abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15411583
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:48 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

My point Indeed

ja beetje geheim houden en dan hier gaan posten :s.

Dan gaan die gasten toch al die idols boys en girls ondervragen en ondervragen tot dat ze weten wie het zijn ??.
plus dat iedereen over zichzelf denkt dat ie kan zingen als een dijk,

pi_15411694
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:44 schreef Vickjuh het volgende:
Een keer in de honderd jaar kun je wel lachen om Nico Dijkshoorn. Hij heeft nu twee mensen mee laten doen aan de voorrondes van Idols en deze twee mensen zijn allebei door naar de volgende ronde. Het plan is om het spel zo lang mogelijk mee te spelen en om dan op een beslissend moment, als zoveel mogelijk mensen kijken, totaal onverwacht keihard de waarheid te zeggen over de walgelijke zelfingenomen jury. Zwaar heersend als Jerney eindelijk een keer de waarheid hoort! En wie maken zich weer druk om deze actie? Inderdaad het kneuzenpubliek van Fok!

Nou bedankt

Maar tis wel zo...
  zondag 14 december 2003 @ 20:53:31 #203
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15411714
gewoon live, maar met vertraging, gebeurt zovaak.......
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_15411736
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:52 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Maar tis wel zo...

kneuzenpubliek.......

Eigenwijs is ook wijs ;)
pi_15411754
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:46 schreef patty het volgende:
Oh kijk nou, daar hebben we de flapdrol weer. NOU MENEER, MOET JE EENS GOED LUISTEREN. JOU PLAN GAAT NIET SLAGEN, ZAK MET FRIET DAT JE ER BENT!!!!

muahahahahaha

gelukkig is het allemaal bullshit

Wat ben je ineens soft...
Lijntje?
pi_15411773
Ik denk niet dat de meeste mensen zich druk maken omdat het zo zielig is voor de jury of zoiets dergelijks, eerder omdat het de jury waarschijnlijk niet echt interesseert en de kans bestaat dat die kandidaten zichzelf alleen voor schut zetten.

Dat laatste zou ik wel lullig vinden.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 14 december 2003 @ 21:02:47 #207
46511 Linz
held der helden
pi_15412001
dus we kunnen een actie verwachten a la micheal moore bij de oscaruitreikingen?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15412131
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:47 schreef keijz het volgende:
het zal niet zo snel gebeuren, want meestal is het niet helemaal live, er zit dan een vertraging van 3 seconden in om er evenueel wat uit te knippen, of de uitzending stop te zetten.
30 seconden om precies te zijn.
Buikpijn van het lachen!
pi_15412195
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:07 schreef patty het volgende:

[..]

Dat is dus lang genoeg
pi_15412228
Ze bedoelt dat de beelden pas dertig seconden later te zien zijn, tijd genoeg om de uitzending stop te zetten indien nodig.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15412345
ow, dat zuigt dan...

Kut televisie, met dat klotecensuur

zondag 14 december 2003 @ 21:14:41 #212
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_15412359
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:44 schreef Vickjuh het volgende:
Een keer in de honderd jaar kun je wel lachen om Nico Dijkshoorn. Hij heeft nu twee mensen mee laten doen aan de voorrondes van Idols en deze twee mensen zijn allebei door naar de volgende ronde. Het plan is om het spel zo lang mogelijk mee te spelen en om dan op een beslissend moment, als zoveel mogelijk mensen kijken, totaal onverwacht keihard de waarheid te zeggen over de walgelijke zelfingenomen jury. Zwaar heersend als Jerney eindelijk een keer de waarheid hoort! En wie maken zich weer druk om deze actie? Inderdaad het kneuzenpubliek van Fok!

Nou bedankt

Het lijkt mij juist wel vet om te zien, maar hoe die nico het brengt is gewoon triest.
pi_15413575
Ik ben benieuwd en ik hoop ook echt dat het gaat gebeuren.

Ze kunnen dit plan toch ook uitwerken zonder dat ze contract breuk plegen? Dus gewoon verder gaan nadat ze weggesleept zijn?

Als ze dan door de publiciteit rond hun actie in Idols alsnog doorgaan in de rondes moet het vast nog irritanter zijn. (zoniet, dan moeten ze het wedstrijdelement aanpassen)

zondag 14 december 2003 @ 22:36:15 #214
73606 vim-fuego
I let my guitar speak for me..
pi_15414779
quote:
...gaat iemand nou nog vertellen wat die waarheid precies in gaat houden?.....
...en als het ene forum zich druk maakt om een topic op een ander forum, wie is dan eigenlijk de kneus?....
...and what about cunture club, are they a cult too?...
pi_15418936
Wat door iedereen vergeten schijnt te worden is dat er EEN SELECTIE uitgezonden wordt van wat er gebeurt....
Het zou mij dus niets verbazen als er 'door omstandigheden' iemand vertrekt. Dan kan je dus de jury voor lul hebben proberen te zetten, maar je eindigt wel met lege handen.
pi_15419025
Leuke plan en hopelijk bereikt er 1 ook de finale, maar de vraag is of ze hun uitgangspunt ook gaan uitvoeren, want voor hetzelfde geld vinden de twee die doorgingen het nog leuk ook (de fame, aandacht, popliedjes zingen) dat ze door zijn.
  maandag 15 december 2003 @ 01:02:39 #217
46511 Linz
held der helden
pi_15419046
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:55 schreef jpmotormuis het volgende:
Wat door iedereen vergeten schijnt te worden is dat er EEN SELECTIE uitgezonden wordt van wat er gebeurt....
Het zou mij dus niets verbazen als er 'door omstandigheden' iemand vertrekt. Dan kan je dus de jury voor lul hebben proberen te zetten, maar je eindigt wel met lege handen.
niet in de finale

maar ik betwijfel of ze dan de durf hebben om zo een statement te maken

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15420910
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:07 schreef patty het volgende:

[..]

Met een vertraging van 30 seconden gaat het plan zeker niet slagen
pi_15421045
Wat een waanidee.
Zeker teveel Don Quichote gelezen.

Niemand twijfelt aan de kundigheid van de jury, dus daar gaan lopen brallen zal je enkel hoongelach opleveren.

BTW: als die vrienden zich voor jouw karretje laten spannen op het moment dat ze de finale bereiken, zijn ze nog dommer dan dat hele idee van je.

pi_15421164
1. vertraging
2. als ze zover komen willen ze wel roem
  maandag 15 december 2003 @ 09:02:10 #221
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15421168
Hihi... leuk
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 15 december 2003 @ 12:03:48 #222
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_15424395
laat me raden: Attelenooje en Bea doen mee!

alles goed op de bouw, of heb je al vorstverlet?

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  maandag 15 december 2003 @ 12:13:28 #223
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_15424655
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:03 schreef Litman het volgende:
laat me raden: Attelenooje en Bea doen mee!

hé Attel:alles goed op de bouw, of heb je al vorstverlet?

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  maandag 15 december 2003 @ 12:36:31 #224
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15425327
Kunnen die twee deelnemers van Dijkshoorn niet vantevoren iets innemen of drinken, zodat ze tijdens de live-uitzending royaal en in stereo over de jury heen kotsen ofzo? Dat zou me wel sexy lijken.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Forum Admin maandag 15 december 2003 @ 12:42:03 #225
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_15425496
Hoe verder ze komen, des te minder kans hebben ze om geruisloos het podium te verlaten. Nu wordt al iedere nitwit uit de voorrondes op de radio en tv herhaalt. Dus mocht Nico een van zen twee companen bij de eindronde van 10 terecht komen heeft zijn plannetje redelijk kans van slagen, misschien niet live op televisie, maar desnoods via een ander radio/tv uitzending.

Maar goed de rede en nut van deze actie is mij nog ietwat onduidelijk, ieder weldenkend mens heeft begrepen dat de populariteit van Jamai en Jim niet langer duurt dan de hipheid van de montuurtjes of de houdbaarheid van een mars. Maar goed een jaartje spotlights is meer dan de 15 minutes die een ander mens krijgt in zijn leven, dus wie geeft ze ongelijk. Maar goed de juryleden zijn op zoek naar een makkelijke en gewillige melkkoe ter uitbuiting ten behoeve van de producers etc. Dat mag ze best een keer verteld worden, maar ik denk dat ze en ik hoop de meeste kijkers, dat nu wel weten.

Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')