quote:Ja de search is zoek...
Op woensdag 17 december 2003 10:55 schreef t-x-m het volgende:
[..]
bij jullie niet dan?
quote:Ja ik heb hier ook hetzelfde probleem met Multikabel, zelfs de multikabel site is niet bereikbaar.
Op zaterdag 20 december 2003 13:28 schreef CloudStrife het volgende:
Hmm, ik kan alleen op Fokzine.net en het fokforum komen, meeste andere sites zijn niet te bereiken. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik zit bij Multikabel.
quote:ja hier ook multikabel, alleen fok bereikbaar
Op zaterdag 20 december 2003 13:28 schreef CloudStrife het volgende:
Hmm, ik kan alleen op Fokzine.net en het fokforum komen, meeste andere sites zijn niet te bereiken. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik zit bij Multikabel.
quote:zal multikabel kennende 2004 zijn
Op zaterdag 20 december 2003 13:41 schreef CloudStrife het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enigste met dit probleem.
Modem resetten helpt in ieder geval niet, kijken hoelang het repareren duurt daar bij Multikabel....
quote:Dat komt waarschijnlijk door die ip-snelheidsverandering, tevens heb ik ik veel minder problemen na de overname van quicknet van Sonera.
Op zaterdag 20 december 2003 13:44 schreef neonfreak het volgende:[..]
zal multikabel kennende 2004 zijn
quote:Ja, nooit echt problemen met Multikabel. Alleen heel af en toe ligt echt alles eruit, zoals vandaag.
Op zaterdag 20 december 2003 14:04 schreef The_Coach het volgende:[..]
Dat komt waarschijnlijk door die ip-snelheidsverandering, tevens heb ik ik veel minder problemen na de overname van quicknet van Sonera.
En die IP-snelheidsveranderingen, dat is toch al 2 maanden geleden gedaan?
quote:Er komen weer nieuwe snelheids veranderingen begin 2004, en die ip veranderingen zijn sinds de 17de gestart, kan die nieuwsbrief hier niet meer plaatsen aangezien de mail niet meer werkt.
Op zaterdag 20 december 2003 14:11 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ja, nooit echt problemen met Multikabel. Alleen heel af en toe ligt echt alles eruit, zoals vandaag.
En die IP-snelheidsveranderingen, dat is toch al 2 maanden geleden gedaan?
[edit]
Dit komt van Tweakers..
quote:
Nieuwsbrief December:Nieuwe snelheden en prijzen
Begin volgend jaar zal Multikabel de snelheden en tarieven van een aantal abonnementen aanpassen. De meeste abonnementen zullen in snelheid omhoog gaan en een aantal abonnementen wordt in prijs verlaagd. Tevens zal Multikabel in de eerste helft van het nieuwe jaar het aantal breedbanddiensten verder uitbreiden. U moet daarbij denken aan content, maar ook allerlei nieuwe diensten die exclusief voor abonnees worden ontwikkeld. U ontvangt binnenkort een e-mail met de specifieke veranderingen voor uw abonnement.
Doet ie het niet meer?
quote:Hier wel.
Op dinsdag 23 december 2003 19:27 schreef vosss het volgende:
www.deviantart.comDoet ie het niet meer?
![]()
![]()
Dank!
quote:kan ook zijn dat je het bestandje "hosts"moet legen
Op woensdag 24 december 2003 17:08 schreef GameCube het volgende:
Google doet ut niet bij mij. En dan moest je een bepaald register of zoiets leegmaken, maar ik weet niet meer welk dat was. Iemand?Dank!
quote:Op hun website bij helpdesk staat dat ze interne packetloss problemen hebben met de newszilla en de newsserver was ook nog wat mee.
Op donderdag 25 december 2003 17:34 schreef brighton het volgende:
XS4all doet raar. Mijn webspace doet het niet, en http://www.xs4all.nl doet ook raar
Newszilla doet het bij helemaal niet, krijg bij alle bestanden die ik probeer te downen "article not on server" terwjil het bestanden zjin die vandaag zijn gepost.
Dat probleem van de newsservers heeft er verband mee dat ze die dingen hebben verhuist naar een nieuw datacentrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |