abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15466788
He, kreeg net te horen dat ik dit jaar ook weer een bonus ga krijgen.....ik moet me echt inhouden.....
pi_15476604
Ik wil ook graag via E-Bay kopen, zit er vaak op te kijken, maar vraag me af of het allemaal wel betrouwbaar is ??

Wat nou als een artikel niet verstuurd wordt ? Of dat het fake is ?

Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
  woensdag 17 december 2003 @ 12:33:53 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15479435
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:46 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik wil ook graag via E-Bay kopen, zit er vaak op te kijken, maar vraag me af of het allemaal wel betrouwbaar is ??

Kijk er naar of iemand veel positie waarderingen heeft, en wat ie zoal verkoopt, iemand die 1000+ positieve waarderingen heeft en geen of weinig negatieven (kan eens gebeuren) die kan je wel vertrouwen, die wil zijn/haar goeie naam niet kwijt.
Ik heb veel gekocht op Ebay, Een kitchenaid, luidsprekers, DVDs, Platen, Serviesgoed nog 0 negatieve ervaringen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_15481746
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:46 schreef GoldenHeritage het volgende:

Ik heb net vandaag een guns n roses videoband binnen uit the UK en ik heb nog nooit problemen gehad, je moet per verkoper beoordelen of het safe is/ lijkt.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15483157
Thnx voor de reacties, maar ik wil vooral kleding kopen.
De meeste aparte kleding die op Ebay.com te vinden is, kun je in nederland niet, of TE DUUR kopen ?

Zelfde met schoenen .. iemand daar ervaring ?

woensdag 17 december 2003 @ 15:31:15 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15484789
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:40 schreef GoldenHeritage het volgende:
De meeste aparte kleding die op Ebay.com te vinden is, kun je in nederland niet, of TE DUUR kopen ?

ja, een prachtige Loden Mantel gekocht op Ebay.de, Ebay.de kan ik je sowieso aanraden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_15484889
.de is goed qua gemak, duitsland gaat lekker snel, ze moeten daar wel wat meer paypal nemen

IK heb wel lonsdale polo's en black metal shirts gekocht op ebay, redelijk goedkoop

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15504920
Nogmaals bedankt!
Ik zit continu op .com, omdat ze daar mooiere merken hebben dan op .nl of .de ofzo!

Ik zal nog wel eens op .de kijken, is misschien wat meer in de buurt, dan America.

pi_15507892
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:40 schreef GoldenHeritage het volgende:

Schoene..yep, veel ervaring, zie paar post hierboven van mij
Hier in de winkel 370 EUR, ik koop ze vaak voor 9.99 UDS @ Ebay.com (al vele malen gelukt)
pi_15533203
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:41 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Schoene..yep, veel ervaring, zie paar post hierboven van mij
Hier in de winkel 370 EUR, ik koop ze vaak voor 9.99 UDS @ Ebay.com (al vele malen gelukt)

meestal als ik voor mooie schoenen kijk, betaal ik er alsnog over de tweehonderd voor.
En dan kijk ik vooral bij Prada, D&G en GUCCI.

Welke schoenen kijk jij dan ?

pi_15538571
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 09:23 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

meestal als ik voor mooie schoenen kijk, betaal ik er alsnog over de tweehonderd voor.
En dan kijk ik vooral bij Prada, D&G en GUCCI.

Welke schoenen kijk jij dan ?

Mijn nieuwste aanwinst, een zadelschoen van Allen Edmonds, gisteren binnen gehad, vandaag aan de voet.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1

Wellicht wat excentriek voor de Nederlandse Jan Modaal, maar een uitstekende aanvulling op mijn (immer groeiende) collectie

Bij de merken die jij noemt betaal je gewoon stuitend veel voor het merkje zelf imho

pi_15541071
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 12:53 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Mijn nieuwste aanwinst, een zadelschoen van Allen Edmonds, gisteren binnen gehad, vandaag aan de voet.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1

Wellicht wat excentriek voor de Nederlandse Jan Modaal, maar een uitstekende aanvulling op mijn (immer groeiende) collectie

Bij de merken die jij noemt betaal je gewoon stuitend veel voor het merkje zelf imho

leuke shoes

maar anyweg, jij koopt geen nieuwe shoes ??? Want ik snap niet dat je anders zo weinig geld ervoor kwijt bent.

pi_15541416
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 14:21 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

leuke shoes

maar anyweg, jij koopt geen nieuwe shoes ??? Want ik snap niet dat je anders zo weinig geld ervoor kwijt bent.

Nee, op Ebay koop ik altijd 'used shoes', mijn max. prijs ligt op 20 USD (ex S&H). Deze zijn vaak nog in ZEER GOEDE conditie (lees: vrijwel nieuw). Gewoon ff ontsmetten (Dettol), poetsen, eventueel hakken laten vervangen/bijslijpen en gaan met die banaan.

Daar doe ik niet moeilijk over: als je 10 USD betaalt voor echt bijna (maar idd niet helemaal) nieuwe schoenen of 370-450 EUR voor exact dezelfde nieuw, dan weet ik het wel hoor!
Na 2 maanden zien deze schoenen er toch precies hetzelfde uit als de Ebay-schoenen.....
En: ik houdt niet van nieuwe schoenen qua uiterlijk: goede schoenen worden steeds mooier als je er vaak op loopt, ze rijpen als het ware.

(in NL koop ik wel nieuwe, die kan ik uitgebreid passen en weet dan ook zeker dat ze de prijs waard zijn).

pi_15541571
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 14:33 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Nee, op Ebay koop ik altijd 'used shoes', mijn max. prijs ligt op 20 USD (ex S&H). Deze zijn vaak nog in ZEER GOEDE conditie (lees: vrijwel nieuw). Gewoon ff ontsmetten (Dettol), poetsen, eventueel hakken laten vervangen/bijslijpen en gaan met die banaan.

Daar doe ik niet moeilijk over: als je 10 USD betaalt voor echt bijna (maar idd niet helemaal) nieuwe schoenen of 370-450 EUR voor exact dezelfde nieuw, dan weet ik het wel hoor!
Na 2 maanden zien deze schoenen er toch precies hetzelfde uit als de Ebay-schoenen.....
En: ik houdt niet van nieuwe schoenen qua uiterlijk: goede schoenen worden steeds mooier als je er vaak op loopt, ze rijpen als het ware.

(in NL koop ik wel nieuwe, die kan ik uitgebreid passen en weet dan ook zeker dat ze de prijs waard zijn).

mkaay .. snap um, ik ga nog maar eens ff op ebay.de en .com rondstruinen of ze nog wat zleuks hebben.

Thnx voor je vele info iig!

† In Memoriam † vrijdag 19 december 2003 @ 15:26:47 #90
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15542938
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 14:38 schreef GoldenHeritage het volgende:

[..]

mkaay .. snap um, ik ga nog maar eens ff op ebay.de en .com rondstruinen of ze nog wat zleuks hebben.

Thnx voor je vele info iig!

Als je 'slim zoeken' gebruikt kun je kiezen voor "Objecten beschikbaar voor ... Nederland", dan heb je gelijk alle ebay sites wereldwijd.

Hoewel ik zelf altijd "Objecten beschikbaar voor elk land" gebruik en mail ik gewoon even als Nederland er niet bij staat. Tot nu toe was het geen probleem het dan alsnog naar Nederland te verzenden.

vrijdag 19 december 2003 @ 15:37:57 #91
61288 Duna
Still Going Strong
pi_15543230
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:31 schreef NorthernStar het volgende:
Of ben ik de enige die daar last van heeft?

Het is zo makkelijk om op Bod Plaatsen of Nu Kopen te klikken.

Klikken is leuk
Betalen is minder.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_15544138
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Hoewel ik zelf altijd "Objecten beschikbaar voor elk land" gebruik en mail ik gewoon even als Nederland er niet bij staat. Tot nu toe was het geen probleem het dan alsnog naar Nederland te verzenden.

Yep, da's ook mijn aanpak. Werkt vaak idd
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:26:39 #93
42486 redted
Pinball-Wizard
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:31:45 #94
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_16861579
e-Bay is inderdaad zeer verslavend, mijn credit card kan erover mee praten. Duitsland, Engeland, Amerika, alleen zijn de verzendkosten vanuit Amerika dit jaar opeens flink duurder geworden.

Leuk om dingen te kopen die je hier nooit in de winkel hebt gezien en als je een beetje mazzelt hoeft het helemaal niet zo duur te zijn.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_16880812
ebay is idd best verslavend. Ik koop er de laatste tijd best veel shirtjes en dvd's.
Met het kopen van merkkleding moet je trouwens wel goed uitkijken heb ik alweer gemerkt, want er staat heel veel van die fake troep op.
pi_16880952
Ik ben net begonnen met Ebay... tot nu toe heb ik nog niks gekocht, wel 1 keer geboden... maar ik ga wel iedere keer terug kijken ja... .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_16881980
Ik heb best veel via Ebay gekocht;

- een Fiets ( was alleen jammer dat de verkoper in Breda zat en ik in Amsterdam woon , was dan ook mijn eerste koop)
- dvd's
- een lampje ( bleek wel erg lelijk te zijn toen 'ie binnen was...)
- kleding

ook zit ik super veel op Marktplaats.
Daar heb ik echt van alles verkocht;
- katten ( binnekort staat er weer een nestje op van mij )
- kleding
- fiets
- Louis vuitton tasjes uit Turkije
- Boeken en cd's..... echt álles..

Ebay & marktplaats

Что было, то прошло..
pi_16883507
Yaaaaaayyyyy weer een tas gewonnen!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_16886214
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:02 schreef Scandalous het volgende:
Yaaaaaayyyyy weer een tas gewonnen!

Yeeeh! En ik een paar leren schoenen voor 1 dollar!
pi_16905032
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:36 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Yeeeh! En ik een paar leren schoenen voor 1 dollar!

ik een dvdtje
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')