abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15502984
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:20 schreef twi het volgende:

[..]

Niet netjes, sorry

Ok
pi_15502996
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daarom
Zeg niet dat dit een toppertje is hoor, maar vond er best leuk...

Pff, ik ben topscoorder nee joh, stay on topic
pi_17893086
quote:
Op maandag 15 december 2003 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja Hugo,markant figuur met een veel te grote bek,is nog erger Kraaij Jr.
Waarom kunnen Borst en Derksen niet door 1 deur?
  maandag 22 maart 2004 @ 21:24:14 #129
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17898421
Als je Jack van Gelder vervangt door Wilfred Genee, die dan samen met Mulder en Borst zou gaan lullen. Dat zou perfect zijn .
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_17900564
Hugo Borst een eigen topic?! Die gast is echt fout, enkeltje Timboektoe om elastieken voetballen in elkaar te knopen en nooit meer omkijken.

Studio Voetbal met dat stelletje dodo's waar de arrogantie vanaf druipt, geef mij Wim en Wim op canal + maar.
Viper 4 life
  maandag 22 maart 2004 @ 23:48:55 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17902277
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:05 schreef kriele het volgende:

Waarom kunnen Borst en Derksen niet door 1 deur?
Ik heb dat ooit eens uitgelegd.
Had te maken met afspraken over RTL-sport en geld.
Derksen heeft zich toen niet aan de afspraken gehouden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17913799
Je kan 'm een goede journalist hebben of niet, maar zonder Borst zou het een saai programma zijn (voor de mensen die 't al saai vinden: nóg saaier).
pi_17919234
Derksen en Borst hebben een niet-aanvalsverdrag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:10:12 #134
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17919472
Hugo Borst heeft 1 voordeel: hij haalt geen dingen aan waar hij geen verstand van heeft.

Als ik Johan Derksen slap hoor ouwehoeren over begrotingen (mooie bijles van Harry van Raaij) en over 'praktijk' en 'theorie' trainers (sterk weerlegt door Wiljan Vloet) dan denk ik, Derksen & Co zijn juist de personen die de voetballerij zo conservatief en amateuristisch houden.

Of het zo uitdrukkelijk uitdragen wat zijn favoriete club is ook een voordeel is voor mijn cluppie weet ik niet.....
  vrijdag 26 maart 2004 @ 13:59:33 #135
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17982560
Hugo Borst dient excuses te maken aan de KNVB. Nu dit niet gedaan is, verzoekt de KNVB de clubs om Hugo Borst niet meer binnen te laten.

De KNVB is zielig. Denken boven de wet te staan met een verbod op de vrijheid van meningsuiting die zelfs Vladimir Poetin schaamrood op de kaken zou bezorgen. Wie de uitzending van Studio Voetbal heeft gezien weet dat het geen schandalige woorden waren, en hij daar zijn excuses al aanbood. (hij legde zichzelf een stadionverbod van 1 wedstrijd op).

http://w3s.rotterdamsdagb(...)w3s_template=Artikel

[ Bericht 21% gewijzigd door Stpan op 26-03-2004 14:14:55 ]
pi_17982982
Flauw zeg. De KNVB laat zich weer kennen. Vink bewijst al jaren dat hij incompetent is als arbiter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17987393
Zijn column over dit gegeven was vermakelijk!
www.thuisuiteten.nl
pi_21925517
*schop*
Mijn mening over de heer Borst: ik vind het een eikel, een soort Johan Derksen in het kwadraat, en dan vind ik Johan Derksen nog wel grappig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21925528
Ik vond het gister prachtig dat hij de oren waste van Jaakke
pi_21925637
Inderdaad.

Jaakke dacht eens even de heren van Studio Sport de waarheid te gaan vertellen.

Resultaat: de heer Jaakke was zelf behoorlijk uitgeluld
pi_21925671
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*schop*
Mijn mening over de heer Borst: ik vind het een eikel, een soort Johan Derksen in het kwadraat, en dan vind ik Johan Derksen nog wel grappig.
Derksen is vergeetachting, Borst niet. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Borst.
pi_21926104
Borst is jonger dus misschien ook scherper. Zal ooit ook wel gezapig worden en relativerend als Derksen inmiddels. Ik vind ze desalniettemin allebei vrij essentieel (bij gebrek aan alternatieven) voor de voetbaljournalistiek in Nederland.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21926922
Borst luistert nog naar Muse. Misschien houd dat hem zo scherp.

Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een veranderlijke mening in tegenstelling tot Derksen die wekelijks wat anders roept.
pi_21927399
En met Hugo kun je leuk communiceren!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 13 september 2004 @ 17:39:49 #145
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21927416
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:14 schreef gras het volgende:
Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een veranderlijke mening in tegenstelling tot Derksen die wekelijks wat anders roept.
eens !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_21927462
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:21 schreef Sloggi het volgende:
Inderdaad.

Jaakke dacht eens even de heren van Studio Sport de waarheid te gaan vertellen.

Resultaat: de heer Jaakke was zelf behoorlijk uitgeluld
indeed! en het friste de hele uitzending direct weer op!
  maandag 8 november 2004 @ 11:10:06 #147
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_23161016
De enige reden om Studio Voetbal te kijken is voor mij Hugo Borst. Youri Mulder heeft wekelijks geen mening (wat is hij toch slecht) en Jack v G is

Hugo is lachuh, hij heeft kijk op het spelletje, is goed geinformeerd en is niet bang om z'n mening te geven

Verder vind ik Voetbal Insite een veel beter programma. De presentator Genee is beter dan vG. De analyst Derksen is veel beter dan Y Mulder. Alleen Borst zou nog bij VI moeten gaan zitten, maar dat zal met Derksen daar wel niet gebeuren
Feyenoord!!! * Barça
pi_23162394
Hugo is wel oke veel beter dan die kale en die Sloerie mulder die met alle winden mee lult, eerst afgeven op Den Haag over spreekkoren en dan 10 minuten later zeggen dat de vuurwerkgeluiden in de kuip bhij Feyenoord - Twente wel leuk en ludiek waren.\

Mensen in Enschede vinden dat wel humor, nah ik ken iemand die er tijdens die ramp 2 mensen is verloren en geloof me die vinden het allerminst grappig.

Ik vind sloerie dus ook een hypocrieten Hugo vind ik wel grappig zeker als het over Dick Advocaat gaat of ging tijdens en voor het EK

Hugo oké Sloerie Mulder NEE!
  maandag 8 november 2004 @ 12:21:32 #149
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23162530
Hugo is gewoon een zeikerd die zichzelf veel te serieus neemt. Waar ik Derksen nog wel eens hoor zeggen dat het een spelletje is waarin dingen vreemd kunnen lopen (meestal als hij iets fout voorspelt, maar toch) heeft Hugo " altijd gelijk" .. ook als hij dat niet heeft. Gewoon een relnicht die ik persoonlijk niet uit kan staan.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23162611
Hugo is okay. Hij ziet Ajax nog kampioen worden. Een echte kenner dus.
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')