quote:zet em in je sig. heb ik ook gedaan!
Op maandag 15 december 2003 15:00 schreef Fidje het volgende:
Dan meld ik nog even dat mijn site nu op telekinese.tk staatmoet toch beetje reclame maken he
quote:is eigelijk niet helemaal de bedoeling he ?, maar goed.. dat weet je waarschijnlijk wel..
Op maandag 15 december 2003 15:00 schreef Fidje het volgende:
Dan meld ik nog even dat mijn site nu op telekinese.tk staatmoet toch beetje reclame maken he
Ik zou um idd in je sig zetten...
Zijn er hier eigenlijk mensen die ervaringen hebben met uittreden?
quote:moet nog www. voor
Op maandag 15 december 2003 17:31 schreef Fidje het volgende:
heb em in me sig gezet, goed idee!Zijn er hier eigenlijk mensen die ervaringen hebben met uittreden?
quote:Hoe heb je jezelf aangeleerd die kracht (energie neem ik aan) te voelen dan?
Op maandag 15 december 2003 18:28 schreef gl00winw00d het volgende:
uitredingen ? dik begin het lichtelijk te krijgen als ik psi ball wil maken mediteren doe ik nooit ik val dan denk ik in slaap ik begin al te vorderen in wieltje draaien ik heb mezelf aangeleerd om de kracht te voelen die je uitoefend op voorwerpen het groeit langzaam en word sterker en sterker dit al na 3 dagen :S maar ik oefen wel belachelijk veel
Enne.. waar blijven de punten en komma's nou?
quote:idd, ik zei het deze keer maar niet, hoopte dat ie het zelf door zou hebben, maar
Op maandag 15 december 2003 19:12 schreef Fidje het volgende:[..]
Hoe heb je jezelf aangeleerd die kracht (energie neem ik aan) te voelen dan?
Enne.. waar blijven de punten en komma's nou?
Alvast bedankt..
quote:kijk hier ff: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&c2coff=1&q=acupunctuur+weert&lr=
Op maandag 15 december 2003 19:40 schreef Milkwoman het volgende:
Misschien kan iemand mij hier helpen. Ik zit de laatste tijd nogal met mezelf in de knoop..
Ik loop al vanaf basisscholen bij psychiaters., maar niets helpt.
Ik zou graag een keer naar een goede acupuncturist of paragnost gaan, maar ik weet niet wat zoiets kost en of het in de buurt is.Helpen deze dingen tegen depressies en automutilatie?Alvast bedankt..
quote:Mooi filmpje op je site, redelijk duidelijk, maak een keer een filmpje met de stolp er overheen ipv het blaadje in de stolp.
Op maandag 15 december 2003 17:31 schreef Fidje het volgende:
heb em in me sig gezet, goed idee!Zijn er hier eigenlijk mensen die ervaringen hebben met uittreden?
Ervaring met uittreden, ik heb er 1 ervaring mee... kan het niet zelf beinvloeden, het gebeurde een keer spontaan en het was heel wazig.
Omdat er veel mensen zijn die erg into Telekinese zijn, merk ik. Maak ik hier een kleine oefening.
Mediteren
Voordat je daadwerkelijke begint, is het aan te raden om elke dag een half uur te mediteren, en elke dag zo'n 1 a 2 uur te oefenen met pauzes. Hoe je moet mediteren staat in dit topic:
Begin hier met meditatie deel 4
Het Papiertje
Zorg dat je een licht object hebt. Ik zelf gebruikte hiervoor een gebogen papiertje welke rust op een naald.
hoe je het papiertje moet vouwen staat hier:
http://www.psipog.net/show.php?id=2#paper
Visualisatie
Wat je nu moet doen is zorgen dat je je gedachte vrijmaakt.
Visualiseer in je gedachtes hoe dat papiertje moet gaan draaien. Houdt zonodig je handen erbij dat kan de focus helpen, al is dit niet een vereiste.
Wat je ook kan doen in plaats van visualisatie, is je inbeelden dat je geest tegen het papiertje aan duwt.
Een andere mogelijkheid is om je in te beelden dat jij het papiertje bent.
Oefenen
Alle mogelijkheden leiden tot hetzelfde resultaat. Mits men oefent.
Oefening is erg belangrijk, zonder oefenen kom je echt nergens. Dus mijn advies is dagelijks oefenen. Met soms pauses van een paar dagen.
En elke dag mediteren.
Symptonen
Als je dit probeert, en je voelt een kleine steek, of een trilling, in je voorhoofd, dan kan dit goed kloppen. Dit Is voor sommige een chakra, voor een ander het 3e oog. Ik kan er niet anders over oordelen dan dat het met je voorhoofdskwab heeft te maken.
Die steek/trilling, wordt naar mijn mening veroorzaakt door dat je hersenen een bepaalt deel actief maakt, of juist de kracht verbeterd, zodat je snel dat papiertje kan bewegen.
De vraag
Nu natuurlijk DE vraag waar iedereen mee zit (gok ik ):
Wanneer krijg je resultaten?
Nou in mijn geval was het na 2 dagen.
Sommige lukt het na een week.
Anderen na weken. Anderen na maanden.
En weer anderen na jaren.
-------------------------------------------------------------------------
Dit verschilt enorm per persoon zoals jullie al kunnen merken.
Ik hoop dat sommige hier wat aan hebben. En als voorbeelden stel ik voor dat jullie de videos downloaden die online beschikbaar zijn op:
http://www.psipog.net/media.php
Deze oefening, is serieus bedoelt. Het is dus ook degelijk waar dat dit kan. Je moet ook volledig 100% geloven in dat dit kan, anders zal het je vooruitgang vertragen.
Je onbewuste is namelijk hetgeen wat telekinese (e.a.) mogelijk maakt, en in je onbewuste liggen ook zaken als: Geloof, en Emotie. Deze zaken kunnen telekinese tegenstaan, maar ook juist bespoedigen.
Geen reacties hierop van: het kan niet. Dit is bedoelt voor mensen die werkelijk interesse hebben.
Ik hoop dat dit een beetje helpt allemaal
Succes!
PS. nog even de nadelen van telekinese:
Telekinese maakt gebruik van je hersen/geestkracht, deze kracht(energie) is niet onuitputtelijk. Zorg dan ook niet dat je constant bezig bent, want je zal er spijt van hebben. Doe dit regelmatig, maar niet te lang.
Dit verschilt niet zoveel als het trainen van spieren, behandel het ook zo.
Andere nadelen:
Mensen die last hebben van onstabiele emoties kunnen zorgen voor Random TK activity. Dat betekent dat er dus willekeurige objecten kunnen bewegen in een willekeurige richting.
Dus bepaal bij jezelf of je stabiel bent. Natuurlijk kan het geen kwaad om te beginnen met het papiertje, zolang je maar weet dat dit niet gevarenloos is.
Dus de belangrijkste regel; Put je zelf niet uit, weet wanneer je moet stoppen .
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
Psiball.
Wat is een PsiBall?
Eerst even een korte uitleg over wat een PsiBall nou precies is. Een psiball is een bal met geconcentreerde energie. Zoals wij al eerder hadden vastgesteld is het mogelijk om energie te manipuleren, en te bewegen. Nu lijkt het allemaal wel erg DBZ te gaan worden, maar de gein is dat DBZ dus wel degelijk een kern van waarheid heeft.
Wat is de Functie van een PsiBall?
Ahh, de functies. Nou om het erg simpel te zeggen: die zijn oneindig. Maar om je een idee te geven zal ik wat voorbeelden plaatsen:
-berichten zenden.
-Gevoelens zenden.
-Gedachten lezen,
-Een object mee omstoten.
-Spelen alsof het een voetbal (o.i.d.) is.
-Iemand een seintje geven.
-(zichtbare bal) Fungeren als lamp.
-Een zichtbare bal maken, en vervolgens aan mensen laten zien onder het motto: kijk eens wat ik kan.
-Pijntje helen (door de bal op de plek van de pijn te duwen)
-Energie kwijt te raken (voor de Lamp-brekers kan dit handig zijn ).
-Je kan visualiseren hoe je PsiBall een 2e laag om je magnetisch schild word (dit is mede belangrijk voor mensen die problemen hebben met fluctuerende energie. Je kan namelijk die uitspattingen afschilden, hier post ik morgen wat over, het is namelijk wel vereist PsiBallen te kunnen maken voordat je kan shielden).
Dit zijn slechts enkele voorbeelden, wat je ermee kan doen.
Hoe maak ik een PsiBall?
Nou dit is vrij simpel. Je moet je voorstellen dat door je hele lichaam energie stroomt. En dat deze energie constant overal is in je lichaam.
Maak voor je lichaam, een bol van je handen. Maar zorg dat de handen elkaar niet raken.
Nu moet je visualiseren dat je energie naar het midden punt van je lichaam gaat (Slar Plexus), en daar een ophoping van energie plaatsvind. Dit kan zich uitten door middel van een kleine druk, zodra je die druk ervaart probeer je de energie naar je handen te begeleiden door het puur te doen.
Visualiseer dat de energie naar je handen stroomt.
Zorg nu dat de energie weer terug stroomt naar je solar Plexus.
Nu weer naar je handen. Doe dit zo langzaam en secuur mogelijk, en het belangrijkste; voel het ook bewegen!
Herhaal dit een paar keer. (voor de controle)
En uiteindelijk laat je het allemaal naar je handen gaan.
Het kan dat dit een tinteling veroorzaak, deze tintelingen kunnen een beetje hevig worden. Als je dit hebt, betekent het dat je energie je handen nog niet verlaat.
Probeer nu te visualiseren dat de energie tussen je handen verzameld. En voeg meer energie op, totdat je geleidelijk een druk voelt opbouwen.
Beweeg nu heel rustig je handen uit elkaar, en naar mekaar toe. Met bewegingen niet meer dan 5 cm. Dit doe je om te kijken of je de bal ook daadwerkelijk voelt. Om het groter te maken, doe je simpelweg meer energie tussen je handen, en doe je je handen verder uit elkaar.. totdat je de druk aan elke hand weer voelt.
Als dit eenmaal is gelukt, heb je een PsiBall gemaakt.
Als mensen succesvol dit hebben bereikt Post ik in een andere post hoe men een functie kan toekennen aan een PsiBall.
Het hoeft natuurlijk niet de eerste keer te lukken, en ook niet de eerste week. Dus wees niet gefrustreerd, dat werkt alleen maar averechts.
Als er vragen zijn, stel ze! Succes !
Ik heb je nog niet gezien op msn -> ?
quote:Kan jij een zichtbare PSI bal maken, die voor iedereen zichtbaar is?
Op dinsdag 16 december 2003 12:58 schreef Choices het volgende:Als er vragen zijn, stel ze! Succes
!
quote:Nope, ben ik ken iemand die het wel kan. Maar ik kan het nog niet, je moet daarvoor veel energie erin stoppen.
Op dinsdag 16 december 2003 14:52 schreef EggsTC het volgende:[..]
Kan jij een zichtbare PSI bal maken, die voor iedereen zichtbaar is?
quote:Sorry, mn msn heeft kuren
Op dinsdag 16 december 2003 13:38 schreef Fidje het volgende:
Bedankt voor de oefeningen, choices. Telekinese lukt al aardig maar psi ballen maken niet echt.Ik heb je nog niet gezien op msn -> ?
[Dit bericht is gewijzigd door Choices op 16-12-2003 22:58]
[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 16-12-2003 15:56]
Dit is mijn interpretatie, en gedachtengang, mijn mening. Neem hetvolgende ook niet op alsof ik het probeer uit te leggen hoe de wereld in elkaar zit, neem het slechts op om je eigen gedachten te stimuleren, en hierover even je hoofd te breken. Gaarne deze tekst niet copiëren.
---------------------------
Waarom hebben we het bewustzijn?
Waarom wij het bewustzijn hebben zal men vaak aan het denken zetten. Waarom zou Moeder Natuur ons een bewustzijn geven als wij mensen toch de wereld zullen vernietigen?
De logische redenatie voor de mensheid was dat wij niet meer deel uitmaken van de natuur, dat wij mensen er volledig los van staan. Dat wij mensen niet meer de wetten van de natuur hoeven te volgen.
Gelukkig hebben veel mensen het hier mis. De natuurwetten gelden voor ieder organisme. Levend, en wonend in de natuur, of niet. Dus, dan terug op de vraag; waarom hebben we het bewustzijn? Als wij ook aan de natuurwetten gebonden zijn, dan moet er toch een harmonische reden achter dit zitten? Dan moet men toch voor een doel al deze technologische ontwikkelingen hebben gemaakt..?
Voor een doel dat uiteindelijk naar harmonie zal streven?
En er is een doel, deze ontwikkeling waren nodig voor de groepsvorming. Landen die een worden. Daarbij komt ook dat een wezen gebruikt wat hij ziet, wij konden niet verder kijken als onze redenatie, en daarbij onze manier van bewegen, fysiek gesproken. En was het logisch dat een groot gedeelte van de mensheid de techniek zou ontwikkelen. Maar dit is slechts een opstapje naar menselijke potentie.
Want de techniek is een product van de maatschappij en de maatschappij is niet in staat om harmonie te creeëren.
Onze echt potentie ligt in onze geest. Zoals velen al weten heeft je geest letterlijk geen limieten. Dus, zou daar een reden voor zijn? Je geest kan immers niet evolueren alleen ontwikkelen. Maar stel jezelf eens de vraag:
Waarom heeft de geest oneindige mogelijkheden?
En waarom hebben we deze macht gekregen?
Waarom hebben we deze macht gekregen als deze macht misbruikt kan worden?
Deze vragen zijn allemaal vrij simpel te beantwoorden:
Waarom heeft de geest oneindige mogelijkheden?
Dit is moeder natuur haar manier geweest om harmonie weer terug te laten keren. Als wij mensen volledig onze geest benutten, dan hebben wij geen andere keus dan in harmonie leven.
De mens werkt namelijk vrij simpel:
Emotie
Spiritueel
Mentaal
Fysiek.
Stel je die 4 onderdelen eens voor als een snaar van een instrument. Bij een mens, zijn deze volledig ontstemt. Het is niet mooi in harmonie met elkaar.
Als men volledig hun geest zal ontwikkelen, dan worden de snaren steeds beter op elkaar afgestemd, en zodra deze snaren in harmonie werken, zul je als mens ook harmonisch door het leven gaan.
Als alle mensen harmonish door het leven gaan, is er geen disharmonie meer.
Waarom hebben we deze krachten gekregen?
Hier is een simpele reden toe, als wij deze krachten volledig beheersen, kunnen we harmonisch met energie omgaan, dit is een fundamenteel element in het bestaan. Als wij volledig harmonisch willen leven, moeten wij onze lichamen kunnen helen. We Hoeven ook niet meer met voedsel te leven, als dat wel zou moeten creeër je met onze eigen menselijke overbevolking een uitstervende wereld. Dus wat krijg je, de mens moet zichzelf kunnen voeden met een onuitputbare bron. Deze bron is er:
·Energie.
Deze bron is onuitputbaar, en stelt ons in staat om onszelf te voeden en te helen. Waarom krijgen wij dan al die andere krachten? Dit zijn bijproducten van onze vaardigheid om ons met energie te voeden. Wij moeten het kunnen beheersen om het te gebruiken. En als wij het beheersen kunnen wij er alles mee doen.
Met andere woorden; het zit met elkaar verbonden. Het kan niet afzonderlijk bestaan.
Waarom hebben we deze macht gekregen als deze macht misbruikt kan worden?
Dat is het em nou juist: Wanneer alle mensen in harmonie leven, kan het niet misbruikt worden. . Je hebt vrede en geen drang daartoe. Alle drangens tot het misbruiken van krachten, stammen vanuit een verlangen, een genot. Wanneer men in harmonie leeft, Echte spirituele harmonie, leeft men niet meer van verlangens, van wensen, de mens leeft dan met wat het heeft.
quote:Oefenen, dat is het enige wat ik kan zeggen. met tijd zal het beter gaan
Op dinsdag 16 december 2003 15:30 schreef gl00winw00d het volgende:
bij mij lukt het ech niet meer dat gister ging eergister ging goed nu ik psi heb geprobeerd luk dat molentje niet meer
quote:en misschien wat mee concentratie(ook tijdens het typen, want je gebruitk nog steeds geen punten en komma's!)
Op dinsdag 16 december 2003 15:47 schreef Choices het volgende:[..]
Oefenen, dat is het enige wat ik kan zeggen. met tijd zal het beter gaan
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 16-12-2003 18:29]
quote:Ik heb je toegevoegd, maar OF je bent nog niet online geweest OF het werkt nog steeds niet, want ik zie je niet online komen.
Op dinsdag 16 december 2003 15:23 schreef Choices het volgende:[..]
Sorry, mn msn heeft kuren, het wil niemand meer toevoegen; mark_wind@hotmail.com als je me wilt toevoegen
.
Of je hebt me gewoon geweigerd natuurlijk
Is het nou net als kijken naar dat molentje:?
[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 17-12-2003 09:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |