quote:Laten we dat nog uitvinden?
Op zaterdag 13 december 2003 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
Ts, volgens mij was dat fatima, OS...
quote:Je, opent een topic en je bent meteen weg?
Op maandag 15 december 2003 17:46 schreef Staal het volgende:
Is dan weer lastig vertrekken....
quote:Dat mag jij bedenken.... OS kent me nu al beter
Op maandag 15 december 2003 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
Huh? Waar gaat deze conversatie over?
quote:Tja als vermeende kloon ben ik vaker weggeweest
Op maandag 15 december 2003 17:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Je, opent een topic en je bent meteen weg?
.
quote:Ja, faatje, ik dacht jou ook beter te kennen, maar niets is minder waar blijkbaar.... Maar leuk dat je je weereens laat zien...
Op maandag 15 december 2003 17:47 schreef Staal het volgende:[..]
Dat mag jij bedenken.... OS kent me nu al beter
quote:Muisje al uitelkaar gehaald? Helpt soms schoonmaken, mits je zo'n ding met een balletje hebt.
Op maandag 15 december 2003 17:47 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik kan heel traag reageren nu, heb een kapoete muis en kost me veel moeite om te kunnen posten.
Hoopte al je nog even te zien... moest dat hierboven nog even aan je kwijt.
quote:Vrijwillig toch...?
Op maandag 15 december 2003 17:47 schreef Staal het volgende:[..]
Tja als vermeende kloon ben ik vaker weggeweest
quote:Ik kan hier redelijk aan wennen
Op maandag 15 december 2003 17:49 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ja, faatje, ik dacht jou ook beter te kennen, maar niets is minder waar blijkbaar.... Maar leuk dat je je weereens laat zien...
quote:Uiteraard
Op maandag 15 december 2003 17:49 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Vrijwillig toch...?
quote:Is een optische, zonder balletje.
Op maandag 15 december 2003 17:49 schreef Staal het volgende:[..]
Muisje al uitelkaar gehaald? Helpt soms schoonmaken, mits je zo'n ding met een balletje hebt.
quote:Uiteraard.
Op maandag 15 december 2003 17:50 schreef Staal het volgende:[..]
Uiteraard
Zeg iets anders, wat hebben ze eigenlijk met die grote slong van je gedaan? Op sterk water gezet en meegestuurd met een reizend circus of zo?
quote:Leuk...
Op maandag 15 december 2003 17:52 schreef Staal het volgende:
Ja moet echt weg!
quote:Hoi OS. Ik doe mijn browser open, zie ik zowaar dat Staal weder gematerialiseerd is op Fok!...
Op maandag 15 december 2003 17:54 schreef Otherside het volgende:
Door mijn gehannes met de muis was ik zo onbeleefd om niet eensRayanTrie
gedag te zeggen.
Hehoy Sipje.
![]()
![]()
quote:Ze is teruggezonden door God in de materialisatie van Staal blijkbaar, baukel. Ik begon haar texten al te missen...
Op maandag 15 december 2003 17:54 schreef baukel het volgende:
is fatimaecht weg?
quote:Zal ik je even haar email sturen, misschien kun jij haar overhalen om weer af en toe een bijdrage in te zenden op FOK!. (Ik mis haar ook echt. Soms zit ik treurend wat oude texten van haar te lezen...)
Op maandag 15 december 2003 17:57 schreef baukel het volgende:
ik mis haar ookik vond het altijd erg fijn
om haar te lezen ;-)
quote:Zonde dat ze weer meteen weg is...
Op maandag 15 december 2003 17:56 schreef Otherside het volgende:[..]
Verbazingwekkend he.
Toch wel leuk, vind ik.
quote:Stuur ik even haar emailadres op, 1 moment...
Op maandag 15 december 2003 17:59 schreef baukel het volgende:
ik wil het wel proberenryan3 ;-)
quote:Ik weet niet wat ze vandaag allemaal gaat doen. Ik heb net mijn pc opgestart. Hoewel ik niet goed weet of het nu fatima is of iemand anders die achter Staal schuil gaat, vermoed ik dat ze haar gezicht wel weer laat zien over een tijdje idd...
Op maandag 15 december 2003 18:01 schreef Otherside het volgende:[..]
Dat is erg jammer idd, maar ze heeft een druk schema en duty calls.
We zullen haar vast wel weer snel terug zien... dnek je ook niet?
quote:Dat is wel spannend toch.. dat we niet zeker weten of het nu faatje is of... toch jij... of wie weet wie.
Op maandag 15 december 2003 18:07 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik weet niet wat ze vandaag allemaal gaat doen. Ik heb net mijn pc opgestart. Hoewel ik niet goed weet of het nu fatima is of iemand anders die achter Staal schuil gaat, vermoed ik dat ze haar gezicht wel weer laat zien over een tijdje idd...
Misschien heeft baukeltje succes.
quote:Nou, ik ben het niet hoor. Ik bedoel waarom zou ik dan stoppen als ik er zelf nogwel ben. Gekke is wel dat Staal ineens opduikt op het moment dat ik ook online ga. Ik denk dat we gerust mogen spreken van een mysterie, verpakt in een raadsel, binnenin een enigma.
Op maandag 15 december 2003 18:10 schreef Otherside het volgende:[..]
Dat is wel spannend toch.. dat we niet zeker weten of het nu faatje is of... toch jij... of wie weet wie.
Misschien heeft baukeltje succes.
baukel had wel een goede band met fatima iig. Dus wie weet. Fok! is een stuk alledaagser geworden zonde fatima...
quote:Het is idd een mysterieuze merkwaardigheid ja... Staal heeft zich altijd voorgedaan als jou... waarom nu ineens niet meer dan he... da's vreemd.
Op maandag 15 december 2003 18:16 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nou, ik ben het niet hoor. Ik bedoel waarom zou ik dan stoppen als ik er zelf nogwel ben. Gekke is wel dat Staal ineens opduikt op het moment dat ik ook online ga. Ik denk dat we gerust mogen spreken van een mysterie, verpakt in een raadsel, binnenin een enigma.
baukel had wel een goede band met fatima iig. Dus wie weet. Fok! is een stuk alledaagser geworden zonde fatima...
Als iemand het zou lukken, dan zou het baukeltje wel zijn, denk ik.
Zo vriendelijk, die man.
quote:Tja, eigenaardig. Het zou ook weer een blaag kunnen zijn van #jeweetwel, natuurlijk. Ollie of zo. Hoewel als het nu echt een vrouw is dan kan de kloon ook overgenomen zijn, natuurlijk...
Op maandag 15 december 2003 18:21 schreef Otherside het volgende:[..]
Het is idd een mysterieuze merkwaardigheid ja... Staal heeft zich altijd voorgedaan als jou... waarom nu ineens niet meer dan he... da's vreemd.
Al kan ik me voorstellen dat Staal zich voor jouw slechte imago is gaan schamen en daarvan verlost wilde geraken.
Het is een raadsel, wat jij zegt.Als iemand het zou lukken, dan zou het baukeltje wel zijn, denk ik.
Zo vriendelijk, die man.
baukel is idd een echte vrouwenmagneet op dit forum.
quote:Jeetje, nu je het zegt... al ken ik heel dat jeweetwel gebeuren niet, weetjewel.
Op maandag 15 december 2003 18:30 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Tja, eigenaardig. Het zou ook weer een blaag kunnen zijn van #jeweetwel, natuurlijk. Ollie of zo. Hoewel als het nu echt een vrouw is dan kan de kloon ook overgenomen zijn, natuurlijk...
baukel is idd een echte vrouwenmagneet op dit forum.
Dat zal best, hij is erg charmant.
quote:Ik ben het echt niet, OS. Vraag maar aan yvonne, die kan de IP nummers zien. Ik ga toch niet weer een potje tegen mezelf zitten leuteren. Wat me trouwens wel opvalt is dat de stijl van Staal enigszins is veranderd...
Op maandag 15 december 2003 18:35 schreef Otherside het volgende:[..]
Jeetje, nu je het zegt... al ken ik heel dat jeweetwel gebeuren niet, weetjewel.
Denk je dat het niet echt een vrouw is? En ik maar klakkeloos aannemen van wel... ben ik mooi ingetrapt dan he.
Toch, hou ik wel ergens in mijn achterhoofd dat jij het gewoon bent.Dat zal best, hij is erg charmant.
Idd.
(Ik ga even ER kijken, tot starks...)
quote:Daar zie ik je wel toe in staat hoor, dat je een potje tegen jezelf leutert.
Op maandag 15 december 2003 18:40 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik ben het echt niet, OS. Vraag maar aan yvonne, die kan de IP nummers zien. Ik ga toch niet weer een potje tegen mezelf zitten leuteren. Wat me trouwens wel opvalt is dat de stijl van Staal enigszins is veranderd...
Idd.
(Ik ga even ER kijken, tot starks...)
Netvliesvervuil ze RayanTrie
quote:En je zit weer in Spanje...?
Op maandag 15 december 2003 21:15 schreef Otherside het volgende:[..]
Volgens mij wel, ik heb dit jaar helemaal niets van sinterklaas gekregen.
Dat zegt wel genoeg toch? ;-)
hoewel ik dat graag zou willen
niet vanwege mijn gedragingen
maar vanwege het exotischere klimaat ;-)
maar
we postten onze posts
op precies hetzelfde tijdstip ;-)
quote:Waar?
Op maandag 15 december 2003 23:21 schreef Otherside het volgende:[..]
Of een of ander onbewoon eiland ofzo...
(Ik had je al een grote mail teruggestuurd hoor, heb je die niet ontvangen...?)
quote:;-(
Op maandag 15 december 2003 23:23 schreef Otherside het volgende:[..]
Hier... of daar.
(Ik had je al een klein mailtje teruggestuurd hoor, heb je die niet ontvangen?)
(Ja, ik begreep niet goed wat je bedoelde met eh braakijzer....)
quote:;''-(((
Op maandag 15 december 2003 23:26 schreef Otherside het volgende:[..]
;'-(
(Nee, die van daarna alweer... die met die GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrr...)
(Die heb ik nog niet gezien, even kijken, zo terug...)
quote:Vind ik ook.
Op maandag 15 december 2003 23:31 schreef baukel het volgende:
wel blijven lachen hoor;-)
quote::-)))))
Op maandag 15 december 2003 23:32 schreef Otherside het volgende:[..]
;''''(((
(ik stuur hem wel even overnieuw... PS: Vanwaar denk je dat?)
(Vanwege GRRRRRRRRRRRRrrrrr)
quote:Ik zal even kijken, moment...
Op maandag 15 december 2003 23:45 schreef Otherside het volgende:[..]
Daar heb ik je een handige tip voor gegeven in mijn mailtje nu net terug. :-....)
quote:Ik weet niet, kan ook aan mij liggen, maar dacht eigenlijk van niet. Toch?
Op maandag 15 december 2003 23:47 schreef Otherside het volgende:[..]
Misschien wel niet Sipje... ligt het aan mij...
quote:Nou, ik heb je mail waarop ik antwoordde nog even doorgenomen, lullige is dat ik mijn antwoord natuurlijk ook niet meer heb, maar ik dacht dat ik toch alles beantwoord heb. Toch? Geef anders even aan wat ik niet goed beantwoord heb...
Op maandag 15 december 2003 23:54 schreef Otherside het volgende:[..]
Nog nader te bepalen misschien.
quote:Laat maar zitten joh, zo belangrijk is het ook weer niet...
Op maandag 15 december 2003 23:57 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nou, ik heb je mail waarop ik antwoordde nog even doorgenomen, lullige is dat ik mijn antwoord natuurlijk ook niet meer heb, maar ik dacht dat ik toch alles beantwoord heb. Toch? Geef anders even aan wat ik niet goed beantwoord heb...
quote:Nou ja zeg. Nou wil ik het weten ook. Aan truth of dare doe ik nl. iets, dat is iets voor losgeslagen 30ers die niet weten wat ze moeten doen en te belazerd zijn om over een serieus onderwerp te discussiëren...
Op dinsdag 16 december 2003 00:00 schreef Otherside het volgende:[..]
Laat maar zitten joh, zo belangrijk is het ook weer niet...
Anders stuur ik je eerdaags wel een mailtje met wat "truth or dare" vragen.
quote:Ik gebruikte maar even zo snel die uitdrukking, doelde eigenlijk alleen maar op het truth gedeelte.
Op dinsdag 16 december 2003 00:03 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nou ja zeg. Nou wil ik het weten ook. Aan truth of dare doe ik nl. iets, dat is iets voor losgeslagen 30ers die niet weten wat ze moeten doen en te belazerd zijn om over een serieus onderwerp te discussiëren...
quote:Wat dan thruth?
Op dinsdag 16 december 2003 00:07 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik gebruikte maar even zo snel die uitdrukking, doelde eigenlijk alleen maar op het truth gedeelte.
quote:Ik ben bereid aan te nemen dat het aan mij ligt. (V2 ben jij iig niet heb ik duidelijk uitgelegd. Voor de rest heb ik achtereenvolgens antwoord gegeven op alle onderwerpen t.w. 1. jij bent bang voor mij/intuïtie. 2 vrolijkheid 3. fok ontspanning. 4. inet en mensen leren kennen. 5. V2-t- en 6. indruk van jou.)
Op dinsdag 16 december 2003 00:16 schreef Otherside het volgende:[..]
![]()
![]()
Zullen we het er maar op houden dat het aan mij ligt.
quote:OS post daar niet meer.
Op dinsdag 16 december 2003 00:18 schreef baukel het volgende:
wat is ermet vrolijk verder aan de hand?
quote:Waarom?
Op dinsdag 16 december 2003 00:23 schreef baukel het volgende:
vrolijk verder is geslotenzegt yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |