abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15468155
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:18 schreef Phreak het volgende:
is eigelijk niet helemaal de bedoeling he ?, maar goed.. dat weet je waarschijnlijk wel..

Ik zou um idd in je sig zetten...

Wat mij betreft mag je best naar je eigen site verwijzen. Maar noem dan wel ook het Truth-forum op die site!
pi_15527017
ben 2 dagen geleden ook begonnen met telekinese...
stukje folie op een naald. nog geen minuut en hij maakte al een
beweging. ik was alleen zo shocked van WOW! telekinese is echt!
het bestaat!! ... zelfs als je het gezien hebt weet je het soms nog niet zeker. grappig is dat eigenlijk

maarja ik heb gister het folietje vervangen voor het papieren molentje.
en dat kan ik kwart slagen laten draaien nu ... alleen gaat het zegmaar heen en weer als een schommel... ik heb het nog niet onder controle
maar dat verwacht ik ook niet... heb ook gelezen op www.psipog.net
dat sommige mensen er al maanden over doen om alleen het molentje
te bewegen! dus ik ben blij dat het bij mij al in een keer lukte.
erg goed voor m'n zelfvertrouwen

ik ga hier in ieder geval mee oefenen todat ik het molentje onder controle heb ... of ik verder ga zie ik dan wel. maar het is iig echt een kick om te doen.

Most people in this world think there is no such force as one that we cannot see or touch.... what if there is ?
  donderdag 18 december 2003 @ 23:15:33 #28
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_15528280
Probeer het nu eens met een molentje onder een glazen stolp...
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  donderdag 18 december 2003 @ 23:25:41 #29
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15528569
quote:
Op donderdag 18 december 2003 23:15 schreef DzjieDub het volgende:
Probeer het nu eens met een molentje onder een glazen stolp...
rustig aan, hij is 2 dagen geleden begonnen en zegt zelf dat ie het nog niet eens helemaal onder controle heeft. pas als je dat hebt, kan je het proberen om het ook onder een glazen stolp te doen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 18 december 2003 @ 23:29:18 #30
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_15528670
quote:
Op donderdag 18 december 2003 23:25 schreef qu63 het volgende:

[..]

rustig aan, hij is 2 dagen geleden begonnen en zegt zelf dat ie het nog niet eens helemaal onder controle heeft. pas als je dat hebt, kan je het proberen om het ook onder een glazen stolp te doen!

Och ja, ik heb de tijd, maar aangezien iedereen strandt zodra er een glazen stolp over de te bewegen objecten gezet wordt, leek 't me een aardig idee om 'm vast daarop voor te bereiden.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  donderdag 18 december 2003 @ 23:37:52 #31
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15528930
quote:
Op donderdag 18 december 2003 23:29 schreef DzjieDub het volgende:

[..]

Och ja, ik heb de tijd, maar aangezien iedereen strandt zodra er een glazen stolp over de te bewegen objecten gezet wordt, leek 't me een aardig idee om 'm vast daarop voor te bereiden.

dat zal ie ook wel op pispog en hier op fok! hebben gelezen. laat hem zijn gang gaan, wie weet lukt het hem wel! fidje is al aardig opweg hoor, dus waarom hij niet??
It's Time To Shine
pi_15529169
Fout! als je je het molentje kan laten draaien maak niet uit welke kant als ie maar gewoon draait kan je dit meerdere rondjes dan moet je en blijven oefenen met de molen + aan iets anders beginne een pen ofso, en je zelfvertrouwen is een ingredient van 'het alles' volgens mijn theorie dan.

Ik zou er ook psi ballen bij oefenen, dit is zo simpel je merkt het al als je glinsters op je handen ziet die verdwijnen en op andere plaatsen zich weer vormen ga hier weken, maanden mee door en je zult het in het donker uiteindelijk kunnen zien en natuurlijk altijd mediteren en de chakra's vullen wel te verstaan

vrijdag 19 december 2003 @ 00:28:03 #33
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_15530127
Gewoon blijven oefenen!

En dat het met een papiertje niet lukt komt alleen maar omdat jij daar vanuit gaat. Ik wist dat namenlijk niet, dat dat zogenaamd moeilijker was, en ik heb daar ook totaal geen moeite mee. Ik zal daar trouwens ook eens een filmpje van maken voor op mn site

En dat onder een stolp is mij al een heeeeeeeel klein beetje gelukt, al was het in mijn geval onder een 'deksel' van een CDR Spindle , in een moment van opper-concentratie. Misschien dat het met een glazen stolp beter gaat, al geloof ik dat ik die hier niet heb. Maargoed, wat me is gelukt is lang niet boeiend genoeg om te filmen. Ik kom er wel, en dan zullen jullie het ook te zien krijgen.

Op dit moment denk ik diep van binnen nog steeds dat een stolp verschil maakt, maar wat ik mezelf moet leren is dat een stolp niets verandert aan de zaak. Als alles energie is, dan is lucht niks meer of minder dan een stolp, op het gebied van telekinese dan. Zodra ik daar meer en meer van overtuigd raak, gaat het lukken.

Je overtuiging is de truuk namenlijk

vrijdag 19 december 2003 @ 00:46:59 #34
77007 Fidje
- ondertitel -
pi_15530523
Heb zojuist iets NIEUWS gedaan!

kostte ERG veel moeite maar het is gelukt.
Omdat ik het nog lang niet goed onder de knie heb, vertel ik niet wat het is. Maar zodra ik het onder de knie heb film ik het meteen.

Nu niet gaan zeuren dat dit een zinlose post is omdat ik toch niks nuttigs vertel, want hiervan moet je gewoon gemotiveerd raken. OEFEN, en je zal steeds meer kunnen!

verwacht nu niet dat ik een stoel of een bed heb laten bewegen, het is echt iets kleins waar je niks mee kan, maar het is wel zwaarder dan een molentje, en motiveert behoorlijk!

Het zweet stroomt van me rug af zeg, dat is wel wat minder

[Dit bericht is gewijzigd door Fidje op 19-12-2003 00:52]

pi_15553689
Zeg gewoon wat en hoe lang jij erover deed ben er niewsgierig gewoon keej.

Ik kan nu echte psi ballen maken ik weet nu precies hoe ik het moet doen, en energie moet toevoegen etc...
Het klinkt raar maar wat op Pispog stond klopt absoluut . Vind voor jezelf uit hoe je het het beste kunt doen ik heb 'My Way' gevonden: Energiebron > Lichaam > Handen ( ZON / MAAN ideaal

OK zo doe ik het (jij dus anders), Handen zoals je gaat bidden maar dan rond, vingertoppen boven tegen elkaar duimen los (die zie je dus voor je) dan denken aan de zon ofso, en voel die energie in je lichaam losbarsten laat deze energie tussen je handen komen en voel het bruisen ga zo lang door en blijf heel relex en als je wilt kun je beetje mediteren tussen door door te gaan tellen ofso op gegeven moment na paar minuten ofso gan je handen beetje bibberen, of het lijkt net alsof je die energie niet meer kan houden.

Prachtige ervaring!

Ik raak hier niet door uitgeput of dergelijke ik doe het dus blijkbaar goed.

[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 20-12-2003 17:54]

pi_15602946
jullie zeggen dat er mensen zijn die een zichtbare psiball kunnen maken, heeft iemand daar een filmpje en/of foto van ?
denken is denken dat je denkt, maar dat je dat denkt is alleen maar omdat je denkt dat je denkt dat je dat denkt [b]IK!!!!![/b]
  maandag 22 december 2003 @ 20:21:30 #37
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15618857
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:29 schreef BitByter- het volgende:
jullie zeggen dat er mensen zijn die een zichtbare psiball kunnen maken, heeft iemand daar een filmpje en/of foto van ?
foto's van die zaken op www.psipog.net
  maandag 22 december 2003 @ 20:24:02 #38
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15618947
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:46 schreef gl00winw00d het volgende:
Ik raak hier niet door uitgeput of dergelijke ik doe het dus blijkbaar goed.
Betekent (denk ik) dat je meteen energie bijvult. met oefening gaat dit inderdaad automatisch
pi_15627308
Het maken van zo'n psyball lijkt me zo enorm tof . Maar helaas moet ik eerst mijn meditatie weer terugpakken, was er in de zomervakantie intens mee bezig; heb er nu helaas niet zo veel tijd meer voor
Snijden maar
pi_15629162
Als je vaker psiballs probeert te maken, zal je vanzelf zien dat het je uiteindelijk binnen 5 seconde lukt..

Daarvoor hoef je verder geen tijd te maken.. kijk maar eens hoe vaak je per dag echt even een minuut niks te doen hebt.. dat is vaker dan je denkt...

En in die tijden moet je je proberen goed te concentreren.. en lukt het zo vanzelf..

pi_15658146
binne 1 sec heb ik er 1 binne 1/2 minuten is het ongeveer maximaal voordat je echt puur iets ziet (zoals een voetbal : figuurlijk) ben je echt maanden bezig of jaren maar ach doe dit en wat heb je te verliezen dit is allemaal extra... en miditatie duurt niet zo lang je hoeft alleen je chakras te vullen de rest is overbodig bij psi ballen etc

en concentratie is geen vereiste tv kijken en gezellig een psi balletje erbij en dit is geen geintje, concentratie is wel echt nodig bij psi wheeltje enzo

ik kan nu ook een psi ball maken en in me hand ofso laten zweven ik deed dit es en toen kwam een velletje van me hand naar buiten zegmaar het golven en je voelt dat ook alsof er een vlieg ofso in zit te douwen ech heel vaag en onbeschrijfelijk

gewoon oefenen oefenen oefenen wij zijn ontdekkers er bestaan nog geen feiten

[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 24-12-2003 01:51]

maandag 29 december 2003 @ 08:38:17 #42
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15788084
quote:
Op woensdag 24 december 2003 01:42 schreef gl00winw00d het volgende:
binne 1 sec heb ik er 1 binne 1/2 minuten is het ongeveer maximaal voordat je echt puur iets ziet (zoals een voetbal : figuurlijk) ben je echt maanden bezig of jaren maar ach doe dit en wat heb je te verliezen dit is allemaal extra... en miditatie duurt niet zo lang je hoeft alleen je chakras te vullen de rest is overbodig bij psi ballen etc

en concentratie is geen vereiste tv kijken en gezellig een psi balletje erbij en dit is geen geintje, concentratie is wel echt nodig bij psi wheeltje enzo

Mijn ervaring is dat als ik mijn aandacht verspreidt, en mijzelf minder concentreer op het wieltje, dat de controle over het wheeltje groter word, en de band sterker. Want teveel willen en concentreren is forceren, en forceren maakt het lastiger. Then again, Hoe men TK doet, is altijd persoonlijk, dus dit kan goed verschillen per persoon.
quote:
gewoon oefenen oefenen oefenen wij zijn ontdekkers er bestaan nog geen feiten
Alleen feiten voor onszelf , prachtig is et niet?
pi_15795664
Ook maar begonnen.. met het papiertje op wieltje. Na halfuurtje lukte het me om hem een rondje te laten draaien, terwijl ik zelf eigenlijk het gevoel het dat mijn concentratie toen wat afnam (misschien dat ik me meer realxde op dat moment ofzo?). Vervolgens lukte het me om hem een kwartslag te laten draaien, maar nu lukt het ff helemaal niet meer.

Kwestie van even pauze nemen, en vanavond nogmaals proberen denk ik.

Ik geloofde altijd al wel in telekinese e.d., maar nu het me zelf een keer is gelukt is het wel supergaaf!

quote:
Op maandag 29 december 2003 08:38 schreef Choices het volgende:

[..]

Want teveel willen en concentreren is forceren, en forceren maakt het lastiger.

Dat is mijn probleem, denk ik. Ik wil hem te graag nogmaals een rondje laten draaien
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 9 januari 2004 @ 08:22:02 #44
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_16092303
quote:
Op maandag 29 december 2003 14:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Dat is mijn probleem, denk ik. Ik wil hem te graag nogmaals een rondje laten draaien
Ik heb zojuist een boek gekocht; Power of now (kracht van nu). Dit boek geeft zeer handige tips die in elke sectie van paranormale zaken erg handig zijn.
het leert je om Niet te denken. wie kan dat van jullie? serieus een dag zonder een zin door je hoofd te laten spoken?
Het is een zeer goede uitdaging, met als doel je geest vrij te maken. want voorlopig zijn wij allen niet in controle van onze geest, wij zijn slechts slaven.

ALs je geest vrij is, heb je ook niet meer het probleem om teveel het wieltje te laten rondraaien o.i.d. .

Hoever zijn jullie allemaal nu eigenlijk??

pi_16092869
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 08:22 schreef Choices het volgende:
het leert je om Niet te denken
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het klinkt zo onzinnig
Alsof je een robot wordt die niet nadenkt

Maargoed, verder dan 10 min continu geen gedachte kom ik niet.

vrijdag 9 januari 2004 @ 09:14:47 #46
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_16093067
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:04 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het klinkt zo onzinnig
Alsof je een robot wordt die niet nadenkt

Maargoed, verder dan 10 min continu geen gedachte kom ik niet.

Een robot is niet zelf bewust. De mens is onder de indruk dat als wij niet denken dat wij niet bewust zijn, maar dat is dus een foutieve indruk. Het denken is mijn een onderdeel van ons bewustzijn.

-ik weet dat jehet snapte, maar misschien hebben mensen wat aan de uitleg-.

10 min zonder een gedachte. Ja zo moet je het niet bekijken. 10 min is voor mijn doen al heel lang. Alleen het boek beschrijft een meer automatische/geleidelijke manier van veranderen. Het is niet een kwestie van een horloge pakken, en kijken hoelang je zonder een gedachte kan. . Het pakt het probleem van het denken aan; de verslaving van het denken, de weerstand tegen complete stilte, de bron van pijn. .

Wat uiteindelijk weer positief reflecteerd op het beoefenen van allerlei gavens. Want door iets te veel willen, forceer je het, en dan gaat het niet/amper lukken .

pi_16094819
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:14 schreef Choices het volgende:
Een robot is niet zelf bewust. De mens is onder de indruk dat als wij niet denken dat wij niet bewust zijn, maar dat is dus een foutieve indruk. Het denken is mijn een onderdeel van ons bewustzijn.
ik vind zelf de uitspraak "Ik denk, dus ik besta" overgewaardeerd .

Alsof je niet bestaat als je niet denkt... ik snap ook niet dat men niet nieuwsgierig is naar wat er gebeurt zodra je je gedachtenstroom stil zet.

Je geest is een strakblauwe lucht. Gedachten komen je geest binnen als wolken die voorbijdrijven. In plaats van die wolken aandacht te geven laat je ze voorbij drijven. Dan zie je nl. het grotere plaatje in plaats van dat je alleen naar de wolken kijkt en er vormen in probeert te ontdekken.

vrijdag 9 januari 2004 @ 12:17:03 #48
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_16097299
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 10:43 schreef The_Shining het volgende:

[..]

ik vind zelf de uitspraak "Ik denk, dus ik besta" overgewaardeerd .

Alsof je niet bestaat als je niet denkt... ik snap ook niet dat men niet nieuwsgierig is naar wat er gebeurt zodra je je gedachtenstroom stil zet.

Je geest is een strakblauwe lucht. Gedachten komen je geest binnen als wolken die voorbijdrijven. In plaats van die wolken aandacht te geven laat je ze voorbij drijven. Dan zie je nl. het grotere plaatje in plaats van dat je alleen naar de wolken kijkt en er vormen in probeert te ontdekken.

Juist!
Het is zo verwonderlijk om de wereld te zien zonder een gedachtengang!! Want je let veel meer op je zintuigen dan normaal, ongelovelijk is dat. Alsof je voor het eerst op de wereld loopt. . erg mooi, imho.
pi_16111442
Ik weet niet of dit nog mensen helpt die tk aan het oefenen met bijv een glas over hun psiwheel.. en daar moeite mee hebben...
ik kan het met bril net zo goed als zonder en ook met een glas eroverheen heb ik geen problemen.
je moet er gewoon niet aan denken, dus denken dat er helemaal geen glas is.. dat is natuurlijk lastig omdat je er tegenaan kijkt. Dus daar moet je misschien even op oefenen.

nouja ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
suc6 verder

Most people in this world think there is no such force as one that we cannot see or touch.... what if there is ?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 22:34:07 #50
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_16115326
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:14 schreef Choices het volgende:

[..]

-ik weet dat jehet snapte, maar misschien hebben mensen wat aan de uitleg-.

10 min zonder een gedachte. Ja zo moet je het niet bekijken. 10 min is voor mijn doen al heel lang. Alleen het boek beschrijft een meer automatische/geleidelijke manier van veranderen. Het is niet een kwestie van een horloge pakken, en kijken hoelang je zonder een gedachte kan. . Het pakt het probleem van het denken aan; de verslaving van het denken, de weerstand tegen complete stilte, de bron van pijn. .

Wat uiteindelijk weer positief reflecteerd op het beoefenen van allerlei gavens. Want door iets te veel willen, forceer je het, en dan gaat het niet/amper lukken .

En hier zit denk ik mijn probleem in, mijn gedachtes/gedachten (??) ratelen maar aan een stuk door en een moment van echte rust heb ik nooit echt. heel soms sta ik wel eens een tijd stil zonder ergens aan te denken, maar om dan ineens te beginnen aan tk lukt niet omdat ik dan weer ga "denken". sowiezo is concentratie al een probleem volgens mij. ik laat me denk ik te makkelijk afleiden door mijn gedachtes/gedachten. iemand misschien een idee/hulp????
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')