Yep en net als jij ben ik er niet vies van om dat te laten blijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En voor deze mannetjes zijn ze overstag gegeaan en hebben hun sound verandert in een 120 in een dozijn sound waarmee ze nu een lekker hitje gescoord hebben, maar niet baanbrekend genoeg zijn om langdurig succesvol te zijn. Bovendien stoten ze hiermee de oudere fans (jij) tegen het hoofd waardoor ze die fanbase ook kwijt raken. Met als gevolg een aflopend aantal fans en slechts 1 hit op hun cv.
Zelfs jij bent het dus met mij eens.
Moeten ze alleen maar hits scoren om goed te zijn?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En hoeveel hits hebben ze gehad?
Juist ja.
JOh nu pas...quote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef RRGJL het volgende:
Damn, ik heb 'only by the night' nu pas ontdekt. Maar wat een relaxte muziek is dit! Die stem, die gitaar.. Eigenlijk niet zo speciaal allemaal in de musicscene, niks vooruitstrevends ofzo, maar toch heerlijk op de een of andere manier.
Ik verkoop mijn kaartje misschien, maar ik weet het pas rond 6en, omdat iemand anders hem misschien overkoopt maar het nog niet zeker weet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand nog 2 kaarten voor de hmh te koop?
Coolquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn kaartje misschien, maar ik weet het pas rond 6en, omdat iemand anders hem misschien overkoopt maar het nog niet zeker weet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef DudeDudeDude het volgende:
Ik ga ze zien bij Rock Werchter.Vet!
Jammer....jij veel plezier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Sorry, ze wilt mijn kaartje toch wel hebben.
Te fijn. Ik kom in de auto niet verder dan de halve CDquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef StarGazer het volgende:
Wat is closer toch een verschrikkelijk fijn nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik ook! Heb er zin in!quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te fijn. Ik kom in de auto niet verder dan de halve CD
Heb je ook het beste deel wel gehad. Al mis je dan wel steeds Cold Desert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoor ik m thuis welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Heb je ook het beste deel wel gehad. Al mis je dan wel steeds Cold Desert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |