quote:Hehe...
Op maandag 15 december 2003 17:50 schreef SCH het volgende:
Ik speel met de gedachte om verliefd op Nigel de Jong te worden.Hij is zowel de aantrekkelijkste als de slimste Ajax-speler

Jij houdt wel van basketbalneger-kapsels??

quote:Mwah - maar hij is zo liev met zijn mama en laatst was ie schattig met 2 vrienden in Holland Sport en liet ie zijn tattoo zien
Op maandag 15 december 2003 17:51 schreef methodmich het volgende:
Jij houdt wel van basketbalneger-kapsels??

quote:Hoe zit het eigenlijk met die Uch figuur van Wisla K. ??
Op maandag 15 december 2003 17:39 schreef mitt het volgende:Ajax heeft gewoon geen buitenspelers.

quote:Niet halen wat mij betreft, er moeten meer Nederlanders in de selectie komen.
Op maandag 15 december 2003 18:00 schreef pfaf het volgende:[..]
Hoe zit het eigenlijk met die Uch figuur van Wisla K. ??
Maja dat is mijn bescheiden mening  

quote:En als ze nou niet beter zijn als Uche, dan moeten we Uche toch halen of denk ik nu bekrompen...?
Op maandag 15 december 2003 18:16 schreef Vom het volgende:[..]
Niet halen wat mij betreft, er moeten meer Nederlanders in de selectie komen.
Ajax is een Nederlandse club en ook al loopt er (te) weinig talent rond op de Nederlandse velden, vind ik toch dat eerst hier gekeken moet worden...
Maja dat is mijn bescheiden mening

quote:Ligt aan de groeicapaciteiten van de desbetreffende spelers
Op maandag 15 december 2003 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En als ze nou niet beter zijn dan (
) Uche, dan moeten we Uche toch halen of denk ik nu bekrompen...?

fautje
 fautjeMaar goed, we hebben het gezien met Sikora en Soetaers die ik dan maar even voor Hollander aanzie... Het niveau is niet hoog genoeg, en dus moet het maar van ver komen.

quote:Daar heb je gelijk in
Op maandag 15 december 2003 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:fautje
Maar goed, we hebben het gezien met Sikora en Soetaers die ik dan maar even voor Hollander aanzie... Het niveau is niet hoog genoeg, en dus moet het maar van ver komen.

quote:Dat zijn beiden dan ook niet echt vleugelspitsen maar meer links- en rechts georienteerde spitsen die af en toe een bal snoeihard zelf het doel in willen jetsen (ok ok, met name Soetaers deed dat bij Roda af en toe).
Op maandag 15 december 2003 18:26 schreef Vom het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in

quote:Het ging mij meer om het idee van: Als het dichtbij niet goed genoeg is, dan moet het betere van ver komen
Op maandag 15 december 2003 18:54 schreef twi het volgende:[..]
Dat zijn beiden dan ook niet echt vleugelspitsen maar meer links- en rechts georienteerde spitsen die af en toe een bal snoeihard zelf het doel in willen jetsen (ok ok, met name Soetaers deed dat bij Roda af en toe).

quote:Ik ga morgen naar AJAX - NAC!
Op dinsdag 16 december 2003 08:06 schreef superjoden het volgende:
nog meer mensen die morgen tegen NAC gaan... verwacht niet dat het echt druk zal worden....

quote:Na deze en eerdere uitspraken van Koeman over zijn aankopen vind ik de kritiek richting Koeman onterecht dat hij zijn aankopen niet wil passeren. Eens te meer zie ik Koeman als de trainer die AJAX weer naar de top van Europa kan helpen
Ronald Koeman heeft een vierde Belg toegevoegd aan zijn selectie. Vanaf 5 januari 2004 zal Tom De Mul meetrainen met de A-selectie van Ajax. De zeventienjarige moet helpen de zwakke rechtsbuitenpositie in te vullen.
De Mul kwam begin vorig seizoen over van GB Antwerpen. Bij de A1 van Ajax maakte hij de laatste tijd zoveel indruk dat Koeman en Van Gaal besloten hem over te hevelen naar de A-selectie. 'Mijn geluk is onbeschrijflijk', laat De Mul weten in Het Laatste Nieuws. 'Ik kon Louis van Gaal wel rond de nek vliegen van blijdschap, toen hij het me zei. Dit is de mooiste dag van mijn leven.''Hij is nog wat te flegmatiek', vertelt junioren-coach Danny Blind in De Telegraaf. 'Het hoort er een beetje bij, maar als je als eerstejaars A-junior bij Ajax 1 komt, kan die tekortkoming snel verholpen zijn.'
Coach Koeman klaagde afgelopen weekeinde nog dat zijn ploeg een rechtsbuiten ontbeert. Andy van der Meyde vertrok in de zomer naar Internazionale, Steven Pienaar is al weken geblesseerd en Victor Sikora voldoet niet aan de verwachtingen, als hij al niet geblesseerd is. Reden waarom Koeman hoopt dat Ajax in de winterstop de Nigeriaan Kalu Uche los kan weken bij Wisla Kraków.
Wesley Sonck is de speler die dit seizoen vooral op de rechterflank te vinden was, maar hij blijft meer een speler voor het centrum van de aanval. Dat laatste maakte Koeman nog eens duidelijk in Het Laatste Nieuws 'Sonck was voor mij louter een noodoplossing omdat ik geen alternatief had voor die positie. Sonck heeft het gezien de omstandigheden goed gedaan, maar ik wil hem in de spits gebruiken.'
In diezelfde krant laat de Ajax-coach weten niet tevreden te zijn met Tom Soetaers. 'Ik begrijp wel dat het voor Soetaers in zijn eerste seizoen bij Ajax nog wat zoeken is,. maar hij moet beseffen dat hij meer moet laten zien. Wat hij nu brengt is te weinig voor een Ajacied.'

quote:Zal niet superdruk zijn vroege ronde AC.. Maarja wij zitten in vak 410 en das toch wel vol... Vanaf 19.00 in suphome
Op dinsdag 16 december 2003 08:06 schreef superjoden het volgende:
nog meer mensen die morgen tegen NAC gaan... verwacht niet dat het echt druk zal worden....

quote:En zijn vader heeft bij de mooiste club van het land gespeeld en is dara zelfs uitgegroeid tot international! Held (zijn vader dan)
Op maandag 15 december 2003 17:50 schreef SCH het volgende:
Ik speel met de gedachte om verliefd op Nigel de Jong te worden.Hij is zowel de aantrekkelijkste als de slimste Ajax-speler

quote:Zat jij zondag nog in 410 of zat je toen ergens anders... ik weet het niet meer. Ik zat wel in 410 was echt mooi de actie voor Para!
Op dinsdag 16 december 2003 14:22 schreef devv05 het volgende:[..]
Zal niet superdruk zijn vroege ronde AC.. Maarja wij zitten in vak 410 en das toch wel vol... Vanaf 19.00 in suphome

quote:Ergens anders.. Heb dit seizoen nog SC voor vak 405, komend seizoen hopelijk 410 of een van de omliggende vakken...
Op dinsdag 16 december 2003 15:14 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Zat jij zondag nog in 410 of zat je toen ergens anders... ik weet het niet meer. Ik zat wel in 410 was echt mooi de actie voor Para!
Maar morgen dus wel 410..  

quote:En daarna stal die ff geld van ze teamgenoten. Heeft ie zeker daar ook geleerd.
Op dinsdag 16 december 2003 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
En zijn vader heeft bij de mooiste club van het land gespeeld en is dara zelfs uitgegroeid tot international! Held (zijn vader dan)

quote:Is 405 niet lange zijde ???
Op dinsdag 16 december 2003 15:17 schreef devv05 het volgende:[..]
Ergens anders.. Heb dit seizoen nog SC voor vak 405, komend seizoen hopelijk 410 of een van de omliggende vakken...
Maar morgen dus wel 410..

quote:2x thuisverlies
Op dinsdag 16 december 2003 15:18 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik ben er morgen ook bij!
Ze hebben tegen Nac wel wat goed te maken (2x thuis verlies en dit seizoen uit)
 vorig seizoen was gelijk toch?

quote:Misschien een foto van Menno Buch
Op dinsdag 16 december 2003 16:09 schreef Demol het volgende:
Heeft iemand een plaatje van bobo's in een skybox in de Arena? Ik heb zo'n foto nodig voor een werkstuk.

quote:Ja, 2-2, maar de twee seizoenen daarvoor werd verloren dacht ik.
Op dinsdag 16 december 2003 15:58 schreef ChAoZ het volgende:[..]
2x thuisverlies

quote:zit zelf in vak 401 as usual.... viel spass en het wordt weer tijd voor een sprankelende pot want de laatste weken gaat het moeizaam maarja de punten worden gewoon gepakt.... denk dat de meeste spelers en ronald blij zijn als het winterstop is zodat de blessures kunnen genezen...
Op dinsdag 16 december 2003 08:30 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Ik ga morgen naar AJAX - NAC!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |