Inderdaad, Ctrl + E, Ctrl + C en in MSN Ctrl + V zit er bij mij zowat ingebakkenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef SvenM het volgende:
ik doe altijd view playlist entry, en dan kopieren, en dan in msn op verzenden plakken enterben je ook klaar
playlist sorting)quote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef rotskibo het volgende:
Bestaat er iets waarmee je hele playlist op alfabetische volgorde wordt gezet?
Dan heb je alleen de locatie van het bestand. Maar inderdaad als je dat in het venster van verzenden dat plakt werkt hetquote:Op zondag 19 maart 2006 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, Ctrl + E, Ctrl + C en in MSN Ctrl + V zit er bij mij zowat ingebakken.
Dat kan eventueel ook met de toaster-plugin, een plugin waarmee je ook allerlei soorten schermmeldingen kan maken om weer te geven wat je momenteel afspeelt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:25 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb hier nog wel een leuke plug-in gevonden.
het is een plugin zodat je in MSN 7 of hoger kunt zien wat je speelt in WINAMP (2 of 5) ipv van Widows media player. Je moet wel windows media player 9 of hoger hebben maar dan werkt het wel.
hier kun je de plug-in vinden http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=144799
ik bedoel dat hij altijd automatisch op filename sorteerd niet dat als ik ergens anders op druk dat ie gelijk weer op alfabet sorteerd dat is irritant :S..quote:Op woensdag 12 april 2006 16:11 schreef crossover het volgende:
Jazeker, vierde pictogram van links onderaan.. dan Sort list en dan Sort list by filename.
Inderdaad, viel me ook al op. Kutupgradequote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef crossover het volgende:
De jump to file functie werkt niet meer direct wanneer je het intypt, zit een vertraging in.
Eh, gewoon in Winamp rechtermuisknop op het liedje > send to > mp3 speler?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef crossover het volgende:
Weet iemand een plugin om via winamp direct mp3's naar mijn mp3 speler te kopieren? Het is een gewone flash stick. Misschien een optie in media library of met de rechter muisknop kopieren naar verwisselbare schijf oid?
Bij mij ook (of op X druk, is makkelijkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef Radagast2005 het volgende:
??? Hij begint bij mij pas met spelen als ik op Play klik.
Shift-klik of gewoon klikken werkt toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:23 schreef Snotter het volgende:
Mijn probleem: hoe krijg ik nummers uit m'n library automatisch in m'n playlist? Heb geen zin om iedere keer alle nummers uit m'n library te slepen naar m'n playlist...
Apple Quicktime installeren, dan kan Winamp vanaf dat moment automatisch ook m4a aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef magnifor het volgende:
Ik heb een vraag. Ik wil m4a bestanden afspelen, maar wil blijven bij de lite versie. Is er een plugin of iets dergelijks waarmee ik met de lite versie m4a bestanden kan afspelen?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
volgens mij kon dat wel altijd, ik kan het nu niet vinden...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
Kan ik instellen dat winamp niet meteen begint met spelen als ik het opstart?
daar moet je de Winamp 5 Essentials voor hebben, zitten wat handige plugins in. zodra je winamp dan opstart, gaat ie verder waar je gebleven was, dus ook midden in een trackquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
Kan ik instellen dat winamp niet meteen begint met spelen als ik het opstart?
2?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:28 schreef wobbel het volgende:
Ik draai nu al sinds versie 2 met Winamp...werkt prima, zeker omdat ik iets meer MP3's erin heb dan een normaal persoon
LOLquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:44 schreef crossover het volgende:
Kan ik winamp zo instellen dat ie niet meteen begint met afspelen als ik em opstart?
Echt zwaar irritant om telkens het eerste nummer te moeten luisteren als ik em niet op shuffle had afgesloten.
ow bedankt, dat zag ik even over het hoofdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daar moet je de Winamp 5 Essentials voor hebben, zitten wat handige plugins in. zodra je winamp dan opstart, gaat ie verder waar je gebleven was, dus ook midden in een track
Waar het bij mij aan lag, ik opende telkens mijn playlist. Dan begint ie inderdaad meteen te spelen. Als je winamp zelf opent gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef Sk00p het volgende:
[..]
LOL
Daar ben ik juist naar op zoek..
Wie weet hoe ik dat voor elkaar krijg..
Wat bedoel je daar mee?quote:Want iedere keer als ik hem automatisch laat opstarten, laat ik hem ook meteen geminnimaliseerd in de werkbalk staan. Dus ik mis de playbutton steeds..
Ik bedoel dat ik juist wel wil dat hij automatisch begint te spelenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar het bij mij aan lag, ik opende telkens mijn playlist. Dan begint ie inderdaad meteen te spelen. Als je winamp zelf opent gebeurt dat niet.
[..]
Wat bedoel je daar mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |