abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15455548
wegens gezinsuitbreiding te koop:
Mijn Audi A4 1.8 Turbo Quattro
Met 2 kleine kinderen is hij echt te klein gebleken. Dus nu moet mijn autootje er aan geloven...

A4 1.8 Turbo Quattro sedan
150 PK 210 Nm
Bj 1996, kenteken 1999(zelf in Duitsland gehaald, zie mijn homepage)
Kleur donkerblauw (samt blau)
220.000 Km
APK tot december 2004
Automatische Airco ( ECC) gevuld afgelopen zomer
Facelift koplampen (model 1999-2000)
Facelift USA achterlichten (knipperen rood)
Alu ringen om klokken
K&N konisch openluchtfilter ( 1 jaar oud!)
Oettinger einddemper ( 1 jaar oud!)
17" S4 wielen inclusief reservewiel ( 16 mnd oud, niet in de winter op gereden)
S4 voorbumper
S4 Grille
RS4 / RS6 geborsteld Alu spiegels
Orgineel fabrieks verlaagd ( 4 cm)
4 maal elec ramen
Elec en verwarmde spiegels
centrale deurvergrendeling met AB
Alarm
3 jaar oud leder look interieur met deurpanelen
Orginele radio/cass met CD wisselaar
Eventueel met H&R verlagingsset ( 6 cm) of
K&W schroefdemperset 4-8 cm
Winterbanden op stalen wielen
Alle oude onderdelen ook te koop( koplampen /spiegels /achterdemper/Grille)
Iedere keuring toegestaan, alle boekjes erbij, dealer onderhouden.
Auto van een liefhebber, en ik hoop voor een liefhebber

Richtprijs 9750 Euro

meer foto's op:

http://www.velgersdijk.nl/a4/

homepage van mijn auto:
http://www.velgersdijk.nl/audi

[Dit bericht is gewijzigd door velg op 16-12-2003 19:39]

There is someting about taking the hood down that puts you in a really good mood
pi_15455626
Kan ik een gezins-auto inruilen?
ook verlaagd, 17"velgen (Brock B8-Chrom), 2.5Liter V6 24klepper met 175 pk, sportuitlaat, K&N filter etc.

maar wel genoeg plek voor 2 kinderen! Hell, je zit er met 2 volwassenen nog prima achterin!

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15455628
ziet er netjes uit
pi_15455666
Een Audi A4 te klein met 2 kleine kinderen...

Dat een Fiat Pinda ietwat krapjes is kan ik me voorstellen.

pi_15455673
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:38 schreef vosss het volgende:
Kan ik een gezins-auto inruilen?
ook verlaagd, 17"velgen (Brock B8-Chrom), 2.5Liter V6 24klepper met 175 pk, sportuitlaat, K&N filter etc.

maar wel genoeg plek voor 2 kinderen! Hell, je zit er met 2 volwassenen nog prima achterin!

Sorry, heb al een Passat Variant gekocht, ook weer in Duitsland, dus in principe geen inruil.
There is someting about taking the hood down that puts you in a really good mood
pi_15455697
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:40 schreef velg het volgende:

[..]

Sorry, heb al een Passat Variant gekocht, ook weer in Duitsland, dus in principe geen inruil.

dammit, dan val ik af, heb nu niet de centen om zo ff 10 vetlappen neer te tellen

Wel een strakke bak verder!
suc6 met de verkoop danmaar

vosss is de naam,
pi_15455705
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:40 schreef StrayDog het volgende:
Een Audi A4 te klein met 2 kleine kinderen...

Dat een Fiat Pinda ietwat krapjes is kan ik me voorstellen.

Het gaat niet eens zozeer om de kinderen, maar je moet toch wel behoorlijk wat van origami weten om 2 kinderwagens achterin te vouwen...
pi_15455742
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:35 schreef velg het volgende:
Richtprijs 9750 Euro
is dat niet wat laag?
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_15455765
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:41 schreef velg het volgende:

[..]

Het gaat niet eens zozeer om de kinderen, maar je moet toch wel behoorlijk wat van origami weten om 2 kinderwagens achterin te vouwen...

Kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen ja...

Maar ik dacht dat het een aardig excuus was tegenover je vrouw om weer eens naar een andere wagen uit te kijken

pi_15455795
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:43 schreef Allantois het volgende:

[..]

is dat niet wat laag?

Als je meer wilt geven vindt hij het vast goed
pi_15455802
quote:

[..]

is dat niet wat laag?

welnee, dies prima aan de prijs IMO, tis dat ik het geld niet zo heb, anders kwam ik ff kijken!
vosss is de naam,
  dinsdag 16 december 2003 @ 14:46:44 #12
64616 R-e-n-e
Clio 16v driver
pi_15455819
Mooie wagen! Je wilt niet heel toevallig een Clio 16v uit '92 als inruil?
pi_15455830
quote:

[..]

is dat niet wat laag?

Voel je gerust vrij om meer te bieden!!
Het blijft toch een ruim 7 jaar oude auto, en zeker met alles wat erop zit en wat ik eraan verbouwd heb om hem op een S4 te laten lijken is het wat laag, maar ik moet er van af omdat ik al een andere gekocht heb.
pi_15455902
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:46 schreef R-e-n-e het volgende:
Mooie wagen! Je wilt niet heel toevallig een Clio 16v uit '92 als inruil?
Als je genoeg bied mischien wel, ik heb toch een auto nodig om tot de rdw keuring van mijn nieuwe auto in te rijden. Maar ik had meer een oude Sierra van rond de 200-300 euro in gedachten, en daar doe je een 16v vast niet voor weg!
  dinsdag 16 december 2003 @ 15:21:30 #15
64616 R-e-n-e
Clio 16v driver
pi_15456658
ehhh.......... nee
pi_15459170
Velg: was jij het niet die een tijdje geleden ook een Polo te koop had? Of herinner ik me dat verkeerd?

Verder: erg mooie auto, complimenten voor de aankleding

pi_15459841
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:47 schreef Timmert het volgende:
Velg: was jij het niet die een tijdje geleden ook een Polo te koop had? Of herinner ik me dat verkeerd?

Verder: erg mooie auto, complimenten voor de aankleding

Thnx!!
En dat klopt! Om dezelfde reden was die te koop, je krijgt er met geen mogelijkheid 2 kinderwagens in.
pi_15459914
nav een aantal vragen nog wat foto's online gezet op:

http://www.velgersdijk.nl/a4/

pi_15460586
Mooie wagen tis dat ik nog geen rijbewijs heb
Ik vraag me alleen af hoeveel je km je nog kunt rijden ermee?
There is no time like the present..
pi_15461066
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:40 schreef Spider_NL het volgende:
Mooie wagen tis dat ik nog geen rijbewijs heb
Ik vraag me alleen af hoeveel je km je nog kunt rijden ermee?
Thanx!! Ik denk dat de A4 nog wel een tijdje mee kan hoor!!
Ligt er voor een heel groot gedeelte aan hoe je er mee omgaat. Niet teveel in de toeren jagen als je motor nog niet warm is, en minstens zo belangrijk om hem goed af te laten koelen voordat je de motor uit zet.
Deze motoren zijn echt superlekker! Zit niet voor niets in bijna alle auto's van de VW groep.... van de Cupra tot de TT!!
  woensdag 17 december 2003 @ 10:25:53 #21
64616 R-e-n-e
Clio 16v driver
pi_15476095
Ik vind hem nogmaals echt vet. Als ik het geld had, was ik langsgekomen. Hij ziet er zowel strak, sportief als zakelijk uit en is ook aardig rap. Wat wil je nog meer. Succes met de verkoop!

Edit: Oh ja, ik heb zelf een GT Turbo gehad, de turbo is een vrij gevoelig onderdeel. Hoe is dat bij deze?

pi_15476776
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:25 schreef R-e-n-e het volgende:
Ik vind hem nogmaals echt vet. Als ik het geld had, was ik langsgekomen. Hij ziet er zowel strak, sportief als zakelijk uit en is ook aardig rap. Wat wil je nog meer. Succes met de verkoop!

Edit: Oh ja, ik heb zelf een GT Turbo gehad, de turbo is een vrij gevoelig onderdeel. Hoe is dat bij deze?

Turbo's zijn altijd gevoelig, alleen bij de ene auto meer als de andere. Die Renault die jij noemt is volgens mij berucht om zijn slechte turbo, hoewel ik moet toegeven dat ik dat van horen zeggen heb.

De mensen die ik ken met VAG turbomotoren als deze hebben daar vrij weinig problemen mee, maar zoals velg al zei: de manier waarop je met de auto en de turbo omgaat is bepalend voor de levensduur. Bij netjes rijden, laten afkoelen etc. haalt ie zeker de 3 ton .

pi_15477947
De turbo's van nu gaan buiten hoe je er mee omgaat ook veel langer mee. Er rijden heel wat mensen in mijn vrienden en kennissenkring rond met dit blok, en ik heb nog nooit van eentje over een kapotte turbo gehoord. En als hij dan toch eentje een keertje onverhoopt kapot gaat, zijn ze ook niet meer zo duur als vroegah!
pi_15604108

eeeh, kickje??

maandag 22 december 2003 @ 11:38:01 #25
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_15604314
Mooie bak. helaas mag ik de komende 4 jaar geen nieuwe kopen anders nam ik m meteen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 22 december 2003 @ 11:38:32 #26
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_15604329
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef velg het volgende:
[afbeelding]

eeeh, kickje??

hehe

een vriend van me is wel geinteresseerd in je wagen maar hij heeft ook nog een andere gezien.
is er misschien een mogelijkheid om een testrit te maken en als deze bevalt wat van de prijs af te halen?

Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_15604592
Prijs is vraagprijs, valt uiteraard over te onderhandelen. Hoogste serieuze bod tot nu toe is 8750. En die mensen hebben ook al een proefrit gemaakt, dus een testrit is uiteraard mogelijk! Ik zou zelf nooit een auto kopen zonder testrit te maken!
  maandag 22 december 2003 @ 12:12:22 #28
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_15605177
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:48 schreef velg het volgende:
Prijs is vraagprijs, valt uiteraard over te onderhandelen. Hoogste serieuze bod tot nu toe is 8750. En die mensen hebben ook al een proefrit gemaakt, dus een testrit is uiteraard mogelijk! Ik zou zelf nooit een auto kopen zonder testrit te maken!
maar natuurlijk maar ik bedoelde heb jij de mogelijkheid om een proefrit te laten maken. die vriend van me is echt zwaar geinteresseerd maar hij vind de kilometerstand wat hoog en vroeg zich daarom af welke onderdelen recentelijk zijn vervangen en wat de te verw88 kosten zijn op korte termijn
pi_15605412
Als ik het in termijnen van 54 euro mag betalen doe ik het graag, maar meer studiefinanciering krijg ik niet.

Erg mooie auto, maar waaayyy boven mijn budget.

pi_15605501
De te verwachten kosten zijn een beurt, ( 300-400 euro) en voor de vraagprijs neem ik die voor mijn rekening. Mijn (audi) dealer heeft echter pas de 2e helft van januari tijd. De 8750 die tot nu toe geboden is was echter zonder die beurt, die nam de koper voor eigen rekening, vooral omdat hij helemaal uit Limburg kwam, toch 2 uur rijden.....
Ik denk niet dat er grote dingen te verwachten zijn, temeer daar hij vorige week nog glansrijk door de apk gekomen is, en dat heb ik ook niet bij een "APK-drive through" laten doen, maar ook bij de Audi dealer.
De wiellagers en draagarmen, beide echte A4 kwaaltjes, zijn al vervangen, alles altijd door de Audi dealer, en uiteraard heb ik alle rekeningen daarvan nog.
pi_15605627
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:20 schreef Henkmanz het volgende:
Als ik het in termijnen van 54 euro mag betalen doe ik het graag, maar meer studiefinanciering krijg ik niet.

Erg mooie auto, maar waaayyy boven mijn budget.

Das bijna 181 maanden!!!
  maandag 22 december 2003 @ 12:29:11 #32
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_15605680
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:23 schreef velg het volgende:
De te verwachten kosten zijn een beurt, ( 300-400 euro) en voor de vraagprijs neem ik die voor mijn rekening. Mijn (audi) dealer heeft echter pas de 2e helft van januari tijd. De 8750 die tot nu toe geboden is was echter zonder die beurt, die nam de koper voor eigen rekening, vooral omdat hij helemaal uit Limburg kwam, toch 2 uur rijden.....
Ik denk niet dat er grote dingen te verwachten zijn, temeer daar hij vorige week nog glansrijk door de apk gekomen is, en dat heb ik ook niet bij een "APK-drive through" laten doen, maar ook bij de Audi dealer.
De wiellagers en draagarmen, beide echte A4 kwaaltjes, zijn al vervangen, alles altijd door de Audi dealer, en uiteraard heb ik alle rekeningen daarvan nog.
klinkt allemaal harstikke goed
als het aanmij lag was hij nu van mij maar die vriend van me moet toch zelf beslissen. ik zal alles aan hem doorgeven en dan hoor je het nog
pi_15605843
Is goed, mail me maar als je vriend een proefrit wil maken.
  maandag 22 december 2003 @ 12:40:05 #34
17223 EternalDragon
Je leert om te vergeten
pi_15606048
Wat is het verbruik van de auto en heeft deze nog schades gehad??
Mijn AMD heeft 106 graden celsius overleefd!
pi_15606266
Ik heb de auto als schadevrij gekocht 4.5 jaar geleden bij een Audi dealer in Duitsland, en ik heb er geen schade mee gehad. Of je moet een trekhaak tegen de bumper schade noemen , maar hij heeft absoluut niet in elkaar gelegen oid.
Verbruik is "normaal" voor een TQ, ongeveer 1 op 9.
pi_15667241
verkocht...
  woensdag 24 december 2003 @ 13:53:03 #37
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15667673
Zlotteke dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')