Boeiend hoe ze eruit zien. Emo zeker, maarja dat is blues, rock, metal en noem het maar op in essentie ook. Muziek moet uit het hart komen, al is dat natuurlijk niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:24 schreef starla het volgende:
Lui zien er niet uit man nu. EMO kutband.
Sterker nog: noem eens een band of artiest die van zijn muziek leeft die niet commercieel is.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef VrAnKiE het volgende:
En over dat commerciele gedeelte; noem eens een bekende band die niet commercieel is.
Tja, het ligt er maar net aan hoe je 'commercieel' uitlegt. Het is sowieso een irritant woord, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sterker nog: noem eens een band of artiest die van zijn muziek leeft die niet commercieel is.
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 1 ticket(s) besteld voor:
KINGS OF LEON & SUPPORT ACT
Heineken Music Hall
Za, 21/02/0920.00 uur
Uw ordernummer is:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Als je een account hebt bij Livenation.nl kun je pre-sale kaarten kopenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:45 schreef On het volgende:
De kaartverkoop is toch zaterdag pas? Of krijg je voorrang als je online bestelt.
Ah oke nice, ik ga misschien met iemand maar ik wacht wel gewoon tot zaterdag.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je een account hebt bij Livenation.nl kun je pre-sale kaarten kopen
Ben ik gewoon te laat voor.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb vier kaarten in de presale gepakt @ livenation.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |