Link naar het oude topic: Saddam Hussein opgepakt?
quote:Ik hoop met Filip Freriks, in Irak hebben ze van die moeilijk uit te spreken namen.
Op zondag 14 december 2003 12:39 schreef Herostratos het volgende:
12.55 extra journaal Nederland 2
quote:die zullen wel live om 13:00 beelden hebben denk ik
Op zondag 14 december 2003 12:39 schreef Herostratos het volgende:
12.55 extra journaal Nederland 2
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:40 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik hoop met Filip Freriks, in Irak hebben ze van die moeilijk uit te spreken namen.
quote:Idd.
Op zondag 14 december 2003 12:38 schreef Disorder het volgende:[..]
Ze juichen en schieten in de lucht omdat Saddam is gepakt, niet om de Amerikanen feestelijk binnen te halen.
quote:Dat wil niet zeggen dat ze het ze dan in dank afnemen...
Op zondag 14 december 2003 12:40 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
Idd.
Maar over een paar jaar zien ze wel in dat het allemaal dankzij de VS is.
quote:Ik denk niet dat ze dat veel uitmaakt. Ze haten Saddam, maar veel Irakezen hebben nog steeds een bloedhekel aan de Amerikanen.
Op zondag 14 december 2003 12:40 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
Idd.
Maar over een paar jaar zien ze wel in dat het allemaal dankzij de VS is.
quote:Ze hebben toch niet de kerstman opgepakt hè?
Op zondag 14 december 2003 12:41 schreef Disorder het volgende:
Van die high-tech ombouw verhalen van Saddam's gezicht blijkt nu dus ook niet veel waar te zijn. Een witte nepbaard
quote:Komt nog wel denk ik, als het land een beetje is opgebouwd en mensen een normaal leven hebben.
Op zondag 14 december 2003 12:41 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik denk niet dat ze dat veel uitmaakt. Ze haten Saddam, maar veel Irakezen hebben nog steeds een bloedhekel aan de Amerikanen.
Saddam Hussein is opgepakt in Irak, aldus onbevestigde berichten. De voormalig Irakees leider hield zich op in Tikrit, aldus het Iraanse persbureau IRNA. Het Amerikaanse ministerie van Defensie kan het bericht nog niet bevestigen.
Het persbureau IRNA baseert zich op mededelingen van Jalal Talabani. Dat is de leider van de Iraaks-Koerdische partij PUK en lid van de overgangsregering in Irak. Ook Nazem Dabag, vertegenwoordiger van de PUK in Iran, zegt ook dat Hussein is opgepakt.
Om 13.00 uur is een persconferentie van de coalitietroepen gepland. Wellicht dat dan duidelijk wordt of Saddam Hussein daadwerkelijk is opgepakt. Een woordvoerder van de coalitietroepen in Bagdad zegt dat in deze persconferentie een "zeer belangrijke mededeling" wordt gedaan.
Naar verluidt heeft een DNA-test uitgewezen dat het om de 'echte' Saddam Hussein gaat. Mogelijk heeft hij zijn uiterlijk veranderd om de kans dat hij door de coalitietroepen werd opgespoord, te verkleinen.
Hussein staat op één in de lijst van 55 meest gezochte personen in Irak. Een arrestatie van de voormalige Iraakse leider is niet alleen van symobolisch belang. Hij wordt gezien als de aanstichter van veel aanslagen op met name de coalitietroepen in Irak.
Uday en Qusay, de zonen van de voormalige Iraakse leider, kwamen in juli van dit jaar om bij een vuurgevecht met Amerikaanse troepen in Noord-Irak.
Update 12:05
Het is zojuist bevestigd dat het inderdaad Saddam Hussein is. Toen hij werd opgepakt droeg hij een zogenaamde witte plakbaard. Toen deze werd afgetrokken bij hem, werd er gevraagd: "Bent u het het?". Saddam scheen toen geantwoord te hebben met: "Ja ik ben het". Dit is door DNA-tests bevestigd, meldt de Iraakse regering.
quote:ze kunnen ook echt alles, he
Op zondag 14 december 2003 12:42 schreef ChOas het volgende:
CNN: "We heard the smell of cigars being lighted"
quote:Alsof dat ooit gaat gebeuren met de VS-aanwezigheid daar. Yanks zijn als rode lappen voor terreur-stieren.
Op zondag 14 december 2003 12:42 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
Komt nog wel denk ik, als het land een beetje is opgebouwd en mensen een normaal leven hebben.
quote:Zijn antwoord: "Ja ik ben het," is met DNA-tests bevestigd?
Op zondag 14 december 2003 12:43 schreef brighton het volgende:
Het is zojuist bevestigd dat het inderdaad Saddam Hussein is. Toen hij werd opgepakt droeg hij een zogenaamde witte plakbaard. Toen deze werd afgetrokken bij hem, werd er gevraagd: "Bent u het het?". Saddam scheen toen geantwoord te hebben met: "Ja ik ben het". Dit is door DNA-tests bevestigd, meldt de Iraakse regering.
quote:De VS gaat er over een paar jaar weg.
Op zondag 14 december 2003 12:43 schreef TonnievanTongeren het volgende:[..]
Alsof dat ooit gaat gebeuren met de VS-aanwezigheid daar. Yanks zijn als rode lappen voor terreur-stieren.
quote:Lekkere paar jaartjes vooruitzicht aan chaos dan. Ik denk dat het wel wat langer is trouwens.
Op zondag 14 december 2003 12:44 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
De VS gaat er over een paar jaar weg.
quote:Dat is een spreekwoord.
Op zondag 14 december 2003 12:42 schreef ChOas het volgende:
CNN: "We heard the smell of cigars being lighted"
quote:CNN heeft nog steeds niks bevestigd...
Op zondag 14 december 2003 12:43 schreef brighton het volgende:Het is zojuist bevestigd dat het inderdaad Saddam Hussein is. Toen hij werd opgepakt droeg hij een zogenaamde witte plakbaard. Toen deze werd afgetrokken bij hem, werd er gevraagd: "Bent u het het?". Saddam scheen toen geantwoord te hebben met: "Ja ik ben het". Dit is door DNA-tests bevestigd, meldt de Iraakse regering.
quote:Boeie, ze gaan weg en hebben Irak bevrijd.
Op zondag 14 december 2003 12:46 schreef TonnievanTongeren het volgende:[..]
Lekkere paar jaartjes vooruitzicht aan chaos dan. Ik denk dat het wel wat langer is trouwens.
quote:Nee, die journalisten roken dat echt.
Op zondag 14 december 2003 12:46 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
Dat is een spreekwoord.
quote:Ik hoorde dat hij t/m 5 december in nederland was
Op zondag 14 december 2003 12:41 schreef Disorder het volgende:
Een witte nepbaard
quote:Haha, jij denkt echt dat de Amerikanen vertrekken uit Irak, denk het niet, die Amerikanen blijven in Irak
Op zondag 14 december 2003 12:44 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
De VS gaat er over een paar jaar weg.
Dit wordt een mediacircus zonder weerga.
quote:Tuurlijk, en ze zijn ook gebleven in alle andere landen waar ze een invasie hebben gedaan.
Op zondag 14 december 2003 12:48 schreef Darklight het volgende:[..]
Haha, jij denkt echt dat de Amerikanen vertrekken uit Irak, denk het niet, die Amerikanen blijven in Irak
Saddam Hussein 'arrested in Iraq'
Ousted Iraqi President Saddam Hussein has been captured by US forces in Iraq, the coalition says.
He was found hiding in a cellar in his ancestral hometown of Tikrit, Iraqi official Ahmed Chalabi said.
British Prime Minister Tony Blair confirmed the news, saying it "removes the shadow" hanging over Iraq.
Saddam Hussein is the most wanted man on the list issued by US authorities but has not been seen since Baghdad fell to US forces in April.
Intensive search
A spokeswoman for US-led coalition forces in Baghdad said that a "very important" announcement would be made at a news conference at 1200 GMT but would not give further details.
Iraqi Governing Council head Abdel-Aziz al-Hakim was quoted as saying that a DNA test had proved the man in custody was Saddam Hussein.
The news comes as violence continued in Iraq, with at least 17 people killed and 30 wounded after a powerful car bomb exploded at an Iraqi police station in Khalidiyah, about 35 miles (60 km) west of Baghdad.
US officials say it may have been a suicide attack.
Saddam Hussein has been the object of intensive searches by US-led forces in Iraq but previous attempts to locate him have proved unsuccessful.
People have started celebrating the possible capture of their former president in the streets of Baghdad and the northern Iraqi city of Kirkuk.
The former Iraqi leader was last seen in television footage shot in April at a Baghdad market just before the city fell to US forces in the recent Iraq conflict.
US authorities have offered a $25m reward for information leading to his capture.
On 22 July his sons, Uday and Qusay, were killed in a raid by US forces in the northern city of Mosul.
Intelligence
In October, US officials said they had intelligence indicating Saddam Hussein was hiding in Tikrit.
They said he seemed to be moving around various safe houses with the aid of family members, often in disguise.
Saddam Hussein was born in Tikrit and has a tight network of family and clan ties which permeated all of the regime's main military, security and political institutions while he was in power.
Coalition authorities have said that the former Iraqi president, if captured, could be tried at a war crimes tribunal, with Iraqi judges presiding and international legal experts acting as advisers.
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/1/hi/world/middle_east/3317429.stm
Published: 2003/12/14 11:46:11 GMT
© BBC MMIII
quote:Het kan zo de geschiedenisboekjes in hoor.
Op zondag 14 december 2003 12:43 schreef brighton het volgende:Het is zojuist bevestigd dat het inderdaad Saddam Hussein is. Toen hij werd opgepakt droeg hij een zogenaamde witte plakbaard. Toen deze werd afgetrokken bij hem, werd er gevraagd: "Bent u het het?". Saddam scheen toen geantwoord te hebben met: "Ja ik ben het". Dit is door DNA-tests bevestigd, meldt de Iraakse regering.
quote:Dit zal Bush' campagne goed doen. Reken maar op 4 meer Bush-jaren.
Op zondag 14 december 2003 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat ze 'm niet doodgeschoten hebben.Dit wordt een mediacircus zonder weerga.
quote:Z'n zonen.
Op zondag 14 december 2003 12:49 schreef Toeps het volgende:
Vraagje: Hoe komen de VS aan DNA van Saddam? Heeft ie dat in een goede bui afgestaan?
quote:Inderdaad, en met wat pech weet GWB er nog 4 jaar uit te slepen.
Op zondag 14 december 2003 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat ze 'm niet doodgeschoten hebben.Dit wordt een mediacircus zonder weerga.
quote:Zijn zonen.
Vraagje: Hoe komen de VS aan DNA van Saddam? Heeft ie dat in een goede bui afgestaan?
quote:Mooi!!
Op zondag 14 december 2003 12:49 schreef TomBombadil het volgende:
Het vraagteken in de header kan weg, Tony heeft alles bevestigd...Saddam Hussein 'arrested in Iraq'
Ousted Iraqi President Saddam Hussein has been captured by US forces in Iraq, the coalition says.
He was found hiding in a cellar in his ancestral hometown of Tikrit, Iraqi official Ahmed Chalabi said.British Prime Minister Tony Blair confirmed the news, saying it "removes the shadow" hanging over Iraq.
Saddam Hussein is the most wanted man on the list issued by US authorities but has not been seen since Baghdad fell to US forces in April.
Intensive search
A spokeswoman for US-led coalition forces in Baghdad said that a "very important" announcement would be made at a news conference at 1200 GMT but would not give further details.
Iraqi Governing Council head Abdel-Aziz al-Hakim was quoted as saying that a DNA test had proved the man in custody was Saddam Hussein.
The news comes as violence continued in Iraq, with at least 17 people killed and 30 wounded after a powerful car bomb exploded at an Iraqi police station in Khalidiyah, about 35 miles (60 km) west of Baghdad.
US officials say it may have been a suicide attack.Saddam Hussein has been the object of intensive searches by US-led forces in Iraq but previous attempts to locate him have proved unsuccessful.
People have started celebrating the possible capture of their former president in the streets of Baghdad and the northern Iraqi city of Kirkuk.
The former Iraqi leader was last seen in television footage shot in April at a Baghdad market just before the city fell to US forces in the recent Iraq conflict.
US authorities have offered a $25m reward for information leading to his capture.
On 22 July his sons, Uday and Qusay, were killed in a raid by US forces in the northern city of Mosul.
Intelligence
In October, US officials said they had intelligence indicating Saddam Hussein was hiding in Tikrit.
They said he seemed to be moving around various safe houses with the aid of family members, often in disguise.
Saddam Hussein was born in Tikrit and has a tight network of family and clan ties which permeated all of the regime's main military, security and political institutions while he was in power.
Coalition authorities have said that the former Iraqi president, if captured, could be tried at a war crimes tribunal, with Iraqi judges presiding and international legal experts acting as advisers.
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/1/hi/world/middle_east/3317429.stmPublished: 2003/12/14 11:46:11 GMT
© BBC MMIII
![]()
![]()
![]()
quote:Kleding, Haren, Huidschilfers, Slijm etc. etc.
De Britse premier Blair heeft de arrestatie ook bevestigd. Om 13.00 uur vindt de aangekondigde persconferentie van de coalitietroepen plaats.
Koerdische en Amerikaanse militairen vonden Saddam in een kelder in Tikrit. Het gerucht ging al langer dat Saddam zich in zijn geboortestad schuilhield.
quote:Dankzij kopjes koffie in het plaatselijke cafe van Tikrit.
quote:Nee
Op zondag 14 december 2003 12:50 schreef AlienHunteR het volgende:
Ja hij is opgepakt!Slot? :]
quote:
quote:Zolang daar olie gepompt wordt gaan ze denk ik niet weg. En ze laten een land achter in puinhoop, plus is het afwachten of daar geen burger oorlog uitbreekt, dus 'bevrijdt' zou ik tussen haakjes plaatsen.
Op zondag 14 december 2003 12:47 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
Boeie, ze gaan weg en hebben Irak bevrijd.
quote:Nee.
quote:Tuurlijk niet.
Ja hij is opgepakt!
quote:Idd, misschien is het wel die ene gozer die al die presidentsvrouwen neukt
Op zondag 14 december 2003 12:51 schreef TrenTs het volgende:
Hoe kan DNA van z'n zonen waterdicht bewijzen dat het hier om Saddam gaat eigenlijk?
quote:En hoe wisten ze zeker dat dat wel zijn zonen waren?
Op zondag 14 december 2003 12:50 schreef schatje het volgende:[..]
Zijn zonen.
quote:het zat in de anus van ene g.w bush..
quote:Is dat niet een dag of meer?
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef Disorder het volgende:
Duurt een DNA test normaal gesproken niet veel langer?
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:00 schreef Aurora025 het volgende:
Er zal binnenkort zeker wel weer een aanslag komen. Ik denk dat omdat de meerderheid van de amerikaanse bevolking tegen Bush is en hij weer wat moet bedenken om zijn eigen volk achter hem te krijgen.
Ik verwacht een aanslag of de melding dat Saddam of Bin Laden gevonden zijn. Kijk maar eens naar het nieuws, je hoort steeds weer berichten dat de cirkel om Saddam steeds kleiner wordt.
Bush zal en moet wat ondernemen als hij weer herkozen wilt worden. Of hij doet het weer op de manier zoals hij het in 2000 gedaan heeft.
quote:Hoe lang duurde het met z'n zonen??
quote:Ze hebben high-tech testen daar.
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef TrenTs het volgende:[..]
Is dat niet een dag of meer?
quote:Alsof ze soms bij rechtzaken DNA maar half testen.
Op zondag 14 december 2003 12:53 schreef Globalist.NH het volgende:[..]
Ze hebben high-tech testen daar.
quote:Rechtzaak komt ook nog.
Op zondag 14 december 2003 12:54 schreef TrenTs het volgende:[..]
Alsof ze soms bij rechtzaken DNA maar half testen.
quote:Je kent Bush he?
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef MrLunk het volgende:
Zouden ze datprocess dan ook voor de internationale rechtbank hier in nederland gaan doen... ?
quote:Niet noodzakelijkerwijs...
quote:Alle zenders. Begint elk moment.
Op zondag 14 december 2003 12:55 schreef Guusie het volgende:
Ik heb het topic niet kunnen doorlezen maar welke zender is die persconferentie? cnn>? of gewoon op Nederland 1?
quote:Ned 2
Ik heb het topic niet kunnen doorlezen maar welke zender is die persconferentie? cnn>? of gewoon op Nederland 1?
en cnn natuurlijk
quote:NL 2
quote:Ja en? Zou jij ook doen als je staatshoofd was...
Op zondag 14 december 2003 12:53 schreef Aurora025 het volgende:
Dit had ik al een paar maanden geleden voorspeld.Op zaterdag 30 augustus 2003 00:00 schreef Aurora025 het volgende:
Er zal binnenkort zeker wel weer een aanslag komen. Ik denk dat omdat de meerderheid van de amerikaanse bevolking tegen Bush is en hij weer wat moet bedenken om zijn eigen volk achter hem te krijgen.
Ik verwacht een aanslag of de melding dat Saddam of Bin Laden gevonden zijn. Kijk maar eens naar het nieuws, je hoort steeds weer berichten dat de cirkel om Saddam steeds kleiner wordt.
Bush zal en moet wat ondernemen als hij weer herkozen wilt worden. Of hij doet het weer op de manier zoals hij het in 2000 gedaan heeft.
quote:[laat modus]
Op zondag 14 december 2003 12:50 schreef BazP het volgende:[..]
Mooi!!
quote:Geen mens die dat herkent.
Op zondag 14 december 2003 12:56 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
quote:Zal wel naar een Amerikaan gaan.
Op zondag 14 december 2003 12:59 schreef schatje het volgende:
Wie krijgt de beloning?? Het was toch een Koerd die de tip gaf??
quote:volgende week in Kopspijkers?
Op zondag 14 december 2003 13:00 schreef TrenTs het volgende:
Ik schiet echt steeds in de lach als ik denk aan die opgeplakte baard, en nou zegt onze Charles het ook nog es zo droog.
[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 14-12-2003 13:02]
Ben benieuwd naar de reacties van omringende landen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 14-12-2003 13:02]
quote:en dat het adn hetzlefde is is natuurlijk toeval
Op zondag 14 december 2003 13:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat het een faker is. iemand die ze gewoon oppakken als ware hij Saddam. Een stand-in dus, puur voor het psychologisch effect.
ik ben niet wakker
dna dus
[Dit bericht is gewijzigd door amaranta op 14-12-2003 13:05]
quote:We hebben Dit Was Het Nieuws nog.
Op zondag 14 december 2003 13:01 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
en jammer dat dit seizoen Kopspijkers nu net is afgelopen...
quote:ik was mis, ergens dit jaar nog Kopspijkers
Op zondag 14 december 2003 13:02 schreef TrenTs het volgende:[..]
We hebben Dit Was Het Nieuws nog.
quote:Als het DNA klopt is het sluitend
Op zondag 14 december 2003 13:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat het een faker is. iemand die ze gewoon oppakken als ware hij Saddam. Een stand-in dus, puur voor het psychologisch effect.
quote:Van de sateliet?? In welk gat woon je dan??
Op zondag 14 december 2003 13:02 schreef Khadgar het volgende:
Ik ben CNN aan het capturen, direct van de satelliet, hopelijk kan ik zodirect een divxje maken.
quote:Hij wilde alleen 'psychologisch effect' zeggen want dat werd op het nieuws gezegd.
Op zondag 14 december 2003 13:03 schreef schatje het volgende:[..]
Als het DNA klopt is het sluitend
.
quote:Helaas wel ja...die melkkoe van Spijkerman.
Op zondag 14 december 2003 13:03 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
ik was mis, ergens dit jaar nog Kopspijkers
quote:dat is nog lang niet zeker.
Als het DNA klopt is het sluitend
.
quote:Waarom België
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef Khadgar het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:van de FP:
Op zondag 14 december 2003 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat is nog lang niet zeker.
quote:
Update 12:05Het is zojuist bevestigd dat het inderdaad Saddam Hussein is. Toen hij werd opgepakt droeg hij een zogenaamde witte plakbaard. Toen deze werd afgetrokken bij hem, werd er gevraagd: "Bent u het?". Saddam scheen toen geantwoord te hebben met: "Ja ik ben het". Dit is door DNA-tests bevestigd, meldt de Iraakse regering
quote:Rusland enzo zullen ook wel experts sturen
Op zondag 14 december 2003 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat is nog lang niet zeker.
In amerika hebben ze dan misschien geloofsdwazen van de christelijke soort. Maar wat we hier aan seculiere variant daarop hebben doet er niet veel voor onder.
Ik ga er ondertussen gewoon vanuit dat dit Saddam is, en dat het verzet in Irak niet erg lang meer voort zal duren.
quote:Hoofdkwartier van de NAVO.
Op zondag 14 december 2003 13:05 schreef brighton het volgende:
Waarom België?
quote:betrouwbare bron..
Op zondag 14 december 2003 13:05 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
bron: iraakse regering
[..]
Hij kan wel gepakt zijn, maar ik heb zo mn twijfels of het wel de echte is, ik denk aan een publiciteitsstunt.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 14-12-2003 13:08]
quote:In den haag, ik heb expres geen kabel tv
Van de sateliet?? In welk gat woon je dan??
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
betrouwbare bron..
![]()
quote:ja ..idd, wou ik net vragen. Die kogels komen toch ook weer naar beneden?
Op zondag 14 december 2003 13:08 schreef Miwe het volgende:
Hoeveel doden zullen er vanmorgen in Irak al zijn gevallen door al die mensen die in de lucht lopen te schieten?
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 14-12-2003 13:10]
quote:Dat zou best wel eens kunnen
Op zondag 14 december 2003 12:42 schreef Toeps het volgende:[..]
Ze hebben toch niet de kerstman opgepakt hè?
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:09 schreef misterDre het volgende:[..]
Dat zou best wel eens kunnen
goed gedaan
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:09 schreef Chadi het volgende:
hahahahaa sinterklaas
quote:Dat uitgerekend jij wat sceptisch bent.
Op zondag 14 december 2003 13:09 schreef Disorder het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat hij zo simpel is gepakt? Had hij geen bescherming? Waarom pleegde hij geen zelfmoord om zodoende martelaar te kunnen worden? Ik vind het maar raar dat al deze dingen, door de Amerikanen zelf voorspeld, niet uit zijn gekomen.
quote:Bescherming betekent ook dat je meerdere mensen om je heen hebt die weten waar je bent wat ook een potentieel risico is. Hoe minder mensen weten waar je ergens zit, hoe beter je je kunt verstoppen.
Op zondag 14 december 2003 13:09 schreef Disorder het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat hij zo simpel is gepakt? Had hij geen bescherming?
quote:Nou ja, ze hadden ook het gebruik van gifgas voorspeld.
Waarom pleegde hij geen zelfmoord om zodoende martelaar te kunnen worden? Ik vind het maar raar dat al deze dingen, door de Amerikanen zelf voorspeld, niet uit zijn gekomen.
quote:Warning nog wel.
Op zondag 14 december 2003 13:11 schreef haaahaha het volgende:
1 minute!
quote:Hoezo ik? Ik vind het gewoon wel erg gemakkelijk gegaan voor zo'n groot iemand. Zo'n man heeft toch wel wat handlangers met AK47's bij zich. Waarom niet zo'n gevecht als bij de arrestatie van zijn zoons?
Op zondag 14 december 2003 13:11 schreef schatje het volgende:[..]
Dat uitgerekend jij wat sceptisch bent.
quote:Dus geen kerstcadeaus deze kerst
Op zondag 14 december 2003 13:09 schreef misterDre het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 14-12-2003 13:13]
quote:dat waren irakezen
Op zondag 14 december 2003 13:13 schreef brighton het volgende:
Gatverdamme, die klappende Amerikanen
quote:\
Niets mis mee toch? Ik zou het ook doen
quote:
quote:En die chemische wapens, daar kwamen ze tenslotte voor.
Op zondag 14 december 2003 13:13 schreef yodocus2001 het volgende:
En nu die Bin Laden nog......
quote:Ja, hij had zich op kunnen blazen met wat gifgas ofzo
Op zondag 14 december 2003 13:12 schreef Disorder het volgende:[..]
Hoezo ik? Ik vind het gewoon wel erg gemakkelijk gegaan voor zo'n groot iemand. Zo'n man heeft toch wel wat handlangers met AK47's bij zich. Waarom niet zo'n gevecht als bij de arrestatie van zijn zoons?
quote:Ja, iedereen zou moeten balen dat een van de grootste dictators is opgepakt.
En waarom zouden we moeten aannemen dat Saddam Hussein zo heldhaftig is dat hij zich niet laat oppakken ?
quote:het waren vooral irakezen die klapte, en opstonden in het midden van de zaal!
Op zondag 14 december 2003 13:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
\
Niets mis mee toch? Ik zou het ook doen
quote:why? ze erkennen den haag niet
Op zondag 14 december 2003 13:12 schreef TrenTs het volgende:
Berechten in Irak... nep gewoon.
quote:De amerikanen wilde het niet maar aan hem verkopen.
Op zondag 14 december 2003 13:14 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, hij had zich op kunnen blazen met wat gifgas ofzo
.
quote:Ja erg hè, mensen die blij zijn dat iemand waarvoor Eichmann waarschijnlijk nog ontzag zou hebben gepakt is?
quote:Ach kom, in het rijtje dictators staat hij toch echt vrij laag hoor.
Op zondag 14 december 2003 13:14 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Ja, iedereen zou moeten balen dat een van de grootste dictators is opgepakt.
ben benieuwd hoe die man achter de schermen behandeld gaat worden.
Gefeliciteerd HOLLANDERS AMERIKANEN EN DE REST!!!!
WE 'BENNE' DE STERKSTE!!!!
Bush bedankt makker! Op naar de volgende missie!
quote:we gaan nu voor de ayatolla
Op zondag 14 december 2003 13:15 schreef JohnDope het volgende:
hAHA Seddem Husein is gepakt!!!!!!!ben benieuwd hoe die man achter de schermen behandeld gaat worden.
Gefeliciteerd HOLLANDERS AMERIKANEN EN DE REST!!!!
WE 'BENNE' DE STERKSTE!!!!
Bush bedankt makker! Op naar de volgende missie!
quote:Want?
Op zondag 14 december 2003 13:16 schreef _The_General_ het volgende:[..]
we gaan nu voor de ayatolla
quote:Wist je nog niet dat Amerikanen nooit wat goed kunnen doen?
Op zondag 14 december 2003 13:14 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Ja, iedereen zou moeten balen dat een van de grootste dictators is opgepakt.
quote:Neuh, Bush blijft een eikel.
Op zondag 14 december 2003 13:16 schreef JohnDope het volgende:
Wat een prestatie, zelfs de grootste anti-amerikaan gaat van bush houden.
quote:haha nee nee nee, er zijn ergere dingen dan dood laat hem lekker ze levenlang in een amerikaanse gevangenis zitten.
Op zondag 14 december 2003 13:16 schreef Goodfellow het volgende:
geef em maar gelijk de doodstraf
Zo zie je maar mensen, je krijgt wat je verdient!
quote:Er zitten Irakezen tussen die het wel verstonden. En waarschijnlijk een paar tolken.
Op zondag 14 december 2003 13:17 schreef FreddyJr het volgende:
Klappen terwijl je er geen ruk van verstaat!
quote:En dan neemt hij 3 mensen mee in zijn graf, want meer gifgas kun je waarschijnlijk niet onopvallend verplaatsen... lijkt me sterk dat je zo de geschiedenisboeken in wil als dictatoriale narcist.
Op zondag 14 december 2003 13:14 schreef schatje het volgende:
Ja, hij had zich op kunnen blazen met wat gifgas ofzo.
quote:Dat zou idd wel eens heel goed kunnen, laten we hopen dat we het mis hebben.
Op zondag 14 december 2003 13:16 schreef schatje het volgende:
De grote vraag is nu of de aanslagen zullen verminderen. Ik betwijfel dat eigenlijk, omdat er nog veel onvrede heerst.
[Dit bericht is gewijzigd door tisauch op 14-12-2003 13:20]
quote:Nee, Sadam heeft er meer dan 100.000 vermoord en DAARVOOR kwamen WE.
En die chemische wapens, daar kwamen ze tenslotte voor.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 14-12-2003 13:18]
quote:Op korte termijn is er mischien zelfs een opleving te verwachten, maar op de langere termijn zal het flink verminderen door dit. Denk ik.
Op zondag 14 december 2003 13:16 schreef schatje het volgende:
De grote vraag is nu of de aanslagen zullen verminderen. Ik betwijfel dat eigenlijk, omdat er nog veel onvrede heerst.
BUSH SHOW US YOUR NEXT MISSION
quote:Nee, hij heeft meer dan 2 miljoen mensen vermoord.
Op zondag 14 december 2003 13:18 schreef Edyourservice het volgende:[..]
Nee, Sadam heeft er meer dan 100.000 vermoord en DAARVOOR kwamen WE.
Maar het feit dat er weer een verkrachter, beul, of noem maar is op gepakt. Dat is gewoon echt goed nieuws!
quote:Nou ja, het is een gek hoor beste Lithion.
Op zondag 14 december 2003 13:17 schreef Lithion het volgende:[..]
En dan neemt hij 3 mensen mee in zijn graf, want meer gifgas kun je waarschijnlijk niet onopvallend verplaatsen... lijkt me sterk dat je zo de geschiedenisboeken in wil als dictatoriale narcist.
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:19 schreef Miwe het volgende:
Zouden ze em nog ff geboeid en geblinddoekt het podium opschoppen. Ik wil em wel ff zien, tis al weer zo lang geleden dat ie op tv was.
quote:*save picture
quote:dat denk ik ook.
Op zondag 14 december 2003 13:18 schreef Sidekick het volgende:
Toch de echte. Dat is positief.
[..]Op korte termijn is er mischien zelfs een opleving te verwachten, maar op de langere termijn zal het flink verminderen door dit. Denk ik.
mijn beneden buren (koerden) zijn wederom uitzinnig en trots
quote:Als ze dat vantevoren ook zo gebracht hadden, was er een stuk minder weerstand geweest tegen die oorlog.
quote:Oh, jij kent al die mensen persoonlijk zo goed dat je precies weet wie wat wel en wat niet verstaat?
Op zondag 14 december 2003 13:17 schreef FreddyJr het volgende:
Klappen terwijl je er geen ruk van verstaat!
Of mogen we gewoon aannemen dat je uit je nek zit te lullen?
quote:Tja, laten we maar gaan relativeren... Van de nog levende dictators kan ik me geen ergere verzinnen hoor.
Op zondag 14 december 2003 13:15 schreef Dagonet het volgende:[..]
Ach kom, in het rijtje dictators staat hij toch echt vrij laag hoor.
quote:Hoe heet 'ie ook alweer, Bin Laden, hadden ze daarvoor niet heel Afghanistan platgegooid? Laten ze die eerst maar is pakken.
Op zondag 14 december 2003 13:18 schreef JohnDope het volgende:
Op naar de wereld-vrede mensen!!BUSH SHOW US YOUR NEXT MISSION
quote:Komt nog wel, en dat is echt niet zomaar gedaan.
Op zondag 14 december 2003 13:20 schreef brighton het volgende:[..]
Hoe heet 'ie ook alweer, Bin Laden, hadden ze daarvoor niet heel Afghanistan platgegooid? Laten ze die eerst maar is pakken.
quote:Of in ieder geval een stuk minder gezeik binnen de VN
Op zondag 14 december 2003 13:20 schreef Miwe het volgende:[..]
Als ze dat vantevoren ook zo gebracht hadden, was er een stuk minder weerstand geweest tegen die oorlog.
quote:rukbunker zul je bedoelen
Op zondag 14 december 2003 13:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooi keldertje
quote:Ja nou, daar hadden frankrijk en duitsland, die tot over hun oren in de oliecontracten zaten, zich ook echt wat van aangetrokken
Op zondag 14 december 2003 13:20 schreef Miwe het volgende:[..]
Als ze dat vantevoren ook zo gebracht hadden, was er een stuk minder weerstand geweest tegen die oorlog.
Frankrijk wat notabene elke keer als er in afrika iets mis gaat weer een contingent vreemdelingen legioen stuurt. Lekker hypocriet, hoe bedoel je soevereiniteit.
quote:Dat zijn Irakezen man, geweldig
Op zondag 14 december 2003 13:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat is er mis klappende Amerikanen? Als ik er bij zat had ik ook gejuicht.
This just in from our source in the field, Mohammed Al-Sahhaf:
"Do not believe these liars. Mr. Hussein is alive and well and has not been captured by the infidels. They are sick in their minds. I say to you this talk is not true. This is part of their sick mind.
My feelings -- as usual -- we will slaughter them all."
quote:Kijk even rond in Afrika
Op zondag 14 december 2003 13:20 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Tja, laten we maar gaan relativeren... Van de nog levende dictators kan ik me geen ergere verzinnen hoor.
quote:idd
Op zondag 14 december 2003 13:23 schreef JohnDope het volgende:
SCHEER DIE BAARD ER AF!!! LIFE EN SNEL!!
quote:Gek is een veel te algemene term, daar kun je niets mee. Het gros van de dictators is zwaar narcistisch, nogal eens paranoïde en door en door sadistisch.
Op zondag 14 december 2003 13:19 schreef schatje het volgende:
Nou ja, het is een gek hoor beste Lithion.
quote:Wij zijn getuigen van een groot historisch moment!
Op zondag 14 december 2003 13:24 schreef Dodec het volgende:
WOW! goeie tv dit!
[Dit bericht is gewijzigd door brighton op 14-12-2003 13:25]
quote:hij had iets van een zwerver ja uit een of andere film, ik kom er niet op welke het is
Op zondag 14 december 2003 13:23 schreef Stefkuh het volgende:
Hij lijkt wel een filmster zo
quote:Stel je TV is bij, hij was donker als ooit tevoren :S
Op zondag 14 december 2003 13:24 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hij is wel bleek zeg ...
wist niet eens dat dat mocht
quote:Nee het is wel een echte baard, maar de ogen zijn onmiskenbaar.
Op zondag 14 december 2003 13:23 schreef Miwe het volgende:
Volgens mij klopt dat verhaal van die plakbaard niet helemaal.
quote:*denkt* Gewoon SuperMario
Op zondag 14 december 2003 13:25 schreef greatgonzo het volgende:[..]
hij had iets van een zwerver ja uit een of andere film, ik kom er niet op welke het is
quote:"Kerstman! Kerstman!"
Op zondag 14 december 2003 13:23 schreef Darklight het volgende:
Wat roepen die Iraki's nou allemaal?
quote:?
Op zondag 14 december 2003 13:25 schreef JohnDope het volgende:
Godverdomme waarom moet men dood gaan terwijl er wat vets gebeurd! Damn me hele middag verpest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |