A4 1.8 Turbo Quattro sedan
150 PK 210 Nm
Bj 1996, kenteken 1999(zelf in Duitsland gehaald, zie mijn homepage)
Kleur donkerblauw (samt blau)
220.000 Km
APK tot december 2004
Automatische Airco ( ECC) gevuld afgelopen zomer
Facelift koplampen (model 1999-2000)
Facelift USA achterlichten (knipperen rood)
Alu ringen om klokken
K&N konisch openluchtfilter ( 1 jaar oud!)
Oettinger einddemper ( 1 jaar oud!)
17" S4 wielen inclusief reservewiel ( 16 mnd oud, niet in de winter op gereden)
S4 voorbumper
S4 Grille
RS4 / RS6 geborsteld Alu spiegels
Orgineel fabrieks verlaagd ( 4 cm)
4 maal elec ramen
Elec en verwarmde spiegels
centrale deurvergrendeling met AB
Alarm
3 jaar oud leder look interieur met deurpanelen
Orginele radio/cass met CD wisselaar
Eventueel met H&R verlagingsset ( 6 cm) of
K&W schroefdemperset 4-8 cm
Winterbanden op stalen wielen
Alle oude onderdelen ook te koop( koplampen /spiegels /achterdemper/Grille)
Iedere keuring toegestaan, alle boekjes erbij, dealer onderhouden.
Auto van een liefhebber, en ik hoop voor een liefhebber
Richtprijs 9750 Euro
meer foto's op:
homepage van mijn auto:
http://www.velgersdijk.nl/audi
[Dit bericht is gewijzigd door velg op 16-12-2003 19:39]
maar wel genoeg plek voor 2 kinderen! Hell, je zit er met 2 volwassenen nog prima achterin!
Dat een Fiat Pinda ietwat krapjes is kan ik me voorstellen.
quote:Sorry, heb al een Passat Variant gekocht, ook weer in Duitsland, dus in principe geen inruil.
Op dinsdag 16 december 2003 14:38 schreef vosss het volgende:
Kan ik een gezins-auto inruilen?
ook verlaagd, 17"velgen (Brock B8-Chrom), 2.5Liter V6 24klepper met 175 pk, sportuitlaat, K&N filter etc.maar wel genoeg plek voor 2 kinderen! Hell, je zit er met 2 volwassenen nog prima achterin!
quote:dammit, dan val ik af, heb nu niet de centen om zo ff 10 vetlappen neer te tellen
Op dinsdag 16 december 2003 14:40 schreef velg het volgende:[..]
Sorry, heb al een Passat Variant gekocht, ook weer in Duitsland, dus in principe geen inruil.
Wel een strakke bak verder!
suc6 met de verkoop danmaar
quote:Het gaat niet eens zozeer om de kinderen, maar je moet toch wel behoorlijk wat van origami weten om 2 kinderwagens achterin te vouwen...
Op dinsdag 16 december 2003 14:40 schreef StrayDog het volgende:
Een Audi A4 te klein met 2 kleine kinderen...Dat een Fiat Pinda ietwat krapjes is kan ik me voorstellen.
quote:is dat niet wat laag?
Op dinsdag 16 december 2003 14:35 schreef velg het volgende:
Richtprijs 9750 Euro
quote:Kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen ja...
Op dinsdag 16 december 2003 14:41 schreef velg het volgende:[..]
Het gaat niet eens zozeer om de kinderen, maar je moet toch wel behoorlijk wat van origami weten om 2 kinderwagens achterin te vouwen...
Maar ik dacht dat het een aardig excuus was tegenover je vrouw om weer eens naar een andere wagen uit te kijken
quote:Als je meer wilt geven vindt hij het vast goed
Op dinsdag 16 december 2003 14:43 schreef Allantois het volgende:[..]
is dat niet wat laag?
quote:welnee, dies prima aan de prijs IMO, tis dat ik het geld niet zo heb, anders kwam ik ff kijken!
is dat niet wat laag?
quote:Voel je gerust vrij om meer te bieden!!
is dat niet wat laag?
quote:Als je genoeg bied mischien wel, ik heb toch een auto nodig om tot de rdw keuring van mijn nieuwe auto in te rijden. Maar ik had meer een oude Sierra van rond de 200-300 euro in gedachten, en daar doe je een 16v vast niet voor weg!
Op dinsdag 16 december 2003 14:46 schreef R-e-n-e het volgende:
Mooie wagen! Je wilt niet heel toevallig een Clio 16v uit '92 als inruil?
Verder: erg mooie auto, complimenten voor de aankleding
quote:Thnx!!
Op dinsdag 16 december 2003 16:47 schreef Timmert het volgende:
Velg: was jij het niet die een tijdje geleden ook een Polo te koop had? Of herinner ik me dat verkeerd?Verder: erg mooie auto, complimenten voor de aankleding
quote:Thanx!! Ik denk dat de A4 nog wel een tijdje mee kan hoor!!
Op dinsdag 16 december 2003 17:40 schreef Spider_NL het volgende:
Mooie wagentis dat ik nog geen rijbewijs heb
Ik vraag me alleen af hoeveel je km je nog kunt rijden ermee?
Edit: Oh ja, ik heb zelf een GT Turbo gehad, de turbo is een vrij gevoelig onderdeel. Hoe is dat bij deze?
quote:Turbo's zijn altijd gevoelig, alleen bij de ene auto meer als de andere. Die Renault die jij noemt is volgens mij berucht om zijn slechte turbo, hoewel ik moet toegeven dat ik dat van horen zeggen heb.
Op woensdag 17 december 2003 10:25 schreef R-e-n-e het volgende:
Ik vind hem nogmaals echt vet. Als ik het geld had, was ik langsgekomen. Hij ziet er zowel strak, sportief als zakelijk uit en is ook aardig rap. Wat wil je nog meer. Succes met de verkoop!Edit: Oh ja, ik heb zelf een GT Turbo gehad, de turbo is een vrij gevoelig onderdeel. Hoe is dat bij deze?
De mensen die ik ken met VAG turbomotoren als deze hebben daar vrij weinig problemen mee, maar zoals velg al zei: de manier waarop je met de auto en de turbo omgaat is bepalend voor de levensduur. Bij netjes rijden, laten afkoelen etc. haalt ie zeker de 3 ton .
quote:hehe
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef velg het volgende:
[afbeelding]eeeh, kickje??
een vriend van me is wel geinteresseerd in je wagen maar hij heeft ook nog een andere gezien.
is er misschien een mogelijkheid om een testrit te maken en als deze bevalt wat van de prijs af te halen?
quote:maar natuurlijk maar ik bedoelde heb jij de mogelijkheid om een proefrit te laten maken. die vriend van me is echt zwaar geinteresseerd maar hij vind de kilometerstand wat hoog en vroeg zich daarom af welke onderdelen recentelijk zijn vervangen en wat de te verw88 kosten zijn op korte termijn
Op maandag 22 december 2003 11:48 schreef velg het volgende:
Prijs is vraagprijs, valt uiteraard over te onderhandelen. Hoogste serieuze bod tot nu toe is 8750. En die mensen hebben ook al een proefrit gemaakt, dus een testrit is uiteraard mogelijk! Ik zou zelf nooit een auto kopen zonder testrit te maken!
Erg mooie auto, maar waaayyy boven mijn budget.
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:20 schreef Henkmanz het volgende:
Als ik het in termijnen van 54 euro mag betalen doe ik het graag, maar meer studiefinanciering krijg ik niet.Erg mooie auto, maar waaayyy boven mijn budget.
quote:klinkt allemaal harstikke goed
Op maandag 22 december 2003 12:23 schreef velg het volgende:
De te verwachten kosten zijn een beurt, ( 300-400 euro) en voor de vraagprijs neem ik die voor mijn rekening. Mijn (audi) dealer heeft echter pas de 2e helft van januari tijd. De 8750 die tot nu toe geboden is was echter zonder die beurt, die nam de koper voor eigen rekening, vooral omdat hij helemaal uit Limburg kwam, toch 2 uur rijden.....
Ik denk niet dat er grote dingen te verwachten zijn, temeer daar hij vorige week nog glansrijk door de apk gekomen is, en dat heb ik ook niet bij een "APK-drive through" laten doen, maar ook bij de Audi dealer.
De wiellagers en draagarmen, beide echte A4 kwaaltjes, zijn al vervangen, alles altijd door de Audi dealer, en uiteraard heb ik alle rekeningen daarvan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |