Plaatst hier nieuwsfoto's met alternatieve (grappige) krantenkop of tekstregel.
Mogelijke actuele web-bronnen voor nieuwsfoto's zijn: > Lycos, Yahoo, Reuters en/of Scraped Feeds
Dit is het vervolg op:
Zwarte lijst: De volgende sites plaatsen foto's die snel rouleren. Gebruik daarom geen directe gelinkte plaatjes naar die locaties, maar plaats ze eerst op een andere site.
[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 15-12-2003 00:42]
rotterdamse zwerver wint saddam lookalike wedstrijd
vrouw saddam gaf aanwijzingen
Osama niet van plan om de laatste terroristmode te volgen en zijn baard af te scheren: "ik vind het fijn dat als ik mijn koffie ernast giet, die niet meteen op mijn kleren komt" - aldus Bin Laden
quote:*G*
Op maandag 15 december 2003 00:29 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Wetenschap sluit uit: Vallende sterren staan los van intelligent levende wezens elders
Bush eist draadloze telefoon: want op dit moment kan hij, als hij aan de telefoon zit, niet bij zijn vodka in de mineraalwaterflesje
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:28 schreef DarkFire het volgende:
[afbeelding]Saddam opgepakt door Super Mario!
Ook Saddam gebruikt Gillette
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:45 schreef the.moderator het volgende:Niet linken naar (leuke) gephotoshopte plaatjes
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:28 schreef DarkFire het volgende:
[afbeelding]Saddam opgepakt door Super Mario!
Ook Saddam gebruikt Gillette
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:45 schreef the.moderator het volgende:Niet linken naar (leuke) gephotoshopte plaatjes[/list]A.u.b. geen discussie of verhalen, just pictures that tell a thousand words.
Kerstman dit seizoen verhinderd
"The American pigs will never capture Saddam. We are still in control of Iraq!"
Saddam Hussein opgepakt! De ex-dictator werd in een verdwaasde toestand in een donker hol gelocaliseerd
Saddam zaait dood en verderf door 8 maanden zijn tanden niet te poetsen, bij nader onderzoek zijn in z'n mond 5 nieuwe bactierie soorten ondekt, bush denkt daarbij aan een uitstekende chemisch wapen made in Amerika
Nieuwe naam moet Vroom & Dreesman van tuttig imago afhelpen
"Nee lieverd, ik kom wat later"
[Dit bericht is gewijzigd door Dodec op 15-12-2003 09:52]
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:58 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Osama niet van plan om de laatste terroristmode te volgen en zijn baard af te scheren: "ik vind het fijn dat als ik mijn koffie ernast giet, die niet meteen op mijn kleren komt" - aldus Bin Laden
quote:Plaatst hier nieuwsfoto's met alternatieve (grappige) krantenkop of tekstregel.
Op maandag 15 december 2003 02:12 schreef Sessy het volgende:
*G*[afbeelding]
Bush eist draadloze telefoon: want op dit moment kan hij, als hij aan de telefoon zit, niet bij zijn vodka in de mineraalwaterflesje
De bedoeling was toch een krantenkop-achtig-iets? Dat zijn jou 'verhaaltjes' dus niet.
Verder no offence hoor, maar moest 't ff kwijt.
quote:Het is in ieder geval minder erg dan hier discussie te gaan voeren.
Op maandag 15 december 2003 10:22 schreef Mr.J het volgende:[..]
[..]Plaatst hier nieuwsfoto's met alternatieve (grappige) krantenkop of tekstregel.
De bedoeling was toch een krantenkop-achtig-iets? Dat zijn jou 'verhaaltjes' dus niet.
Verder no offence hoor, maar moest 't ff kwijt.
Ik doe me best maar kan niet vinden hoe ik hier een foto zet waar dan tekst onder komt.
Verder snap ik de 'geen photoshop policy' echter een uitzondering van tekst IN de foto... dat maakt toch geen zak uit!?
MOET het er per se onder, in zwarte kleine lettertjes>>>>!!?!
quote:Zoals ik ook al postte in je FB topic:
Op maandag 15 december 2003 12:58 schreef fokijama het volgende:
Ik doe me best maar kan niet vinden hoe ik hier een foto zet waar dan tekst onder komt.
code:Zie ook dit stukje van de FAQ voor meer tips.[img]url van het plaatje[/img]
quote:Niet photoshoppen is niet photoshoppen, gewoon een plaatje uit het nieuws posten en er een tekst onder plaatsen
Verder snap ik de 'geen photoshop policy' echter een uitzondering van tekst IN de foto... dat maakt toch geen zak uit!?
MOET het er per se onder, in zwarte kleine lettertjes>>>>!!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |