abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 16 december 2003 @ 01:59:06 #176
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_15446501
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 01:53 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Misschien handig voor de 'nieuwkomers' om de voorgeschiedenis een beetje te kennen. Op dit moment zit ik nog steeds een beetje met de vraag wat nu de reden is geweest om het helemaal dicht te gooien.
Naja, morgen maar eens een fikse zoektocht houden (als er nog wat te vinden is).

In het kort, VV was eerst leuk, daarna werd er geroddeld, gebasht, geruzied, het was niet leuk meer, mensen werden zeer zwaar getreiterd,
ban werd op heel VV gezet
na uren icq, mail, weet ik veel wat werden ze onder strikte voorwaarden teruggelaten.
Let wel, VV was al overleden, men startte een eigen site waar men door kon gaan, maar kon toch FOK niet missen.
Duidelijke afspraken gemaakt om te zorgen dat hetgeen gebeurde nooit meer gebeuren kon.

Wat schets mijn verbazing, een van de aanstichters van de vorige sluiting is wederom bezig.
Sorry, einde verhaal.

En dat was dat.
En ik ga slapen.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_15446503
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 01:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat maakt het kapot dan ?

Een relaxede reeks.
pi_15446516
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 01:59 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Een relaxede reeks.

Chatten doe je maar op IRC. Althans, dat is mijn mening. Je kunt toch ook gewoon leuk in onzin posten zonder dat je er een reeks voor nodig hebt ?

Wat mij betreft komt er ook snel een einde aan die Gijsjes zooi.

pi_15446523
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Chatten doe je maar op IRC. Althans, dat is mijn mening. Je kunt toch ook gewoon leuk in onzin posten zonder dat je er een reeks voor nodig hebt ?

Wat mij betreft komt er ook snel een einde aan die Gijsjes zooi.

Wat mij betreft dat laatste niet. Als dat handjevol users het daar prettig vind, dan laat ze. Waarom jouw mening in deze boven het plezier van die mensen stellen? Wat voor kwaad doet zo'n reeks? Kun je me dat uitleggen?
pi_15446530
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:02 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat mij betreft dat laatste niet. Als dat handjevol users het daar prettig vind, dan laat ze. Waarom jouw mening in deze boven het plezier van die mensen stellen? Wat voor kwaad doet zo'n reeks? Kun je me dat uitleggen?

Omdat het forum voor iedereen toegankelijk moet zijn, en dat wil er nog wel eens bij inschieten bij kliekjestopics.
pi_15446533
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:02 schreef haaahaha het volgende:
Wat voor kwaad doet zo'n reeks? Kun je me dat uitleggen?
.
Dat heeft Yvonne toch net gedaan? .
-
pi_15446539
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat het forum voor iedereen toegankelijk moet zijn, en dat wil er nog wel eens bij inschieten bij kliekjestopics.

Ik ben geen vast lid van VV, ik loop erin wanneer ik zin heb. Behoorlijk laagdrempelig als je het mij vraagt. Maar ik denk ook, dat dat helemaal aan je eigen insteek ligt. Je moet er natuurlijk wel tussen passen.
Daarom denk ik ook, dat die mensen die zich niet thuisvoelen in zo'n relaxede sfeer, het liever als kapot zien.
Kun je er niet bij horen, dan moet het maar weg. En dat vind ik erg jammer. Het niet kunnen velen dat anderen het leuk hebben.
pi_15446546
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 01:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

In het kort, VV was eerst leuk, daarna werd er geroddeld, gebasht, geruzied, het was niet leuk meer, mensen werden zeer zwaar getreiterd,
ban werd op heel VV gezet
na uren icq, mail, weet ik veel wat werden ze onder strikte voorwaarden teruggelaten.
Let wel, VV was al overleden, men startte een eigen site waar men door kon gaan, maar kon toch FOK niet missen.
Duidelijke afspraken gemaakt om te zorgen dat hetgeen gebeurde nooit meer gebeuren kon.

Wat schets mijn verbazing, een van de aanstichters van de vorige sluiting is wederom bezig.
Sorry, einde verhaal.

En dat was dat.
En ik ga slapen.

Ik ga nu ook slapen, maar 1 ding nog de sfeer die jij beschrijft was niet aanwezig op VV. Ik weet niets van het verleden, maar wel wat van de afgelopen 5 weken of zo en ik kan getuigen dat alles tot in het lieflijke relaxed was. Als dat niet zo zou zijn geweest dan had ik wel woorden gehad met deze of gene, omdat ik de gave heb om net altijd het verkeerde op te merken in dat soort kliekjes of het op te nemen tegen lui die een grote onredelijke bek opzetten.

Kortom het is erg zonde dat je nu over 1 klein aanleidinkje valt (om nog maar te zwijgen van de actie van jouw 16-jarige hulpsinterklaas.)

Welterusten.

I´m back.
pi_15446547
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Dat heeft Yvonne toch net gedaan? .

Als ik zie dat yvonne nu weer zegt dat Sum de laatste paar pagina's zat te roddelen, en ik sum nu net zie uitleggen dat dat niet zo was, dan heb ik vraagtekens bij die laatste post van yvonne.
dus nee, dat heeft ze niet goed uitgelegd.
  Admin dinsdag 16 december 2003 @ 02:07:03 #185
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_15446555
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:04 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Kun je er niet bij horen, dan moet het maar weg. En dat vind ik erg jammer. Het niet kunnen velen dat anderen het leuk hebben.

Je trekt totaal verkeerde en overhaaste conclusies, jammer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_15446560
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:04 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik ben geen vast lid van VV, ik loop erin wanneer ik zin heb. Behoorlijk laagdrempelig als je het mij vraagt. Maar ik denk ook, dat dat helemaal aan je eigen insteek ligt. Je moet er natuurlijk wel tussen passen.
Daarom denk ik ook, dat die mensen die zich niet thuisvoelen in zo'n relaxede sfeer, het liever als kapot zien.

Je doet echt veel te boute uitspraken.. .
En wat probeer je nu nog te bereiken, antwoord en uitleg is gegeven.. Case closed, me dunkt.. .
-
pi_15446561
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je trekt totaal verkeerde en overhaaste conclusies, jammer.

Ik denk niet dat die conclusie overhaast is, Yvonne. Ik denk dat het juist de waarheid is.
pi_15446565
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je doet echt veel te boute uitspraken.. .
En wat probeer je nu nog te bereiken, antwoord en uitleg is gegeven.. Case closed, me dunkt.. .

Case closed, maar nu gaan er mensen weg, die het erg naar hun zin hadden op Fok. En dat is toch ook niet wat we willen, wel?
pi_15446573
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:08 schreef haaahaha het volgende:

maar nu gaan er mensen weg,

Er zijn zat andere topics..
En wie gaan er weg dan? .
-
  dinsdag 16 december 2003 @ 02:11:40 #190
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_15446575
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 01:59 schreef yvonne het volgende:

[verhaal]

Hm, ok het wordt al een stukje duidelijker. Dat ze een tijd gebanned zijn geweest, kan ik me nog herinneren. In die tijd postte ik volgens mij nog niet eens in VV en heb de redenen van de topicban niet meegekregen.
De reeks helemaal sluiten vind ik vooralsnog een beetje 'botte bijl' methode, maargoed daar heb ik als gewone user toch niets tegenin te brengen. Toch in ieder geval bedankt voor de info.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_15446578
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan mis jij het hele punt.
pi_15446581
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:12 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Dan mis jij het hele punt.

Of jij?
-
pi_15446582
Denk het niet
pi_15446585
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:13 schreef haaahaha het volgende:
Denk het niet
Ik denk het wel, aangezien jij echt geen kennis van zaken hebt omtrent VV en je nu ongefundeerd hele boute uitspraken doet. .
-
pi_15446589
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hee Daggla, Lamon is er weer. .
  dinsdag 16 december 2003 @ 02:15:34 #196
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_15446591
Een (goedlopende) 'reeks' dichtgooien is natuurlijk wel een stuk gemakkelijker dan 100 individuele baggertopics.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_15446598
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk het wel, aangezien jij echt geen kennis van zaken hebt omtrent VV

Kijk, dat zeg jij. Jij weet niet wat ik weet over VV.
Boute uitspraken, misschien, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Misschien niet zo extreem zoals ik het roep in mijn posts, maar het speelt wel degelijk mee.
pi_15446616
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:16 schreef haaahaha het volgende:

Jij weet niet wat ik weet over VV.

Je zegt net een paar posts terug dat je niet echt op de hoogte was.
Dan ik toch met enige zekerheid stellen dat je niet helemaal up-to-date bent. .
-
pi_15446623
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je zegt net een paar posts terug dat je niet echt op de hoogte was.
Dan ik toch met enige zekerheid stellen dat je niet helemaal up-to-date bent. .

Ik ben niet 100% op de hoogte van de voorwaarden. Maar Yvonne heeft het net toch globaal uitgelegd paar posts hierboven?
Als ik dat dus lees, en ik zie Yvonne al eerder als reden van sluiting het geroddel van Sum noemen, en ik zie Sum posten dat dat niet waar is (en als ik in dat topic kijk, zie ik ook niks geen geroddel), dan trek ik een conclusie dat die voorwaarden helemaal niet zijn overschreden, en dat het sluiten van VV helemaal nergens op slaat, niks oplevert, en alleen maar mensen wegjaagd, die het hier naar hun zin hadden.
pi_15446643
VV VVachtkamer
Dat was een geintje, daggla
Dat terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')