Al met al: een artiest die een eigen topic waardig is.
quote:
Op maandag 15 december 2003 01:19 schreef Terence_Hill het volgende:
Ja, hij is goed he? Ik was verbaast dat hij aan zoveel producties mee deet. (ik weet niet wat hij nu doet) maar hij was geloof ik ook 1 van de eerste die zich ook bezighield met multimedia. en dat voor zo'n ouwe vent
quote:Klopt, hij is erg druk bezig geweest met video en muziek te combineren!
Op maandag 15 december 2003 01:19 schreef Terence_Hill het volgende:
ik weet niet wat hij nu doet) maar hij was geloof ik ook 1 van de eerste die zich ook bezighield met multimedia. en dat voor zo'n ouwe vent
Beste TR albums zijn inderdaad Something/Anything? en A Wizard, a True Star ...
quote:Ik heb laatst "One Long Year" nog geluisterd, kon ik ook niet echt inkomen.
Op maandag 15 december 2003 01:28 schreef Zander het volgende:
Todd's oude werk kan ik zeer goed waarderen. "Something / Anything" en "A Wizard, A True Star" vind ik bijvoorbeeld wel erg leuke albums. Heel veelzijdig ook. Wat hij tegenwoordig doet, dat volg ik niet echt meer.
Nog een hele goede site over Todd: http://trconnection.com
Kun je echt alles over hem vinden, zelfs de brief die John Lennon over hem schreef nadat Todd hem had gedissed had in een magazine (Melody Maker).
Ja, maar de uitvoering van Robert Palmer vind ik mooier.quote:Op maandag 15 december 2003 01:49 schreef Scorp[AM] het volgende:
iedereen kent dit nr ook wel
todd rundgren - can we still be friends
Ik denk dat Guns n' Roses eerder live eens Dust in the Wind van Kansas gecovered hebben dan het gelijknamige nummer van Todd Rundgren, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:37 schreef OutKast het volgende:
Ik ken alleen "Dust in the wind" in de versie van Guns N Roses. En die vindt ik best tof. Eens kijken of ik de originele versie kan vinden.
Grappigquote:Op zondag 20 juni 2004 22:28 schreef fripper het volgende:
Zou je denken , maar is niet zo ...
todd covers
Als dit de lyrics zijn dan niet:quote:Op zondag 20 juni 2004 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat Guns n' Roses eerder live eens Dust in the Wind van Kansas gecovered hebben dan het gelijknamige nummer van Todd Rundgren, eerlijk gezegd.
40 Euri PER DAG that is. 2 Daagjes Bospop is ¤80,- Een kaartje voor The Doors (of the 21st century) op donderdag avond komt op ¤40,- (vvk, excl bespreekkosten)quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:44 schreef MaartenHG het volgende:
Voor alle TR fans onder ons: hij komt op Bospop!!!![]()
![]()
Zaterdag 10 juli is zijn performance. Het festival duurt eigenlijk 3 dagen en kost 40 euro.
Dat MEEEN je niet, damn niet goed gelezen... naja, dan alleen voor Todd betalen natuurlijk! (en Solomon Burke , Zucchero + Echo & The Bunnymen)...quote:Op maandag 21 juni 2004 11:47 schreef D-FENS het volgende:
40 Euri PER DAG that is. 2 Daagjes Bospop is ¤80,- Een kaartje voor The Doors (of the 21st century) op donderdag avond komt op ¤40,- (vvk, excl bespreekkosten)
Ja Mathilde Santing heeft veel van hem gecovered... Nooit wat van gehoord want die CD's van haar zijn enorm schaars, kan er nergens aan komen, zowel legaal als illegaal...quote:Op zondag 20 juni 2004 22:33 schreef Litpho het volgende:
* Litpho is trouwens zeer te spreken over A dream goes on forever door Mathilde Santing *
Volgens deze site komt hij binnenkort naar Nederland:quote:Op maandag 15 december 2003 09:55 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Nog een hele goede site over Todd: http://trconnection.com
quote:Sat 11/6/05 Amsterdam, The Netherlands Carre w/Joe Jackson
Sun 12/6/05 Amsterdam, The Netherlands Carre w/Joe Jackson
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |