abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 december 2003 @ 17:18:19 #76
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15546023
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:04 schreef Mr.J het volgende:
Maar waar ligt de grens tussen bb'ing en (licht/recreatief) fitness?

Pipo en ik antwoorden vanuit onze bb visie in deze thread, en daar vinden we 18 te hoog om dat te laten en er niet aan te werken.

Zelfs voor fitness begrippen is 18 redelijk hoog hoor. Damn, ik vind 12% zelfs al hoog!


Dan gaat het jou dus om wat je als resultaat in de spiegel wilt zien en niet bij een conditietest.
Goed fitnessen gaat puur om de conditie en ten dele om de looks.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_15546108
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:59 schreef Pipo_de_C het volgende:

[..]

Ok, sorry, laat ik even mijn zin corrigeren:

Aangezien jij 10 jaar eerder begonnen bent en nog steeds zo dom reageert.. oeff dat pleit niet voor je dan.

Ga je eens verdiepen in de materie voordat je die teksten neerzet. Bodybuilding is niet alleen aan ijzers hangen.


Met jou is echt een goed onderbouwende discussie te voeren, vooral je argumenten zijn erg goed. Ga zo door, en probeer zelf eens wat uit te vinden behalve je BB vriendjes, want die weten een stuk minder als je denkt. En wederom waar waren die domme opmerkingen ook alweer? Ik moet nog steeds je voorbeelden zien.. Het is mij met me dommigheid toch gelukt om 4 jaar geleden 104 kilo met 8% vet voor elkaar te krijgen. Jou ook al?
pi_15546231
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:56 schreef Pipo_de_C het volgende:

[..]

Ook buiten bb kaders is het gewoon hoog. Dat het niet opvalt omdat iedereen minder beweegt en ongezonder eet is een tweede. 13.5 wat hier iemand al eerder riep is wel een acceptable vet% ja. moet ook niet veel meer worden dan dat.


Nee nee nee beste pipo, ga nou eens met iemand praten die er wel verstand van heeft. 13.5 was ideaal, 22 % wordt ongezond en 18 % is gewoon heel normaal. Er zijn gewoon nog geen gezondheidsrisicos als je rond de 18% zit, hoe vreemd je dat blijkbaar in je oren klinkt.
  vrijdag 19 december 2003 @ 17:30:32 #79
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15546304
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 13:31 schreef Pipo_de_C het volgende:

[..]

Jongen,

Je sport elke dag 2 uur.. ja leuk als je geen bodybuilder bent. wel eens van cortisol en/of overtraining gehoord?


Als hormoon is dit een lichaamseigen stof.
Maar zoek effe op www.ziekenhuis.nl daar kan je ook op cortisol zoeken,dan kom je er meer over te weten.(al zal dat niet zijn wat je bedoelt)
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_15547380
Nee hij bedoelt dat juist als je te lang traint, meer te zien bij bv lange afstand renners als bodybuilders, je lichaam zich gaat beschermen tegen de stress gaat je lichaam het hormoon cortisol opvoeren. Wat de vijand is van iedereen die meer spiermassa wil krijgen.
2 uur trainen is erg lang hoor, dan moet je zeker een paar dagen rust nemen, als je het vaker in de week doet ben je averechts bezig.
pi_15550901
hopeloos hierzo..

Kom maar naar andere eerdere genoemde forums als je nog eens wat wilt leren. Dat zal vast niet.

Mr.J; je hebt gelijk met je opmerking water naar zee brengen.. pff jammer hoor.

  vrijdag 19 december 2003 @ 20:53:33 #82
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15550930
Als je spieropbouwend bezig bent wel ja,ik ben niet meer spieropbouwend bezig.
Ik vindt dat ik genoeg heb.
Ik heb mijn rustdagen,dat heb ik al eerder geschreven en mijn conditie gaat alleen maar vooruit.(daar gaat het om bij mij)
Van de 2 uur die ik sport,(kan soms iets minder zijn als ik daar zin in heb)gaat er één uur naar cardio.
Dat het stress tegen gaat vindt ik juist wel lekker.(kan je beter doen als Prozac slikken)
Als je een weldadig gevoel krijgt na cardio wordt het ook wel "runners high" genoemt.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_15551011
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 17:16 schreef Agostini het volgende:

[..]

Hier is duidelijk dat te merken dat je ervaren bent.
Zelfs met betrekking tot BB,heeft meneer dus veel te leren want ook de recreatieve BB'er zal van een sportdiettist een goed schema kunnen krijgen en niet die "ik heb het zelf in dat en dat boekie en op internet en in de sportschool gehoord wetenschap".
Ik ben blij dat ik bijval krijg van iemand die weet waarover ie praat en die echt kan onderbouwen.


hahahahahaha O.M.G schitterend onderbouwd hoor .
  vrijdag 19 december 2003 @ 21:05:00 #84
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15551194
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:52 schreef Pipo_de_C het volgende:
hopeloos hierzo..

Kom maar naar andere eerdere genoemde forums als je nog eens wat wilt leren. Dat zal vast niet.

Mr.J; je hebt gelijk met je opmerking water naar zee brengen.. pff jammer hoor.


Het punt is dat je denkt dat je wat weet,maar het niet weet.
Je post alleen maar oneliners die opgevolgd worden door weer andere oneliners.
Je vergelijkt BB met fitness.
Je vergeet dat ieder mense anders is en anders traint,ik train met verhoogde hartslag en dan verbrand je koolhydraten ipv vet,dus ik heb een ander voedingsschema nodig dan iemand die aan BB doet.
Je trekt hier een volledig verkkerd schema.
Je hebt het wel over forums waar jij komt,maar heb je ook een opleiding op het gebied van sport gedaan.(ik denk het niet,dan had ik het namelijk wel gemerkt)
Het punt met zogenaamde forumdeskundigheid op forums is mensen zich gaan vasthouden aan mensen die denken te weten hoe je jezelf aan een voedingspatroon moet houden omdat ze dingen op internet lezen en van anderen horen.(en op hun eigen manier intepretteren,ipv een sportdiëtist die een studie heeft gevolgd)
Zet bijv. eens hier jou schema neer en onderbouw daar eens bij waarom je bepaalde voedingstoffen en supplementen nodig hebt ipv een metabolisch schema te posten.(weet ik tenminste met wie ik praat)
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  vrijdag 19 december 2003 @ 21:14:58 #85
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15551414
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:56 schreef Pipo_de_C het volgende:

[..]

hahahahahaha O.M.G schitterend onderbouwd hoor .


Weet je wat het verschil is tussen een goede sportschool en een slechte?
Een goede sportschool heeft mensen in dienst die dopingleer en voedingsleer in hun lespakket hebben gehad.(en er is op dat gebied maar één erkende opleiding)
Een goede sportschool heeft sportartsen/sportdiëtisten/sportmasseurs in dienst etc etc.
En het is een beetje vreemd dat ze op die forums vinden dat ze het beter weten.
Over sommige supplementen zijn ook kamervragen gesteld en er is uitgebreid over gepubliceerd.(negatief dan hè)
Zie gewoon in dat BB een "sport"(en dat staatt niet voor niks tussen haakjes)is die er niet gezond aan toe gaat.
Je probeert het "verantwoordt" gebruik van middelen te bepleiten met het argument dat er geen bewijs is voor de link tussen vroegtijdig sterven er het gebruik van AS,maar onder BB'ers is een zeer hoog en sterftecijfer.(al op zeer jonge leeftijd,zo rond de 40)
BB is gewoon een ongezonde "sport".
Ook topsport wat buiten BB valt is niet altijd gezond en dat geef ik gewoon toe,maar dan praten we wel over blessures en dergelijke.
Conditioneel is er niets op aan te merken.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_15551818
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 20:52 schreef Pipo_de_C het volgende:
hopeloos hierzo..

Kom maar naar andere eerdere genoemde forums als je nog eens wat wilt leren. Dat zal vast niet.

Mr.J; je hebt gelijk met je opmerking water naar zee brengen.. pff jammer hoor.


Wederom een zeer goed onderbouwde post. Ik zou haast denken dat je WO hebt gedaan omdat je zo goed je argumenten kunt onderbouwen.
En idd, laten we maar gaan kijken op de bodybuilding forums, want iedereen weet dat zij alleen de wijsheid hebben om sporters te adviseren. Diëtisten, bah weten niets, dokters, hah nietsnutten.
  vrijdag 19 december 2003 @ 21:56:26 #87
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15552377
Lees hieronder over het grote complot tegen de Boldybuild-deskundigen:

http://ergogenics.org/archiefanabolen.html
http://ergogenics.org/kuur.html
http://ergogenics.org/kuur2.html

Over de 4 beste footballers van de 8 die dood zijn door anabolen ga je naar:
http://ergogenics.org/football.html

Anabolen veroorzaken 400x meer bijwerkingen dan alle medicijnen bij elkaar:
http://ergogenics.org/epidemies.html

Over het nut van te weinig anabolen(zeer leerzaam):
http://ergogenics.org/weinig.html

Van een beetje anabolen wordt je niet breed:
http://ergogenics.org/hartgens.html

Dit is een klein beetje van de grote database van http://ergogenics.org over anabolen steroiden en de nadelen!

Voor blijvende spiergroei moet je langere tijd hoger doses nemen,een kleine kuur heeft géén efect (mischien alleen tijdelijk) en je spiergroei neemt gewoon weer af als je er mee stopt en de massa wordt weer gewoon minder.
Gevolg is dat je over langere tijd gaat kuren met als doel te blijven groeien,en dus ga je op een gegeven moment blootstaan aan de gezondheidrisico''s.
De zogenaamde verantwoorde doses zijn niet meer dan geldmepperij om jou geld uit je zak te kloppen,je voelt je effe wat streker en waneer je groei afneemt ga je weer voor een kuurtje.

Weet je wat,zet anders hier dan effe zo'n verantwoorde kuur neer,dan kan ik effe kijken in hoeverre het geen risico's vormt en dan heb ik het over echte kuren en geen overgetypt kuurtje wat in de realiteit nooit gebruikt wordt.
Ik zal eens kijken als "leek",is dat goed?
Ik heb al eerder een dieetschema aan je gevraagd waarmee je niet voor de dag kwam,maar ik hoop gezien je "deskundigheid" op het gebied van kuren dat je hier een kuur neerzet,en de kuur verdedigd ten opzichte van de gevaren.

Rest my case!

[Dit bericht is gewijzigd door Agostini op 19-12-2003 22:08]

I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zaterdag 20 december 2003 @ 10:40:20 #88
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_15559864
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 17:16 schreef Agostini het volgende:
ier is duidelijk dat te merken dat je ervaren bent.
Zelfs met betrekking tot BB,heeft meneer dus veel te leren want ook de recreatieve BB'er zal van een sportdiettist een goed schema kunnen krijgen en niet die "ik heb het zelf in dat en dat boekie en op internet en in de sportschool gehoord wetenschap".
Ik ben blij dat ik bijval krijg van iemand die weet waarover ie praat en die echt kan onderbouwen.
Ach, mijn ervaring zegt mij dat de gemiddelde voedingsdeskundige geen goed bb dieet kan neerzetten.
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 21:56 schreef Agostini het volgende:

[..]


Tja, Ergogenics...

Er zullen ook wel een aantal keihard waarheden staan, maar meerdere visies en standpunten van hun/hem zijn al meerdere keren keihard onderuit gehaald met feiten en argumenten door bijv. een BigCat.

Godfather Bodybuilding topic reeks
  zaterdag 20 december 2003 @ 11:17:43 #89
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15560374
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 10:40 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ach, mijn ervaring zegt mij dat de gemiddelde voedingsdeskundige geen goed bb dieet kan neerzetten.


[..]Wat is dan volgens jou een goede voedingdeskundige,en waarom zou die geen BB-dieet kunnen neerzetten?(weer weinig onderbouwing,en daar wordt ik een beetje moe van!)
quote:
Tja, Ergogenics...

Er zullen ook wel een aantal keihard waarheden staan, maar meerdere visies en standpunten van hun/hem zijn al meerdere keren keihard onderuit gehaald met feiten en argumenten door bijv. een BigCat.


Tja,wat moet ik hier op zeggen,je hebt het alleen over Ergogenics en dat die aantal waarheden op zijn site heeft staan.
Ik denk dat je het niet goed hebt gelezen Sjakie,het is namelijk niet Ergogenics zozeer die deze waarheden boven tafel haalt,maar het zijn meer de Artsen en sportweteschappers die dit boven tafel halen.
Zogenaamde verantwoorde kuren hebben onweerlegbaar geen resultaat en zelfs al zou je een zwaardere kuur nemen en zelfs lekker blijven doorkuren dan kan je hoogstens 3 kilo aan massa winnen,meer valt er niet te winnen,dat is gewoon de grens.
Als je door blijft gaan met kuren en na een aantal jaren zou stoppen na een winst van 10 kilo dan ben je die massa na een paar maanden kwijt!
Het zijn gewoon onweerlegbare feiten!

Ik mis overigens ook de onderbouwing waarom sommige dingen die op http://ergogenics.org staan onderuit zijn gehaald als argument tegen AS.
En zoals ik al zei,ik wordt er ondertussen een beetje moe van dat je zo weinig onderbouwt.
Dieetschema's post je niet en ik zou daar graag een trainigsschema bij willen zien,alsmede een uitdraai van je vochthuishouding je vethuishouding, je spierhuishouding etc.
Je hebt het alleen met je maatje maar over forums en jullie posten alleen maar reply's van één tot twee zinnen waar weinig tot niks in staat.

I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_15560880
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 11:17 schreef Agostini het volgende:
Zogenaamde verantwoorde kuren hebben onweerlegbaar geen resultaat
en zelfs al zou je een zwaardere kuur nemen en zelfs lekker blijven doorkuren dan kan je hoogstens 3 kilo aan massa winnen,meer valt er niet te winnen,dat is gewoon de grens.
Als je door blijft gaan met kuren en na een aantal jaren zou stoppen na een winst van 10 kilo dan ben je die massa na een paar maanden kwijt!
Het zijn gewoon onweerlegbare feiten!
Als je ook iets weet van kuren weet je dat dit zowiezo al onzin, is geen onderbouwing voor nodig, het is gewoon de waarheid niet, je kan heel makkelijk veel meer kilo's winnen, de terug val na het gebruik van anabolen kan je opvangen en zo je massa behouden.

Het is gewoon droevig om te zien hoeveel moeite sommige mensen willen doen om bodybuilding en anabolen de grond in te boren, ze zijn waarschijnlijk erg onzeker en jaloers

[Dit bericht is gewijzigd door kotsmongool op 20-12-2003 11:56]

pi_15560934
Haha, ergogenics.. tja.. diezelfde willem koert heeft wel meer zogenaamde feiten gepost die vervolgens met een ander onderzoek onderuit gehaald werden. Omdat er op ergogenics stukken staan die jullie graag willen lezen geloof je het maar. Dringt het niet door dat er voor elk onderzoek weer een tegenonderzoek is die het tegenovergestelde bewijst of gaat er nog steeds geen lampje branden?

Tuurlijk kunnen anabolen schadelijk zijn, ik zeg ook niet dat dat niet zo is, ik geef alleen aan dat er zoiets is als er verantwoordelijk mee omgaan. Dat is iets wat mensen nooit zullen snappen. Die lezen een verhaaltje op ergogenics waarin staat dat er een bodybuilder is overleden o.i.d. maar wat ie dan precies gedaan had, welke kuur, welke dosissen en wat zijn lichamelijke conditie was voordat ie begon staat er nooit zo duidelijk bij. jammer, erg jammer. dat zijn vaak net zulke verhalen als ik ooit eens heb gelezen over ephedra. Vrouwen en mannen met overgewicht die zomaar die troep gaan slikken om even snel af te vallen... ja dan ben je ook fout bezig en dan kan het net zo schadelijk zijn als a.s. Op ergogenics stond er een verhaaltje over een pitcher bij een topploeg die moest afvallen van zijn coach.. die is uiteindelijk overleden aan ephedra.. maar er stond dan ook bij. "heeft zichzelf op dieet gezet" ja dan weet ik al genoeg maar 99% ziet dan ephedra als de boosdoener terwijl het zijn eigen actie is geweest. Idem met as.

Hierover kom ik weer terug op mijn eerder genoemde stelling; geloof niks, probeer alles. Ik ga af op mijn eigen ervaringen en probeer soms eens wat.. werkt het niet, schuif ik het aan de kant, werkt het wel, tja dan ga ik ermee door. simpel zat.Ik vertrouw liever op een forum waar 500 ervaren bodybuilders rondhangen dan op een artikeltje van willem koert. Van daaruit trek ik mijn eigen conclusies. Jullie denken er anders over en willen niet luisteren.. prima

Ik weet voor mezelf dat ik goed bezig ben want ik zie het bewijs dagelijks in de spiegel. De gains zijn er nog steeds en zullen er wel blijven ook.

Hopeloos topic is dit geworden. Maar heren dewd en agostini. tis wel heel duidelijk dat jullie ongelovelijk ervaren zijn en dat we jullie niks meer kunnen leren. Hopelijk kunnen mr.J en ik nog wat van jullie leren...

pi_15560960
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 11:52 schreef kotsmongool het volgende:

[..]

Als je ook iets weet van kuren weet je dat dit zowiezo al onzin, is geen onderbouwing voor nodig, het is gewoon de waarheid niet, je kan heel makkelijk veel meer kilo's winnen, de terug val na het gebruik van anabolen kan je opvangen en zo je massa behouden.

Het is gewoon droevig om te zien hoeveel moeite sommige mensen willen doen om bodybuilding en anabolen de grond in te boren, ze zijn waarschijnlijk erg onzeker en jaloers


well said, maar laten we niet vergeten dat dewd en agostini de experts zijn hier
  zaterdag 20 december 2003 @ 12:27:51 #93
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_15561444
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 11:17 schreef Agostini het volgende:

[..]

Wat is dan volgens jou een goede voedingdeskundige,en waarom zou die geen BB-dieet kunnen neerzetten?(weer weinig onderbouwing,en daar wordt ik een beetje moe van!)


Wat begrijp je niet aan het schuingedrukte woordje ervaring? Eigen ervaring kan je moeilijk onderbouwen he. Of dat mag je zeker niet posten, alleen maar feiten enzo.
quote:
Tja,wat moet ik hier op zeggen,je hebt het alleen over Ergogenics en dat die aantal waarheden op zijn site heeft staan.
Ik denk dat je het niet goed hebt gelezen Sjakie,het is namelijk niet Ergogenics zozeer die deze waarheden boven tafel haalt,maar het zijn meer de Artsen en sportweteschappers die dit boven tafel halen.
Zogenaamde verantwoorde kuren hebben onweerlegbaar geen resultaat en zelfs al zou je een zwaardere kuur nemen en zelfs lekker blijven doorkuren dan kan je hoogstens 3 kilo aan massa winnen,meer valt er niet te winnen,dat is gewoon de grens.
Als je door blijft gaan met kuren en na een aantal jaren zou stoppen na een winst van 10 kilo dan ben je die massa na een paar maanden kwijt!
Het zijn gewoon onweerlegbare feiten!
Fuck you met je denigrerende 'Sjakie'.

Op mijn test/dboll kuur die ik op 04/01 ga starten, ga ik zo'n 12kg winnen, waarvan ik er 6 tot 8 makkelijk vast hou. Die raak je niet kwijt hoor, tenzij je a) niet nakuurt en b) stopt met veel eten.

Als je weet wat je doet zijn die onwerlegbare feiten fabeltjes.

quote:
Ik mis overigens ook de onderbouwing waarom sommige dingen die op http://ergogenics.org staan onderuit zijn gehaald als argument tegen AS.
En zoals ik al zei,ik wordt er ondertussen een beetje moe van dat je zo weinig onderbouwt.
Wat the fuck kan ik ondcerbouwen aan dingen die ik in het verleden gelezen heb? Ik ga niet uren searchen voor ik die post gevonden heb.

Dus sorry, ga maar lekker slapen dan.

quote:
Dieetschema's post je niet en ik zou daar graag een trainigsschema bij willen zien,alsmede een uitdraai van je vochthuishouding je vethuishouding, je spierhuishouding etc.
Je hebt het alleen met je maatje maar over forums en jullie posten alleen maar reply's van één tot twee zinnen waar weinig tot niks in staat.
http://home.planet.nl/~geem0005/voedingsschema.doc (nog in ontwikkeling)
http://home.planet.nl/~geem0005/trainingsschema.doc

Ach, jij post dubbel zo zoveel en er staat nog niets in (buiten een beetje op de man proberen te spelen)...

Maar vertel eens, je komt redelijk gefrustreerd over, wil je erover praten?

Godfather Bodybuilding topic reeks
  zaterdag 20 december 2003 @ 12:27:54 #94
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15561446
www.patiëntenlijn.nl type daar eens bij zoeken:Anabolen steroiden,dan krijg je antwoordt over vragen over AS van een dokter.
Toch vindt ik het jammer dat je wederom niks onderbouwt,er zijn veel doodsorzaken iv verband gebracht met doping CQ as,dit werd bij topsporters toegediend door "ervaren sportartsen" die het niet meer zo nauw namen met de werkelijkheid.
De link tussen de middelen en de dood zijn ook onweerlegbaar gelegd.
Ook heb je het erover dat sommige dingen onderuit gehaald zijn,maar je zegt vervolgens totaal niet wat.(geef eens voorbeelden,die mis ik namelijk totaal bij jou)
Toe nu toe heb je alleen maar opmerkingen in de trant dat jullie het weten omdat je op een forum zit waar 500"ervaren boldybuilders" zitten.
Je hebt het over deskundig gebruik van AS,en dat je een kuur verantwoord moet opvangen en verteld er vervolgens totaal niet bij hoe je dat zou kunnen doen en hoe een verantwoorde kuur dan in elkaar steekt.
Als er veel dingen weerlegd zouden zijn die op http://ergogenics.org zouden staan,dan zou ik willen weten welke dingen er weerlegd zijn en waarom?

Zoals ik al zei:Verwijs niet elke keer naar een forum met "ervaren BodyBuilders" maar ga eens wat dingen weerleggen zoals de gevaren van AS en bijv. het opvangen van terugval in massa.
Zet eens neer wat jullie dieet inhoudt en waarom jullie je aan dat schema houden.
De gevaren van doping cq AA zijn al toegegeven door KGB artsen die zelf deze middelen hebben toegediend.
En door sportartsen die Russische en Oostbloksporters bijstonden met allerhande middelen.
Er zijn ook gebruikers die nu nog met de schade lopen van kuren die nu nog als verantwoordt worden gezien.
Alleen de voorbeelden hiervan zijn zo grootschalig,dat daarbij een forum van "500 ervaren bodybuilders" in het niet valt qua deskundigheid.

Typ gewoon lekker lang leesmateriaal net zoals ik doe,verwijs niet elke keer maar onderbouw het gewoon met jou kennis van middelen en jou kennis van wat de gevaren zijn,en hoe je die moet opvangen.
Onderbouw de dieetsamenstelling icm de kuur en waarom je dat dieet doet met een bepaald kuur.
Ik zie alleen maar veel oneliners met verwijzingen en weinig wol.

De vraag is:
Waneer begin je daar eens mee!

PS.Ik zie al weer dat je gepost hebt met als resultaat de voedingsschema's.
Ik mis hier overigens bij wat je lengte is en je bovengrens aan spier,dus ik kan er niet over oordelen.
Ik vermoed dus dat je al wat langer traint(en al een behoorlijke massa hebt) vanwege een extreem rijk koolhydraatgericht dieet.(al valt dat voor een leek nog op te maken)
Ik vindt het argument dat je niet gaat weerlegen omdat je dan moet gaan posten wat je in de loop van de jaren hebt gelezen een beetje zwak.
Met een paar linkjes over en weer moeten wij toch redelijk met elkaar kunnen comuniceren,toch?
Jij zoekt een website op waar de bevindingen weerlegd worden van de sportartsen die in de door mij benoemde pagina worden genoemd en ik kan daar op reageren.

Ik zou gefrusteerd zijn?
Nou nee hoor,ik vindt alleen je reply's wel komischen daarom doe ik zo'n moeite om mijn vingers blauw te typen.
Tevens zit ik met een forse griep dus heb ik er alle tijd voor,en heeft het een functie voor de mensen die er over gaan denken om te gaan beginnen.
Veel werk is het niet om dingen te weerleggen als jij vindt dat het mogelijk is, je kan gewoon AS intypen op www.google.com en de websites over de voor en tegens vliegen je om de oren.
Er valt uit de websites ook duidelijk op te maken over wie werkelijk van wanten weet.
De website met de tegens zijn vaak wat meer medisch en ruimer onderbouwd.(ook met weerleggingen)

Ik zou op de man af spelen?
Nou nee hoor,als je het ruim uitlegt is dat niet echt mogelijk want je pakt er namelijk nogal een grote groep mee!
Bovendien heb je een medestander en dus praat ik in meervoud.

Ik maak een denigrerende opmerking?
Beetje vreemd,sinds jaar en dag kun je op diverse forums door middel van smileys duidelijk maken hoe je over iemand of over een mening denkt,deed jij dat ook niet in een van je eerder reply's?
Het feit dat je de moeite niet neemt om de voordelen van AS te verdedigen,en dus alleen maar oneliners plaatst en de moeite niet neemt om op mijn vragen te antwoorden,vindt ik aan mijn adres eerder denigrerend.
Of je neemt mijn teksten niet serieus.(en je onderbouwt daarbij niet waarom je me niet serieus neemt,daar zit ik namelijk op te wachten)
Of je neemt mijn serieus en je gaat mijn stellingen eens met onderbouwingen weerleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Agostini op 20-12-2003 12:57]

I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_15561721
Hey, agostini, you suck! Onderbouw dat maar eens hehe. Van m'n deca/winny kuur van in augustus ben ik 13kg bij gekomen en heb ik er 9 van over. We don't need to onderbouw this shit van trainen,kuren en eten, we have the results haha. Leave Mr J alone.
pi_15561886
hahahahahaha ey prutser, wel eens met een dokter over bodybuilding gepraat?? hahaha dat staat haaks op elkaar. dokters MOGEN niet eens geloven in supplementen, laat staan dat ze iets over AS mogen roepen wat positief is. Wat we al hebben gezegd, JA het kan schadelijk zijn maar NEE dat hoeft niet.

De enige die eigen meningen hebben zijn Mr.J en ik. Jij baseert jouw 'kennis' op verhalen van ergogenics...

Ach, laten we het maar op onwetendheid houden..

quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:27 schreef Agostini het volgende:
www.patiëntenlijn.nl type daar eens bij zoeken:Anabolen steroiden,dan krijg je antwoordt over vragen over AS van een dokter.
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:01:51 #97
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15562005
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:45 schreef stephen het volgende:
Hey, agostini, you suck! Onderbouw dat maar eens hehe. Van m'n deca/winny kuur van in augustus ben ik 13kg bij gekomen en heb ik er 9 van over. We don't need to onderbouw this shit van trainen,kuren en eten, we have the results haha. Leave Mr J alone.
Als je werkelijk wat van AS weet en je zelf laat testen dan kan je dus de verschillen in spier aangeven door middel van een test,en ik vraag me daarbij af of je uberhaupt wel weet wat voor een test ik bedoel.
Als je echt weet wat je aan massa bent aangekomen,dan zul je schrikken,het is voor het overgrote deel geen spier!(So you don't have the results,ik zie namelijk geen reultaten van testen)
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_15562074
wat lig jij nu te lullen? Ga je zeggen dat mijn borstomvang van 105 naar 131m'n bovenarmen van 34 naar 39 en m'n schouders van 124 naar 144 dat dat geen spieren zijn??? Neej,water en vocht.... Jij hebt de alomvattende kennis of wa? Je lult uit je reet. DAT zijn is het resultaat van de test.
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:10:04 #99
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15562128
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:54 schreef Pipo_de_C het volgende:
hahahahahaha ey prutser, wel eens met een dokter over bodybuilding gepraat?? hahaha dat staat haaks op elkaar. dokters MOGEN niet eens geloven in supplementen, laat staan dat ze iets over AS mogen roepen wat positief is. Wat we al hebben gezegd, JA het kan schadelijk zijn maar NEE dat hoeft niet.

De enige die eigen meningen hebben zijn Mr.J en ik. Jij baseert jouw 'kennis' op verhalen van ergogenics...

Ach, laten we het maar op onwetendheid houden..
[..]


Vreemd, je komt met het argument dat een dokter niet mag geloven in supplementen en AS? (AS word al sinds jaar en dag gebruikt door doktoren als medicijn en voedingssupplementen zelfs nog vaker om mensen van tekorten te laten herstellen)
Weer zie ik geen weerleggingen over artsen die zelf AS hebben toegediend aan sporters en BB'ers die nu zelf de gevaren erkennen.
Ik wil gerust effe zoeken op het internet voor je,er is overigens ook een docu over geweest op NED3 , alleen weet ik de titel niet.

Ik denk dat veel BB'ers proberen wetenschappenlijk te doen,maar niet weten hoe ze sommige wetenschap moeten interpretteren en dus hun eigen wetenschap creëren.
Ik vraag me af wat de verantwoorde kuur is voor een massawinst van 13KG.(zou ik doe mogen zien in een reply?)

I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zaterdag 20 december 2003 @ 13:12:25 #100
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_15562162
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 13:06 schreef stephen het volgende:
wat lig jij nu te lullen? Ga je zeggen dat mijn borstomvang van 105 naar 131m'n bovenarmen van 34 naar 39 en m'n schouders van 124 naar 144 dat dat geen spieren zijn??? Neej,water en vocht.... Jij hebt de alomvattende kennis of wa? Je lult uit je reet. DAT zijn is het resultaat van de test.
Zoals ik al zei, je weet niet over welke medische test ik het heb.(daar bliijkt deze opmerking al uit)
Volgens mij praat jij in cm's denk ik.(ik weet niet waarover je praat,leg eens uit!)
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')