1 Super nintendo met alle kabels, adapters e.d.
1 Conroller
1 Spel Super mario world
Alles in goede staat en werkend vanzelfsprekend.
Minimumprijs 10 euro exclusief verzendkosten (deze zijn ongeveer 7 euro lees ik op de ptt post site).
quote:SMW heb ik 2jaar aan gezeten hoor
Op maandag 15 december 2003 22:40 schreef Mikkie het volgende:
Woonplaats Friesland. Jammer dat je zo ver weg woont... dan is ophalen geen doen. Heb je niet toevallig nog wat spellen in de aanbieding? Alleen SMW is saai, ben je snel op uitgekeken denk ik...
Ik sluit de verkoop vanavond om 22:00, hoogste bod exclusief verzendkosten momenteel 20 euro.
dan regelen we het.
Fratz en Maudje, kunnen jullie contact opnemen op rolandsnoek@hotmail.com , dan gaat de super nintendo naar 1 van jullie toe.
Eventuele andere bieders die voor rond de 25 euro wel interesse hebben mogen ook reageren. Ik kijk zondagavond weer en sluit dan de verkoop. Fratz en Maudje hebben bij reageren de 1e keuze, dat lijkt mij wel zo eerlijk, maar het is mogelijk dat zij niet meer reageren en dan gaat de nintendo naar iemand anders.
quote:Je mag hem hebben voor 27 euro inclusief verzendkosten of 20 euro als je hem komt halen (in Leeuwarden of Harlingen). Iets hoger dan de 15 die je geboden hebt, maar lijkt mij een redelijke prijs gezien de overige bedragen die geboden zijn.
Op zondag 21 december 2003 21:28 schreef Hooghoudt het volgende:
En wie wordt de gelukkige?
Op zaterdagavond of op zondag komt me het beste uit, zaterdag overdag dien ik namelijk een stukje Groningen van post te voorzien.
quote:Mmm, het weekeinde is lastig. Ik stel voor dat we het via de post regelen omdat ik de komende 3 weken niet kan afspreken omdat de agenda al vol staat.
Op zondag 21 december 2003 21:49 schreef Hooghoudt het volgende:
Is goed. Ik kan wel naar Leeuwarden komen. Het liefste in het weekend, want ik heb een weekendkaart (anders is het ook het goedkoopste om hem te versturen).Op zaterdagavond of op zondag komt me het beste uit, zaterdag overdag dien ik namelijk een stukje Groningen van post te voorzien.
Mail me je gegevens even op rolandsnoek@hotmail.com en we bespreken even de details.
ps heb je geen personeelskorting bij de post?
quote:Nope, in elk geval niet dat ik weet. En anders had ik naar Leeuwarden moeten komen om het daar op te sturen, en dan had ik het net zo goed mee kunnen nemen.
Op zondag 21 december 2003 22:05 schreef 303 het volgende:[..]
Mmm, het weekeinde is lastig. Ik stel voor dat we het via de post regelen omdat ik de komende 3 weken niet kan afspreken omdat de agenda al vol staat.
Mail me je gegevens even op rolandsnoek@hotmail.com en we bespreken even de details.
ps heb je geen personeelskorting bij de post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |