online radio-broadcasting waar triphop, electro, ambient etc. wordt gedraaid.
Heerlijk als achtergrondmuziek!
quote:En het fantastische programma "Indie Pop Rocks"! Daar luister ik altijd naar.
Op woensdag 17 december 2003 00:20 schreef Citroentje het volgende:
www.somafm.comonline radio-broadcasting waar triphop, electro, ambient etc. wordt gedraaid.
Heerlijk als achtergrondmuziek!
quote:ook goed idd, maar vannacht viel ik lekker in slaap met Drone Zone op de achtergrond. 's Morgens dan ook wakker worden met Drone Zone zachtjes op de achtergrond. Lekker hoor...
Op woensdag 17 december 2003 09:30 schreef Z het volgende:[..]
En het fantastische programma "Indie Pop Rocks"! Daar luister ik altijd naar.
Aangezien ik gisteren ergens anders was, wil ik calvobbes nog feliciteren.
Gefeliciteerd!
quote:Met geweldige muziek niet te vergeten
Op woensdag 17 december 2003 10:12 schreef julekes het volgende:
Vanavond op CANVAS: Le fabuleux destin d'Amelie Poulain.
Misschien wel de leukste film ooit.
quote:Hoe heet die man ook alweer ?
Op woensdag 17 december 2003 12:25 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Met geweldige muziek niet te vergeten
. We zitten hier per slot van rekening in het muziekforum.
ik heb een beetje feedback angst ...
quote:errug leuke film idd, * Bosbeetle gaat hem wel weer kijken
Zijn er hier mensen met enige ervaring op het gebied van het cabaret?
Ps. grof niet in de zin van 30x Youp van het Hek die kut zegt.
Ik vind grof niet zo erg als het echt belachelijk is, zoals Hans Teeuwen bijvoorbeeld. Dan wordt het adsurdistisch, dan vind ik het wel weer leuk.
Maar in het algemeen hou ik er niet van. Bert is gelukkig alleen maar heeeeeeeel druk.
quote:Ik ben een keer naar een voorstelling van Bert Visscher geweest, en om eerlijk te zijn vond ik hem maar een vervelende zenuwpees. Niet mijn soort humor, in ieder geval, want ik hou niet zo van dat drukke geschreeuw, al hoop ik natuurlijk dat jij vanavond wel een leuke avond hebt
Op woensdag 17 december 2003 17:04 schreef Seborik het volgende:Zijn er hier mensen met enige ervaring op het gebied van het cabaret?
Op zich vind ik cabaret-voorstellingen in het theater meestal wel leuker om mee te maken dan op tv, het publiek werkt meestal wel aanstekelijk.
quote:idd, van de lui die de hele show uit hun kop kennen...
Op woensdag 17 december 2003 17:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik word niet goed van alle mensen die Hans Teeuwen nadoen. "Ja, lekker haar klamme dot volblaffen met but !"
quote:Maar desalnietemin, ondanks dat ze het continu blijven proberen, niet in staat zijn om een willekeurige zin uit die show foutloos te citeren. En ik hield al niet van de humor van Meneer Teeuwen
Op woensdag 17 december 2003 19:14 schreef PogueMahone het volgende:
idd, van de lui die de hele show uit hun kop kennen...
Sorry.
Ben weer weg naar m'n neighbourhood.
quote:Hoerigehoerenzooi.
quote:Het was wel grappig vandaag, zaten een paar leuke momenten tussen en de zaal werkt inderdaad aanstekelijk.
Op woensdag 17 december 2003 17:28 schreef Zander het volgende:[..]
Ik ben een keer naar een voorstelling van Bert Visscher geweest, en om eerlijk te zijn vond ik hem maar een vervelende zenuwpees. Niet mijn soort humor, in ieder geval, want ik hou niet zo van dat drukke geschreeuw, al hoop ik natuurlijk dat jij vanavond wel een leuke avond hebt
Op zich vind ik cabaret-voorstellingen in het theater meestal wel leuker om mee te maken dan op tv, het publiek werkt meestal wel aanstekelijk.
quote:En die delgen doen dat toch leuk! Geen reclame en de volledige aftiteling!
Laatste loodjes enzo..
quote:hoop voor jouw dat de show beter was als zijn vorige (die vond ik zelfs in het theater geen flikker aan) dus was hij vast beter. Ik vond bij de vorige show van bert visscher alleen de muziek leuk. En dat was om ff een rood draadje te spannen voornamelijk Tom Waits
Op woensdag 17 december 2003 23:59 schreef Seborik het volgende:[..]
Het was wel grappig vandaag, zaten een paar leuke momenten tussen en de zaal werkt inderdaad aanstekelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |