Wat nou als een artikel niet verstuurd wordt ? Of dat het fake is ?
quote:Kijk er naar of iemand veel positie waarderingen heeft, en wat ie zoal verkoopt, iemand die 1000+ positieve waarderingen heeft en geen of weinig negatieven (kan eens gebeuren) die kan je wel vertrouwen, die wil zijn/haar goeie naam niet kwijt.
Op woensdag 17 december 2003 10:46 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik wil ook graag via E-Bay kopen, zit er vaak op te kijken, maar vraag me af of het allemaal wel betrouwbaar is ??Wat nou als een artikel niet verstuurd wordt ? Of dat het fake is ?
quote:Ik heb net vandaag een guns n roses videoband binnen uit the UK en ik heb nog nooit problemen gehad, je moet per verkoper beoordelen of het safe is/ lijkt.
Op woensdag 17 december 2003 10:46 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik wil ook graag via E-Bay kopen, zit er vaak op te kijken, maar vraag me af of het allemaal wel betrouwbaar is ??Wat nou als een artikel niet verstuurd wordt ? Of dat het fake is ?
Zelfde met schoenen .. iemand daar ervaring ?
quote:ja, een prachtige Loden Mantel gekocht op Ebay.de, Ebay.de kan ik je sowieso aanraden.
Op woensdag 17 december 2003 14:40 schreef GoldenHeritage het volgende:
Thnx voor de reacties, maar ik wil vooral kleding kopen.
De meeste aparte kleding die op Ebay.com te vinden is, kun je in nederland niet, of TE DUUR kopen ?Zelfde met schoenen .. iemand daar ervaring ?
IK heb wel lonsdale polo's en black metal shirts gekocht op ebay, redelijk goedkoop
Ik zal nog wel eens op .de kijken, is misschien wat meer in de buurt, dan America.
quote:Schoene..yep, veel ervaring, zie paar post hierboven van mij
Op woensdag 17 december 2003 14:40 schreef GoldenHeritage het volgende:
Thnx voor de reacties, maar ik wil vooral kleding kopen.
De meeste aparte kleding die op Ebay.com te vinden is, kun je in nederland niet, of TE DUUR kopen ?Zelfde met schoenen .. iemand daar ervaring ?
quote:meestal als ik voor mooie schoenen kijk, betaal ik er alsnog over de tweehonderd voor.
Op donderdag 18 december 2003 11:41 schreef Solitarias het volgende:[..]
Schoene..yep, veel ervaring, zie paar post hierboven van mij
Hier in de winkel 370 EUR, ik koop ze vaak voor 9.99 UDS @ Ebay.com (al vele malen gelukt)
Welke schoenen kijk jij dan ?
quote:Mijn nieuwste aanwinst, een zadelschoen van Allen Edmonds, gisteren binnen gehad, vandaag aan de voet.
Op vrijdag 19 december 2003 09:23 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
meestal als ik voor mooie schoenen kijk, betaal ik er alsnog over de tweehonderd voor.
En dan kijk ik vooral bij Prada, D&G en GUCCI.Welke schoenen kijk jij dan ?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1
Wellicht wat excentriek voor de Nederlandse Jan Modaal, maar een uitstekende aanvulling op mijn (immer groeiende) collectie
Bij de merken die jij noemt betaal je gewoon stuitend veel voor het merkje zelf imho
quote:leuke shoes
Op vrijdag 19 december 2003 12:53 schreef Solitarias het volgende:[..]
Mijn nieuwste aanwinst, een zadelschoen van Allen Edmonds, gisteren binnen gehad, vandaag aan de voet.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1
Wellicht wat excentriek voor de Nederlandse Jan Modaal, maar een uitstekende aanvulling op mijn (immer groeiende) collectie
Bij de merken die jij noemt betaal je gewoon stuitend veel voor het merkje zelf imho
maar anyweg, jij koopt geen nieuwe shoes ??? Want ik snap niet dat je anders zo weinig geld ervoor kwijt bent.
quote:Nee, op Ebay koop ik altijd 'used shoes', mijn max. prijs ligt op 20 USD (ex S&H). Deze zijn vaak nog in ZEER GOEDE conditie (lees: vrijwel nieuw). Gewoon ff ontsmetten (Dettol), poetsen, eventueel hakken laten vervangen/bijslijpen en gaan met die banaan.
Op vrijdag 19 december 2003 14:21 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
leuke shoes
maar anyweg, jij koopt geen nieuwe shoes ??? Want ik snap niet dat je anders zo weinig geld ervoor kwijt bent.
Daar doe ik niet moeilijk over: als je 10 USD betaalt voor echt bijna (maar idd niet helemaal) nieuwe schoenen of 370-450 EUR voor exact dezelfde nieuw, dan weet ik het wel hoor!
Na 2 maanden zien deze schoenen er toch precies hetzelfde uit als de Ebay-schoenen.....
En: ik houdt niet van nieuwe schoenen qua uiterlijk: goede schoenen worden steeds mooier als je er vaak op loopt, ze rijpen als het ware.
(in NL koop ik wel nieuwe, die kan ik uitgebreid passen en weet dan ook zeker dat ze de prijs waard zijn).
quote:mkaay .. snap um, ik ga nog maar eens ff op ebay.de en .com rondstruinen of ze nog wat zleuks hebben.
Op vrijdag 19 december 2003 14:33 schreef Solitarias het volgende:[..]
Nee, op Ebay koop ik altijd 'used shoes', mijn max. prijs ligt op 20 USD (ex S&H). Deze zijn vaak nog in ZEER GOEDE conditie (lees: vrijwel nieuw). Gewoon ff ontsmetten (Dettol), poetsen, eventueel hakken laten vervangen/bijslijpen en gaan met die banaan.
Daar doe ik niet moeilijk over: als je 10 USD betaalt voor echt bijna (maar idd niet helemaal) nieuwe schoenen of 370-450 EUR voor exact dezelfde nieuw, dan weet ik het wel hoor!
Na 2 maanden zien deze schoenen er toch precies hetzelfde uit als de Ebay-schoenen.....
En: ik houdt niet van nieuwe schoenen qua uiterlijk: goede schoenen worden steeds mooier als je er vaak op loopt, ze rijpen als het ware.(in NL koop ik wel nieuwe, die kan ik uitgebreid passen en weet dan ook zeker dat ze de prijs waard zijn).
Thnx voor je vele info iig!
quote:Als je 'slim zoeken' gebruikt kun je kiezen voor "Objecten beschikbaar voor ... Nederland", dan heb je gelijk alle ebay sites wereldwijd.
Op vrijdag 19 december 2003 14:38 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
mkaay .. snap um, ik ga nog maar eens ff op ebay.de en .com rondstruinen of ze nog wat zleuks hebben.
Thnx voor je vele info iig!
Hoewel ik zelf altijd "Objecten beschikbaar voor elk land" gebruik en mail ik gewoon even als Nederland er niet bij staat. Tot nu toe was het geen probleem het dan alsnog naar Nederland te verzenden.
quote:Klikken is leuk
Op maandag 15 december 2003 14:31 schreef NorthernStar het volgende:
Of ben ik de enige die daar last van heeft?Het is zo makkelijk om op Bod Plaatsen of Nu Kopen te klikken.
quote:Yep, da's ook mijn aanpak. Werkt vaak idd
Op vrijdag 19 december 2003 15:26 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Hoewel ik zelf altijd "Objecten beschikbaar voor elk land" gebruik en mail ik gewoon even als Nederland er niet bij staat. Tot nu toe was het geen probleem het dan alsnog naar Nederland te verzenden.
Leuk om dingen te kopen die je hier nooit in de winkel hebt gezien en als je een beetje mazzelt hoeft het helemaal niet zo duur te zijn.
- een Fiets ( was alleen jammer dat de verkoper in Breda zat en ik in Amsterdam woon , was dan ook mijn eerste koop)
- dvd's
- een lampje ( bleek wel erg lelijk te zijn toen 'ie binnen was...)
- kleding
ook zit ik super veel op Marktplaats.
Daar heb ik echt van alles verkocht;
- katten ( binnekort staat er weer een nestje op van mij
)
- kleding
- fiets
- Louis vuitton tasjes uit Turkije
- Boeken en cd's..... echt álles..
Ebay & marktplaats
quote:Yeeeh! En ik een paar leren schoenen voor 1 dollar!
Op woensdag 4 februari 2004 16:02 schreef Scandalous het volgende:
Yaaaaaayyyyy weer een tas gewonnen!
quote:ik een dvdtje
Op woensdag 4 februari 2004 17:36 schreef Solitarias het volgende:[..]
Yeeeh! En ik een paar leren schoenen voor 1 dollar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |