Anyway: Ik ben slapen.
Kijken of de wasmachine nog gaat draaien vanaaf
Truste!
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 23:59]
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 14-12-2003 23:59]
quote:Ilse de Lange is altijd zo leuk, aardig, verlegen, vriendelijk enz dat het eng wordt
Op zondag 14 december 2003 23:58 schreef onetouch het volgende:
Ilse DeLange
quote:ik ook van jou
Op zondag 14 december 2003 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
damn, onetouch was me voor
quote:ik lees alles.
Op zondag 14 december 2003 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar te maken met hoe Een Specifiek Jongen zoent.. En of er dan andere jongens zijn die zich gedragen als de natte droom van een wasmachineverkoper, dat kan me eigenlijk niet zo veel schelen.
.
quote:mensen uit Twente/Achterhoek wel
Op maandag 15 december 2003 00:00 schreef Markie-Mark het volgende:Ilse de Lange is altijd zo leuk, aardig, verlegen, vriendelijk enz dat het eng wordt
Niemand is altijd zo leuk spontaan enz enz lijkt me
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 15-12-2003 00:02]
quote:U Spreekt uit ervaring
Op maandag 15 december 2003 00:00 schreef onetouch het volgende:[..]
mensen uit Twente/Achterhoek wel
Maar als dat echt zo is moet ik mijn toekomstige vriendje toch maar eens in die hoek gaan zoeken
quote:right back at ya babe
Op maandag 15 december 2003 00:00 schreef onetouch het volgende:[..]
ik ook van jou
![]()
[maal 10]
quote:Nou, dit is een waargebeurd verhaal op een schoolkamp: een meisje en een jongen lagen te slapen, of ja, de groep ging dus slapen en een meisje (dat ik ken) lag naast een jongen. Voelt dat meisje de hele tijd iets tegen haar been waar ze van schrikt. Die jongen zat aan haar! Ze bleef maar doen alsof ze sliep en maakte een "ga weg" gebaar naar die jongen. De volgende dag, als ze opstaat, ligt er een dode muis in haar slaapzak. Die liep dus de hele tijd tegen haar aan, en zij is in haar slaap op die muis gaan liggen
Op zondag 14 december 2003 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat parkietje zal echt wel harder tjielpen wanneer je besluit jullie relatie uit te diepenEnne, niet naknuffelen. Stel je voor dat je in slaap valt en 's ochtends wakker wordt en je realiseert dat je in je slaap op je Kiki bent gerold!!!
Anyway: Ik ben slapen.
Kijken of de wasmachine nog gaat draaien vanaafTruste!
Maargoied, slaap lekker!
ik word juist weer wakker ook fout...
quote:Ilse is gewoon een beetje naïef, maar wel de lieve kant uit
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef Markie-Mark het volgende:U Spreekt uit ervaring
Maar als dat echt zo is moet ik mijn toekomstige vriendje toch maar eens in die hoek gaan zoeken
quote:G_E!
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het icoontje van XMN8R (helemaal nu-ie zo verkleind is) een beetje vindt lijken op een ehm... fallus-achtig iets?.
quote:the only thing within two inches of my mouth is served straight up
Op maandag 15 december 2003 00:02 schreef beaverhausen het volgende:right back at ya babe
quote:de NL dido
Op maandag 15 december 2003 00:04 schreef Cybart het volgende:
ilse de lange
naast dido weer iemand die ik wel zou willen
quote:unless you're served in a frosted glass, never come within four feet of my lips OK?
Op maandag 15 december 2003 00:04 schreef onetouch het volgende:[..]
the only thing within two inches of my mouth is served straight up
quote:Ja!.
Op maandag 15 december 2003 00:03 schreef beaverhausen het volgende:[..]
G_E!
quote:got me quotes mixed up, whatever
Op maandag 15 december 2003 00:05 schreef beaverhausen het volgende:unless you're served in a frosted glass, never come within four feet of my lips OK?
quote:wat citeren jullie in godsnaam?
Op maandag 15 december 2003 00:05 schreef beaverhausen het volgende:[..]
unless you're served in a frosted glass, never come within four feet of my lips OK?
quote:hej wat te vroag'n?
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
U Spreekt uit ervaring
quote:*aai*
Op maandag 15 december 2003 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja!.
. Kan ik het helpen! Wie neemt er nou een klein lulletje als icoon.
quote:de russische bever uit Will & Grace, schat
Op maandag 15 december 2003 00:06 schreef ajuu het volgende:[..]
wat citeren jullie in godsnaam?
quote:Joa, mits jij bij die altijd vriendelijke, spotane, aardige en grappige achterhoekers hoort natuurlijk
Op maandag 15 december 2003 00:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
hej wat te vroag'n?
quote:moj es ff luuster'n mien jong, aj denk daj op die manier da jungske kun scoaren, he-j ur mooi mis
Op maandag 15 december 2003 00:06 schreef Waxxer het volgende:hej wat te vroag'n?
quote:Is dat die rare vriend van Karen???
Op maandag 15 december 2003 00:08 schreef beaverhausen het volgende:[..]
de russische bever uit Will & Grace, schat
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Is dat die rare vriend van Karen???
alvast
ga zo mijn isditeenkindertopicofzo?-kussensloop opzoeken.
quote:nee, dat IS Karen
Op maandag 15 december 2003 00:09 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Is dat die rare vriend van Karen???
quote:Nou ik ben semi-import hoor
Op maandag 15 december 2003 00:08 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Joa, mits jij bij die altijd vriendelijke, spotane, aardige en grappige achterhoekers hoort natuurlijk
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:08 schreef onetouch het volgende:[..]
moj es ff luuster'n mien jong, aj denk daj op die manier da jungske kun scoaren, he-j ur mooi mis
quote:Aha, dat is mij ff ontgaan dan. Ik heb ook lang niet alle afleveringen gezien helaas
Op maandag 15 december 2003 00:10 schreef beaverhausen het volgende:[..]
nee, dat IS Karen
...haar schuilnaam is Anastasia Beaverhausen. Door ajuu de Russische bever genoemd.
*nu ook eindelijk de nickname Beaverhausen begrijpt in combinatie met de Karen pic*
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 15-12-2003 00:13]
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
en weer was onetouch me voor
zich afvraagt hoe ie het doet*
quote:Oh geet dat in de stad andes dan? Mo'k 'em dan geliek vol op de snoe-te zoeg'n of wa wi-j noow dan?
Op maandag 15 december 2003 00:08 schreef onetouch het volgende:[..]
moj es ff luuster'n mien jong, aj denk daj op die manier da jungske kun scoaren, he-j ur mooi mis
quote:trusten ajuu met
Op maandag 15 december 2003 00:10 schreef ajuu het volgende:
mag ik iedereen ff weltrusten wensen?alvast
ga zo mijn isditeenkindertopicofzo?-kussensloop opzoeken.
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:12 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:ik ook niet, maar ik lees alles.
Op maandag 15 december 2003 00:12 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Aha, dat is mij ff ontgaan dan. Ik heb ook lang niet alle afleveringen gezien helaas
quote:Joa oapsken, wa heb eej dan te zegg'n? Mo'k ook al noar oow goan luustr'n? Ajuu hee!
Op maandag 15 december 2003 00:11 schreef ajuu het volgende:[..]
quote:vandaar dat je steeds zo moe bent
Op maandag 15 december 2003 00:14 schreef ajuu het volgende:[..]
ik ook niet, maar ik lees alles.
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:12 schreef Waxxer het volgende:Oh geet dat in de stad andes dan? Mo'k 'em dan geliek vol op de snoe-te zoeg'n of wa wi-j noow dan?
snoete zoeg'n
quote:ja weltrusten dus
Op maandag 15 december 2003 00:14 schreef Waxxer het volgende:[..]
...Ajuu hee!
quote:Ooohhh ja jij ging slapen!! Nou, droom zacht, hou je taai, en succes morgen als je weer moet werken
Op maandag 15 december 2003 00:15 schreef ajuu het volgende:[..]
ja weltrusten dus
trusten
quote:I detect not force within you, young paddowan
Op maandag 15 december 2003 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
teach me, oh mighty one
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:14 schreef onetouch het volgende:[..]
snoete zoeg'n
Sorry.... toen ik 18 was heb ik 6 weken vakantiewerk gehad bij de buitendienst van de gemeente, dat is allemaal een beetje blijven hangen
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:00 schreef onetouch het volgende:mensen uit Twente/Achterhoek wel
quote:*toch nog probeert*
Op maandag 15 december 2003 00:17 schreef onetouch het volgende:[..]
I detect not force within you, young paddowan
I'm a very fast learner
*hoopvol kijkt*
*teleurgesteld naar bed gaat en huilend in slaap valt*
quote:in de buitendienst van de gemeente????
Op maandag 15 december 2003 00:17 schreef Waxxer het volgende:
Sorry.... toen ik 18 was heb ik 6 weken vakantiewerk gehad bij de buitendienst van de gemeente, dat is allemaal een beetje blijven hangen
quote:Wij gooiden vroeger een laken over de kooi van de parkiet, om 'm stil te krijgen.
Op maandag 15 december 2003 00:15 schreef Waxxer het volgende:
uh ohhhh..... donderdag was mijn parkiet WEL stil rond deze tijd....
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:19 schreef beaverhausen het volgende:*toch nog probeert*
I'm a very fast learner
*hoopvol kijkt*
*teleurgesteld naar bed gaat en huilend in slaap valt*
quote:Zo sierlijk ging het niet echt. Het was weer de 1e keer sinds 10 jaar dat ik op een paar ijzers stond.
Op maandag 15 december 2003 00:15 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:18 schreef tech het volgende:De lurker revealed:
Welterusten allemaal!
![]()
quote:dan doe je het al met meer regelmaat dan ik
Op maandag 15 december 2003 00:21 schreef ysklontje2000 het volgende:Zo sierlijk ging het niet echt. Het was weer de 1e keer sinds 10 jaar dat ik op een paar ijzers stond.
quote:omdat jij import bent en 8erhoekers denkt te kunnen uitsluiten
Op maandag 15 december 2003 00:23 schreef DennisMoore het volgende:Wrom.
.
quote:Jajaja een verhaal ken je al (dat ik werd uitgescholden bij de rotonde). Zes weken lang schoffelen, onkruid plukken, stoeptegels uit de stoep halen (en de andere, vaste medewerker hoogde de stoep op zodat de tegels weer recht kwamen te liggen), en ik heb in het buitengebied het volgende moeten doen:
Op maandag 15 december 2003 00:20 schreef onetouch het volgende:[..]
in de buitendienst van de gemeente????
what did you do wrong
Een lange weg met jonge boompjes. Die boompjes hebben steun nodig en staan aan een paal met zo'n zwarte, rubberen band. Ik moet voelen of die paal nog goed in de grond stond en of die band nog vast zat. Zo niet, dan legde ik de paal aan de kant van de weg. later liep ik dus weer die hele weg af, dit keer met een gemeente-autootje erbij. En moest ik het spul van de kant van de weg in dat autootje gooien en ik verdiende FL 5,25 per uur. We hebben het dan over 1997. Bij het tankstation waar ik toen al werkte, verdiende ik in een weekend bijna evenveel als dat vakantiewerk in een week. Maarja, tankstation was duitsland he...
quote:En ik ben maar 2 keer keihard op m'n muil gegaan.
Op maandag 15 december 2003 00:23 schreef onetouch het volgende:[..]
dan doe je het al met meer regelmaat dan ik
maar de blauwe omgezwikte enkels is
Dat krijg me met van die uitgezakte uitleenschaatsen.
quote:'k Ben geboren in Enschede. Heb er m'n hele leven gewoond.
Op maandag 15 december 2003 00:24 schreef onetouch het volgende:omdat jij import bent en 8erhoekers denkt te kunnen uitsluiten
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wij gooiden vroeger een laken over de kooi van de parkiet, om 'm stil te krijgen.
.
quote:KIJK nou!!! Dat hoop ik ook over een paar maanden te kunnen doen
Op maandag 15 december 2003 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
.
quote:ohjah het rotonderverhaal
Op maandag 15 december 2003 00:24 schreef Waxxer het volgende:Jajaja een verhaal ken je al (dat ik werd uitgescholden bij de rotonde). Zes weken lang schoffelen, onkruid plukken, stoeptegels uit de stoep halen (en de andere, vaste medewerker hoogde de stoep op zodat de tegels weer recht kwamen te liggen), en ik heb in het buitengebied het volgende moeten doen:
Een lange weg met jonge boompjes. Die boompjes hebben steun nodig en staan aan een paal met zo'n zwarte, rubberen band. Ik moet voelen of die paal nog goed in de grond stond en of die band nog vast zat. Zo niet, dan legde ik de paal aan de kant van de weg. later liep ik dus weer die hele weg af, dit keer met een gemeente-autootje erbij. En moest ik het spul van de kant van de weg in dat autootje gooien
en ik verdiende FL 5,25 per uur. We hebben het dan over 1997. Bij het tankstation waar ik toen al werkte, verdiende ik in een weekend bijna evenveel als dat vakantiewerk in een week. Maarja, tankstation was duitsland he...
*confession*
quote:je kunt het hebben
Op maandag 15 december 2003 00:25 schreef ysklontje2000 het volgende:En ik ben maar 2 keer keihard op m'n muil gegaan.
Dat krijg me met van die uitgezakte uitleenschaatsen.
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:29 schreef onetouch het volgende:[..]
ohjah het rotonderverhaal
![]()
*confession*
Dat voelt alsof het gisteren gebeurd is.... *zucht*
quote:it's a small world
Op maandag 15 december 2003 00:26 schreef DennisMoore het volgende:'k Ben geboren in Enschede. Heb er m'n hele leven gewoond.
quote:half jaartje inmiddels wel geloof ik
Op maandag 15 december 2003 00:30 schreef Waxxer het volgende:
Dat voelt alsof het gisteren gebeurd is.... *zucht*
quote:Da's het voordeel van grasparkieten, die kunnen je vinger er niet afbijten.
Op maandag 15 december 2003 00:28 schreef Waxxer het volgende:KIJK nou!!! Dat hoop ik ook over een paar maanden te kunnen doen
Als ik het nu probeer, zal ik een kootje moeten missen, vrees ik
Dit was trouwens nog niks. Het mannetje dat ik eerst had, ging helemaal met z'n koppie scheef zitten, zodat je 'm in z'n nekje kon kroelen, met je vinger... of met je neus, als ie op je schouder zat. .
quote:Mijn ouders zijn import. Dat geef ik toe.
Op maandag 15 december 2003 00:30 schreef onetouch het volgende:it's a small world
En ik schijn geen accent te hebben (daardoor?) .
quote:Dat ik het verteld heb ja
Op maandag 15 december 2003 00:32 schreef onetouch het volgende:[..]
half jaartje inmiddels wel geloof ik
Maar toen het echt gebeurde, leefden we in de hete zomer van 1997, toen ik nog onschuldig en zonder achterstanden naar de examenklas van de havo ging Maar ik heb zoooveeel bizarre toestanden meegemaakt, dat vergeet je gewoon nooit.
quote:ik ben import, export en schijn een eigen accent te hebben gecreëerd
Op maandag 15 december 2003 00:33 schreef DennisMoore het volgende:Mijn ouders zijn import. Dat geef ik toe.
.
En ik schijn geen accent te hebben (daardoor?)
.
maar wanneer ga je verhuizen?
quote:Cool!!! En hoe zit dat dan met parkietenvrouwtjes? Zal het daarmee ook wel lukken, of zijn ze vaak net zo onhandelbaar als de menselijke?
Op maandag 15 december 2003 00:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Da's het voordeel van grasparkieten, die kunnen je vinger er niet afbijten.
.
Dit was trouwens nog niks. Het mannetje dat ik eerst had, ging helemaal met z'n koppie scheef zitten, zodat je 'm in z'n nekje kon kroelen, met je vinger... of met je neus, als ie op je schouder zat.
.
quote:When the time is right.
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef onetouch het volgende:ik ben import, export en schijn een eigen accent te hebben gecreëerd
maar wanneer ga je verhuizen?
quote:Op basis van mijn ervaring met maar liefst één mannetje en één vrouwtje, durf ik daar geen uitspraken over te doen.
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef Waxxer het volgende:Cool!!! En hoe zit dat dan met parkietenvrouwtjes? Zal het daarmee ook wel lukken, of zijn ze vaak net zo onhandelbaar als de menselijke?
quote:Slaap lekker!
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef onetouch het volgende:
ik ga,
Wij gaan ook!! Welterusten allemaal!
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het icoontje van XMN8R (helemaal nu-ie zo verkleind is) een beetje vindt lijken op een ehm... fallus-achtig iets?.
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja!.. Kan ik het helpen! Wie neemt er nou een klein lulletje als icoon.
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 15-12-2003 01:39]
Hij is gister maar op goed geluk op zelfde plek gaan zitten en hoopte dat ik ook weer zou komen
En gelukkig was dat zo, hij is echt mijn type en hij praat heel grappig omdat het een ras amsterdammer is die net na 10 jaar in duitsland te hebben gewoont weer hier woont, en tjah net allebei onze relatie beeindigt na vele jaren, dus dat ik fijn praten
quote:
Op maandag 15 december 2003 01:27 schreef raptorix het volgende:
Pffffffff heb weer eens totaal geen slaap
Goede nieuws is dat ik verliefd ben
Verleden week kwam ik hem tegen en is erg gezellig geworden, helaas raakten we elkaar kwijt bij het jassen ophalenHij is gister maar op goed geluk op zelfde plek gaan zitten en hoopte dat ik ook weer zou komen
En gelukkig was dat zo, hij is echt mijn type en hij praat heel grappig omdat het een ras amsterdammer is die net na 10 jaar in duitsland te hebben gewoont weer hier woont, en tjah net allebei onze relatie beeindigt na vele jaren, dus dat ik fijn praten
Klein voorbeelje van de machines waarmee ik mag spelen:
Prettige week verder
quote:Fijne week, en wel voorzichtig doen he
Op maandag 15 december 2003 01:51 schreef Cazman het volgende:
Mensen ik ben een klein weekje weg. Van Maandag t/m vrijdag wat schooldingetjes doen.Klein voorbeelje van de machines waarmee ik mag spelen:
Prettige week verder
quote:Veel plezier
Mensen ik ben een klein weekje weg. Van Maandag t/m vrijdag wat schooldingetjes doen.Klein voorbeelje van de machines waarmee ik mag spelen:
Prettige week verder
Ik ga slaapje doen, tot morgen
quote:Fotootje is spiegelbeeld. Er staat CAT op en 325.
Prettige week verder
quote:Het enthousiasme straalt ervanaf!! Ge-wel-dig!!
Op maandag 15 december 2003 07:13 schreef Mexoryl het volgende:
Goedemorgen.
Ouders Biologische verwekkers komen vandaag terug van vakantie
. Wat ben ik blij
.
quote:Wát is er zo goed aan deze morgen?
Op maandag 15 december 2003 09:51 schreef ajuu het volgende:
goeiemorgen
quote:Dat is al de weet-ik-niet hoeveelste keer dat je die vraag stelt
Op maandag 15 december 2003 09:53 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Wát is er zo goed aan deze morgen?
quote:Yups, 't is maandagmorgen en ik wordt pas intelligent vanaf 10.30u
Op maandag 15 december 2003 10:06 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Dat is al de weet-ik-niet hoeveelste keer dat je die vraag stelt
. Moeten we al het goede en het slechte verantwoorden tegen over jou?
And please... do get a sense of humour ok?
quote:er is (nog!) niks fout met deze morgen.
Op maandag 15 december 2003 09:53 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Wát is er zo goed aan deze morgen?
so far so good
quote:*grin*
Op maandag 15 december 2003 10:10 schreef ajuu het volgende:[..]
er is (nog!) niks fout met deze morgen.
ja voor de rest kunnen we geen garantie bieden helaas.
een niet-foute morgen, zeg maar.
= ik ben niet wakker geworden in eenafgebrand huis,
of met een kaal hoofd of een wakker geworden met enge bulten over mijn lichaam of met oasis of r&b op de wekkerradio of gewekt door een drill sergant...en ik bleek ook niet vastgebonden te zijn door een psychopaat of terug getransporteerd naar de tweede wereldoorlog,
ook zijn mijn tanden onderwijl niet uitgevallen...so far so good
Well, haven't thought of that hehe.
En damn... het sneeuwt hiero
quote:Humor begint pas in de middag bij mij te werken
Op maandag 15 december 2003 10:09 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Yups, 't is maandagmorgen en ik wordt pas intelligent vanaf 10.30u
And please... do get a sense of humour ok?
quote:Rond een uurtje of 1 ofzo? Dan noteer ik dat even
Op maandag 15 december 2003 10:16 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Humor begint pas in de middag bij mij te werken
.
quote:oh , dan is het bij mij al weg. dan wordt ik meestal sarcastisch.
Op maandag 15 december 2003 10:16 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Humor begint pas in de middag bij mij te werken
.
quote:Ik hou dat niet zo precies bij.
Op maandag 15 december 2003 10:16 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Rond een uurtje of 1 ofzo? Dan noteer ik dat even
quote:Ik ook niet...
Op maandag 15 december 2003 10:20 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Ik hou dat niet zo precies bij.
Maar voor de vorm he...
quote:tegen die tijd heb ik al minstens 12 sociale blunders gemaakt,
Op maandag 15 december 2003 10:20 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Ik hou dat niet zo precies bij.
quote:En dat is de gemiddelde indeling van een dag van ajuu?
Op maandag 15 december 2003 10:27 schreef ajuu het volgende:[..]
tegen die tijd heb ik al minstens 12 sociale blunders gemaakt,
20 dingen vergeten, 53 keer gevloekt, en 86 leuke jongens niet-durven aanspreken en misgelopen. (nou goed dat laatste is misschien beetje veel, zo veel eluke jongens zijn er niet...
quote:Ze doen vast wel meer dan biologisch verwekken.
Op maandag 15 december 2003 07:13 schreef Mexoryl het volgende:Goedemorgen
.
Ouders Biologische verwekkers komen vandaag terug van vakantie
. Wat ben ik blij
.
quote:Waar is hier? Hier sneeuwt het ook niet.
Op maandag 15 december 2003 10:56 schreef ajuu het volgende:
het sneeuwt hier niet.
quote:de randstad is sneeuwloos, maar waar SUNjammer woont niet.
Op maandag 15 december 2003 10:59 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Waar is hier? Hier sneeuwt het ook niet.
quote:ken je de opera's van henry purcell (vroeg barok)?
Op maandag 15 december 2003 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
ik ga koffiedrinken met mezelf
quote:Gezelligheid
Op maandag 15 december 2003 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
ik ga koffiedrinken met mezelf
quote:'k Heb alleen
Op maandag 15 december 2003 11:33 schreef ajuu het volgende:ken je de opera's van henry purcell (vroeg barok)?
die zijn mooi. "dido en aeneas" is ook lekker niet
zo lang (half uur ongeveer). en nou niet zeggen dat
opera's allen alleen voor homo's zijn.
Verder ken ik niet echt opera. De Zauberflöte en Tosca draai ik wel eens.
quote:Je moest 'ns weten.
Op maandag 15 december 2003 11:52 schreef error het volgende:Gezelligheid
quote:Ik ben weer zo lui geweest een gat in de morgen te slapen. Goedemiddag allemaal!
Op maandag 15 december 2003 12:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je moest 'ns weten.
.
quote:Vertel.....
Op maandag 15 december 2003 12:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je moest 'ns weten.
.
quote:Zeg eens iets grappigs?
Op maandag 15 december 2003 12:12 schreef tech het volgende:Mijn humor staat inmiddels aan!
quote:"eens iets grappigs"
Op maandag 15 december 2003 12:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zeg eens iets grappigs?
Goed, ik geef toe, ik consumeer beter dan ik produceer.
quote:meer een passieve humorist eigenlijk....
Op maandag 15 december 2003 12:20 schreef tech het volgende:[..]
"eens iets grappigs"
quote:Dat klinkt niet grappig
Op maandag 15 december 2003 12:20 schreef tech het volgende:[..]
"eens iets grappigs"
quote:Ik kies voor consumorist.
Op maandag 15 december 2003 12:21 schreef error het volgende:[..]
meer een passieve humorist eigenlijk....
quote:Ik kan met jou geen rekening houden, Mexoryl: jouw gevoel voor humor werkt schijnbaar pas over 37 minuten.
Op maandag 15 december 2003 12:22 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Dat klinkt niet grappig
.
quote:Mijn interne klok werkt niet op de minuut nauwkeurig, ttteeecch.
Op maandag 15 december 2003 12:23 schreef tech het volgende:[..]
Ik kan met jou geen rekening houden, Mexoryl: jouw gevoel voor humor werkt schijnbaar pas over 37 minuten.
quote:Vandaar mijn creatieve gebruik van het hulpwerkwoord 'schijnen'... Het moet immers nog 'blijken'. Het doet me 'voorkomen' dat dat bewezen zal worden. Me 'dunkt' dat ik best nog wel even verder kan gaan met archaïsche hulpwerkwoordsvormen, maar het 'lijkt' me dat niemand daarop zit te wachten
Op maandag 15 december 2003 12:26 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Mijn interne klok werkt niet op de minuut nauwkeurig, ttteeecch.
quote:idd
Op maandag 15 december 2003 12:29 schreef tech het volgende:[..] dat niemand daarop zit te wachten
quote:Wat heb jij toch met taal?
Op maandag 15 december 2003 12:29 schreef tech het volgende:[..]
Vandaar mijn creatieve gebruik van het hulpwerkwoord 'schijnen'... Het moet immers nog 'blijken'. Het doet me 'voorkomen' dat dat bewezen zal worden. Me 'dunkt' dat ik best nog wel even verder kan gaan met archaïsche hulpwerkwoordsvormen, maar het 'lijkt' me dat niemand daarop zit te wachten
ehh...'ttteeecch'...volgens mij heeft je icoontje een spraakgebrek...
Ja eigenlijk was ik al vanaf 7 wakker want toen ging pup's wekker.... die toen uiteindelijk pas om 7:45 uit bed kroop omdat ik er toen ook uitmoest. Puppy's haten het het nest te verlaten zonder dat e baas meegaat
quote:Môgguh Karen!
Op maandag 15 december 2003 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
iets mompelt over mogguh enzoehh...'ttteeecch'...volgens mij heeft je icoontje een spraakgebrek...
Ja, klopt. We compenseren elkaar aardig
quote:Iedereen heeft wat met taal, alleen sommige mensen rijden op taal als een ouwe fiets en sommige mensen rijden op taal als een dure auto. Ik zit er ergens tussenin.
Op maandag 15 december 2003 12:34 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Wat heb jij toch met taal?
quote:Wat voor gebrek heb jij dan?
Op maandag 15 december 2003 12:42 schreef tech het volgende:[..]
Ja, klopt. We compenseren elkaar aardig
quote:Het 'gebrek' waar Mexoryl het over heeft.
Op maandag 15 december 2003 12:45 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Wat voor gebrek heb jij dan?
quote:Tig keer op de snooze geramd
Op maandag 15 december 2003 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
de grote vraag is dan natuurlijk wat jij (en pup?) hebt gedaan van 7:45 tot nu...
quote:*naar bovenscrollt*
Op maandag 15 december 2003 12:49 schreef tech het volgende:[..]
Het 'gebrek' waar Mexoryl het over heeft.
ah, oui...
quote:All hail the snooze
Op maandag 15 december 2003 12:49 schreef Ang3l het volgende:[..]
Tig keer op de snooze geramd
quote:Details?
Op maandag 15 december 2003 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik bloed dood..............
quote:Uitslapen zonder irritant gezoem is veel beter
Op maandag 15 december 2003 12:53 schreef beaverhausen het volgende:[..]
All hail the snooze
*112 belt*
quote:doe es niet
quote:Misschien is de redding nabij voor Ang3l .......
Op maandag 15 december 2003 13:10 schreef beaverhausen het volgende:
*snel met pleister komt aanrennen**112 belt*
Er hangt een belletje en een ding dat ooit een spiegeltje was in de vogelkooi, en dat beest zit daar con-stant aan te pikken Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het voor mij onmogelijk is een kind op te voeden, nu althans
Ik ben niet streng genoeg! Maar verder is mijn parkietje lief hoor!
En ik ga allemaal nuttige dingen doen vanmiddag
quote:Leuk, de hele middag Fokken dus..
Op maandag 15 december 2003 13:18 schreef Waxxer het volgende:
'Middag![parkietenverhaal]
En ik ga allemaal nuttige dingen doen vanmiddag
quote:*doet ambulance na*
Op maandag 15 december 2003 13:16 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Misschien is de redding nabij voor Ang3l .......
![]()
*mond op mond beademing doe...uhhhh...sorry pup nee, niet zo boos kijken, ik wilde hem alleen maar redden....nee! niet doen, dat doet pijjjjjnnnnn!!!! aaaaaauuuuwww
quote:*schrik*
Op maandag 15 december 2003 13:20 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Leuk, de hele middag Fokken dus..
Neenee, dat doe ik niet meer hoor, dat ben ik niet van plan om te doen. Straks heb ik weer niks te melden en komt er weer ruzie he Ik ga boodschappen doen en naar een docent en het lijkt me verstandig als ik ook even wat opdrachten ga maken
quote:bever met ajuu-neigingen
Op maandag 15 december 2003 13:23 schreef beaverhausen het volgende:[..]
*doet ambulance na*
woeeiiii woeiiii woeeeeeiiiiiiiii wooooeeeeeeiiiiiiiii*mond op mond beademing doe...uhhhh...sorry pup
nee, niet zo boos kijken, ik wilde hem alleen maar redden....nee! niet doen, dat doet pijjjjjnnnnn!!!! aaaaaauuuuwww
quote:ja, nu even niet
quote:*verschrikt kijkt*
Op maandag 15 december 2003 13:25 schreef ajuu het volgende:[..]
bever met ajuu-neigingen
maar het is toch niet besmettelijk? Nee, toch...zou het?
quote:ruzie? waar?!??
Op maandag 15 december 2003 13:25 schreef Waxxer het volgende:
*schrik*Neenee, dat doe ik niet meer hoor, dat ben ik niet van plan om te doen. Straks heb ik weer niks te melden en komt er weer ruzie he
Ik ga boodschappen doen en naar een docent en het lijkt me verstandig als ik ook even wat opdrachten ga maken
quote:oh, kijk daar is de rijmeneer weer met z'n twijfelachtig icoontje...
Op maandag 15 december 2003 13:29 schreef XMN8R het volgende:[..]
ruzie? waar?!??
* beaverhausen wel van twijfelachtige icoontjes houdt
de treintijden zijn nauwelijks veranderd, en het geopende stationreeshof is weer dicht whoehaha!
En nu ben ik plaatjes aan het zoeken voor mijn projectwerk, wat referenties voor me gebouw enzovoorts...
alles goe hiero?
quote:Wat heeft XMN8R met fallussen dan?
Op maandag 15 december 2003 13:31 schreef beaverhausen het volgende:[..]
oh, kijk daar is de rijmeneer weer met z'n twijfelachtig icoontje...
* beaverhausen wel van twijfelachtige icoontjes houdt
quote:ik weet niks meer van EHBO. jij?
Op maandag 15 december 2003 13:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
wij moesten jaar geleden of zo
met alle collega's elkaar gaan...reanimeren
om te oefenen, en zo' n vieze pop beademen.
ik heb geen reanimeerbare collega's ben ik achter.
quote:open en gesloten ?
Op maandag 15 december 2003 13:32 schreef Jerruh het volgende:
goeiemiddag.
de treintijden zijn nauwelijks veranderd, en het geopende stationreeshof is weer dicht whoehaha!
En nu ben ik plaatjes aan het zoeken voor mijn projectwerk, wat referenties voor me gebouw enzovoorts...
alles goe hiero?
quote:Ik heb helemaal niks met EHBO
Op maandag 15 december 2003 13:33 schreef ajuu het volgende:[..]
ik weet niks meer van EHBO. jij?
wij moesten jaar geleden of zo
met alle collega's elkaar gaan...reanimeren
om te oefenen, en zo' n vieze pop beademen.ik heb geen reanimeerbare collega's ben ik achter.
quote:tja, wat zou een homo nou met fallussen hebben...
Op maandag 15 december 2003 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Wat heeft XMN8R met fallussen dan?
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
oh, kijk daar is de rijmeneer weer met z'n twijfelachtig icoontje...* beaverhausen wel van twijfelachtige icoontjes houdt
voor beaverhausen
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 15-12-2003 13:38]
quote:ik weet niet
Op maandag 15 december 2003 13:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik heb helemaal niks met EHBO
Daar had ik pappie altijd voor
Wat goed dat jij een diploma hebt gehaald! Stel dat er wat gebeurt....
Als er wat gebeurt, bel ik gewoon 112Ik kan mezelf nog net een pleister opdoen en dat is het
quote:Moet je G_E vragen....
Op maandag 15 december 2003 13:33 schreef Waxxer het volgende:[..]
Wat heeft XMN8R met fallussen dan?
quote:Nou, dat was d ebedoeling ook! Schrijf jij maar eens even een essay over fallussen, nu je toch vrij bent
Op maandag 15 december 2003 13:37 schreef XMN8R het volgende:[..]
tja, wat zou een homo nou met falussen hebben...
[..]
wat denken jullie wel niet van mij?!
voor beaverhausen
quote:haha aaaawwww... zeg het maar niet tegen ze, met een koud gezicht!
Op maandag 15 december 2003 13:37 schreef ajuu het volgende:[..]
ik weet niet
veel van mijn collega' s lokken gewoon niet uit om te reanimeren.
quote:tip voor titel: Fallussen, Mag Dat?
Op maandag 15 december 2003 13:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou, dat was d ebedoeling ook! Schrijf jij maar eens even een essay over fallussen, nu je toch vrij bent
Denk aan de hoofdvraag en de deelvragen in je werkstuk. En dan graag even inegraal op de fokwebsite zetten
quote:yeah, alhoewel dat misschien nu vaag klinkt!
Op maandag 15 december 2003 13:35 schreef ajuu het volgende:[..]
open en gesloten ?
toch?
ik zal het eens gaan uitleggen:
in T7 (elk trimester heeft zijn project, dus T7 is projectwwerk van het 7de trimester) was de opdracht: het ontwerpen van een gemeentehuis voor de gemeente vught. T8 moest een uitwerking van T7 zijn, op een bepaalde manier. Omdat de ligging van het gemeentehuis en het gemeentehuis zelf markant en best moeilijk te bevatten zijn, wilde ik daar iets mee doen. Ook moet je diepgang kweken. Daarom heb ik als project verzonnen: een onderzoek doen naar openheid en geslotenheid van de gevel van het ontworpen gemeentehuis. daarbij moet je dan denken aan:
* visueel open en gesloten: wordne er transparante vlakken gebruikt, of juist ondoorzichtige elementen
* massa-open en geslotenheid: is het gebouw een grote vaste massa of is het een open structuur met veel open grote ruimtes.
* architectonisch open en gesloten: komt het gebouw uitnodigend over of juist een beetje groots en afwerender (introvert-extravert)
dit ga ik dus in mijn gebouw onderzoeken en verbeteren en dan uitdetailleren (welke materialen kies je, welke detaillering, dus hoe sluiten bouwdelen op elkaar aan)
voila! bouwkunde in de dop .
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
tip voor titel: Fallussen, Mag Dat?
tja, die vraag is natuurlijk wel erruug makkelijk te beantwoorden.. daar hoeft geen heel essay meer over geschreven te worden
quote:tis geen museum, maar je bent wel heel warm...centrum voor hedendaagse kunst: het heeft dus geen collectie en doet niks met verkoop zeg maar,
Op maandag 15 december 2003 13:40 schreef Waxxer het volgende:[..]
haha aaaawwww... zeg het maar niet tegen ze, met een koud gezicht!
Zijn ze wel aardig verder dan? En is het eigenlijk een leuk museum waar je werkt (of heb ik het nou enorm verkeerd)?
economisch ontoelaatbaar dus, maar dat vind ik misschien wel leuk.
quote:hoeft misschien niet, maar zou wel leuk zijn
Op maandag 15 december 2003 13:46 schreef XMN8R het volgende:[..]
tja, die vraag is natuurlijk wel erruug makkelijk te beantwoorden.. daar hoeft geen heel essay meer over geschreven te worden
quote:hmmz, tja.. ik moet waarschijnlijk nog naar Eindhoven straks..
Op maandag 15 december 2003 13:39 schreef Waxxer het volgende:
[..] nu je toch vrij bent [..]
quote:ik snap stukje " markant en moeilijk te bevatten" niet helemaal.
Op maandag 15 december 2003 13:42 schreef Jerruh het volgende:[..]
yeah, alhoewel dat misschien nu vaag klinkt!
.
ik zal het eens gaan uitleggen:
in T7 (elk trimester heeft zijn project, dus T7 is projectwwerk van het 7de trimester) was de opdracht: het ontwerpen van een gemeentehuis voor de gemeente vught. T8 moest een uitwerking van T7 zijn, op een bepaalde manier. Omdat de ligging van het gemeentehuis en het gemeentehuis zelf markant en best moeilijk te bevatten zijn, wilde ik daar iets mee doen. Ook moet je diepgang kweken. Daarom heb ik als project verzonnen: een onderzoek doen naar openheid en geslotenheid van de gevel van het ontworpen gemeentehuis. daarbij moet je dan denken aan:
* visueel open en gesloten: wordne er transparante vlakken gebruikt, of juist ondoorzichtige elementen
* massa-open en geslotenheid: is het gebouw een grote vaste massa of is het een open structuur met veel open grote ruimtes.
* architectonisch open en gesloten: komt het gebouw uitnodigend over of juist een beetje groots en afwerender (introvert-extravert)dit ga ik dus in mijn gebouw onderzoeken en verbeteren en dan uitdetailleren (welke materialen kies je, welke detaillering, dus hoe sluiten bouwdelen op elkaar aan)
voila! bouwkunde in de dop
.
quote:ok, ik zal het proberen, maar dan moet iemand het natuurlijk wel even proeflezen..
Op maandag 15 december 2003 13:50 schreef beaverhausen het volgende:
hoeft misschien niet, maar zou wel leuk zijn
quote:het gemeentehuis ligt in een engels park, aan de snelweg: engelse parken zijn moeilijk om op te bouwen omdat het idee achter zo'n park ingenieus en doordacht is, maar op het zicht willekeurig lijkt...
Op maandag 15 december 2003 13:53 schreef ajuu het volgende:[..]
ik snap stukje " markant en moeilijk te bevatten" niet helemaal.
een markante ligging?
de snelweg maakt het moeilijk in verband met geluid enzo. daarbij komt nog dat het oude gemeentehuis een gebouw zonder stijl is, waardoor een interactie tussen dit gebouw en het nieuw ontworpen gemeentehuis moeilijk kon worden .
quote:was het (teken)film? of computer?
Op maandag 15 december 2003 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sinbad was best leuk
quote:*stuitert en wappert*
Op maandag 15 december 2003 13:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
ok, ik zal het proberen, maar dan moet iemand het natuurlijk wel even proeflezen..
me, me, me, me!!!!
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:52 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmmz, tja.. ik moet waarschijnlijk nog naar Eindhoven straks..
wat ga je in Eindhoven doen?! .
quote:daar staat een regiokantoor van het CBR [we are everywhere!
Op maandag 15 december 2003 14:01 schreef Jerruh het volgende:the horror
.
wat ga je in Eindhoven doen?!
.
en als die snotneuzen collega's daar een beetje opschieten, mag ik er zo nog even naar toe rijden om de boel te controleren...
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 15-12-2003 14:04]
quote:ik snap het
Op maandag 15 december 2003 13:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
het gemeentehuis ligt in een engels park, aan de snelweg: engelse parken zijn moeilijk om op te bouwen omdat het idee achter zo'n park ingenieus en doordacht is, maar op het zicht willekeurig lijkt...
de snelweg maakt het moeilijk in verband met geluid enzo. daarbij komt nog dat het oude gemeentehuis een gebouw zonder stijl is, waardoor een interactie tussen dit gebouw en het nieuw ontworpen gemeentehuis moeilijk kon worden
.
ga je (jullie) ook weleens naar het NAi in rotterdam? (architectuurinstituut)
waar ik werk is nu een grote tentoonstelling over architrectruur, maar dan als politiek machtsmiddel (denk aan: midden-oosten)
quote:*Ritalin aanbied*
Op maandag 15 december 2003 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
*stuitert en wappert*me, me, me, me!!!!
rustig maar ventje.. het komt wel weer goed
eenentwintig.. tweeëntwintig.. drieëntwintig..
quote:wind je niet zo op, catherina amalia bever
Op maandag 15 december 2003 14:01 schreef beaverhausen het volgende:[..]
*stuitert en wappert*
me, me, me, me!!!!
quote:cool!
Op maandag 15 december 2003 14:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
daar staat een regiokantoor van het CBR [we are everywhere!
]
en als die snotneuzen collega's daar een beetje opschieten, mag ik er zo nog even naar toe rijden om de boel te controleren...
quote:ja, alleen nog maar 1 keer
Op maandag 15 december 2003 14:05 schreef ajuu het volgende:[..]
ik snap het
ga je (jullie) ook weleens naar het NAi in rotterdam? (architectuurinstituut)
waar ik werk is nu een grote tentoonstelling over architrectruur, maar dan als politiek machtsmiddel (denk aan: midden-oosten)
architectuur is echt een vaag fenomeen! is het kunst of keen kunst, enzovoorts... .
quote:het is dus toch besmettelijk....
Op maandag 15 december 2003 14:06 schreef XMN8R het volgende:[..]
*Ritalin aanbied*
rustig maar ventje.. het komt wel weer goed
eenentwintig.. tweeëntwintig.. drieëntwintig..
ajuu had gelijk
*langzaam ontstuitert*
quote:heb het even voor je opgezocht: Marianne Tarczykowski
Op maandag 15 december 2003 14:10 schreef Jerruh het volgende:
cool!
ken jij in Breda ene mevrouw tachikowski (ofzoiets)
en nee, ik ken haar niet want zij hoort bij regio zuid (en ik bij regio West-Zuid).
quote:doet dat er toe?
Op maandag 15 december 2003 14:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
architectuur is echt een vaag fenomeen! is het kunst of keen kunst, enzovoorts...
.
quote:Mag je wel voor apotheek spelen? Heb je misschien ook andere medicijnen?
Op maandag 15 december 2003 14:06 schreef XMN8R het volgende:[..]
*Ritalin aanbied*
quote:Het doet er zeker toe..
Op maandag 15 december 2003 14:13 schreef ajuu het volgende:[..]
doet dat er toe?
ja veel architectuur bestaat alleen op de tekentafel, als een soort utopie
(ken je het new babylon project van constant? dat moet je wel kennen denk ik)
utopie-en zijn het meestal niet, meer dromen of idealen .
http://www.imdb.com/title/tt0165982/
vooral de laatste scenes, de climax vond ik geweldig. mooie effecten, uitstekende sfeer, helaas erg kort.
quote:nee sorrie, ik heb alleen Ritalin (voor al die stuiterballen om me heen tegenwoordig
Op maandag 15 december 2003 14:16 schreef Mexoryl het volgende:
Mag je wel voor apotheek spelen? Heb je misschien ook andere medicijnen?.
quote:"Zooooo kerel, dat gaat niet zo goed he?? Loop jij maar even mee... eenentwintig.... tweeentwintig.... Te veel afstand
Op maandag 15 december 2003 14:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
daar staat een regiokantoor van het CBR [we are everywhere!
]
quote:is dat niet de film met brad pitt als stem van simbad?
Op maandag 15 december 2003 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.sinbad-themovie.com/http://www.imdb.com/title/tt0165982/
vooral de laatste scenes, de climax vond ik geweldig. mooie effecten, uitstekende sfeer, helaas erg kort.
quote:geen vragen stellen, gewoon aannemen en dank je wel zeggen...
Op maandag 15 december 2003 14:16 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Mag je wel voor apotheek spelen? Heb je misschien ook andere medicijnen?
.
quote:Jammer, ik had wel eens Cialis willen uitproberen
Op maandag 15 december 2003 14:18 schreef XMN8R het volgende:[..]
nee sorrie, ik heb alleen Ritalin (voor al die stuiterballen om me heen tegenwoordig
)
quote:ja maar is een utopie niet een soort ideale architectuur? hoe het zou-kunnen-zijn? ik geef toe dat het niet helemaal opgaat. als je een gemeetehuis ontwerpt is dat ook geen utopisch gebouw.
Op maandag 15 december 2003 14:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
Het doet er zeker toe..
veel mensen maken zich druk om een schilderij, terwijl achter een gebouw veeeel meer verhaal schuil kan gaan, neem nou de dingen van Le corbusier of Wright..utopie-en zijn het meestal niet, meer dromen of idealen
.
mensen maken zich wel druk om een gebouw, maar dan is het meer in praktische zin...
zo van leuk gebouw-maar ik kan er niet in leven/wonen...
ja de vraag is dan of een architect dienstbaar moet zijn of niet (dus kunstenaar moet zijn of niet)
quote:Ik heb geen Ritalin nodig, ik moet juist meer stuiteren
Op maandag 15 december 2003 14:21 schreef beaverhausen het volgende:[..]
geen vragen stellen, gewoon aannemen en dank je wel zeggen...
quote:dat is correct
Op maandag 15 december 2003 14:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
is dat niet de film met brad pitt als stem van simbad?
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:19 schreef Waxxer het volgende:
"Zooooo kerel, dat gaat niet zo goed he?? Loop jij maar even mee... eenentwintig.... tweeentwintig.... Te veel afstand...."
quote:de "concurent" van nemo, kapitalistisch gezegd.
Op maandag 15 december 2003 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
dat is correct
quote:architectuur is juist de koppeling van het functionele met het verbeeldene. de opdracht van het gemeentehuis was reeel, anders gezegd: het moest een utivoerbaar plan zijn! Je leert ontwerpen met denken aan uitvoerbaarheid en bereikbaarheid van je concept. Als dat simpelweg niet kan, dan zit er een kink in je ontwerp....
Op maandag 15 december 2003 14:22 schreef ajuu het volgende:[..]
ja maar is een utopie niet een soort ideale architectuur? hoe het zou-kunnen-zijn? ik geef toe dat het niet helemaal opgaat. als je een gemeetehuis ontwerpt is dat ook geen utopisch gebouw.
mensen maken zich wel druk om een gebouw, maar dan is het meer in praktische zin...
zo van leuk gebouw-maar ik kan er niet in leven/wonen...
ja de vraag is dan of een architect dienstbaar moet zijn of niet (dus kunstenaar moet zijn of niet)
Er zijn natuurlijk schetsontwerpen gemaakt door architecten, maar deze zijn vooral in politieke zin geweest om aan te tonen wat er fout is, en om de manier waarop met wonen wordt omgegaan te bekritiseren, zie het als soort van cartoontekenen .
quote:hmmz...:
Op maandag 15 december 2003 14:21 schreef Mexoryl het volgende:
Jammer, ik had wel eens Cialis willen uitproberen.
quote:arme, arme Mexoryl
Wat is CIALIS en waarvoor wordt het gebruikt?CIALIS is voor de behandeling van mannen met een erectiestoornis. Dit is wanneer een man geen erectie kan krijgen of niet lang genoeg een erectie kan behouden voor een succesvolle geslachtsgemeenschap.
CIALIS behoort tot de groep van geneesmiddelen die fosfodiesterase-remmers van het type 5 worden genoemd. Na seksuele stimulatie helpt CIALIS de bloedvaten in de penis ontspannen waardoor het bloed uw penis instroomt. Dit resulteert in een verbetering van uw erectie. CIALIS werkt niet indien u geen erectiestoornis heeft.
Het is belangrijk om te weten dat CIALIS niet werkt in afwezigheid van een seksuele stimulus. U en uw partner moeten weten dat er een voorspel nodig is, net zoals u zou doen als u geen geneesmiddel voor een erectiestoornis zou gebruiken.
*vond m wel lekker*
quote:Nee ik ben niet arm, geloof ik. Sinds wanneer moet je iets mankeren om iets uit te proberen?
Op maandag 15 december 2003 14:31 schreef XMN8R het volgende:[..]
hmmz...:
[..]arme, arme Mexoryl
quote:Heb je dat voorspel-ideetje al eens een kans gegeven?
Op maandag 15 december 2003 14:37 schreef Mexoryl het volgende:
Nee ik ben niet arm, geloof ik. Sinds wanneer moet je iets mankeren om iets uit te proberen?
quote:tuurlijk vent
Op maandag 15 december 2003 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
uhh...meneer L... mag ik nog zo'n Ritalinnetje...*vond m wel lekker*
PS: het is blijkbaar zo Fok!(king ) druk in Eindhoven dat iemand in die regio mij vast wel wil voorzien van een diner ... als ik tóch in de buurt ben
quote:Met wie zou ik dat moeten doen?
Op maandag 15 december 2003 14:38 schreef XMN8R het volgende:[..]
Heb je dat voorspel-ideetje al eens een kans gegeven?
quote:ehm, tja...
Op maandag 15 december 2003 14:40 schreef Mexoryl het volgende:
Met wie zou ik dat moeten doen?
quote:heb je nog meer tips nodig? bijles misschien?
[..] U en uw partner moeten weten dat er een voorspel nodig is [..]
quote:die koppeling is wellict wel waar, (dus een architect moet dienstbaar zijn aan het functionele zeg je dan wel meteen er achter aan)
Op maandag 15 december 2003 14:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
architectuur is juist de koppeling van het functionele met het verbeeldene. de opdracht van het gemeentehuis was reeel, anders gezegd: het moest een utivoerbaar plan zijn! Je leert ontwerpen met denken aan uitvoerbaarheid en bereikbaarheid van je concept. Als dat simpelweg niet kan, dan zit er een kink in je ontwerp....
Er zijn natuurlijk schetsontwerpen gemaakt door architecten, maar deze zijn vooral in politieke zin geweest om aan te tonen wat er fout is, en om de manier waarop met wonen wordt omgegaan te bekritiseren, zie het als soort van cartoontekenen
.
quote:Wat voor bijles? Ik heb nog geen rijbewijs als je daar op doelt.
Op maandag 15 december 2003 14:43 schreef XMN8R het volgende:[..]
ehm, tja...
[..]heb je nog meer tips nodig? bijles misschien?
quote:We hadden het toch niet over autorijden
Op maandag 15 december 2003 14:47 schreef Mexoryl het volgende:
Wat voor bijles? Ik heb nog geen rijbewijs als je daar op doelt..
of je moet "achteruit inparkeren" bedoelen
quote:he, gezellig, met z'n allen op rijles bij meneer L!
Op maandag 15 december 2003 14:47 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Wat voor bijles? Ik heb nog geen rijbewijs als je daar op doelt.
.
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:47 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Wat voor bijles? Ik heb nog geen rijbewijs als je daar op doelt.
.
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:50 schreef beaverhausen het volgende:
he, gezellig, met z'n allen op rijles bij meneer L!
nu wel heel erg relaxed is na gefaxte Ritalinnetje van meneer L..
quote:Alle bijles is welkom
Op maandag 15 december 2003 14:50 schreef XMN8R het volgende:[..]
We hadden het toch niet over autorijden
of je moet "achteruit inparkeren" bedoelen
![]()
quote:pilletje?
Op maandag 15 december 2003 14:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
Oh jee, daar gaat de goed naam van meneer L..
je krijgt er geen betere naam door maar het interesseert je ook niet meer zo veel
quote:*aanvraag-formuliertje fax*
Op maandag 15 december 2003 14:53 schreef Mexoryl het volgende:
Alle bijles is welkom. Ik heb nog veel te leren.
quote:zeg
Op maandag 15 december 2003 14:56 schreef beaverhausen het volgende:[..]
pilletje?
je krijgt er geen betere naam door maar het interesseert je ook niet meer zo veel
je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben wel relaxed-nieuwsgierig.
quote:ik zit op m'n werk, niewsgierige ajuu... ben eigenlijk ook aan t receptionellen, maar dan beetje anders...
Op maandag 15 december 2003 14:58 schreef ajuu het volgende:[..]
zeg
heb je ook altijd vrij
of zit je op school? of...je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben wel relaxed-nieuwsgierig.
quote:nee dank je, catherina amalia receptionella, ik heb mijn eigen pilletjes al ingenomen.
Op maandag 15 december 2003 15:01 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ook een pilletje?
quote:receptionisten hebben altijd lekker veel tijd he? of niet?
Op maandag 15 december 2003 15:01 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik zit op m'n werk, niewsgierige ajuu... ben eigenlijk ook aan t receptionellen, maar dan beetje anders...
quote:Wat slik je dan zo al?
Op maandag 15 december 2003 15:09 schreef ajuu het volgende:[..]
nee dank je, catherina amalia receptionella, ik heb mijn eigen pilletjes al ingenomen.
= wel genoeg.
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:10 schreef ajuu het volgende:[..]
receptionisten hebben altijd lekker veel tijd he? of niet?
je bent wel erg gul met het verzinnen van bijnamen voor mij, he meneer ajuu?
quote:wat receptioneer jij dan al zoal?
Op maandag 15 december 2003 15:16 schreef beaverhausen het volgende:[..]
je bent wel erg gul met het verzinnen van bijnamen voor mij, he meneer ajuu?
quote:ik neem voornamelijk de telefoon aan en tik wat boekingen in op de compudinges...
Op maandag 15 december 2003 15:22 schreef ajuu het volgende:[..]
wat receptioneer jij dan al zoal?
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:25 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik neem voornamelijk de telefoon aan en tik wat boekingen in op de compudinges...
"met ajjuu...hallo? nee, belt u later maar weer terug...zit nu even te fokken..nee, gewoon alleen..."
quote:en daar heb je geen MSN?
Op maandag 15 december 2003 15:25 schreef beaverhausen het volgende:
ik neem voornamelijk de telefoon aan en tik wat boekingen in op de compudinges...
quote:shhhh, ik probeer nog een beetje professioneel over te komen.....
Op maandag 15 december 2003 15:37 schreef XMN8R het volgende:[..]
en daar heb je geen MSN?
quote:Ok ok, ik hou al op
Op maandag 15 december 2003 13:15 schreef XMN8R het volgende:[..]
doe es niet
Wat ik bedoelde is dat dit werk niet op mijn eigen krachten, wensen en studie is afgestemd, maar dat ik het hier "red" dankzij leuke collega's en het feit dat ik huur moet betalen en dit werk 5 min fietsen van m'n werk is. O ja... en de gedachten dat nieuw werk, en werk dat passend is, niet echt makkelijk te vinden is.
Maar qua creativiteit bloed ik dood. Heb al in maaaaaaaaaaaaanden geen gedicht of verhaal meer geschreven, geen cd hoes gesoept of ander kunstwerk of postertje. Heb al maaaaaanden niet meer aan m'n dagboek gewerkt. Om nog maar te zwijgen over strips die ik gemaakt heb.... 0,0.
Jech. Ik bloed dood.
Iemand een infuusje crea?
quote:*stripje crea-pillen overhandig*
Op maandag 15 december 2003 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok, ik hou al opWat ik bedoelde is dat dit werk niet op mijn eigen krachten, wensen en studie is afgestemd, maar dat ik het hier "red" dankzij leuke collega's en het feit dat ik huur moet betalen en dit werk 5 min fietsen van m'n werk is. O ja... en de gedachten dat nieuw werk, en werk dat passend is, niet echt makkelijk te vinden is.
Maar qua creativiteit bloed ik dood. Heb al in maaaaaaaaaaaaanden geen gedicht of verhaal meer geschreven, geen cd hoes gesoept of ander kunstwerk of postertje. Heb al maaaaaanden niet meer aan m'n dagboek gewerkt. Om nog maar te zwijgen over strips die ik gemaakt heb.... 0,0.
Jech. Ik bloed dood.
(de infuusjes zijn op )
quote:Aaaawww, dan ga je in je vrije tijd gewoon iets doen. Daarmee bedoel ik: wandelen, naar een meuseum, winkelen puur om mensen te kijken, kunstboeken lezen in de bieb, door de natuur lopen, gewoon dingen waarvan je eigenlijk denkt, dat is voor burgelijke Troskompaslezers. Dat helpt echt!
Op maandag 15 december 2003 16:50 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ok ok, ik hou al op
Wat ik bedoelde is dat dit werk niet op mijn eigen krachten, wensen en studie is afgestemd, maar dat ik het hier "red" dankzij leuke collega's en het feit dat ik huur moet betalen en dit werk 5 min fietsen van m'n werk is. O ja... en de gedachten dat nieuw werk, en werk dat passend is, niet echt makkelijk te vinden is.
Jech. Ik bloed dood.
quote:Creatine
Op maandag 15 december 2003 17:00 schreef XMN8R het volgende:[..]
*stripje crea-pillen overhandig*
(de infuusjes zijn op
)
quote:creativiteit stroomt bij mij door de aderen, zowel qua muziek, concepten en tekenen als in het verzinnen
Op maandag 15 december 2003 16:50 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ok ok, ik hou al op
Jech. Ik bloed dood.
ik ga binnenkort een huiskamer restylen in KillBillstyle, en ik ben bezig met twee posters van tori amos .
quote:Fijn om te horen dat er mensen zijn bij wie het nog niet doodbloedt
Op maandag 15 december 2003 17:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
creativiteit stroomt bij mij door de aderen, zowel qua muziek, concepten en tekenen als in het verzinnen
.
ik ga binnenkort een huiskamer restylen in KillBillstyle, en ik ben bezig met twee posters van tori amos
.
*pakt creatine stripjes en pillen aan*
O ooow... gaat het nu zoals in Requiem for a Dream?
Hmm, ik moet gewoon een dosisje Eef hebben. Die geeft me altijd wel een energie-boost
quote:Ik ben laatst met Pup naar het ijssculpturenfestival gegaan... is dat Tros genoeg?
Op maandag 15 december 2003 17:03 schreef Waxxer het volgende:gewoon dingen waarvan je eigenlijk denkt, dat is voor burgelijke Troskompaslezers. Dat helpt echt!
![]()
quote:als je dan toch iets wilt doen: maak voor mij eens een poster van tori amos, waarop haar grootse kwaliteit duidelijk zichtbaar is! en gooi al je creativiteit in de strijd!
Op maandag 15 december 2003 17:08 schreef Ang3l het volgende:[..]
Fijn om te horen dat er mensen zijn bij wie het nog niet doodbloedt
*pakt creatine stripjes en pillen aan*
O ooow... gaat het nu zoals in Requiem for a Dream?Hmm, ik moet gewoon een dosisje Eef hebben. Die geeft me altijd wel een energie-boost
die killbillkamer wordt cool! ik mag een gigantische muurschildering maken, in mangastyle .
quote:*eensch*
Op maandag 15 december 2003 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Bah!!(samenvatting van deze dag)
Maandag, sowieso "bah"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |