abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15441701
Ik heb bij mijn Norrod pc een windows xp home cd gekocht.

Deze gebruik ik niet meer. Misschien dat iemand deze over wil nemen voor een euro of 25. Ik heb er zelf 120 euro voor betaald.

Geen gezeik over de home versie aub

pi_15445156
De verpakking is geopend neem ik aan? Heb je de bon nog?
Zo ja, dan bied ik 20 Euro.
pi_15445174
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:14 schreef Superhuuper het volgende:
De verpakking is geopend neem ik aan? Heb je de bon nog?
Zo ja, dan bied ik 20 Euro.
ja, ik heb 'm gebruikt

Bon heb ik wel maar die is van heel mijn pc. Zit wel zo'n boekje bij en dat stickertje met het registratienummer moet ik ff losweken want dat heb ik op de pc geplakt

22,50 dan, incl. verzenden.

pi_15445710
Ik neem aan dat je dat registratienummer gewoon op meerdere pc's tegelijk kunt gebruiken?
Ik zal er nog even over nadenken. Met je vraagrijs van 22,50 euro inc verzenden ga ik iig wel akoord!
pi_15445739
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:41 schreef Superhuuper het volgende:
Ik neem aan dat je dat registratienummer gewoon op meerdere pc's tegelijk kunt gebruiken?
1 pc max.
pi_15445864
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:43 schreef Roellio het volgende:

[..]

1 pc max.

Maar ik gebruik 'm niet.
pi_15445968
Kan ik die windows XP nou gewoon gebruiken met het bijbehorende registratienummer, of heb jij dat nummer ooit is ingevoerd, en werkt het nu niet meer?
pi_15446063
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:57 schreef Superhuuper het volgende:
Kan ik die windows XP nou gewoon gebruiken met het bijbehorende registratienummer, of heb jij dat nummer ooit is ingevoerd, en werkt het nu niet meer?
ja, ik moet 'm alleen ff van mijn pc weken
pi_15446202
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 01:01 schreef Georgina_Verbaan het volgende:

[..]

Als jij de XP homeo versie koopt kan jij die gewoon gebruiken. Jij hebt dan immers het registratienummer en dus ben jij de legale bezitter van die versie!

helaas schat, dat is niet te controleren. Legale bezitter of niet, je komt er niet door met je serial.

TS: dat ding raak je dus aan de straatstenen niet kwijt. Ook al zou ie werken, ik zou er zoiezo niet meer dan 51 cent voor betalen inclusief verzendkosten, want anders kan het elders goedkoper gekregen worden.

Home of professional lekker boeiend! alleen nerds met hele netwerken etc hebben professional nodig.

pi_15446230
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 01:24 schreef Armin het volgende:
helaas schat, dat is niet te controleren. Legale bezitter of niet, je komt er niet door met je serial.

TS: dat ding raak je dus aan de straatstenen niet kwijt. Ook al zou ie werken, ik zou er zoiezo niet meer dan 51 cent voor betalen inclusief verzendkosten, want anders kan het elders goedkoper gekregen worden.

Home of professional lekker boeiend! alleen nerds met hele netwerken etc hebben professional nodig.

Als je de versie per telefoon (gratis) moet activeren vragen ze altijd om de reden van installatie.
Gewoon zeggen dat je je systeem aan het herinstalleren bent en je hebt nergens een probleem mee. Je krijgt gewoon een activatiecode en je problemen zijn voorbij.

Vaak genoeg gedaan.

Het leukste aan bekend zijn: Ach, je komt nog eens ergens
Het minst leuke aan bekend zijn: Dat iedereen zich met je bemoeit
pi_15472144
Gezien alle reacties hier, onder andere dat je XP Pro legaal voor bijna dezelfde prijs kunt kopen, en omdat het niet zeker is of ik het bijbehorende serinummer nog kan gebruiken, verlaag ik mijn bod naar 10 euro inc.
pi_15473289
quote:
Op woensdag 17 december 2003 01:03 schreef Superhuuper het volgende:
Gezien alle reacties hier, onder andere dat je XP Pro legaal voor bijna dezelfde prijs kunt kopen, en omdat het niet zeker is of ik het bijbehorende serinummer nog kan gebruiken, verlaag ik mijn bod naar 10 euro inc.
Vind ik te weinig. Wanneer je cd-tje niet werkt kan je het natuurlijk terug sturen. Windows xp kost nieuw veel meer dan 20 euro.
  woensdag 17 december 2003 @ 03:08:34 #13
14806 CrashOne
100% compliant
pi_15473329
Is zeker een OEM versie die alleen bij nieuwe systemen geleverd mag worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')