
Ja dan zijn het over het algemeen bars, waar niet echt feesten zijn. Het is ook best klein je ben er redelijk snel uitgekeken. Appartement Alfagar is wel top trouwens, mocht je ook nog een appartement zoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
van die megadiscotheken dat hoeft eigenlijk niet hoor. Wij vinden van die danscafeetjes/clubs soms nog leuker eigenlijk. Zijn die er of zijn het echt bars waar je op je gemakje iets kan drinken maar waar er niet echt feestjes zijn?
Ben dus niet de enige die er zo over denkt. Hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen over bovengenoemde, maar het stelde mij een beetje teleur.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef MaxC het volgende:
Het eten en uitgaan vond ik wat minder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |