Because of the Times was ook flink anders dan Aha Shake en Youth & Young Manhood.
Allereerst: Ik vond BOTT eerst eerlijk gezegd niet echt heel tof. Leek helemaal niet meer op het voorgaande Kings of Leon. Nu vind ik het een briljant album.
Het geluid waar ze mee doorbraken zit er idd niet meer in, maar ik denk ook niet dat een band lang in eenzelfde geluid moet blijven hangen. Bij BOTT hebben ze echt een enorme sprong gemaakt naar een meer 'groots' geluid (ipv aanstekelijke muziek voor in cafe's enzo) en ik heb het idee dat ze daar nu op verder bouwen. Vind de eerste albums briljant, maar je merkt gewoon dat hier meer over is nagedacht ofzo

Alle instrumenten voegen iets toe op hun eigen manier.
Maar anyway - Crawl en Sex on Fire zijn gewoon lekkere nummertjes zoals ik wel van Kings of Leon gewend ben. Use Somebody is gewoon echt mooi als je het mij vraagt, Manhattan ook.
Ik vond hem wel de tweede keer al een stuk beter dan de eerste keer luisteren. Wat vond je eigenlijk van Because of the Times? Als je dat niks vond kan ik begrijpen dat je dit ook niet tof vind.
Ik zou het nog een paar keer luisteren, maar ik weet dat dat lastig als je het niet trekt, dan zet je wel iets op wat je echt tof vind