Dat zegt hij zelf ook altijd. Net als gisteren in Studio Voetbal.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Meestal valt een ploeg van Co in het 2e / 3e jaar weg.
Sorry maar ik denk dat Koeman nooit zon goed pak melk is geweest als Co Adriaansequote:Op maandag 25 oktober 2004 17:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat zegt hij zelf ook altijd. Net als gisteren in Studio Voetbal.
Trainers zijn net als een pak melk, op een gegeven moment is de houdbaarheidsdatum verstreken.
Kijk maar naar Ronald Koeman.
Laat het methodmich maar niet horen!quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:41 schreef RjD2 het volgende:
[..]
Sorry maar ik denk dat Koeman nooit zon goed pak melk is geweest als Co Adriaanse
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Drie nederlagen, wat een heerlijke week moet dat zijn. Vooral de persconferentie van Co dan.
Je wordt een beetje zielig, mm!quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Jammer jammer. Klote-AZ en klote-Co. Weer lekker voorspelbaar, Co's keuze voor Jaliens was cruciaal. Nare man.
Jij hoort alleen wat je wilt horen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:05 schreef methodmich het volgende:
En je kan niet ontkennen dat Co altijd zijn eigen tactiek roemt bij een zege, waar een nederlaag aan de spelers ligt.
Nee hoor, dat is onzin. Weet jij zelf ook. Wanneer heeft Co dan openlijk zijn eigen tactiek ter discussie gesteld??quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij hoort alleen wat je wilt horen.
Juist. Jihad.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:07 schreef popolon het volgende:
mich on a mission.
Vorige week nog bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is onzin. Weet jij zelf ook. Wanneer heeft Co dan openlijk zijn eigen tactiek ter discussie gesteld??
Inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:07 schreef Radegast het volgende:
Jij hoort alleen wat je wilt horen.
Zullen we maar eens op houden met dat kinderachtige gezever over of je Adriaanse nou goed vind of niet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Dat is één keer en daar kon ie niet omheen.
dan zijn ze al warmgespeeld voor donderdagquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:47 schreef VoreG het volgende:
Waarom speelt AZ eigenlijk in de UEFA shirts?
Als het slecht gaat met een club kan de trainer het veld ruimen, maar als het goed gaat dan is de trainer ineens niet in beeld??quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zullen we maar eens op houden met dat kinderachtige gezever over of je Adriaanse nou goed vind of niet?
Zullen we de AZ-fans gewoon eens feliciteren met een goede overwinning op Feyenoord?
Gefeliciteerd AZ!
Nee lulletje, als AZ zo blijft spelen wordt flutnooit dus geen tweedequote:Op zondag 31 oktober 2004 23:35 schreef cultheld het volgende:
Bedankt AZZo lang Feyenoord maar tweede wordt, want AZ in de CL dat gaat mis
Volgend jaar
PSV
en Feyenoord in de CL en dan gaan we echt punten pakken voor Nederland
Ironie:quote:Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee lulletje, als AZ zo blijft spelen wordt flutnooit dus geen tweede
Niet met ajax nee...quote:Op maandag 1 november 2004 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ironie:
Goh, ik dacht dat Co geen tweede mocht worden?
Echte supportersquote:Op maandag 1 november 2004 00:52 schreef Haspel33 het volgende:
AZ is momenteel het echte Ajax van NL, voor dat voetbal ga je naar het stadion. Koeman's Ajax is een NL'se gemuteerde versie van Inter.
Ik verheug me deze week dan ook meer op AZ-Auxerre dan Macabi-Ajax.
Hoe hard het ook klinkt, maar daar zit wel wat in...quote:Op maandag 1 november 2004 00:52 schreef Haspel33 het volgende:
AZ is momenteel het echte Ajax van NL, voor dat voetbal ga je naar het stadion. Koeman's Ajax is een NL'se gemuteerde versie van Inter.
Ik verheug me deze week dan ook meer op AZ-Auxerre dan Macabi-Ajax.
Je bent niet de enige...quote:Op maandag 1 november 2004 01:20 schreef tong80 het volgende:
AZ supporters zegen de dagen dat CO jullie trainer is.
Ik smacht naar zo iemand bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |