abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2003 @ 00:37:19 #1
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15320321
Het zal er wel bijhoren tegenwoordig, maar ik erger me er groen en geel aan.

Gisteren in de AJAX-topics en vandaag in de PSV-topics vond men het nodig om elkaar tot in het oneindige te sarren.

Leedvermaak moet kunnen, maar dit was een infantiele herhaling van zetten.

Het vergalt mijn plezier in posten in dit overigens geweldige forum.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar houdt er in ieder geval even rekening mee.

Dank U.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 11 december 2003 @ 00:40:02 #2
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15320376
Er mogen best wel opmerkingen richting elkaar vliegen maar hou aub op met zeiken als je de bal teruggekaatst krijgt,Loek om maar iemand te noemen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 11 december 2003 @ 00:40:29 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15320382
Mee eens J.

Ik beperk me tot een minimum of zelfs niet posten in die topics.

Goedenacht.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_15320384
voetbal boeit niet!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 00:43:50 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_15320434
Ik ben het totaal met je eens.

Het weerhield mij ervan te posten in die topics.

Soms kon ik het niet laten, maar ik was gewoon bang een snedige opmerking te plaatsen. Je zou wel eens olie op het vuur kunnen gooien.

Eén keer Ajax roepen in een PSV topic is leuk, één keer zeggen dat Zlatan er niks van kan in een Ajax topic moet kunnen.

Maar de herhaling van zetten kwa gescheld en het off topic geblaat van users die niet naar de wedstrijden kijken maar alleen maar lopen te irriteren is niet leuk meer.

Plagen is de laatste tijd veranderd in schelden en verwensingen slingeren.

Jammer. Het zelfregulerende karakter van VBL gaat langzaam verdwijnen.

Dat er straks ook strenger gemodereerd moet gaan worden in VBL is onvermijdelijk.

Nogmaals jammer. Doodzonde eigenlijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15320442
prima zo'n moment van zelfreflectie. Maar het leeft vooral direct voor, na en tijdens de wedstrijd en dat heeft voor een groot deel met emoties te maken. Het hoort er een beetje bij, maar de afgelopen 2 dagen was het idd wel extreem

gelukkig is het morgenvroeg weer voorbij en ontstaat er de relaxte sfeer die hier bijna altijd hangt. Die felheid is ook wel een van de charmes van dit forum

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 11 december 2003 @ 00:47:06 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15320488
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:43 schreef tong80 het volgende:

En treiteren, misplaatste frustraties en inderdaad het herhalen daarvan.

't Is niet eens grappig meer.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_15320491
Heb vandaag expres een keertje mee gedaan aan het sarren om bepaalde mensen te laten voelen hoe het aankomt.

Hopelijk leren we allemaal hier een lesje uit en blijft VBL het meest relaxte onderdeel van het Fok!forum.

Wie de schoen....enzovoort.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 december 2003 @ 00:47:50 #9
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15320507
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
prima zo'n moment van zelfreflectie. Maar het leeft vooral direct voor, na en tijdens de wedstrijd en dat heeft voor een groot deel met emoties te maken. Het hoort er een beetje bij, maar de afgelopen 2 dagen was het idd wel extreem

dat is ook wel maar ik wordt een beetje moe van die figuren die even langs wippen en dan de hele boel aan het schijten krijgen,deels onze eigen schuld,moeten we maar niet reageren.
Gisteravond heb ik de leukste tijd nog gehad na de wedstrijd met twi en Doc,dan ben je gewoon met vaste mensen die precies weten hoe de ander in elkaar zit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15320539
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:43 schreef tong80 het volgende:

Jammer. Het zelfregulerende karakter van VBL gaat langzaam verdwijnen.

Maar daar kunnen de "vaste" bezoekers wel aan werken. Als wij ons met z'n allen normaal gedragen moet dat ook op anderen over te brengen zijn. Ik steek de hand ook in eigen boezem omdat ik soms ook wat over de schreef ben gegaan en ik denk dat meerderen dat kunnen zeggen.

Het is gewoon heel erg irritant als er een aantal personen langskomen die alleen maar komen zieken en dan type je soms dingen die je achteraf niet zo bedoeld hebt

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 11 december 2003 @ 00:50:13 #11
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15320548
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:

gelukkig is het morgenvroeg weer voorbij en ontstaat er de relaxte sfeer die hier bijna altijd hangt. Die felheid is ook wel een van de charmes van dit forum

Ik ben het wel met je eens Tony, maar het gaat nu te ver, ondanks de emoties.

Zie tongs post. Die angst heb ik ook.

J.

pi_15320615
Desondanks moet VBL wel laagdrempelig toegankelijk blijven voor nieuwe users en is het aan ons (vaste VBL-posters) om die af en toe corrigerend toe te spreken of te begeleiden bij hun postings.

We moeten wel oppassen dat we geen rare sekte-achtige afscheiding van het forum worden, want daarover is "achter de schermen" nogal wat kritiek op.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_15320648
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:50 schreef Juan Zueco het volgende:

Ik ben het wel met je eens Tony, maar het gaat nu te ver, ondanks de emoties.

Zie tongs post. Die angst heb ik ook.

J.

Absoluut, maar ik hoop (en denk) dat het de komende tijd weer afneemt. Tijdens de CL wedstrijden komen sommige users ineens uit het niets en halen dan het bloed onder je nagels vandaan, maar tijdens de HCE verslagen gaat het er wel gemoedelijk aan toe, af en toe met een steekje onder water. Dus er is misschien nog een klein lichtpuntje aan de uitschakeling van beide clubs te ontdekken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15320670
newbie gezeur ist
zucht
  donderdag 11 december 2003 @ 00:57:31 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15320681
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:56 schreef AngelWings het volgende:
newbie gezeur ist

Da's een goeie

pi_15320711
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:54 schreef golfer het volgende:

We moeten wel oppassen dat we geen rare sekte-achtige afscheiding van het forum worden, want daarover is "achter de schermen" nogal wat kritiek op.

Dan moeten ze hier eens vaker rondkijken. Iedereen staat vrij hier te posten en hier wordt je niet met een hartelijk Kut-Newbie begroet. Het enige dat er van je verlangt wordt is dat je een beetje respect toont. Iedereen is hier toch op een vergeven moment komen aanwaaien en het feit dat er redelijk veel vaste users zijn, geeft volgens mij alleen maar aan dat hier een goede sfeer heerst
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 11 december 2003 @ 01:01:03 #17
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15320733
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Absoluut, maar ik hoop (en denk) dat het de komende tijd weer afneemt. Tijdens de CL wedstrijden komen sommige users ineens uit het niets en halen dan het bloed onder je nagels vandaan, maar tijdens de HCE verslagen gaat het er wel gemoedelijk aan toe, af en toe met een steekje onder water. Dus er is misschien nog een klein lichtpuntje aan de uitschakeling van beide clubs te ontdekken

Steekjes onder water vind ik prima, graag zelfs! DE HCE-topics zijn wat dat betreft over het algemeen ook prima leesvoer.

Overigens vind ik het niet juist om alle schuld bij niet-reguliere VBL-posters te leggen.

J.

Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:01:25 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_15320736
quote:
Desondanks moet VBL wel laagdrempelig toegankelijk blijven voor nieuwe users en is het aan ons (vaste VBL-posters) om die af en toe corrigerend toe te spreken of te begeleiden bij hun postings.

Ze vinden het waarschijnlijk een rare sekte omdat het sterieotiepe beeld van voetballiefhebbers niet klopt.

We hebben eigenlijk met z'n allen een soort verantwoordelijkheidsbesef kwa VBL.

En dat spoort niet met de algemeen geldende gedachte.

Zodra we als VBL-users elkaar niet meer corrigeren, en het werk aan de modjes overlaten worden ze bevredigd in hun vooringenomenheid.

En dan zijn we geen kliekje meer, maar een volwaardig onderdeel van Fok! waar de modjes regeren middels bans, zoals in de andere subfora.

Halleluja.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15320737
quote:

We moeten die hools onzin afschaffen, das echt een kliekje offtopicgeblaat waar niemand van buitenaf zin heeft om tussen te komen.
pi_15320751
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 03:21:01 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 11 december 2003 @ 01:02:36 #21
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15320753
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:01 schreef Juan Zueco het volgende:

Overigens vind ik het niet juist om alle schuld bij niet-reguliere VBL-posters te leggen.

J.

Touche.
pi_15320780
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:47 schreef golfer het volgende:
Heb vandaag expres een keertje mee gedaan aan het sarren om bepaalde mensen te laten voelen hoe het aankomt.
Jahoor, is dat even een hoop bullshit.
pi_15320782
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:01 schreef Fulton het volgende:

We moeten die hools onzin afschaffen, das echt een kliekje offtopicgeblaat waar niemand van buitenaf zin heeft om tussen te komen.

Waar moet ik de mensheid anders een goedemorgen wensen?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15320796
pfffffff,. stelletje low-lifes die zich niet eens een keer neutraal kunnen opstellen,. ben zelf feyenoord fan,. maar europees gezien gun ik ajax en psv alle geluk,. heb gisteren en vandaag echt niet zitten juichen omdat beide niet naarde de 2de ronde gaan,. in de nl competitie is het natuurlijk wel leuk om een klein speldeprikje uit te delen als je club wint in een klassieker, maar om je als een kleine kleuter te gaan gaan gedragen alsof je gewonnen hebt met een potje knikkeren is gewoonweg zielig.
pi_15320809
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Waar moet ik de mensheid anders een goedemorgen wensen?

Doe dat maar bij je moeder.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:05:41 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_15320811
quote:

[..]

Het leuke is juist dat we mensen aanmoedigen gewoon mee te doen.

Normaal wordt je dan even ontgroend. Maar zoals Vom laatst binnenkwam was gewoon hartstikke leuk.

Als je je in een kroeg wil thuis voelen ga je niet in een hoekje zitten.

Iedereen die de eerste keer post wordt aangemoedigd terug te komen.

Helaas wilde Erodome na één post niet de vaste paaldanseres worden.

pi_15320814
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:01 schreef Juan Zueco het volgende:

J.

Ben ik helemaal met je eens
quote:
Op donderdag 11 december 2003 00:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
steek de hand ook in eigen boezem omdat ik soms ook wat over de schreef ben gegaan en ik denk dat meerderen dat kunnen zeggen.

Het is gewoon heel erg irritant als er een aantal personen langskomen die alleen maar komen zieken en dan type je soms dingen die je achteraf niet zo bedoeld hebt

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15320842
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:05 schreef Fulton het volgende:

Doe dat maar bij je moeder.

Nee, die ziet me aankomen, dan kan ik binnen de kortste keren vanuit een gesloten inrichting gaan posten omdat ik s'ochtends zo'n goed humeur heb
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15320884
quote:

Zo heeft elk sub-forum zijn offtopicgeblaat-topic, Hools is niet het probleem.

Het probleem zit meer in de manier van opvangen van nieuwe users en de laagdrempeligheid, die wij (VBL) voor heel veel nieuwe users niet schijnen te hebben, hoewel Doc en ik dat juist wel zouden toejuichen.

In discussies "achter die beroemde schermen" speelt heel vaak dat vooroordeel dat wij niet toegankelijk zijn voor nieuwe users.

Wij, Doc en ik, willen zo min mogelijk bans laten uitdelen, zoveel mogelijk elke clubvoorkeur van een ieder respecteren, af en toe een steekje en een sneer uitdelen, soms wat humor, soms wat serieus.

We hebben het idee dat jullie en wij dat leuk vinden, maar willen ook graag nieuwe users VBL laten ontdekken, zonder dat die zich gekleineerd of afgezeken voelen omdat ze nieuw zijn.

Poef.....gone! ©golfer
pi_15320925
Vinden jullie het trouwens goed als ik de topicnaam even verander in:

Hoe toegankelijk is het VBL-forum?

Poef.....gone! ©golfer
pi_15320937
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:10 schreef golfer het volgende:

We hebben het idee dat jullie en wij dat leuk vinden, maar willen ook graag nieuwe users VBL laten ontdekken, zonder dat die zich gekleineerd of afgezeken voelen omdat ze nieuw zijn.

Er komen zat mensen vaak langs en op een enkeling na worden ze met open armen ontvangen, alleen met dingen als voetbal maak je hier weinig vrienden en alleen maar schelden wordt hier niet op prijs gesteld. Er was laatst ergens een lijst en daar stond VBL bij de 5 drukst bezochte fora, dus met die laagdrempeligheid zit het wel goed denk ik
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15320940
Nee
  donderdag 11 december 2003 @ 01:16:27 #33
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15320959
quote:

[..]

Zo heeft elk sub-forum zijn offtopicgeblaat-topic, Hools is niet het probleem.

Het probleem zit meer in de manier van opvangen van nieuwe users en de laagdrempeligheid, die wij (VBL) voor heel veel nieuwe users niet schijnen te hebben, hoewel Doc en ik dat juist wel zouden toejuichen.

In discussies "achter die beroemde schermen" speelt heel vaak dat vooroordeel dat wij niet toegankelijk zijn voor nieuwe users.

Wij, Doc en ik, willen zo min mogelijk bans laten uitdelen, zoveel mogelijk elke clubvoorkeur van een ieder respecteren, af en toe een steekje en een sneer uitdelen, soms wat humor, soms wat serieus.

Is gewoon bullshit van ze.
Als jij je in VBL normaal opstelt en niet met een grote bek binnen komt vallen is er niets aan de hand en wordt je gewoon geaccepteerd.
Moet jij eens als "niet vaste ONZ-poster" daar eens binnen vallen,moet eens kijken wat voor reacties je daar dan krijgt.
Elk forum heeft gewoon zijn vaste posters,dat is nou eenmaal zo en dat zal altijd zo blijven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15320988
Maar misschien is het een idee om "de mensen achter de schermen" hier dan eens uit te nodigen en dan kunnen zij ons uitleggen waar ze problemen zien, dan kan er misschien iets constructiefs uit voortkomen.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15321006
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar misschien is het een idee om "de mensen achter de schermen" hier dan eens uit te nodigen en dan kunnen zij ons uitleggen waar ze problemen zien, dan kan er misschien iets constructiefs uit voortkomen.
Die discussie loopt nog steeds volop in het kader van eventueel een wel of niet apart EK-forum.
Poef.....gone! ©golfer
pi_15321007
Ik heb een hekel aan voetbal, maar moest gewoon effe een keertje in dat hoolstopic zijn voor een speciaal dinges zeg maar. Ik vond de sfeer daar erg leuk!! Helemaal niet hoogdrempelig ofzo. Iedereen lijkt bijzonder welkom, zelfs al heeft die persoon niets met voetbal. En als je daar eenmaal zit komt die voetbalkennis, mocht je dat willen, eventueel wel door het volgen van wat posts van de kenners. Juist zo'n hoolstopic zou nou net de drempel tot posten kunnen verlagen lijkt mij. De rest van het VBLforum kan ik geen mening over geven.

Verder wil ik alleen even een kusje geven aan J. en golfer en Tong

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 11 december 2003 @ 01:20:04 #37
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15321012
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:13 schreef golfer het volgende:
Vinden jullie het trouwens goed als ik de topicnaam even verander in:

Hoe toegankelijk is het VBL-forum?

Liever niet.

Openingspost was en is specifiek gericht en niet alleen tegen nieuwe VBL-bezoekers.

Overigens lijkt het me wel een geschikte titel voor een nieuw topic, zeker gezien je "achter de schermen" opmerking.

J.

Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:21:03 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_15321026
quote:

triest vooroordeel van achter de schermen.

Ik zag Iteejer zich ooit mengen in een discussie met VBl-ers, hij dacht zich te moeten aanpassen en was alleen maar aan het schelden. Achteraf dacht ie dit goed te maken om in zn eigen kliekje trots te gaan verkondigen dat ie die VBLers mooi op stang kreeg onder het mom van flame.

Hij'was de loser in het geheel.

We hebben hem nooit meer teruggezien.

pi_15321039
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal, maar moest gewoon effe een keertje in dat hoolstopic zijn voor een speciaal dinges zeg maar. Ik vond de sfeer daar erg leuk!! Helemaal niet hoogdrempelig ofzo. Iedereen lijkt bijzonder welkom, zelfs al heeft die persoon niets met voetbal. En als je daar eenmaal zit komt die voetbalkennis, mocht je dat willen, eventueel wel door het volgen van wat posts van de kenners. Juist zo'n hoolstopic zou nou net de drempel tot posten kunnen verlagen lijkt mij. De rest van het VBLforum kan ik geen mening over geven.

En je bent van harte welom om daar gewoon te blijven posten, ook zonder speciale gelegenheden, lieve ElizabethR.

we zijn altijd nog op zoek naar nieuwe paaldanseressen in Hools.

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 december 2003 @ 01:23:38 #40
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15321072
quote:

Eensch met Mylady.

Dikke tût ek foar dei.

J.

Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:24:02 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_15321075
quote:

ER

Onze armen zijn nog open om je te ontvangen.

pi_15321080
Het nivo is inderdaad erg laagdrempelig in hools, moet ik zeker toegeven.
pi_15321110
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:20 schreef Juan Zueco het volgende:

Openingspost was en is specifiek gericht en niet alleen tegen nieuwe VBL-bezoekers.

Overigens lijkt het me wel een geschikte titel voor een nieuw topic, zeker gezien je "achter de schermen" opmerking.

J.

ik laat deze topictitel staan en ga er vanuit dat er morgen meer reakties van vaste en niet vaste VBL-users en Doc komen.

Vind het opzich een interessante discussie, ook gezien de achterliggende gedachte, mede bij andere crew-leden.

Hoop dat die zich ook in deze discussie willen mengen.

Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:27:57 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_15321137
Ik zou het bijna vergeten :

AAAAAJJJJJAAAAAXXXXXX

pi_15321142
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:21 schreef golfer het volgende:

[..]

En je bent van harte welom om daar gewoon te blijven posten, ook zonder speciale gelegenheden, lieve ElizabethR.

Ik kijk wel effe, het is wel gezellie in ieder geval, ik lurk me al de pest daar
quote:
we zijn altijd nog op zoek naar nieuwe paaldanseressen in Hools.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_15321143
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:19 schreef golfer het volgende:

Die discussie loopt nog steeds volop in het kader van eventueel een wel of niet apart EK-forum.

Ze weten dat de vaste VBL users ook in dat eventuele EK forum zullen posten, puur en alleen om het feit dat het voetballiefhebbers zijn, dus ik denk dat dat "kliekje" ook daar volop aanwezig zal zijn. Ik ben hier ook op een bepaalde dag binnengewandeld en ik heb hier nooit een drempel gezien om hier te posten.

Je post hier omdat je lekker over voetbal wilt lullen en dat is de enige drempel. Ik heb totaal niks met auto's oid, dus mij zie je niet in PTA, daar is de drempel voor mij heel hoog

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15321162
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Ik heb totaal niks met auto's oid, dus mij zie je niet in PTA, daar is de drempel voor mij heel hoog.

Dat heb ik nou met Sex.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 december 2003 @ 01:30:27 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15321166
Hoop ik ook golfer. Heb mijn korte mening al gegeven, mede aan de hand van een paar quotes (die klopte naar mijn mening) maar wat me opvalt is dat het vaak niet eens gaat over 'haat' of antipathie tegenover clubs maar tegenover de mensen die er achter staan.

Zal toch altijd wel een beetje zo blijven denk ik.

Hup iedereen

Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:31:44 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_15321179
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:28 schreef ElizabethR het volgende:

Ik kijk wel effe, het is wel gezellie in ieder geval, ik lurk me al de pest daar

Leuk.

pi_15321200
je hebt altijd wel sfeerverziekers.
Daar kun je nu eenmaal bitter weinig tegen beginnen.

Laat ze elkaar toch afkraken, voor de rest hebben ze toch nix te doen in hun leven.

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 11-12-2003 01:35]

donderdag 11 december 2003 @ 01:33:48 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15321204
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ze weten dat de vaste VBL users ook in dat eventuele EK forum zullen posten, puur en alleen om het feit dat het voetballiefhebbers zijn, dus ik denk dat dat "kliekje" ook daar volop aanwezig zal zijn. Ik ben hier ook op een bepaalde dag binnengewandeld en ik heb hier nooit een drempel gezien om hier te posten.

Mijn eerste posts hier in VBL waren echt niet van een geweldig niveau eerlijk gezegd en werd door anderen,toen al,daarop gewezen.
Sommige "nieuwe" posters denken af en toe dat de "vaste" kern zich aan hen moet aanpassen en zo werkt het natuurlijk niet.
Als jij normaal doet hier is er absoluut niets aan de hand.
Zegt denk ik al genoeg dat de bans die hier uitgedeeld zijn op 1 geval na allemaal aan niet "vaste" posters zijn...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15321233
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:33 schreef AirRaid het volgende:
je heb taltijd wel sfeerverziekers.
Daar kun je nu eenmaal bitter weinig tegen beginnen.

Laat ze elkaar toch afkraken, voor de rest hebben ze toch nix te doen in hun leven.

Je hebt afkraken en je hebt afkraken. Als het op een speelse en leuke manier gebeurt is het prima, maar om elkaar allerlei ziektes toe te wensen en andere kwetsende dingen te roepen is nutteloos en ongewenst.

Er is vaker niets leuker dan leedvermaak, maar dat kan je ook op verschillende manieren brengen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15321286
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Je hebt afkraken en je hebt afkraken. Als het op een speelse en leuke manier gebeurt is het prima, maar om elkaar allerlei ziektes toe te wensen en andere kwetsende dingen te roepen is nutteloos en ongewenst.

Er is vaker niets leuker dan leedvermaak, maar dat kan je ook op verschillende manieren brengen

ja oke dat klopt, met ziektes gaan gooien vind ik ook niet kunnen, dar zoudne ze je gewoon meteen voor moeten bannen

leedvermaak moeten kunnen, maar je weet hierdoor wel dat sommige wel eens over de grens gaan en of hier nu iets aan te doen is, betwijfel ik
enige wat je kunt doen is die mensen er op wijzen

pi_15321301
Mja, in hoeverre ik hierover mee kan praten denk ik dat de beleving onderling nog steeds wel groot is en dat wil weleens botsen. De één is een beetje voor die club maar is eigenlijk algemeen voetbalfan en relativeert de hele situatie gewoon enzo. De ander heeft slechts het logo van zijn club in zijn ogen staan en kijkt daar nooit omheen. Doe je weinig aan.

Apart EK-forum? Dat zijn dan straks dus 2 fora voor Voetbal en 1 voor alle andere sporten. Terechte verhoudingen uiteraard

Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:41:05 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_15321303
Mijn eerste post op Fok! buiten BB was in het sport-forum.

Ik heb vlak daarna een topic geopend waarom er op een zaterdag geen post was geplaatst in het sportforum.

Geen post in 8 uur tijd.

Ik denk dat veel mensen zich niet kunnen voorstellen hoe het is om als verslaafde Fokker de hele dag op jezelf te reageren.

Wees blij dat het zo druk wordt.

Hoewel Harry als uitsmijter wel veel mensen weigert.

pi_15321339
Harry is een leuk en mysterieus geintje, waarvan niemand weet wie er allemaal achter schuil gaan
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:45:01 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_15321359
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Harry is een leuk en mysterieus geintje, waarvan niemand weet wie er allemaal achter schuil gaan
De Harry's ?

pi_15321431
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:41 schreef tong80 het volgende:
Mijn eerste post op Fok! buiten BB was in het sport-forum.
Nee, newbie, jouw eerste post buiten BB2, was in de Bus:

Zoë krijgt alles wat ze wilt.....

Poef.....gone! ©golfer
pi_15321441
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2003 @ 01:53:26 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_15321461
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, newbie, jouw eerste post buiten BB2, was in de Bus:

Zoë krijgt alles wat ze wilt.....

Duh.

Mijn eerste sport topic ging over Romario.

Kan minder toch ?

donderdag 11 december 2003 @ 08:19:10 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15322598
Ach ik heb me er ook regelmatig schuldig aan gemaakt. Kinderachtig inderdaad, maar op een gegeven moment laat ik het geziek niet meer over me heen gaan en krijgen ze het een dag later ook op hun brood. Sommige posts zelfs direct teruggekaatst. Netjes is het niet nee, en misschien jaagt het wat mensen weg. Maar situaties zijn maar enkele keren in het jaar zo hectisch (in april was er ook al zoiets over één of andere Deen, en in mei bij Groningen-PSV). Voor de rest is het hier toch prima toeven? Heb er verder niet zo'n heel groot probleem mee eigenlijk.

Die drempel is er overigens wel hoor, wat eigenlijk meer te maken heeft met dat FOK!Eiland-achtige gebeuren en slowchattopic. Sfeer is er goed, maar voor velen is het niet echt hun ding (en voor anderen juist weer wel, terwijl die zich niet laten zien in de rest van VBL), wat toch een bepaalde 'groep' creëert. Heb er zelf geen problemen mee, ik kom niet in Hools of in het AC FOK! United topic o.i.d., maar het zorgt (als je je eraan stoort als newbie) wel degelijk voor een bepaalde samenhang en sfeer tussen bepaalde users.

Echter post ik daar niet (vaak, missch 1 keer in de maand), en hou ik de topics bij die ik wél leuk vind. En dan is er geen probleem, met uitzondering van de periodieke rel als er een hoofdprijs verdeeld wordt of wegvalt voor een bepaalde club.

donderdag 11 december 2003 @ 08:37:47 #62
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_15322775
Vind het soms idd wel wat ver gaan. Bedoel dat mensen hun frustraties na uitschakeling even wegzetten prima maar dat daar dan direct volle bak op gereageerd moet worden door figuren die niks beters te zeggen hebben is wel eens jammer.

Aan de andere kant, zo zit de wereld nou eenmaal wel in elkaar en het forum is daar natuurlijk wel een afspiegeling van. Of je dat wil of moet veranderen heb ik mijn twijfels over.

Hard, gemeen en snel
  donderdag 11 december 2003 @ 08:39:33 #63
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_15322800
quote:
Op donderdag 11 december 2003 08:37 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Vind het soms idd wel wat ver gaan. Bedoel dat mensen hun frustraties na uitschakeling even wegzetten prima maar dat daar dan direct volle bak op gereageerd moet worden door figuren die niks beters te zeggen hebben is wel eens jammer.

Aan de andere kant, zo zit de wereld nou eenmaal wel in elkaar en het forum is daar natuurlijk wel een afspiegeling van. Of je dat wil of moet veranderen heb ik mijn twijfels over.

Beter hier dan op de straat toch..... Althans dat natuurlijk ook gebeurt maar dat zijn dan weer andere personen
  donderdag 11 december 2003 @ 08:39:48 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15322807
quote:
Op donderdag 11 december 2003 08:37 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

Gisteravond viel het trouwens nog wel mee. Ze zitten pas op topic nr. 5
  donderdag 11 december 2003 @ 08:42:50 #65
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_15322842
quote:
Op donderdag 11 december 2003 08:39 schreef sugarnieuws het volgende:

[..]

Beter hier dan op de straat toch..... Althans dat natuurlijk ook gebeurt maar dat zijn dan weer andere personen

Dat bedoel ik ook te zeggen met de laatste opmerking. Forumgebruikers zijn een afspiegeling van de samenleving. Liever dat ze hier hun frustraties loslaten dan misschien thuis of in de kroeg.

De meeste fans zijn toch ook wel wat gewend.

Hard, gemeen en snel
  donderdag 11 december 2003 @ 08:43:07 #66
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15322848
quote:
Op donderdag 11 december 2003 08:39 schreef twi het volgende:
Gisteravond viel het trouwens nog wel mee. Ze zitten pas op topic nr. 5
Dat is omdat de afgunst jegens psv kleiner is dan die tegen ajax. s
A.M.A.B
  donderdag 11 december 2003 @ 08:44:10 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15322858
quote:
Op donderdag 11 december 2003 08:43 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat is omdat de afgunst jegens psv kleiner is dan die tegen ajax. s

En terecht, de sterkste schouders hebben de zwaarste lasten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 08:46:24 #68
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15322884
Dat gejen en zo tijdens zo'n CL ronde: op een een of andere manier ben je het gewend. Het is dit jaar ook niet erger dan voorgaande jaren.

Op zich vind ik het ook niet zo moeilijk om mee om te gaan. Je weet wie van de min-of-meer vaste users wat ze gaan doen.

Je weet dat de Ajacieden Doopy, Speed en kama zeer fel zullen zijn. Ze zullien zeker niet nalaten om echt te gaan jennen, enigszins op het randje.

DG, CAZZO en en DIGGER zullen juist bij verlies van Ajax niet nalaten ook eventjes daar aan te revereren (hoewel ik dat eergister best mee vond vallen).

Cart_man zal als F'noorder het zeker niet na laten, en zo zijn er ook wat andere iets minder reguliere F'noord users.

Chelloboy doet z'n overbekende ding voor PSV. Tevens is Furby graag van de partij als er wat te jennen valt.

En natuurlijk is SCH er om overal fel weer tegen in te gaan.

Loekje en AjaxNo1 gaan het liefst tegen elkaar in. Zelfde niveau ongeveer.

Dan zijn er nog enkele anderen waarvan je weet dat een stekelige opmerkingen kan verwachten, zij het meestal net wat relaxder (zoals Twi).

En dan uiteraard de "ramptoeristen" (de ongekeerde-successupporters), die eenmalig langskomen.

Juist door die grote mate van voorspelbaarheid vind ik het redelijk makkelijk om mee om te gaan. Je weet wie wat gaat doen, en hoe men er op gaat reageren en wie je kan negeren. En dat dat 24 uur duurt. Ingecalculeerd. Was vroeger zo en zal zo blijven. In zekere zin vind ik het juist steeds makkelijker worden. In zekere zin is het heel makkelijk de jenners te frustreren door niet boos te worden maar juist pal achter je club te gaan staan (ik heb me in ieder geval prima vermaakt dinsdag avond en het deed wonderen voor m'n humeur ).

En zelf: ik heb zeker ook de neiging te jennen, maar ik probeer m'n jen-posts binnen de perken tehouden, qua stijl en zeker ook qua aantal.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 11-12-2003 09:22]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_15323398
opzicht dat lijstje wat je hier neerzet klopt wel

maar dat zeuren, zeiken, schelden, afkraken etc etc moet kunnen zolang er maar niet over en weer gescheld gaan worden en verwensingen gaan komen waarbij je zoiets hebt van "rustig aan, het is maar voetbal".
Nu weet ik ook dat het voor meerdere meer is dan alleen voetbal maar goed iemand die huid volschelden om een andere mening gaat wat te ver om zoals doc en andere ook zeiden een gevatte opmerkingen terug te plaatsen moet kunnen.

pi_15323481
quote:
Ik blijf dat verbazingwekkend vinden. Volgens mij zijn er fora die veel geslotener zijn. Zie POL bijvoorbeeld, maar ook kleinere deelgebieden over hobby's. Maar da's toch ook niet zo erg. Ik zie ons zeker niet als sekte, wat bedoelen ze daar dan mee???
pi_15323571
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:31 schreef SCH het volgende:

Ik blijf dat verbazingwekkend vinden. Volgens mij zijn er fora die veel geslotener zijn. Zie POL bijvoorbeeld, maar ook kleinere deelgebieden over hobby's. Maar da's toch ook niet zo erg. Ik zie ons zeker niet als sekte, wat bedoelen ze daar dan mee???

Vind ik ook. Er is natuurlijk een groep vaste gebruikers, sommigen die er wat omheen hangen (zoals ik), sommigen die incidenteel bij successen of nederlagen terugkomen en sommigen die nooit komen. Dat is in het 'echte leven' toch ook zo? Als mensen grote interesse in voetbal hebben, komen ze hier terecht. De aanwas van nieuwe gebruikers is de laatste tijd volgens mij best toegenomen, goede zaak!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_15323599
quote:
Op donderdag 11 december 2003 08:46 schreef Doc het volgende:
---
Opmerkelijk dat je jezelf en golfer zo goed als buiten schot laat. Jullie kunnen het zelf ook vaak niet nalaten en natuurlijk ben je ook een gewone user maar je weet dat je als mod een ietwat andere status heeft. Als je dan zelf gaat provoceren dan geef je er toch min of meer een vrijbrief voor.

Ik ga zelf trouwens niet overal tegen in. Ik vond golfer gisteren even erg vervelend en Speed de allervervelendste, dat is van een heel ander niveau dan de Loekies enzo. Veel vileiner, veel bewuster.

donderdag 11 december 2003 @ 09:52:49 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15323776
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je jezelf en golfer zo goed als buiten schot laat. Jullie kunnen het zelf ook vaak niet nalaten en natuurlijk ben je ook een gewone user maar je weet dat je als mod een ietwat andere status heeft. Als je dan zelf gaat provoceren dan geef je er toch min of meer een vrijbrief voor.

Ik ga zelf trouwens niet overal tegen in. Ik vond golfer gisteren even erg vervelend en Speed de allervervelendste, dat is van een heel ander niveau dan de Loekies enzo. Veel vileiner, veel bewuster.

Ikzelf ben ook best bewust bezig en kan me soms mee laten slepen. In veel gevallen probeer ik er een humoristische draai aan te geven (soms juist door over-the-top te reageren), en soms loop ik ook gewoon te zeiken en te zieken en laat ik me meeslepen met m'n emoties. Dat gebeurt bij iedereen hier en dat kan ik van hen dan ook hebben en ben ik snel weer vergeten. Waarom? Omdat ik ze hier dagelijks zie, weet dat ze kennis van zaken hebben en ik heb ook veel respect voor ze en de manier waarop ze hun clubs supporten en verdedigen.

Persoonlijk vind ik vooral dat Doc en golfer zich prima in kunnen houden. Oké, soms mengen ze zich nadrukkelijk in een discussie, maar dat mag voor mij. Als ik heel eerlijk ben zie ik eigenlijk alleen jou over hun klagen, voornamelijk omdat ze niet handelen op een door jou gewenst tijdstip. Ik heb zelf in ieder geval het gevoel dat ze beiden lekker tussen de users zitten, in plaats van - met alle respect voor hen - veel vroegere mods in SPT.

De zogenaamde ramptoeristen pak ik gewoon stevig aan, klaar. Anderen waarschijnlijk ook. Wellicht zijn het juist die figuren die mekkeren over de sfeer hier. Ja, dan is het logisch dat mensen snel weer weg zijn, dan moeten ze zich maar op een wat normalere manier aandienen hier in VBL. Kijk dan naar anderen die dat gewoon een stuk beter doen.

pi_15323837
Ik ben het niet met je eens Twi. Die ramptoeristen zijn niet zo erg. Het is niet zo slim om daar zo heftig op te reageren, dat willen ze graag.

Ik vind het vervelender en vaak ook echt enorm irritant als vaste users anderen te menen moeten afzeiken. En dat doet Doc standaard na iedere wedstrijd van PSV

Maar ach, het is ook wel de charme van het voetbal natuurlijk.

pi_15323862
quote:
Opmerkelijk dat je jezelf en golfer zo goed als buiten schot laat.
Ach, hij neemt wat extreme voorbeelden.

Maar on-topic:
Ik vind het opvallend dat er wordt gesuggereerd dat hier sekte-vorming zou zijn, ik heb op meerdere andere fora binnen fok gezien dat mensen daar worden weggepest. Zie dat hier veel minder gebeuren. Ook dat reageren op wedstrijden, ach dat hoort er toch gewoon bij. Onder vrienden of op je werk of studie heb je toch hetzelfde. Hier weten ze dat ik Ajacied ben en dan zijn de Feyenoorders en PSV-ers woensdag ook niet te beroerd om te reageren. Opvallend is wel dat het wel feller is tegen Ajax is dan tegen Feyenoord en vooral PSV. Dat zit toch minder diep.

Hoogdrempelig: ach, het is toch wat je er zelf van maakt. Ik kom zelfs ook ongeveer nooit in Hools, amper in AC Fok! United. Maar voel me hier toch gewoon welkom. Als je binnen grenzen normaal post, is er niets aan de hand

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:00:47 #76
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15323905
quote:

[..]

Ik noem mezelf toch, ik zeg toch dat ik ook jen -en dat ik mezelf daarbij aan regels hou-, wat wil je nog meer?

Golfer en ik zijn zeker niet erger dan de genoemde personen. Ik denk dat we beiden bij de milde jenners horen. En ik ga dat niet veranderen kan ik je alvast melden. ik denk ok dat mild jennen best kan. En ik denk ook niet dat JZ dáár moeite mee heeft.

Jij vind dat wij altijd positief moeten zijn over NLse teams. Vind ik niet. Jij vind dat ik de UEFA een heel belangrijke competitie moet vinden. Vind ik niet.

Als je dat echter aangrijpt om kritiek te hebben op mij als mod vind ik onzin.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:05:30 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15323978
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vervelender en vaak ook echt enorm irritant als vaste users anderen te menen moeten afzeiken. En dat doet Doc standaard na iedere wedstrijd van PSV
Weet je wat het is: ieder niet-positief woord dat ik opschrijf over PSV werkt als een rode lap op een stier bij jou. Ik zou zeggen: zoek mijn 5 ergste quotes van gister eens op. Ik wil wel eens weten wat jij nou de aller ergste post van mij van gister vond. Laat maar eens zien HOE verschrikkelijk ik gister was...

Ik ben ook nieuwsgierig naar mijn top 5 van alltime PSV-na-CL-afzeik-quotes volgens SCH. Ik heb namelijk het idee dat het best meevalt.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 11-12-2003 10:06]

donderdag 11 december 2003 @ 10:05:33 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15323979
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben het niet met je eens Twi. Die ramptoeristen zijn niet zo erg. Het is niet zo slim om daar zo heftig op te reageren, dat willen ze graag.

Maar ach, het is ook wel de charme van het voetbal natuurlijk.

Ach ja, ik zit een beetje te twijfelen. Aan de ene kant dacht ik gisteren, laat ik gewoon zien hoe het moet. Aan de andere kant, dinsdagavond zijn er ELF topics volgeluld, waarvan ZES na de wedstrijd. Dan kan ik persoonlijk het gewoon niet nalaten. Bovendien vind ik Doc z'n opmerkingen bijvoorbeeld niet echt zo scherp als die van anderen. Misschien een kwestie van wat je irritanter vind.

Doc reageerde dinsdag gewoon op een uitstekende manier op 't verlies en aan het einde liepen veel PSV''sympathisanten met een geirriteerde blik de deur van het Ajax-topic uit. Ik moet zeggen, door daaraan mee te doen heb ik geen leukere napraat-topic na een verlies van Ajax gehad dan afgelopen dinsdag. Ik heb zelfs best veel lol beleefd.

Gisteravond is Doc me niet zo zeer opgevallen als ik eerlijk ben. Ik zal het topic even doorzoeken op wat je bedoelt.

pi_15323982
Ach jah ik zie het probleem niet zo heel erg, zeker niet over toegankelijkheid van dit sub-forum. Hoewel ik er misschien niet veel over kan zeggen (post buiten het voetbalforum nergens anders op Fok), maar als een nieuw persoon alleen maar komt blaten "Alle supporters zijn hooligans" "kutkakkelakken" "joden blabla" zonder enige onderbouwing, dan hoef je niet te verwachten dat de mensen je hier met open armen ontvangen.
En zoals eerder geopperd als er echt kritiek is zo ik weleens concreet willen horen wat de problemen zijn.

En over dat jennen na de wedstrijd, daar ben ik het wel met Doc eens. Je weet ondertussen toch wel hoe bepaalde personen reageren.

"..and in my brain it's going wrong.."
pi_15323997
Ik zeg helemaal niet wat jij moet vinden. Ik geef aan wat ik vervelend vind aan je postgedrag soms. En dat zijn je kloterige cynische opmerkingen over andere clubs dan je eigen.

En jij jent zeker niet milder dan anderen. Dat is grote onzin en ik snap niet hoe je daarbij komt. Dat kun je zelf blijkbaar niet zo goed beoordelen. Je staat zelf niet open voor kritiek op je eigen gedrag, maak ik uit je post op, dus dan heeft deze discussie ook niet zoveel zin. Beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Je gedraagt je echt als iemand die het allemaal heel goed weet en vanaf een toren over iedereen oordeelt. Dat zou prima zijn als je ook op die toren zit. Maar dat wil je juist niet. Dan moet je je ook zo gedragen en ook kritiek op je eigen handelen kunnen velen.

Jij en golfer doen absoluut niet onder voor Loek. Misschien in kwantiteit maar dat vind ik niet zo'n belangrijk criterium. Alhoewel golfer gisteren gewoon wat humeurig was denk ik, die heeft er misschien niet zoveel last van.

Als we hier een discussie beginnen over dit soort gedrag en jij zegt meteen te weten dat de TS jou niet bedoelt (wat niet eens zoveel ter zake doet) en dat jij je gedrag absoluut niet zal veranderen, dan vind ik dat nogal aanmatigend.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:09:34 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15324074
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:06 schreef SCH het volgende:
Ik zeg helemaal niet wat jij moet vinden. Ik geef aan wat ik vervelend vind aan je postgedrag soms. En dat zijn je kloterige cynische opmerkingen over andere clubs dan je eigen.

En jij jent zeker niet milder dan anderen. Dat is grote onzin en ik snap niet hoe je daarbij komt. Dat kun je zelf blijkbaar niet zo goed beoordelen. Je staat zelf niet open voor kritiek op je eigen gedrag, maak ik uit je post op, dus dan heeft deze discussie ook niet zoveel zin. Beetje zelfreflectie kan geen kwaad. Je gedraagt je echt als iemand die het allemaal heel goed weet en vanaf een toren over iedereen oordeelt. Dat zou prima zijn als je ook op die toren zit. Maar dat wil je juist. Dan moet je je ook zo gedragen en ook kritiek op je eigen handelen kunnen velen.

Jij en golfer doen absoluut niet onder voor Loek. Misschien in kwantiteit maar dat vind ik niet zo'n belangrijk criterium. Alhoewel golfer gisteren gewoon wat humeurig was denk ik, die heeft er misschien niet zoveel last van.

Als we hier een discussie beginnen over dit soort gedrag en jij zegt meteen te weten dat de TS jou niet bedoelt (wat niet eens zoveel ter zake doet) en dat jij je gedrag absoluut niet zal veranderen, dan vind ik dat nogal aanmatigend.

Ik zou zeggen kom eens met quotes. Bijvoorbeeld van gister. Bij wijze van fundering van wat je hier allemaal zegt.

Dat je niet helemaal eerlijk bent blijkt ook al uit het verdraaien van mijn woorden. Ik zeg "ik denk ook niet dat JZ dáár moeite mee heeft", wat duidelijk iets anders is "dan jij zegt meteen te weten dat de TS jou niet bedoelt".

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 11-12-2003 10:12]

pi_15324105
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Weet je wat het is: ieder niet-positief woord dat ik opschrijf over PSV werkt als een rode lap op een stier bij jou.

Nee hoor. Ik kan echt wel verschil zien tussen inhoudelijke opmerkingen en dingen die je louter zegt om te sarren.
quote:
Ik zou zeggen: zoek mijn 5 ergste quotes van gister eens op. Ik wil wel eens weten wat jij nou de aller ergste post van mij van gister vond. Laat maar eens zien HOE verschrikkelijk ik gister was...
Gisteren was je niet zo verschrikkelijk. Heb ik ook niet gezegd. Maar 1 quote kan trouwens genoeg zijn, lijkt me.
quote:
Ik ben ook nieuwsgierig naar mijn top 5 van alltime PSV-na-CL-afzeik-quotes volgens SCH. Ik heb namelijk het idee dat het best meevalt.
Daar doe ik niet aan mee Doc. Je weet heel goed wat ik bedoel, het gaat me ook niet om jou persoonlijk maar wel dat ook jij je verantwoordelijk neemt en niet net doet als of het een probleem is van anderen en door anderen. Je zit nogal vast in sjablonen als je je eerdere analyse nog eens doorleest. Zo zwart-wit ligt het allemaal niet volgens mij.
  donderdag 11 december 2003 @ 10:12:02 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15324123
Zullen we niet tè persoonlijk worden dames?

pi_15324160
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zou zeggen kom eens met quotes. Bijvoorbeeld van gister. Bij wijze van fundering van wat je hier allemaal zegt.

Dit doe je altijd he. Dan wil je het op de vierkante millimeter gaan uitvechten en dan ieder woordje uitpluizen. Doe ik niet aan mee. Het gaat gewoon om de grote lijn en dan weet je heel goed wat ik bedoel. Ik vind persoonlijk dat mijn kritiek op Ajax altijd inhoudelijk van aard is, of het gaat om de arrogantie. Maar dingen die Speed en golfer gisteren schreven: "ze hebben niks in de tweede ronde te zoeken, het is toch helemaal niks" - dan denk ik: wat willen ze daar nou mee? Dat is alleen maar provocatief en vervelend bedoeld.
pi_15324175
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:06 schreef SCH het volgende:
En dat zijn je kloterige cynische opmerkingen over andere clubs dan je eigen.
Ik heb die topics vanmorgen even vluchtig doorgekeken, maar ik heb er als PSV fan niet zo'n "last" van. Misschien omdat ik zelf ook wel van wat sarren houd, dat ik er daarom nog wel wat begrip voor heb ofzo.

Wat mij wel opvalt, maar dat is een heel ander onderwerp is dat er met 2 redelijk fanatieke ajax mods niet echt balans is in het mod-team. Hoeveel je je best toch doet je kijkt als fan toch altijd door een gekleurde bril en het is toch wel jammer IMHO dat de 2 mods dezelfde bril ophebben. Dat is verder geen persoonlijke kritiek ofzo hoor.

donderdag 11 december 2003 @ 10:14:50 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15324186
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:12 schreef popolon het volgende:

Niet allemaal lief voor elkaar doen nou ineens hoor

1 reactie is soms al teveel ja, bijvoorbeeld iemand die in het PSV-topic "BRUGGE!!!!!" roept.

(Of iemand die quotes van PSV'ers gaat c/p en uit het Ajax-Brugge topic )

pi_15324192
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:12 schreef popolon het volgende:

Oh
Kunnen we toch wel tegen? Het is niet persoonlijk bedoeld toch? Gewoon op zijn Fok-gedragstherapeutisch, that's all
  donderdag 11 december 2003 @ 10:16:27 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15324220
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:14 schreef twi het volgende:

[..]

Niet allemaal lief voor elkaar doen nou ineens hoor

Bedoel ik niet, laat dit nou niet ontaarden in een 'quote een ander van twee dagen geleden' topic.

Dus.

donderdag 11 december 2003 @ 10:19:36 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15324292
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit doe je altijd he. Dan wil je het op de vierkante millimeter gaan uitvechten en dan ieder woordje uitpluizen. Doe ik niet aan mee. Het gaat gewoon om de grote lijn en dan weet je heel goed wat ik bedoel. Ik vind persoonlijk dat mijn kritiek op Ajax altijd inhoudelijk van aard is, of het gaat om de arrogantie. Maar dingen die Speed en golfer gisteren schreven: "ze hebben niks in de tweede ronde te zoeken, het is toch helemaal niks" - dan denk ik: wat willen ze daar nou mee? Dat is alleen maar provocatief en vervelend bedoeld.

Oké, volgend jaar als PSV uit de CL wordt geknikkerd spreken we als Ajacieden onderling af om collectief stil te zijn in het PSV-topic. De beelden zeggen meer dan 1000 woorden

/edit: Sorry, ik hou al op

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:20:15 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15324311
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]
1.
Nee hoor. Ik kan echt wel verschil zien tussen inhoudelijke opmerkingen en dingen die je louter zegt om te sarren.
[..]
2.
Gisteren was je niet zo verschrikkelijk. Heb ik ook niet gezegd. Maar 1 quote kan trouwens genoeg zijn, lijkt me.
[..]
3.
Daar doe ik niet aan mee Doc. Je weet heel goed wat ik bedoel, het gaat me ook niet om jou persoonlijk maar wel dat ook jij je verantwoordelijk neemt en niet net doet als of het een probleem is van anderen en door anderen. Je zit nogal vast in sjablonen als je je eerdere analyse nog eens doorleest. Zo zwart-wit ligt het allemaal niet volgens mij.

1.
Blijkbaar niet.

2.
Wat je zei was "Ik vind het vervelender en vaak ook echt enorm irritant als vaste users anderen te menen moeten afzeiken. En dat doet Doc standaard na iedere wedstrijd van PSV ". Iedere wedstrijd is dus ook gister. Waar is die nuance dat het gister mee viel?

3.
Als ik zou begrijpen wat je bedoeld zou ik niet om quotes vragen.

Ik zeg dat ik mild ben (milder dan de andere genoemde personen). Jij zegt van niet. Ik zou zeggen leg de verschillende posts van mij naast die van die anderen. Ik ben cynische en jen soms ook, maar niet heel veel, en zonder gescheld. Daarnaast zeg ik dat ik zeg dat IK er minder last van heb dan anderen. En hoe er mee om ga. Of mag ik dat niet zeggen?

donderdag 11 december 2003 @ 10:22:10 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15324342
Het enige wat me te binnen schiet is de heisa over de UEFA Cup en of dat belangrijk is of niet. Maar als ik eerlijk ben heeft Doc daar best een redelijke post over gemaakt....

Of bedoel je niet zoiets, SCH?

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:23:26 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15324367
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik reageer inderdaad altijd zo als jij me ongefundeerd aanvalt.

Ik vind mezelf mild. En zolang ik niet weet WAAR ik over de schreef ga blijf ik dat vinden.

pi_15324382
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:22 schreef twi het volgende:
Het enige wat me te binnen schiet is de heisa over de UEFA Cup en of dat belangrijk is of niet. Maar als ik eerlijk ben heeft Doc daar best een redelijke post over gemaakt....

Nee dat bedoel ik niet. Dat is gewoon een inhoudelijke discussie. In mijn ogen wel een discussie die je vrijwel alleen met Ajacieden kan voeren. Da's hoogstens wat arro maar hallo zeg, iedereen mag toch echt wel een eigen mening hebben -zelfs van mij.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:24:43 #94
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15324394
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:22 schreef twi het volgende:

UEFA cup : CL winnaar = League Cup : FA Cup
pi_15324427
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik reageer inderdaad altijd zo als jij me ongefundeerd aanvalt.

Ik vind mezelf mild. En zolang ik niet weet WAAR ik over de schreef ga blijf ik dat vinden.

Het is niet ongefundeerd maar ik trap gewoon niet in die valkuil om allemaal quotes van jou naar boven te halen. Dat wordt een oeverloos gedoe. Over PSV was je in dit CL-seizoen niet mild maar mildheid is een flexibel begrip. Ik hou gewoon niet van minachting over en weer - die ondertoon zit mij er gewoon te vaak in.
  donderdag 11 december 2003 @ 10:26:26 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15324433
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:24 schreef Doc het volgende:

[..]

UEFA cup : CL winnaar = League Cup : FA Cup

Ik win anders liever de CL dan de FA Cup

Die FA Cup is maar een troostprijsje

/edit: Sorry sorry, ik zei dat ik op zou houden

donderdag 11 december 2003 @ 10:27:37 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15324466
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is niet ongefundeerd maar ik trap gewoon niet in die valkuil om allemaal quotes van jou naar boven te halen. Dat wordt een oeverloos gedoe. Over PSV was je in dit CL-seizoen niet mild maar mildheid is een flexibel begrip. Ik hou gewoon niet van minachting over en weer - die ondertoon zit mij er gewoon te vaak in.

Persoonlijk vond ik Doc milder dan b.v. mijn persoon
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:31:37 #98
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15324541
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja het is jennen. Heb ik ook al toegegeven. Maar het is ook mild: nergens ga ik een grens over. Ik heb m'n grens ergens anders liggen dan jij blijkbaar. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij NIET het verschil ziet tussen posts van mij en posts van de door mij genoemde namen.

En voor iemand die niet van minachting over en weer houdt: weet je wat ik minachting vind: tegen Doopy zeggen dat hij geen echte fan is, en dat jij wel weet hoe een Ajacied moet denken.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 december 2003 @ 10:33:15 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15324561
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ik win anders liever de CL dan de FA Cup

Die FA Cup is maar een troostprijsje

/edit: Sorry sorry, ik zei dat ik op zou houden

Maar ik zou ook liever de UEFA beker winnen dan de League cup.Het gaat om de verhoudingen .
pi_15324593
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:31 schreef Doc het volgende:
En voor iemand die niet van minachting over en weer houdt: weet je wat ik minachting vind: tegen Doopy zeggen dat hij geen echte fan is, en dat jij wel weet hoe een Ajacied moet denken.
Ik dacht dat je alles las, dan had je ook kunnen lezen dat ik daar mijn excuses voor heb aangeboden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')