quote:Ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde: geef hem weg als je iemand weet die hem mooi vindt of geef hem aan de kringloop. Kringloop is sowieso een goede plek om dit soort dingen te dumpen.
Op maandag 15 december 2003 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
De kringloop zet hem vanzelf wel in de winkel en geloof me: zelfs de meest monsterlijke dingen worden verkocht
Anders gooit de kringloop het trouwens zelf weg, scheelt weer met je grofvuil en zo
Ach, en je had toch dat andere stoeltje nog, dat stond op een andere plek maar in de weg, en hier niet
En onderweg kwam je natuurlijk een vuilstort tegen, maar dat hoezen zij niet te weten
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:27 schreef mvt het volgende:
"Atrimar was bij hem thuis door zijn stoel gegaan en omdat hij deze zo lekker vond zitten wou ie hem graag in Den Haag hebben"En onderweg kwam je natuurlijk een vuilstort tegen, maar dat hoezen zij niet te weten
Gelukkig heb ik een heel onzekere familie. Die kopen niks zonder dat ik het aanwijs of ze in elk geval 200% zeker weten dat ik het mooi vindt.
Maarreehh...ik zou ook iets doen in de trant van: Kapot/doorgezakt etc.
En dan zeggen dat je al iets anders hebt!
je gaat toch niet 2 jaar met iets in huis zitten wat je absoluut lelijk vindt? koop gewoon een nieuwe stoel die je zelf wel leuk en mooi vindt en doe die oude weg.
Verder heb je wel gelijk over het niet grote cadeaus geven waarvan je niet zeker weet of diegene het zeker weten wilt.
iig suc6, en koop gewoon een nieuwe stoel!
(2 jaar! je bent gek!)
quote:Tja, ik snap het ook wel hoor! Iemand heeft dat toch met liefde voor je uitgezocht, het is dan toch moeilijk om daar eerlijk over te zijn!
Op maandag 15 december 2003 18:34 schreef HarrieDeHakker het volgende:
hahaha, 2 jaar?!?!?! meid je spoort niet!je gaat toch niet 2 jaar met iets in huis zitten wat je absoluut lelijk vindt? koop gewoon een nieuwe stoel die je zelf wel leuk en mooi vindt en doe die oude weg.
quote:Dat is trouwens niet alleen met grote, maar ook met kleine cadeaus
Verder heb je wel gelijk over het niet grote cadeaus geven waarvan je niet zeker weet of diegene het zeker weten wilt.
Weg met die stoel. En wel meteen. En eerlijk zeggen waarom je hem niet meer hebt!. Tsssk, dat hoort ook bij volwassen worden hoor, .
quote:I concur
Op maandag 15 december 2003 13:38 schreef bramos-elvis het volgende:
Jij moet Romans gaan schrijven!
Inmiddels is het 5 jaar.quote:Op maandag 15 december 2003 18:34 schreef HarrieDeHakker het volgende:
hahaha, 2 jaar?!?!?! meid je spoort niet!
je gaat toch niet 2 jaar met iets in huis zitten wat je absoluut lelijk vindt? koop gewoon een nieuwe stoel die je zelf wel leuk en mooi vindt en doe die oude weg.
iig suc6, en koop gewoon een nieuwe stoel!
(2 jaar! je bent gek!)
Ik wil hem wel crashen, ik sta toch al bekend als onhandig, dus dan kan je gewoon mij de schuld geven. En dan zonder te liegen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dan toch maar als springkussen gebruiken dus.
Ja dat had ik laatst ook bedacht, tenzij diegene iets natuurlijk heel graag wilt!quote:Ik heb ooit gelezen dat de beste cadeau's chocolade en bloemen zijn. Chocolade is weg nadat je het op hebt gegeten en bloemen verwelken en kunje dus weggooien. Cadeau's waar je niets aan overhoudt dus.
...die ik dan nog had moeten makenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef Lucille het volgende:
Het spijt me echt, maar de stoel viel spontaan in de open haard.
Wedden van wel?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je bent van harte welkom om het te proberen. Ik vrees dat het ding te sterk is voor jouw springkracht.
Wie niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef freecell het volgende:
Ik zal het met plezier doen, vind het ding altijd al lelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |