Ik geloof er persoonlijk niet veel van, al weet je natuurlijk maar nooit
quote:Ik verdenk Alice.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:12 schreef BVO het volgende:
Weet iemand hoe het hier mee staat?Ik geloof er persoonlijk niet veel van, al weet je natuurlijk maar nooit
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik verdenk Alice.
Ik ben een beetje bang dat het Boris is
quote:Ik ook, en ik laat me daardoor beinvloeden
Op zaterdag 17 januari 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Ik ben een beetje bang dat het Boris is
quote:Ja, als we dat zouden weten
Op zaterdag 17 januari 2004 23:21 schreef P-Style het volgende:
Hoe gaat het trouwens met die 2 slaven van die kerel die wraak wou nemen? Zitten ze er nog in? Of zijn er er al uitgeknikkerd?
quote:ZOU HET?
Op maandag 15 december 2003 20:24 schreef Ils het volgende:
mjah niet zo gek journalisten lezen ook fok!( blijkt)
Een Judas onder de deelnemers
quote:Wie is... de Mol!
Op zaterdag 17 januari 2004 23:45 schreef R_ON het volgende:
Cool: een kat tussen de duivenEen Judas onder de deelnemers
quote:Heel goed! Die term zocht ik ook nog, maar kon er niet op komen :S
Op zaterdag 17 januari 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Wie is... de Mol!
quote:Ik denk dat (paardenstaart) Boris wel 1 van de 2 is die aan Idols:live wraak meewerkt. Waarom? Misschien om aan te tonen dat heel de muziekbranche in NL nep is (mislukte platencontract) en mensen die het conservatorium hebben gedaan zijn over het algemeen anti-idol.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:23 schreef SKMbeat het volgende:
Boris is een goeie gozer. Ik denk dat sommige mensen hem al snel arrogant zullen vinden, hij weet namelijk dat ie kan zingen en dat heeft ie niet van een vreemde. Zijn vader is immers zangdocent aan het conservatorium in Amsterdam.Toen ik 4 jaar geleden in mijn laatste conservatoriumjaar zat in Maastricht werd hij aangenomen voor zang. We hadden af en toe een leuk gesprek over muziek en goede zangers en het was toen al duidelijk dat hij het wilde gaan maken. Hij was toen als 17 à 18-jarige knul al echt aan het nadenken hoe hij als zanger aan de bak zou kunnen komen. Hij trad al op met een bevriende pianist en diens broer, ze hadden een platencontract,maar daar is niets uit gekomen.
Ik was dan ook niet verbaast toen ie een jaar of wat geleden met Glenn Corneille (fantastisch pianist> Do, Big, Black and Beautiful, Corneille- Roelofs jazztrio) ging samenwerken die ik ook leerde kennen op het conservatorium. Dat gaat wat worden dacht ik, maar helaas.
Boris, veel succes en blijf Stevie Wondersongs zingen !
quote:Idd, ik vind hem absoluut niet iemand die via een programma als Idols door zou willen breken.
Op zondag 18 januari 2004 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
FF iemand quoten hoor
[..]Ik denk dat (paardenstaart) Boris wel 1 van de 2 is die aan Idols:live wraak meewerkt. Waarom? Misschien om aan te tonen dat heel de muziekbranche in NL nep is (mislukte platencontract) en mensen die het conservatorium hebben gedaan zijn over het algemeen anti-idol.
quote:Op dezelfde hakkelende manier als je jezelf op TV presenteert Nico?
Op zondag 14 december 2003 16:46 schreef doordevil het volgende:
Die hoogmoed en dat toontje ga ik er hard uitrammen, verbaal.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 01:06 schreef rooierooie het volgende:
Ik vind het nog steeds zo'n kinderachtige actie.
[Dit bericht is gewijzigd door Magics op 18-01-2004 03:49]
quote:med al die taalvauten geloov ik nied dad het egt van Niko komd....
Op zondag 18 januari 2004 03:44 schreef Magics het volgende:
Tijdens BB vond ik je colums nog leuk Nico, maar nun is het echt niet meer grappig
quote:Als je het over mijn reactie hebt :valt ruzie mee die taalfouten, je overdrijft.
Op zondag 18 januari 2004 03:46 schreef Ole het volgende:[..]
med al die taalvauten geloov ik nied dad het egt van Niko komd....
Als je het over de collum hebt: jawel user Doordevil= Nico Dijkshoorn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |