abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15429500
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De kringloop zet hem vanzelf wel in de winkel en geloof me: zelfs de meest monsterlijke dingen worden verkocht Anders gooit de kringloop het trouwens zelf weg, scheelt weer met je grofvuil en zo

Ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde: geef hem weg als je iemand weet die hem mooi vindt of geef hem aan de kringloop. Kringloop is sowieso een goede plek om dit soort dingen te dumpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 december 2003 @ 15:26:24 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15429553
Ding naar de kringloop, en zeggen dat er iemand op bezoek is geweest die hem zó vreselijk mooi vond dat je hem cadeau hebt gedaan aan die persoon. Kon je gewoon niet weerstaan, die persoon was er zó blij mee, dat dat je veel gelukkiger maakt dan het bezit van de stoel

Ach, en je had toch dat andere stoeltje nog, dat stond op een andere plek maar in de weg, en hier niet

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 december 2003 @ 15:27:46 #28
17061 mvt
blame Canada
pi_15429600
"Atrimar was bij hem thuis door zijn stoel gegaan en omdat hij deze zo lekker vond zitten wou ie hem graag in Den Haag hebben"

En onderweg kwam je natuurlijk een vuilstort tegen, maar dat hoezen zij niet te weten

We were to understand there would be pie and punch?
  † In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:29:07 #29
43556 miss_dynastie
pi_15429643
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:27 schreef mvt het volgende:
"Atrimar was bij hem thuis door zijn stoel gegaan en omdat hij deze zo lekker vond zitten wou ie hem graag in Den Haag hebben"

En onderweg kwam je natuurlijk een vuilstort tegen, maar dat hoezen zij niet te weten

pi_15433173
Oeooeoehh, rottig probleem.

Gelukkig heb ik een heel onzekere familie. Die kopen niks zonder dat ik het aanwijs of ze in elk geval 200% zeker weten dat ik het mooi vindt.

Maarreehh...ik zou ook iets doen in de trant van: Kapot/doorgezakt etc.

En dan zeggen dat je al iets anders hebt!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_15433187
En grondig vernietigen, want voor je het weet staan ze er weer mee voor je neus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_15434279
hahaha, 2 jaar?!?!?! meid je spoort niet!

je gaat toch niet 2 jaar met iets in huis zitten wat je absoluut lelijk vindt? koop gewoon een nieuwe stoel die je zelf wel leuk en mooi vindt en doe die oude weg.

Verder heb je wel gelijk over het niet grote cadeaus geven waarvan je niet zeker weet of diegene het zeker weten wilt.

iig suc6, en koop gewoon een nieuwe stoel!

(2 jaar! je bent gek!)

† In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 21:55:16 #33
43556 miss_dynastie
pi_15440818
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:34 schreef HarrieDeHakker het volgende:

je gaat toch niet 2 jaar met iets in huis zitten wat je absoluut lelijk vindt? koop gewoon een nieuwe stoel die je zelf wel leuk en mooi vindt en doe die oude weg.

Tja, ik snap het ook wel hoor! Iemand heeft dat toch met liefde voor je uitgezocht, het is dan toch moeilijk om daar eerlijk over te zijn!
quote:
Verder heb je wel gelijk over het niet grote cadeaus geven waarvan je niet zeker weet of diegene het zeker weten wilt.
Dat is trouwens niet alleen met grote, maar ook met kleine cadeaus ... vorig jaar een lelijk *kijk hoe hier een watervalletje loopt*schilderij cadeau gehad... niets voor ons! Of gouden sieraden die ik zo lelijk vind dat ik ze echt niet ga dragen, brr.....
  maandag 15 december 2003 @ 22:00:27 #34
3498 Barb
Graduated Fool
pi_15441006
Sas, muts dat je daar bent!

Weg met die stoel. En wel meteen. En eerlijk zeggen waarom je hem niet meer hebt!. Tsssk, dat hoort ook bij volwassen worden hoor, .

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 15 december 2003 @ 22:18:23 #35
56951 Najra
---------------
pi_15441651
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:38 schreef bramos-elvis het volgende:
Jij moet Romans gaan schrijven!
I concur
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_39249570
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:34 schreef HarrieDeHakker het volgende:

iig suc6, en koop gewoon een nieuwe stoel!

(2 jaar! je bent gek!)
Inmiddels is het 5 jaar.

Maar De Stoel gaat weg! Ik heb de kringloop al gebeld

( )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 juni 2006 @ 14:37:19 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_39249934
Isa

Daar heb je wel lang over gedaan trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39249972
Hij was al naar een hoekje verbannen

Maar hij is nooit verwelkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39250055
neee! niet de kringloop!
stel je voor: ze zijn op bezoek geweest bij jou en besluiten nog even naar de kringloop in je woonplaats te gaan
Daar zien ze HEM, De Stoel
"hey, dat is net zo'n stoel als we aan Isa gegeven hebben, en ze vond het zó jammer dattie stuk was, zullen we?"

en dan krijg je hem weer

misschien wel inclusief lampen ...
pi_39250189

Misschien dan toch maar als springkussen gebruiken dus.
pi_39251634
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:44 schreef Isabeau het volgende:

Misschien dan toch maar als springkussen gebruiken dus.
Ik wil hem wel crashen, ik sta toch al bekend als onhandig, dus dan kan je gewoon mij de schuld geven. En dan zonder te liegen.
" ja, freecell is er doorheen gezakt spijtig he?" Ze moest zo hard op het verrekte ding springen dat ze bijna door de vloer zakte en bij de onderburen terecht kwam
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2006 @ 15:33:18 #42
43556 miss_dynastie
pi_39251789

pi_39251812
Nou, je bent van harte welkom om het te proberen. Ik vrees dat het ding te sterk is voor jouw springkracht.
pi_39251822
quote:
Ik heb ooit gelezen dat de beste cadeau's chocolade en bloemen zijn. Chocolade is weg nadat je het op hebt gegeten en bloemen verwelken en kunje dus weggooien. Cadeau's waar je niets aan overhoudt dus.
Ja dat had ik laatst ook bedacht, tenzij diegene iets natuurlijk heel graag wilt!
  maandag 26 juni 2006 @ 15:34:55 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_39251858
"Ja, we waren de vloer aan het boenen en hadden alle meubels opgestapeld op het balkon en toen was er een harde windvlaag en toen vloog de stoel van het balkon af. Helaas was de stoel kapot, maar gelukkig is er niemand gewond geraakt."
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39251938
Het spijt me echt, maar de stoel viel spontaan in de open haard.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_39252035
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef Lucille het volgende:
Het spijt me echt, maar de stoel viel spontaan in de open haard.
...die ik dan nog had moeten maken

helaas, mijn vriend heeft de camera mee, ik wilde een foto plaatsen van De Stoel
pi_39252347
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je bent van harte welkom om het te proberen. Ik vrees dat het ding te sterk is voor jouw springkracht.
Wedden van wel?
Bewaar je HEM tot ik kom?
Ik zal het met plezier doen, vind het ding altijd al lelijk
pi_39252431
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef freecell het volgende:
Ik zal het met plezier doen, vind het ding altijd al lelijk
Wie niet.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:50:09 #50
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_39252496
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 03:28:16 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')