Wordt een klassement ook niet makkelijker te onderhouden als we het per maand ofzo weer op 0 mikken ?
quote:Correct! Roeliewoelie +2
Op maandag 15 december 2003 11:52 schreef Roeliewoelie het volgende:
Dwayne Rudolph Goettel
quote:1x per maand resetten op 0 lijkt me prima, kan ik misschien een keer hoger dan Ranja eindigen
Op maandag 15 december 2003 11:24 schreef ranja het volgende:
Even wat van huishoudelijke aard...* Voorstel
Aangezien het jaar bijna om is lijkt het me aardig om vanaf 1 januari iedereen weer op 0 te zetten. Dit omdat er toch een hoop nieuwe spelers zijn die nu continu tegen een achterstand van meer dan 100 punten ten opzichte van de top 10 zitten aan te kijken...
Misschien is het ook wel aardig om volgend jaar elke maand weer op 0 te beginnen zoals in FMT ook gebeurt.* Mededeling
Zoals jullie al gemerkt hebben heb ik de laatste tijd steeds meer moeite om op de juiste momenten een stand te maken. Bovendien wil ik volgend jaar ook een aantal toernooien leiden zoals Pogue nu doet met het 1980-toernooi, hij kan onmogelijk elk toernooi gaan doen natuurlijk. Ik zit daarom nu te twijfelen of ik volgend jaar zeg van: 'laat iemand anders het maar doen' of dat ik wel doorga maar dan of met iemand samen (voor zover dat werkt) of gewoon maar 1 keer per maand de (eind?)stand te geven.
Het hangt er natuurlijk ook van af of iemand anders er serieus tijd in wil steken, onderschat het niet.
Qua stand bijhouden: dat gaat er bij inschieten vrees ik.
Ik wil een titel weten:
chuck berry
shania twain
mark lavoine
kom op, dees is nie al te moeielijlk denk ik
quote:het antwoord is al gegeven. De 0-stelling is geen probleem voor mij, ik zal net als bimmel nooit meer de top-10 instromen!
Op maandag 15 december 2003 11:55 schreef desintbestaat het volgende:
Het is niet Cevin Key, die leeft nog volgens mij. Het is iets met een duitsachtige naam volgens mij. grmbl
quote:Hoewel ik aardig op weg ben naar de top 10, lijkt me het wel een goed idee om op 0 te beginnen. Want ik geloof dathet verschil tussen de nummer 10 en de nummers 1 ook al meer dan 100 punten is. En het voorstel om elke maand opnieuw te beginnen lijkt me ook prima.
Op maandag 15 december 2003 11:24 schreef ranja het volgende:
Even wat van huishoudelijke aard...* Voorstel
Aangezien het jaar bijna om is lijkt het me aardig om vanaf 1 januari iedereen weer op 0 te zetten. Dit omdat er toch een hoop nieuwe spelers zijn die nu continu tegen een achterstand van meer dan 100 punten ten opzichte van de top 10 zitten aan te kijken...
Misschien is het ook wel aardig om volgend jaar elke maand weer op 0 te beginnen zoals in FMT ook gebeurt.* Mededeling
Zoals jullie al gemerkt hebben heb ik de laatste tijd steeds meer moeite om op de juiste momenten een stand te maken. Bovendien wil ik volgend jaar ook een aantal toernooien leiden zoals Pogue nu doet met het 1980-toernooi, hij kan onmogelijk elk toernooi gaan doen natuurlijk. Ik zit daarom nu te twijfelen of ik volgend jaar zeg van: 'laat iemand anders het maar doen' of dat ik wel doorga maar dan of met iemand samen (voor zover dat werkt) of gewoon maar 1 keer per maand de (eind?)stand te geven.
Het hangt er natuurlijk ook van af of iemand anders er serieus tijd in wil steken, onderschat het niet.
quote:Johny be Good ??
Op maandag 15 december 2003 11:58 schreef Roeliewoelie het volgende:
Okay, komt ie:Ik wil een titel weten:
chuck berry
shania twain
mark lavoinekom op, dees is nie al te moeielijlk denk ik
quote:Daar ben ik ook voor.
Op maandag 15 december 2003 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we het per jaar doen. Wil wel kampioen van 2004 worden. Kampioen van de maand juli is toch wat minder mooi.
quote:...maar dan kan je wel 12x per jaar kampioen worden...
Op maandag 15 december 2003 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we het per jaar doen. Wil wel kampioen van 2004 worden. Kampioen van de maand juli is toch wat minder mooi.
Was het niet zo dat in deze triv. jij oorspronkelijk samen met iemand anders de puntentelling bijhield
Ik zou het wel samen willen doen, maar vrees dat ik dan idd na een paar weken zou opgeven, vooral omdat januari en februari drukke maanden voor mij zijn.
quote:Ja, met Frollo, maar die heb ik na topic 10 ofzo niet meer 'gezien'
Op maandag 15 december 2003 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
Was het niet zo dat in deze triv. jij oorspronkelijk samen met iemand anders de puntentelling bijhield
quote:That's Life ?
Op maandag 15 december 2003 12:13 schreef Roeliewoelie het volgende:
niks met centen...maar met veel geld is het wel prettig leven
quote:Grin gaan we nu alle varianten erbij zetten :-)
Op maandag 15 december 2003 12:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Good life?
quote:Dan had Feargull Sharky er ook bij moeten staan
Op maandag 15 december 2003 12:46 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Grin gaan we nu alle varianten erbij zetten :-)
Misschien ook maar alle talen, want die Lavoine is een fransoos volgens mij en Twain canadees en deels spreken ze daar frans:
doe ik de vertaling van mijn er vast bij: C'est La Vie
quote:C'est la vie dat was hem idd!
Op maandag 15 december 2003 12:46 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Grin gaan we nu alle varianten erbij zetten :-)
Misschien ook maar alle talen, want die Lavoine is een fransoos volgens mij en Twain canadees en deels spreken ze daar frans:
doe ik de vertaling van mijn er vast bij: C'est La Vie
quote:Echt waar? Haha. Nou ja ehhh ik wist het echt niet
Op maandag 15 december 2003 13:01 schreef Roeliewoelie het volgende:[..]
C'est la vie dat was hem idd!
puntuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |