quote:Feyenoord is nooit een topclub geweest
Op woensdag 11 februari 2004 22:54 schreef Linz het volgende:
AZ neemt de rol van feyenoord over als topclub.
We hebben er gewoon een nieuwe topclub bij ![]()
Alkmaar is waar de victorie begon he
quote:Nope, maar in het F'noord topic zei je al dat F'noord geen enkele kans had gecreeerd. De beelden bewezen toch iets anders.
Op woensdag 11 februari 2004 22:54 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Heb je de hele wedstrijd gezien?
quote:Let wel gecreeerd. Die actie van Van Wonderen zou je een kans creeeren kunnen noemen. De sitautie vlak voor rust met Kuijt en Buffel was mazzel, ging per ongeluk. Feyenoord heeft wel wat kansjes gehad maar AZ heeft ook kansen gehad op meerdere doelpunten , van Galen Huysegems, Landzaad en verder kreeg AZ twee keer buitenspel en konden zij vrij op de keeper af. 2 x werd er onterecht gevlagd voor buitenspel, is in de samenvatting 1 x laten zien.........Nee als je de hele wedstrijd had bekeken was je het eens geweest me mij dat Feyenoord nog redelijk goed weg kwam.
Op woensdag 11 februari 2004 22:58 schreef twi het volgende:[..]
Nope, maar in het F'noord topic zei je al dat F'noord geen enkele kans had gecreeerd. De beelden bewezen toch iets anders.
quote:Volgend seizoen.
Op woensdag 11 februari 2004 23:01 schreef Kremers het volgende:
Mooi overwinning van AZNu PSV nog inhalen.
1 Ajax
2 AZ
3 doet er niet toe......veel succes in de UEFA ![]()
Ennuh laat AZ die CL wedstrijden maar in Amsterdam spelen
quote:De grasmat in de Arena is helemaal niet slecht. Ik gun AZ wel 3 wedstrijden volle bak met 50.000 man aan inkomsten. Goede impuls voor de club. Daar doelde ik dus op.
Op woensdag 11 februari 2004 23:13 schreef sqlsmurft het volgende:
'k vind de grasmat in alkmaarderhout veel beter.
Volgens mij krijg je daar wel een echt EC-sfeertje.
Jongens lekker hun eigen stadion pakken en genieten.
Aan de andere kant: het seizoen is nog lang en feijenoord een taaie tegenstander.
quote:Mij hoor je niks zeggen over de grasmat van de Arena.
Op woensdag 11 februari 2004 23:15 schreef Speed1971 het volgende:[..]
De grasmat in de Arena is helemaal niet slecht. Ik gun AZ wel 3 wedstrijden volle bak met 50.000 man aan inkomsten. Goede impuls voor de club. Daar doelde ik dus op.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:41 schreef raptorix het volgende:
Mjah 50.000 gaan ze niet halen, zelfs destijds met de UEFA Cup finale in het olympisch was het maar half gevult, en dan zaten er nog hoop engelsen ook.
AZ won maar het was niet voldoende.......ik mocht met mijn vader en opa mee. Mijn opa overleed kort daarna. Het was het mooiste wat hij had meegemaakt. Met zijn zoon en klein zoon een uefa cup wedstrijd van AZ67 meemaken. Hele mooie herinneringen aan.
quote:Valt mee hoor, AZ is eind jaren 80 op een engelse mat gaan spelen, die zeer stevig is. Weet niet of die er nog in licht, maar moet je maar eens op letten bij echt slecht weer, dan ligt de mat van AZ er meestal nog wel aardig bij, waar het bij andere clubs niet eens door gaat.
Op woensdag 11 februari 2004 23:44 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Mij hoor je niks zeggen over de grasmat van de Arena.
Ik had het over die van AZ. Vroeger was dat volgens mij een dramamat.
Nu ziet het er wel goed uit.
En ik denk dat ze nooit meer als 20.000 toeschouwers in de Arena gaan trekken. Lijkt me een beetje jammer van het feestje.
quote:*eens is met [betreffende user]*
Op donderdag 12 februari 2004 00:53 schreef kamagurka het volgende:
Mag ik de az-ers bij deze van harte feliciteren met hun top3 positie
Lekker. Az voor de derde plek.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:01 schreef Speed1971 het volgende:
AZ zal die derde plek nu toch niet meer uit handen geven......?
Ze worden tweede, achter PSV
quote:Ja dat zou wel heel erg mooi zijn.....naja je weet het he......dit is mijn natte droom......en ja je komt er dus in voor
Op donderdag 12 februari 2004 11:03 schreef SCH het volgende:[..]
Ze worden tweede, achter PSV
1 Ajax
2 AZ
3 Heerenveen
4 PSV
Dat jaar erna moet Heerenveen dan weer tweede worden zodat zij mee mogen doen aan het miljoenen bal
Verder wil ik nog even Feyenoord (waarom schrijf ik het nog met een hoofdletter) belachelijk maken.
Feyenoord gaat degraderen LALALALA!
Feyenoord gaat degraderen LAAALLALALALA!!!!
SUKKELS, en dat zeg ik.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:25 schreef Klopper het volgende:
Feyenoord gaat degraderen LALALALA!
Feyenoord gaat degraderen LAAALLALALALA!!!!
SUKKELS, en dat zeg ik.
En trouwens, je kunt az beter geen mindere ploeg noemen, als je naar de uitgaven van alle HCE clubs kijkt komt az op de 4e plek. Het is dan ook niet meer dan logisch dat t een keer beter uitpakt dan anders want normaal komen ze rond de 10e plek met een zelfde uitgave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |