Ja, heerlijk daar bij Sheraton hoor. Een jaartje of 6 geleden heb ik daar een erg lekkere vakantie gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:04 schreef Tiger_Woods het volgende:
Sheraton Algarve en dan al die prachtige golfbanen af (Vilamoura etc)...
Mooi strand inderdaad. Alleen ben je daar in "Klein-Ierland". Het stikt er werkelijk van de pubs, compleet met 's avonds optredens van John from Cork of Shane from Dublin.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:15 schreef Rollufie het volgende:
Portimao (Praia da Rocha , schitterend strand met rotsformatie en een leuke uitgaansstad)
gewoon taxi nemen, voor 5 euro of 7 euro brengen ze je overal naartoe!quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:47 schreef D-MIXXX het volgende:
Hoe zit het daar met het vervoer??
Hebben ze daar openbaar vervoer? Hoe betaal je daarin? Met strippen, geld..
Bij veel (al dan niet alle) autoverhuur maatschappijen moet je minimaal 21 jaar zijn (+ minimaal 1 jaar (soms 2) in het bezit zijn van je rijbewijs)quote:Op woensdag 6 april 2005 17:19 schreef Dr.E het volgende:
zit er ook aan te denken om naar albufeira te gaan.. alleen vraag ik me af of je jezelf er makkelijk kunt verplaatsen. dwz: is er enige vorm van OV, rijden er veel taxi's (en zo ja, hoe duur gemiddeld?). Daarnaast wil ik missch een auto huren voor een paar dagen. Alleen ben ik pas 20. wel heb ik mn rijbewijs langer dan een jaar...
Met Jiba (Suntrex) kan je ook allerlei excursies en kroegtochten etc. doen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:28 schreef Arie-VLD het volgende:
Ik ga naar Appartementen Dom Pancho, omdat ik had gezien dat het op verschillende site's goed beordeeld werd. Verder weet ik niet of er excursies zijn geregeld, het is geen jongeren organisatie zoals Gogo.. dus misschien zelfs geen kroegentocht, maar dan probeer ik me wel bij Gogo in te schrijven ofzo.
Maar we zien het wel van de zomer!
JA!?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:29 schreef Coconut het volgende:
[..]
Met Jiba (Suntrex) kan je ook allerlei excursies en kroegtochten etc. doen hoor.
Ik ben afgelopen zomer met Suntrex naar Kreta geweest. Gewoon Nederlandse reisleiding en ze hadden best een groot aanbod aan excursies, kroegentochten en andere activiteiten. Ik heb echter nergens aan meegedaan omdat het voor mij puur een uitrust vakantie was, maar ik hoorde van anderen dat het allemaal erg leuk wasquote:Op woensdag 6 april 2005 20:17 schreef Arie-VLD het volgende:
JA!?
Dat zou relaxed zijn. Ben jij er wel is mee weggeweest dan? En beviel het?
Ohja wat kosten taxi's in Albufeira? Want ik heb gehoord dat het oude centrum zeker de moeite is om te bezoeken
[offtopic]Hey Arie nog 2 maandjes....we moeten binnenkort betalen he[/offtoppic]quote:Op woensdag 6 april 2005 20:17 schreef Arie-VLD het volgende:
[..]
JA!?
Dat zou relaxed zijn. Ben jij er wel is mee weggeweest dan? En beviel het?
Ohja wat kosten taxi's in Albufeira? Want ik heb gehoord dat het oude centrum zeker de moeite is om te bezoeken
HAHAHAHAHA, nee, ziet er idd helemaal niet uit. Het is een straat waar eenrichtingsverkeer is en dan 2 smalle stoepen met aan beide kanten vreettenten (meeste zijn nog goor ook) en veel reclame + proppers voor die tenten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:41 schreef Mighty_Mike het volgende:
heeft er iemand nog een foto van the strip, ben benieuwd hoe het eruitziet schijnt niet echt super te zijn met al dat neonlicht......
Idd binnekort gaan we ff Albufeira op z'n kop zetten!! Nu ongeveer nog 1,5 maand en de betaling is gelukkig ook al gedaan!! Zijn er nog mensen die wat foto's of verhalen van de strip hebben, en hoe is het oude centrum van Albufeira? Kan je daar ook gezellig stappuh??quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:41 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
[offtopic]Hey Arie nog 2 maandjes....we moeten binnenkort betalen he[/offtoppic]
heeft er iemand nog een foto van the strip, ben benieuwd hoe het eruitziet schijnt niet echt super te zijn met al dat neonlicht......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |