Op de valreep nog het concert van het jaar? Vooruit, laten we niet overdrijven. Maar Unsane eindigt in ieder geval wel erg hoog in mijn top 10 van 2003 [wel achter QOTSA, Roskilde 03].
Oh, voor geïnteresseerden, er is een videoclip van Unsane, behorend bij het nummer 'Scrape'. Skate-bloopers galore, je kent het wel. Zelfs MTV laat 'em nog wel eens zien [mijn MTV, wat doe je].
Now I can die peacefully.
Amen!
quote:Je hebt wat gemist! Sterker nog, zelfs het voorprogramma, Harmful, was de moeite waard!
Op maandag 15 december 2003 01:46 schreef Summoner het volgende:
Oh jee, helemaal vergeten. En ik was nog wel van plan om ff langs te gaan. Dikke prut.
quote:Het zijn Duitsers.
Op maandag 15 december 2003 01:52 schreef Summoner het volgende:
Fuck man, hoe heb ik dit kunnen laten schieten... Vertel eens wat meer over het voorprogramma.
Cool detail is wel dat de drummer van Harmful nog een liedje meegeslagen heeft, SAMEN met Vinny dus, achter één drumstel! Het aanleren van het ritme duurde slechts 10 seconden, maar toen gingen ze ook goed los! Mooi moment.
Trouwens, ik ben net die mp3s van Harmful zelf ook even aan het luisteren, en dan klopt het toch wel redelijk, van dat rustiger. Nogal zelfs. Welk een verschil met de live-act die ik vanavond zag! Dit klinkt haast lief bij tijd en wijle.
-edit- OK, niet allemaal dus
quote:Laat ik het zo zeggen, ik sluit het niet uit. Het verrast in ieder geval wel, dat Harmful. Van hard gebeuk naar log en langzaam. Van grunts naar Eddie Vedder'esque 'zoetigheid'. Helemaal zo gek nog niet. Deze week maar eens bij Elpee kijken.
Op maandag 15 december 2003 02:46 schreef Summoner het volgende:
Ga je er een plaat van kopen?
[Stom! Ik had vanavond voor een prikkie een plaat mee moeten nemen]
quote:Vergeet dan niet om ook even Unsane's Lambhouse te scoren. Mèt DVD, mind you!
Op maandag 15 december 2003 02:56 schreef Summoner het volgende:
Hehe, idd. Ik zal ook even wat research doen naar Harmful, je omschrijving spreekt me wel aan.
quote:Met de huidige koers durf ik die gok wel te wagen
Op maandag 15 december 2003 03:20 schreef Summoner het volgende:
Hmmm, bij NLSTORE is ie gewoon 16 euro, en dan heb je hem veel eerder in huis.
quote:Volgens mij heb ik hem ook bij de Platenworm zien staan, dus als Elpee hem niet heeft...
Op maandag 15 december 2003 03:26 schreef bolivian het volgende:
Met de huidige koers durf ik die gok wel te wagen
Nee, je hebt gelijk, zag 'em ook al bij proxis voor < ¤18. Morgen dus toch ook maar even bij Elpee kijken, wie weet wat voor mooi prijsje ze er daar aangehangen hebben.
quote:Ach, bij de FRS hoef ik het in ieder geval niet te proberen, zoveel is wel duidelijk
Op maandag 15 december 2003 03:28 schreef Summoner het volgende:[..]
Volgens mij heb ik hem ook bij de Platenworm zien staan, dus als Elpee hem niet heeft...
quote:Goed plan, wellicht maak ik morgen ook nog even een stop bij de Elpee. Al heeft Platenworm momenteel een 50% prijsreductie actie...
Op maandag 15 december 2003 03:32 schreef bolivian het volgende:
En daarnaast, ik weet haast zeker dat Elpee 'em heeft. 't Wordt overigens überhaupt tijd om weer eens fijn door de cheapo-bak te browsen.
quote:Interessant!
Op maandag 15 december 2003 03:35 schreef Summoner het volgende:[..]
Goed plan, wellicht maak ik morgen ook nog even een stop bij de Elpee. Al heeft Platenworm momenteel een 50% prijsreductie actie...
quote:Natuurlijk, ik heb momenteel toch nog andere prioriteiten.
Op maandag 15 december 2003 03:39 schreef bolivian het volgende:
Interessant!
Maareh, als er slechts één exemplaar van Lambhouse te vinden is, dan is 'ie wel voor mij hé, dat weet je
quote:Nice.
Op maandag 15 december 2003 03:40 schreef Summoner het volgende:
Aangezien het concert al plaatsgevonden heeft doop ik dit topic bij deze tot het centrale Unsane topic.
quote:Goed zo. Dat scheelt een hoop ellende alvast
Natuurlijk, ik heb momenteel toch nog andere prioriteiten.
er op... nooit aan toe gekomen om te kopen.
Toch weer eens opzetten binnenkort.
quote:Gezellig hoesje
Op maandag 15 december 2003 11:54 schreef ranja het volgende:
Lang geleden dat ik dat gehoord heb... ik heb thuis een tapeje liggen met in elk geval deze:
[afbeelding]er op... nooit aan toe gekomen om te kopen.
Toch weer eens opzetten binnenkort.
Als ik het me goed herinner heb ik ze ooit nog eens in het voorprogramma van Neurosis gezien in '95, volgens mijn werden ze toen compleet weggeblazen door Neurosis, al is dat natuurlijk absoluut geen schande, zal het eens uitchecken, omschrijving klinkt erg interessant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |