DRIE.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef BB-boy het volgende:
Oh ja jaren. Wat dacht je van vorig jaar.
Kneus.
Vorig jaar was hij ook het pispaaltje voor Hugo na het wk. Maar ik ga er niet meer over in discussie.quote:
lik m'n reeeeet, you got caught the fuck out. hou dan ook gewoon je waffel. ik zie voortdurend ontzettend kinderachtige opmerkingen van je in elke post wat zonder je kwalificaties gewoon een gezonde discussie zou zijn. bijzonder vervelend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook het pispaaltje voor Hugo na het wk. Maar ik ga er niet meer over in discussie.
Discussie is opzich ook gesloten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook het pispaaltje voor Hugo na het wk. Maar ik ga er niet meer over in discussie.
Mischien moet je maar stoppen met mij te stalken dan. Heb je trouwens nog nooit eerder in een topic gezien dus het zal wel meevallen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
lik m'n reeeeet, you got caught the fuck out. hou dan ook gewoon je waffel. ik zie voortdurend ontzettend kinderachtige opmerkingen van je in elke post wat zonder je kwalificaties gewoon een gezonde discussie zou zijn. bijzonder vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |