En nog een paar loze stellingen, gewoon omdat.
Jaren 80 muziek wordt ondergewaardeerd.
De jeugd wordt met het jaar dommer.
Pizza's zijn niet normaal duur.
Saddam en George zouden allebei naar de hel gaan, als deze bestond.
Opscheppen over je baan is compensatie voor je gebrek aan karakter.
Finding Nemo is de leukste animatie-film ooit gemaakt.
quote:Die zijn nu wel slapen.
Op dinsdag 16 december 2003 02:07 schreef Lamon het volgende:
Tssk, als je het topic dan zo nodig vol moet ouwehoeren, neem dan tenminste de moeite om een nieuw deel te openen..
2:00u was toch beter. .
for arguments sake
quote:Mooi zo.
Op dinsdag 16 december 2003 02:11 schreef sig000 het volgende:
Die zijn nu wel slapen..
Finding Nemo
quote:Ga je gang, het is immers een stelling..
Op dinsdag 16 december 2003 02:30 schreef Lamon het volgende:
Aan alles is wel een stelling te verbinden. De vraag is meer of je dat ook wilt..
quote:Die moet je dan vervolgens weer gaan verdedigen.
Op dinsdag 16 december 2003 02:30 schreef Lamon het volgende:
Aan alles is wel een stelling te verbinden. De vraag is meer of je dat ook wilt..
quote:Mijn mening is net het weer.
Op dinsdag 16 december 2003 02:48 schreef Lamon het volgende:Ik deponeer mijn meningen altijd in de stiekeme hoop dat ze meteen als absolute waarheid erkend worden.
quote:Da's natuurlijk de filosofie erachter, ja.
Op dinsdag 16 december 2003 02:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ze het niet geloven, dan hebben ze het gewoon bij het verkeerde eind.
quote:Mijne ook, tijdens een ijstijd.
Op dinsdag 16 december 2003 02:54 schreef sig000 het volgende:
Mijn mening is net het weer..
Door I.R.Baboon - zondag 09 december 2001 02:25
. Voor de echte bikkeltijd ben ik nooit lang genoeg op. Daarom dit topic.
In het weekend vanaf 2 uur toegankelijk en door de week vanaf 1 uur. Voor de bikkeljunioren.
Ik ga de nieuwe aflevering van 'Tru Calling' kijken. Da's ook niet bijster slim, maar wel net iets vermakelijker.
quote:Misschien omdat wij op FOK! altijd aangenaam, soms zelfs inspirerend, maar immer vermakelijk gezelschap zijn, en duidelijk beter zijn dan dat overgewaardeerde begrip slapen?
Op maandag 22 december 2003 02:12 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond. Ik snap echt niet waarom ik nog wakker ben, want ik moet er morgen vroeg genoeg uit
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 22-12-2003 02:16]
quote:Ik denk eerder dat ik opzie tegen het begin van een nieuwe werkweek en me daarom maar stort op hetgene waar ik het meest aan verslaafd ben in de hoop m'n verdriet te doen vergeten.
Op maandag 22 december 2003 02:15 schreef Lamon het volgende:[..]
Misschien omdat wij op FOK! altijd aangenaam, soms zelfs inspirerend, maar immer vermakelijk gezelschap zijn, en duidelijk beter zijn dan dat overgewaardeerde begrip slapen?
Maar jouw reden klinkt wel een stuk minder depressief
Depressie is trouwens ook een grote inspiratiebron en daarom misschien helemaal niet zo ongewenst als het klinkt. Depressie heeft nogal last van een slecht image. Net als rotzooi bijvoorbeeld, ook iets wat helemaal niet zo negatief is als mensen altijd denken.
Jeutje, wat klets ik opeens een hoop.
quote:Hoi Biene
Op maandag 22 december 2003 02:16 schreef Biene het volgende:
*ook een kijkje neemt* [afbeelding]
quote:Hey Tijn, compositeur. Ik had je mp3'tjes van je eigen muziek in m'n kazaafolder staan en die heeft nu iemand gedownload.
Op maandag 22 december 2003 02:12 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond. Ik snap echt niet waarom ik nog wakker ben, want ik moet er morgen vroeg genoeg uit, maar nu ik er toch ben, kan ik maar net zo goed even hier mijn verschijning doen
quote:Vertel mij wat. Ik drijf al 25 jaar op depressie. De ultieme basis voor de meest grootse creatieve uitspattingen.
Op maandag 22 december 2003 02:19 schreef Tijn het volgende:
Depressie heeft nogal last van een slecht image.
quote:Heb ik nu recht op royalties?
Op maandag 22 december 2003 02:20 schreef Seborik het volgende:[..]
Hey Tijn, compositeur. Ik had je mp3'tjes van je eigen muziek in m'n kazaafolder staan en die heeft nu iemand gedownload.
quote:Als je het zo waardeert en misschien zelfs onder controle hebt, is het dan nog wel een depressie?
Op maandag 22 december 2003 02:21 schreef Lamon het volgende:[..]
Vertel mij wat. Ik drijf al 25 jaar op depressie. De ultieme basis voor de meest grootse creatieve uitspattingen.
quote:Je bent het slachtoffer geworden van ongelimiteerde leechpraktijken alvorens iets uitgebracht te hebben.
Op maandag 22 december 2003 02:22 schreef Tijn het volgende:[..]
Heb ik nu recht op royalties?
quote:Nog niets uitgebracht en nu al word ik bestolen. Tis een grote corrupte bende, de muziekindustrie.
Op maandag 22 december 2003 02:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Je bent het slachtoffer geworden van ongelimiteerde leechpraktijken alvorens iets uitgebracht te hebben.
quote:Oi, Tijn.
Op maandag 22 december 2003 02:19 schreef Tijn het volgende:Hoi Biene
quote:Oh ik kan het een beetje zelf bepalen, maar ik wil voor 10 uur in de trein zitten. En ik wil eigenlijk ook nog ontbijten en douchen, dus ja...
Op maandag 22 december 2003 02:26 schreef Biene het volgende:[..]
Oi, Tijn.
Hoe laat is vroeg? [afbeelding]
quote:Het koesteren van je eigen onvrede herbergt een zekere paradox, ja.
Op maandag 22 december 2003 02:23 schreef Tijn het volgende:
Als je het zo waardeert en misschien zelfs onder controle hebt, is het dan nog wel een depressie?
quote:
Op maandag 22 december 2003 02:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Je bent het slachtoffer geworden van ongelimiteerde leechpraktijken alvorens iets uitgebracht te hebben.
quote:...vroeg, dus.
Op maandag 22 december 2003 02:27 schreef Tijn het volgende:Oh ik kan het een beetje zelf bepalen, maar ik wil voor 10 uur in de trein zitten. En ik wil eigenlijk ook nog ontbijten en douchen, dus ja...
quote:Ah kerstvakantie
Op maandag 22 december 2003 02:29 schreef Biene het volgende:[..]
...vroeg, dus.
Ik mag morgen, en de komende twee weken, heerlijk uitslapen.
quote:Wat voor werk?
Op maandag 22 december 2003 02:32 schreef Lamon het volgende:
Oh, mag ik dan even onbeschaamd medelijden vragen voor het feit dat ik eerste kerstdag maarliefst 11 uur zal moeten gaan werken?
(Hangt samen met mate van medelijden.)
quote:Heb je plezier in je werk en had je eerste kerstdag zonder werk waarschijnlijk op een leukere manier besteed?
Oh, mag ik dan even onbeschaamd medelijden vragen voor het feit dat ik eerste kerstdag maarliefst 11 uur zal moeten gaan werken?
quote:My thoughts exactly
Op maandag 22 december 2003 02:33 schreef Silicium het volgende:[..]
Wat voor werk?
(Hangt samen met mate van medelijden.)
quote:Dat is dan een behoorlijk kerstdiner.
quote:ONZ is meer de huis tuin en keuken variatie van het nog niet aanwezige sociologie-forum voor de doortastende toeschouwer, als ik het beestje een naam zou moeten geven.
Op maandag 22 december 2003 02:30 schreef Tijn het volgende:
Alsof ONZ en WFL elkaar zoveel ontlopen. Het grootste verschil is denk ik de omvang, niet de inhoud.
En nu ophouden met die inzichtvolle crap, je kbent toch geen vrouw ofzo..
quote:Nee, aangezien ik beide kerstdagen 's nachts 8 uur moet werken.
.
quote:Ze zeggen het, het is voor mij ook totaal nieuw.
Op maandag 22 december 2003 02:32 schreef Tijn het volgende:[..]
Ah kerstvakantie
Ja, dat is prettig. De rest van de komende 2 weken is voor mij qua opstaan ook niet al te heftig trouwens hoor, alleen morgen is het eigenlijk vroeg dag. Iets wat niet nodig was geweest als ik de dingen wat minder voor me uit had geschoven overigens, maar ja, that's the story of my life.
quote:Sorry, ik ben er een beetje in de mood voor
Op maandag 22 december 2003 02:36 schreef Lamon het volgende:[..]
En nu ophouden met die inzichtvolle crap, je kbent toch geen vrouw ofzo..
*kuch*zokanniewelweertijnjekbenttochgeenvrouwofzo*kuch*
quote:Yeah right
Op maandag 22 december 2003 02:37 schreef Biene het volgende:[..]
Ze zeggen het, het is voor mij ook totaal nieuw.
quote:De komende 2 weken wordt het even doorbijten, maar ik hoop idd van een rustig jaar te gaan genieten, dat zou erg mooi zijn
Even doorbijten voor morgen en de rest van het jaar lekker rustig aan doen.
quote:Wijf!
Op maandag 22 december 2003 02:39 schreef Tijn het volgende:[..]
Sorry, ik ben er een beetje in de mood voor
Vast een compensatie voor de afgelopen 4 maanden HBO
Wat me trouwens echt heel erg bevalt... ik hou er wel van om op m'n sloffen bij de sub-top te horen
*kuch*zokanniewelweertijnjekbenttochgeenvrouwofzo*kuch*
quote:Je ontloopt wel je schoonfamilie...
Op maandag 22 december 2003 02:36 schreef Dagonet het volgende:[..]
Nee, aangezien ik beide kerstdagen 's nachts 8 uur moet werken.
.
quote:Mijn gezellige met goede kerstmuziek bestoken, rookverboden negerende, in pizza gerolde en door emotioneel ontwikkeld volk bevolkte wereldvideotheek.
Op maandag 22 december 2003 02:33 schreef Silicium het volgende:
Wat voor werk?(Hangt samen met mate van medelijden.)
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 22-12-2003 02:45]
quote:Het kan erger.... maar dan nog...
Op maandag 22 december 2003 02:42 schreef Lamon het volgende:[..]
Mijn gezellige met goede kerstmuziek bestoken, rookverboden negererde, in pizza gerolde en door emotioneel ontwikkeld volk bevolkte wereldvideotheek.
Ik vind het eigenlijk niet eens zo erg, nee.
Wat is de nacht trouwens toch heerlijk relax. Echt een ondergewaardeerd stukje van de dag, eigenlijk het enige moment waarop ik echt even tot rust kom.
quote:Dat noemen ze "slaap", Tijn.
Op maandag 22 december 2003 02:44 schreef Tijn het volgende:
Khad al zo'n vermoeden dat het niet zo'n wereldprobleem wasWat is de nacht trouwens toch heerlijk relax. Echt een ondergewaardeerd stukje van de dag, eigenlijk het enige moment waarop ik echt even tot rust kom.
quote:Een goede zelfbedachte soundtrack eronder zetten tijdens die gestolen uurtjes en het kan behoorlijk zaligmakend worden, die nachten, ja.
Op maandag 22 december 2003 02:44 schreef Tijn het volgende:
Wat is de nacht trouwens toch heerlijk relax. Echt een ondergewaardeerd stukje van de dag, eigenlijk het enige moment waarop ik echt even tot rust kom.
Toch denk ik met de gebruikelijke uitzondering die de regel bevestigt, dat de nu opgroeiende jeugd geen bijster groot licht is, hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 22-12-2003 02:52]
quote:Toch is het zo. Na 6 jaar gewerkt te hebben is het een vreemd iets: schoolvakantie.
Op maandag 22 december 2003 02:40 schreef Tijn het volgende:Yeah right
Maar geniet er toch maar van
quote:
De komende 2 weken wordt het even doorbijten, maar ik hoop idd van een rustig jaar te gaan genieten, dat zou erg mooi zijn
quote:Slapen is zo zonde, gewoon even in stilte, met m'n voeten omhoog, een biertje drinkend internetten terwijl het buiten zwart is, is zo ontzettend veel rustgevender. Van slapen merk je weinig en vaak word je nog moe, gebroken en chagerijnig wakker ook, terwijl ik hier echt even helemaal van bij kom.
Op maandag 22 december 2003 02:46 schreef Silicium het volgende:[..]
Dat noemen ze "slaap", Tijn.
Maar je hebt wel gelijk hoor, slapen is veel beter. Benjamin Franklin zei altijd "waking early and sleeping early makes you happy, rich and wise". Of zoiets. En daar heeft 'ie op zich wel gelijk in denk ik. Maar goed, dat doe ik wel als ik later groot ben
quote:En het levert een hoop vrije tijd op! Daarbij is 's nachts werken heerlijk, 's nachts fokken ook trouwens.
Op maandag 22 december 2003 02:41 schreef Silicium het volgende:[..]
Je ontloopt wel je schoonfamilie...
quote:*volledig mee eens is*
Op maandag 22 december 2003 02:50 schreef Lamon het volgende:
Toch denk ik dat met de gebruikelijke uitzondering die de regel bevestigt, dat de nu opgroeiende jeugd geen bijster groot licht is, hoor.
Of ik denk dat alleen maar omdat ik zelf zo bijzonder itelligent ben.
quote:Ken je het stukje tekst van (ik geloof) Aristoteles die zich kwaad maakt over het bedroevende niveau van de jeugd van tegenwoordig die naast dom ook nog eens slecht gemanierd en lui is?
Op maandag 22 december 2003 02:50 schreef Lamon het volgende:[..]
Toch denk ik dat met de gebruikelijke uitzondering die de regel bevestigt, dat de nu opgroeiende jeugd geen bijster groot licht is, hoor.
quote:broer! Mag ik zeggen dat ik je miste, zonder melodramatisch te klinken?
Op maandag 22 december 2003 02:53 schreef broer het volgende:
*volledig mee eens is*Of ik denk dat alleen maar omdat ik zelf zo bijzonder itelligent ben.
Ik heb het trouwens wel meer over EQ, dan IQ.
Ik zie weinig bevlogenheid in de ogen van de jonge medelander.
En ik moet eigenlijk ook eens eens gaan kappen met dit soort zelfoverschattende, onterecht arrogante statements in Onzin plaatsen, maar het komt zo natuurlijk.
quote:Dat mag. Insgelijks ook, overigens.
Op maandag 22 december 2003 02:58 schreef Lamon het volgende:
broer! Mag ik zeggen dat ik je miste, zonder melodramatisch te klinken?
En denk niet dat ik je teksten vergeten ben. Zodra ik hier en daar tijd heb, ben ik daar mee bezig. Er staat al het een en ander op mijn harde schijf.
quote:Ik heb het gewoon over ouderwetse, hardcore intelligentie. Weten hoeveel twee plus twee is. Voor minder doe ik het niet!
Ik heb het trouwens wel meer over EQ, dan IQ.
Ik zie weinig bevlogenheid in de ogen van de jonge medelander.
quote:Zelfoverschatting is one of God's great gifts. Niet proberen te veranderen, maar gewoon proberen van te genieten.
En ik moet eigenlijk ook eens eens gaan kappen met dit soort zelfoverschattende, onterecht arrogante statements in Onzin plaatsen, maar het komt zo natuurlijk.
quote:En het hielp vast ook niet, dat mijn zin zo goed liep als een olifant over een porseleinen brug.
Op maandag 22 december 2003 03:05 schreef Tijn het volgende:
Ik ben echt aan vakantie toeDe afgelopen dagen heb ik alleen maar over mixers, versterkers en speakers gedroomd en nu moest ik Lamons zin over EQ 2x lezen omdat ik dacht dat het over een equalizer ging
Doei.
Lekker slapen, allemaal.
quote:Ach ja, vrouwen. Heb jij er eigenlijk eentje, Lamon?
Op maandag 22 december 2003 03:10 schreef Lamon het volgende:[..]
En het hielp vast ook niet, dat mijn zin zo goed liep als een olifant over een porseleinen brug.
Ik lijk soms net een een vrouw ofzo, als ik een drankje teveel geschonken heb.
[edit] Niet als bezit ofzo, ik ben geen moslim. Maar ik weet me even niet anders uit te drukken.
quote:
Op maandag 22 december 2003 03:11 schreef Tijn het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik je weblog zie, broer,
quote:Die reactie koester ik nog elke dag.
want elke keer schiet me die ene keer weer te binnen dat ik onder IR's naam "bieeerrrr!!!" heb gepost als reactie op een of ander bericht
quote:Het was weer kort.
Op maandag 22 december 2003 03:11 schreef broer het volgende:
En dan is mijn bier opeens op. En ga ik slapen. Want dat moet. En is leuk.Doei.
Lekker slapen, allemaal.
Trusten.
quote:Oh maak je niet druk, ik lees je weblog niet en ik ben zeker geen vaste bezoeker. Ik klik gewoon elke keer weer op de link in je sig als ik je hier in de semi-bikkeltijd zie, omdat ik nou eenmaal de nare gewoonte heb om op elk linkje te klikken die ik zie.
Op maandag 22 december 2003 03:13 schreef broer het volgende:[..]
quote:* kuch rochel kuch
Op maandag 22 december 2003 02:53 schreef broer het volgende:[..]
*volledig mee eens is*
Of ik denk dat alleen maar omdat ik zelf zo bijzonder itelligent ben.
quote:Soms wel (in de niet Moslim zijnde zin van het woord
Op maandag 22 december 2003 03:12 schreef Tijn het volgende:
Ach ja, vrouwen. Heb jij er eigenlijk eentje, Lamon?
quote:Ik had 'em voor je open gelaten, ik wilde m'n toch al zo povere verstandhouding met broer niet verder verslechteren, maar inderdaad.
Op maandag 22 december 2003 03:15 schreef Kielef het volgende:[..]
* kuch rochel kuch
quote:Hmm... Nou ja, dan ligt het in elk geval aan jezelf. Hoe dit precies geruststellend is weet ik niet, maar het klinkt in mijn oren redelijk okay
Op maandag 22 december 2003 03:16 schreef Lamon het volgende:[..]
Soms wel (in de niet Moslim zijnde zin van het woord
), maar ik heb de meest ernstige vorm van bindingsangst en dan gaat het allemaal weer vreselijk mis.
En ach, vrouwen zijn ook niet alles, maar dat wist je vast allang
Niet vrouwen op zich hoor (hoewel... ) (nah, het zijn ook mensen) (op zich)... ik bedoelde het meer in de zin van "de levenspartner". Relaties kosten alleen maar tijd die je veel leuker en creatiever kunt besteden.
Hoewel verliefdheid ook wel een grote bron van inspiratie is trouwens, ik maak altijd heel veel liedjes als ik opeens in de ban van een vrouw ben. Meestal gaat dat alleen verloren op het moment dat het daadwerkelijk "iets" geworden is.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 22-12-2003 03:21]
quote:Huh?
Op maandag 22 december 2003 03:15 schreef Kielef het volgende:* kuch rochel kuch
Welterusten, allemaal.
quote:Tssk. Dat deed ie expres.
Op maandag 22 december 2003 03:15 schreef Kielef het volgende:
* kuch rochel kuch
quote:Slaap lekker, Biene
Op maandag 22 december 2003 03:19 schreef Biene het volgende:[..]
Welterusten, allemaal.
quote:
Op maandag 22 december 2003 03:19 schreef Biene het volgende:[..]
Huh? [afbeelding]
Welterusten, allemaal.
quote:Maar het was wel effe eng, griezelig, ongewoon, ieks.
Op maandag 22 december 2003 03:20 schreef Lamon het volgende:[..]
Tssk. Dat deed ie expres.
Je kent broer toch?
quote:Da's een behoorlijk significante edit, die je zo spontaan deed.
Op maandag 22 december 2003 03:18 schreef Tijn het volgende:[..]
Hmm... Nou ja, dan ligt het in elk geval aan jezelf. Hoe dit precies geruststellend is weet ik niet, maar het klinkt in mijn oren redelijk okay
En ach, vrouwen zijn ook niet alles, maar dat wist je vast allang
Niet vrouwen op zich hoor (hoewel...
) (nah, het zijn ook mensen) (op zich)... ik bedoelde het meer in de zin van "de levenspartner". Relaties kosten alleen maar tijd die je veel leuker en creatiever kunt besteden.
Hoewel verliefdheid ook wel een grote bron van inspiratie is trouwens, ik maak altijd heel veel liedjes als ik opeens in de ban van een vrouw ben. Meestal gaat dat alleen verloren op het moment dat het daadwerkelijk "iets" geworden is.
Iets willen, is mooier dan iets hebben. Da's de wijze les die ik eruit trek en waar ik het meer dan een beetje met je eens zal moeten zijn.
quote:Ja, het begon eigenlijk met het nuanceren van m'n vrouw-opmerking en de rest stond er voor ik er erg in had. Ik ben echt in een verschrikkelijke babbel-bui... ik heb maar *dit* nodig of er vliegt weer een lap tekst uit van hier tot Tokio
Op maandag 22 december 2003 03:25 schreef Lamon het volgende:[..]
Da's een behoorlijk significante edit, die je die spontaan deed.
quote:Dat lijkt me een hele mooie conclusie om de zondag mee af te sluiten Lamon. Oh God, er schiet me weer een heel verhaal te binnen over zondagen, kerken, dominees en hun functie in de huidige maatschappij (die daar volgens mij ontzettend veel behoefte aan heeft, maar dan zonder het religieuze aspect). Ik ga snel slapen, anders post ik de nieuwe databaseserver vanavond nog vol
Iets willen, is mooier dan iets hebben. Da's de wijze les die ik eruit trek en waar ik het meer dan een beetje met je eens zal moeten zijn.
quote:Eigenlijk denk ik dat dit de mooiste afsluiting is van deze zondag, maar ik kan me voorstellen dat deze conclusie niet unaniem zal zijn.
Op maandag 22 december 2003 03:29 schreef Tijn het volgende:
Kbent misschien toch een vrouw
Toch welterusten.
quote:Dat scheelt..
Op vrijdag 26 december 2003 01:24 schreef Stranger het volgende:
Ik moet zaterdag werken, dus kan morgenavond niet zuipen, en vanavond was er niets open, gelukkig heb ik gisteren gefeest
quote:Ik heb morgen mijn enige familiedag, ik ga het overleven.
Op vrijdag 26 december 2003 01:26 schreef Ole het volgende:[..]
Dat scheelt..
Ik ben na twee (overigens heel gezellige) familiedagen wel weer toe aan een gewoon avondje kroeg...
quote:OOohhh.. Lekker aan de vega-gourmet
Op vrijdag 26 december 2003 01:27 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik heb morgen mijn enige familiedag, ik ga het overleven.
quote:Nee, ik krijg voor de afwisseling een gevulde portobello paddestoel.
Op vrijdag 26 december 2003 01:28 schreef Ole het volgende:[..]
OOohhh.. Lekker aan de vega-gourmet
quote:als morgen eigenlijk vandaag is.. 2e kerstdag, vrijdag 26 december
Op vrijdag 26 december 2003 01:29 schreef sig000 het volgende:
Ik ben de tel kwijt.. Welke dag is 't morgen?
quote:dames en heren (nee...doe maar toch alleen de dames
Op vrijdag 26 december 2003 01:29 schreef sig000 het volgende:
Ik ben de tel kwijt.. Welke dag is 't morgen?
MAZZEL! en slaap ze!!!
quote:Klinkt goed!
Op vrijdag 26 december 2003 01:29 schreef Stranger het volgende:[..]
Nee, ik krijg voor de afwisseling een gevulde portobello paddestoel.
quote:Ah, ik had een pizza met extra kaas
Op vrijdag 26 december 2003 01:31 schreef Ole het volgende:[..]
Klinkt goed!
wij hadden paddestoelen- noten parfait en waterkerssoep..
Uitermate suf allemaal, maar ach, ik vind het wel ff best eigenlijk.
quote:Kom je ook een keertje tot rust
Op vrijdag 26 december 2003 01:31 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gegourmet en ben bij m'n oma geweest. Morgen eten we chinees bij m'n oom en dat was het dan weer.Uitermate suf allemaal, maar ach, ik vind het wel ff best eigenlijk.
Niks bijzonders dus, maar het was wel redelijk gezellig.
quote:Ik hoef niets... maar daarom ga ik ws wel!
Op vrijdag 26 december 2003 01:33 schreef Stranger het volgende:
Ik hoef morgen wederom het huis niet uit.
quote:We hebben gehartenjaagd (of is het harten gejaagd?) en we hebben de score bijgehouden in een Excel-sheet wat ik even snel tijdens het toetje in elkaar had geflanst, how nerdy is that
Op vrijdag 26 december 2003 01:33 schreef Mike het volgende:
We hebben hier ook gegourmet en daarna met familie getriviant.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:35 schreef Tijn het volgende:[..]
We hebben gehartenjaagd (of is het harten gejaagd?) en we hebben de score bijgehouden in een Excel-sheet wat ik even snel tijdens het toetje in elkaar had geflanst, how nerdy is that
quote:Behoorlijk nerdy, Tijn, behoorlijk nerdy.
Op vrijdag 26 december 2003 01:35 schreef Tijn het volgende:[..]
We hebben gehartenjaagd (of is het harten gejaagd?) en we hebben de score bijgehouden in een Excel-sheet wat ik even snel tijdens het toetje in elkaar had geflanst, how nerdy is that
Ik heb m'n humor maar even losgelaten zodat iedereen een leuke avond had.
quote:Je bedoelt "thuisgelaten" neem ik aan?
Op vrijdag 26 december 2003 01:37 schreef Mike het volgende:[..]
Ik heb m'n humor maar even losgelaten zodat iedereen een leuke avond had.
quote:Zo interpreteerde ik het ook
Op vrijdag 26 december 2003 01:38 schreef Tijn het volgende:[..]
Je bedoelt "thuisgelaten" neem ik aan?
quote:Idd...en ik was ook thuis, dus dat kwam goed uit.
Op vrijdag 26 december 2003 01:38 schreef Tijn het volgende:[..]
Je bedoelt "thuisgelaten" neem ik aan?
quote:Right back at you, Kielef.
Op vrijdag 26 december 2003 02:16 schreef Kielef het volgende:
Gelukkig Kerstfeest Semi-Bikkelaars.
Ik geef zelf geen donder om kerst, maar ben simpelweg nog niet verbitterd genoeg om geen plezier te hebben in het feit dat anderen op deze dagen meer genieten dan anders.
Ik vier kerst overigens wel, vandaag met de mensen van werk en daarna met een paar vrienden, morgen met familie, maar ze weten dat ik het eigenlijk onder protest doe.
quote:Waarom?
Op vrijdag 26 december 2003 02:23 schreef Tijn het volgende:
http://www.omroep.nl/radio2/live64.asxLuisteren mensen
Heb je een eigen kerstnummer ingezonden?
quote:Haha, hell no
Op vrijdag 26 december 2003 02:28 schreef Lamon het volgende:[..]
Waarom?
Heb je een eigen kerstnummer ingezonden?
quote:Ik geef het niet graag toe maar 'bikkel' en 'mans' zijn twee begrippen mijlenver van elkaar verwijderd.
Op vrijdag 26 december 2003 02:30 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben eindelijk mans genoeg om zo laat op te blijven voor Semi-Bikkeltijd.
En na deze revelatie is het weer snel tijd om deze gewaarwording compleet te gaan negeren.
quote:Ja... Eigenlijk zou bikkeltijd rond 6 uur 's ochtends moeten zijn he.
Op vrijdag 26 december 2003 02:35 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik geef het niet graag toe maar 'bikkel' en 'mans' zijn twee begrippen mijlenver van elkaar verwijderd.
quote:Vrolijk is goed, dronken daarintegen...
Op vrijdag 26 december 2003 02:26 schreef Stranger het volgende:
Ik ben vrolijk hoor, en kerst.. ach..
quote:Van hetzelfde!
Op vrijdag 26 december 2003 02:38 schreef vantilt het volgende:
Dit lijkt me een prima moment om me even te melden.Een fijn kerstfeest iedereen!
quote:Dronken zit er niet in vanavond hier
Op vrijdag 26 december 2003 02:38 schreef Biene het volgende:[..]
Vrolijk is goed, dronken daarintegen...
Verders alles goed met Stranger?
quote:Sterker nog, eigenlijk zouden we het 'domme mongolentijd, voor mensen die er een onverstandig en zeer ongezond leefpatroon op na houden' moeten noemen.
Op vrijdag 26 december 2003 02:36 schreef Tijn het volgende:
Ja... Eigenlijk zou bikkeltijd rond 6 uur 's ochtends moeten zijn he.
quote:Wees creatief.
Op vrijdag 26 december 2003 02:39 schreef Stranger het volgende:Dronken zit er niet in vanavond hier
Maar alles is okay, beetje die 2 extra zondagen overleven, maar dat gaat wel lukken
quote:*meldt*
Op vrijdag 26 december 2003 02:41 schreef Lamon het volgende:[..]
'domme mongolentijd, voor mensen die er een onverstandig en zeer ongezond leefpatroon op na houden'
quote:Insgelijks.
Op vrijdag 26 december 2003 02:38 schreef vantilt het volgende:
Een fijn kerstfeest iedereen!
Ik vind oud en nieuw trouwens veel leuker. Heeft een melancholiek sfeertje aan zich hangen. Met kerst voel ik daar niet veel van.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:16 schreef Kielef het volgende:
Gelukkig Kerstfeest Semi-Bikkelaars.
quote:Ik laat het allemaal lekker aan me voorbijtrekken en voor iedereen in dit topic de beste wensen voor wie er denkt iets aan te hebben.
Op vrijdag 26 december 2003 02:44 schreef Lamon het volgende:[..]
Insgelijks.
Ik vind oud en nieuw trouwens veel leuker. Heeft een melancholiek sfeertje aan zich hangen. Met kerst voel ik daar niet veel van.
quote:Daar ben ik het wel mee eens. Maar kerst vieren in het juiste gezelschap kan ook best leuk zijn, zolang het maar niet die 'verplichte' bijsmaak heeft. Ik heb in ieder geval al een tijdje gebroken met dat opgelegde gedoe en dat bevalt me prima.
Op vrijdag 26 december 2003 02:44 schreef Lamon het volgende:[..]
Insgelijks.
quote:Dit is traditie...daar kun je niet omheen.
Op vrijdag 26 december 2003 02:59 schreef Lamon het volgende:
Zullen topics als deze nog wel geaccepteerd worden, na de 'grote' 2004 schoonmaak? Ik leest net die sticky met die 'Onzin moet beter' leuzen.
Voor zover ik weet blijft dit gewoon open.
quote:Over dat soort onzin ga ik me niet druk maken. Als dit niet goed genoeg is, weet ik het ook niet meer. Bovendien zijn de grote schoonmakers toch nooit online rond onze tijden
Zullen topics als deze nog wel geaccepteerd worden, na de 'grote' 2004 schoonmaak? Ik leest net die sticky met die 'Onzin moet beter' leuzen.
quote:yvonne vindt van wel.
quote:Ik wil liever in Onzin blijven eigenlijk.
Op vrijdag 26 december 2003 03:00 schreef Stranger het volgende:
We hebben altijd nog GC-toestemming van sweek en IR.
quote:Wat het nut van het feit dat ik al 3 jaar zever over het bestaansrecht van een waar sociologie-forum maar weer eens benadrukt.
Op vrijdag 26 december 2003 03:02 schreef Tijn het volgende:
Zodra het voortbestaan van de groep in gevaar is, springt iedereen gelijk op. Als dat geen mooi stukje sociologie is, weet ik het ook niet meer
quote:Laten we dat maar doen.
Op vrijdag 26 december 2003 03:03 schreef Lamon het volgende:Ik wil liever in Onzin blijven eigenlijk.
quote:Dan zijn we save.
Op vrijdag 26 december 2003 03:01 schreef sig000 het volgende:
yvonne vindt van wel..
quote:Ageer hier tegen de Onzin-dictatuur
Op vrijdag 26 december 2003 03:12 schreef Lamon het volgende:[..]
Dan zijn we save.
Mooi zo, is dat probleem ook weer binnen het kwartier opgelost. Het lijkt Overtoon wel.
quote:Toch is het wel grappig dat deze topics anders ervaren worden.
Op vrijdag 26 december 2003 03:18 schreef sig000 het volgende:
Ageer hier tegen de Onzin-dictatuur
Niet dat ik klaag.
quote:*ssst ...... het was eigenlijk een strikvraag in dat topic.
Op vrijdag 26 december 2003 03:29 schreef Lamon het volgende:[..]
Toch is het wel grappig dat deze topics anders ervaren worden.
Want eigenlijk is het wel gewoon een reeks met slow-chat.
(Alleen wordt er over het algemeen een paar seconden nagedacht voor het plaatsen van een reactie.)
Niet dat ik klaag.
quote:Hoe zit dat dan met die Gijsjes en die Nachtbar? Die zullen waarschijnlijk toch ook wel ongescheurd uit de strijd komen, aangezien ik nog geen feedback-vloed van die kant heb zien verschijnen.
Op vrijdag 26 december 2003 03:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, IR's en Lamon's bikkeltijd is safe.. Dat had ik zelf ook al gevraagd...
quote:Geen idee,
Op vrijdag 26 december 2003 03:37 schreef Lamon het volgende:[..]
Hoe zit dat dan met die Gijsjes en die Nachtbar? Die zullen waarschijnlijk toch ook wel ongescheurd uit de strijd komen, aangezien ik nog geen feedback-vloed van die kant heb zien verschijnen.
quote:Meld me ook weer.
Op vrijdag 26 december 2003 02:41 schreef Lamon het volgende:Sterker nog, eigenlijk zouden we het 'domme mongolentijd, voor mensen die er een onverstandig en zeer ongezond leefpatroon op na houden' moeten noemen.
quote:Zonder de 2 bikkeldingen in Onzin is de nacht onzinniger.
Op vrijdag 26 december 2003 03:03 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik wil liever in Onzin blijven eigenlijk.
Als gewicht aan de andere kant van de virtuele schaal, zeg maar.
quote:Tis kerst geweest. Dus niet kleinzerig lopen doen hoor
Op zaterdag 27 december 2003 01:38 schreef Stranger het volgende:
Het is trouwens vrijdag, en dan begint de semibikkeltijd pas vanaf twee uur.
quote:
ooo boy, ik zie nu pas dat bij quote ook de dag staat
quote:Het is weer gelukt.
Op zaterdag 27 december 2003 01:34 schreef Kielef het volgende:
Seborik, Stranger en alle andere Semi-Bikkels ook geluk gewenst met het kerstoverleven.
quote:uurtje te laat ..
quote:Ik hoef pas om 11 uur te beginnen.
Op zaterdag 27 december 2003 02:31 schreef Ole het volgende:[..]
uurtje te laat ..
Werk ze!!!![]()
quote:Ooohhhh...
Op zaterdag 27 december 2003 02:33 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik hoef pas om 11 uur te beginnen.
quote:nog ff en het is nieuwjaarsmeet
Op zaterdag 27 december 2003 02:38 schreef Stranger het volgende:
Ik gedraag me altijd
quote:Geen nieuwjaarsmeet
Op zaterdag 27 december 2003 02:45 schreef Ole het volgende:[..]
nog ff en het is nieuwjaarsmeet
![]()
quote:Neee... echt waar???
Op zaterdag 27 december 2003 02:45 schreef Stranger het volgende:[..]
Geen nieuwjaarsmeet
Eert heeft een vriendin
quote:Zuipen! We zien wel waar
Op zaterdag 27 december 2003 02:48 schreef Ole het volgende:[..]
Neee... echt waar???
Maar jij dan
quote:Met zijn tweeen op de bank kopspijkers en een oudejaarscaberet kijken is vast ook een leuke invulling van oudjaar.
Op zaterdag 27 december 2003 02:49 schreef Ole het volgende:
alsof ik me iets aan zou trekken van het wel of niet een vriend hebben![]()
Maar wellicht...![]()
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 02:48 schreef Stranger het volgende:[..]
Zuipen! We zien wel waar
quote:Oh wacht, ik dacht even dat je het had over nieuwjaar als in 31 december, 31 januari heb ik een verjaardag.
Op zaterdag 27 december 2003 02:50 schreef Ole het volgende:[..]
![]()
zo ken ik je weer stranger!! Nodigen we Ullie ook ff uit.. of niet
quote:dat is idd niet slecht!! al dat gefiets tussen het vuurwerk door
Op zaterdag 27 december 2003 02:50 schreef Stranger het volgende:[..]
Met zijn tweeen op de bank kopspijkers en een oudejaarscaberet kijken is vast ook een leuke invulling van oudjaar.
quote:31 december vier ik oudjaar hoor!
Op zaterdag 27 december 2003 02:52 schreef Stranger het volgende:[..]
Oh wacht, ik dacht even dat je het had over nieuwjaar als in 31 december, 31 januari heb ik een verjaardag.
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 27-12-2003 02:57]
quote:laten we het erop houden dat we vast wel zullen meeten in 2004 ?
Op zaterdag 27 december 2003 02:54 schreef Stranger het volgende:
Ik ben hier te clouded voor.
quote:lijkt me OK
Op zaterdag 27 december 2003 02:57 schreef Stranger het volgende:
Strak plan
quote::õ
Op zaterdag 27 december 2003 02:59 schreef Ole het volgende:
* ole neemt een flinke hijs van peuk![]()
![]()
Wat heb ik gemist?
quote:stoppen met roken topic... had het One month, two days, 1 hour, 3 minutes and 45 seconds. 480 cigarettes not smoked, saving $80.51. Life saved: 1 day, 16 hours, 0 minutes.
Op zaterdag 27 december 2003 03:00 schreef Stranger het volgende:[..]
:õ
Wat heb ik gemist?
quote:Jammer Ole.
Op zaterdag 27 december 2003 03:03 schreef Ole het volgende:
stoppen met roken topic... had het One month, two days, 1 hour, 3 minutes and 45 seconds. 480 cigarettes not smoked, saving $80.51. Life saved: 1 day, 16 hours, 0 minutes.
volgehouden
Hoi.
*semi bikkelt *
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 03:06 schreef Kielef het volgende:
Gloeiende ik ben me toch effe kwáád!![]()
Sorry, ik kan niet kwaad zijn.
Het was een goede Kerst.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 03:07 schreef Cora het volgende:[..]
Kielef
Sorry, ik kan niet kwaad zijn.
Ikke wel. Ik kan héél veel houden van, maar ik kan ook héél veel kwaad zijn.
da's lang geleden !
quote:
Niet doen, Kielef. Dat is het niet waard.
quote:Broer kun(wil) je er meer over te vertellen?
Op zaterdag 27 december 2003 03:08 schreef broer het volgende:
Afgelopen nacht iets te veel gedronken. Lekker melancholiek wat boeken uit de kast gepakt toen ik thuis kwam. Tranen in mijn ogen gekregen van de volgende twee.Het was een goede Kerst.
quote:Ik zeg: gooi het er lekker uit !!!!
quote:Heb al een topic geopend.
Op zaterdag 27 december 2003 03:29 schreef Ole het volgende:[..]
Ik zeg: gooi het er lekker uit !!!!
quote:Uhmm... Er valt niet zoveel meer over te vertellen. Ik vind het twee ontzettend mooie schilderijen. (De eerste van Magritte, de tweede van Hopper.) Dat is het wel ongeveer qua verhaal. Dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg, kwam door de schoonheid en het feit dat ik dronken was.
Op zaterdag 27 december 2003 03:27 schreef Kielef het volgende:
Broer kun(wil) je er meer over te vertellen?
Uitleg over de schilderijen kan en wil ik niet geven. Moeilijk doen over kunst ligt mij niet. En dat zal ik dus ook niet doen. Je vindt ze mooi of niet. Dat bepaal je zelf.
quote:* ole gaat ff checken...
Op zaterdag 27 december 2003 03:34 schreef Kielef het volgende:[..]
Heb al een topic geopend.
Ik heb van gif de foute smiley erboven gezet. Hopelijk valt het niet op.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 03:34 schreef broer het volgende:[..]
Uhmm... Er valt niet zoveel meer over te vertellen. Ik vind het twee ontzettend mooie schilderijen. (De eerste van Magritte, de tweede van Hopper.) Dat is het wel ongeveer qua verhaal. Dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg, kwam door de schoonheid en het feit dat ik dronken was.
Uitleg over de schilderijen kan en wil ik niet geven. Moeilijk doen over kunst ligt mij niet. En dat zal ik dus ook niet doen. Je vindt ze mooi of niet. Dat bepaal je zelf.
Ik was te lui om het zelf uit te zoeken.
Waarom ga ik niet gewoon naar bed als ik thuiskom..
Ik moest en zou nog een muziekje opzetten en nu zit ik weer midden in de nostalgische mijmeringen over mijn puberjaren.
quote:Agossie....
Op zaterdag 27 december 2003 04:02 schreef Lamon het volgende:
*zucht*Waarom ga ik niet gewoon naar bed als ik thuiskom..
Ik moest en zou nog een muziekje opzetten en nu zit ik weer midden in de nostalgische mijmeringen over mijn puberjaren.
Maar je hebt wel een beetje gelijk...
Ik geef er niks om dat het te vroeg is, vrijheid van bikkel-uiting noem ik dat.
quote:
Op zondag 28 december 2003 00:54 schreef Cora het volgende:
Ik ga vast semi-bikkelen.Ik geef er niks om dat het te vroeg is, vrijheid van bikkel-uiting noem ik dat.
Wat maakt het uit. [ONZ] is verder toch vrij stil.
Dan maar Semi-bikkelen
quote:spoiler:
Op zondag 28 december 2003 02:02 schreef Tiemie het volgende:
Hebben ze nemo nou eindelijk gevonden?
quote:Die heb ik net gekeken.
Op zondag 28 december 2003 02:01 schreef brighton het volgende:
Finding Nemo is OK
En Nemo de liefste vis die er bestaat
quote:Jazeker
Op zondag 28 december 2003 02:02 schreef brighton het volgende:[..]
Dag Superboer
quote:Mooi zo, dan hoef ik die film tenminste niet zelf te kijken
Op zondag 28 december 2003 02:03 schreef brighton het volgende:[..]
spoiler:
ja
quote:Ik heb de DVD
Op zondag 28 december 2003 02:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Die heb ik net gekeken.
quote:was het serieus mooi? ik heb hem al weken op mijn Harde Schijf staan, maar heb nog geen moeite genomen om hem ook echt te bekijken
Op zondag 28 december 2003 02:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Die heb ik net gekeken.
quote:Ik heb een probeerversie via zo'n volstrekt legaal programma verkregen.
Op zondag 28 december 2003 02:04 schreef brighton het volgende:
Ik heb de DVD
Zo vaak kijken als ik wil
.
quote:Ja, waarom Lamon?
Op zaterdag 27 december 2003 04:02 schreef Lamon het volgende:
*zucht*Waarom ga ik niet gewoon naar bed als ik thuiskom..
quote:Het is werkelijk waar supermooi gemaakt. Alleen al voor de computergraphics is de film het bekijken waard. Het verhaal is ook wel grappig.
Op zondag 28 december 2003 02:04 schreef Tiemie het volgende:
was het serieus mooi? ik heb hem al weken op mijn Harde Schijf staan, maar heb nog geen moeite genomen om hem ook echt te bekijken
quote:Het schijnt wel gejat te zijn, las ik op de FP.
Op zondag 28 december 2003 02:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Het is werkelijk waar supermooi gemaakt. Alleen al voor de computergraphics is de film het bekijken waard. Het verhaal is ook wel grappig.
quote:Ik vind South Park: Bigger, Better & Uncut nog leuker dan die 2.
Op zondag 28 december 2003 02:07 schreef Tijn het volgende:
Finding Nemo is na Shrek de leukste animatiefilm ooit. Vind ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 28-12-2003 02:09]
quote:South Park was ook leuk
Op zondag 28 december 2003 02:07 schreef Tijn het volgende:
Finding Nemo is na Shrek de leukste animatiefilm ooit. Vind ik.
quote:dan zal ik toch maar eens die moeite nemen, morgen ofzo
Op zondag 28 december 2003 02:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Het is werkelijk waar supermooi gemaakt. Alleen al voor de computergraphics is de film het bekijken waard. Het verhaal is ook wel grappig.
quote:Wel de aftiteling afkijken hè
Op zondag 28 december 2003 02:08 schreef Tiemie het volgende:[..]
dan zal ik toch maar eens die moeite nemen, morgen ofzo
quote:Daarom.
Op zondag 28 december 2003 01:03 schreef Scorpionsworld het volgende:Wat maakt het uit. [ONZ] is verder toch vrij stil.
Dan maar Semi-bikkelen
quote:Die was ik straalvergeten omdat ik die in m'n hoofd niet onder "computeranimatie" maar onder "knip & plakwerk met papier en karton" heb ingedeeld
Op zondag 28 december 2003 02:08 schreef Mike het volgende:[..]
Ik vind South Park: Bigger, Better & Uncut nog leuker dan die 2.
Maar uiteraard is die *nog* leuker.
quote:hoezo?
Op zondag 28 december 2003 02:09 schreef brighton het volgende:[..]
Wel de aftiteling afkijken hè
?
quote:Ha Cora
Op zondag 28 december 2003 02:10 schreef Cora het volgende:[..]
Daarom.
Leuk je weer eens te zien
Hoe staat het leven?
Met mij is het wel goed, ik ben heel blij met de studie die ik sinds dit schooljaar doe, want ik heb echt gevoel dat dit het helemaal voor me is enzo en dat is wel okay
quote:Iets met een klein lief visje en een grote enge vis
Op zondag 28 december 2003 02:13 schreef brighton het volgende:[..]
Dat zul je wel zien
quote:Ik heb werkelijk geen idee.
Op zondag 28 december 2003 02:05 schreef Tijn het volgende:
Ja, waarom Lamon?
quote:Hoi schat.
Op zondag 28 december 2003 02:12 schreef Tijn het volgende:
Ha CoraLeuk je weer eens te zien
Hoe staat het leven?
Met mij is het wel goed, ik ben heel blij met de studie die ik sinds dit schooljaar doe, want ik heb echt gevoel dat dit het helemaal voor me is enzo en dat is wel okay
Fijn kerstfeest nog en zo.
En ik hou natuurlijk heel veel van jou.
Ik ben zo terug, moet even een potje hartenjagen met mijn vader over het internet.
Ja, hij heeft het medium ook gevonden.
quote:echt niet
Op zondag 28 december 2003 02:14 schreef brighton het volgende:
Stelling: Terborg is dé stad van de achterhoek
quote:Hollmanns Snackkar is wel okee
Op zondag 28 december 2003 02:17 schreef Tiemie het volgende:[..]
echt niet
. Ulft is nog groter man!
. maar mijn durpke heeft geen stadsrechten (meer...) Doetinchem is de stad in de achterhoek.
quote:bestaat dat nog dan?
Op zondag 28 december 2003 02:18 schreef brighton het volgende:[..]
Hollmanns Snackkar is wel okee
quote:Op dat plein waar altijd de kermis is
Op zondag 28 december 2003 02:19 schreef Tiemie het volgende:[..]
bestaat dat nog dan?
quote:Ja, jij ook
Op zondag 28 december 2003 02:17 schreef Cora het volgende:[..]
Hoi schat.
Fijn kerstfeest nog en zo.
En ik hou natuurlijk heel veel van jou.Ik ben zo terug, moet even een potje hartenjagen met mijn vader over het internet.
Ja, hij heeft het medium ook gevonden.
En ik ook van jou, duh
Maar ik ben niet zo terug, want ik moet morgen heel vroeg op, dus ik ga slapen
Maar misschien tot de volgende keer in de semi-bikkeltijd, want ik hang hier de komende week nog wel even rond denk ik zo
Slaap lekker!
quote:dat weet ik wel, maar ik kom daar niet zo vaak
Op zondag 28 december 2003 02:20 schreef brighton het volgende:[..]
Op dat plein waar altijd de kermis is
quote:Etten rij je in 15 seconden doorheen, op weg naar Terborg
Op zondag 28 december 2003 02:21 schreef Tiemie het volgende:[..]
dat weet ik wel, maar ik kom daar niet zo vaak
.
café Tiemessen in etten is veel beter.
quote:Slaap lekker lieve schat.
Op zondag 28 december 2003 02:20 schreef Tijn het volgende:
Ja, jij ook![]()
En ik ook van jou, duh
![]()
Maar ik ben niet zo terug, want ik moet morgen heel vroeg op, dus ik ga slapen
Maar misschien tot de volgende keer in de semi-bikkeltijd, want ik hang hier de komende week nog wel even rond denk ik zo
![]()
Slaap lekker!
![]()
Tot gauw.
quote:
Op zondag 28 december 2003 02:53 schreef Kielef het volgende:
ja
Hoi schat!
quote:
Op zondag 28 december 2003 03:18 schreef Cora het volgende:[..]
een Kielef beep!
Hoi schat!
Haa lievertje!
quote:Heej meis we zien elkaar niet zo vaak meer en zo, maar ik ben nog altijd even blij om je te zien hoor!
Op zondag 28 december 2003 03:34 schreef Kielef het volgende:een Cora bjoetie!
Haa lievertje!
quote:de stelling kan geplaatst worden ..
Op dinsdag 16 december 2003 02:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb zowel Shrek als Finding Nemo niet gezien.
Ik denk niet dat hier een stelling aan te verbinden is.
quote:Die geruchten gaan als een lopend vuurtje, he?
Op maandag 29 december 2003 03:15 schreef broer het volgende:
Ik hoor dat het semi-bikkeltijd is.
Is het semi-bikkeltijd?
quote:Waar had je dit jaar nog meer op gehoopt?
Op maandag 29 december 2003 03:19 schreef Lamon het volgende:
Ik zie trouwens net dat awardgedoe. Weer alleen die gare nachtbrakers-award, he?
Ik moet het doen met alleen wat nominaties.
quote:Ik wil 'm wel overnemen.
Ik zie trouwens net dat awardgedoe. Weer alleen die gare nachtbrakers-award, he?
quote:Maakt me niet uit, als het maar iets anders is. Ik word onterecht getypcast.
Op maandag 29 december 2003 03:20 schreef Mike het volgende:
Waar had je dit jaar nog meer op gehoopt?
quote:Als ik meegestemd had, had ik je zeker in het crewgebeuren genomineerd.
Ik moet het doen met alleen wat nominaties.
quote:seborik had al z'n Muziek-vriendjes gemobiliseerd, dus een overwinning voor FTR zat er ook al niet in.
Op maandag 29 december 2003 03:25 schreef Lamon het volgende:
Als ik meegestemd had, had ik je zeker in het crewgebeuren genomineerd.
Misschien ben ik 1 van de velen onder de zwijgende meerderheid die je wel een nominatie had opgeleverd, als troost zeg maar.
quote:Hij is van jou (alhoewel ik eigenlijk stiekem vind dat Kielef hem het meest verdiend).
Op maandag 29 december 2003 03:25 schreef sig000 het volgende:
Ik wil 'm wel overnemen..
quote:Ok ik wacht wel een jaartje.
Op maandag 29 december 2003 03:26 schreef Lamon het volgende:[..]
Hij is van jou (alhoewel ik eigenlijk stiekem vind dat Kielef hem het meest verdiend).
quote:Neuh, niet echt.
Op maandag 29 december 2003 03:27 schreef Lamon het volgende:
dubbel
Pas je andere post maar even aan voordat Arcee het ziet.
quote:Daarom zag ik ook alsnog maar af van die mislukte edit. Tergen tot ie het niet meer houdt.
Op maandag 29 december 2003 03:29 schreef Mike het volgende:
Pas je andere post maar even aan voordat Arcee het ziet.
quote:Kijk, dat zijn de betere acties!
Op maandag 29 december 2003 03:31 schreef Lamon het volgende:[..]
Daarom zag ik ook alsnog maar af van die mislukte edit. Tergen tot ie het niet meer houdt.
Ik vraag me alleen af of 'ie de volgende dag dit topic nog gaat teruglezen. Hij is genoemd nu, dus misschien dat 'ie op z'n naam zoekt.
quote:Waar vind je die, en waarom heb ik er geen?
quote:Denk jij of weet jij dat hij nog wel eens op zijn naam zoekt?
Op maandag 29 december 2003 03:32 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me alleen af of 'ie de volgende dag dit topic nog gaat teruglezen.Hij is genoemd nu, dus misschien dat 'ie op z'n naam zoekt.
Life sucks.
Truste, heren van het goede leven.
quote:Ik blijf sceptisch, dit is zeker niet de eerste -d(t) fout die ik gemaakt heb.
Op maandag 29 december 2003 03:32 schreef Mike het volgende:
Kijk, dat zijn de betere acties!Ik vraag me alleen af of 'ie de volgende dag dit topic nog gaat teruglezen.
Hij is genoemd nu, dus misschien dat 'ie op z'n naam zoekt.
quote:Als 'ie nog steeds meeleest, zal 'ie vast ook wel eens op z'n naam zoeken, denk ik.
Op maandag 29 december 2003 03:35 schreef broer het volgende:[..]
Denk jij of weet jij dat hij nog wel eens op zijn naam zoekt?
Trusten, broer.
quote:Omdat alle waardige keuzes genegeerd zijn door het flauwe kliekjesvolk van deze dagen.
Op maandag 29 december 2003 03:34 schreef broer het volgende:
en waarom heb ik er geen?
Trusten.
quote:Slaap ze.
Op maandag 29 december 2003 03:42 schreef Mike het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, Lamon.Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |