quote:Nee, lekkere dingen krijgen een voorkeursbehandeling. Zolang Feyenoord kut blijft spelen natuurlijk, daarna is het over.
Op dinsdag 16 december 2003 00:35 schreef golfer het volgende:[..]
Hou je hormonen maar binnenboord, Twi.
Ja het is een lekker ding, maar we gaan daarom toch niet haar ontzien?
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 16-12-2003 00:45]
quote:heb je haar fotoboek gezien
Op dinsdag 16 december 2003 00:35 schreef golfer het volgende:[..]
Ja het is een lekker ding,
quote:Mulder is goed, realistisch en gaat af en toe lekker tegen Borst in. Borst zelf die ouwehoert lekker en heeft altijd weer leuke feitjes, waar of onwaar. Hem vergelijken met Johan (welke bedoel je? Derksen of Cruijff?) is totaal irrelevant. Ik had in het begin ook een hekel aan Hugo, maar je moet 'm gewoon niet zo serieus nemen. Hij wil zelf ook niet zo heel nodig serieus genomen worden, in tegenstelling tot Johan Derksen.
Op dinsdag 16 december 2003 05:16 schreef Albertinho het volgende:
Goede journalist, net als Derksen. Zegt wat ie denkt en zegt de waarheid. Ik vind Voetbal Insite wel beter dan Studio Voetbal maar dat komt door (a)Jack(s) van Gelder. En een beetje door Mulder. Bij Voetbal Insite is alleen Kraay irritant en doet Genee het stukken beter dan Van Gelder.
Als het een vergelijking is met Cruijff, die is in de verste verte niet te vinden, Borst en Cruijff kijken op een totaal andere manier naar voetbal. Cruijff is echt puur en alleen met het spelletje bezig, terwijl Borst de randzaken eromheen het interessantst vindt en zich daardoor tussen spelers begeeft.
Neem Borst en in mindere mate Mulder niet zo serieus. Bovendien is die anti-pathie tegen Jack van Gelder misschien wel terecht, maar ik vind het een beetje kinderachtig dat neit-Ajacieden zich daar voor zulke programma's niet overheen kunnen zetten. Da's op zich best triest. Hij doet het gewoon goed en met humor, zie bijvoorbeeld de afsluiting vorige week (?) met Jean Marie Pfaff.
btw is borst ontdekt door derksen ?
En de 2 programma's zijn gewoon anders, Studio Voetbal is meer een late night show over voetbal, terwijl Voetbal Insite (volgens mij) het wat serieuzer aanpakt qua discussies (en bijv ook met de kijkersvragen).
Over uitspraken: In een column voor Schotland-Nederland had ie wel leuke theorie. Dat het beter was voor Nederland om van de Schotten te verliezen. Want op het EK presteren we toch niets met deze groep en dan moet je een nieuwe ploeg gaan maken tijdens de kwalificatie en heb je kans dat dit punten gaat kosten. Als ze het EK niet zouden halen had de nieuwe bondscoach een half jaar de tijd, zouden we ons plaatsen voor het WK en hoorden we daar bij de favorieten voor de titel.
quote:Toen Michael van Praag op bezoek was toen was Hugootje er ook.
Op dinsdag 16 december 2003 12:06 schreef Colplay het volgende:
quote:Min of meer.
Op dinsdag 16 december 2003 10:11 schreef Gtr28 het volgende:
btw is borst ontdekt door derksen ?
Ze hebben een niet-aanvalsverdrag ook.
quote:Wat had je dan verwacht?
Op maandag 15 december 2003 18:45 schreef PogueMahone het volgende:
wat een saai emailadres heeft Hugo
Rebelhugo@hotmail.com of zoiets?
quote:Je haalt twee Hugo's door elkaar.
Op dinsdag 16 december 2003 17:28 schreef sqlsmurft het volgende:Kortom Hugo is een echte belg en haalt het niet bij Derksen!
quote:ja maar die camps is hetzelfde als Borst die zien alles recht door zee heb ik het idee
Op dinsdag 16 december 2003 19:57 schreef tong80 het volgende:[..]
Je haalt twee Hugo's door elkaar.
quote:Camps ziet juist alles met omwegen.
Op dinsdag 16 december 2003 20:33 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja maar die camps is hetzelfde als Borst die zien alles recht door zee heb ik het idee
Die lult met twintig bij-zinnen en verteld nog niet wat ie bedoelt.
quote:Ja das wel waar en Borst zegt het meteen voluit wat die bedoeld maar tis nog onzinnig
Op dinsdag 16 december 2003 20:34 schreef tong80 het volgende:[..]
Camps ziet juist alles met omwegen.
Die lult met twintig bij-zinnen en verteld nog niet wat ie bedoelt.
quote:heel erg subtiel
Op dinsdag 16 december 2003 01:20 schreef DutchGooner het volgende:[..]
heb je haar fotoboek gezien
quote:vond jij het ook al niets?
Op dinsdag 16 december 2003 21:29 schreef ASSpirine het volgende:[..]
heel erg subtiel
quote:kinderhand is snel gevuld,sterkte
Op woensdag 17 december 2003 00:46 schreef Da_Sandman het volgende:ik vond r ergens wel leuk
quote:ach, ik realiseer me dat mensen geil worden van irene moors.
Op woensdag 17 december 2003 00:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kinderhand is snel gevuld,sterkte
Er is nog hoop voor me...
quote:dan moet je wel heel erg ver zijn.
Op woensdag 17 december 2003 00:48 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
ach, ik realiseer me dat mensen geil worden van irene moors.
Er is nog hoop voor me...
quote:Daarom
Op woensdag 17 december 2003 00:49 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dan moet je wel heel erg ver zijn.
Itt Irene is deze idd een wereldwijf
quote:ok,ieder zijn smaak
Op woensdag 17 december 2003 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Daarom
Zeg niet dat dit een toppertje is hoor, maar vond er best leuk...
quote:En das maar goed ook...
Op woensdag 17 december 2003 00:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ok,ieder zijn smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |