abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:32:27 #1
10090 waspman
life is sweet
pi_1057549
spits:
quote:
El Moumni ,,ontsteld'' door brief Van Boxtel

ROTTERDAM (ANP) - De Rotterdamse imam El Moumni is geschokt door de brief die minister van Boxtel (integratiebeleid) hem vorige week heeft gestuurd. De bewindsman uitte hierin zijn verontwaardiging over de vermeende leugens van de imam.

,,Uw brief aan mij waarin ik als leugenaar ben afgeschilderd, heeft bij mij diepe sporen van ontsteltenis achtergelaten'', schreef de omstreden imam woensdag in een reactie op de brief van de minister.

In het gesprek dat Van Boxtel 23 mei met El Moumni had, wilde Van Boxtel twee dingen van de imam weten. Een daarvan was of de citaten van de imam in Vrij Nederland klopten. Het weekblad schreef El Moumni de uitspraak toe dat honden en varkens nog beter zijn dan homoseksuelen. El Moumni drukte Van Boxtel op het hart dat hij deze uitlatingen niet had gedaan in het vraaggesprek met Vrij Nederland.

Onderzoek

Uit een onderzoek naar preken van El Moumni in opdracht van Van Boxtel bleek vorige week dat de imam in Marokko dieren wel degelijk beter noemt dan homo's. Van Boxtel schreef hierop een boze brief naar El Moumni waarin hij liet weten hevig teleurgesteld zijn in de imam.

El Moumni zegt nu dat Van Boxtel in het gesprek op 23 mei specifiek naar zijn uitlatingen in het interview met Vrij Nederland vroeg, niet naar zijn preken. Die waren geen onderwerp van gesprek. ,,Bovendien, ik hoef mij bij u niet te verantwoorden voor de inhoud van mijn preken'', schrijft El Moumni in zijn reactie.
Hij heeft het dus wel gezegd!!, helemaal geen verkeerde vertaling ofzo, link123!! hij vond het alleen beter om te liegen (ikke niet begrepe)

Preek

,De preek waarnaar u in uw brief refereert, dateert van zes jaar geleden en had geen enkele relatie met Europa, noch met Europeanen'', zegt de imam verder. In de bewuste preek citeert hij verzen uit de Koran waarin staat dat schriftgeleerden de daden van ,,onoplettende'' mensen lager kwalificeren dan de daden van honden, apen en varkens.

,,Dit oordeel betreft niet de mens, maar zijn daden Dat was de kern van mijn preek.'' Dat anderen in deze preek lezen dat de Europeanen lager zijn dan honden en varkens, kan volgens El Moumni het gevolg zijn van verkeerde interpretaties van zijn Arabische teksten.

Een woordvoerder van de minister meldde woensdag dat de minister zelf de brief nog niet heeft ontvangen. de pers is belangrijker??

pi_1057583
quote:
(ikke niet begrepe)
Bah. Ik keur zijn uitspraak absoluut niet goed, maar de manier waarop jij hier weer met teksten loopt te kwakken is ook van een bedroevend laag nivo
pi_1057601
Ja, hij is natuurlijk hevig op zijn pik getrapt, door een kafir(en nog Europeaan ook) voor leugenaar uit gemaakt worden, dat is natuurlijk een grote schok...
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:40:34 #4
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1057610
quote:
El Moumni zegt nu dat Van Boxtel in het gesprek op 23 mei specifiek naar zijn uitlatingen in het interview met Vrij Nederland vroeg, niet naar zijn preken. Die waren geen onderwerp van gesprek. ,,Bovendien, ik hoef mij bij u niet te verantwoorden voor de inhoud van mijn preken'', schrijft El Moumni in zijn reactie.
Whatever Waspman. Laten we dat dan gaan invoeren: Verantwoording afleggen aan een minister over de inhoud van preken. Schaf lekker de scheiding tussen kerk en staat af, en veel plezier verder. Eikel!
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:45:30 #5
10090 waspman
life is sweet
pi_1057637
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:40 schreef links234 het volgende:

[..]

Whatever Waspman. Laten we dat dan gaan invoeren: Verantwoording afleggen aan een minister over de inhoud van preken. Schaf lekker de scheiding tussen kerk en staat af, en veel plezier verder. Eikel!

natuurlijk hoeft hij geen verantwoording af te leggen.. maar hij wist dondersgoed wat van Boxtel bedoelde, en dat hij zich er op zo'n manier probeert onderuit te lullen vind ik gewoon laf
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:47:47 #6
10188 links234
pi_1057651
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:45 schreef waspman het volgende:

[..]

natuurlijk hoeft hij geen verantwoording af te leggen.. maar hij wist dondersgoed wat van Boxtel bedoelde, en dat hij zich er op zo'n manier probeert onderuit te lullen vind ik gewoon laf

Waarom? Als van B. vraagt naar de inhoud van een interview met VN dit jaar, waarom zou je dan gaan lullen over een preek in marokko van (sinds wanneer is hij weg uit marokko?) 6 jaar terug?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:48:46 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1057658
Ik ben er ook niet over te spreken hoor, uitlatingen van die jurk kan ik niet tolereren en van Boxtel gelukkig ook niet.
Ik ben wel benieuwd naar de afloop....
The truth was in here.
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:54:35 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1057687
"Tonight ììn Ce-lèbrity Deathmatch...! "
The Internets, I needs it..
  woensdag 20 juni 2001 @ 16:59:23 #9
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1057721
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:47 schreef links234 het volgende:

[..]

Waarom? Als van B. vraagt naar de inhoud van een interview met VN dit jaar, waarom zou je dan gaan lullen over een preek in marokko van (sinds wanneer is hij weg uit marokko?) 6 jaar terug?

Oh ja! Dat is een mooie! Wat ben jij een kneus zeg

Alles lul je goed! Niet te geloven
Dus als de politie aan mij vraagt: Meneer, heeft u dat vermoorde kind in uw achtertuin begraven?
Ik: Nee meneer

En later blijkt dat ik het kind in mijn voortuin had begraven, dan zal ik tijdens de rechtszaak zeker stellen dat ik niet gelogen heb tijdens het verhoor omdat ze vroegen of ik het kind in de achtertuin heb begraven, en ze niks vroegen over de voortuin?
DAT is de redenatie die jij nu gebruikt
Het heeft ook totaal geen zin om daar tegenin te gaan, want jij luistert toch naar geen enkel argument

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_1057734
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:36 schreef MrBig het volgende:
nivo
niveau
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:03:10 #11
10188 links234
pi_1057740
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:59 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Dus als de politie aan mij vraagt: Meneer, heeft u dat vermoorde kind in uw achtertuin begraven?

En later blijkt dat ik het kind in mijn voortuin had begraven, dan zal ik tijdens de rechtszaak zeker stellen dat ik niet gelogen heb tijdens het verhoor omdat ze vroegen of ik het kind in de achtertuin heb begraven, en ze niks vroegen over de voortuin?
Het heeft ook totaal geen zin om daar tegenin te gaan, want jij luistert toch naar geen enkel argument

Goeie vergelijking ook. Vergelijken werkt ook zo goed in discussies. Maar als je het toch wilt doen:

Je bent niet verplicht om dat soort dingen tegen de politie te zeggen.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 juni 2001 @ 17:11:31 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1057779
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:59 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Als aan jouw gevraagd wordt of je tegen je moeder gezegd hebt dat je Links234 een kneus vind, en je antwoord daarop in alle eerlijkheid daar op "nee" (want ik neem toch aan dat je het daar niet over hebt met je moeder), dan mogen we jou voor een leugenaar uit maken omdat je het wel op Fok gezegd hebt?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:16:38 #13
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1057796
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Als aan jouw gevraagd wordt of je tegen je moeder gezegd hebt dat je Links234 een kneus vind, en je antwoord daarop in alle eerlijkheid daar op "nee" (want ik neem toch aan dat je het daar niet over hebt met je moeder), dan mogen we jou voor een leugenaar uit maken omdat je het wel op Fok gezegd hebt?

Ja, want dan heb ik het toch gedaan?

Simpel zat

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:18:50 #14
10188 links234
pi_1057806
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:16 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Simpel zat

Ook in topics van 6 jaar geleden op een ander forum?
pi_1057808
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:16 schreef X-Ray het volgende:

Simpel zat

Heb jij nou een verrekte laag IQ of heb ik te hard aan m'n stickie lopen zuigen?
Wittgenstein
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:19:37 #16
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_1057811
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:47 schreef links234 het volgende:

[..]

Deze geachte meneer El M. loopt al zo'n 25 jaar rond in NL, maar spreekt nog geen woord Nederlands.
Waar van Boxtel aan refereerde was een boek dat enkele jaren geleden in Marokko is uitgebracht met preken die deze meneer IN NEDERLAND heeft gehouden. Hij deed dit naar aanleiding van uitspraken van de geachte meneer El M. dat de citaten in VN geen correcte weergave waren van zijn standpunten, maar een verkeerde vertaling. Dat boek logenstrafte die verdediging, ofwel, zijn aanvankelijke verdediging was een leugen, en daar mag van Boxtel volgens mij toch wel enigzins vervolgen over zijn.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:20:48 #17
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1057814
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:18 schreef links234 het volgende:

[..]

Ook in topics van 6 jaar geleden op een ander forum?

Als ik dat had gedaan, is het antwoord ja

Jezus wat ben jij simpel zeg?!

Niet zo gek dat je je rot verveelt op je werk!

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:22:08 #18
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1057821
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:19 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Heb jij nou een verrekte laag IQ of heb ik te hard aan m'n stickie lopen zuigen?

Jij hebt te hard aan je stickie lopen zuigen

Ik kan trouwens wel wat beters voor je regelen als je dat wil hoor
Dat wiet roken is leuk als je 15 bent, maar als grote jongen is het niks natuurlijk

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:25:16 #19
10188 links234
pi_1057837
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:22 schreef X-Ray het volgende:
Ach jee, daar hebben we onze huisdealer ook weer.
pi_1057841
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:22 schreef X-Ray het volgende:

Maar volgens mij las je toch niet goed. Je had het namelijk niet tegen je moeder verteld, dus je hád naar alle waarheid 'nee' kunnen zeggen.

Wittgenstein
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:39:25 #21
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1057908
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:25 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Maar volgens mij las je toch niet goed. Je had het namelijk niet tegen je moeder verteld, dus je hád naar alle waarheid 'nee' kunnen zeggen.

Je hebt gelijk
Ik had niet goed gekeken

Maar dan gaat die vergelijking dus echt nergens over!
EL Moumni heeft het namelijk wel gezegd, alleen in een andere preek. Mist deze man dan daadwerkelijk het verstand om logisch na te denken?
Blijkbaar

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  woensdag 20 juni 2001 @ 17:56:21 #22
272 R@b
No-nonsens
pi_1057984
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 16:32 schreef waspman het volgende:
spits:

De Rotterdamse imam El Moumni is geschokt door de brief die minister van Boxtel (integratiebeleid) hem vorige week heeft gestuurd. De bewindsman uitte hierin zijn verontwaardiging over de vermeende leugens van de imam.

,,Uw brief aan mij waarin ik als leugenaar ben afgeschilderd, heeft bij mij diepe sporen van ontsteltenis achtergelaten'', schreef de omstreden imam woensdag in een reactie op de brief van de minister.

De opmerking van El-Moumni dat homo's ziek zijn heeft diepe sporen van ontsteltenis achtergelaten bij Nederlandse homo's, en niet alleen bij hen.
quote:
In het gesprek dat Van Boxtel 23 mei met El Moumni had, wilde Van Boxtel twee dingen van de imam weten. Een daarvan was of de citaten van de imam in Vrij Nederland klopten. Het weekblad schreef El Moumni de uitspraak toe dat honden en varkens nog beter zijn dan homoseksuelen. El Moumni drukte Van Boxtel op het hart dat hij deze uitlatingen niet had gedaan in het vraaggesprek met Vrij Nederland.
Dat klopt, want El-Moumni heeft nooit een vraaggesprek gevoerd met Vrij Nederland. VN citeerde uit ''oud werk'' van El-Moumni, en dat is waar Van Boxtel ook op doelde.
Heeft die malloot het weer eens verkeerd begrepen?. Misschien moet Moumni eens Nederlands leren spreken...
quote:
Onderzoek

Uit een onderzoek naar preken van El Moumni in opdracht van Van Boxtel bleek vorige week dat de imam in Marokko dieren wel degelijk beter noemt dan homo's. Van Boxtel schreef hierop een boze brief naar El Moumni waarin hij liet weten hevig teleurgesteld zijn in de imam.

Het ging niet om een interview met VN, maar over zijn preekboeken. Van Boxtel wilde weten of El-Mouni dat ooit gezegd had.
quote:

Preek

,De preek waarnaar u in uw brief refereert, dateert van zes jaar geleden en had geen enkele relatie met Europa, noch met Europeanen'', zegt de imam verder. In de bewuste preek citeert hij verzen uit de Koran waarin staat dat schriftgeleerden de daden van ,,onoplettende'' mensen lager kwalificeren dan de daden van honden, apen en varkens.

,,Dit oordeel betreft niet de mens, maar zijn daden. Dat was de kern van mijn preek.'' Dat anderen in deze preek lezen dat de Europeanen lager zijn dan honden en varkens, kan volgens El Moumni het gevolg zijn van verkeerde interpretaties van zijn Arabische teksten.

Gelul van een dronken aardbei.

In de preekbundel, die als boek is uitgegeven, staat dat West Europeanen lager zijn dan varkens en honden omdat ze homohuwelijken tolereren.

Verder blijkt dat El-Moumni onze westerse samneleving verfoeit. Maar het is wel de samenleving waarin zijn geloofsgenoten moeten integreren.

quote:
Een woordvoerder van de minister meldde woensdag dat de minister zelf de brief nog niet heeft ontvangen.
Uiteraard. De media-propaganda machine van de molslims werk op volle toeren.

Een brief eerder in de openbaarheid brengen dan dat de afzender hem ontvangen heeft. Wat een toonbeeld van beschaving.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 20 juni 2001 @ 18:08:32 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1058048
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 17:56 schreef R@b het volgende:
Gelul van een dronken aardbei.
Moslims mogen geen alcohol drinken
The Internets, I needs it..
pi_1058094
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 18:08 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Moslims mogen geen alcohol drinken

Aardbeien wel! nu weten we zijn echte identiteit
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 24 juni 2001 @ 00:08:34 #25
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1076198
Ontsteld, hebben ze die clown nog steeds niet op het vliegtuig gezet ?
Hevig kunne kwatsu is een gave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')