quote:En die bands treden ook allemaal vrijwillig op? Dit jaar was een kaartje 5 euro duurder om Maiden op te kunnen laten treden en dan was het nog goedkoper.
Op maandag 15 december 2003 02:15 schreef rohypnol het volgende:
waldrock teert op vrijwilligers, meerdere bands, drank en eten ...
(Had Mojo iets met het optreden te maken? If so, dan is het me wel duidelijk)
quote:Mja verschillende dingen denk. Meer mensen die naar het festival komen, festivals zijn vaak ook gesponsord, podium dat gebouwd wordt is alleen voor Iron Maiden (in Ahoy) en word niet gedeeld met andere bands, eigen lichtshow en decor nemen ze mee.
Op maandag 15 december 2003 01:40 schreef Kamphuys het volgende:Waarom moet een kaartje voor Ahoy dan zo duur zijn? Zit hem dat alleen in de zaalhuur? Verklaring anyone?
quote:Ahoy is ook niet heel erg goedkoop.
Op maandag 15 december 2003 02:38 schreef Kamphuys het volgende:
Waldrock had ook 12.000 bezoekers. En licht en geluid nemen ze altijd zelf mee, denk niet dat dat iets uitmaakt.
En van dat biergooien had ik zelf alleen maar last toen ze het naar bandleden en mengpanelen gingen gooien
Was een VET concert trouwens , vooral Paschendale!
[Dit bericht is gewijzigd door Djaser op 17-12-2003 10:31]
quote:hey gaaf
Op dinsdag 16 december 2003 21:26 schreef Djaser het volgende:
http://members.chello.nl/rleune/
Foto's!!!
quote:even .jpg van maken
Plaatjes werken niet?
quote:ik bedoel ook in je post
Op dinsdag 16 december 2003 21:42 schreef Djaser het volgende:
Wil ik wel maar is niet mijn site.
quote:Wij hadden het kerstdiner al naar 20:00 geschoven ervoor. GVD gewoon honger lopen lijden voor niets
Op vrijdag 19 december 2003 19:30 schreef Djaser het volgende:
Dat Maiden programma op de box had wel IETS langer gemogen: 5 minuten interview, 1 minuut clip, 30 sec live. Ook niet echt de moeite
quote:
The next show was in Rotterdam the following evening. We made our way to the gig and It was not the best evening that we have had on tour, There were a couple of Kin idiots in the audience that were throwing water and beer over the fans, us, and the sound mixer. It was not a very nice thing too do. The sound desk went down for the encore; consequently the drums and bass disappeared from the PA. Kin FOOLS.
We played the show and then did a runner back to Blighty.
quote:mja hij heeft wel gelijk.
Op zaterdag 20 december 2003 13:05 schreef Seborik het volgende:
Nicko:
[..]
Jammer dat het een beetje verpest is voor een heleboel mensen door 2 van die mongolen.
quote:Er staat toch een site met foto's in dit topic of ligt dat nou aan mij
Op maandag 29 december 2003 18:49 schreef Devin77 het volgende:
Ben op zoek naar beeld en/of foto materiaal van het concert van 13 december! Is er iemand die mij hier aan kan helpen?
quote:die foot's waren wel heel matig.
Op maandag 29 december 2003 20:07 schreef Djaser het volgende:[..]
Er staat toch een site met foto's in dit topic of ligt dat nou aan mij
quote:Dat is waar maar beter is er niet zo ver ik weet.
Op maandag 29 december 2003 20:10 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
die foot's waren wel heel matig.
quote:Maiden vond het concert zelf iets minder geslaagd misschien dat het daar aan ligt.
Op maandag 29 december 2003 21:47 schreef numbersix het volgende:
En op www.ironmaiden.com boycotten ze ons een btje, ze slaan de laatste data over met foto's, en gaan verder met USA-foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |