En trouwens, ik vind az een mindere ploeg, als je naar de uitgaven van alle HCE clubs kijkt komt az op de 4e plek. Het is dan ook niet meer dan logisch dat ik een mongool ben en geen verstand van voetbal heb. Je kunt zeggen wat je wilt maar ik heb geen verstand van voetbal. Heb ik je al verteld dat ik geen verstand van voetbal heb?
Afzender: De almachtige Phittos
Phittos, wat zeg je nou allemaal.
AZ is een goeie ploeg hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Klopper op 12-02-2004 15:52]
quote:-edit-
Op donderdag 12 februari 2004 15:49 schreef Klopper het volgende:
[quote]Op donderdag 12 februari 2004 15:01 schreef Phittos het volgende:En trouwens, ik vind az een mindere ploeg, als je naar de uitgaven van alle HCE clubs kijkt komt az op de 4e plek. Het is dan ook niet meer dan logisch dat ik een mongool ben en geen verstand van voetbal heb. Je kunt zeggen wat je wilt maar ik heb geen verstand van voetbal. Heb ik je al verteld dat ik geen verstand van voetbal heb?
Afzender: De almachtige Phittos
Phittos, wat zeg je nou allemaal.
AZ is een goeie ploeg hoor!
is vertrokken
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:08 schreef yvonne het volgende:
klopper, user is niet welkom op FOK, doodverwensingen naar crew
[Dit bericht is gewijzigd door The_Hives op 12-02-2004 16:29]
quote:Hop, weer in je pyama op de bank, Sesamstraat begint zo, en na een glaasje limonade (zonder kleurstoffen, daarvan wordt je altijd zo druk) lekker oogjes dicht en snaveltjes toe.
Op donderdag 12 februari 2004 15:49 zei Klopper het volgende:
Ik ben zes jaar en ik doe donald duck na:kwekkwekkwekkwekkwek
quote:Wacht maar op mijn column, waarin ik precies vertel hoe het zit met Co.
Op woensdag 11 februari 2004 22:39 schreef Ylias het volgende:
AZ wordt steeds beter, hopelijk krijgt Co de tijd en de ruimte om Az zo te kneden als hij wil. Co Adriaanse is een van de beter trainers op het moment, geeft zware trainingen, dwingt respect af, moet ook wel als je wat wil bereiken, ze verdienen immers een smak geld, dus moeten ze er wel wat voor doen. Het Nederlandse voetbal heeft wat aan zulke trainers.Jammer dat het met Ajax anders was afgelopen, Co had Ajax weer bij de top kunnen laten meedraaien, maar dan moet hij daar de dienst uitmaken. Maar helaas wou Ajax niet hogerop leek het wel.
Dus geef Az (Co) de tijd en ze worden Nederlands kampioen.
quote:Morgen op de FP en ook hier in VBL Columnhoekje.
Op donderdag 12 februari 2004 21:07 schreef allukmaar het volgende:
wanneer komt die column dan van jou?
quote:na dat doelpunt had feyenoord heel lang nixx meer tezegge..
Op donderdag 12 februari 2004 22:51 schreef aatje88 het volgende:
In de eerste helft speelden ze Feyenoord nou niet bepaald van de mat, het was nog eerder andersom. Niet verkeerd opvatten, ben blij dat ze met 3-0 hebben gewonnen, maar zoals de almachtig Cohet uitdrukt: Geen scorebordjournalistiek!!!
dan was het nog maar 4-3 geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:41 schreef RjD2 het volgende:
hmmm kut
die bal op de paal en de lat..
quote:Elftallen die worden getraind door Co zijn duidelijk te typeren. Ze zijn vaardig in de combinatie, vormen een hecht collectief en zijn conditioneel zeer sterk. De ploegen spelen ook pressievoetbal, dat begint bij de spitsen. Frivoliteiten worden zo veel mogelijk uitgebannen, meestal laat Co maar ruimte voor één frivole speler. Bij AZ is dat van Galen. Dit houdt niet in dat het combinatievoetbal van Co's teams niet fraai kan zijn. De nadelen zijn echter ook duidelijk. Na verloop van tijd wordt de manier waarop het team speelt bekend bij de tegenstanders, die zich er makkelijker tegen gaan wapenen. Mentaal kunnen spelers het ook maar maximaal drie seizoenen volhouden. Co's systeem eist namelijk opperste concentratie en je kan en mag er nooit in verslappen. Verder zullen zijn elftallen altijd tegen dikke nederlagen oplopen door hun naïviteit. Wie herinnert zich niet de dikke thuisnederlagen van Ajax tegen Celtic, NAC en PSV, toen Co zijn middenveld met twee man liet verzuipen en vier pure aanvallers opstelde? Bijkomend probleem is dat gemiddelde voetballers op gegeven moment in de eigen hype gaan geloven en vergeten dat die hype ontstond door hun rol als deel van het team en niet door henzelf. Spelers willen ineens transfers afdwingen en offeren zich minder snel op voor het elftal. Vervolgens verandert het elftal weer in de middelmatige, wisselvallige ploeg van weleer.
Co verandert dan ook, van een man met ludieke uitspraken in een irritante betweter, die alleen maar kan winnen. Een zege dankt zijn team aan zijn tactiek, een nederlaag is het gevolg van een foute uitvoering van diezelfde tactiek door de spelers. Op die momenten komt de reden naar boven waarom Co geen echte toptrainer is. Co coacht zijn team dan naar nederlagen, bijvoorbeeld door basisspelers bij wijze van straf te passeren en daarmee zijn ploeg te duperen. Ook zijn wisselbeleid is op zijn minst aan twijfel onderhevig. Co zal nooit afwijken van zijn systeem, ook niet als hij daardoor spelers op vreemde posities moet zetten. Zo zette hij ooit bij Ajax vleugelspits van der Meyde als rechtsback neer. Tactische wissels gaan bij hem ook vaker fout dan goed.
is ook geen 3 punten, maar geen afgang..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:51 schreef CAZZO het volgende:
[..]
dan was het nog maar 4-3 geweest
en waarom niet...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:57 schreef marconmgn het volgende:
Persoonlijk hoop ik niet dat az europees haalt
Dat zie je overal bij op papier klleinere clubs.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:47 schreef bergkampf het volgende:
wat een mazzelaars zeg, tot iets van de 87ste minuut ofzo staat ado den haag 2-1 voor waar ze daarvoor 1x op de lat en 1x op de paal nog hebben geschoten en eigenlijk een penalty hadden moeten krijgen, maar de scheids het toch nog weet presteren om in plaats daarvan een vrije trap te geven inplaats van een penalty bah de hufter, kortom we worden weer genaait.
hehe ja zo ken ik Perez nietquote:Op zondag 7 maart 2004 13:07 schreef Reddiablo het volgende:
#11 was Perez. Sportieve actie dat 'ie in de aanval de bal buiten de lijnen speelde voor een blessurebehandeling.
(3 minuten later werd 'ie gewisseld...)
Triest figuur ben jij zegquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:40 schreef bergkampf het volgende:
K4nk3r Ali je moeder hebt een snor, je moeder hebt een snor, je moeder hebt een snor
K4nk3r Ali ik wil mn scooter terug, ik wil mn scooter terug ik wil mn scooter terug!
Europa heeft trouwens volgend seizoen weinig te vrezen voor een club die zoveel moeite heeft met nummer 15 van de eredivisie
AZ gaf veel ruimte weg, daar had je van moeten profiteren. AZ heeft een aantal handige spelers op het middenveld rondlopen, als Den Haag ook wat voetbal intelligentie op het middenveld zou hebben waren ze nooit in de problemen gekomenquote:Op zondag 7 maart 2004 15:41 schreef Reddiablo het volgende:
ja, en bij 2-1 hadden we een penalty MOETEN krijgen, die scoor je en dan is het voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |