quote:Laat nu maar hij geeft daar toch geen antwoord op .
Op zondag 14 december 2003 18:34 schreef Angeles het volgende:
Ja, en nogmaals... als het op een grote afgang uitdraait voor die jongeren, zie je het dan ook als jouw verantwoordelijkheid en kom je daar dan ook voor uit?Of wil je alleen met de eer strijken als het wel lukt?
quote:Beetje jammer dan. Als hij zo'n grote knul is als hij zelf denkt dan heeft hij daar toch minstens over nagedacht.
Op zondag 14 december 2003 18:36 schreef toska het volgende:Laat nu maar hij geeft daar toch geen antwoord op .
quote:Zoals ik ook al eerder zei , een beetje vent knapt zijn eigen vuile werk op.
Op zondag 14 december 2003 18:36 schreef Angeles het volgende:[..]
Beetje jammer dan. Als hij zo'n grote knul is als hij zelf denkt dan heeft hij daar toch minstens over nagedacht.
quote:Ik ken 'm een beetje, en geloof me: hij kan níet zingen. En in tegenstelling tot de meeste deelnemers aan Idols houdt hém dat kennelijk wél tegen om mee te doen.
Op zondag 14 december 2003 18:38 schreef toska het volgende:
Zoals ik ook al eerder zei , een beetje vent knapt zijn eigen vuile werk op.
quote:Hij hoeft het ook niet zingend te doen , hij kan toch wat anders ludieks verzinnen??????
Op zondag 14 december 2003 18:41 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik ken 'm een beetje, en geloof me: hij kan níet zingen. En in tegenstelling tot de meeste deelnemers aan Idols houdt hém dat kennelijk wél tegen om mee te doen.
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:42 schreef Vickjuh het volgende:
is ie dit nouhttp://www.vipspotting.nl/vips/nico_dijkshoorn.html
Volgens mij is dit een stijlfoutje .. zullen ipv zal
quote:Ik begrijp precies wat Nico bedoelt.....Tijdens BB1 was Fokzine the place to be als het ging om samenzweringen en het samen "strijden" tegen de makers en het eventuele onrecht wat de kandidaten werd aangedaan. Zucht, dat waren nog eens tijden.....
Op zondag 14 december 2003 16:16 schreef doordevil het volgende:
Haha, alsof ik jullie je speeltje afneem. Danny, man, wat is er gebeurd in die vijf jaar? Oprichter Danny was de luis in de pels van BB1 en nu zit het hier vol met 15 jarige Idolsfans. Zo snel kan het gaan.
Wat is iedereen toch braaf geworden hiero
quote:Ja, maar er staan vast meer foto's op z'n eigen website
muahahahahaha
gelukkig is het allemaal bullshit
quote:Hij heeft wat weg van Paul de Leeuw
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 14-12-2003 19:57]
Maargoed, al die figuren hier die op die idolskindjes geilen,en op zoek gaan naar mobiele nummers,adressen en msn's van deze personen kunnen zo iets natuurlijk niet waarderen
quote:tering
Op zondag 14 december 2003 19:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik zou er zo graag aan meegewerkt hebben, want dit soort acties waardeer ik als geen ander.
quote:Op het moment dat de jury zegt: Dat klinkt goed, jij mag door naar de volgende ronde... Dat de fake wannabe dan zegt: Ik ben geen melk
Op zondag 14 december 2003 20:02 schreef Shoplifter14 het volgende:
Maar wat gaan die deelnemers van die Nico eik zeggen tegen de jury?? Ik ben daar wel benieuwd naar eik
Zo'n stunt als met Roger (die vorig jaar mee heeft gedaan en afhaakte), maar dan vooropgezet en wat lulliger
Hoop huilende stemmetjes hier zeg. Valt me tegen.
quote:Voor haar 10 anderen ?
Op zondag 14 december 2003 20:16 schreef Cashmyra het volgende:[..]
Op het moment dat de jury zegt: Dat klinkt goed, jij mag door naar de volgende ronde... Dat de fake wannabe dan zegt: Ik ben geen melk
, ik neem mijn eigen cd'tjes wel op
. Daaag
Zo'n stunt als met Roger (die vorig jaar mee heeft gedaan en afhaakte), maar dan vooropgezet en wat lulliger
Nou bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |