quote:
Op zondag 14 december 2003 16:39 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat geeft een extra effect, dan wordt de jury heel erg bang, of zoiets.
Ik heb het vermoeden dat Nico op andere reacties gehoopt had ![]()
Iets meer in de categorie ![]()
Valt wel tegen nu denk ik.
quote:Nee een man van in de 40, die waarschijnlijk zo weinig meemaakt dat ie zijn lolletje moet halen uit een of ander achterlijk plannetje.. dat is lekker
Op zondag 14 december 2003 16:16 schreef doordevil het volgende:
Haha, alsof ik jullie je speeltje afneem. Danny, man, wat is er gebeurd in die vijf jaar? Oprichter Danny was de luis in de pels van BB1 en nu zit het hier vol met 15 jarige Idolsfans. Zo snel kan het gaan.
quote:Inderdaad, maar ik heb nog steeds geen antwoord op wat jij ook al zei.
Op zondag 14 december 2003 16:41 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Nico op andere reacties gehoopt had
Iets meer in de categorie
Valt wel tegen nu denk ik.
Wat als ze gewoon doorgaan met Idols zonder zijn briljante plannetje uit te voeren?
quote:Dan hebben wij hier weer wat te lachen
Op zondag 14 december 2003 16:43 schreef Angeles het volgende:[..]
Inderdaad, maar ik heb nog steeds geen antwoord op wat jij ook al zei.
Wat als ze gewoon doorgaan met Idols zonder zijn briljante plannetje uit te voeren?
voor de meesten van ons zal de achterliggende gedachte van het programma absoluut niet belangrijk zijn. Die jury bestaat vast wel uit kneuzen die absoluut geen verstand hebben van muziek. De jury is hypocriet, gemeen en misselijkmakend. Zal allemaal wel waar zijn! Maar luister, Nico, dat boeit niemand!
Mensen kijken naar Idols omdat het entertainment is. Noch het waarheidsgehalte noch de achterliggende gedachte van het programma is daarbij van enig belang! Wellicht lokt het programma inderdaad uit tot totale idioterie van de kant van sommigen. Dat is echter niet de schuld van het programma.
Als je iemand met je wraakzuchtige acties wil belasten, belast dan de ouders en de vrienden van die mensen die die jongeren niet tegen zichzelf in bescherming nemen. De ouders van Kevin, de moeder van Joyce, al die mensen!
Als iemand, die jury is geenszins verantwoordelijk voor de manier waarop Idols wordt gemaakt. Zij zijn tenminste nog eerlijk en proberen mensen soms nog enigszins vriendelijk de deur te wijzen.
Nog maar een keertje dan. Ik ageer tegen een programma waarin muziek en talent worden neergezet als een commercieel produkt. Geld verdienen aan lekker koppies met een heel klein beetje stem. Ik wil dat voor een miljonenpubliek, in een live uitzendig een keer gezegd hebben.
Meer is het niet. De wereldvrede hangt er niet van af, maar het is wel fijn.
Kaayman tegen een van de deelnemers afgelopen week: "had ik je iets gevraagd, ik dacht het niet" toen het meisje wilde uitleggen waarom ze zo en zo had gezongen.
Die hoogmoed en dat toontje ga ik er hard uitrammen, verbaal.
Snap je het nu een beetje, nu ik het nog een keer geduldig heb uitgelegd?
quote:Op mijn vraag heb ik nog steeds geen antwoord gezien.
Op zondag 14 december 2003 16:46 schreef doordevil het volgende:
Alles wat je me vraagt heb ik al beantwoord.
quote:Die hoogmoed en dat toontje dat je zelf ook ten toon spreidt bedoel je
Alles wat je me vraagt heb ik al beantwoord. Alleen geef ik blijkbaar niet het goede antwoord. Omdat JIJ mijn motivatie niet begrijpt is het geen geldig antwoord..Nog maar een keertje dan. Ik ageer tegen een programma waarin muziek en talent worden neergezet als een commercieel produkt. Geld verdienen aan lekker koppies met een heel klein beetje stem. Ik wil dat voor een miljonenpubliek, in een live uitzendig een keer gezegd hebben.
Meer is het niet. De wereldvrede hangt er niet van af, maar het is wel fijn.
Kaayman tegen een van de deelnemers afgelopen week: "had ik je iets gevraagd, ik dacht het niet" toen het meisje wilde uitleggen waarom ze zo en zo had gezongen.
Snap je het nu een beetje, nu ik het nog een keer geduldig heb uitgelegd?
quote:scherp
Op zondag 14 december 2003 16:48 schreef milagro het volgende:[..]
Die hoogmoed en dat toontje dat je zelf ook ten toon spreidt bedoel je
quote:
quote:Jij ramt helemaal niks , je laat twee pubertjes het proberen te doen
Die hoogmoed en dat toontje ga ik er hard uitrammen, verbaal.Snap je het nu een beetje, nu ik het nog een keer geduldig heb uitgelegd?
Beetje kerel knapt zelf zijn vuile zaakjes op
Aangezien je wel graag met de eer wil strijken...
quote:Nee, hij schrijft collumns voor veronica.nl oid
Op zondag 14 december 2003 16:52 schreef ranja het volgende:
Doordevil wil de SCH van 2003 worden zeker. Of is het SCH?
quote:Zoiets zei SCH ook, die was zelfs medewerker van Endemol geloof ik volgens hemzelf
Op zondag 14 december 2003 16:55 schreef Tiemie het volgende:[..]
Nee, hij schrijft collumns voor veronica.nl oid
quote:je en schijt?! Dan kijk je toch niet naar dat programma! Je kan raakt er ook wel een beetje gefrustreerd door of niet? Elke onbenul die kan zingen die aan idols meedoet weet dat hij gebruikt zal worden, DOH, daar teken je voor. Iedereen weet hoe het programma in zijn werking gaat dus wind je niet zo op ofzo. Triest gedoe
Op zondag 14 december 2003 15:37 schreef doordevil het volgende:[..]
jezus jongens... breek eens uit je benauwde wereldje.Denk je dat er geen mensen bestaan die heel goed kunnen zingen, nergens een kans krijgen en juist het walgelijk commerciele aspect van idols haten. Kijk naar de finalisten van vorig jaar. Je zal lekker kunnen zingen maar net niet de goede bril hebben of de goede heronineschandknaaplook van Jim.
Wakker worden jullie. Er zijn in het werkelijke leven genoeg mensen die vraagtekens zetten bij dit programma en dat ook graag aantonen. Juist mensen die serieus van muziek houden en zingen serieus nemen haten dit programma. Het is het zoveelste programma waarin succes zogenaamd als maakbaar wordt gepresenteerd. Iemand ooit nog iets gehoord van de Starmaker deelnemers? Vraag aan Jamai, als het nog niet te laat is en hij al niet aan een touw hangt met een foto van Gordon in zijn hand, wat hij van het concept vindt.
Eeven uit dat claustrofobische fokwereldje stappen jongens en meisjes. Iedereen met een beetje verstand en een beetje goede smaak ziet de goorheid van dit programma. Beroemd worden etc. dat luchtballonetje prik ik graag door.
quote:Ja maar Nico is bekend
Op zondag 14 december 2003 16:59 schreef ranja het volgende:[..]
Zoiets zei SCH ook, die was zelfs medewerker van Endemol geloof ik volgens hemzelf
![]()
ik begrijp niet dat iemand die column na column schrijft vol kritiek op BN-ers over hoe zij zichzelf veels te serieus nemen, tegelijkertijd, zo blijkt nu, vooral zichzelf veels te serieus neemt.
quote:Maar dit is echt zo...
Op zondag 14 december 2003 16:59 schreef ranja het volgende:[..]
Zoiets zei SCH ook, die was zelfs medewerker van Endemol geloof ik volgens hemzelf
![]()
quote:oh jij weet zeke dat deze columnist zich bij Fok! heeft ingeschreven onder de naam Doordevil?
Op zondag 14 december 2003 17:01 schreef Tiemie het volgende:[..]
Maar dit is echt zo...
quote:Heel apart dat jíj een ander van hoogmoed beschuldigt.
Op zondag 14 december 2003 16:46 schreef doordevil het volgende:Die hoogmoed en dat toontje ga ik er hard uitrammen, verbaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |