abonnement Unibet Coolblue
pi_16324914
ik checkte net mijn mailbox en daar zat het volgende mailtje in:
quote:
AirRaid, Joda, Atrimar, GotenSSJ, TheScienceMan, Bartoli, Jan-jaap, Werik, en er zijn vast nog wel een paar FC Fokkers die ik vergeten ben of waar ik geen e-mail adres van heb.

De admins hebben me gevraagd of er nog topics op het Eiland staan die ik naar een ander forum wil schuiven voordat het Eiland op slot gaat.
Ik denk dat het niet aan mij is om dat te beslissen - dat is aan de users van een bepaald topic. Zelf dacht ik dat als er een topic een kans van slagen had "in de boze forumwereld buiten FokEiland", dat het dan jullie voetbaltopic zou zijn. In [VBL] bestaat al een soortgelijk topic en ik denk dat FC Fok daar best wel weer een mooie competitie zou kunnen opbouwen.

Natuurlijk kunnen jullie denken dat het een kut-idee is.
Of jullie kunnen daar zelf een nieuw(e) topic(reeks) starten.
Maar als jullie je topic naar VBL verplaatst willen hebben, dan hoef je het maar aan te geven en dan wordt ervoor gezorgd.
Als je een ander topic naar een ander sub-forum zou willen laten verplaatsen, kan je dat natuurlijk ook aangeven.

Ach.... in ieder geval hebben jullie nu de e-mail adressen van een groot deel van de FC Fokkers in één keer bij elkaar....

Groetjes, Ingrid (Phoenixx)
zijn er hier mensen in geinteresserd of hebben jullie lieve de doorstart op het nieuwe eiland
zoals in de post hierboven vermeld is?
pi_16336549
He FC Fokkers, ik heb net een mail gestuurd naar AirRaid, en ik wil wel graag verder als getalenteerd keeper van FC Fok!. .

Mij maakt 't trouwens niet zoveel uit waar dit topic terecht komt, in VBL of het nieuwe Eiland.

Hoi.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 10:48:42 #178
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16336567
het maakt mij ook niet zo heel veel uit eerlijk gezegd maar ik vindt fc fok toch iets minder bij het voetbal forum passen.

maar als de rest het daarheen wilt heb ik er geen problemen mee

Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 17 januari 2004 @ 10:49:10 #179
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16336572
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:22 schreef Lelijke_Aap het volgende:
* Lelijke_Aap komt ook het stadion binnen en begint een balletje mee te trappen met de jongens. Zullen we nog een pilsje gaan drinken in de kantine?

even serieus, wat denken we van een FC Fok meet ergens in het land?


ja ff serieus

ik ben 13

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16336696
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:22 schreef Lelijke_Aap het volgende:
even serieus, wat denken we van een FC Fok meet ergens in het land?
Is mij prima als het niet al te ver weg is of zo.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 januari 2004 @ 11:03:43 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16336730
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:
het maakt mij ook niet zo heel veel uit eerlijk gezegd maar ik vindt fc fok toch iets minder bij het voetbal forum passen.

maar als de rest het daarheen wilt heb ik er geen problemen mee


VBL heeft ook een voetbal team . Atrimar, AirRaid en Bartoli zijn ook allen niet onbekend met VBL. Iedereen die tijdens de mogelijke transfer periode van januari wil tranferen naar AC Fok! United #7: Op weg naar de 1e plaats! is van harte welkom.

M'n eerste post op EIL

[edit] Ik zie al dat AirRaid en Bartoli zich aangemeld hebben en meemogen op trainings kamp op de Malediven


Joda, Atrimar, GotenSSJ, TheScienceMan, Jan-jaap, Werik, en anderen zijn ook welkom om zich aan te melden.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 17-01-2004 11:09]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:54:06 #182
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16337510
na is niks voor mij
niks kan FC FOK! verbeteren zeg maar
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 januari 2004 @ 12:17:23 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16337907
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
na is niks voor mij
niks kan FC FOK! verbeteren zeg maar
Ben je al eens langs geweest?

Ik zou zeggen: probeer het eens. Je oude teamgenoten AirRaid en Bartoli zijn al aan de selectie toegevoegd .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:00:22 #184
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_16340149
International Voetbal Nieuwsbericht


Fc Fok speler Bar the Grey heeft zijn contract ingeleverd bij Fc Fok. De speler haastte zich te zeggen dat deze beslissing los gezien moest worden van de ontbinding van de contracten van de hostessen. Bar the Grey verklaardde een goed gesprek te hebben gehad met de voorzitter over zijn beslissing. Sportief ging het goed, maar toch mistte de voormalige filosoof zijn dagelijkse mijmeringen met collega filosoof en oud prof socrates. Bar the Grey heeft inmiddels overschrijving aangevraagd naar de amateurs. Volgens onbevestigde berichten is er op passende manier afscheid genomen van de teamgenoten. Naar alle waarschijnlijkheid is dit einde carriere van de veteraan.

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:00:28 #185
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16340150
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 12:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Ben je al eens langs geweest?

Ik zou zeggen: probeer het eens. Je oude teamgenoten AirRaid en Bartoli zijn al aan de selectie toegevoegd .


ik zal er over denken dan misschien dat ik het wel probeer voor de lol
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 januari 2004 @ 14:01:30 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16340174
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

ik zal er over denken dan misschien dat ik het wel probeer voor de lol


OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:05:07 #187
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16340246
pfff in het 2de beginnen dan wordt je nog reserve laten ze je nooit invallen enzovoort
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:06:04 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16340263
maar goed ik geef me wel op
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 januari 2004 @ 14:10:51 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16340372
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
pfff in het 2de beginnen dan wordt je nog reserve laten ze je nooit invallen enzovoort

Ze testen je eerst even uit. Je weet wel hoe dat gaat in een voetbal team .

Als vind dat je te weinig kansen krijgt voor voetbal in het eerste elftal mail je me maar .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:11:33 #190
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16340387
kijk maar in het topic ik heb me al opgegeven
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:18:54 #191
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16340544
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
International Voetbal Nieuwsbericht


Fc Fok speler Bar the Grey heeft zijn contract ingeleverd bij Fc Fok. De speler haastte zich te zeggen dat deze beslissing los gezien moest worden van de ontbinding van de contracten van de hostessen. Bar the Grey verklaardde een goed gesprek te hebben gehad met de voorzitter over zijn beslissing. Sportief ging het goed, maar toch mistte de voormalige filosoof zijn dagelijkse mijmeringen met collega filosoof en oud prof socrates. Bar the Grey heeft inmiddels overschrijving aangevraagd naar de amateurs. Volgens onbevestigde berichten is er op passende manier afscheid genomen van de teamgenoten. Naar alle waarschijnlijkheid is dit einde carriere van de veteraan.


hey bar kom ook naar :http://eiland.fantasyfellowship.net/viewforum.php?f=1

dit geldt voor alle fc fokkers : http://eiland.fantasyfellowship.net/viewforum.php?f=1

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16355200
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:03 schreef Doc het volgende:

[..]

VBL heeft ook een voetbal team . Atrimar, AirRaid en Bartoli zijn ook allen niet onbekend met VBL. Iedereen die tijdens de mogelijke transfer periode van januari wil tranferen naar AC Fok! United #7: Op weg naar de 1e plaats! is van harte welkom.

M'n eerste post op EIL

[edit] Ik zie al dat AirRaid en Bartoli zich aangemeld hebben en meemogen op trainings kamp op de Malediven


Joda, Atrimar, GotenSSJ, TheScienceMan, Jan-jaap, Werik, en anderen zijn ook welkom om zich aan te melden.


Dan moet ik even kijken waar ik erin pas
pi_16355265
--- Bericht van de Voorzitter ---
Vanaf 18 januari zijn alle contracten van FC Fok! ontbonden i.v.m. de opheffing van de club door het verdwijnen van het eiland. Aan alle spelers wordt het beste gewenst met hun voetbalcarrière. FC Fok! was een geweldige club. Jammer dat het zo aan zijn eind moet komen.

Vanaf een andere locatie:
TheScienceMan
Voorzitter FC Fok!
Voorzitter ICSO&A
Voorzitter IFSA

pi_16355448
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:19 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

Dan moet ik even kijken waar ik erin pas


bij AFC zoeken ze nog een algeheel manager
  zondag 18 januari 2004 @ 19:39:09 #195
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16374780
Jongens ik wil jullie allemaal het beste wensen en veel plezier of op Fok! of op het andere forum het was een fantastisch jaar met jullie allemaal Bedankt.

GotenSSJ,

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16381739
Nog een keer staat AirRaid op de middenstip van de club waar hij is geworden tot wat hij is. De stadionlampen schijnen fel, feller dan ooit. De tranen lopen over zijn gezicht.

Dat hij ooit afscheidt moest nemen van zijn club dat wist ie, maar dat het zo moest had hij nooit gedacht. Langzaam loopt hij richting het doel aan de kant waar altijd de fanatieke aanhang zat. De bal legt hij op de middenstip, nog een laatste keer scoren.

AirRaid zet een paar passen achteruit, rent richting de bal en haalt uit. De bal knalt dwars door het net heen.

Bedreoft verlaat hij het veld, slenterd door de spelerstunnel en verlaat het stadion. Als hij zich omdraait ziet hij nog net hoe de lampen uitgaan

Voorgoed.

pi_16382228
Bartoli die ook naar het stadion kwam om afscheid te nemen draaide de parkeerplaats op bij het stadion en zag de lichten uitgaan.

Sjit ik ben te laat dacht ik, totdat die een emotionele Airraid het stadion zag verlaten. Ik parkeerde de wagen, stapte uit en liep op Airraid af.

Ik groette Airraid en samen bespraken we alle mooie momenten, diepte punten en andere benoemingswaardigheden die de club die ons groot gebracht heeft en vele successen (Landstitel, Championnen Leaque, De Beker etc) gekend heeft in haar korte bestaan.

Nadat we dat besproken hadden gaven we elkaar een handdruk uit grote dank en wenste elkaar geluk met hun toekomst bij AC Fok!United. We stapten weer in de bolide en reden voor de laatste keer de parkeerplaats af. Ik keek tijdens het rijden nog een paar keer om en zag langzaam het stadion in de verte verdwijnen.

Ik keek op mijn horloge en zag dat de eerst volgende veerboot naar het vaste land vertrok over een half uur. Ik trapte het gaspedaal in om te zorgen dat ik die boot niet zou missen. Want het zou zonde zijn als ik niet verder kon werken aan mijn carriere bij Fok United maar zou verzuipen en als as in een kruik gedaan zou worden op Atlantis.

pi_16382425
Pekel pakt z'n spullen in van z'n oude huis en rijdt nog snel even naar het stadion. Daar ziet hij Bartoli net vertrekken. Toch kijk ik nog even binnen in het stadion, de hekken staan los.
Dan sta ik op het veld, en ik zie het weer voor me. Zo'n mooie wedstrijd met een uitverkocht stadion. Ik hoor nog die mensen schreeuwen en zingen. Maar dan komt er een fikse windvlaag.... Het weer wordt al erg op het Fok! Eiland. Ik pak nog een stukje gras en stop het in een bakje. Dan loop ik weer terug naar mijn auto via de spelerstunnel, en er valt een dodelijke stilte.....
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')