Om misschien wat richting te geven aan een mogelijke discussie die uit deze vraag zal voortvloeien enkele subvragen. Is Muziek een ontoegankelijk forum voor mensen die hier nooit posten? Is Muziek een ontoegankelijk forum voor nieuwe forumgebruikers?
quote:Vind ik van niet hoor.
Op zondag 14 december 2003 14:10 schreef Seborik het volgende:
Is Muziek een ontoegankelijk forum voor mensen die hier nooit posten?
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 14-12-2003 14:13]
*auw dat doet pijn *
Probeert nog een keer..
Ik denk dat het muziekforum geen sekte is. Maar als we morgen collectief zelfmoord moeten plegen bel me dan op 06 122 312 32
quote:"Het nummer dat u heeft gekozen is niet in gebruik"
Op zondag 14 december 2003 14:12 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Ik denk.......
...bel me dan op 06 122 312 32
quote:Ik las ergens de verwoording sekte, dat impliceert enige ontoegankelijkheid. Ik ben dus benieuwd of dat door mensen zo ervaren wordt.
Op zondag 14 december 2003 14:12 schreef TalkShowHost het volgende:
Waarom zou muziek ontoegankelijk zijn
De D'n'B-addicts-crew topics zijn bijvoorbeeld uitermaaaate toegankelijk, mits je over dezelfde verheven muzieksmaak als de crew beschikt. .
quote:Hij zei morgen
Op zondag 14 december 2003 14:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
"Het nummer dat u heeft gekozen is niet in gebruik"
quote:Ok, maar dat zegt alleen iets over het meer toegankelijk zijn dan het onzinforum. Hoe zit het concreet met het Muziekforum?
Op zondag 14 december 2003 14:14 schreef Fixxxer het volgende:
ik vind onzin minder toegankelijk om een topic te openen.
quote:Heb je een linkje?
Op zondag 14 december 2003 14:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik las ergens de verwoording sekte, dat impliceert enige ontoegankelijkheid. Ik ben dus benieuwd of dat door mensen zo ervaren wordt.
quote:haha, zorn is wel zo ongeveer een sekte. Mensen die er niet inzitten begrijpen het ook niet
Op zondag 14 december 2003 14:14 schreef Zander het volgende:
Klein beetje gelijk hebben ze wel, hoor. Volgens mij is dit het enige Muziekforum waar er bijv. meer over John Zorn wordt geouwehoerd dan over Top 40-artiesten.
maargoed, iedereen kan ook over idols lullen en hun muzikale hoogstandjes dus volgens mij kan iedereen zo posten.... weinig sekte aan.
quote:Namen mag je ook mailen naar seborik@fok.nl.
Op zondag 14 december 2003 14:16 schreef MaartenHG het volgende:
Ik ben het er deels wel mee eens, er zijn hier op dit forum een aantal hechte groepjes die zo af en toe de meningen en standpunten van andere forummers willen verzieken. Ik noem verder geen namen, maar ik kom hier nu al een tijdje en het valt me wel op.
quote:Seborik, je lukt nu wel iemand van de Stasi
Op zondag 14 december 2003 14:17 schreef Seborik het volgende:[..]
Namen mag je ook mailen naar seborik@fok.nl.
quote:Zorgen gesprekken over Zorn ervoor dat het niet mogelijk is om gesprekken over iets anders te voeren?
Op zondag 14 december 2003 14:14 schreef Zander het volgende:
Klein beetje gelijk hebben ze wel, hoor. Volgens mij is dit het enige Muziekforum waar er bijv. meer over John Zorn wordt geouwehoerd dan over Top 40-artiesten.
quote:Die zitten in alle fora, moet je je niet teveel aantrekken
Op zondag 14 december 2003 14:16 schreef MaartenHG het volgende:
Ik ben het er deels wel mee eens, er zijn hier op dit forum een aantal hechte groepjes die zo af en toe de meningen en standpunten van andere forummers willen verzieken. Ik noem verder geen namen, maar ik kom hier nu al een tijdje en het valt me wel op.
quote:Zo is het uiteraard niet bedoeld. Het is alleen maar om te kijken om welke kliekjes en groepjes het gaat, misschien dat iemand dat hier niet wil posten vanwege negatieve reacties erop. Ik heb overigens liever dat hier het beestje bij zijn naam wordt genoemd, maar als iemand dat niet wil, kan mailen ook altijd nog.
Op zondag 14 december 2003 14:18 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Seborik, je lukt nu wel iemand van de Stasi
quote:Doe ik ook niet, ik zeg alleen dat ik mezelf wel een beetje kan vinden in de stelling die gemaakt word. Alhoewel "sekte" wel erg overdreven is natuurlijk.
Op zondag 14 december 2003 14:19 schreef D.Rose het volgende:
Die zitten in alle fora, moet je je niet teveel aantrekken
quote:Nee, maar het is toch wel een beetje een hype geweest, een tijdje terug. Ik kan me voorstellen dat dat op de buitenstaander allemaal nogal meeloperig / kliek-achtig overkomt.
Op zondag 14 december 2003 14:19 schreef Seborik het volgende:
Zorgen gesprekken over Zorn ervoor dat het niet mogelijk is om gesprekken over iets anders te voeren?
'Sekte' klinkt behoorlijk overdreven, maar net zoals in alle andere fora heb je hier wel een aantal 'kliekjes', waar ik zelf overigens ook vast wel toe behoor. Mij boeit het verder niet echt.
quote:Kliekjes zijn cool. Dan kan je tenmisnste ergens bijhoren.
Op zondag 14 december 2003 14:25 schreef Zander het volgende:
...net zoals in alle andere fora heb je hier wel een aantal 'kliekjes', waar ik zelf overigens ook vast wel toe behoor.
quote:Bijvoorbeeld. Of de overduidelijk haat tegen R&B en "nieuwe" hiphop.
Op zondag 14 december 2003 14:27 schreef thetruth het volgende:
Het valt wel op dat volksmuziek afzeiken getolereerd wordt en bijv. metal afzeiken bestraft wordt.........
quote:Waar en in welke context?
Op zondag 14 december 2003 14:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik las ergens de verwoording sekte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |